Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 23:53:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 716 717 718 719 720 721 722 [723] 724 725 726 727 728 729 730 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21480360 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36100 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 12:41:06 »

Kmóra állás szerint 125000 környéke. Rendben visszaolvasok, csak nemtudnád megmondani, hogy kb mikor volt erről szó? mert a 724 oldal elég sok Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #36101 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 13:05:25 »

Köszönöm a linket!:)
Ha ezt megcsinálom és ugyan így reagál a motor, akkor a szívócsonkkal lesz a gond, azon belül is a pillangószeleppel?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36102 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 13:14:09 »

Köszönöm a linket!:)
Ha ezt megcsinálom és ugyan így reagál a motor, akkor a szívócsonkkal lesz a gond, azon belül is a pillangószeleppel?

Örvénylapát! (Ami olyan mint a pillangószelep) de zárt állapotban is enged át levegőt.
Pár hsz-ommal ezelőtt volt kép, amin ott van a szívócsonk képe, amiből hullottak ki az örvénylapátok.
A nagy pillangószelepet ne bántsd!
Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #36103 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 13:19:45 »

Örvénylapát! (Ami olyan mint a pillangószelep) de zárt állapotban is enged át levegőt.
Pár hsz-ommal ezelőtt volt kép, amin ott van a szívócsonk képe, amiből hullottak ki az örvénylapátok.
A nagy pillangószelepet ne bántsd!

Jajj, igen...az örvénylapátra gondoltam, csak már bele vagyok keveredve:) Szóval ha ezt megcsinálom, mint amit a videón az emberke és ugyan így reagál a motor akkor az örvénylapáttal van a gond?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36104 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 13:22:12 »

A bal első ajtót hogy lehet normálisan beállítani tudja valaki?

A B oszlopról leveszed az ütközőt, becsukod és kézzel nyomva tartod. Közben nézed a hézagot a hátsó ajtóval, és azt, h a fölső élek 1 magasságban vannak e a kilincs fölött. Meg a szint stimmel e lent és fent.Ezt úgy értem, h 1 síkban van e a hátsó az elsővel. Pl az első alja kintebb van a hátsóhoz képest. Az első ajtót is nézd az első sárvédőhöz ugyanígy.

Írd le mi volt csinálva/cserélve, meg amit látsz most.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36105 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 13:28:07 »

Nekem egy kicsit lóg, már gondoltam, hogy keresek egy zsanért botottat, de ha tudsz egy jobb megoldást.

A bontott mitől lenne jobb?  Ha azt akarod, h ne lógjon semmit, akkor ajtó le, zsanérok le. Elviszed 1 esztergályoshoz és csinál bele perselyt. Ha csak kicsit lóg, be kell állítani és jó lesz. Általában emelni kell az ajtón, mivel lóg. Alsó zsanérhoz be kell tenni 1 fa vagy vas darabot rongyba tekerve, és rácsukni.  De ezt inkább olyan csinálja aki csinált már ilyet mert el lehet rontani.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #36106 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 15:13:08 »

Meg a tüskét is csréld együtt vele de ne bontottat mert ha az is kopott nem mész vele semmire.
Akkor milyen megoldás ha a bontott nem jó. Bolti cucc?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36107 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 16:04:30 »

Akkor milyen megoldás ha a bontott nem jó. Bolti cucc?
Én csak azért mondom,mert a tavalyi talin pont valakinek ez volt a baja és ha bontottat veszel ugyan úgy kopott akkor nem vagy előrébb.Veszel egy új zsanért illettve 2db-ot alúl-felül és 2 db stiftet.Akkor jó lesz.Vagy esztergályossal csináltatsz bele új perselyt.Az új zsanért szinre kell fújni.te döntesz.Én az újjat választanám az biztos.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #36108 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 21:30:59 »

A B oszlopról leveszed az ütközőt, becsukod és kézzel nyomva tartod. Közben nézed a hézagot a hátsó ajtóval, és azt, h a fölső élek 1 magasságban vannak e a kilincs fölött. Meg a szint stimmel e lent és fent.Ezt úgy értem, h 1 síkban van e a hátsó az elsővel. Pl az első alja kintebb van a hátsóhoz képest. Az első ajtót is nézd az első sárvédőhöz ugyanígy.

Írd le mi volt csinálva/cserélve, meg amit látsz most.
Bal első sárvédő ,bal első ajtó mindegyik új ,fogjuk rá frissen festve szebben megcsináltam volna ,először nem csukódott rendesen,vissza szerviz rendben, után autó pálya hatalmas szélzaj (16-oskerekem van) megint szerviz kicsit csavartak rajta (azt mondták ,hogy az mk3 eléggé szélzajos( anyád) előtte nem volt ilyen) ez így kb jó csak nem olyan szépen csukódik mint a törés előtt, kicsit fémesen,a festésről annyit egy hányadék,elkértem a javítószint kijavitatom rendes fényező műhelybe
ui már nagyon bánom,hogy náluk csináltattam, pedig 15-éve hozzájuk járok szerviz stb Kb ennyi 
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #36109 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 07:39:11 »

Valaki segítsen, váltóolajat cserélnék, most kellene megrendelni az olajat.

A wikiben a váltó olaj cseréről szóló leírásban 3 liter olajat írnak.

A másik Wiki dokumentumban, a Karbantartási Kellékanyagok szerint - Manuális váltó (MMT6, 6 seb) : 75W-90 (Ford ESDM-2C186-A)
feltöltési mennyiség: 1,75 liter.

Most akkor mennyi kell bele, 2 litert vegyek vagy hármat?
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.02 hétfő, 07:46:35 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #36110 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 07:50:16 »

Valaki segítsen, váltóolajat cserélnék, most kellene megrendelni az olajat.

A wikiben a váltó olaj cseréről szóló leírásban 3 liter olajat írnak.

A másik Wiki dokumentumban, a Karbantartási Kellékanyagok szerint - Manuális váltó (MMT6, 6 seb) : 75W-90 (Ford ESDM-2C186-A)
feltöltési mennyiség: 1,75 liter.

Most akkor mennyi kell bele, 2 litert vegyek vagy hármat?
Kedves Fórumtárs!
Az MMT6 manuális váltó feltöltési mennyisége a TIS szerint 1.75 liter
Tehát 2 liter olajat vegyél.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #36111 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 08:01:25 »

lusta fóbiásoknak egy gombnyomásra van feszültségmérő.  Wink

Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #36112 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 08:03:32 »

Kedves Fórumtárs!
Az MMT6 manuális váltó feltöltési mennyisége a TIS szerint 1.75 liter
Tehát 2 liter olajat vegyél.
Tisztelettel László!
worship Meg is rendeltem
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #36113 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 09:04:13 »

lusta fóbiásoknak egy gombnyomásra van feszültségmérő.  Wink

Ez király lett!  eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36114 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 09:11:44 »

lusta fóbiásoknak egy gombnyomásra van feszültségmérő.  Wink

nevetes1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #36115 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 10:22:16 »

 
Szerintem a bontott is megfelel ha jobbkormányosból tudsz keríteni egyet.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36116 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 11:02:08 »

A wikiben a váltó olaj cseréről szóló leírásban 3 liter olajat írnak.

Ezt valaki javítsa.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36117 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 11:54:00 »

Ezt valaki javítsa.
megtörtént.de szerintem ez az 5ös váltóhoz tarozik.Azt nem tudom,hogy a 6oshoz mennyit hoz a tis... Roll Eyes
megnéztem.a 6oshoz is ezt a mennyiséget hozza.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.02 hétfő, 11:56:58 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #36118 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 14:45:39 »

megtörtént.de szerintem ez az 5ös váltóhoz tarozik.Azt nem tudom,hogy a 6oshoz mennyit hoz a tis... Roll Eyes
megnéztem.a 6oshoz is ezt a mennyiséget hozza.

Tehát? Cheesy 1,75l mindkettőbe?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36119 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 15:02:30 »

Tehát? Cheesy 1,75l mindkettőbe?
Tehát nem.Az 5ös váltóba 1,9liter kell a tis szerint.Na erre varrjatok gombot!Javítok a wikiben! vigyor3
bár azért hülyeség mert a cikk az 5ösről szól..... Roll Eyes vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.02 hétfő, 15:10:58 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #36120 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 15:09:18 »

Tehát nem.Az 5ös váltóba 1,9liter kell a tis szerint.Na erre varrjatok gombot!Javítok a wikiben! vigyor3
Pont most olvasom az angol wikin én is, hogy 1,9liter az MTX75, és 1,75l az MMT6
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #36121 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 15:12:50 »

Pont most olvasom az angol wikin én is, hogy 1,9liter az MTX75, és 1,75l az MMT6

Nyilván. A hatosban több fogaskerék van, kevesebb a hely az olajnak... taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #36122 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 19:03:58 »


Üdv újra! kirpóbáltam amit a videóban csinált a srác... de nekem nem változik semmi...ugyan olyan hangja van a motornak, ha lehúzom, ha rajtavan. Ez mit jelent? Smiley
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #36123 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 20:03:59 »

Üdv újra! kirpóbáltam amit a videóban csinált a srác... de nekem nem változik semmi...ugyan olyan hangja van a motornak, ha lehúzom, ha rajtavan. Ez mit jelent? Smiley

nézd meg jobb oldalt nincs e leesve a fehér kis kar ami mozgatja az örvénylapátokat
ha le van esve vissza kell pattintani majd a tesztet megismételni
ha nincs leesve akkor az örvénylapátokkal nincs baj
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #36124 Dátum: 2012.04.03 kedd, 15:13:28 »

Hetvegen csereltem szervo olajat. Atmosashoz mobil 220-at (piros), feltolteshez eredeti ford olajat hasznaltam, mindkettot a fordtol vettem.

Sajna csak ugy sikerult a rendszert pucolnom hogy teljesen leengedtem az olajat. Az eredeti olaj must szinu volt, a 2xeri atmosas utani  pedig enyhen zavaros - piros. Feltoltes utan mintha picit kemenyebb lenne a kormanyom. Normalis-e ez, vagy valahol maradt levego a rendszerben?

Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36125 Dátum: 2012.04.03 kedd, 15:15:17 »

Hetvegen csereltem szervo olajat. Atmosashoz mobil 220-at (piros), feltolteshez eredeti ford olajat hasznaltam, mindkettot a fordtol vettem.

Sajna csak ugy sikerult a rendszert pucolnom hogy teljesen leengedtem az olajat. Az eredeti olaj must szinu volt, a 2xeri atmosas utani  pedig enyhen zavaros - piros. Feltoltes utan mintha picit kemenyebb lenne a kormanyom. Normalis-e ez, vagy valahol maradt levego a rendszerben?

Ha levegős lenne a rendszered, akkor 6-10 oda-vissza forgatás után ki kellene tudnia dolgozni a tartályból.
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #36126 Dátum: 2012.04.03 kedd, 15:19:37 »

annyit mar jartam vele a csere ota hogy kimenjen vegpontig a kormany tobbszor is, megis kemenynek tunik.
Be kell torjon az olaj?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36127 Dátum: 2012.04.03 kedd, 15:29:33 »

annyit mar jartam vele a csere ota hogy kimenjen vegpontig a kormany tobbszor is, megis kemenynek tunik.
Be kell torjon az olaj?

Nem hiszem, hogy az olajnak törnie kell. Lehet, hogy a szervópumpád nem szállít elég olajat?
Naplózva
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #36128 Dátum: 2012.04.03 kedd, 17:45:28 »

lusta fóbiásoknak egy gombnyomásra van feszültségmérő.  Wink
[img]http://kepfeltoltes.hu/120402/volt1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img]http://kepfeltoltes.hu/120402/volt2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Király!!
Honnan lehet ilyen kütyüt szerválni??
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.03 kedd, 23:18:56 írta AndyA » Naplózva
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #36129 Dátum: 2012.04.03 kedd, 17:47:21 »

sziasztok...egy olyan kerdesem lenne hogy valaki talalkozott e mar olyan jelenseggel hogy ha sebessegbe kapcsolva gurulok majd ralepek gazpedalra kicsit mintha rantana a motor.ez mitol lehet?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #36130 Dátum: 2012.04.03 kedd, 20:09:16 »

Király!!
Honnan lehet ilyen kütyüt szerválni??
ebay, vatera..
"voltmérő panel"
beépítő keret nélkül elég megvenni, én is kioperáltam belőle, így felesleges rá...
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #36131 Dátum: 2012.04.04 szerda, 20:38:33 »

Sziasztok, nyári gumival kapcs kérnék tanácsot - (205/55 R16).
Van 2 db Michelin HP gumim, használtak 4 mm-es profilmélységgel - ennek a gumifajtának 4 mély hosszanti barázdája van.
És van 2 db Michelin Pilot Primacy gumim, amelyek kissé újabbak, 5 mm-es profilmélységgel, ennek a gumifajtának 2 mély hosszanti barázdája van.
Melyik fajtát tegyem az első tengelyre?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36132 Dátum: 2012.04.04 szerda, 20:39:23 »

Sziasztok, nyári gumival kapcs kérnék tanácsot - (205/55 R16).
Van 2 db Michelin HP gumim, használtak 4 mm-es profilmélységgel - ennek a gumifajtának 4 mély hosszanti barázdája van.
És van 2 db Michelin Pilot Primacy gumim, amelyek kissé újabbak, 5 mm-es profilmélységgel, ennek a gumifajtának 2 mély hosszanti barázdája van.
Melyik fajtát tegyem az első tengelyre?

A kopottabbat szokták előre tenni....
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #36133 Dátum: 2012.04.04 szerda, 20:42:30 »

A kopottabbat szokták előre tenni....
Értem, kösz. Csak tudni akarom, hogy miért, mert az első kerekek a meghajtottak + azok a kormányzottak. Csak tippelni mertem, de azt gondoltam fordítva van, és hátulra kell tenni a kopottabbat - mivel azok csak "utángördülnek", ott tehát kisebb a kopási igénybevétel...??
A hátsó meghajtásúaknál a kopottabbat előre teszik?
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.04 szerda, 20:54:46 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #36134 Dátum: 2012.04.04 szerda, 21:15:46 »

nem. elmeletileg az az otlet hogy a hatulja, mivel nem huz, stabilabb legyen... nem?
Igaz en is mindig a jobbat tettem elore... wow1

Legjobb az amikor az embernek egyforman kopott es ugyanaz a fajta a gumija, akkor csak a konyv szerinti cserere kell figyelni, szezononkent.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #36135 Dátum: 2012.04.04 szerda, 21:28:38 »

Értem, kösz. Csak tudni akarom, hogy miért, mert az első kerekek a meghajtottak + azok a kormányzottak. Csak tippelni mertem, de azt gondoltam fordítva van, és hátulra kell tenni a kopottabbat - mivel azok csak "utángördülnek", ott tehát kisebb a kopási igénybevétel...??
A hátsó meghajtásúaknál a kopottabbat előre teszik?
nem gondoljátok ezt komolyan.
ha mindig a kopottabbak kerülnének előre, 40e km múlva lenne egy pár 6mm-es és egy pár 0 mm-es. fejvakaras idiot2
én nem raknám a kopottabbat előre...
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #36136 Dátum: 2012.04.04 szerda, 21:36:16 »

Bal első sárvédő ,bal első ajtó mindegyik új ,fogjuk rá frissen festve szebben megcsináltam volna ,először nem csukódott rendesen,vissza szerviz rendben, után autó pálya hatalmas szélzaj (16-oskerekem van) megint szerviz kicsit csavartak rajta (azt mondták ,hogy az mk3 eléggé szélzajos( anyád) előtte nem volt ilyen) ez így kb jó csak nem olyan szépen csukódik mint a törés előtt, kicsit fémesen,a festésről annyit egy hányadék,elkértem a javítószint kijavitatom rendes fényező műhelybe
ui már nagyon bánom,hogy náluk csináltattam, pedig 15-éve hozzájuk járok szerviz stb Kb ennyi 
No valami jó ötlet ajtó állításra,vagy küzdjek vele? Roll Eyes 
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #36137 Dátum: 2012.04.04 szerda, 21:41:25 »

nem gondoljátok ezt komolyan.
ha mindig a kopottabbak kerülnének előre, 40e km múlva lenne egy pár 6mm-es és egy pár 0 mm-es. fejvakaras idiot2
én nem raknám a kopottabbat előre...
Egyetértek, szerintem logikus, hogy az első tengely kerekei kapják a nagyobb terhelést.
Fékezésnél is rájuk hárul a fő teher. Gyorsításnál is, kanyarodásnál is. Azaz jobban kopnak, mint a hátsók.
Csak arra voltam kíváncsi, van-e más szempont, ami elkerülte a figyelmem, vagy kinek van rá tuti magyarázata.
Meg mi a tapasztalati szokás a nagypályás autósoknál...
Lehet, hogy megkérdem majd a gumist is (oknyomozás  Wink )
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.04 szerda, 21:44:06 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #36138 Dátum: 2012.04.04 szerda, 21:52:11 »

No valami jó ötlet ajtó állításra,vagy küzdjek vele? Roll Eyes 
Reagálnék az esetedre. szélzaj: kéder! tömítetlenség.. fémes csukódás: ezt azért ki lehet nyomozni, mi okozza. feküdj rá a témára, használj esetleg krétát, zsírt a jelölésre.
nálam ajtócserénél nem húzták meg eléggé a zsanérnál a csavarokat, enyhén lógott, majd záródásnál a zár fix része túl sokat emelt az ajtón. ez még rádobott egy lapáttal a fura záródásra. magam húztam meg a csavarokat és a zárat is beállítottam. szinte tökéletes lett.
ja még valami, kihagyták a hangtompító bitumenes ragacsot belőle.. olyan volt bezárásnál, mint egy warnyú ajtó. gongott. reklamáltam.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #36139 Dátum: 2012.04.04 szerda, 22:02:32 »

Egyetértek, szerintem logikus, hogy az első tengely kerekei kapják a nagyobb terhelést.
Fékezésnél is rájuk hárul a fő teher. Gyorsításnál is, kanyarodásnál is. Azaz jobban kopnak, mint a hátsók.
Csak arra voltam kíváncsi, van-e más szempont, ami elkerülte a figyelmem, vagy kinek van rá tuti magyarázata.
Meg mi a tapasztalati szokás a nagypályás autósoknál...
Lehet, hogy megkérdem majd a gumist is (oknyomozás  Wink )

Azért ajánlott a jobban tapadót hátra tenni mert a hátsó megcsúszást nehezebb megfogni mint az elsőt korrigálni.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #36140 Dátum: 2012.04.04 szerda, 22:11:17 »

Reagálnék az esetedre. szélzaj: kéder! tömítetlenség.. fémes csukódás: ezt azért ki lehet nyomozni, mi okozza. feküdj rá a témára, használj esetleg krétát, zsírt a jelölésre.
nálam ajtócserénél nem húzták meg eléggé a zsanérnál a csavarokat, enyhén lógott, majd záródásnál a zár fix része túl sokat emelt az ajtón. ez még rádobott egy lapáttal a fura záródásra. magam húztam meg a csavarokat és a zárat is beállítottam. szinte tökéletes lett.
ja még valami, kihagyták a hangtompító bitumenes ragacsot belőle.. olyan volt bezárásnál, mint egy warnyú ajtó. gongott. reklamáltam.
Köszi 7 végén megpróbálom aztán majd meg látjuk hogy mi lesz belőle
Ui már unom a szervizbe járást, meg szabit kéne kivenni csak nem nagyon van rá időm, egész nap nyomom a Transittal reggeltől estig a melót
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36141 Dátum: 2012.04.04 szerda, 22:20:26 »

Egyetértek, szerintem logikus, hogy az első tengely kerekei kapják a nagyobb terhelést.
Fékezésnél is rájuk hárul a fő teher. Gyorsításnál is, kanyarodásnál is. Azaz jobban kopnak, mint a hátsók.
Csak arra voltam kíváncsi, van-e más szempont, ami elkerülte a figyelmem, vagy kinek van rá tuti magyarázata.
Meg mi a tapasztalati szokás a nagypályás autósoknál...
Lehet, hogy megkérdem majd a gumist is (oknyomozás  Wink )
Tedd most előre a jobbat és a következő nyáron fordítva tedd fel,hogy egyenletesen kopjanak.Az elsők kicsit mindig több terhelést kapnak mivel a súly fékezéskor jobban ránehezedik.Én mindig forgatom őket.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #36142 Dátum: 2012.04.04 szerda, 22:28:11 »

Egyetértek, szerintem logikus, hogy az első tengely kerekei kapják a nagyobb terhelést.
Fékezésnél is rájuk hárul a fő teher. Gyorsításnál is, kanyarodásnál is. Azaz jobban kopnak, mint a hátsók.
Csak arra voltam kíváncsi, van-e más szempont, ami elkerülte a figyelmem, vagy kinek van rá tuti magyarázata.
Meg mi a tapasztalati szokás a nagypályás autósoknál...
Lehet, hogy megkérdem majd a gumist is (oknyomozás  Wink )

..egyértelmű.hogy a mélyebb,erősebb gumit kell előre tenni....... Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #36143 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 08:03:20 »

..egyértelmű.hogy a mélyebb,erősebb gumit kell előre tenni....... Smiley

Nyáron.

Télen inkább hátra tenném. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #36144 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 08:13:13 »

Nyáron.

Télen inkább hátra tenném. Smiley

AndyA
inkább a túlkormányozott még télen is, mint betekert kormánnyal belecsúszni a szemközti oszlopba.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #36145 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 08:50:57 »

inkább a túlkormányozott még télen is, mint betekert kormánnyal belecsúszni a szemközti oszlopba.

Inkább egyenesen csússzon az autó, mint kilinccsel előre akadjon fel az oszlopon három tripla leszúrt fetrenberger után... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36146 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 08:57:33 »

Inkább egyenesen csússzon az autó, mint kilinccsel előre akadjon fel az oszlopon három tripla leszúrt fetrenberger után... Smiley

AndyA
inkább kihagynám mind2-t eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #36147 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 09:15:50 »

Azért ajánlott a jobban tapadót hátra tenni mert a hátsó megcsúszást nehezebb megfogni mint az elsőt korrigálni.

Így van...nekem is hátulra kerültek a jobb állapotban lévők. A szervíben mondták is hogy így a jobb.
Amúgy lenne egy kérdésem gumikkal kapsolatban...Nemsokára műszakiztatom a kocsit de még a téli van fent és az eléggé kopott már, fenthagyhatom a télit műszakiig vagy inkább cseréljem le nyárira amikor jobb állapotban vannak, de 2x2...úgyértem előre dunlop hátulra michelin gumi kerülne (tavaly is így voltak) Nem kötnek bele ha 2 különböző gumi van fent?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36148 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 09:22:15 »

Így van...nekem is hátulra kerültek a jobb állapotban lévők. A szervíben mondták is hogy így a jobb.
Amúgy lenne egy kérdésem gumikkal kapsolatban...Nemsokára műszakiztatom a kocsit de még a téli van fent és az eléggé kopott már, fenthagyhatom a télit műszakiig vagy inkább cseréljem le nyárira amikor jobb állapotban vannak, de 2x2...úgyértem előre dunlop hátulra michelin gumi kerülne (tavaly is így voltak) Nem kötnek bele ha 2 különböző gumi van fent?

Egy tengelyen kell azonos gumiknak lenni.
A kis mintamélység pedig a vízenfutás kialakulását segíti elő.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #36149 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 11:09:48 »

Inkább egyenesen csússzon az autó, mint kilinccsel előre akadjon fel az oszlopon három tripla leszúrt fetrenberger után... Smiley

AndyA
Így van, sokkal jobb teljes sebességgel szemből belecsúszni az oszlopba sikló "kormányzott" kerékkel.. taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak: 1 ... 716 717 718 719 720 721 722 [723] 724 725 726 727 728 729 730 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.332 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.