Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 16:27:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 699 700 701 702 703 704 705 [706] 707 708 709 710 711 712 713 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21472663 alkalommal)
0 Felhasználó és 195 vendég van a témában
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #35250 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 10:43:51 »

Nem felejt, a kocsi jegyzi meg a kulcsot.

A kulcsban az elemcsere sima ügy? Vagy figyelni kell valami mondjuk 17 sec. kapkodásra? Nem felejt semmit?
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #35251 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 11:03:07 »

Nem felejt, a kocsi jegyzi meg a kulcsot.



eljen
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35252 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 11:07:38 »

Szervószíjat kell cserélnem!
gyárit vegyem 3400 ért
vagy jó az után gyártott is 1400 ért ??
Tisztelt Fórumtárs!
Sierintem 2-3 évig az utángyártott is megteszi. Legfeljebb utánna ismét cseréled, de még igy is olcsóbb mint a gyári.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #35253 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:13:03 »

Sziasztok,

Egy kérdés; Euro4-es dizel Mondi Egr dugóal(törölt hibával)+katalizátoriktatóval átmegy műszakin?
Csak mert úgy néz ki külföldre megyek dolgozni és a kocsi itthon marad, de nyáron műszakira kell vinni és nem én fogom, hanem apum. Szóval rendben akarom itthonhagyni a kocsit, hogy csak el kelljen vinni műszakira és ne legyen vele gond.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #35254 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:17:23 »

Sziasztok,

Egy kérdés; Euro4-es dizel Mondi Egr dugóal(törölt hibával)+katalizátoriktatóval átmegy műszakin?
Csak mert úgy néz ki külföldre megyek dolgozni és a kocsi itthon marad, de nyáron műszakira kell vinni és nem én fogom, hanem apum. Szóval rendben akarom itthonhagyni a kocsit, hogy csak el kelljen vinni műszakira és ne legyen vele gond.
Hi
van felső motorburkolatod? és alsó? Szerintem ezen múlik.  angel
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #35255 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:20:01 »

Sziasztok,

Egy kérdés; Euro4-es dizel Mondi Egr dugóal(törölt hibával)+katalizátoriktatóval átmegy műszakin?
Csak mert úgy néz ki külföldre megyek dolgozni és a kocsi itthon marad, de nyáron műszakira kell vinni és nem én fogom, hanem apum. Szóval rendben akarom itthonhagyni a kocsit, hogy csak el kelljen vinni műszakira és ne legyen vele gond.

Hát nem tudom. EGR hiány még csak-csak, de a csöves katalizátor az szerintem kilövi a határértéket és a zöldkártya nagyon bukta lesz.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #35256 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:22:21 »

Hát nem tudom. EGR hiány még csak-csak, de a csöves katalizátor az szerintem kilövi a határértéket és a zöldkártya nagyon bukta lesz.
Ha csak füstöt mérnek, egy túróst lesz bukta. (max. túrósbukta :-) )
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #35257 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:22:49 »

Hi
van felső motorburkolatod? és alsó? Szerintem ezen múlik.  angel

Van mindkettő:)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35258 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:22:59 »

Hát nem tudom. EGR hiány még csak-csak, de a csöves katalizátor az szerintem kilövi a határértéket és a zöldkártya nagyon bukta lesz.

Mit szed ki a dízelnél a katalizátor? Mert a koromszemcséket nem hinném... Milyen érték növekedne?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #35259 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:28:44 »

Hali!
A kérdésem az lenne, hogy fóliázás az hogy és mint van a jogszabály meg ilyen. Melyiket hány %-ig lehet?
Azt tudom,hogy az elsőket nem lehet annyira mint a hátsókat.
Továbbá, csak egyedül vagyok vele, hogy azt gondolom, hogy fura lesz így tőle az autó, mert tarka.
Valakinek van valami tapasztalata róla, azaz van valakinek már az autóján ilyen?
Ország keleti részén tud valaki valami minőségi ezzel foglalkozó szakit?
Köszi előre is.  worship
Üdv!
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #35260 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:37:01 »

Hali!
A kérdésem az lenne, hogy fóliázás az hogy és mint van a jogszabály meg ilyen. Melyiket hány %-ig lehet?
Azt tudom,hogy az elsőket nem lehet annyira mint a hátsókat.
Továbbá, csak egyedül vagyok vele, hogy azt gondolom, hogy fura lesz így tőle az autó, mert tarka.
Valakinek van valami tapasztalata róla, azaz van valakinek már az autóján ilyen?
Ország keleti részén tud valaki valami minőségi ezzel foglalkozó szakit?
Köszi előre is.  worship
Üdv!
majd valaki kikeresi a "passzust", de addig is infócsöpögtetés:
-szélvédőn felső csík lehet
-hátsó ablakok és a hátsó "szélvédő" lehet totál fekete, ha van két külső tükröd.
-viszont az első ablakok már enyhe sötétítése is határértéket haladhat!!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35261 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:25:05 »

Hajdúszoboszlónak megváltozott a domborzata?  eplus2
én nem csak helyben használom eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35262 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:26:10 »

Sziasztok,

Egy kérdés; Euro4-es dizel Mondi Egr dugóal(törölt hibával)+katalizátoriktatóval átmegy műszakin?
Csak mert úgy néz ki külföldre megyek dolgozni és a kocsi itthon marad, de nyáron műszakira kell vinni és nem én fogom, hanem apum. Szóval rendben akarom itthonhagyni a kocsit, hogy csak el kelljen vinni műszakira és ne legyen vele gond.
ismerős kell és annyi Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #35263 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:34:04 »

én nem csak helyben használom eplus2
beka3 Én sem! Lillafüred-Szilvásvárad összekötő hegyi szakaszát szeretem a legjobban! Jó kis kanyargós útszakasz!  eplus2
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #35264 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:35:02 »

ismerős kell és annyi Wink

Ja, csak vigyázni kell, mert egyre jobban keményít befele az NKH.
_Állítólag_:
- most már minden zöldkártyás helyen van webkamera és szúrópróba szerűen ellenőriznek. Ilyenkor ott kell tartani a kocsit. (Persze ez valamennyire kijátszható )
- sokasodni fognak a random mérések az országutakon. Ha ott bukta van, akkor az is lehet kellemetlen.

Mondom, állítólag!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35265 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:37:31 »

Ja, csak vigyázni kell, mert egyre jobban keményít befele az NKH.
_Állítólag_:
- most már minden zöldkártyás helyen van webkamera és szúrópróba szerűen ellenőriznek. Ilyenkor ott kell tartani a kocsit. (Persze ez valamennyire kijátszható )
- sokasodni fognak a random mérések az országutakon. Ha ott bukta van, akkor az is lehet kellemetlen.

Mondom, állítólag!
ezektől nem félek vigyor3

amelyik nkh-s alámászik, hogy megnézze, hogy van-e katalizátorom, annak ajándékba adom oda a rendszámokat a kicsiról eplus2

amúgy csak a kamionosokat ellenőrzik, meg a nagyon szakadt szharokat veszik ki a sorból
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #35266 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:42:37 »

Ja, csak vigyázni kell, mert egyre jobban keményít befele az NKH.
_Állítólag_:
- most már minden zöldkártyás helyen van webkamera és szúrópróba szerűen ellenőriznek. Ilyenkor ott kell tartani a kocsit. (Persze ez valamennyire kijátszható )
- sokasodni fognak a random mérések az országutakon. Ha ott bukta van, akkor az is lehet kellemetlen.

Mondom, állítólag!
Ha jól emlékszem,akkor Bunyek írta,hogy kibelezte a katalizátort és utánna volt zölkártyán,és jobb érték jött ki mint mikor a kat. még eredeti állapotban volt!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35267 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:48:12 »

Ha jól emlékszem,akkor Bunyek írta,hogy kibelezte a katalizátort és utánna volt zölkártyán,és jobb érték jött ki mint mikor a kat. még eredeti állapotban volt!

Hát ez az... műszakin megmérik a verdád. Ha teljesíti az előírást, mi okuk lenne kavarni?
Azt nem tudom, fizikailag ellenőrzik-e a katalizátort.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #35268 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:51:53 »

Ha jól emlékszem,akkor Bunyek írta,hogy kibelezte a katalizátort és utánna volt zölkártyán,és jobb érték jött ki mint mikor a kat. még eredeti állapotban volt!

Mondjuk ezt nehezen hiszem, mert a katalizátor nem generál CO-t és HC-t, ami pontosan az, amire szükség lenne a fenti állapot eléréséhez.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #35269 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 17:19:44 »

Ja, csak vigyázni kell, mert egyre jobban keményít befele az NKH.
_Állítólag_:
- most már minden zöldkártyás helyen van webkamera és szúrópróba szerűen ellenőriznek. Ilyenkor ott kell tartani a kocsit. (Persze ez valamennyire kijátszható )
- sokasodni fognak a random mérések az országutakon. Ha ott bukta van, akkor az is lehet kellemetlen.

Mondom, állítólag!
burkolatot nem szedhetnek le, mert szerelést nem végezhetnek a járművön. ha kívül mérve rendben van (miért ne lenne), akkor kenhetik a hajukra az ellenőrzést.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #35270 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 17:22:03 »

Mondjuk ezt nehezen hiszem, mert a katalizátor nem generál CO-t és HC-t, ami pontosan az, amire szükség lenne a fenti állapot eléréséhez.
azt viszont el lehet képzelni, hogy kat. nélkül a levegőztetési fázis hatékonyabb, így nem lesz később (az éles pörgetésnél) annyi füst.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35271 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 17:23:22 »

azt viszont el lehet képzelni, hogy kat. nélkül a levegőztetési fázis hatékonyabb, így nem lesz később (az éles pörgetésnél) annyi füst.

Pont ezt akartam mondani. Jobban ki tud szellőzni a henger, gyorsabban pörög fel a turbó, több friss levegő. Ez mind okozhat tisztább üzemet.
Mit szedne ki a katalizátor a dízelnél?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #35272 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 17:32:10 »

 eljen
Pont ezt akartam mondani. Jobban ki tud szellőzni a henger, gyorsabban pörög fel a turbó, több friss levegő. Ez mind okozhat tisztább üzemet.
Mit szedne ki a katalizátor a dízelnél?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #35273 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 18:05:29 »

Pont ezt akartam mondani. Jobban ki tud szellőzni a henger, gyorsabban pörög fel a turbó, több friss levegő. Ez mind okozhat tisztább üzemet. Mit szedne ki a katalizátor a dízelnél?

Szerintem:

Ha a katalizátorral nagyobb a fojtás: jobban szellőzik a henger, viszont pontosan a gyorsabb áramlás miatt a robbanás egy része a hengeren kívül történik, ami a kipufogószelepeket nagyobb terhelésnek teszi ki.

Ha katalizátornak nincs hatása a fojtásra: akkor ha kiveszed, nem pörög fel jobban a turbó, hiszen nem változik az áramlási sebesség.

A dízelnél a katalizátor ugyanazokat a CO és NO dolgokat katalizálná, mint a benzineseknél.

Persze meg lehet győzni, hogy hülyeséget mondok. Benzinesekhez értek inkább ...


Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35274 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 18:13:17 »

Szerintem:

Ha a katalizátorral nagyobb a fojtás: jobban szellőzik a henger, viszont pontosan a gyorsabb áramlás miatt a robbanás egy része a hengeren kívül történik, ami a kipufogószelepeket nagyobb terhelésnek teszi ki.

Hát... most megfogtál. Nem tudom a dízelnél meddig tart az égés. Hogy a fojtás tartaná a hengerben? Ha a szelep kinyitott, ott már munkát az égés nem végez... jobban melegszik a szelep? Az lehet. Ehhez jobban kéne érteni  vigyor3

Válasz
Ha katalizátornak nincs hatása a fojtásra: akkor ha kiveszed, nem pörög fel jobban a turbó, hiszen nem változik az áramlási sebesség.

Szerintem meg van. Egyrészt tele megy korommal, másrészt össze is törik, és rossz esetben keresztben állnak a darabok.
De ha minden rendben van, akkor is jobb az áramlás egy sima csőben, mint a katalizátorban.
Ne érts félre, én gyári-állapot párti vagyok, én ugyan ki nem szedem a katalizátort, de attól még...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #35275 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 18:25:00 »

Hát... most megfogtál. Nem tudom a dízelnél meddig tart az égés. Hogy a fojtás tartaná a hengerben? Ha a szelep kinyitott, ott már munkát az égés nem végez... jobban melegszik a szelep? Az lehet. Ehhez jobban kéne érteni  vigyor3

Szerintem meg van. Egyrészt tele megy korommal, másrészt össze is törik, és rossz esetben keresztben állnak a darabok.
De ha minden rendben van, akkor is jobb az áramlás egy sima csőben, mint a katalizátorban.
Ne érts félre, én gyári-állapot párti vagyok, én ugyan ki nem szedem a katalizátort, de attól még...

Oh, nem személyes ez Smiley Tényleg érdekel szakmailag.

http://www.szerszamoslada-technika.hu/kipufogo/index.php?id=inc/tudnivalok.html

Ezt elolvasni, főleg a 2. részét, utána innen folytassuk ...
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #35276 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 18:29:44 »

majd valaki kikeresi a "passzust", de addig is infócsöpögtetés:
-szélvédőn felső csík lehet
-hátsó ablakok és a hátsó "szélvédő" lehet totál fekete, ha van két külső tükröd.
-viszont az első ablakok már enyhe sötétítése is határértéket haladhat!!
értem köszi.
akkor első szélvédőnek teljes felületét nem is lehet? nah ezt nem tudtam.
két külső tükröm? ezt hogy kell érteni? a visszapillantót?  vigyor3 vigyor3
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #35277 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 18:34:30 »

értem köszi.
akkor első szélvédőnek teljes felületét nem is lehet? nah ezt nem tudtam.
két külső tükröm? ezt hogy kell érteni? a visszapillantót?  vigyor3 vigyor3
a napellenző alsó szintjéig.
naná, visszapilu Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #35278 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 18:45:16 »

szepjoestet Smiley
ket kerdessel zaklatnam a tarsasagot.elso az lenne hogy a mondimon van e muff szenzor es ha igen merre?a masik meg hogy az eger szelep merre van vagy hogy nez ki.  Cheesy Cheesy Cheesy
kosszentyuuuuu worship worship worship
Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #35279 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 19:17:50 »

Hátha a muff  vigyor3 szenzor alatt MAF szenzort értesz akkor a benzinesben olyan nincs csak T-MAP és a szívósoron van. Az EGR szelep a gyújtótrafó mellett van itt láthatsz róla képeket :
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/egyeb/ford_mondeo_mk3_duratec_he_2_0_egr_szelep_1548643793.html
szepjoestet Smiley
ket kerdessel zaklatnam a tarsasagot.elso az lenne hogy a mondimon van e muff szenzor es ha igen merre?a masik meg hogy az eger szelep merre van vagy hogy nez ki.  Cheesy Cheesy Cheesy
kosszentyuuuuu worship worship worship
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #35280 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 19:20:57 »

értem köszi.
akkor első szélvédőnek teljes felületét nem is lehet? nah ezt nem tudtam.
két külső tükröm? ezt hogy kell érteni? a visszapillantót?  vigyor3 vigyor3
Na nekem a B oszloptól hátrafelé a hátsót is beleértve a legsötétebb fóliával van ellátva és van róla bizonyítvány.Az első meg a gyári zöldes szinezés.Na ezt lehet és tuti.Most volt 1 hete műszakin és ez már a 2. vizsgája.Nekem tetszik így jól néz ki.A gyerekek miatt tök jó nem melegszik be az utastér meg nem látnak be rajta.1 méterről csak magad látod az üvegben kivülről.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #35281 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 19:29:18 »

Mondjuk ezt nehezen hiszem, mert a katalizátor nem generál CO-t és HC-t, ami pontosan az, amire szükség lenne a fenti állapot eléréséhez.

Ha jól emlékszem a katalizátor akkor hatékony ha már elérte az üzemi hőfokját, tehát amikor felmelegedett. Na ez nem mindig teljesül műszaki előtt, mert van hogy fél-1 órát áll a kocsi mire bekerül a mérésre, és ott nem melegítik elő. Szóval, szerintem nem éri el a megfelelő hőmérsékletet méréskor.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #35282 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 19:32:10 »

Sziasztok,

Egy kérdés; Euro4-es dizel Mondi Egr dugóal(törölt hibával)+katalizátoriktatóval átmegy műszakin?
Csak mert úgy néz ki külföldre megyek dolgozni és a kocsi itthon marad, de nyáron műszakira kell vinni és nem én fogom, hanem apum. Szóval rendben akarom itthonhagyni a kocsit, hogy csak el kelljen vinni műszakira és ne legyen vele gond.
Átmegy, mint Ervin autója.Semmit nem fognak észrevenni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #35283 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 19:33:49 »

az a fél lityi megéri...ùgy befekszik majd a kanyarba mint cica az àgyba...
Különben is a csajok is a vastagot/széleset/ szeretik:) mehetsz majd csajozni...csak mielőtt oda érsz állitsd le a motort és gurulj üresben nehogy a hang el riassza  őket! eplus2
...ezért a megjegyzésért kikell állnod velem gyorsulni egy 0-100at a nagytalin.Viszek zsebkendőt...... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #35284 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 19:35:43 »

Nem tudom megnézni az árakat a Federal oldalán.Nektek megnyitja??
én írtam nekik,ez a válasz:

"Kedves Tamás,

köszönjük megkeresését és érdeklődését. Ebben a méretű gumiban 3 típust tudok ajánlani. 595, EVO és RSR.
A gumik 2012-es kedvezményes klubárai a következők:

595 20.900.-
EVO 25.900.-
RSR 30.000.-

Az 595-ös gumik április elején, a másik két típus március 10 környékén érkezik raktárunkba. Tekintettel arra, hogy már van kát db RSR gumi az autón, így 595-ös vagy RSR gumit javasolnék, de szakmailag az RSR az indokolt."
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35285 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 19:36:56 »

Oh, nem személyes ez Smiley Tényleg érdekel szakmailag.

http://www.szerszamoslada-technika.hu/kipufogo/index.php?id=inc/tudnivalok.html

Ezt elolvasni, főleg a 2. részét, utána innen folytassuk ...

A cikkedből idéztem.

Ha a kipufogó-rendszer ellennyomása az előírtnál kisebb a gyártó által tervezetnél akkor agázok a kipufogási ütem során gyorsabban jutnak ki az égéstérből. A szelepösszenyitási idő alatt az elégett gázok könnyebben és gyorsabban áramlanak át a kipufogó-rendszeren, emiatt a szívószelepen át beáramló friss levegő-üzemanyagkeverék egy része ki tud jutni a kipufogószelepen keresztül, miután kinyomta az égett üzemanyagot az égéstérből. Könnyen látható, hogy a gyenge ellennyomás miatt a levegő-üzemanyag keverék egy része elvész az égéstérből, akkor csökken a motor teljesítménye, hiszen egységnyi idő alatt kevesebb üzemanyagot égetünk el, mint amikor megfelelő az ellennyomás mértéke. emellett, ha a gázok gyorsabban áramlanak át a kipufogó-rendszeren a kükvilág felé, akkor a zajszint is magasabb lesz. a normál helyzethez képest ( amikor a kipufogó-rendszer ellennyomása megfelelő).
Ez a hiba más problémát is okoz: a katalizátor magja olvadni kezd, mert az el nem égett levegő-üzemanyag keverék - amely a szelepösszenyitási idő alatt kiszökik az égéstérből - eéri az 500 C és 900 C fok között működő mag felszínét, automatikusan elkezd égni ( 1800 C fokon), ezáltal a felszínen mikroméretű olvadt területek keletkeznek. Ha aprobléma továbbra is fennáll, akkor a katalizátor egy bizonyos idő alatt teljesen tönkremegy. Az időtartama attól függ, hogy az ellennyomás milyen mértékben tér el az előírtól.

Ez a probléma általában akkor merűl fel, ha:

Ha nem homologizált kipufogódobt (főleg sportos kipufogót, amelyik zajosabb, mint az eredeti alkatrész), katalizátort, vagy csövet szerelünk a járművünkbe.
1. Ha a kipufogó-rendszerből a rozsdásodás vagy az erőss rezgés miatt szökik a levegő.
2. Ha valaki átlyuggatja a kipufogóburkolatot, vagy az oldalsó borítást, hogy "kiengedje a vizet". Nem szabad elfelejtenünk, hogy a kipufogódobok és a csövek alumíniumozott acélból készűlnek, és ha egyszer átlyukasztják akkor, tönkremegy az aluminium védőréteg, a kipufogódob belsejében keletkező savak közvetlen kapcsolatba kerülnek a rétegelt acéllal, így felgyorsúl a rozsdásodás, rövid idő alatt egyre nagyobb lesz a lyuk, amely tovább növeli az ellennyomás problémáit.
3. Ha valaki szándékosan kiűríti a katalizátort, azaz megsemmisíti a magot, majd az üres katalizátort beszereli a kocsiba.


Hát, nem tudom... sokan kivették a katit, és nem történt fogyinövekedés... nem tudom, miért.
Anno mi a motorbringáknál játszogattunk a kipuffal, de nem az volt a legjobb, ha nincs fojtás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35286 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 19:38:30 »

én írtam nekik,ez a válasz:

"Kedves Tamás,

köszönjük megkeresését és érdeklődését. Ebben a méretű gumiban 3 típust tudok ajánlani. 595, EVO és RSR.
A gumik 2012-es kedvezményes klubárai a következők:

595 20.900.-
EVO 25.900.-
RSR 30.000.-

Az 595-ös gumik április elején, a másik két típus március 10 környékén érkezik raktárunkba. Tekintettel arra, hogy már van kát db RSR gumi az autón, így 595-ös vagy RSR gumit javasolnék, de szakmailag az RSR az indokolt."
hátra szerintem jó az 595 is.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #35287 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 19:40:46 »

hátra szerintem jó az 595 is.
...és a gumi.hu-n elég jó választék van,nem sokkal többért,de kiszállítással és raktárkészlettel..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #35288 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 21:48:20 »

értem köszi.
akkor első szélvédőnek teljes felületét nem is lehet? nah ezt nem tudtam.
két külső tükröm? ezt hogy kell érteni? a visszapillantót?  vigyor3 vigyor3

Abban az estben szabályos, amennyiben megfelel a lenti követelményeknek:

Csak olyan fólia helyezhető fel az autó ablakaira, amely rendelkezik H-engedélyszámmal, és műbizonylattal. Ez a felhasznált anyag szabályoknak megfelelősége mellett egyúttal garantálja az autósok számára a minőséget is.

Eddig sok gond volt a szedett vetett, hamisított vagy teljesen komolytalan műbizonylatokkal. Ezért vezette be a SunTek (usa) a hatóságokkal egyetértésben a hologramos és nem hamisítható műbizonylatot. Emellett a H jelzésű engedélyszámot a fóliázott ablakra is fel kell tüntetni, matrica formában eltüntethetetlenül.A műbizonylatnak az is szerepe, hogy a vevő biztos legyen benne hogy megfelelő pótalkatrészt szereltek fel az autója üvegére szakebmer által, akinek az adott évre érvényes regisztrációs száma van. Egyebként a fólia nem lehet reflektív, mivel azt balesetveszélyesnek tartják.

Magyarországon a gazdasági és közlekedési minisztérium 84/2005. (X.11) GKM rendeletének 3. §-a szerint személygépkocsik esetén, nem csak a hátsó oldalsó ablakok, de a hátsó szélvédő is bármely sötétségű fóliával jogszerűen telepithető, amennyiben a fólia magyarországi minősítéssel ("H" engedély) rendelkezik, valamint a gépjármű két oldalsó tükörrel van ellátva.

 

1. A "B" oszlop mögötti üvegek (hátsó oldalsó, hátsó szélvédő) csak érvényes "H" minősítő jellel rendelkező anyaggal fóliázhatók, a fényáteresztéstől függetlenül.

2. A vezető üléssor melletti üvegek is fóliázhatók olyan anyaggal, mely rendelkezik érvényes "H" minősítő jellel, de összegzett fényáteresztő képessége nagyobb, vagy egyenlő 70 %-nál (AU 75, SCL).

3. Az első szélvédő esetében, kivéve a lehajtott napellenzők által takart felület (ahova sötétítő csík szerelhető), is fóliázható, érvényes "H"  jellel rendelkező anyaggal, ha összegzett fényáteresztő képessége nagyobb, vagy egyenlő 75 %-nál (SCL).

Forrás: http://www.muszakivizsgaztato.hu/sotetito_folia_van_az_ablakokon_ez_szabalyos
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
KNT85
Vendég
« Új hozzászólás #35289 Dátum: 2012.02.28 kedd, 00:52:22 »

...ezért a megjegyzésért kikell állnod velem gyorsulni egy 0-100at a nagytalin.Viszek zsebkendőt...... hehe
állom! Ne zsebkendőt hanem füldugòt hozz...nehogy megriadj a brümmögéstől, na meg tàvcsövet hogy lásd milyen szép a popsia a verdámnak!!! taps
Pláne ha addig még drof kicsit génkezeli a vasat:)))
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.28 kedd, 01:05:21 írta KNT85 » Naplózva
KNT85
Vendég
« Új hozzászólás #35290 Dátum: 2012.02.28 kedd, 00:58:37 »

...és a gumi.hu-n elég jó választék van,nem sokkal többért,de kiszállítással és raktárkészlettel..... Roll Eyes
Hát igen...ez hol 45%?? Smiley mind egy 595 veszek 2 előre az occo és finom:)
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35291 Dátum: 2012.02.28 kedd, 08:28:03 »

A fészliftes krómos hamutartó ugyanaz mint a fészlift elöttiben?Huh?(Angol autóból lesz)
Belemegy simán???
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.28 kedd, 08:31:29 írta balko » Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #35292 Dátum: 2012.02.28 kedd, 08:33:09 »

A fészliftes krómos hamutartó ugyanaz mint a fészlift elöttiben?Huh?(Angol autóból lesz)
Belemegy simán???
asszem az angol tükörképe az eusnak.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35293 Dátum: 2012.02.28 kedd, 08:36:01 »

asszem az angol tükörképe az eusnak.
Akkor nem tudom átrakni???
Vagy szerelni kell hozzá?Huh?
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #35294 Dátum: 2012.02.28 kedd, 08:39:05 »

Akkor nem tudom átrakni???
Vagy szerelni kell hozzá?Huh?
Üdv
nekem is ez kellett volna, de a bontott autók zöme angol, így nem tudtak adni.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35295 Dátum: 2012.02.28 kedd, 08:54:18 »

nekem is ez kellett volna, de a bontott autók zöme angol, így nem tudtak adni.
Csak a fedelét szerinted ki lehet cserélni?Huh?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #35296 Dátum: 2012.02.28 kedd, 08:57:53 »

Csak a fedelét szerinted ki lehet cserélni?Huh?
mire gondolsz?
nekem szivargyújtóval együtt kellett volna, mert egy nokia dokkoló volt beépítve a pohártartó helyére gyárilag. kiszedtem a dokkolót belőle, de nem szabványos a pohártartó luka alatta, így nem ment rá a krómgyűrű. kompletten kéne cserélni.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #35297 Dátum: 2012.02.28 kedd, 09:02:59 »

Csak a fedelét szerinted ki lehet cserélni?Huh?

Nem tudod átrakni a fedelét a mechanikája miatt ha jól tudom
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #35298 Dátum: 2012.02.28 kedd, 09:41:23 »

Nem tudod átrakni a fedelét a mechanikája miatt ha jól tudom

jobb kormányosé nem jau bele
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35299 Dátum: 2012.02.28 kedd, 10:06:58 »

Nem tudod átrakni a fedelét a mechanikája miatt ha jól tudom
Na sikerült átrakni a hamutartófedelet,a mehanika ugyanaz,nagyon jó lett!
Csak a krómgyürüt nem lehet átrakni mert nincsenek meg a lyukak amibe bele kell pattintani...
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Oldalak: 1 ... 699 700 701 702 703 704 705 [706] 707 708 709 710 711 712 713 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.426 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.