Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:08:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 772 773 774 775 776 777 778 [779] 780 781 782 783 784 785 786 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21880859 alkalommal)
0 Felhasználó és 297 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38900 Dátum: 2012.08.08 szerda, 09:16:22 »

Köszönöm a válaszokat.Pontosításként az autó 2.0 TDCI 96KW (131LE).

130 le. Ebből számolták vissza a kW-ot (95,58). Ezt kerekítik fel 96-ra.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #38901 Dátum: 2012.08.08 szerda, 09:29:37 »

130 le. Ebből számolták vissza a kW-ot (95,58). Ezt kerekítik fel 96-ra.


Nehezen kelted a szimpátiát! (Nem velem szembe  wave)
Baxtassad még, hogy nem volt pontos a LE meghatározásnál.
Ez megint egy, ebben a beszélgetésben elhanyagolható eltérés, amit muszáj volt pontosítanod. Ez megint "olyan" okoskodás!
Érted? Érted. Na ugye.
Most, hogy ezt jól megbeszéltük, törölheted is ezt a hsz-t és a tiedet is!

 Wink wave integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #38902 Dátum: 2012.08.08 szerda, 10:05:02 »

Bocsi de ahogy írta szivattyú hibás is tehát TDCI azon meg nincs Ac pumpa!!!!!Ha TDDI akkor meg van azon meg nincs szivattyú hanem adagoló!!!!! wave

Szia!
Igazad van, de ez csak a mi (mondeo fórumosok) terminológiánk. Szivattyúnak hívják sokan az AC-t is  integet2
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #38903 Dátum: 2012.08.08 szerda, 10:07:47 »

Szia!
Igazad van, de ez csak a mi (mondeo fórumosok) terminológiánk. Szivattyúnak hívják sokan az AC-t is  integet2

Néha az egész kocsit, annyi a szívás vele, hogy tiszta pénzszivattyú Smiley
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38904 Dátum: 2012.08.08 szerda, 10:14:31 »

130 le. Ebből számolták vissza a kW-ot (95,58). Ezt kerekítik fel 96-ra.

Ez nagyon fontos dolog!!! Mindenképp tudnia kell mindenkinek, de neki most kimondottan ez a legégetőbb... falbav falbav duhos2
Ha mindenáron ki kell adni magadból, akkor írd meg ímélbe és mentsd el piszkozatba eplus2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38905 Dátum: 2012.08.08 szerda, 10:51:51 »

Nehezen kelted a szimpátiát! (Nem velem szembe  wave)
Baxtassad még, hogy nem volt pontos a LE meghatározásnál.
Ez megint egy, ebben a beszélgetésben elhanyagolható eltérés, amit muszáj volt pontosítanod. Ez megint "olyan" okoskodás!
Érted? Érted. Na ugye.
Most, hogy ezt jól megbeszéltük, törölheted is ezt a hsz-t és a tiedet is!

 Wink wave integet2

Lehet így gondolni, meg úgy. Ha az ember leír egy adatot, az legyen már pontos.
Ez nem ilyen meg olyan, és főként nem okoskodás. Rendszeresen rosszul írják.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38906 Dátum: 2012.08.08 szerda, 11:03:43 »

Ez nagyon fontos dolog!!! Mindenképp tudnia kell mindenkinek, de neki most kimondottan ez a legégetőbb... falbav falbav duhos2
Ha mindenáron ki kell adni magadból, akkor írd meg ímélbe és mentsd el piszkozatba eplus2

Igen. Legalább ennyire fontos:

Patka?  vigyor3

Tudod, van a szálka meg a gerenda. Meg a söprögetés: saját háztájon.  vigyor3
Amúgy a kacsa szerbül patka. Lehet, hogy erre gondolt  wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38907 Dátum: 2012.08.08 szerda, 14:04:37 »

Igen. Legalább ennyire fontos:

Tudod, van a szálka meg a gerenda. Meg a söprögetés: saját háztájon.  vigyor3
Amúgy a kacsa szerbül patka. Lehet, hogy erre gondolt  wow1
Szálka gerenda, söprögetés.... Inkább szőrszálhasogatás, okoskodás, tudálékoskodás. Egyszerűsítve felesleges.  Nem fáj ám ha néha elismered.  Nem lett volna eccerűbb kitörölni mind a 3-at mi, grécsilaci
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38908 Dátum: 2012.08.08 szerda, 14:21:12 »

Szálka gerenda, söprögetés.... Inkább szőrszálhasogatás, okoskodás, tudálékoskodás. Egyszerűsítve felesleges.  Nem fáj ám ha néha elismered.  Nem lett volna eccerűbb kitörölni mind a 3-at mi, grécsilaci

Ezt most magadra mondod? Mert ugyi pont ezt csináltad te is. Vagy ha nem, akkor járj elöl a jó példával a fogyi topicban.  eplus2
Utána visszatérhetünk az itteni problémához.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #38909 Dátum: 2012.08.08 szerda, 14:39:26 »

Szálka gerenda, söprögetés.... Inkább szőrszálhasogatás, okoskodás, tudálékoskodás. Egyszerűsítve felesleges.  Nem fáj ám ha néha elismered.  Nem lett volna eccerűbb kitörölni mind a 3-at mi, grécsilaci
vájá, vájá! a Grétsy László az AndyA, nem Angel  vigyor3
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #38910 Dátum: 2012.08.08 szerda, 14:43:40 »

vájá, vájá! a Grétsy László az AndyA, nem Angel  vigyor3

Nem baj, az a lényeg, hogy az MK3-hoz szorosan kapcsolódik a téma...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #38911 Dátum: 2012.08.08 szerda, 17:11:31 »

A TDCI meg egy sz@r.....nesztek... eplus2

Mi volt ma az M0, minden idióta ott gyűlt össze..reggel már M6-tól M5-ig full beállva M1 felé...
Délután már 51-esen sem tudtam felmenni mert baleset miatt full lezárva azis...tököm televolt... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.08 szerda, 17:13:26 írta Bunyek » Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #38912 Dátum: 2012.08.08 szerda, 17:12:09 »

A TDCI meg egy sz@r.....nesztek... eplus2

Ezt a mailto: linket nem lehet megnyitni Smiley
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #38913 Dátum: 2012.08.08 szerda, 17:14:36 »

Ezt a mailto: linket nem lehet megnyitni Smiley

valamit rosszul csinálsz...(amugy nemis link, nem tudom miért lett kék.. eplus2)
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #38914 Dátum: 2012.08.08 szerda, 17:38:39 »

Lehet így gondolni, meg úgy. Ha az ember leír egy adatot, az legyen már pontos.
Ez nem ilyen meg olyan, és főként nem okoskodás. Rendszeresen rosszul írják.
miért irják a te elméleted szerint rosszul,mert ez van a forgalmiban és ezt dobja a gép is a 96 KW-ra.
ha a forgalmiban 95.58 KW lenne irva senki nem ira 131 LE eröt.irj az ombucmannak,hogy hivatalos papirt hamisitanak az okmány irodában magyarországon.   integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38915 Dátum: 2012.08.08 szerda, 17:43:28 »

miért irják a te elméleted szerint rosszul,mert ez van a forgalmiban és ezt dobja a gép is a 96 KW-ra.
ha a forgalmiban 95.58 KW lenne irva senki nem ira 131 LE eröt.irj az ombucmannak,hogy hivatalos papirt hamisitanak az okmány irodában magyarországon.   integet2

Ez nem elmélet. Az autó 130 lovas, azért, mert az autógyárak még most is lóerőben számolnak. Számos katalógus, meg mindenféle hivatalos iromány ennyinek írja.
A forgalmiba nem lóerőt, hanem kilowattot írnak. Simán átszámolják, és kerekítenek. Így nem lehet visszaszámolni, hanem az 130 lovas, és pont.
A többi elméletkergetés meg ombucmanos móka csak flame, teljesen felesleges.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #38916 Dátum: 2012.08.08 szerda, 19:00:05 »

Nem baj, az a lényeg, hogy az MK3-hoz szorosan kapcsolódik a téma...

AndyA
zsír!  nyes

Ha már pötyögök.. volt hibakódom. B1681 PATS transceiver module signal is not received. Három-négy alkalommal töröltem.
Relhist javaslata alapján piszkálódtam a kormány mögött a csatik körül. aztán mentem azóta 350km-t. Eddig nem jött vissza a MIL. Majd meglátjuk..
Egyébként nem blokkolt az immo, talán azért, mert nem tudott állandósulni a hiba (csak pending volt).
Eddig ennyi. Remélem nem lesz folytatása.  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #38917 Dátum: 2012.08.08 szerda, 19:44:16 »

Ez nem elmélet. Az autó 130 lovas, azért, mert az autógyárak még most is lóerőben számolnak. Számos katalógus, meg mindenféle hivatalos iromány ennyinek írja.
A forgalmiba nem lóerőt, hanem kilowattot írnak. Simán átszámolják, és kerekítenek. Így nem lehet visszaszámolni, hanem az 130 lovas, és pont.
A többi elméletkergetés meg ombucmanos móka csak flame, teljesen felesleges.

Öööö legyen már akkor ombuDSman, jó?

Bocs, nem tudtam kihagyni  Wink
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38918 Dátum: 2012.08.08 szerda, 21:21:36 »

Öööö legyen már akkor ombuDSman, jó?

Bocs, nem tudtam kihagyni  Wink

(Azt másoltam, aki előtte írta így. Én már csak tudom, hogy kell írni...)
Amúgy meg tényleg nem az számít, hogy 130 v 131, hanem segítsünk a srácnak, hogy megoldódjanak a gondjai.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #38919 Dátum: 2012.08.08 szerda, 21:58:22 »

Lehet így gondolni, meg úgy. Ha az ember leír egy adatot, az legyen már pontos.
Ez nem ilyen meg olyan, és főként nem okoskodás. Rendszeresen rosszul írják.
A pontosság érdekében az aláírásunkban ne írjuk át a 2.0-át 1998 cm3-re? beka3 hehe Wink wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #38920 Dátum: 2012.08.08 szerda, 21:59:15 »

A pontosság érdekében az aláírásunkban ne írjuk át a 2.0-át 1998 cm3-re? beka3 hehe Wink wave

Az 1998 nincs már kerekítve alapból? Smiley
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #38921 Dátum: 2012.08.08 szerda, 21:59:21 »

Amúgy meg tényleg nem az számít, hogy 130 v 131, hanem segítsünk a srácnak, hogy megoldódjanak a gondjai.
Csak rá vezettünk a lényegre!  worship
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38922 Dátum: 2012.08.08 szerda, 22:04:45 »

Csak rá vezettünk a lényegre!  worship

Ezt kár volt beírni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #38923 Dátum: 2012.08.08 szerda, 22:14:37 »

Ezt kár volt beírni.
Sajnálom, hogy így érzed. Van amikor nem tudom eldönteni, hogy tényleg nem érted amit írok/írnak neked, vagy csak rájátszol.
(Persze biztos ezt is kár volt beírnom.)
Amikor beírtad az elsőt = 130v131, akkor azokra az üzenetekre amit kaptál számítanod kellett. Nincs min meglepődni.
Ilyen a fórum, mindenki mondja a magáét. Ki így érti, ki úgy!
Én is bírlak!  Wink wave integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38924 Dátum: 2012.08.08 szerda, 22:16:57 »

A pontosság érdekében az aláírásunkban ne írjuk át a 2.0-át 1998 cm3-re? beka3 hehe Wink wave
Vagy aki beírta, h 6 seb. az javíccsa át 7re hehe   tudom, h kell írni de így teccik duhos2 Grin
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #38925 Dátum: 2012.08.08 szerda, 22:54:34 »

Szia László
Annyit tennék hozzá ha nagyon folyik már mint anno nálam akkor 2-3 nap alatt elment a víz és bizony alatta is látszott mikor meg levettük az alsó takaró burkolatot akkor meg majdnem tócsa volt.2 nap múlva már cseréltem is gyárira.
Üdv
Jani
Szia.Nekem is elfojt a víz,lassan úgy 4 hónap alatt,tocsa sehol,egy-egy csepp volt látható a szervoszivatyu mögött. Mikor felhivták a figyelmem,hogy a víz átszivároghat akár a szervoszivatyuhoz ,rögtön cseréltem én is keringtetőt.A szervohoz nem ment át,pillanatnyilag nem fogy a víz,remélem igy is marad.
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #38926 Dátum: 2012.08.08 szerda, 23:17:03 »

Szia.Nekem is elfojt a víz,lassan úgy 4 hónap alatt,tocsa sehol,egy-egy csepp volt látható a szervoszivatyu mögött. Mikor felhivták a figyelmem,hogy a víz átszivároghat akár a szervoszivatyuhoz ,rögtön cseréltem én is keringtetőt.A szervohoz nem ment át,pillanatnyilag nem fogy a víz,remélem igy is marad.
Azonos hiba sem egyformán jön elő látod.Reggel elindultam Pestre és este megjöttem garázs beáll.Reggel kijövök és alatta tócsa vízszint a tartály legalján.Ez egy nap.A lényeg a csere megoldotta neked is meg nekem is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38927 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 06:06:03 »

Azonos hiba sem egyformán jön elő látod.Reggel elindultam Pestre és este megjöttem garázs beáll.Reggel kijövök és alatta tócsa vízszint a tartály legalján.Ez egy nap.A lényeg a csere megoldotta neked is meg nekem is.
Kedves János!
Maximálisan egyetértünk abban, hogy a tökéletes megoldás, a legkisebb szivattyú szivárgás esetén a csere. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #38928 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 09:36:01 »

(Azt másoltam, aki előtte írta így. Én már csak tudom, hogy kell írni...)
Amúgy meg tényleg nem az számít, hogy 130 v 131, hanem segítsünk a srácnak, hogy megoldódjanak a gondjai.
utánnozás majom szokás  duhos2  Wink  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #38929 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 10:43:55 »

Jól van már - a kereskedők minden hirdetésben ezt teszik, a lóerőhöz és az extrákhoz hozzáírnak, a futásteljesítményből meg letagadnak.
Egyébként én jónak tartanám egy üzemóra mérő műszert is használni a kocsiban. Jobban lehetne követni és kontrollálni az alkatrészek amortizációját.
Mert a km futásteljesítmény elsősorban a forgó, kopó, mechanikus alkatrészek állapotára enged következtetni (persze van kivétel).
Az üzemóra azonban a termikus alkatrészekre, hőterhelés miatti anyagfáradás, stb. mutat rá (ezért lehet értelmetlen a termosztát cserét km óra álláshoz kötni).
A harmadik pedig az eltelt idő, hónapokban - mert ez a fentiektől függetlenül a gumi, műanyag, stb. alkatrészek öregedés miatti fáradására hat.

Városi autónál a viszonylag kicsi futásteljesítményhez is jelentős üzemóra tartozhat.
Régebben készítettem egy táblázatot, ami segít becsülni. Jobbára városi használatú autónál 40, országútinál 60, autópályásnál 90 km/órás átlaggal kell számolni. Ha mindenki meg tudná becsülni, hová teszi a saját autóját ezen a skálán, (lehet árnyalni), akkor meg tudná becsülni az üzemórát. Szerintem ez a számítás 20-25 %/-os pontosságú lehet. Ez lényegesen jobb, mint a hasra ütés.
Ha a megtett kilométert elosztjátok az átlaggal, kijön a becsült üzemóra.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.09 csütörtök, 10:46:23 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #38930 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 10:52:04 »

Jól van már - a kereskedők minden hirdetésben ezt teszik, a lóerőhöz és az extrákhoz hozzáírnak, a futásteljesítményből meg letagadnak.
Egyébként én jónak tartanám egy üzemóra mérő műszert is használni a kocsiban. Jobban lehetne követni és kontrollálni az alkatrészek amortizációját.
Mert a km futásteljesítmény elsősorban a forgó, kopó, mechanikus alkatrészek állapotára enged következtetni (persze van kivétel).
Az üzemóra azonban a termikus alkatrészekre, hőterhelés miatti anyagfáradás, stb. mutat rá (ezért lehet értelmetlen a termosztát cserét km óra álláshoz kötni).
A harmadik pedig az eltelt idő, hónapokban - mert ez a fentiektől függetlenül a gumi, műanyag, stb. alkatrészek öregedés miatti fáradására hat.

Városi autónál a viszonylag kicsi futásteljesítményhez is jelentős üzemóra tartozhat.
Régebben készítettem egy táblázatot, ami segít becsülni. Jobbára városi használatú autónál 40, országútinál 60, autópályásnál 90 km/órás átlaggal kell számolni. Ha mindenki meg tudná becsülni, hová teszi a saját autóját ezen a skálán, (lehet árnyalni), akkor meg tudná becsülni az üzemórát. Szerintem ez a számítás 20-25 %/-os pontosságú lehet. Ez lényegesen jobb, mint a hasra ütés.
Ha a megtett kilométert elosztjátok az átlaggal, kijön a becsült üzemóra.
Saját magamnak válaszolok a példa kedvéért. Wink Aki NEM szererti a számokat, ugorja át!
Autómban 258 ezer km van, nagyjából 60 km/órás átlagra veszem, mert jobbára országúton használom. kevés a város és az autópálya. 258.000 km / 60 = 4300 üzemóra.
Figyelembe véve az autóm életkorát (2910 napos), akkor már ki is jön, hogy 4300/2910 = 1,47 óra.
Naponta tehát átlagosan 1 óra 28 percet volt használva.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #38931 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 11:12:32 »

Saját magamnak válaszolok a példa kedvéért. Wink Aki NEM szererti a számokat, ugorja át!
Autómban 258 ezer km van, nagyjából 60 km/órás átlagra veszem, mert jobbára országúton használom. kevés a város és az autópálya. 258.000 km / 60 = 4300 üzemóra.
Figyelembe véve az autóm életkorát (2910 napos), akkor már ki is jön, hogy 4300/2910 = 1,47 óra.
Naponta tehát átlagosan 1 óra 28 percet volt használva.
Az asszony MKIII-sa
napi futás teljesítmény: 124km/nap
átlagsebesség: 67,8km
futott km: 283000km
üzemóra: 4175 +kb 12 (a távindítás miatt) =4187óra
napi átlag 1,9 óra
 (az autó amúgy 95%-ban autópályás, porlasztócsúcsok , turbó, nagynyomású, kettős tömegű , kuplung ,még az eredeti .)
No mit is tudtunk meg ebből? Semmit. Az üzemóra számlálót ugyan úgy átütnék mint a km számlálót. Ahol 3 független helyen van tárolva a km adat ott is megteszik. Akkor inkább minden eladás előtt kötelező hazugságvizsgálat minden neppernek....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38932 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 11:17:09 »

átlagsebesség: 67,8km

Honnan tudod az átlagsebességet?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #38933 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 11:21:20 »

Honnan tudod az átlagsebességet?
Marha szokás, de minden tankolásnál írtam, hogy mennyit tankoltam megtett út, átlag sebesség stb és nulláztam. Mivel minden egyedi tankolás utáni adat megvan, excelt meg csak ismeri az ember  vigyor3
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38934 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 11:32:58 »

Marha szokás, de minden tankolásnál írtam, hogy mennyit tankoltam megtett út, átlag sebesség stb és nulláztam. Mivel minden egyedi tankolás utáni adat megvan, excelt meg csak ismeri az ember  vigyor3

Értem... viszont ezsoltnál szerintem nincs meg a 60-as átlag. Országútból annyi nem jön ki.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #38935 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 12:41:46 »

Értem... viszont ezsoltnál szerintem nincs meg a 60-as átlag. Országútból annyi nem jön ki.
Én azért általában autopályán sem szoktam feltartani a forgalmat így is kevesebb mint  68km/h. Országúton inkább közelebb lesz az 40km/h-hoz mint az 50 -hez  Undecided
(Amikor még céges kocsit használtam és elsősorban országúton akkor nekem 44km/h volt az átlag, pedig annál nem kellett annyira sajnálni az benzint mint a sajátnál a gázolajat   Roll Eyes
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #38936 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 12:47:27 »

Értem... viszont ezsoltnál szerintem nincs meg a 60-as átlag. Országútból annyi nem jön ki.
Igen, igen, igazad van!
Megtaláltam végre a táblázatot, amiben a becsült átlagot az elérhető maximumnak a felére kell venni. Így lakott területen 25, országúton 45, autópályán 60 km-es átlagra.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38937 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 13:05:36 »

Én azért általában autopályán sem szoktam feltartani a forgalmat így is kevesebb mint  68km/h. Országúton inkább közelebb lesz az 40km/h-hoz mint az 50 -hez  Undecided
(Amikor még céges kocsit használtam és elsősorban országúton akkor nekem 44km/h volt az átlag, pedig annál nem kellett annyira sajnálni az benzint mint a sajátnál a gázolajat   Roll Eyes

Ja... most ezsolt írja, hogy a max fele... igen, valami ilyesmi. Néztem én is párszor az átlagsebességet, és mindig meglepően alacsonyra jött ki.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #38938 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 13:29:40 »

Ja... most ezsolt írja, hogy a max fele... igen, valami ilyesmi. Néztem én is párszor az átlagsebességet, és mindig meglepően alacsonyra jött ki.

Nem is tudom. Amikor autópályáztunk, általában faltól-falig tankolással, pisiszünettel stb. együtt 95-100 közötti átlag jött ki. Ha Hannoverbe mentünk, ahol az 1200-ból 700 km német pálya, akkor 110-115. Smiley

Szóval a felével erősen vitatkoznék.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #38939 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 13:37:13 »

Nem is tudom. Amikor autópályáztunk, általában faltól-falig tankolással, pisiszünettel stb. együtt 95-100 közötti átlag jött ki. Ha Hannoverbe mentünk, ahol az 1200-ból 700 km német pálya, akkor 110-115. Smiley

Szóval a felével erősen vitatkoznék.

AndyA
Akkor egy nagyon ügyes vezető vagy, te akkor 115-el is be tudsz tolatni a garázsodba is, bevallom nekem ez nem megy. Talán bele kellene venned neked is ezeket is  és minden autopályára fel lehajtás közút város stb. az átlagsebességbe.
Abban az esetben ha csak autopályát nézném  akkor ez nálam magasabb érték szokott lenni mint 115 és  így jön ki átlagra  kevesebb mint 68.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #38940 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 14:10:52 »

Akkor egy nagyon ügyes vezető vagy, te akkor 115-el is be tudsz tolatni a garázsodba is, bevallom nekem ez nem megy. Talán bele kellene venned neked is ezeket is  és minden autopályára fel lehajtás közút város stb. az átlagsebességbe.
Abban az esetben ha csak autopályát nézném  akkor ez nálam magasabb érték szokott lenni mint 115 és  így jön ki átlagra  kevesebb mint 68.

Autó mondta, amivel mentünk. Indulás a Hannoveri Várásközpont parkolójából, érkezés Rómaifürdőre a ház elé. Induláskor nullázás, hazaérkezéskor mutatott ennyit. Persze mondjuk csal egy kicsi az Octavia órája, akkor legyen neked 110.

Igen, siettünk haza, ahol és amennyivel éppen lehetett, keresztól az estén-éjszakán. Smiley A teljes táv 1200 km, és tényleg alig kevesebb, mint 12 óra alatt meglett, tehát nagy hülyeséget nem mondott az autó. Ráadásul az Octavia csak járó motornál számolja az átlagsebességet, tehát a vacsora-tankolás kiesik a 12 órából, azaz kb egyszer fél + kétszer negyedóra.

Pár hete Bécstől koccoltunk le a családdal egy fenéken Arnhemig. Ez 1060 km körüli táv. Déli 12-kor indultunk, fél 11-re ott voltunk, beleszámítva az összes útépítés-80-at is a német pályán, meg a 3/4 óra vacsorát is a Landzeitban. Igen, német részen (ami az 2/3-a), ahol lehetett, 180 volt a tempó.

Hazafelé Brugge-ből indultunk fél 1 körül, tankolásokkal és vacsorával együtt negyed 1-re értünk a bécsi lakáshoz. Ez volt 1200 km.

A többit számold ki. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #38941 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 14:20:37 »

Igen, igen, igazad van!
Megtaláltam végre a táblázatot, amiben a becsült átlagot az elérhető maximumnak a felére kell venni. Így lakott területen 25, országúton 45, autópályán 60 km-es átlagra.

Elég durva lenne ha pályán 60as átlag jönne ki...Akkor mennyi idő lenne egy 1200km-es út...? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #38942 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 14:28:26 »

Akkor egy nagyon ügyes vezető vagy, te akkor 115-el is be tudsz tolatni a garázsodba is, bevallom nekem ez nem megy. Talán bele kellene venned neked is ezeket is  és minden autopályára fel lehajtás közút város stb. az átlagsebességbe.
Abban az esetben ha csak autopályát nézném  akkor ez nálam magasabb érték szokott lenni mint 115 és  így jön ki átlagra  kevesebb mint 68.
Szerintem meg úgy ahogy van nem ér egy kalap szart sem az átlagsebesség mérő ugyanúgy mint a fogyasztás mérő! Csak dísz, hogy ne unatkozzunk vezetés közben  vigyor3 Meg hogy milyen okos A autó ilyet is tud...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38943 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 14:30:00 »

Nem is tudom. Amikor autópályáztunk, általában faltól-falig tankolással, pisiszünettel stb. együtt 95-100 közötti átlag jött ki. Ha Hannoverbe mentünk, ahol az 1200-ból 700 km német pálya, akkor 110-115. Smiley

Szóval a felével erősen vitatkoznék.

Ha az autó átlagfogyi-mérőjét veszed alapul, az nem méri az állásokat. Csak addig méri az átlagsebességet, amíg gurulsz.
FFurt-Szszmiki 8 óra alatt (asszem délben indultam, és este 8-ra érkeztem) megvolt, háztól-házig. Vagyis a város is benne van (csak ffurt). Az kb 20 perc.
Nálunk meg 5.
Nem döngettem nagyon, kinn tán 160 (még a régi, 1,8-as mondi), 1 tankolás, és egy határ (még az o-m megvolt), de az gyorsan ment.
Ez durván 120-as átlag, nem a szgép szerint, hanem 970/8. Osztrákok 140, mo 150.
Szinte semmi sem akadályozott, jöttem, mint a meszes (ráadásul nappal). 121,25-ös átlag.
Azóta többször voltunk, de mások nem bírják ki, hogy megállás nélkül menjünk, így több pihenőt beiktatunk.
Meg nem is mérem, mert nem érdekes.
Ha jól emlékszem, nekem kb 115-ös átlagot szokott írni. De általában nem rohanunk, mert az egyik utasom nem szereti.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38944 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 14:35:04 »

Akkor egy nagyon ügyes vezető vagy, te akkor 115-el is be tudsz tolatni a garázsodba is, bevallom nekem ez nem megy. Talán bele kellene venned neked is ezeket is  és minden autopályára fel lehajtás közút város stb. az átlagsebességbe.
Abban az esetben ha csak autopályát nézném  akkor ez nálam magasabb érték szokott lenni mint 115 és  így jön ki átlagra  kevesebb mint 68.

Nem mind1, hogy milyenek a körülmények. Ha Batta-Pozsony, Abban vagy 20-30 kilométer van, ahol mondjuk 80 a max, de tán még ennyivel sem tudsz menni.
Pozsonyban is elmegy az idő, az is lehet fél óra. Ami marad pálya, az meg egy jó óra, mondjuk 1 óra 10 p. Itt nyilván más az átlag.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #38945 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 16:11:38 »

AndyA

Megcsináltad egyszer kétszer és?  nem ez általános. Az hogy van egy ilyen is ez természetes de a teljes üzemidő nem egy két útra vonatkozik hanem  2-300ekm átlagára. Vagy nem ez volt a kiinduló ?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #38946 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 16:12:46 »

Nem mind1, hogy milyenek a körülmények. Ha Batta-Pozsony, Abban vagy 20-30 kilométer van, ahol mondjuk 80 a max, de tán még ennyivel sem tudsz menni.
Pozsonyban is elmegy az idő, az is lehet fél óra. Ami marad pálya, az meg egy jó óra, mondjuk 1 óra 10 p. Itt nyilván más az átlag.
Téves feltételezés, kb 2 éve szerencsére hanyagolom a tótokat.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #38947 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 17:27:07 »

Megcsináltad egyszer kétszer és?  nem ez általános. Az hogy van egy ilyen is ez természetes de a teljes üzemidő nem egy két útra vonatkozik hanem  2-300ekm átlagára. Vagy nem ez volt a kiinduló ?

Mostanában elég sokat járok az autópályán, lényegesen rövidebb úton, ahol a városi rész a két végén arányaiban több. Háztól-házig 254 km, ebből autópályatempó engedélyezett 215 km-en, a maradék 15 km 100-as és 25 km városi menet.

Ez rendesen 3 órán belül megvan, 2:40 körüli legjobb időt futottam rajta a megengedett sebesség max. 3-5-7 km/h-val történő túllépése mellett. Ebből sehogyan nem jön ki az autópályára 130 km/h / 2 = 65 km/h, akárhogyan is csűröd-csavarod.

És igen, ezt az utat az utóbbi 2 évben kb. 100 alkalommal tettem meg, úgyhogy eléggé reprezentatívnak érzem a mintát.

Nem mellesleg éveken át jártunk Angliába, megtettem az utat vagy nyolcszor, Angliában is utazgattam autópályán - 70 mérföldes korlátozás mellett - kb. 10-12000 mérföldet. Nem jön ki autópályára a 65 km/h, és kész.

Ha neked kijön a saját tapasztalataid alapján, akkor javaslom, hogy keresd meg, hol van az autódban a gázpedál, ne alapjáraton autózz. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #38948 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 18:43:19 »

Azonos hiba sem egyformán jön elő látod.Reggel elindultam Pestre és este megjöttem garázs beáll.Reggel kijövök és alatta tócsa vízszint a tartály legalján.Ez egy nap.A lényeg a csere megoldotta neked is meg nekem is.

Nekem dettó ez volt. Egész nap benne ültem, semmi baja nem volt. Este letettem, és reggelre összepisilte magát, azaz az egész kifolyt alóla.
Nem találtuk meg egyből a ludast (vízpumpa) mert száraz volt, csak egy ujjbegynyi víz volt alatta.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #38949 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 18:48:29 »

Ha neked kijön a saját tapasztalataid alapján, akkor javaslom, hogy keresd meg, hol van az autódban a gázpedál, ne alapjáraton autózz. Smiley
AndyA
Köszönöm a tanácsodat , majd megfogadom. Ezután igyekszem jobban nem feltartani a forgalmat. nyes
Naplózva
Oldalak: 1 ... 772 773 774 775 776 777 778 [779] 780 781 782 783 784 785 786 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.179 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.