Ford Mondeo Club Hungary
2025.08.27 szerda, 18:32:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
638
639
640
641
642
643
644
[
645
]
646
647
648
649
650
651
652
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 23740053 alkalommal)
László
és 30 vendég van a témában
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32200 Dátum:
2011.10.14 péntek, 22:33:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.14 péntek, 22:31:31
Na mostmár mondjátok el melyik a jobb autó, mert olyan izgatott vagyok...
Melyik: persze hogy a Bugatti Veyron
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32201 Dátum:
2011.10.14 péntek, 22:37:22 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.14 péntek, 22:33:37
Melyik: persze hogy a Bugatti Veyron
bakker arról is vitáztatok...nemis láttam...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32202 Dátum:
2011.10.14 péntek, 22:37:42 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.10.14 péntek, 22:27:31
azért nem jó a példa mert '98 előtt a d bejövetele előtt a béem kb azt vallotta, h akinek van pénze béemre annak tankolni is van pénze. kicsit se gyúrtak a fogyasztásra, pedig akkor más autógyárak már régen szorították le a fogyit! a 2,0i simán evett 10 felett, míg a sierra 2,0i beérte 7,5-el. csak az 1ik magasról tett rá.
Biztos így van... lehetne hasonlítgatni más modelleket is. Bár nehéz, mert 2,5-3 literes dízele nem soknak volt anno. Még a fiat vonal, a merga, ódi. És nagyjából passz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32203 Dátum:
2011.10.14 péntek, 22:38:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.14 péntek, 22:31:31
Na mostmár mondjátok el melyik a jobb autó, mert olyan izgatott vagyok...
Ami az embernek van... az a legjobb.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32204 Dátum:
2011.10.14 péntek, 22:40:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.14 péntek, 22:37:22
bakker arról is vitáztatok...nemis láttam...
A franc se tudja már hol kezdődött. Azt tudom hogy délután fél 5 kor még 70m2 laminált padló vettem az biztos
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32205 Dátum:
2011.10.14 péntek, 22:45:10 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.14 péntek, 22:31:31
Na mostmár mondjátok el melyik a jobb autó, mert olyan izgatott vagyok...
Annyi biztos,hogy nem Ford,mert a Ford csak rossz autókat tud gyártani...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32206 Dátum:
2011.10.14 péntek, 22:58:21 »
Na akkor most én mondok valamit..
Vettem az ALDI-ban 4999-ért nyomatékkulcsot, amiben van 17,19,21-es fej toldóval és 3 év garival...
szerintem kiba szott megéri megvenni főleg ennyi pénzért egy életre elég egy embernek otthon.
DE gondoltam lekalibrálom mit mutat a valóságban....
Beraktam a kalibráló gépbe és 100nm alatt igen csak megbukott, 100nm fölött már nagyjából benne volt a 4%-os toleranciában 210nm-nél már jó volt teljesen.....hát de ennyi pénzért mit várunk ugye....
kerékcsavar lehúzáshoz viszont tökéletes ami ugye 110nm nálam és végülis erre a célra vettem.....de hengerfejet pl már nem húznék le vele,mert lehet drága buli lenne...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32207 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:07:10 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.14 péntek, 22:45:10
Annyi biztos,hogy nem Ford,mert a Ford csak rossz autókat tud gyártani...
Neked lehet
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32208 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:11:26 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.14 péntek, 23:07:10
Neked lehet
Jajj már,egy enyhe iróniát se lehet kiolvasni a mondatból?
Nekem nincs semmi bajom a Fordokkal,sőt...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32209 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:21:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.14 péntek, 22:58:21
Na akkor most én mondok valamit..
Vettem az ALDI-ban 4999-ért nyomatékkulcsot, amiben van 17,19,21-es fej toldóval és 3 év garival...
szerintem kiba szott megéri megvenni főleg ennyi pénzért egy életre elég egy embernek otthon.
DE gondoltam lekalibrálom mit mutat a valóságban....
Beraktam a kalibráló gépbe és 100nm alatt igen csak megbukott, 100nm fölött már nagyjából benne volt a 4%-os toleranciában 210nm-nél már jó volt teljesen.....hát de ennyi pénzért mit várunk ugye....
kerékcsavar lehúzáshoz viszont tökéletes ami ugye 110nm nálam és végülis erre a célra vettem.....de hengerfejet pl már nem húznék le vele,mert lehet drága buli lenne...
Ezen én is gondolkodtam. De féltem a pontatlanságától.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tipli66
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32210 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:28:05 »
Sziaztok
Újonc vagyok nem rég vettem meg álmaim mondeo-ját mk3 facelift-es a minap jöttem haza a pályán gurulok olyan 130-al szépen egyszer csak elment az erő a kocsiból és a motor is elkezdet fuldokolni és kivillant az előizitás lámpa. Leálltam a leállósávba kulcs ki újra inditottam és utána semmi baja. Kicsit meglepődtem és flusztrál a dolog is valaki tapasztalt már hasonlót vagy tudja mi lehet a baja a kocsinak?
Válaszotokat előre is köszönöm bocs ha rossz topicba írtam Amúgy 2003 oktober 2,0 tdci
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32211 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:30:50 »
Idézetet írta: tipli66 - 2011.10.14 péntek, 23:28:05
Sziaztok
Újonc vagyok nem rég vettem meg álmaim mondeo-ját mk3 facelift-es a minap jöttem haza a pályán gurulok olyan 130-al szépen egyszer csak elment az erő a kocsiból és a motor is elkezdet fuldokolni és kivillant az előizitás lámpa. Leálltam a leállósávba kulcs ki újra inditottam és utána semmi baja. Kicsit meglepődtem és flusztrál a dolog is valaki tapasztalt már hasonlót vagy tudja mi lehet a baja a kocsinak?
Válaszotokat előre is köszönöm bocs ha rossz topicba írtam Amúgy 2003 oktober 2,0 tdci
Szia!
Szerintem CMP-jeladó hiba lehet
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32212 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:33:40 »
Idézetet írta: tipli66 - 2011.10.14 péntek, 23:28:05
Sziaztok
Újonc vagyok nem rég vettem meg álmaim mondeo-ját mk3 facelift-es a minap jöttem haza a pályán gurulok olyan 130-al szépen egyszer csak elment az erő a kocsiból és a motor is elkezdet fuldokolni és kivillant az előizitás lámpa. Leálltam a leállósávba kulcs ki újra inditottam és utána semmi baja. Kicsit meglepődtem és flusztrál a dolog is valaki tapasztalt már hasonlót vagy tudja mi lehet a baja a kocsinak?
Válaszotokat előre is köszönöm bocs ha rossz topicba írtam Amúgy 2003 oktober 2,0 tdci
Go szürő csere volt?
üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32213 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:37:33 »
Idézetet írta: tipli66 - 2011.10.14 péntek, 23:28:05
Sziaztok
Újonc vagyok nem rég vettem meg álmaim mondeo-ját mk3 facelift-es a minap jöttem haza a pályán gurulok olyan 130-al szépen egyszer csak elment az erő a kocsiból és a motor is elkezdet fuldokolni és kivillant az előizitás lámpa. Leálltam a leállósávba kulcs ki újra inditottam és utána semmi baja. Kicsit meglepődtem és flusztrál a dolog is valaki tapasztalt már hasonlót vagy tudja mi lehet a baja a kocsinak?
Válaszotokat előre is köszönöm bocs ha rossz topicba írtam Amúgy 2003 oktober 2,0 tdci
Már mindenki és kinek ez kinek az a baja volt vele.A hiba megoldása 0ft-től a csillagos égig lehet árban mint ahogy a hiba keresése is több lehetőséget mutat.Ez amit tapasztaltál az vészüzemnek hívják és üzemanyagrendszeri hibára utal.Vidd el egy diagra és kiolvassák belőle a hiobakódot.Megjkegyzed és visszajössz vele és segítünk.Mikor volt üzemanyagszürő csere,poharaztasd meg a csúcsokat,hogy milyen állapotban vannak.Légszürő csere mikor volt?Előfordul,hogy tankot kell tisztítani.Hát ez ennyiből is összeállhat.Elősör diag és utána tovább lépünk ha hozod a kódot.Mindjárt neakarj bele menni semmi cserébe.Szivattyút is teszteltesd le ha diagra viszed.Ami drága ha csúcsokat kell cserélni,továbbá a szivattyú is húzós.Csak azért írok ilyet tudd ha belekell nyúlni a kocsiba mire számíts.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32214 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:38:51 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.14 péntek, 23:30:50
Szia!
Szerintem CMP-jeladó hiba lehet
Tudod ez a legolcsóbb ha cserélni kell a többit leírtam részletesen neki.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tipli66
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32215 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:43:30 »
Még egy hülye kérdés csak márka szervizbe vihetem diagnosztikára?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32216 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:51:31 »
Idézetet írta: tipli66 - 2011.10.14 péntek, 23:43:30
Még egy hülye kérdés csak márka szervizbe vihetem diagnosztikára?
Hát a legjobb az lenne mert ott biztos,hogy jó diag van.necsüggedj nem akartalak elkeseríteni de jobb ha tudod mik lehetnek az előforduló dolgok.Kívánom az egyszerüt de nem biztos.A CMP jeladót ha szembe állsz a motorral a szívósornál találod megyrá 3 vezeték és nézdmeg milyen szinü.A szürke az a jó.Ha fekete akkor cserélni kell.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32217 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:54:51 »
Idézetet írta: tipli66 - 2011.10.14 péntek, 23:43:30
Még egy hülye kérdés csak márka szervizbe vihetem diagnosztikára?
majd beletanulsz,de megkell nézni levan-e dugózva az EGR szelep és kikellene tisztítani a szívósort.Na ezt a szervízben nemcsinálják meg erre keress valakit aki tud segíteni ebben.Aztán majd a többit olvasásokból kiderül és megtanulod.csak kérdezz bátran.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32218 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:57:51 »
Idézetet írta: tipli66 - 2011.10.14 péntek, 23:43:30
Még egy hülye kérdés csak márka szervizbe vihetem diagnosztikára?
BP.-i vagy????ha igen Lurdyval szemben a fordba keresd Viktort!!!!!
Jó választás!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
tipli66
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32219 Dátum:
2011.10.15 szombat, 00:15:23 »
Sajna Székesfehérvári vagyok itt most csak ivanincs van valaki tud roluk mondani valamit?
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32220 Dátum:
2011.10.15 szombat, 08:09:50 »
Idézetet írta: tipli66 - 2011.10.15 szombat, 00:15:23
Sajna Székesfehérvári vagyok itt most csak ivanincs van valaki tud roluk mondani valamit?
Hi nem csak az Ivanics van. Van Pl. a Filkorn Auto(8000 Székesfehérvár,Nyárfa utca 12, 06/22 320-916)
http://filkornauto.freewb.hu/bemutatkozas
Én hozzájuk szoktam hordani az autót, eddig velem nagyon korrektek voltak. Az összes cserés alkatrészt mindig megmutatják, nem lehúzósak, csak azt cserélik amit kell. Pl. a kuplungozást is megcsinálták nekem úgy hogy én vittem az anyagot. Illetve fehérváron van a Filep diesel. Ők kimondottan üzemanyagrendeszers cég, ja jól tudom többen is őket ajánlják az országban. Nekem még nem volt velük dolgom.
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=szfehervar
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27078
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32221 Dátum:
2011.10.15 szombat, 09:22:53 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.14 péntek, 17:57:31
Azt azért ne feledjük, hogy a károsanyag-kibocsátás a töredékére esett. Az 5-ös bmw 6 hengeres, 3 liters dízele annyi co2-őt bocsát ki, mint a mi 2.0-ásunk (vagy a benzin, v a dizli).
Korom dettó. Tehát nőtt a teljesítmény, nőtt a biztonság, nőtt minden, a fogyi meg csökkent.
Jó dolog ez.
Viszont az a 3 literes motor mar tul van elete delen, mire a mienk eppen bejarodik. :-)
Totalcaron irtak nemregiben, hogy 4-5 eves, kifogastalan allapotu autok fognak bontasra varni, mert 2-300 ezer utan kilesz bennuk a motor, viszont generalozni, uj motort venni mar nem lesz megeros belejuk. Sajnos, ebben is van igazsag, barmennyire is sommas megallapitas.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27078
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32222 Dátum:
2011.10.15 szombat, 09:24:34 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.14 péntek, 20:25:20
Ezt te honnan veszed, hogy nem kompenzálták, nem fejlesztettek?
Nekem az
MKIII 2.2TDCi: súlya 1485kg , 155ló, 400Nm, gyári vegyes 6,1 l/100
MKIV 2.2TDCi: súlya 1524kg , 200ló , 450Nm, gyári vegyes 6,0 l/100
Azért ha csak 50kg-is de nehezebb, tényleg erősebb és mégis ha hangya töknyit is de lentebb tudták vinni ennek ellenére a fogyasztást.
Meg mas a motor teljesitmenykarakterisztikaja is, hogy kevesebb karos anyagot pufogjon, igy a 170 pacis MK4 2.2-es a mindossze +50 kiloval egyutt nem mozog jobban, mint a 150 pacis MK3-as.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27078
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32223 Dátum:
2011.10.15 szombat, 09:26:51 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.14 péntek, 20:55:14
Na, arról nem is próbálnálak meggyőzni, mert én sem hiszem. A 3-asnál van dpf, és ott biz fél literrel megugrott a fogyi... na arra én is kíváncsi vagyok, a több fogyi miért környezetbarátabb... persze, a részecskék meg minden.
Mert a plusz uzemanyaggal elegeti azt a kormot, amit eddig kipufogott siman. Lehet, hogy tobb CO2 keletkezik, de kevesebb korom es CH. A CO2-vel meg tud mit kezdeni a termeszet, es az emberi szervezetre is kevesbe karos, mint a masik ketto. Ez persze a valamit valamiert elv, de attol meg nem elvetendo.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32224 Dátum:
2011.10.15 szombat, 10:16:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.15 szombat, 09:26:51
Mert a plusz uzemanyaggal elegeti azt a kormot, amit eddig kipufogott siman.
Lehet, hogy tobb CO2 keletkezik, de kevesebb korom es CH. A CO2-vel meg tud mit kezdeni a termeszet, es az emberi szervezetre is kevesbe karos, mint a masik ketto. Ez persze a valamit valamiert elv, de attol meg nem elvetendo.
AndyA
és abból az elégetett koromból mi lesz?Rózsavíz?
ugyan már.....bebeszélték ezt is a népnek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27078
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32225 Dátum:
2011.10.15 szombat, 10:53:27 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.15 szombat, 10:16:17
és abból az elégetett koromból mi lesz?Rózsavíz?
ugyan már.....bebeszélték ezt is a népnek.
Abbol a korombol is CO2 lesz. Pont ez a celja a DPF-nek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32226 Dátum:
2011.10.15 szombat, 12:49:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.15 szombat, 10:53:27
Abbol a korombol is CO2 lesz. Pont ez a celja a DPF-nek.
AndyA
az meg jól esik a zózonnak!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32227 Dátum:
2011.10.15 szombat, 13:48:42 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.15 szombat, 12:49:18
az meg jól esik a zózonnak!
Tulajdonképpen jól, persze csak ha tökéletes az égés. Ha viszont CO is keletkezik, na az baromi rossz az ózonrétegnek...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1663
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32228 Dátum:
2011.10.15 szombat, 15:03:18 »
üdv!
az lenne a kérdésem, hogy mi lehet 2.0 tdci mk3-as vasammal?
mostanság 1-2 héten néha-néha (nem minden indításkor) gyújtás után felvillan a kézifék és az abs visszajelző lámpája egyszerre és 2 másodperc múlva el is alszik.
mit akar jelezni számomra? Huh? Roll Eyes
előre is köszi Wink
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32229 Dátum:
2011.10.15 szombat, 15:17:42 »
Idézetet írta: zolas - 2011.10.15 szombat, 15:03:18
üdv!
az lenne a kérdésem, hogy mi lehet 2.0 tdci mk3-as vasammal?
mostanság 1-2 héten néha-néha (nem minden indításkor) gyújtás után felvillan a kézifék és az abs visszajelző lámpája egyszerre és 2 másodperc múlva el is alszik.
mit akar jelezni számomra? Huh? Roll Eyes
előre is köszi Wink
fékolajszint rendben?
Esetleg valamelyik hátsó abs jeladó ratyi....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32230 Dátum:
2011.10.15 szombat, 15:24:51 »
Idézetet írta: gabe - 2011.10.15 szombat, 13:48:42
Tulajdonképpen jól, persze csak ha tökéletes az égés. Ha viszont CO is keletkezik, na az baromi rossz az ózonrétegnek...
....szódával elmegy.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32231 Dátum:
2011.10.15 szombat, 15:34:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.09 vasárnap, 14:57:42
arra azért készüljetek fel, hogy nem egy egyszerű művelet. reggeltől estig tartó intezív szenvedés egyedül
én beosztottam 3 napra
NA nem jártam sikerrel
a beöntő csőnek a kötését sehogy sem tudtam szétbontani szóval inkább vissz*raktam az egészet,
pedig csináltam fotókat is egy fél cikk már össze jönne belőle
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32232 Dátum:
2011.10.15 szombat, 15:53:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.15 szombat, 10:53:27
Abbol a korombol is CO2 lesz. Pont ez a celja a DPF-nek.
AndyA
Ja és a DPF ben megdől az "anyag nem vész el csak átalakul" elmélet mi? Hú...
gondolom ott eltűnik a plussz anyag...kész, nics többé, eltűnt, felszívódott, sosem kerül elő....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27078
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32233 Dátum:
2011.10.15 szombat, 16:14:59 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.15 szombat, 12:49:18
az meg jól esik a zózonnak!
Sokkal jobban, mint a korom a tudoraknak...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27078
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32234 Dátum:
2011.10.15 szombat, 16:16:00 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.15 szombat, 15:53:19
Ja és a DPF ben megdől az "anyag nem vész el csak átalakul" elmélet mi? Hú...
gondolom ott eltűnik a plussz anyag...kész, nics többé, eltűnt, felszívódott, sosem kerül elő....
Irtam valami ilyesmit? Hol is?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32235 Dátum:
2011.10.15 szombat, 16:24:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.15 szombat, 16:16:00
Irtam valami ilyesmit? Hol is?
AndyA
Nem, de a környezetre gyakorolt össz terhelésnél mégis mit számít a DPF ...pl 1 liter dpf-esen elégetett üzemanyag meg 1 liter dpf nélkül elégetett üzemanyag között a környezetre gyakorolt össz és nem azonnali terhelés között a különbség csak annyi a dpf nélküli javára, hogy ott még nem szennyezték a környezetet a dpf legyártásával...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27078
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32236 Dátum:
2011.10.15 szombat, 16:32:22 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.15 szombat, 16:24:45
Nem, de a környezetre gyakorolt össz terhelésnél mégis mit számít a DPF ...pl 1 liter dpf-esen elégetett üzemanyag meg 1 liter dpf nélkül elégetett üzemanyag között a környezetre gyakorolt össz és nem azonnali terhelés között a különbség csak annyi a dpf nélküli javára, hogy ott még nem szennyezték a környezetet a dpf legyártásával...
Majdnem...
Legalabbis ha neked mindegy, hogy 6 liter gazolajbol elegetett korom + CH maradekat lelegzed be vagy 7 literbol a DPF segitsegevel sokkal alaposabban elegetett CO2-t erdemleges mennyisegu korom es hozzatapadt CH nelkul... Nekem nem mindegy.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32237 Dátum:
2011.10.15 szombat, 16:37:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.15 szombat, 16:32:22
Majdnem...
Legalabbis ha neked mindegy, hogy 6 liter gazolajbol elegetett korom + CH maradekat lelegzed be vagy 7 literbol a DPF segitsegevel sokkal alaposabban elegetett CO2-t erdemleges mennyisegu korom es hozzatapadt CH nelkul... Nekem nem mindegy.
AndyA
Nekem sem, a dpf es füst a tüdő ereiben már feszívódik, az apró mérete miatt, míg a nélkülit meg kiköhögöd, ebből kifolyólag sokkal rákkeltőbb a dpf-es, ráadásul több is, mert ugye többet is fogyaszt, meg az apró méret miatti sokszoros mennyiség... na szép eredmény jött ki..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32238 Dátum:
2011.10.15 szombat, 17:23:07 »
Az inkább a bosszantó,hugy már nagyon régóta léteznek alternatív,és sokkal környezetkímélőbb megoldások is,és szépen elnyomták az olajnagyhatalamak,mert amíg van olaj,azt mind elkell adniuk,elkell használni,még ha bele is döglünk.
Én pl a hidrogénhajtást,ha elég stabillá tennék,biztosan kipróbálnám.de ennek se híre se hamva.ezt az unokáink sem fogják látni.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32239 Dátum:
2011.10.15 szombat, 17:28:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.15 szombat, 16:14:59
Sokkal jobban, mint a korom a tudoraknak...
AndyA
a bőrrák sem jobb ám,meg a megerősödött sugárzás,ami miatt nem tudsz eltölteni már egy fél napot a nyílt napsütésben.....
Egyik sem jobb.cirka 50évig a benzinesek voltak túlnyomó részben-addig ők szennyeztek többet.Most a dízelek nyomulnak-ugyan csak európai szinten,most ezek káros anyag kibocsájtása van terítéken.A baj,hogy az 1ik 19,a másik egy híján húsz.És szerelhetnek fel akármilyen szűrőrendszereket,amíg kőolajszármazékot égetünk,addig ez nem lesz máshogyan-maximum tovább tart majd a készlet......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32240 Dátum:
2011.10.15 szombat, 18:55:49 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.15 szombat, 17:23:07
Az inkább a bosszantó,hugy már nagyon régóta léteznek alternatív,és sokkal környezetkímélőbb megoldások is,és szépen elnyomták az olajnagyhatalamak,mert amíg van olaj,azt mind elkell adniuk,elkell használni,még ha bele is döglünk.
Én pl a hidrogénhajtást,ha elég stabillá tennék,biztosan kipróbálnám.de ennek se híre se hamva.ezt az unokáink sem fogják látni.......
Németeknél már van kúthálózat rá, hát még nem túl sűrű, de 2012-ben meg négyszerezik, ami gondolom így is lesz, mivel németországról van szó nem az ígéretek földjéről (kis Hazánk).
Nálunk nem tudom mire várnak, állítólag a tankolás körülményes (hidrogén ugye szobahőmérsékleten simán robban, tehát egy csepp sem mehet félre mert akkor durr és kész a víz..
)...de a németeknél nem?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27078
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32241 Dátum:
2011.10.15 szombat, 19:28:51 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.15 szombat, 17:28:54
a bőrrák sem jobb ám,meg a megerősödött sugárzás,ami miatt nem tudsz eltölteni már egy fél napot a nyílt napsütésben.....
Egyik sem jobb. Cirka 50 évig a benzinesek voltak túlnyomó részben - addig ők szennyeztek többet. Most a dízelek nyomulnak - ugyan csak európai szinten, most ezek káros anyag kibocsájtása van terítéken. A baj,hogy az egyik 19, a másik egy híján húsz. És szerelhetnek fel akármilyen szűrőrendszereket, amíg kőolajszármazékot égetünk, addig ez nem lesz máshogyan - maximum tovább tart majd a készlet...
Az nem a CO2-tol van. Raadasul a szemelyautok dizelmocska toredeke nincs meg igy sem a kozuti teherszallitashoz kepest, ami meg kismiska a tengerhajozashoz kepest.
Volt pl. egy cikk, amiben azt irtak, hogy a 8 (nyolc!!!) legnagyobb teherszallito hajo annyi kent bocsat ki, mint Eszak-Amerika teljes szemelyautoallomanya. Persze, nem hittuk el, elkezdtunk kotorni adatokert es utanaszamolni. Darab auto, atlagfogyasztas, annak az uzemanyagnak a nevleges kentartalma, atlag futasteljesitmeny, kijott valami. Azutan neztunk adatot hajomotorokra, fogyasztasra, annak a gyakorlatilag pakuranal is surubb, majdnem-aszfalt, koolajgyartasi maradeknak, amivel ezek kozlekednek, kentartalomra, uzemora meg gyakorlatilag 24 ora/nap. Es kijott, tenyleg. Nem volt nagysagrendi elteres a ketto kozott.
Bocsi, mit is mondtal, mikor adod el az autod es allsz at negylabu egyloerosre?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1663
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32242 Dátum:
2011.10.15 szombat, 20:21:07 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.15 szombat, 15:17:42
fékolajszint rendben?
Esetleg valamelyik hátsó abs jeladó ratyi....
hú nah azt nem tom. azt se hol tudom megnézni
de holnap viszem szomszédhoz szerelőhöz, mert rakatok be tolatóradar, és akk megnézetem.
köszöntem a választ!
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32243 Dátum:
2011.10.15 szombat, 20:23:59 »
Idézetet írta: zolas - 2011.10.15 szombat, 20:21:07
hú nah azt nem tom. azt se hol tudom megnézni
de holnap viszem szomszédhoz szerelőhöz, mert rakatok be tolatóradar, és akk megnézetem.
köszöntem a választ!
kinyitod a motorháztetőt és látni fogod a fékolajtartályt ha szembe állsz vele jobbról.Az ABS jeladóra fog hibát dobni illettve jelez ha rossz.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32244 Dátum:
2011.10.15 szombat, 20:54:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.15 szombat, 18:55:49
Németeknél már van kúthálózat rá, hát még nem túl sűrű, de 2012-ben meg négyszerezik, ami gondolom így is lesz, mivel németországról van szó nem az ígéretek földjéről (kis Hazánk).
Nálunk nem tudom mire várnak, állítólag a tankolás körülményes (hidrogén ugye szobahőmérsékleten simán robban, tehát egy csepp sem mehet félre mert akkor durr és kész a víz..
)...de a németeknél nem?
Ahhoz hogy robbanjon kell gyújtóforrás is. A gyulladási hőmérséklete szerencsére 500 celsius felett van, viszont a rendkívül alacsony energiájú villamos szikra már gyújtóforásnak minősül (így egy sima műszálas ruha okozta apró kis szikra is elég neki.) A hidrégénnél egy szerencsés dolog van, hála az égnek a legkissebb a sűrűsége és a ha kiszabadul úgy megy felfele mint egy rakéta. Amúgy meg egy rohadák anyag. Nem lángfestő. Nem is lehet látni (így simán bele lehet sétálni a hidrogéntűzbe) addig amíg el nem kezd a festék vagy a szigetelés is égni ami már festheti a lángot. A sima acélokon lazán átszalad vagy rosszabb esetben hidrogén koroziót vagy ridegedést okozhat ott ahol nem számítanak rá hogy megjelenik. Egyébként meg nem a németek hanem inkább a digók járnak előbb a hidrogénkutakkal. Ők elég innovativ megoldást dolgoztak ki a tárolására. Most olyan 300km-re elegendő hidrogént tudnak biztonságosan tárolni egy átlag szgk-ban. Egy gond van jelenleg fajlagosan egy km-re vetítve még kb 6x annyiba kerül a hidrogén mint a sima szénhidrogén hajtóaanyag. De ez gyorsan változhatna mert a technika adott csak a mindenkori támogatás és adó szab gátat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32245 Dátum:
2011.10.15 szombat, 21:15:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.15 szombat, 19:28:51
Az nem a CO2-tol van. Raadasul a szemelyautok dizelmocska toredeke nincs meg igy sem a kozuti teherszallitashoz kepest, ami meg kismiska a tengerhajozashoz kepest.
Volt pl. egy cikk, amiben azt irtak, hogy a 8 (nyolc!!!) legnagyobb teherszallito hajo annyi kent bocsat ki, mint Eszak-Amerika teljes szemelyautoallomanya. Persze, nem hittuk el, elkezdtunk kotorni adatokert es utanaszamolni. Darab auto, atlagfogyasztas, annak az uzemanyagnak a nevleges kentartalma, atlag futasteljesitmeny, kijott valami. Azutan neztunk adatot hajomotorokra, fogyasztasra, annak a gyakorlatilag pakuranal is surubb, majdnem-aszfalt, koolajgyartasi maradeknak, amivel ezek kozlekednek, kentartalomra, uzemora meg gyakorlatilag 24 ora/nap. Es kijott, tenyleg. Nem volt nagysagrendi elteres a ketto kozott.
Bocsi, mit is mondtal, mikor adod el az autod es allsz at negylabu egyloerosre?
AndyA
hidd el azt kéne.egy vízparty ház valahol kanadában,és nem közlekednék mással...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Csalinger
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32246 Dátum:
2011.10.15 szombat, 22:46:16 »
Sziasztok
Ma reggel meglepő jelenséget tapasztaltam, megyek az autóval és a víz 60 +-5 fokon mozog mindez legalább 50 km után mikor felvettem a tempót azaz 120-140 környékére akkor elindult felfele a víz hőmérséklet de akkor is megállt max 80fok környékén utána mikor lelassítottam akkor ismét 60 fok-ra hűlt le.
kérdésem az lenne hogy ez normális ?? ez a viselkedés és örüljek neki ,hogy milyen király a hűtésünk , vagy kezdjek aggódni valami miatt?
ha igen akkor mi miatt??
a válaszokat előre is köszönöm.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.15 szombat, 22:48:44 írta Csalinger
»
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32247 Dátum:
2011.10.15 szombat, 22:48:34 »
Idézetet írta: Csalinger - 2011.10.15 szombat, 22:46:16
Sziasztok
Ma reggel meglepő jelenséget tapasztaltam, megyek az autóval és a víz 60 +-5 fokon mozog mindez legalább 50 km után mikor felvettem a tempót azaz 120-140 környékére akkor elindult felfele a víz hőmérséklet de akkor is meg állt max 80fok környékén utána mikor lelassítottam akkor ismét 60 fok-ra hűlt le.
kérdésem az lenne hogy ez normális ?? ez a viselkedés és örüljek neki ,hogy milyen király a hűtésünk , vagy kezdjek aggódni valami miatt?
ha igen akkor mi miatt??
a válaszokat előre is köszönöm.
Termosztátok közül vagy az egyik vagy mindkettő döglött.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Csalinger
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32248 Dátum:
2011.10.15 szombat, 22:52:09 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.15 szombat, 22:48:34
Termosztátok közül vagy az egyik vagy mindkettő döglött.
Azt esetleg megtudod mondani,hogy hol keresem ? Mert még ezzel nem volt dolgom így nem vagyok benne biztos merre kutakodjak.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32249 Dátum:
2011.10.15 szombat, 23:02:33 »
Idézetet írta: Csalinger - 2011.10.15 szombat, 22:52:09
Azt esetleg megtudod mondani,hogy hol keresem ? Mert még ezzel nem volt dolgom így nem vagyok benne biztos merre kutakodjak.
Olajköri és főköri termosztátról beszélünk.Én hozzátenném,lehet,hogy kicseréled és semmisem fog változni.Erre készülj fel.Voltmár ilyen szerelőmmel is tavaly beszéltünk róla.Nekem sem megy fel a nagy hidegben első vonalnál feljebb.Mentem vele hidegben autópályán és nagy tempónál feléig megy majd ha lassítok vissza megy.Most is ilyen lesz az biztos.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
638
639
640
641
642
643
644
[
645
]
646
647
648
649
650
651
652
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ