Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:05:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21897727 alkalommal)
0 Felhasználó és 117 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2600 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 22:39:00 »

zacci,
 
mondjuk az ülés nekem is izzadós. Smiley De erre is van megoldás, legközelebb klímás üléssel kell venni! Smiley
Éljen a roller!! No ülés, no víz, no para. Hey!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2601 Dátum: 2005.09.06 kedd, 10:52:00 »

Szavazz a zoldekre ! Aztan szivd el oket !
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2602 Dátum: 2005.09.06 kedd, 16:33:00 »

Sziasztok régebb óta tagok!
Mondjatok nekem néhány tippet, hogy miket nézzek meg az új (2002) Mondeon (2.0 TDCi) ha nem akarok rosszat magamnak. Az ablaküvegekban található gyártási számoknak mennyire kell megyegyezni? Esetleg a motornál valami jel? Eddig csak benzines Mondeoink voltak (2db MKII) jobb a dízel?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2603 Dátum: 2005.09.06 kedd, 21:46:00 »

zacci,
 
mondjuk az ülés nekem is izzadós. Smiley De erre is van megoldás, legközelebb klímás üléssel kell venni! Smiley
Jaja!
És utána irány az urológia! (Vagy hölgyológia.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2604 Dátum: 2005.09.06 kedd, 22:43:00 »

Sziasztok!
 
Mivel mondeo vásárláson töröm a fejem, s most komolyra fordult, 5k-ért kibéreltünk egy diag gépet, s elmentem néhány a használtauto.hu-n talált kereskedőhöz, ahol olyanautó volt ami tetszett.Az eredmény siralmas!Volt ahol kérdésemre bevizsgáltathatom-e az autót azt válaszolták hogy igen, majd meglátták a gépet és közölték hogy valszeg nem annyi van benne, de nem ők tehetnek róla,volt olyan ahol egy az egybe fentvolt a mobile.de-s hirdetés, de már 120e km-mel kevesebb volt az atóban, és amikor meglátták a gépet és az embereim, közölték nem eladó egyik autó sem.Gyakorlatilag minden autóval trükköztek, szal résen legyen aki vásárolni akar!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2605 Dátum: 2005.09.06 kedd, 22:50:00 »

Egyebkent meg a belso razkodas, csorges-zorgesre visszaterve.... Szerintem a japan autok jok, mert megbizhatoak. De anyag minosegben igencsak hagynak nemi kivanni valot maguk utan. Egy csomo japan verda belul total muanyag xar. Es pont e miatt csorog zorog. Arrol nem is beszelve, hogy bratyom off Lianaja on belul ugyan nem zorog, de olyan hihetetlen nagy a motor zaj, hogy az mar faj. Jo, hozza kell tenni, hogy 4kerekes a joszag. Ara kb. 4milla. Ehhez kepest az en 2.5millas Mondeom egy alom. ok, a Liana 4millas ara uj autot takar, az enyim meg 4eves. De inkabb veszek egy 4eves verdat, mint egy draga de igenytelen uj japan csodat. A OFF uj buzuki ON mar egesz kafas, csendes meg minden, de az meg atom kicsi es relative gyenge. Az elso par meteren talan meg le tudna gyorsulni, de utana.... jo nyilvan egy swift es egy Mondeo nem egy kategoria. A mondeo nemet xar, a buzuki meg japan xar. A Mondeo kevesbe megbizhato, mint a japan, de legalabb kenyelmes es kulturalt verda.
© Scratch!
 
Nem lenne rossz, ha utólag is lehetne szerkeszteni a hozzászólást, hogy korigálhassam a helyesírási hibákat.(már az enyéimet)Megoldható?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2606 Dátum: 2005.09.06 kedd, 23:43:00 »

© Scratch!
 
Nem lenne rossz, ha utólag is lehetne szerkeszteni a hozzászólást, hogy korigálhassam a helyesírási hibákat.(már az enyéimet)Megoldható?
Nem
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2607 Dátum: 2005.09.07 szerda, 00:46:00 »

olioli!
 
Milyenek voltak ezek az autók? Évjárat, benzin-dízel, óra által mutatott km, ár? Csak azért kérdezem, mert tegnap jártam a kereskedéseket normális TDCi után kutatva. Amúgy rengeteg olyan volt, aminek a órában lévő km és az állapot nem volt összhangban, habár találtam egy jót. 2002-es 115lóerős TDCi kombi (chip-et fogok bele rakni). Az órában 50 ezer km van, de az állapota nagyon jó, hacsak  a kereskedő nem cserélte le a pedálokat a kormányt a váltógombot a váltószoknyát stb; a fényezésen akad egy-két  kőfelverődés, nem volt törött (de azért át fogom nézni festékvastagságmérővel). Az első ajtókon ugyan "vedlik" a műanyag de emlékeim szerint a fórumon már volt erről szó, ez a probléma többeknél előfordult.  
Más.
Az alapjáratnak mennyire kell egyenletesnek lennie (kb 5 percet járt a hideg motor, nem mentem vele), mert én mintha egy kicsi ingadozást véltem hallani
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2608 Dátum: 2005.09.07 szerda, 00:50:00 »

Az előző hozzászóláshoz:   2.7 millát kér a kereskedő érte és a jelenlegi Megane-omat is jó állapotban számítaná be. A renault nagyon jó állapotban van (céges mazdát nyúzok a mindennapokban)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2609 Dátum: 2005.09.07 szerda, 00:51:00 »

állapotban helyett árbant akartam írni Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2610 Dátum: 2005.09.07 szerda, 00:56:00 »

Sziasztok!
 
Mivel mondeo vásárláson töröm a fejem, s most komolyra fordult, 5k-ért kibéreltünk egy diag gépet, s elmentem néhány a használtauto.hu-n talált kereskedőhöz, ahol olyanautó volt ami tetszett.Az eredmény siralmas!Volt ahol kérdésemre bevizsgáltathatom-e az autót azt válaszolták hogy igen, majd meglátták a gépet és közölték hogy valszeg nem annyi van benne, de nem ők tehetnek róla,volt olyan ahol egy az egybe fentvolt a mobile.de-s hirdetés, de már 120e km-mel kevesebb volt az atóban, és amikor meglátták a gépet és az embereim, közölték nem eladó egyik autó sem.Gyakorlatilag minden autóval trükköztek, szal résen legyen aki vásárolni akar!!!!
Olioli!
 
Érdekelne, hogy hol lehet ilyen dignosztikus géppel közeli  ismeretséget kötni. Szeretném az enyémet beméretni, de nem tudom ki és hol csinál ilyet ?  
Szeptember 19-n leszek Pesten és akkor szeretném ezt megejteni. Tudsz vkit ajánlani?
Köszi!
falabu
Naplózva
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2611 Dátum: 2005.09.07 szerda, 09:48:00 »

Urak!
 
Kellene egy kis segítség!
egy ismerősőm nemrég vett egy 2003/11 havi 2.0 TDCI MKIII-ast.
40000-es szervízre vitte el és a szervíz óta van egy rakat problémája.
ajánlottam neki, hogy lépjen be a mondeo klubba és majd a tapasztalt emberek segítenek neki.
Most szept.12-re bejelentkezett a Solymári szervízbe.
kérdés: érdemes odavinnie vagy sem??
Kösz: REF100
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Vendég
« Új hozzászólás #2612 Dátum: 2005.09.07 szerda, 09:52:00 »

Urak!
 
Kellene egy kis segítség!
egy ismerősőm nemrég vett egy 2003/11 havi 2.0 TDCI MKIII-ast.
40000-es szervízre vitte el és a szervíz óta van egy rakat problémája.
ajánlottam neki, hogy lépjen be a mondeo klubba és majd a tapasztalt emberek segítenek neki.
Most szept.12-re bejelentkezett a Solymári szervízbe.
kérdés: érdemes odavinnie vagy sem??
Kösz: REF100
Érdemes :-)
Naplózva
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2613 Dátum: 2005.09.07 szerda, 09:55:00 »

Érdemes :-)
tehát ott jó kezekben lesz a szuperjárgány?
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Vendég
« Új hozzászólás #2614 Dátum: 2005.09.07 szerda, 09:59:00 »

tehát ott jó kezekben lesz a szuperjárgány?
Ne ragozzuk ;-), úgyis mOndenki aszondaná!
Naplózva
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2615 Dátum: 2005.09.07 szerda, 10:15:00 »

Ne ragozzuk ;-), úgyis mOndenki aszondaná!
gyekujem peknye!
 
bár lehet hogy nem így kell írni szlovákul:-))))))
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2616 Dátum: 2005.09.07 szerda, 10:25:00 »

Jaja!
És utána irány az urológia! (Vagy hölgyológia.)
Devlin,
 
csak nem, ha mértékkel használod. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2617 Dátum: 2005.09.07 szerda, 10:26:00 »

© Scratch!
 
Nem lenne rossz, ha utólag is lehetne szerkeszteni a hozzászólást, hogy korigálhassam a helyesírási hibákat.(már az enyéimet)Megoldható?
olioli,
 
itt nem, az új fórumon lehet, hogy igen. Megkérdezem megoldható-e.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2618 Dátum: 2005.09.07 szerda, 10:26:00 »

Sziasztok!
 
Mivel mondeo vásárláson töröm a fejem, s most komolyra fordult, 5k-ért kibéreltünk egy diag gépet, s elmentem néhány a használtauto.hu-n talált kereskedőhöz, ahol olyanautó volt ami tetszett.Az eredmény siralmas!Volt ahol kérdésemre bevizsgáltathatom-e az autót azt válaszolták hogy igen, majd meglátták a gépet és közölték hogy valszeg nem annyi van benne, de nem ők tehetnek róla,volt olyan ahol egy az egybe fentvolt a mobile.de-s hirdetés, de már 120e km-mel kevesebb volt az atóban, és amikor meglátták a gépet és az embereim, közölték nem eladó egyik autó sem.Gyakorlatilag minden autóval trükköztek, szal résen legyen aki vásárolni akar!!!!
olioli,
 
hol lehet ilyen diag gépet bérelni?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2619 Dátum: 2005.09.07 szerda, 10:36:00 »

REF100,
 
jah, elvileg Solymar az jau. Eddig nekem jok a tapasznyalataim roluk. Hetfon viszem a verdam rohadoajto javitasra. Majd kiderul....
Pablo kollega ugyan ezzel a hibaval vitte a Vaci uti Ford-hoz a verdajat. Asszem megbanta. Eleg gany melot vegeztek. Remelem Solymaron ennel joval igenyesebben meloznak. De majd kb. 1 het mulva kiderul....
Egyebkent sokan ajanlottak mar a Solymari szervizt, szal valceg volt ra okuk Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2620 Dátum: 2005.09.07 szerda, 10:37:00 »

REF100,
 
Es mik azok a rakat problema
Naplózva

blah blah blah
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2621 Dátum: 2005.09.07 szerda, 10:39:00 »

REF100,
 
jah, elvileg Solymar az jau. Eddig nekem jok a tapasznyalataim roluk. Hetfon viszem a verdam rohadoajto javitasra. Majd kiderul....
Pablo kollega ugyan ezzel a hibaval vitte a Vaci uti Ford-hoz a verdajat. Asszem megbanta. Eleg gany melot vegeztek. Remelem Solymaron ennel joval igenyesebben meloznak. De majd kb. 1 het mulva kiderul....
Egyebkent sokan ajanlottak mar a Solymari szervizt, szal valceg volt ra okuk Cool
Kösz az infót fiúk!
 
egyébként valami EGR szelep problémája van az ismerősnek.
én nem értek hozzá azért kérdeztelek benneteket.
azt mondja nagyon füstöl a kocsi, és miután ezt a szelepet kiblindelték, motorhiba,...jöttek a problémák!
ja és az érdi AUTOLAND-nél volt.
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Vendég
« Új hozzászólás #2622 Dátum: 2005.09.07 szerda, 12:01:00 »

Kösz az infót fiúk!
 
egyébként valami EGR szelep problémája van az ismerősnek.
én nem értek hozzá azért kérdeztelek benneteket.
azt mondja nagyon füstöl a kocsi, és miután ezt a szelepet kiblindelték, motorhiba,...jöttek a problémák!
ja és az érdi AUTOLAND-nél volt.
És erőtlen is? Mert ha igen akkor Petyát kérdezd inkább.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2623 Dátum: 2005.09.07 szerda, 12:09:00 »

Kösz az infót fiúk!
 
egyébként valami EGR szelep problémája van az ismerősnek.
én nem értek hozzá azért kérdeztelek benneteket.
azt mondja nagyon füstöl a kocsi, és miután ezt a szelepet kiblindelték, motorhiba,...jöttek a problémák!
ja és az érdi AUTOLAND-nél volt.
Az én autómon kicseréltek az EGR szelep utáni repedt gumicsövet. A jelenség hasonló volt, nem ment jól az autó és füstölt is. A fogyasztása is megnőtt. A csőcsere után megint jó.
Naplózva
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2624 Dátum: 2005.09.07 szerda, 12:25:00 »

URAK!
 
Memkértem a kollegát, hogy amint lehetősége van, és állítólag otthon van net-je, lépjen be a mondeo.hu-ra és valamelyik topikban mondja el a gondját.
szerintem a MONDEOIII vagy a hibák topikban jelentkezni fog.
ha tudtok segítsetek neki, csak jót mondtam neki a mondeo club-ról.
 
köszi mindenkinek: REF100
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Vendég
« Új hozzászólás #2625 Dátum: 2005.09.07 szerda, 14:52:00 »

Az utólagos ülésfűtés + a man. légkondi átépítése automatára volt már téma?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2626 Dátum: 2005.09.07 szerda, 14:53:00 »

mert ha nem akkor nem kezdem el visszaolvasni a több ezer hozzászólást
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2627 Dátum: 2005.09.07 szerda, 15:02:00 »

mert ha nem akkor nem kezdem el visszaolvasni a több ezer hozzászólást
Volt róla szó, legalábbis klimatizált fűthető ülést lehet, itt egy kis leírás meg partnumberek is hozzá www.fordmondeo.org forumon
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2628 Dátum: 2005.09.07 szerda, 15:07:00 »

Az utólagos ülésfűtés + a man. légkondi átépítése automatára volt már téma?
redőnygurtni
 
Az utólagos ülésfűtésről a focus-os oldalon találsz egy nagyon jó cikket.Valamikor tavaly ősszel írták.A mi forumainkban ez nem volt téma,vagy csak 1-1 hozzászólás elejéig.
A focus-os oldalon a beépités végig van fotózva,korrekt leírással.Üdv.Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2629 Dátum: 2005.09.07 szerda, 19:06:00 »

Nem
Szia!
 
Mind TDCI volt!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2630 Dátum: 2005.09.07 szerda, 19:08:00 »

állapotban helyett árbant akartam írni Smiley
Szia!
Egy ismerősöm rendelte a e-bay-ról, ő kölcsönzi, de már nálunk is láttam hirdetve, a képes autóban!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2631 Dátum: 2005.09.07 szerda, 19:11:00 »

mert ha nem akkor nem kezdem el visszaolvasni a több ezer hozzászólást
webasto forgalmaz nálunk is, a gyárival megegyező min őségűt, asszem 40k a két elsőre.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2632 Dátum: 2005.09.07 szerda, 21:53:00 »

Szia!
 
Mind TDCI volt!
Rossznak válaszoltál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2633 Dátum: 2005.09.07 szerda, 22:14:00 »

webasto forgalmaz nálunk is, a gyárival megegyező min őségűt, asszem 40k a két elsőre.
Sorry!!!!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2634 Dátum: 2005.09.07 szerda, 22:41:00 »

olioli!
 
Milyenek voltak ezek az autók? Évjárat, benzin-dízel, óra által mutatott km, ár? Csak azért kérdezem, mert tegnap jártam a kereskedéseket normális TDCi után kutatva. Amúgy rengeteg olyan volt, aminek a órában lévő km és az állapot nem volt összhangban, habár találtam egy jót. 2002-es 115lóerős TDCi kombi (chip-et fogok bele rakni). Az órában 50 ezer km van, de az állapota nagyon jó, hacsak  a kereskedő nem cserélte le a pedálokat a kormányt a váltógombot a váltószoknyát stb; a fényezésen akad egy-két  kőfelverődés, nem volt törött (de azért át fogom nézni festékvastagságmérővel). Az első ajtókon ugyan "vedlik" a műanyag de emlékeim szerint a fórumon már volt erről szó, ez a probléma többeknél előfordult.  
Más.
Az alapjáratnak mennyire kell egyenletesnek lennie (kb 5 percet járt a hideg motor, nem mentem vele), mert én mintha egy kicsi ingadozást véltem hallani
Semmilyen ingadozás nem lehet az alapjáratban.
 
Biztos, hogy 2002-es TDCi volt? Nem egy olyanról tudok, amit TDCi-nek árultak, de TDDi volt. Nem mindegy...
Sőt olyat is láttam, amit TDCi-nek adtak el, de 90 Le-s TDDi volt. Aki megvette, még akkor sem fogta fel, hogy átverték, amikor mutattam neki az egyértelmű jeleket, hogy miért is 90 Le-s TDDi. No comment...
Mielőtt megveszed a kiválasztott kocsit, csinálj fényképet a motorról burkolat nélkül és tedd fel ide az oldalra, ill. írd meg az alvázszám utolsó 7 karakterét.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2635 Dátum: 2005.09.08 csütörtök, 00:00:00 »

Még nem akartam megvenni csak elkezdtem járni a kereskedéseket, hogy tájékozódjak a piaci helyzetről. A használtauto.hu-s hirdetések 70%-a átverés, legalábbis a 3 milla körüli Mondeók. Nem fogom elkapkodni a vásárlást, ha kell várok akár hónapokat a megfelelő példányra.  
     
     Szerintem TDCi volt habár csak a hang alapján azonosítottam, a TDDinek "durvább" a hangja.  
 
Kérdés. Hol van a motorszám/kód elhelyezve? Minek kell az alvázszám?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2636 Dátum: 2005.09.08 csütörtök, 00:06:00 »

Semmilyen ingadozás nem lehet az alapjáratban.
 
Biztos, hogy 2002-es TDCi volt? Nem egy olyanról tudok, amit TDCi-nek árultak, de TDDi volt. Nem mindegy...
Sőt olyat is láttam, amit TDCi-nek adtak el, de 90 Le-s TDDi volt. Aki megvette, még akkor sem fogta fel, hogy átverték, amikor mutattam neki az egyértelmű jeleket, hogy miért is 90 Le-s TDDi. No comment...
Mielőtt megveszed a kiválasztott kocsit, csinálj fényképet a motorról burkolat nélkül és tedd fel ide az oldalra, ill. írd meg az alvázszám utolsó 7 karakterét.
és, ha ingadozik, mi baja lehet?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2637 Dátum: 2005.09.08 csütörtök, 10:40:00 »

Még nem akartam megvenni csak elkezdtem járni a kereskedéseket, hogy tájékozódjak a piaci helyzetről. A használtauto.hu-s hirdetések 70%-a átverés, legalábbis a 3 milla körüli Mondeók. Nem fogom elkapkodni a vásárlást, ha kell várok akár hónapokat a megfelelő példányra.  
     
     Szerintem TDCi volt habár csak a hang alapján azonosítottam, a TDDinek "durvább" a hangja.  
 
Kérdés. Hol van a motorszám/kód elhelyezve? Minek kell az alvázszám?
Azért, mert az alvázszám utolsó hét számjegye megeggyezik a motorszámmal, ha nem akkor motorcserés volt az autó.
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2638 Dátum: 2005.09.08 csütörtök, 20:52:00 »

Sziasztok!
 
Van egy olyan gondom, hogy az automata klímám kijelzője elkezdett villogni...
Rendesen fűt, hűt, mindent jól csinál, kiírja a hőfokot, stb, de kb. 120 Hz-en (mp-ként 2x) villog..
 
Aki találkozott már ilyennel, vagy tudja, hogy mi az ok, ami miatt ilyen rendellenesen viselkedik, az írja meg pls Cheesy
 
Thx, Kisbér
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2639 Dátum: 2005.09.08 csütörtök, 22:20:00 »

Még nem akartam megvenni csak elkezdtem járni a kereskedéseket, hogy tájékozódjak a piaci helyzetről. A használtauto.hu-s hirdetések 70%-a átverés, legalábbis a 3 milla körüli Mondeók. Nem fogom elkapkodni a vásárlást, ha kell várok akár hónapokat a megfelelő példányra.  
     
     Szerintem TDCi volt habár csak a hang alapján azonosítottam, a TDDinek "durvább" a hangja.  
 
Kérdés. Hol van a motorszám/kód elhelyezve? Minek kell az alvázszám?
Motor kód/szám nem mindegyiken van. Főleg a német eredetűeken nincs.
Az alvázszám utolsó 7 karakter meg azért kell, hogy a pontos gyártási időt meg tudjam mondani.
 
pablo!
 
Szerintem az alapjárat ingadozása lehet EGR/MAF/ befecskendező-rendszer hiba. Ha az első kettő közzül valamelyik, az nem nagy gond, de ha a harmadik...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2640 Dátum: 2005.09.08 csütörtök, 22:38:00 »

Motor kód/szám nem mindegyiken van. Főleg a német eredetűeken nincs.
Az alvázszám utolsó 7 karakter meg azért kell, hogy a pontos gyártási időt meg tudjam mondani.
 
pablo!
 
Szerintem az alapjárat ingadozása lehet EGR/MAF/ befecskendező-rendszer hiba. Ha az első kettő közzül valamelyik, az nem nagy gond, de ha a harmadik...
A befecskendezőrenszer hibát jelzi, izzítólámpa-villogással, de legalábbis beír a hibatárolóba. Állítólag.
 
Mindenféleképpen az első kettővel (EGR/MAF) kezdeném. Meg gázolajszűrő, levegőszűrő.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2641 Dátum: 2005.09.09 péntek, 07:38:00 »

Semmilyen ingadozás nem lehet az alapjáratban.
 
Biztos, hogy 2002-es TDCi volt? Nem egy olyanról tudok, amit TDCi-nek árultak, de TDDi volt. Nem mindegy...
Sőt olyat is láttam, amit TDCi-nek adtak el, de 90 Le-s TDDi volt. Aki megvette, még akkor sem fogta fel, hogy átverték, amikor mutattam neki az egyértelmű jeleket, hogy miért is 90 Le-s TDDi. No comment...
Mielőtt megveszed a kiválasztott kocsit, csinálj fényképet a motorról burkolat nélkül és tedd fel ide az oldalra, ill. írd meg az alvázszám utolsó 7 karakterét.
Szia Redőnygurtni!
 
Nos, nekem egy 2.0 TDDI-m van, és nekem is voltak alapjárat-ingadozási problémáim. De nekem csak az indítást követő 5-10mp-ig.
Az azért volt, mert 2 izzítógyertya is zárlatos volt... Indult pöccre még úgy is, de az a 2 henger nem melegedett fel rendesen, így abban a 2 hengerben nem volt robbanás. Füstölt is azokban az ütemekben...
Kicseréltem, és azóta semmi baja...
 
De ha az alapjárat mondjuk 1 perc után is ingadozik, akkor nyilván nem ez a baj... Cheesy
 
Ezt csak azért írtam, ha valaki találkozik ilyennel, az tudja, hogy ez a baja Cheesy
 
Kisbér
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2642 Dátum: 2005.09.09 péntek, 07:39:00 »

Egyébként visszatérve a tegnapi problémámra, hogy villog a klíma kijelzője, azóta megoldódott...
Beszálltam az autóba, és nem villogott...
 
De azért jó lenne tudni, hogy ez mitől volt Cheesy
 
Kisbér
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2643 Dátum: 2005.09.09 péntek, 10:30:00 »

Egyébként visszatérve a tegnapi problémámra, hogy villog a klíma kijelzője, azóta megoldódott...
Beszálltam az autóba, és nem villogott...
 
De azért jó lenne tudni, hogy ez mitől volt Cheesy
 
Kisbér
Kisbér,  
ezek már csak ilyenek. néha villog, néha nem. az enyém is xaraxik. állítólag ez annak a jele, hogy elromlott.
ha nem javul meg magától (nem szokott), azt mondta a szerviz, hogy panelcsere, ami 50-60k.  
mivel elég ritkán csinálja, és nem zavar a diszkó, még halogatom.
(2,0TDDi, 2001/05)
ZK
(főleg, hogy szerdán kapott a gépjármű új ajtónyitó motort, amit egy kisebb vagyonom bánt...)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2644 Dátum: 2005.09.09 péntek, 10:43:00 »

Kisbér,  
ezek már csak ilyenek. néha villog, néha nem. az enyém is xaraxik. állítólag ez annak a jele, hogy elromlott.
ha nem javul meg magától (nem szokott), azt mondta a szerviz, hogy panelcsere, ami 50-60k.  
mivel elég ritkán csinálja, és nem zavar a diszkó, még halogatom.
(2,0TDDi, 2001/05)
ZK
(főleg, hogy szerdán kapott a gépjármű új ajtónyitó motort, amit egy kisebb vagyonom bánt...)
Azért csak van olcsóbb megoldás: bontott, vagy esetleg meg is lehet javítani. Ha ez tömegesen előfordul, rá kell állítani a Jánost, vagy mást (nekem is van ismerősöm). És ilyenkor az LCD a rossz, vagy a vezérlőelektronika? Én az utóbbira tippelnék, azt meg csak lehet javítani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2645 Dátum: 2005.09.09 péntek, 11:06:00 »

nuh, ez meg hogy sikerult ? Pedig csak 1x irtam Cool Vagy mar duplan latok ? ajajjjj Cool))) Ezexerint 2 mondim van 8DDD
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2646 Dátum: 2005.09.09 péntek, 11:06:00 »

Azért csak van olcsóbb megoldás: bontott, vagy esetleg meg is lehet javítani. Ha ez tömegesen előfordul, rá kell állítani a Jánost, vagy mást (nekem is van ismerősöm). És ilyenkor az LCD a rossz, vagy a vezérlőelektronika? Én az utóbbira tippelnék, azt meg csak lehet javítani.
Állítólag - nálam hozzáértőbbek szerint - a vezérlőelektronikával van a gond, a display villogása csak a hibát jelzi.
És mivel jól egyben van az egész (mint általában a kedves alkatrészek, ezért kellett nekem is komplett központizár izét venni, pedig csak a bal oldali motor xart be...), az egész panel CS.
A bontó mindig számításba jöhet, de mi a garancia arra, hogy sokáig húzza, és nem kezdődik elölről hamarosan az egész macera?
Az Autonettesek szerint nem egyedi a probléma, nálunk a cégesekben még nem fordult elő, kizárólag engem tisztelt meg ezzel az én kincsem
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2647 Dátum: 2005.09.09 péntek, 11:09:00 »

Ha mar az ajtonal tartunk. A zarszerkezethez lehet kulon kapni alkatreszeket ? A bajom az, hogy neha nehezen lehet kinyitni az anyos oldali ajtot. Mintha a kilincs nem akarna megmozditani a belos szerkezetet. Olyankor tok konnyen lehet huzogatni. Nincs azaz erzese az embernek, hogy nah most baxtatom a belso szerkezetet kilincs huzas kozben.
Nezegettem a mondeo szervizkonyvet es ugy tunik van valami allitasi lehetoseg is.
Es vajon mennyibe kerulhet egy komplett zarszerkezet ? Mondjuk magaval a zarral nincs gond. Csak a nyitassal 8(
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2648 Dátum: 2005.09.09 péntek, 11:10:00 »

Zoldkutya,
 
szerintem akkoris meg lehet javitani azta panelt. Csak erteni kene hozza. Nameg kene kapcsrajz is.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2649 Dátum: 2005.09.09 péntek, 11:31:00 »

Zoldkutya,
 
szerintem akkoris meg lehet javitani azta panelt. Csak erteni kene hozza. Nameg kene kapcsrajz is.
Kapcs rajz nélkül is meg lehet javítani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.