Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 04:02:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 695 696 697 698 699 700 701 [702] 703 704 705 706 707 708 709 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21950052 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #35050 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 19:16:22 »

Ha behúz attól még lehet baja?
igen.Ha behúz,de nem kezd forogni az indító moci,akkor az lehet a bendix érintkezőjének az összeégésétől-nem kapcsolja azt a 2-300A-t.
Persze ez a jelenség lehet a kefék elfogyása miatt is.ezek a dolgok csak szétszedés után derülnek ki sajnos.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #35051 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 20:49:31 »

Van különbség a fix és a vgt-vel szerelt, de szintén hátsó EGR-es tddi töltő levegő csövezése között?
És esetleg bal illetve jobb kormányos autó között van eltérés a csövezésben?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #35052 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 22:04:23 »

Sziasztok. Tegnap szét kellett fúrnom a motorháztető zárját(a két szegecset ami tartja).
Kiszedtem a betétet nem lehet balra elfordítani. Hejre lehet még hozni valahogy hogy ne fájjon?
Köszi.

nekem decemberben haldoklott. az ismerős szerelő kiszerelte, szétszedte, jól kimosta higítóval, összerakta és azóta hibátlan.
azt mondta ennek a zárnak az a titka, hogy nem szabad olajozni mert akkor beragad a sok por meg egyéb amit menet közben kap.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #35053 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 08:13:21 »

nekem decemberben haldoklott. az ismerős szerelő kiszerelte, szétszedte, jól kimosta higítóval, összerakta és azóta hibátlan.
azt mondta ennek a zárnak az a titka, hogy nem szabad olajozni mert akkor beragad a sok por meg egyéb amit menet közben kap.
Köszi kipróbálom mielőtt veszek 24.-ért falbav falbav
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #35054 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 13:13:24 »

Sziasztok, ne haragudjatok hogy nem olvasok vissza, de sajnos sietnem kell!
már két napja alig akart indulni a sárkány, mondom elmegyek beméretni a aksit hogy jó-e !
Hát az aksinak semmi baja csak nem bele való! (megint okos volt a volt tulaj)
Szóval most vásárlok egy aksit!

Ha valaki tudna nekem olyat mondani hogy milyen lenne a legmegfelelőbb annak megköszönném!

Sky
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35055 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 13:17:39 »

Sziasztok, ne haragudjatok hogy nem olvasok vissza, de sajnos sietnem kell!
már két napja alig akart indulni a sárkány, mondom elmegyek beméretni a aksit hogy jó-e !
Hát az aksinak semmi baja csak nem bele való! (megint okos volt a volt tulaj)
Szóval most vásárlok egy aksit!

Ha valaki tudna nekem olyat mondani hogy milyen lenne a legmegfelelőbb annak megköszönném!

Sky

Most milyen van benne?
72Ah-s (vagy nagyobb) kell bele.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #35056 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 13:59:43 »

Most milyen van benne?
72Ah-s (vagy nagyobb) kell bele.

74Ah-s van benne! Azt mondta az aksis mikor bemérettem hogy nem is bele való!
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35057 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 14:08:43 »

Sziasztok, ne haragudjatok hogy nem olvasok vissza, de sajnos sietnem kell!
már két napja alig akart indulni a sárkány, mondom elmegyek beméretni a aksit hogy jó-e !
Hát az aksinak semmi baja csak nem bele való! (megint okos volt a volt tulaj)
Szóval most vásárlok egy aksit!

Ha valaki tudna nekem olyat mondani hogy milyen lenne a legmegfelelőbb annak megköszönném!

Sky
Tisztelt Fórumtárs!
A Mondeóknak speciális Smart-Charge töltőrendszerük van ami Calcium, Calcium-Plus, vagy Silver-Calcium akkumulátorokat igényel. Ezek az akkumulátorok a legkorszerübb technológiát képviselik. Igen hosszú élettartam, igen nagy inditóáram, kis gázképzödés töltéskor, az A/h kapacitáshoz és az inditó áramhoz képest, kis mechanikai méret és gondozás menntesség párosul. A Mondeohoz Motorcraft 71 A/h Calcium-Plus, 80A/h-ás Ford Silver-Calcium, vagy a 85 Ah-ás Varta Silver Dynamic akkumulátor a javasolt.
Tisztelettel László!  
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #35058 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 14:12:36 »

74Ah-s van benne! Azt mondta az aksis mikor bemérettem hogy nem is bele való!

Mondjuk szerintem ha nincs baja ne vegyél csak ezért másikat bele. (ha tényleg nem ezért nem indul)
Naplózva
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #35059 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 14:23:29 »

Tisztelt Fórumtárs!
A Mondeóknak speciális Smart-Charge töltőrendszerük van ami Calcium, Calcium-Plus, vagy Silver-Calcium akkumulátorokat igényel. Ezek az akkumulátorok a legkorszerübb technológiát képviselik. Igen hosszú élettartam, igen nagy inditóáram, kis gázképzödés töltéskor, az A/h kapacitáshoz és az inditó áramhoz képest, kis mechanikai méret és gondozás menntesség párosul. A Mondeohoz Motorcraft 71 A/h Calcium-Plus, 80A/h-ás Ford Silver-Calcium, vagy a 85 Ah-ás Varta Silver Dynamic akkumulátor a javasolt.
Tisztelettel László!  

köszönöm a válaszod!
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #35060 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 14:26:02 »

Mondjuk szerintem ha nincs baja ne vegyél csak ezért másikat bele. (ha tényleg nem ezért nem indul)

518 volt az indító áramom, amire az aksis is azt mondta hogy kevés! Én elhiszem neki mert nem értek hozzá!
És most néztem hogy 2005 ös gyártású (mondjuk ez nem feltétele, hogy akkor is rakták bele)
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35061 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 14:27:01 »

Tisztelt Fórumtárs!
A Mondeóknak speciális Smart-Charge töltőrendszerük van ami Calcium, Calcium-Plus, vagy Silver-Calcium akkumulátorokat igényel. Ezek az akkumulátorok a legkorszerübb technológiát képviselik. Igen hosszú élettartam, igen nagy inditóáram, kis gázképzödés töltéskor, az A/h kapacitáshoz és az inditó áramhoz képest, kis mechanikai méret és gondozás menntesség párosul. A Mondeohoz Motorcraft 71 A/h Calcium-Plus, 80A/h-ás Ford Silver-Calcium, vagy a 85 Ah-ás Varta Silver Dynamic akkumulátor a javasolt.
Tisztelettel László!  
nekem Bosch S4-es van benne, az jó bele?? vagy tegyem át az offba?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35062 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 15:04:34 »

nekem Bosch S4-es van benne, az jó bele?? vagy tegyem át az offba?? vigyor3
Tisztelt Fórumtárs!
Az elektromos topikban pár napja ez eléggé kilett vesézve. Annyi bisztos hogy a TIS a Calcium és Calcium Silver akkumulátorokat javasolja a töltő rendszer miatt. Nekem 15 01 2005 eredeti Ford kóddal ellátott  Silver-Calcium akkuval müködik még az autóm. A -20° C ban sem volt inditási problémám.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35063 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 15:08:53 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az elektromos topikban pár napja ez eléggé kilett vesézve. Annyi bisztos hogy a TIS a Calcium és Calcium Silver akkumulátorokat javasolja a töltő rendszer miatt. Nekem 15 01 2005 eredeti Ford kóddal ellátott  Silver-Calcium akkuval müködik még az autóm. A -20° C ban sem volt inditási problémám.
Tisztelettel László!
http://luxurytrade.net/Bosch_Silver_S4_72Ah ilyen van benne...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35064 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 15:18:55 »

Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem tökéletes, habár nekem a fiam autóljánál nem volt + pozitiv tapasztalatom a Bosch akkuval. (megjegyzem az nem Silver volt)
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35065 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 15:20:10 »

Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem tökéletes, habár nekem a fiam autóljánál nem volt + pozitiv tapasztalatom a Bosch akkuval. (megjegyzem az nem Silver volt)
Tisztelettel László!
worship eddig nincs gond vele, meg emberi áron sikerült megvenni (18ehuf)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #35066 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 15:34:59 »

worship eddig nincs gond vele, meg emberi áron sikerült megvenni (18ehuf)

Nekünk is S4 van, de a 80Ah-s. Eddig nekem sincs gond vele, síeléskor egy hét állás után simán indított.
Calcium-Calcium technológiás, szóval jó a hiperintelligens töltési rendszerhez. Meg ugyanaz gyártja, mint a Vartát (Blue dynamic = S4)
meg a Motorcraftot.
(Múltkor megijedtem, mert bevillant az ABS+ESP, de azóta rájöttem, hogy az csak a gyújtás ráadásakor történő ellenőrzés  Cheesy)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35067 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 15:39:35 »

518 volt az indító áramom, amire az aksis is azt mondta hogy kevés! Én elhiszem neki mert nem értek hozzá!
És most néztem hogy 2005 ös gyártású (mondjuk ez nem feltétele, hogy akkor is rakták bele)

Mivel ezt a telet már kihúztad, remélhetőleg már nem lesznek vad mínuszok, én biz a jövő télig nem vennék másikat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #35068 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 19:57:49 »

518 volt az indító áramom, amire az aksis is azt mondta hogy kevés! Én elhiszem neki mert nem értek hozzá!
És most néztem hogy 2005 ös gyártású (mondjuk ez nem feltétele, hogy akkor is rakták bele)
az én gyárim már az előző telet se az autómban töltötte. csak megjegyzem, az autóm 2006-os..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
napu
Vendég
« Új hozzászólás #35069 Dátum: 2012.02.21 kedd, 12:49:24 »

Mivel ezt a telet már kihúztad, remélhetőleg már nem lesznek vad mínuszok, én biz a jövő télig nem vennék másikat.

Upsz, akkor máris találtam egy újabb gondot: valami gagyi 55Ah-s akksi van a járgányban, de minden elektronyos megy (kivéve ülés), indít, szóval eszembe se jutott utánanézni ... Nyilván javasolt, meg ajánlott, de mit okoz hosszabb távon, ha ez az akksi marad? Megvallom nem hiányzik a csere (ára)  vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35070 Dátum: 2012.02.21 kedd, 12:50:52 »

Upsz, akkor máris találtam egy újabb gondot: valami gagyi 55Ah-s akksi van a járgányban, de minden elektronyos megy (kivéve ülés), indít, szóval eszembe se jutott utánanézni ... Nyilván javasolt, meg ajánlott, de mit okoz hosszabb távon, ha ez az akksi marad? Megvallom nem hiányzik a csere (ára)  vigyor3
benyásba elég az is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35071 Dátum: 2012.02.21 kedd, 13:25:14 »

Upsz, akkor máris találtam egy újabb gondot: valami gagyi 55Ah-s akksi van a járgányban, de minden elektronyos megy (kivéve ülés), indít, szóval eszembe se jutott utánanézni ... Nyilván javasolt, meg ajánlott, de mit okoz hosszabb távon, ha ez az akksi marad? Megvallom nem hiányzik a csere (ára)  vigyor3

Meg van az autó? Képek? Leírás? Story?
Hol olvasható?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
napu
Vendég
« Új hozzászólás #35072 Dátum: 2012.02.21 kedd, 13:30:55 »

benyásba elég az is

Huhh, ez jó hír  worship
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #35073 Dátum: 2012.02.21 kedd, 13:31:49 »

Meg van az autó? Képek? Leírás? Story?
Hol olvasható?

 eljen a benzinmotorosban van egy rövid  Wink
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35074 Dátum: 2012.02.21 kedd, 14:00:45 »

Upsz, akkor máris találtam egy újabb gondot: valami gagyi 55Ah-s akksi van a járgányban, de minden elektronyos megy (kivéve ülés), indít, szóval eszembe se jutott utánanézni ... Nyilván javasolt, meg ajánlott, de mit okoz hosszabb távon, ha ez az akksi marad? Megvallom nem hiányzik a csere (ára)  vigyor3

Ahogy már Zsolt írja, elég az is. Cserélni meg akkor kell, amikor tönkremegy...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #35075 Dátum: 2012.02.21 kedd, 14:39:55 »

Sziasztok!
Tudtok abban segíteni, hogy mit lehet csinálni a xenon lámpámmal? Sokszor pislákol, vibrál, és az az igazság, hogy a fényerejével se vagyok teljes mértékben megelégedve.
Régen jártam itt a fórumon és rémlik, hogy valamelyik szaki adott már tanácsot a témában, valami kefélésről meg generátorról vannak kósza emlékeim Cheesy
Köszi!
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #35076 Dátum: 2012.02.21 kedd, 14:41:01 »

Sziasztok!
Tudtok abban segíteni, hogy mit lehet csinálni a xenon lámpámmal? Sokszor pislákol, vibrál, és az az igazság, hogy a fényerejével se vagyok teljes mértékben megelégedve.
Régen jártam itt a fórumon és rémlik, hogy valamelyik szaki adott már tanácsot a témában, valami kefélésről meg generátorról vannak kósza emlékeim Cheesy
Köszi!

Üdv!
Izzót próbáltál már cserélni?
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35077 Dátum: 2012.02.21 kedd, 14:58:02 »

Sziasztok!
Tudtok abban segíteni, hogy mit lehet csinálni a xenon lámpámmal? Sokszor pislákol, vibrál, és az az igazság, hogy a fényerejével se vagyok teljes mértékben megelégedve.
Régen jártam itt a fórumon és rémlik, hogy valamelyik szaki adott már tanácsot a témában, valami kefélésről meg generátorról vannak kósza emlékeim Cheesy
Köszi!

Mikor vibrál a keszon? Alapjáraton vagy rendes fordulatnál?

Azt azért tudni kell, még a gyári xenon sem örökéletű. Azt is mondják, hogy 2 évente érdemes cserélni. Ez talán túlzás, de mondjuk 100e kilométer után mindenképpen célszerű lenne elgondolkodni. Egy komolyabb lámpabolt meg tudja mérni, hogy emmkora a fényerő. Ha gyenge, akkor csere.

Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #35078 Dátum: 2012.02.21 kedd, 15:36:06 »

Mikor vibrál a keszon? Alapjáraton vagy rendes fordulatnál?

Azt azért tudni kell, még a gyári xenon sem örökéletű. Azt is mondják, hogy 2 évente érdemes cserélni. Ez talán túlzás, de mondjuk 100e kilométer után mindenképpen célszerű lenne elgondolkodni. Egy komolyabb lámpabolt meg tudja mérni, hogy emmkora a fényerő. Ha gyenge, akkor csere.



A trafón átmegy a csereérett szénkefék miatti villogás?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35079 Dátum: 2012.02.21 kedd, 16:11:50 »

Sziasztok!
Tudtok abban segíteni, hogy mit lehet csinálni a xenon lámpámmal? Sokszor pislákol, vibrál, és az az igazság, hogy a fényerejével se vagyok teljes mértékben megelégedve.
Régen jártam itt a fórumon és rémlik, hogy valamelyik szaki adott már tanácsot a témában, valami kefélésről meg generátorról vannak kósza emlékeim Cheesy
Köszi!
trafó/gyújtó vagy xenon cső csere. keress meg pü-ben.

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35080 Dátum: 2012.02.21 kedd, 16:12:28 »

Mikor vibrál a keszon? Alapjáraton vagy rendes fordulatnál?

Azt azért tudni kell, még a gyári xenon sem örökéletű. Azt is mondják, hogy 2 évente érdemes cserélni. Ez talán túlzás, de mondjuk 100e kilométer után mindenképpen célszerű lenne elgondolkodni. Egy komolyabb lámpabolt meg tudja mérni, hogy emmkora a fényerő. Ha gyenge, akkor csere.


mivel nálunk nappal is mennie kell, ha kimész a városból, ezért helytálló a 2éves  csereidő
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #35081 Dátum: 2012.02.21 kedd, 16:17:50 »

Hát gondolom, hogy gyári, bár fogalmam sincs, 2004-es az autó és 2009 óta van nálam, most 110 ezer van benne (ha minden igaz).

Szóval még nem próbáltam cserélni, bevallom férfiasan, hogy eszembe se jutott, hiszen világít még Smiley Illetve emlékeztem régebbről, hogy itt a forumon ilyen vibrálásra ajánlotta valaki a valaminek a megkefélését.

Házilag lehet cseréljem egyébként? Mennyibe fog fájni nekem, illetve tudtok ajánlani valami "rendes lámpaboltot"?

A vibrálást amúgy alapjáraton veszem észre, mikor állok a garázsban vagy a pirosnál egy másik kocsi mögött (menet közben magasabb fordulatszámon még nem próbáltam kimászni a tetőablakon, hogy meglessem Tongue).

Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35082 Dátum: 2012.02.21 kedd, 16:53:51 »

mivel nálunk nappal is mennie kell, ha kimész a városból, ezért helytálló a 2éves  csereidő

Nem hát... az enyém 8 éves, és gyári...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #35083 Dátum: 2012.02.21 kedd, 16:58:11 »

mivel nálunk nappal is mennie kell, ha kimész a városból, ezért helytálló a 2éves  csereidő
Ahol van daylight LED nehogy már kettő év legyen ott is   szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35084 Dátum: 2012.02.21 kedd, 17:39:49 »

Ahol van daylight LED nehogy már kettő év legyen ott is   szomoru1
ott nyilván nem, ott közel sem megy annyit.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35085 Dátum: 2012.02.21 kedd, 17:40:47 »

Nem hát... az enyém 8 éves, és gyári...
nem azt írtam, hogy 2 év után nem fog működni. csak sokkal gyengébb. és mivel fokozatosan gyengül észresem veszed addig még nem raksz bele újakat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35086 Dátum: 2012.02.21 kedd, 17:56:07 »

nem azt írtam, hogy 2 év után nem fog működni. csak sokkal gyengébb. és mivel fokozatosan gyengül észresem veszed addig még nem raksz bele újakat

Igen, persze hogy nem veszem észre a folyamatos csökkenést. Erre gondolva, már majdnem kicseréltem. De, gondolom teszek egy próbát, majd megméretem.
Találtam egy céget, ahol meg tudják mérni. Beszéltem velük, és azt mondta, marhaság. Szerinte nem csökken annyit a fénye, hogy érdemes legyen cserélni (boltos).
Aztán nem mentem el megmérni... de mostanság fogok arra járni, és beugrom.
Te cseréltél már működő csövet? Tényleg jobb lett a fényereje?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #35087 Dátum: 2012.02.21 kedd, 17:59:57 »

Tudom, hogy ez egy régi hozzászólás, de:
-már túl sok sört ittam
-ez a szabadonfutó hibája, és nem az elvé, amiről a vita most folyik
-az enyém 56 ezer km-et ment szabadonfutóval és a szerelőm szerint még 100 ezret elmegy

Sziasztok!

Meglett a "bűnős". Sajna a generátor szabadonfutós ZEN tárcsa ennyit bírt  szomoru1
Levéve a szíjhajtást és kézzel megpörgetve, szabadonfutós üzemben igen igen száraz, besurrogó csapágyhang. Miután le is lett véve látszik rajta, hogy a hátsó oldalon távozott a kenőanyag belőle, sugárirányban végig szétszoródás nyomok. Ment vissza a gyári fix tárcsa és megszűntek a hangok.
Amit bírt: ~ 1,1 év, ~26 ezer km.
Alf, ha igényt tartasz rá, boncolás, tapasztalat szerzés kapcsán, akár a talira is elvihetem  Wink
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35088 Dátum: 2012.02.21 kedd, 18:01:19 »

Igen, persze hogy nem veszem észre a folyamatos csökkenést. Erre gondolva, már majdnem kicseréltem. De, gondolom teszek egy próbát, majd megméretem.
Találtam egy céget, ahol meg tudják mérni. Beszéltem velük, és azt mondta, marhaság. Szerinte nem csökken annyit a fénye, hogy érdemes legyen cserélni (boltos).
Aztán nem mentem el megmérni... de mostanság fogok arra járni, és beugrom.
Te cseréltél már működő csövet? Tényleg jobb lett a fényereje?
igen cseréltem már, és változott a fényereje. nem a levegőbe beszélek, megfordult már a kezemben néhány pár xenonlámpa.

1 éves Philipset cseréltem újra
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #35089 Dátum: 2012.02.21 kedd, 18:06:43 »

Tudom, hogy ez egy régi hozzászólás, de:
-már túl sok sört ittam
-ez a szabadonfutó hibája, és nem az elvé, amiről a vita most folyik
-az enyém 56 ezer km-et ment szabadonfutóval és a szerelőm szerint még 100 ezret elmegy

Nem lehet összehasonlítani egy kínai sz..rt mondjuk egy ina-val, az ina-k 200 ezret elmennek minimum...
A tied gondolom normális minőségű (minőségi) termék.. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #35090 Dátum: 2012.02.21 kedd, 18:08:17 »

Az enyém az egy VW Passat szabadonfutója. Gőzöm sincs hogy milyen gyártmány.

Nem lehet összehasonlítani egy kínai sz..rt mondjuk egy ina-val, az ina-k 200 ezret elmennek minimum...
A tied gondolom normális minőségű (minőségi) termék.. Wink

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35091 Dátum: 2012.02.21 kedd, 18:11:19 »

igen cseréltem már, és változott a fényereje. nem a levegőbe beszélek, megfordult már a kezemben néhány pár xenonlámpa.

1 éves Philipset cseréltem újra

Azért kérdem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35092 Dátum: 2012.02.21 kedd, 18:13:08 »

Nem lehet összehasonlítani egy kínai sz..rt mondjuk egy ina-val, az ina-k 200 ezret elmennek minimum...
A tied gondolom normális minőségű (minőségi) termék.. Wink

A tdci topicban írtam erről. A Zen egy kínai lenne?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #35093 Dátum: 2012.02.21 kedd, 18:13:42 »

Brazil?

A tdci topicban írtam erről. A Zen egy kínai lenne?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35094 Dátum: 2012.02.21 kedd, 18:14:45 »

Igen, persze hogy nem veszem észre a folyamatos csökkenést. Erre gondolva, már majdnem kicseréltem. De, gondolom teszek egy próbát, majd megméretem.
Találtam egy céget, ahol meg tudják mérni. Beszéltem velük, és azt mondta, marhaság. Szerinte nem csökken annyit a fénye, hogy érdemes legyen cserélni (boltos).
Aztán nem mentem el megmérni... de mostanság fogok arra járni, és beugrom.
Te cseréltél már működő csövet? Tényleg jobb lett a fényereje?

Múltkor mérték mk4 mondi keszon fényerejét. ( tán totalcaron). Adott volt egy új meg egy 2008-as. Utóbbinak 30%-al voltnkisebb a fényereje.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #35095 Dátum: 2012.02.21 kedd, 18:17:42 »

Nem lehet összehasonlítani egy kínai sz..rt mondjuk egy ina-val, az ina-k 200 ezret elmennek minimum...
A tied gondolom normális minőségű (minőségi) termék.. Wink

A ZEN brazil gyártmány.A fene se tudja,hogy ez jó vagy nem.Nekem is van már benne 20e km.Semmi gond vele.Arabonus közel 100e km-t gurult vele.Azért az nem rossz.De aki nem bízik a ZEN-ben,az vegyen INA-t.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35096 Dátum: 2012.02.21 kedd, 18:25:17 »

Múltkor mérték mk4 mondi keszon fényerejét. ( tán totalcaron). Adott volt egy új meg egy 2008-as. Utóbbinak 30%-al voltnkisebb a fényereje.

Az mondjuk nem kevés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35097 Dátum: 2012.02.21 kedd, 18:26:40 »

A ZEN brazil gyártmány.A fene se tudja,hogy ez jó vagy nem.Nekem is van már benne 20e km.Semmi gond vele.Arabonus közel 100e km-t gurult vele.Azért az nem rossz.De aki nem bízik a ZEN-ben,az vegyen INA-t.

A tdci topicban, bitte. Belinkeltem Arrabonabus esetét. Akkor már 100e volt benne?
Ha lehet, ott válaszolj.

http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.0
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35098 Dátum: 2012.02.21 kedd, 18:27:52 »

A ZEN brazil gyártmány.A fene se tudja,hogy ez jó vagy nem.Nekem is van már benne 20e km.Semmi gond vele.Arabonus közel 100e km-t gurult vele.Azért az nem rossz.De aki nem bízik a ZEN-ben,az vegyen INA-t.

Én csak egy dologban bízom, abban a szóban is benne van az INA... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35099 Dátum: 2012.02.21 kedd, 18:28:27 »

Én csak egy dologban bízom, abban a szóban is benne van az INA... eplus2


 Huh? wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 695 696 697 698 699 700 701 [702] 703 704 705 706 707 708 709 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.