Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:17:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 638 639 640 641 642 643 644 [645] 646 647 648 649 650 651 652 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21849813 alkalommal)
0 Felhasználó és 98 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #32200 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:33:37 »

Na mostmár mondjátok el melyik a jobb autó, mert olyan izgatott vagyok... eplus2
Melyik: persze hogy a Bugatti Veyron   nyes
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #32201 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:37:22 »

Melyik: persze hogy a Bugatti Veyron   nyes

bakker arról is vitáztatok...nemis láttam... eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32202 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:37:42 »

azért nem jó a példa mert '98 előtt a d bejövetele előtt a béem kb azt vallotta, h akinek van pénze béemre annak tankolni is van pénze. kicsit se gyúrtak a fogyasztásra, pedig akkor más autógyárak már régen szorították le a fogyit! a 2,0i simán evett 10 felett, míg a sierra 2,0i beérte 7,5-el. csak az 1ik magasról tett rá.

Biztos így van... lehetne hasonlítgatni más modelleket is. Bár nehéz, mert 2,5-3 literes dízele nem soknak volt anno. Még a fiat vonal, a merga, ódi. És nagyjából passz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32203 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:38:20 »

Na mostmár mondjátok el melyik a jobb autó, mert olyan izgatott vagyok... eplus2

Ami az embernek van... az a legjobb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #32204 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:40:30 »

bakker arról is vitáztatok...nemis láttam... eplus2
A franc se tudja már hol kezdődött. Azt tudom hogy délután fél 5 kor még 70m2 laminált padló vettem az biztos   eplus2
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #32205 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:45:10 »

Na mostmár mondjátok el melyik a jobb autó, mert olyan izgatott vagyok... eplus2

Annyi biztos,hogy nem Ford,mert a Ford csak rossz autókat tud gyártani... eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #32206 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:58:21 »

Na akkor most én mondok valamit..
Vettem az ALDI-ban 4999-ért nyomatékkulcsot, amiben van 17,19,21-es fej toldóval és 3 év garival...
szerintem kiba szott megéri megvenni főleg ennyi pénzért egy életre elég egy embernek otthon.
DE gondoltam lekalibrálom mit mutat a valóságban.... szomoru1
Beraktam a kalibráló gépbe és 100nm alatt igen csak megbukott, 100nm fölött már nagyjából benne volt a 4%-os toleranciában 210nm-nél már jó volt teljesen.....hát de ennyi pénzért mit várunk ugye....
kerékcsavar lehúzáshoz viszont tökéletes ami ugye 110nm nálam és végülis erre a célra vettem.....de hengerfejet pl már nem húznék le vele,mert  lehet drága buli lenne... szomoru1
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #32207 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:07:10 »

Annyi biztos,hogy nem Ford,mert a Ford csak rossz autókat tud gyártani... eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Neked lehet nyes
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #32208 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:11:26 »

Neked lehet nyes

Jajj már,egy enyhe iróniát se lehet kiolvasni a mondatból?  beka3
Nekem nincs semmi bajom a Fordokkal,sőt... eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32209 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:21:50 »

Na akkor most én mondok valamit..
Vettem az ALDI-ban 4999-ért nyomatékkulcsot, amiben van 17,19,21-es fej toldóval és 3 év garival...
szerintem kiba szott megéri megvenni főleg ennyi pénzért egy életre elég egy embernek otthon.
DE gondoltam lekalibrálom mit mutat a valóságban.... szomoru1
Beraktam a kalibráló gépbe és 100nm alatt igen csak megbukott, 100nm fölött már nagyjából benne volt a 4%-os toleranciában 210nm-nél már jó volt teljesen.....hát de ennyi pénzért mit várunk ugye....
kerékcsavar lehúzáshoz viszont tökéletes ami ugye 110nm nálam és végülis erre a célra vettem.....de hengerfejet pl már nem húznék le vele,mert  lehet drága buli lenne... szomoru1

Ezen én is gondolkodtam. De féltem a pontatlanságától.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tipli66
Vendég
« Új hozzászólás #32210 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:28:05 »

Sziaztok

Újonc vagyok nem rég vettem meg álmaim mondeo-ját mk3 facelift-es a minap jöttem haza a pályán gurulok olyan 130-al szépen egyszer csak elment az erő a kocsiból és a motor is elkezdet fuldokolni és kivillant az előizitás lámpa. Leálltam a leállósávba kulcs ki újra inditottam és utána semmi baja. Kicsit meglepődtem és flusztrál a dolog is valaki tapasztalt már hasonlót vagy tudja mi lehet a baja a kocsinak?
Válaszotokat előre is köszönöm bocs ha rossz topicba írtam Amúgy 2003 oktober 2,0 tdci
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #32211 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:30:50 »

Sziaztok

Újonc vagyok nem rég vettem meg álmaim mondeo-ját mk3 facelift-es a minap jöttem haza a pályán gurulok olyan 130-al szépen egyszer csak elment az erő a kocsiból és a motor is elkezdet fuldokolni és kivillant az előizitás lámpa. Leálltam a leállósávba kulcs ki újra inditottam és utána semmi baja. Kicsit meglepődtem és flusztrál a dolog is valaki tapasztalt már hasonlót vagy tudja mi lehet a baja a kocsinak?
Válaszotokat előre is köszönöm bocs ha rossz topicba írtam Amúgy 2003 oktober 2,0 tdci

Szia!

Szerintem CMP-jeladó hiba lehet Smiley
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32212 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:33:40 »

Sziaztok

Újonc vagyok nem rég vettem meg álmaim mondeo-ját mk3 facelift-es a minap jöttem haza a pályán gurulok olyan 130-al szépen egyszer csak elment az erő a kocsiból és a motor is elkezdet fuldokolni és kivillant az előizitás lámpa. Leálltam a leállósávba kulcs ki újra inditottam és utána semmi baja. Kicsit meglepődtem és flusztrál a dolog is valaki tapasztalt már hasonlót vagy tudja mi lehet a baja a kocsinak?
Válaszotokat előre is köszönöm bocs ha rossz topicba írtam Amúgy 2003 oktober 2,0 tdci
Go szürő csere volt?Huh?
üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32213 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:37:33 »

Sziaztok

Újonc vagyok nem rég vettem meg álmaim mondeo-ját mk3 facelift-es a minap jöttem haza a pályán gurulok olyan 130-al szépen egyszer csak elment az erő a kocsiból és a motor is elkezdet fuldokolni és kivillant az előizitás lámpa. Leálltam a leállósávba kulcs ki újra inditottam és utána semmi baja. Kicsit meglepődtem és flusztrál a dolog is valaki tapasztalt már hasonlót vagy tudja mi lehet a baja a kocsinak?
Válaszotokat előre is köszönöm bocs ha rossz topicba írtam Amúgy 2003 oktober 2,0 tdci
Már mindenki és kinek ez kinek az a baja volt vele.A hiba megoldása  0ft-től a csillagos égig lehet árban mint ahogy a hiba keresése is több lehetőséget mutat.Ez amit tapasztaltál az vészüzemnek hívják és üzemanyagrendszeri hibára utal.Vidd el egy diagra és kiolvassák belőle a hiobakódot.Megjkegyzed és visszajössz vele és segítünk.Mikor volt üzemanyagszürő csere,poharaztasd meg a csúcsokat,hogy milyen állapotban vannak.Légszürő csere mikor volt?Előfordul,hogy tankot kell tisztítani.Hát ez ennyiből is összeállhat.Elősör diag és utána tovább lépünk ha hozod a kódot.Mindjárt neakarj bele menni semmi cserébe.Szivattyút is teszteltesd le ha diagra viszed.Ami drága ha csúcsokat kell cserélni,továbbá a szivattyú is húzós.Csak azért írok ilyet tudd ha belekell nyúlni a kocsiba mire számíts.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32214 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:38:51 »

Szia!

Szerintem CMP-jeladó hiba lehet Smiley
Tudod ez a legolcsóbb ha cserélni kell a többit leírtam részletesen neki.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tipli66
Vendég
« Új hozzászólás #32215 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:43:30 »

Még egy hülye kérdés csak márka szervizbe vihetem diagnosztikára?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32216 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:51:31 »

Még egy hülye kérdés csak márka szervizbe vihetem diagnosztikára?
Hát a legjobb az lenne mert ott biztos,hogy jó diag van.necsüggedj nem akartalak elkeseríteni  de jobb ha tudod mik lehetnek az előforduló dolgok.Kívánom az egyszerüt de nem biztos.A CMP jeladót ha szembe állsz a motorral a szívósornál találod megyrá 3 vezeték és nézdmeg milyen szinü.A szürke az a jó.Ha fekete akkor cserélni kell.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32217 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:54:51 »

Még egy hülye kérdés csak márka szervizbe vihetem diagnosztikára?
majd beletanulsz,de megkell nézni levan-e dugózva az EGR szelep és kikellene tisztítani a szívósort.Na ezt a szervízben nemcsinálják meg erre keress valakit aki tud segíteni ebben.Aztán majd a többit olvasásokból kiderül és megtanulod.csak kérdezz bátran.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32218 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:57:51 »

Még egy hülye kérdés csak márka szervizbe vihetem diagnosztikára?
BP.-i vagy????ha igen Lurdyval szemben a fordba keresd Viktort!!!!!
Jó választás!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
tipli66
Vendég
« Új hozzászólás #32219 Dátum: 2011.10.15 szombat, 00:15:23 »

Sajna Székesfehérvári vagyok itt most csak ivanincs van valaki tud roluk mondani valamit?
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #32220 Dátum: 2011.10.15 szombat, 08:09:50 »

Sajna Székesfehérvári vagyok itt most csak ivanincs van valaki tud roluk mondani valamit?

Hi nem csak az Ivanics van. Van Pl. a Filkorn Auto(8000 Székesfehérvár,Nyárfa utca 12, 06/22 320-916)
http://filkornauto.freewb.hu/bemutatkozas
Én hozzájuk szoktam hordani az autót, eddig velem nagyon korrektek voltak. Az összes cserés alkatrészt mindig megmutatják, nem lehúzósak, csak azt cserélik amit kell. Pl. a kuplungozást is megcsinálták nekem úgy hogy én vittem az anyagot. Illetve fehérváron van a Filep diesel. Ők kimondottan üzemanyagrendeszers cég, ja jól tudom többen is őket ajánlják az országban. Nekem még nem volt velük dolgom.
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=szfehervar
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32221 Dátum: 2011.10.15 szombat, 09:22:53 »

Azt azért ne feledjük, hogy a károsanyag-kibocsátás a töredékére esett. Az 5-ös bmw 6 hengeres, 3 liters dízele annyi co2-őt bocsát ki, mint a mi 2.0-ásunk (vagy a benzin, v a dizli).
Korom dettó. Tehát nőtt a teljesítmény, nőtt a biztonság, nőtt minden, a fogyi meg csökkent.
Jó dolog ez.

Viszont az a 3 literes motor mar tul van elete delen, mire a mienk eppen bejarodik. :-)

Totalcaron irtak nemregiben, hogy 4-5 eves, kifogastalan allapotu autok fognak bontasra varni, mert 2-300 ezer utan kilesz bennuk a motor, viszont generalozni, uj motort venni mar nem lesz megeros belejuk. Sajnos, ebben is van igazsag, barmennyire is sommas megallapitas.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32222 Dátum: 2011.10.15 szombat, 09:24:34 »

Ezt te honnan veszed, hogy nem kompenzálták, nem fejlesztettek?
Nekem az
MKIII 2.2TDCi: súlya 1485kg , 155ló, 400Nm, gyári vegyes 6,1 l/100
MKIV 2.2TDCi: súlya 1524kg , 200ló , 450Nm, gyári vegyes 6,0 l/100
Azért ha csak 50kg-is de nehezebb, tényleg erősebb és mégis ha hangya töknyit is de lentebb tudták vinni ennek ellenére a fogyasztást.

Meg mas a motor teljesitmenykarakterisztikaja is, hogy kevesebb karos anyagot pufogjon, igy a 170 pacis MK4 2.2-es a mindossze +50 kiloval egyutt nem mozog jobban, mint a 150 pacis MK3-as.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32223 Dátum: 2011.10.15 szombat, 09:26:51 »

Na, arról nem is próbálnálak meggyőzni, mert én sem hiszem. A 3-asnál van dpf, és ott biz fél literrel megugrott a fogyi... na arra én is kíváncsi vagyok, a több fogyi miért környezetbarátabb... persze, a részecskék meg minden.

Mert a plusz uzemanyaggal elegeti azt a kormot, amit eddig kipufogott siman. Lehet, hogy tobb CO2 keletkezik, de kevesebb korom es CH. A CO2-vel meg tud mit kezdeni a termeszet, es az emberi szervezetre is kevesbe karos, mint a masik ketto. Ez persze a valamit valamiert elv, de attol meg nem elvetendo.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32224 Dátum: 2011.10.15 szombat, 10:16:17 »

Mert a plusz uzemanyaggal elegeti azt a kormot, amit eddig kipufogott siman. Lehet, hogy tobb CO2 keletkezik, de kevesebb korom es CH. A CO2-vel meg tud mit kezdeni a termeszet, es az emberi szervezetre is kevesbe karos, mint a masik ketto. Ez persze a valamit valamiert elv, de attol meg nem elvetendo.

AndyA
és abból az elégetett koromból mi lesz?Rózsavíz? taps hehe  ugyan már.....bebeszélték ezt is a népnek. Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32225 Dátum: 2011.10.15 szombat, 10:53:27 »

és abból az elégetett koromból mi lesz?Rózsavíz? taps hehe  ugyan már.....bebeszélték ezt is a népnek. Cheesy

Abbol a korombol is CO2 lesz. Pont ez a celja a DPF-nek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32226 Dátum: 2011.10.15 szombat, 12:49:18 »

Abbol a korombol is CO2 lesz. Pont ez a celja a DPF-nek.

AndyA
az meg jól esik a zózonnak! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #32227 Dátum: 2011.10.15 szombat, 13:48:42 »

az meg jól esik a zózonnak! nyes

Tulajdonképpen jól, persze csak ha tökéletes az égés. Ha viszont CO is keletkezik, na az baromi rossz az ózonrétegnek...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #32228 Dátum: 2011.10.15 szombat, 15:03:18 »

üdv!
az lenne a kérdésem, hogy mi lehet 2.0 tdci mk3-as vasammal?
mostanság 1-2 héten néha-néha (nem minden indításkor) gyújtás után felvillan a kézifék és az abs visszajelző lámpája egyszerre és 2 másodperc múlva el is alszik.
mit akar jelezni számomra?  Huh?  Roll Eyes
előre is köszi Wink
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32229 Dátum: 2011.10.15 szombat, 15:17:42 »

üdv!
az lenne a kérdésem, hogy mi lehet 2.0 tdci mk3-as vasammal?
mostanság 1-2 héten néha-néha (nem minden indításkor) gyújtás után felvillan a kézifék és az abs visszajelző lámpája egyszerre és 2 másodperc múlva el is alszik.
mit akar jelezni számomra?  Huh?  Roll Eyes
előre is köszi Wink
fékolajszint rendben?
Esetleg valamelyik hátsó abs jeladó ratyi....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32230 Dátum: 2011.10.15 szombat, 15:24:51 »

Tulajdonképpen jól, persze csak ha tökéletes az égés. Ha viszont CO is keletkezik, na az baromi rossz az ózonrétegnek...
nyes  ....szódával elmegy..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #32231 Dátum: 2011.10.15 szombat, 15:34:11 »

arra azért készüljetek fel, hogy nem egy egyszerű művelet. reggeltől estig tartó intezív szenvedés egyedül szomoru1 én beosztottam 3 napra vigyor3

NA nem jártam sikerrel   rinya a beöntő csőnek a kötését sehogy sem tudtam szétbontani szóval inkább vissz*raktam az egészet, falbav  pedig csináltam fotókat is egy fél cikk már össze jönne belőle  


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #32232 Dátum: 2011.10.15 szombat, 15:53:19 »

Abbol a korombol is CO2 lesz. Pont ez a celja a DPF-nek.

AndyA
Ja és a DPF ben megdől az "anyag nem vész el csak átalakul" elmélet  mi?  Hú... wilting gondolom ott eltűnik a plussz anyag...kész, nics többé, eltűnt, felszívódott, sosem kerül elő.... idiota  hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32233 Dátum: 2011.10.15 szombat, 16:14:59 »

az meg jól esik a zózonnak! nyes

Sokkal jobban, mint a korom a tudoraknak...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32234 Dátum: 2011.10.15 szombat, 16:16:00 »

Ja és a DPF ben megdől az "anyag nem vész el csak átalakul" elmélet  mi?  Hú... wilting gondolom ott eltűnik a plussz anyag...kész, nics többé, eltűnt, felszívódott, sosem kerül elő.... idiota  hehe

Irtam valami ilyesmit? Hol is?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #32235 Dátum: 2011.10.15 szombat, 16:24:45 »

Irtam valami ilyesmit? Hol is?

AndyA
Nem,   de a környezetre gyakorolt össz terhelésnél mégis mit számít a DPF ...pl 1 liter dpf-esen elégetett üzemanyag meg 1 liter dpf nélkül elégetett üzemanyag között a környezetre gyakorolt össz és nem azonnali terhelés között a különbség csak annyi a dpf nélküli javára, hogy ott még nem szennyezték a környezetet a dpf legyártásával...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32236 Dátum: 2011.10.15 szombat, 16:32:22 »

Nem,   de a környezetre gyakorolt össz terhelésnél mégis mit számít a DPF ...pl 1 liter dpf-esen elégetett üzemanyag meg 1 liter dpf nélkül elégetett üzemanyag között a környezetre gyakorolt össz és nem azonnali terhelés között a különbség csak annyi a dpf nélküli javára, hogy ott még nem szennyezték a környezetet a dpf legyártásával...

Majdnem...

Legalabbis ha neked mindegy, hogy 6 liter gazolajbol elegetett korom + CH maradekat lelegzed be vagy 7 literbol a DPF segitsegevel sokkal alaposabban elegetett CO2-t erdemleges mennyisegu korom es hozzatapadt CH nelkul... Nekem nem mindegy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #32237 Dátum: 2011.10.15 szombat, 16:37:09 »

Majdnem...

Legalabbis ha neked mindegy, hogy 6 liter gazolajbol elegetett korom + CH maradekat lelegzed be vagy 7 literbol a DPF segitsegevel sokkal alaposabban elegetett CO2-t erdemleges mennyisegu korom es hozzatapadt CH nelkul... Nekem nem mindegy.

AndyA
Nekem sem, a dpf es füst a tüdő ereiben már feszívódik, az apró mérete miatt, míg a nélkülit meg kiköhögöd, ebből kifolyólag sokkal rákkeltőbb a dpf-es, ráadásul több is, mert ugye többet is fogyaszt, meg az apró méret miatti sokszoros mennyiség... na szép eredmény jött ki.. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32238 Dátum: 2011.10.15 szombat, 17:23:07 »

Az inkább a bosszantó,hugy már nagyon régóta léteznek alternatív,és sokkal környezetkímélőbb megoldások is,és szépen elnyomták az olajnagyhatalamak,mert amíg van olaj,azt mind elkell adniuk,elkell használni,még ha bele is döglünk. levele
Én pl a hidrogénhajtást,ha elég stabillá tennék,biztosan kipróbálnám.de ennek se híre se hamva.ezt az unokáink sem fogják látni.......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32239 Dátum: 2011.10.15 szombat, 17:28:54 »

Sokkal jobban, mint a korom a tudoraknak...

AndyA
a bőrrák sem jobb ám,meg a megerősödött sugárzás,ami miatt nem tudsz eltölteni már egy fél napot a nyílt napsütésben..... szomoru1

Egyik sem jobb.cirka 50évig a benzinesek voltak túlnyomó részben-addig ők szennyeztek többet.Most a dízelek nyomulnak-ugyan csak európai szinten,most ezek káros anyag kibocsájtása van terítéken.A baj,hogy az 1ik 19,a másik egy híján húsz.És szerelhetnek fel akármilyen szűrőrendszereket,amíg kőolajszármazékot égetünk,addig ez nem lesz máshogyan-maximum tovább tart majd a készlet......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #32240 Dátum: 2011.10.15 szombat, 18:55:49 »

Az inkább a bosszantó,hugy már nagyon régóta léteznek alternatív,és sokkal környezetkímélőbb megoldások is,és szépen elnyomták az olajnagyhatalamak,mert amíg van olaj,azt mind elkell adniuk,elkell használni,még ha bele is döglünk. levele
Én pl a hidrogénhajtást,ha elég stabillá tennék,biztosan kipróbálnám.de ennek se híre se hamva.ezt az unokáink sem fogják látni.......
Németeknél már van kúthálózat rá, hát még nem túl sűrű, de 2012-ben meg négyszerezik, ami gondolom így is lesz, mivel németországról van szó nem az ígéretek földjéről (kis Hazánk).
Nálunk nem tudom mire várnak, állítólag a tankolás körülményes (hidrogén ugye szobahőmérsékleten simán robban, tehát egy csepp sem mehet félre mert akkor durr és kész a víz.. hehe )...de a németeknél nem?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32241 Dátum: 2011.10.15 szombat, 19:28:51 »

a bőrrák sem jobb ám,meg a megerősödött sugárzás,ami miatt nem tudsz eltölteni már egy fél napot a nyílt napsütésben..... szomoru1

Egyik sem jobb. Cirka 50 évig a benzinesek voltak túlnyomó részben - addig ők szennyeztek többet. Most a dízelek nyomulnak - ugyan csak európai szinten, most ezek káros anyag kibocsájtása van terítéken. A baj,hogy az egyik 19, a másik egy híján húsz. És szerelhetnek fel akármilyen szűrőrendszereket, amíg kőolajszármazékot égetünk, addig ez nem lesz máshogyan - maximum tovább tart majd a készlet...

Az nem a CO2-tol van. Raadasul a szemelyautok dizelmocska toredeke nincs meg igy sem a kozuti teherszallitashoz kepest, ami meg kismiska a tengerhajozashoz kepest.

Volt pl. egy cikk, amiben azt irtak, hogy a 8 (nyolc!!!) legnagyobb teherszallito hajo annyi kent bocsat ki, mint Eszak-Amerika teljes szemelyautoallomanya. Persze, nem hittuk el, elkezdtunk kotorni adatokert es utanaszamolni. Darab auto, atlagfogyasztas, annak az uzemanyagnak a nevleges kentartalma, atlag futasteljesitmeny, kijott valami. Azutan neztunk adatot hajomotorokra, fogyasztasra, annak a gyakorlatilag pakuranal is surubb, majdnem-aszfalt, koolajgyartasi maradeknak, amivel ezek kozlekednek, kentartalomra, uzemora meg gyakorlatilag 24 ora/nap. Es kijott, tenyleg. Nem volt nagysagrendi elteres a ketto kozott.

Bocsi, mit is mondtal, mikor adod el az autod es allsz at negylabu egyloerosre? nyes

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #32242 Dátum: 2011.10.15 szombat, 20:21:07 »

fékolajszint rendben?
Esetleg valamelyik hátsó abs jeladó ratyi....

hú nah azt nem tom. azt se hol tudom megnézni Cheesy  Tongue Roll Eyes
de holnap viszem szomszédhoz szerelőhöz, mert rakatok be tolatóradar, és akk megnézetem.
 köszöntem a választ! Wink  worship
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32243 Dátum: 2011.10.15 szombat, 20:23:59 »

hú nah azt nem tom. azt se hol tudom megnézni Cheesy  Tongue Roll Eyes
de holnap viszem szomszédhoz szerelőhöz, mert rakatok be tolatóradar, és akk megnézetem.
 köszöntem a választ! Wink  worship
kinyitod a motorháztetőt és látni fogod a fékolajtartályt ha szembe állsz vele jobbról.Az ABS jeladóra fog hibát dobni illettve jelez ha rossz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #32244 Dátum: 2011.10.15 szombat, 20:54:36 »

Németeknél már van kúthálózat rá, hát még nem túl sűrű, de 2012-ben meg négyszerezik, ami gondolom így is lesz, mivel németországról van szó nem az ígéretek földjéről (kis Hazánk).
Nálunk nem tudom mire várnak, állítólag a tankolás körülményes (hidrogén ugye szobahőmérsékleten simán robban, tehát egy csepp sem mehet félre mert akkor durr és kész a víz.. hehe )...de a németeknél nem?
Ahhoz hogy robbanjon kell gyújtóforrás is.  A gyulladási hőmérséklete szerencsére 500 celsius felett van, viszont a rendkívül alacsony energiájú villamos szikra már gyújtóforásnak minősül (így egy sima műszálas ruha okozta apró kis szikra is elég neki.) A hidrégénnél egy szerencsés dolog van, hála az égnek a legkissebb a sűrűsége és a ha kiszabadul úgy megy felfele mint egy rakéta. Amúgy meg egy rohadák anyag. Nem lángfestő. Nem is lehet látni (így simán bele lehet sétálni a hidrogéntűzbe) addig amíg el nem kezd a festék vagy a szigetelés is égni ami már festheti a lángot. A sima acélokon lazán átszalad vagy rosszabb esetben hidrogén koroziót vagy ridegedést okozhat ott ahol nem számítanak rá hogy megjelenik. Egyébként meg nem a németek hanem inkább a digók járnak előbb a hidrogénkutakkal. Ők elég innovativ megoldást dolgoztak ki a tárolására. Most olyan 300km-re elegendő hidrogént tudnak biztonságosan tárolni egy átlag szgk-ban. Egy gond van jelenleg fajlagosan egy km-re vetítve még kb 6x annyiba kerül a  hidrogén mint a sima szénhidrogén hajtóaanyag. De ez gyorsan változhatna mert a technika adott csak a mindenkori támogatás és adó szab gátat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32245 Dátum: 2011.10.15 szombat, 21:15:37 »

Az nem a CO2-tol van. Raadasul a szemelyautok dizelmocska toredeke nincs meg igy sem a kozuti teherszallitashoz kepest, ami meg kismiska a tengerhajozashoz kepest.

Volt pl. egy cikk, amiben azt irtak, hogy a 8 (nyolc!!!) legnagyobb teherszallito hajo annyi kent bocsat ki, mint Eszak-Amerika teljes szemelyautoallomanya. Persze, nem hittuk el, elkezdtunk kotorni adatokert es utanaszamolni. Darab auto, atlagfogyasztas, annak az uzemanyagnak a nevleges kentartalma, atlag futasteljesitmeny, kijott valami. Azutan neztunk adatot hajomotorokra, fogyasztasra, annak a gyakorlatilag pakuranal is surubb, majdnem-aszfalt, koolajgyartasi maradeknak, amivel ezek kozlekednek, kentartalomra, uzemora meg gyakorlatilag 24 ora/nap. Es kijott, tenyleg. Nem volt nagysagrendi elteres a ketto kozott.

Bocsi, mit is mondtal, mikor adod el az autod es allsz at negylabu egyloerosre? nyes

AndyA

hidd el azt kéne.egy vízparty ház valahol kanadában,és nem közlekednék mással... nyes eljen 
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #32246 Dátum: 2011.10.15 szombat, 22:46:16 »

Sziasztok
 Ma reggel meglepő jelenséget tapasztaltam,  megyek az autóval  és  a víz 60 +-5 fokon mozog  mindez legalább 50 km után mikor felvettem a tempót azaz 120-140 környékére akkor elindult  felfele a víz hőmérséklet de akkor is megállt max 80fok környékén utána mikor lelassítottam akkor ismét 60 fok-ra hűlt le.
kérdésem  az lenne hogy ez normális ?? ez a viselkedés és örüljek neki ,hogy milyen király a hűtésünk , vagy kezdjek aggódni valami miatt?
ha igen akkor mi miatt??
a válaszokat előre is köszönöm. worship
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.15 szombat, 22:48:44 írta Csalinger » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #32247 Dátum: 2011.10.15 szombat, 22:48:34 »

Sziasztok
 Ma reggel meglepő jelenséget tapasztaltam,  megyek az autóval  és  a víz 60 +-5 fokon mozog  mindez legalább 50 km után mikor felvettem a tempót azaz 120-140 környékére akkor elindult  felfele a víz hőmérséklet de akkor is meg állt max 80fok környékén utána mikor lelassítottam akkor ismét 60 fok-ra hűlt le.
kérdésem  az lenne hogy ez normális ?? ez a viselkedés és örüljek neki ,hogy milyen király a hűtésünk , vagy kezdjek aggódni valami miatt?
ha igen akkor mi miatt??
a válaszokat előre is köszönöm. worship
Termosztátok közül vagy az egyik vagy mindkettő döglött.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #32248 Dátum: 2011.10.15 szombat, 22:52:09 »

Termosztátok közül vagy az egyik vagy mindkettő döglött.
Azt esetleg megtudod mondani,hogy hol keresem ? Mert még ezzel nem volt dolgom így nem vagyok benne biztos merre kutakodjak.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32249 Dátum: 2011.10.15 szombat, 23:02:33 »

Azt esetleg megtudod mondani,hogy hol keresem ? Mert még ezzel nem volt dolgom így nem vagyok benne biztos merre kutakodjak.
Olajköri és főköri termosztátról beszélünk.Én hozzátenném,lehet,hogy kicseréled és semmisem fog változni.Erre készülj fel.Voltmár ilyen szerelőmmel is tavaly beszéltünk róla.Nekem sem megy fel a nagy hidegben első vonalnál feljebb.Mentem vele hidegben autópályán és nagy tempónál feléig megy majd ha lassítok vissza megy.Most is ilyen lesz az biztos.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 638 639 640 641 642 643 644 [645] 646 647 648 649 650 651 652 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.