Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 10:00:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 636 637 638 639 640 641 642 [643] 644 645 646 647 648 649 650 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21942195 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #32100 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 21:17:43 »

koszi

21/4W-os izzó kell hozzá, a 21/5-öst nem lehet beletenni.  wave
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32101 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 23:24:52 »

Igen lehet törölni az obd-s hibakódokat.Úgy mondom inkább,hogy amit lát a cucc,azt törölni is tudja,ha nem állandósult a hiba.
Keresd Schmidi kollégát,ő foglalkozik magánban ilyen cuccokkal is....!
Styleair most vett tőle BT-s cuccok okos telefonra sw-vel 7e ért.Bitang jó dolog.... eljen
Pontosítás: 8000 FT (azt nem tudom, hogy ez általános ár vagy személyemre szabott)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #32102 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 05:39:30 »

Ezzel aztán mindent lehet csinalni... Jó áron! wow1
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/ford_vcm_ids_gyari_diagnosztika_1484187653.html
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #32103 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 05:41:47 »

Van olyan progi a gyárin kívül, amivel csúcsot is lehet programozni facelift előttinél?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32104 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 06:37:07 »

Van olyan progi a gyárin kívül, amivel csúcsot is lehet programozni facelift előttinél?
formidable
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32105 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 10:32:27 »

Pont ebből az okból kifolyólag vette Styleair is!És műkszik faccán a dolog! eljen
Amúgy most nézem 2003as az autód.elektromos az egr-ed?Sárga motorcontrol lámpa virít?

Nekem a 2.2-es, Euro-3-as idonkent kiteszi, idonkent meg elmulik, miota visszahegesztettem a dugot az EGR-be. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32106 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 10:34:47 »

hello.
kombi MK3 mondeo feklampaizzo cseret kell eszkozolnom.
egy nagyon gyors pillantast vetettem ra, de nem latok se fulet, se csavart, se semmit.
nagy ordongosseg?
koszi,
T

A racsot felul az also szelenel kezd meg, a felso szelen ket olyan ful van, amit csak letorni tudnal, nem fog kijonni. Alul a takaro sima ugy.

Amikor vissza-rakod a lampatestet, ugyelj ra, hogy a helyere keruljon, kulonben az ajto also sarka bele fog utni, mikor lecsukod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #32107 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 16:38:38 »

Pont ebből az okból kifolyólag vette Styleair is!És műkszik faccán a dolog! eljen
Amúgy most nézem 2003as az autód.elektromos az egr-ed?Sárga motorcontrol lámpa virít?

elektromos az egr jeladója de a vezérlést úgy látom egy gumicsövön kapja . igen a sárga motorcontrol lámpa  virit
Naplózva
ATkoSz
Vendég
« Új hozzászólás #32108 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 16:47:16 »

Sziasztok!
Van kb. fél éve egy TDDi motoros mondeom és már régebben is előjött egy kisebb hibája, egy ü.a. filter cserével helyre jött.
A tünet az volt, hogy beinditottam, majd menet közben minden rendben volt, ugy huzott ahogy annak lennie kellett! Majd egy idő után 10-15 perc menet után erőtlen lett és nem nagyon akart pörögni a motor. A 3000es fordulatot alig akarta elérni.
Leálltottam, majd 2 perc mulva beinditottam és minden rendben volt! 20 perc mulva megint ugyanaz a tünet, ezután jött az ü.a. filter csere és majdnem fél évig nem volt semmi baj! Most tegnap viszont megint ugyanezt csinálta, viszont ma reggel megint semmi...

Mi lehetne a probléma? EGR? Vagy koszos a tank és néha felszív dzsuvát? Vagy inkább vmi más alternatíva is lehet?

Választ előre is köszönöm!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32109 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 16:48:56 »

Sziasztok!
Van kb. fél éve egy TDDi motoros mondeom és már régebben is előjött egy kisebb hibája, egy ü.a. filter cserével helyre jött.
A tünet az volt, hogy beinditottam, majd menet közben minden rendben volt, ugy huzott ahogy annak lennie kellett! Majd egy idő után 10-15 perc menet után erőtlen lett és nem nagyon akart pörögni a motor. A 3000es fordulatot alig akarta elérni.
Leálltottam, majd 2 perc mulva beinditottam és minden rendben volt! 20 perc mulva megint ugyanaz a tünet, ezután jött az ü.a. filter csere és majdnem fél évig nem volt semmi baj! Most tegnap viszont megint ugyanezt csinálta, viszont ma reggel megint semmi...

Mi lehetne a probléma? EGR? Vagy koszos a tank és néha felszív dzsuvát? Vagy inkább vmi más alternatíva is lehet?

Választ előre is köszönöm!!!

A jó öreg AC nem szállít eleget. Valószínűleg nem is megy.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ATkoSz
Vendég
« Új hozzászólás #32110 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 19:11:04 »

A jó öreg AC nem szállít eleget. Valószínűleg nem is megy.

Köszönöm gyors válaszodat! Viszont ma is használtam egy pár km-re és nincs semmi baja!
Azért nem szállít, mert koszos a tank?_?
Az EGR szelep vagy működik folyamatosan vagy egyáltalán nem, igaz? Tehát az nem lehet hogy egy ideig megy utána meg nem, vagy rosszul gondolom?_?

Másik kérdés, hogy milyen sűrűségű olaj kell a váltóba?_?
Maradok tisztelettel: ATkoSz
Köszi
Naplózva
Makrocar
Vendég
« Új hozzászólás #32111 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 21:44:55 »

Köszönöm gyors válaszodat! Viszont ma is használtam egy pár km-re és nincs semmi baja!
Azért nem szállít, mert koszos a tank?_?
Az EGR szelep vagy működik folyamatosan vagy egyáltalán nem, igaz? Tehát az nem lehet hogy egy ideig megy utána meg nem, vagy rosszul gondolom?_?

Másik kérdés, hogy milyen sűrűségű olaj kell a váltóba?_?
Maradok tisztelettel: ATkoSz
Köszi
75w90
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32112 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 22:14:01 »

Köszönöm gyors válaszodat! Viszont ma is használtam egy pár km-re és nincs semmi baja!
Azért nem szállít, mert koszos a tank?_?

Sok oka lehet, hogy nem szállít. Az egyik, hogy nem is megy az AC. A másik, hogy valahol dugulás van. Pl a tankban az AC előtt van egy durva szűrő.
De a csőben is kóricálhat egy koszcsimbók.
Első körben nézd meg az AC-t, hogy műxik-e egyáltalán. Esetleg lehúzni a csövet a szűrőről, ahol nyom, kannába dugni, és megnézni, nyomja-e rendesen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #32113 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 23:05:27 »

75w90

Nem függ attól, hogy MTX75 vagy MMT6?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #32114 Dátum: 2011.10.11 kedd, 08:51:04 »

Esetleg lehúzni a csövet a szűrőről, ahol nyom, kannába dugni, és megnézni, nyomja-e rendesen.

azért ez nem 1 otthoni feladat! mert ha kannába dugod látod, h nyom v nem. ha nem akkor megvan a hiba, de ha nyom megmarad 2 eléggé fontos kérdés:
nyomás (?? bar)
szállított mennyiség

a szállított mennyiséget még követheted is, de a nyomást bizony ki kellene mérni.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32115 Dátum: 2011.10.11 kedd, 10:04:34 »

azért ez nem 1 otthoni feladat! mert ha kannába dugod látod, h nyom v nem. ha nem akkor megvan a hiba, de ha nyom megmarad 2 eléggé fontos kérdés:
nyomás (?? bar)
szállított mennyiség

a szállított mennyiséget még követheted is, de a nyomást bizony ki kellene mérni.

Ha a szállított mennyiség megvan, talán a nyomás is. Vagy, ha meg tudod mérni a nyomást, valószínűleg a mennyiség is meglesz.
De Ez a művelet valóban nem az ablaktörlőlapát cseréjének nehézségi szintja, mert:
Az AC csak önindítózásnál teker. Vagy viszel neki oda külön 12V-ot - én ezt tenném - és így dugod a csövet a kannába, vagy önindítózol, de akkor a motor is beindul, és szép lassan elhasználja a szűrőben lévő go-at. Szóval, igazából oda is kéne 2 cső a kannába.
Hogy az AC szállít-e rendesen, azt látja az ember, mert kb 10 másodperc alatt kinyom 1-2 litert, azt meg csak észreveszem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #32116 Dátum: 2011.10.11 kedd, 13:06:53 »

Sziasztok,

Volt már téma az autókulcs kódolás. Lehet nem itt..... A kérdésem, hogy egy működő kulcsom van és egy olyan, ami manuálisan nyit ajtót, másra MÉG nem képes.
Elvileg csak Fordnál lehet újat programozni, ha csak egy kulcsom van.
Tudtok v.jkit aki megcsinálja? Azaz dolgozik valaki a Fordnál? Mennyibe lkerülhet?
Előre is köszi! Üdv: B.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #32117 Dátum: 2011.10.11 kedd, 14:43:39 »

Sziasztok,

Volt már téma az autókulcs kódolás. Lehet nem itt..... A kérdésem, hogy egy működő kulcsom van és egy olyan, ami manuálisan nyit ajtót, másra MÉG nem képes.
Elvileg csak Fordnál lehet újat programozni, ha csak egy kulcsom van.
Tudtok v.jkit aki megcsinálja? Azaz dolgozik valaki a Fordnál? Mennyibe lkerülhet?
Előre is köszi! Üdv: B.
az izabella u 36-38-ban megcsinálják. Állítólag 5eFt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #32118 Dátum: 2011.10.11 kedd, 17:59:49 »

Ha a szállított mennyiség megvan, talán a nyomás is. Vagy, ha meg tudod mérni a nyomást, valószínűleg a mennyiség is meglesz.
De Ez a művelet valóban nem az ablaktörlőlapát cseréjének nehézségi szintja, mert:
Az AC csak önindítózásnál teker. Vagy viszel neki oda külön 12V-ot - én ezt tenném - és így dugod a csövet a kannába, vagy önindítózol, de akkor a motor is beindul, és szép lassan elhasználja a szűrőben lévő go-at. Szóval, igazából oda is kéne 2 cső a kannába.
Hogy az AC szállít-e rendesen, azt látja az ember, mert kb 10 másodperc alatt kinyom 1-2 litert, azt meg csak észreveszem.

lehet, h egyik hozza a másikat (nyomás ; szállított mennyiség), de nem 100%. ha pedig 1 hibafeltárás nem 100% ... na az szokott sokba kerülni!
a szivattyú már gyújtás ráadásakor elkezd tekerni, addig amíg nincs meg a rendszernyomás. amikor ez megvan akkor megáll, és csak a motor beindításával indul újra ... mert ugye akkor leesik a nyomás. a cső kannába lógatásával kikerülöd a nyomásszelepet, így a szivattyú folyamatosan tekerni fog. nincs szükség direkt 12V-ra.
1v 2 litert nyom ki? ... mert az 1ik pont a duplája a másiknak! v a fele! ahogy jobban tetszik! ... de szállított mennyiségbe már elég jelentős különbség az 50% v 200%.
én mindenképp utánna néznék mennyi a korrekt nyomás, és megmérném órával, aztán annak is utánanéznék mennyinek kell lennie a szállított mennyiségnek és a kannából mérőedénnyel cserpálnám vissza a tankba a cuccot.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32119 Dátum: 2011.10.11 kedd, 18:26:06 »

lehet, h egyik hozza a másikat (nyomás ; szállított mennyiség), de nem 100%. ha pedig 1 hibafeltárás nem 100% ... na az szokott sokba kerülni!
a szivattyú már gyújtás ráadásakor elkezd tekerni, addig amíg nincs meg a rendszernyomás. amikor ez megvan akkor megáll, és csak a motor beindításával indul újra ... mert ugye akkor leesik a nyomás. 

A tddi tulajok azt írták, csak indítózáskor indul az AC.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #32120 Dátum: 2011.10.11 kedd, 21:17:55 »

A tddi tulajok azt írták, csak indítózáskor indul az AC.

mert ez igy is van...
Naplózva
ATkoSz
Vendég
« Új hozzászólás #32121 Dátum: 2011.10.12 szerda, 18:55:18 »

Sziasztok!
Újra gép közelben!
Voltunk ma családdal pesten és mentünk össze-vissza városban, városon kívül és nem volt semmi baja a TDDi-nek!
Viszont arra jöttem rá, hogy az ü.a. filter elött is csak akkor csinálta a rángatást meg az erőtlenséget amikor 1/4 alatt volt a tank!
Ma reggel megint tele lett tankolva és nem volt semmi baja az autónak!
Csak a tankban lesz valami kosz! Köv. héten nekiállok levenni a tankot, de azt is hallottam vhonnan hogy meg lehet csinálni ugy a tank kitakaritást hogy nem kell levenni a tankot! Mi a véleményetek ezzel kapcsolatban? Megoldható levét nélkül?_?

Köszi!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32122 Dátum: 2011.10.12 szerda, 18:56:17 »

Sziasztok!
Újra gép közelben!
Voltunk ma családdal pesten és mentünk össze-vissza városban, városon kívül és nem volt semmi baja a TDDi-nek!
Viszont arra jöttem rá, hogy az ü.a. filter elött is csak akkor csinálta a rángatást meg az erőtlenséget amikor 1/4 alatt volt a tank!
Ma reggel megint tele lett tankolva és nem volt semmi baja az autónak!
Csak a tankban lesz valami kosz! Köv. héten nekiállok levenni a tankot, de azt is hallottam vhonnan hogy meg lehet csinálni ugy a tank kitakaritást hogy nem kell levenni a tankot! Mi a véleményetek ezzel kapcsolatban? Megoldható levét nélkül?_?

Köszi!!!
nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #32123 Dátum: 2011.10.12 szerda, 19:41:44 »

Sziasztok!
Újra gép közelben!
Voltunk ma családdal pesten és mentünk össze-vissza városban, városon kívül és nem volt semmi baja a TDDi-nek!
Viszont arra jöttem rá, hogy az ü.a. filter elött is csak akkor csinálta a rángatást meg az erőtlenséget amikor 1/4 alatt volt a tank!
Ma reggel megint tele lett tankolva és nem volt semmi baja az autónak!
Csak a tankban lesz valami kosz! Köv. héten nekiállok levenni a tankot, de azt is hallottam vhonnan hogy meg lehet csinálni ugy a tank kitakaritást hogy nem kell levenni a tankot! Mi a véleményetek ezzel kapcsolatban? Megoldható levét nélkül?_?

Köszi!!!

Azt az AC-t csak nem ártana megnézni. Mi van ha nem is szállít és csak az adagolód szívja fel magának az anyagot a tankból az AC-n keresztűl, addig amig bírja (fél feletti tank). Egy ilyen lehetőség hosszabb távon az adagloló végét is okozhatja. Ezt azért valahogy ki kéne szűrni nem?
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #32124 Dátum: 2011.10.12 szerda, 21:27:03 »

Nekünk is ilyen van,és a kuplungcserén és egy ékszíjtárcsán kívül nagy kiadásunk nem volt...Smiley

értem köszi. hát eddig ugye egy kötelező olajcserét kellett csinálni. meg egy főtengely ékszíjtárcsát. de jön a tél annak kell egy garnitúra, utána egy új nyári mert a mostani kopott, amihez ugye dukálna már egy alufelni is. szóval zsebbenyúlás lesz. apropó a szerelő szólt, hogy készüljek lassan kuplungra v váltóra. jah, és egy hónapja vettük ki az 1-es porlasztó elkopottságának a hibajelét.
egy szó mint száz, lehet nem a legpompásabb mondeo évjárat. Smiley :S falbav
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #32125 Dátum: 2011.10.12 szerda, 22:10:17 »

Sziasztok!

A kiegészítő elektromos fűtés alámászáson kívül azonosítható valahogy?

Használtan érdemes betenni? Hol lehet beszerezni? Milyen áron?
Macerás betenni?

Valahol múltkor a fórumon olvastam de most nem találom a témába vágó hsz. kat



Köszi!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32126 Dátum: 2011.10.12 szerda, 22:18:44 »

Sziasztok!

A kiegészítő elektromos fűtés alámászáson kívül azonosítható valahogy?

Használtan érdemes betenni? Hol lehet beszerezni? Milyen áron?
Macerás betenni?

Valahol múltkor a fórumon olvastam de most nem találom a témába vágó hsz. kat



Köszi!
Kérdezd Motocraft-ot hátha neki van.Ha bevan elektromos része kábelezve akkor könnyebb.Különben ha 5 fok alatt van a hőmérséklet akkor kb3-4 perc után már érzed is a rostélyokon a meleget és a hőfokmérő még megsem mozdul.Baromi okos dolog én nagyon élvezem.Még kérdezd HZSOLT92-t.ALF csinált egyet ő maga és müködik neki.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32127 Dátum: 2011.10.12 szerda, 22:22:16 »

Sziasztok!

A kiegészítő elektromos fűtés alámászáson kívül azonosítható valahogy?

Használtan érdemes betenni? Hol lehet beszerezni? Milyen áron?
Macerás betenni?

Valahol múltkor a fórumon olvastam de most nem találom a témába vágó hsz. kat



Köszi!
a balos torony mögött a motortérben kell lennie 2 relének. ha azok megvannak, akkor van benne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32128 Dátum: 2011.10.12 szerda, 22:25:21 »

a balos torony mögött a motortérben kell lennie 2 relének. ha azok megvannak, akkor van benne
gázolajosba ugyanez a funkció mennyiből jön ki és ki építené be?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #32129 Dátum: 2011.10.12 szerda, 22:34:11 »

Sziasztok!

A kiegészítő elektromos fűtés alámászáson kívül azonosítható valahogy?

Használtan érdemes betenni? Hol lehet beszerezni? Milyen áron?
Macerás betenni?

Valahol múltkor a fórumon olvastam de most nem találom a témába vágó hsz. kat
Köszi!
Vedd elő forgalmid nézd meg az alvázszámot írd be ide és valaki megnézi a mikromacskában hogy benne van-e. Én ezért nem másznék alá  Roll Eyes
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32130 Dátum: 2011.10.12 szerda, 22:35:59 »

a balos torony mögött a motortérben kell lennie 2 relének. ha azok megvannak, akkor van benne
Na akkor tudom azok mik.Mert eddig nem tudtam,viszont élveztem a meleget mit lead.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ATkoSz
Vendég
« Új hozzászólás #32131 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 15:10:15 »

Azt az AC-t csak nem ártana megnézni. Mi van ha nem is szállít és csak az adagolód szívja fel magának az anyagot a tankból az AC-n keresztűl, addig amig bírja (fél feletti tank). Egy ilyen lehetőség hosszabb távon az adagloló végét is okozhatja. Ezt azért valahogy ki kéne szűrni nem?

Köszönöm szépen!
Jövőhéten le lesz téve az autó és megsasolom az AC-t is meg a tankot is leveszem ha már egyszer nekiállok szétszedni!!!

Mégegyszer köszönöm a válaszokat!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #32132 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 17:51:09 »

Sziasztok!

A kiegészítő elektromos fűtés alámászáson kívül azonosítható valahogy?

Használtan érdemes betenni? Hol lehet beszerezni? Milyen áron?
Macerás betenni?

Valahol múltkor a fórumon olvastam de most nem találom a témába vágó hsz. kat



Köszi!
Tisztelt Fórumtárs!
A FAQ topikban fotókkal ilusztrált részletes leirás található a témával kapcsolatban. Elektromos kiegészitő fűtés cimen.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32133 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 18:22:11 »

Sziasztok!

A kiegészítő elektromos fűtés alámászáson kívül azonosítható valahogy?

Használtan érdemes betenni? Hol lehet beszerezni? Milyen áron?
Macerás betenni?

Valahol múltkor a fórumon olvastam de most nem találom a témába vágó hsz. kat



Köszi!
ment pü! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #32134 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 18:35:55 »

ment pü! Wink wave

Nekem van egy bontott kieg. fűtésem Motorcrafttól, de amikor voltam Viknél, ő azt mondta, hogy semi értelme beletenni. Most akkor ez hogy van?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #32135 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 18:57:26 »

Nekem van egy bontott kieg. fűtésem Motorcrafttól, de amikor voltam Viknél, ő azt mondta, hogy semi értelme beletenni. Most akkor ez hogy van?

Itt többeknek az a véleménye, ha jól működik(izzítók rendben vannak, asszem 3db van a gyáriban) akkor igenis érdemes betenni mert sokat jelent télen. Ezt én nem tudom alátámasztani mert nekem gyári gázolajos van - viszont én erről tudom megerősíteni, hogy sokat tud segíteni a motor bemelegítésében. Alf is barkácsolt egyet, gyári izzítógyertyákból neki is frankón működik, de majd úgyis megírja a tapasztalatát.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32136 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 19:01:34 »

Nekem van egy bontott kieg. fűtésem Motorcrafttól, de amikor voltam Viknél, ő azt mondta, hogy semi értelme beletenni. Most akkor ez hogy van?
Viknek akkor még benzines fókája volt....(mostmár asszem tdci mondija van,ha jók az értesüléseim.)
Nekem 5évig nem volt kiegfűtésem.Széjjel fagytam 5 télen keresztül.Tavaly beszereltem a saját készítésű fűtésemet,és kb 1-1,5km alatt 20fok körüli hőmérséklet van a fülkében még -10ben is.Na most egy webasto olajkályhához valszeg nem lehet hasonlítani,de frankón mondom,hogy óriási találmány.
Csak ajánlani tudom annak,akinek nincs,vagy éppen csak nem működik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #32137 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 19:02:08 »

Nekem van egy bontott kieg. fűtésem Motorcrafttól, de amikor voltam Viknél, ő azt mondta, hogy semi értelme beletenni. Most akkor ez hogy van?
Tisztelt Fórumtárs!
Ha nem lenne semmi értelme, akkor miért épitik be széria szerüen, a skandináv orszgokba exportált gépekbe, amikor minden területen csak a spórolás és megtakaritás a fő cél. Én tavaly beépitettm utólag, és nagyon elégedett vagyok vele. -5C nál belső keringtetésre állitva a légcsatornát alpjáraton 2-3 perc múlva meleg van a vezető fülkében és 3-4 Km után közép állásban van a vizhőfok mérő és ott is marad. sokkal konfortosabb és hamarabb eléri a motor az üzemi hőmérsákletet, ami téli üzemmódban nem egy kimondott hátrány.
Tisztelettel lászló!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #32138 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 19:09:25 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha nem lenne semmi értelme, akkor miért épitik be széria szerüen, a skandináv orszgokba exportált gépekbe, amikor minden területen csak a spórolás és megtakaritás a fő cél. Én tavaly beépitettm utólag, és nagyon elégedett vagyok vele. -5C nál belső keringtetésre állitva a légcsatornát alpjáraton 2-3 perc múlva meleg van a vezető fülkében és 3-4 Km után közép állásban van a vizhőfok mérő és ott is marad. sokkal konfortosabb és hamarabb eléri a motor az üzemi hőmérsákletet, ami téli üzemmódban nem egy kimondott hátrány.
Tisztelettel lászló!

Az eltérő piacokra gyártott modellek között felszereltségben is eltérés van. Nem kell a skandináv országokig menni ezért, elég csak Ausztiáig. Az osztrák piacra gyártott Fordokban benne van a kieg-fűtés, és rajta az alsó motorvédő burkolat. Mo.-n meg mindez csak magasabb felszereltségben, vagy még úgy se...
Sakndináviában meg azért kell, mert ott hideg van, de qrvára.  hehe

Arra viszont kíváncsi lennék, hogy hogy építetted be utólag.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #32139 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 19:16:29 »

Az eltérő piacokra gyártott modellek között felszereltségben is eltérés van. Nem kell a skandináv országokig menni ezért, elég csak Ausztiáig. Az osztrák piacra gyártott Fordokban benne van a kieg-fűtés, és rajta az alsó motorvédő burkolat. Mo.-n meg mindez csak magasabb felszereltségben, vagy még úgy se...
Sakndináviában meg azért kell, mert ott hideg van, de qrvára.  hehe

Arra viszont kíváncsi lennék, hogy hogy építetted be utólag.
Valamit tanúlhattak a fordnál mert az összes dizel MKIV tehát az alap ambientől kezdve már kiegészítő elektromos fűtéssel van szerelve. Szerény véleményem hogy az ülés fűtés többet ér. Persze ha van ülés fűtés és kiegészítő fűtés az az igazi. Amit én hiányolok még mindig az a fűthető kormánykerék  vigyor3
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #32140 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 19:30:00 »

Az eltérő piacokra gyártott modellek között felszereltségben is eltérés van. Nem kell a skandináv országokig menni ezért, elég csak Ausztiáig. Az osztrák piacra gyártott Fordokban benne van a kieg-fűtés, és rajta az alsó motorvédő burkolat. Mo.-n meg mindez csak magasabb felszereltségben, vagy még úgy se...
Sakndináviában meg azért kell, mert ott hideg van, de qrvára.  hehe

Arra viszont kíváncsi lennék, hogy hogy építetted be utólag.

Hát ez se mindig igaz, mert enyém 2002-es Magyarországi, gyárilag Trend és van benne mindkettő...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32141 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 19:34:13 »

Valamit tanúlhattak a fordnál mert az összes dizel MKIV tehát az alap ambientől kezdve már kiegészítő elektromos fűtéssel van szerelve. Szerény véleményem hogy az ülés fűtés többet ér. Persze ha van ülés fűtés és kiegészítő fűtés az az igazi. Amit én hiányolok még mindig az a fűthető kormánykerék  vigyor3

Nekem van kiegészítő fűtésem, szinte az első pillanattól langyosat fú, de csak szinte. Nevezzük inkább hidegnek.
Ha a garázsból indulok, akkor hamar jön a langyos, de igazán meleg akkor is sokára lesz. Ha meg full hideg a motor, hááát...
Persze az ülésfűtés sokat segít. Na, az hamar melegít. Kb 1 perc, és finom meleg.
A 4esben valahogy ez a kieg fűtés jobbnak tűnt. Abban nem a levegőt fűti? Mint a hajszárító? Hatásosabbnak tűnt. Jóval.

Írod, hogy milyen jó az üléshűtés... nekem az is van, de bevallom neked, nem sokszor használtam. Persze, így kevésbé izzad meg az ember, és ha öltönyben vagy, akkor jó, de sajna az sem kizárt, hogy pont emiatt megfájdul a derekad. Az meg csak nem kell. Szóval jó-jó, de...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32142 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 19:35:38 »

Hát ez se mindig igaz, mert enyém 2002-es Magyarországi, gyárilag Trend és van benne mindkettő...

Persze, mert facelift előtti. Szerintem azon mindegyiken van alsó-felső burkolat. Később alsó teljesen megszűnt, felső csak a ghia és titaniumokon volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #32143 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 19:39:05 »

Az eltérő piacokra gyártott modellek között felszereltségben is eltérés van. Nem kell a skandináv országokig menni ezért, elég csak Ausztiáig. Az osztrák piacra gyártott Fordokban benne van a kieg-fűtés, és rajta az alsó motorvédő burkolat. Mo.-n meg mindez csak magasabb felszereltségben, vagy még úgy se...
Sakndináviában meg azért kell, mert ott hideg van, de qrvára.  hehe

Arra viszont kíváncsi lennék, hogy hogy építetted be utólag.
Tisztelt Fórumtárs!
A FAQ topikban megtalálod a fotókkal ilusztrált részletes leirást a kapcsolási rajzzal együtt, amit készitettem róla.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #32144 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 19:46:22 »

a balos torony mögött a motortérben kell lennie 2 relének. ha azok megvannak, akkor van benne
Nekem benne volt a két relé bekábelezve, elő volt készítve a fűtéscső is csak a kiegfűtés és annak 20 centis kábele hiányzott.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #32145 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 19:59:35 »

Nekem benne volt a két relé bekábelezve, elő volt készítve a fűtéscső is csak a kiegfűtés és annak 20 centis kábele hiányzott.
Irigylésre méltó helyzet. Igy könyü megcsinálni a kiegészitő fűtést.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32146 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 20:21:21 »

Az eltérő piacokra gyártott modellek között felszereltségben is eltérés van. Nem kell a skandináv országokig menni ezért, elég csak Ausztiáig. Az osztrák piacra gyártott Fordokban benne van a kieg-fűtés, és rajta az alsó motorvédő burkolat. Mo.-n meg mindez csak magasabb felszereltségben, vagy még úgy se...
Sakndináviában meg azért kell, mert ott hideg van, de qrvára.  hehe

Arra viszont kíváncsi lennék, hogy hogy építetted be utólag.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5057.0  nemtudom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32147 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 20:24:01 »

Nekem van kiegészítő fűtésem, szinte az első pillanattól langyosat fú, de csak szinte. Nevezzük inkább hidegnek.
Ha a garázsból indulok, akkor hamar jön a langyos, de igazán meleg akkor is sokára lesz. Ha meg full hideg a motor, hááát...
Persze az ülésfűtés sokat segít. Na, az hamar melegít. Kb 1 perc, és finom meleg.
A 4esben valahogy ez a kieg fűtés jobbnak tűnt. Abban nem a levegőt fűti? Mint a hajszárító? Hatásosabbnak tűnt. Jóval.

Írod, hogy milyen jó az üléshűtés... nekem az is van, de bevallom neked, nem sokszor használtam. Persze, így kevésbé izzad meg az ember, és ha öltönyben vagy, akkor jó, de sajna az sem kizárt, hogy pont emiatt megfájdul a derekad. Az meg csak nem kell. Szóval jó-jó, de...
mondjuk azt,hogy te a -10ben is a 15fokos garázsból indulsz,és talán az is lehet,hogy be sem kapcsol a kiegfűtésed,mert az csak 0 fok alatt kapcsol és addig meg amíg a hf eléri a 75fokot vagy 15 percig.Szóval a te példádat ne fogadjuk el,mert nem a csillaggarázsban áll a gép,és lehet,hogy egy télen 2x sem kapcsolt be neked! beka3 vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32148 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 20:32:14 »

Nekem van kiegészítő fűtésem, szinte az első pillanattól langyosat fú, de csak szinte. Nevezzük inkább hidegnek.
Ha a garázsból indulok, akkor hamar jön a langyos, de igazán meleg akkor is sokára lesz. Ha meg full hideg a motor, hááát...
Persze az ülésfűtés sokat segít. Na, az hamar melegít. Kb 1 perc, és finom meleg.
A 4esben valahogy ez a kieg fűtés jobbnak tűnt. Abban nem a levegőt fűti? Mint a hajszárító? Hatásosabbnak tűnt. Jóval.

Írod, hogy milyen jó az üléshűtés... nekem az is van, de bevallom neked, nem sokszor használtam. Persze, így kevésbé izzad meg az ember, és ha öltönyben vagy, akkor jó, de sajna az sem kizárt, hogy pont emiatt megfájdul a derekad. Az meg csak nem kell. Szóval jó-jó, de...
amúgy én megmértem a hőmérsékletet,ami kijön a fűtés külső felületére.az enyém rézből készült ugye....szóval 250fokra melegszenek az izzítógyetyák fogadó szárai. wow1 kívülről!
A levegőn a gyertya kb 900fokon izzik!
Ha nem lenne áramlás a rendszerben-ezt is kipróbáltam-a benne lévő kb 1dl vizet 2s alatt felforralja.
Higgyétek le,hogy megteszi az a dolgát.
Tavaly télen azt is teszteltem,hogy a koléganőm autója első szélvédő fűtéses,és induláskor ő azt kapcsolta be,én meg a kiegfűtést.Pontosan 1xrre olvadt le mindkét autó szélvédőjéről a ráfagyott kb 5mm-es jég.Szóval,aki nem hiszi járjon utána. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32149 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 21:17:41 »

mondjuk azt,hogy te a -10ben is a 15fokos garázsból indulsz,és talán az is lehet,hogy be sem kapcsol a kiegfűtésed,mert az csak 0 fok alatt kapcsol és addig meg amíg a hf eléri a 75fokot vagy 15 percig.Szóval a te példádat ne fogadjuk el,mert nem a csillaggarázsban áll a gép,és lehet,hogy egy télen 2x sem kapcsolt be neked! beka3 vigyor3

Ha kimegyek, ott biz -10 fok lesz, mint más, nem garázsban szunyáló embereknél. Ha tudnánk a motor tömegét, ki tujuk számolni, csak az elektromos fűtés 15 perc alatt hány fokot melegít a vízen. De van egy jobb ötletem, ezt egyszer ki is próbálhatjuk. Hideg motor beröffent, és megmérni a víz hőmérsékletét a parton előtt és után. A te jó kis lézeres mérőddel. Van aknád? Érdekelne a dolog.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 636 637 638 639 640 641 642 [643] 644 645 646 647 648 649 650 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.164 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.