Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.04 csütörtök, 23:55:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 778 779 780 781 782 783 784 [785] 786 787 788 789 790 791 792 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20653490 alkalommal)
0 Felhasználó és 78 vendég van a témában
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #39200 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 10:56:21 »

Pár sör után  pias írok én mindenfélét...
Amúgy túl hosszú. 4 betűnél nem szabad hosszabbat. Sőt, a 3 jobb.
A tdi a legjobb, érdekes, hogy a tci-re nem csapott le senki.
A másik, ami még logikus, a dci, de azt ismerjük.
a cici ?? négybetűs, de jóóó
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #39201 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 11:06:15 »

Sziasztok!!!

Ha a klímát bekapcsolom valami zörög...tudtok segíteni ?  help
Lehet a főtengely ékszíjtárcsád kezdi megadni magát.Amúgy ha beindítod akkor a feszítőrendszert megnézed és látni lehet ha a tárcsa rosszul mozog.Csak egy tipp
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39202 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 12:25:46 »

a cici ?? négybetűs, de jóóó

 vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #39203 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 14:00:31 »

Tisztelt Fórumtárs!
A generátort én szereltem ki és vittem el. A sajátomat újitották fel és kaptam vissza. A generátor talpába beütötték a javitás dátumát, onnantól ketyeg a garancia. Nem csak én, hanem több fórumtárs is ott javitatta, és mindenki nagyon elégedett volt a munkával. Ez a cég több mint 40 éves múltal rendelkezik.
www.oninditogenerator.hu
Tisztelettel László! worship

Nos, falra festettem az ördögöt, mert csütörtökön beadta az unalmast a generátorom. vigyor3

Prágába tartottam, de az M5ösön először felvillant az esp, meg a mellette lévő piktogram, majd megszűnt minden, mutatók nullára, mint mikor leveszem a gyújtást. A motor járt, de nem jelzett semmit, be tudtam vele menni egy parkolóba. Egyből hívtam Viket, mondta hogy valgy túltöltés, vagy nincs töltése a generátornak, nézzek műszertesztet. Pöccre beröffent, és figyeltem hogy változik a töltés.12körülről indult, el is indultam vele, de szépen lassan csökkent, a végén már 8körül volt, de akkor megint megszűnt a világítás, kijelzés, stb. 5-10km-t tudtam még vele menni, és megint begurultam egy parkolóba. Itt egyértelmű volt hogy generátor, és hogy nem tudom folytatni az utat. Úgyhogy telefon, hozattam másik kocsit, enyémet pedig hazavitettem trélerrel. Most Prágában vagyok, csütörtökön megyek majd haza, és az a tervem hogy otthon kiszedetem a generátort, és felpostáztatom a már emlegetett cégnek, aztán mikor jövök haza beugrom érte. Remélem megoldható, de telefonon már beszéltem velük, elég rugalmasnak tűntek.

Igazán kibírhatta volna még ezt az 1500km-es túrát, bár még mindig jobb hogy itthon robbant le mint kint Prágába...

Ja, és szerintetek érdemes az önindítót is felújíttatni, ha már szét van bombázva a motor és úgyis küldöm a generátort, vagy felesleges pénzkidobás?
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.19 vasárnap, 14:02:43 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39204 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 14:20:45 »

Nos, falra festettem az ördögöt, mert csütörtökön beadta az unalmast a generátorom. vigyor3

Prágába tartottam, de az M5ösön először felvillant az esp, meg a mellette lévő piktogram, majd megszűnt minden, mutatók nullára, mint mikor leveszem a gyújtást. A motor járt, de nem jelzett semmit, be tudtam vele menni egy parkolóba. Egyből hívtam Viket, mondta hogy valgy túltöltés, vagy nincs töltése a generátornak, nézzek műszertesztet. Pöccre beröffent, és figyeltem hogy változik a töltés.12körülről indult, el is indultam vele, de szépen lassan csökkent, a végén már 8körül volt, de akkor megint megszűnt a világítás, kijelzés, stb. 5-10km-t tudtam még vele menni, és megint begurultam egy parkolóba. Itt egyértelmű volt hogy generátor, és hogy nem tudom folytatni az utat. Úgyhogy telefon, hozattam másik kocsit, enyémet pedig hazavitettem trélerrel. Most Prágában vagyok, csütörtökön megyek majd haza, és az a tervem hogy otthon kiszedetem a generátort, és felpostáztatom a már emlegetett cégnek, aztán mikor jövök haza beugrom érte. Remélem megoldható, de telefonon már beszéltem velük, elég rugalmasnak tűntek.

Igazán kibírhatta volna még ezt az 1500km-es túrát, bár még mindig jobb hogy itthon robbant le mint kint Prágába...

Ja, és szerintetek érdemes az önindítót is felújíttatni, ha már szét van bombázva a motor és úgyis küldöm a generátort, vagy felesleges pénzkidobás?
Tisztelt Fórumtárs!
Ha nem jelent nagy anyagi megterhelést, én egy füst alatt megcsináltatnám az inditó motort is. Ha jól emlékszem elég jelentős a futott km a gépezetednél. Ha most megcsináltatod, később nem kell e miatt külön leállitani a gépet. Persze a döntés joga nálad van.
Tisztelettel László! integet2
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #39205 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 14:25:04 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha nem jelent nagy anyagi megterhelést, én egy füst alatt megcsináltatnám az inditó motort is. Ha jól emlékszem elég jelentős a futott km a gépezetednél. Ha most megcsináltatod, később nem kell e miatt külön leállitani a gépet. Persze a döntés joga nálad van.
Tisztelettel László! integet2

Köszi a tippet, én is hajlok arra hogy megcsináltassam. Főleg hogy ha egyszerre csináltatom a kettőt, 15%-os kedvezmény is van. Na majd kedden telefonon megérdeklődöm hogy mennyi lenne a +költés, és döntök. worship
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #39206 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 16:57:32 »

a cici ?? négybetűs, de jóóó
vigyor3
éhes makk disznóval álmodik.  eplus2

Verda?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #39207 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 20:58:04 »

vigyor3
éhes makk disznóval álmodik.  eplus2

Verda?
Ez amolyan papjancsis. Így jó: Éhes makkal disznókat álmodsz.  Wink
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #39208 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 00:27:18 »

Nos, falra festettem az ördögöt, mert csütörtökön beadta az unalmast a generátorom. vigyor3

Prágába tartottam, de az M5ösön először felvillant az esp, meg a mellette lévő piktogram, majd megszűnt minden, mutatók nullára, mint mikor leveszem a gyújtást. A motor járt, de nem jelzett semmit, be tudtam vele menni egy parkolóba. Egyből hívtam Viket, mondta hogy valgy túltöltés, vagy nincs töltése a generátornak, nézzek műszertesztet. Pöccre beröffent, és figyeltem hogy változik a töltés.12körülről indult, el is indultam vele, de szépen lassan csökkent, a végén már 8körül volt, de akkor megint megszűnt a világítás, kijelzés, stb. 5-10km-t tudtam még vele menni, és megint begurultam egy parkolóba. Itt egyértelmű volt hogy generátor, és hogy nem tudom folytatni az utat. Úgyhogy telefon, hozattam másik kocsit, enyémet pedig hazavitettem trélerrel. Most Prágában vagyok, csütörtökön megyek majd haza, és az a tervem hogy otthon kiszedetem a generátort, és felpostáztatom a már emlegetett cégnek, aztán mikor jövök haza beugrom érte. Remélem megoldható, de telefonon már beszéltem velük, elég rugalmasnak tűntek.
Igazán kibírhatta volna még ezt az 1500km-es túrát, bár még mindig jobb hogy itthon robbant le mint kint Prágába...
Ja, és szerintetek érdemes az önindítót is felújíttatni, ha már szét van bombázva a motor és úgyis küldöm a generátort, vagy felesleges pénzkidobás?

Részvétem! Mennyi km van most a gépben?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #39209 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 14:58:43 »

Köszi a tippet, én is hajlok arra hogy megcsináltassam. Főleg hogy ha egyszerre csináltatom a kettőt, 15%-os kedvezmény is van. Na majd kedden telefonon megérdeklődöm hogy mennyi lenne a +költés, és döntök. worship
Én is nagyon sajnállak. Azonban egyik szemem sír, a másik meg nevet. A nevető örül, hogy 420000km-t el tudott menni egy ilyen generátor, így tudom, hogy durván mennyi az életideje. Légyszi számolj be arról majd, hogy mi volt a hibája.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #39210 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 15:10:33 »

Részvétem! Mennyi km van most a gépben?

Ez legyen a legnagyobb gondom vele... vigyor3 420ezer
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #39211 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 15:11:30 »

Én is nagyon sajnállak. Azonban egyik szemem sír, a másik meg nevet. A nevető örül, hogy 420000km-t el tudott menni egy ilyen generátor, így tudom, hogy durván mennyi az életideje. Légyszi számolj be arról majd, hogy mi volt a hibája.


Persze, mindenképpen megírom. remélhetőleg csütörtökön kész is lesz. integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39212 Dátum: 2012.08.21 kedd, 14:51:27 »

Meghót a klímám...ilyen részletekben hűt thát hol hideg jön hol meleg...de felváltva csinálja! Alapjáraton érzni is hogy ki-be kapcsolja magát...ja és sziszeg valami belül hallani, de az is ilyen szaggatottan!
Csináltam klímatesztet, de nincs semmi hibakód...szóval nemtudom! Senki sehova a hosszúszíj cserén és a főtengelytárcsa cserén kívül, csak így magától lett a gond!
Mitől lehet? Mit csináljak?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39213 Dátum: 2012.08.21 kedd, 15:01:33 »

Meghót a klímám...ilyen részletekben hűt thát hol hideg jön hol meleg...de felváltva csinálja! Alapjáraton érzni is hogy ki-be kapcsolja magát...ja és sziszeg valami belül hallani, de az is ilyen szaggatottan!
Csináltam klímatesztet, de nincs semmi hibakód...szóval nemtudom! Senki sehova a hosszúszíj cserén és a főtengelytárcsa cserén kívül, csak így magától lett a gond!
Mitől lehet? Mit csináljak?

Ventilátor megy, amikor alapjáraton ki-be kapcsol? Klímahűtő nem koszos esetleg? Lehet azért kapcsol ki, mert nem tud rendesen visszahűlni a klímahűtő, és ilyenkor a nagynyomású oldalon túl magas lesz a nyomás, és egy bizonyos érték felett lekapcsolja egy nyomásérzékelő.

Sziszegés az normális (én úgy tudom), ahogy a szelep beengedi az elpárologtatóba.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39214 Dátum: 2012.08.21 kedd, 15:08:01 »

Ventilátor megy, amikor alapjáraton ki-be kapcsol? Klímahűtő nem koszos esetleg? Lehet azért kapcsol ki, mert nem tud rendesen visszahűlni a klímahűtő, és ilyenkor a nagynyomású oldalon túl magas lesz a nyomás, és egy bizonyos érték felett lekapcsolja egy nyomásérzékelő.

Sziszegés az normális (én úgy tudom), ahogy a szelep beengedi az elpárologtatóba.
Ventillátor megy, ahogy bekapcsolom a klímát azonnal indul!

Amikor szétszedtem az elejét akkor átfújtam a hűtőket kompresszorral ha már ottvoltam, szóval azt pont most csináltam meg!

A sziszegés meg nekem csak nagyritkán volt és hallható is csak ritkán volt, mostmeg folyamatosan fújkál valamit!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39215 Dátum: 2012.08.21 kedd, 15:13:07 »

Meghót a klímám...ilyen részletekben hűt thát hol hideg jön hol meleg...de felváltva csinálja! Alapjáraton érzni is hogy ki-be kapcsolja magát...ja és sziszeg valami belül hallani, de az is ilyen szaggatottan!
Csináltam klímatesztet, de nincs semmi hibakód...szóval nemtudom! Senki sehova a hosszúszíj cserén és a főtengelytárcsa cserén kívül, csak így magától lett a gond!
Mitől lehet? Mit csináljak?

Ha hűt, akkor nem hótt meg. Valami miatt kikapcsol... kicsi a nyomás, piszkos a szűrő, v a hűtő... kár találgatni, goto klímás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #39216 Dátum: 2012.08.21 kedd, 15:20:46 »

Ventillátor megy, ahogy bekapcsolom a klímát azonnal indul!

Amikor szétszedtem az elejét akkor átfújtam a hűtőket kompresszorral ha már ottvoltam, szóval azt pont most csináltam meg!

A sziszegés meg nekem csak nagyritkán volt és hallható is csak ritkán volt, mostmeg folyamatosan fújkál valamit!
szia ELMO, fiam mindig vigyorog, ha meglátja az avatarod Smiley
Mindig Elmohoz hasonlítja. integet2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39217 Dátum: 2012.08.21 kedd, 15:21:16 »

Ventillátor megy, ahogy bekapcsolom a klímát azonnal indul!

Amikor szétszedtem az elejét akkor átfújtam a hűtőket kompresszorral ha már ottvoltam, szóval azt pont most csináltam meg!

A sziszegés meg nekem csak nagyritkán volt és hallható is csak ritkán volt, mostmeg folyamatosan fújkál valamit!

Azután sziszeg, hogy bekapcsolta a kompresszort, nem?

Klímás rádugja a nyomásmérős cuccát, és jó eséllyel megmondja, hogy mi a kínja, miért tilt le. Hacsak nem pl a generátor nem bírja, vagy a motor túlmelegszik (utóbbi mondeonál nem tudom játszik-e)
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39218 Dátum: 2012.08.21 kedd, 15:25:07 »

Ha hűt, akkor nem hótt meg. Valami miatt kikapcsol... kicsi a nyomás, piszkos a szűrő, v a hűtő... kár találgatni, goto klímás.
holnap megpróbálom megnézetni!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #39219 Dátum: 2012.08.21 kedd, 15:25:29 »

Azután sziszeg, hogy bekapcsolta a kompresszort, nem?

Klímás rádugja a nyomásmérős cuccát, és jó eséllyel megmondja, hogy mi a kínja, miért tilt le. Hacsak nem pl a generátor nem bírja, vagy a motor túlmelegszik (utóbbi mondeonál nem tudom játszik-e)
Este kap tőlem Pécsen címet és holnap már viheti mérésre meg ha kell bele gáz akkor töltésre.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39220 Dátum: 2012.08.21 kedd, 15:25:53 »

szia ELMO, fiam mindig vigyorog, ha meglátja az avatarod Smiley
Mindig Elmohoz hasonlítja. integet2
Tudja mi a jó  nyes

Enyém a legjobb avatar!  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39221 Dátum: 2012.08.21 kedd, 15:28:51 »

Azután sziszeg, hogy bekapcsolta a kompresszort, nem?

Klímás rádugja a nyomásmérős cuccát, és jó eséllyel megmondja, hogy mi a kínja, miért tilt le. Hacsak nem pl a generátor nem bírja, vagy a motor túlmelegszik (utóbbi mondeonál nem tudom játszik-e)
holnap meglássuk...vak is azt mondta  vigyor3

sziszeg attól fogva hogy benyomtam az A/C gombot! Egyik este ilyen 18-20'C-ban jött elő a gond amikor bekapcsolva hagytam és ugye hát 18'fokban nincs azért meleg és szükségtelen klímázni, aztán azt vettem észre hogy nem fázok hanem ilyen büdös párás levegőt nyomott be és azóta hol jó hol nem!
Ja és ma felment a vízhőfok mutatója olyan 3/4-ig, igaz 220-nál de akkor se túl jó, nem?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39222 Dátum: 2012.08.21 kedd, 15:33:54 »

holnap meglássuk...vak is azt mondta  vigyor3

sziszeg attól fogva hogy benyomtam az A/C gombot! Egyik este ilyen 18-20'C-ban jött elő a gond amikor bekapcsolva hagytam és ugye hát 18'fokban nincs azért meleg és szükségtelen klímázni, aztán azt vettem észre hogy nem fázok hanem ilyen büdös párás levegőt nyomott be és azóta hol jó hol nem!
Ja és ma felment a vízhőfok mutatója olyan 3/4-ig, igaz 220-nál de akkor se túl jó, nem?

A propeller beindul? A hűtő ventillátor...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39223 Dátum: 2012.08.21 kedd, 15:37:30 »

A propeller beindul? A hűtő ventillátor...
már amikor melegszik a víz? mert azt nemtudom, bentről nem hallottam és utána nem álltam meg!

a klíma bekapcsoláskor indul azonnal! aztán ő dönti el mennyire pörög!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39224 Dátum: 2012.08.21 kedd, 15:46:36 »

már amikor melegszik a víz? mert azt nemtudom, bentről nem hallottam és utána nem álltam meg!

a klíma bekapcsoláskor indul azonnal! aztán ő dönti el mennyire pörög!
ha a víz is melegszik akkor csak ki kellene venni a klímahűtőt, nincs e tele a kettő között trutyival. vagy inkább a hűtők alatti borítást, hátha belátni oda!  Pár mondeo klíma szórakozik mostanában...
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #39225 Dátum: 2012.08.21 kedd, 15:46:47 »

holnap meglássuk...vak is azt mondta  vigyor3

sziszeg attól fogva hogy benyomtam az A/C gombot! Egyik este ilyen 18-20'C-ban jött elő a gond amikor bekapcsolva hagytam és ugye hát 18'fokban nincs azért meleg és szükségtelen klímázni, aztán azt vettem észre hogy nem fázok hanem ilyen büdös párás levegőt nyomott be és azóta hol jó hol nem!
Ja és ma felment a vízhőfok mutatója olyan 3/4-ig, igaz 220-nál de akkor se túl jó, nem?
Azért azt nézd meg a víztartályban hol a vízszint mert ez nem jó!!!!Amúgy ez lehet vízhiány a vízpumpa nem szállít elég vizet fogy a rendszerből a víz koszos a rendszer.Cserélni kellene egyszer neked is már vfagyállót mert lehet még nem volt soha.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39226 Dátum: 2012.08.21 kedd, 16:26:42 »

Sziasztok,
A xenon szintérzékelőit ki lehet mérni valahogy?
Nemrég volt szervizben a kocsi és azt mondták cserélni kellene, meert a diagnosztika hibát jelzett mindkettőre Sad

Gondoltam rámérek, esetleg szétszedem, rosszabb már nem lesz, csak kellenének valami jól működőnek az értékei.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #39227 Dátum: 2012.08.21 kedd, 16:34:16 »

Sziasztok,
A xenon szintérzékelőit ki lehet mérni valahogy?
Nemrég volt szervizben a kocsi és azt mondták cserélni kellene, meert a diagnosztika hibát jelzett mindkettőre Sad

Gondoltam rámérek, esetleg szétszedem, rosszabb már nem lesz, csak kellenének valami jól működőnek az értékei.

Inkább cseréld ki simán. Többen is árulnak bontottat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #39228 Dátum: 2012.08.21 kedd, 17:01:07 »

már amikor melegszik a víz? mert azt nemtudom, bentről nem hallottam és utána nem álltam meg!

a klíma bekapcsoláskor indul azonnal! aztán ő dönti el mennyire pörög!

Egyszer nekem a töltőgáz eresztett el. Utána nekeim olyan fura huhogós hangja lett. A klímarendszer olajjal is van töltve, ami a tömítettség miatt fontos. Legvalószínűbb, hogy koszdugó, vagy kevés gáz okozza. Klímás megmondja egy perc alatt.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #39229 Dátum: 2012.08.21 kedd, 17:03:03 »

Sziasztok,
A xenon szintérzékelőit ki lehet mérni valahogy?
Nemrég volt szervizben a kocsi és azt mondták cserélni kellene, meert a diagnosztika hibát jelzett mindkettőre Sad

Gondoltam rámérek, esetleg szétszedem, rosszabb már nem lesz, csak kellenének valami jól működőnek az értékei.
miért ne lehetne? komplett hibakeresési sor van rá a TIS-ben.
pl. Gyári IDS műszerrel kiolvasható, mi a gondja, van hozzá hibakód. (én is ki tudom olvasni a hibakódját,  ugyan nem IDS műszerrel)
Az enyémnél pl. azt mondja, hogy a szintező hátsó érzékelőjének áramköre szakadt. Ami nem is csoda, elnézve a hátsó lengőkar mellett futó vezetékek védőburkolatának állapotát.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #39230 Dátum: 2012.08.21 kedd, 18:07:42 »

Sziasztok!

Tudom, hogy a klíma a mondeokban néha tud produkálni érdekes dolgokat, nekem is általában ,ha nagy meleg van nem szokott működni, amihez már kezdek is hozzászokni, de ma egy olyan dolog történt amit nem értek és lehet valaki járt már ugyan így. Ma hazafele jövet, bár ilyen melegben nem szokott működni, gondoltam megpróbálom és bekapcsolom. Manuális mód, tehát AC gomb be és low fokozat (még ebben az állásban fordul elő legtöbbszőr ,hogy bekapcsol) auto módot meg sem kísérelem. Pár perc elteltével éreztem, hogy kezd jönni a kintinél hűvösebb levegő. Magam is meglepődtem ablak fel és vártam a hideget. Hidegebb lett de nem volt az igazi a befújt levegő hőfoka, és gondoltam, hogy még jobban fújjon, lezárom az utas oldali befúvókat mivel egyedül utaztam. És ekkor jött a döbbenet amit nem értek. A középkonzol jobb oldali befúvóból jég hideg levegő jött, ami az én oldalamon van befúvó abból pedig alig hűvösebb mint a kinti levegő. Az utas oldali jobb oldalon található befúvóból  is jég hideg jött. Az én oldalamon balra szintén csak a kinti levegőnél picit hűvösebb. Ez mi a fenétől lehet, ez egy sima 1 zónás klíma egyszerűen nem értem. Amikor lezártam az utas oldali befúvókat nálam akkor sem lett hidegebb, majd addig kapcsolgattam, amíg ismét megmakacsolta magát a klíma és csak meleget fújt.

Valakinek ilyet produkált már a jószága?  falbav falbav falbav

Üdv,
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.21 kedd, 18:11:51 írta matya007 » Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39231 Dátum: 2012.08.21 kedd, 18:28:17 »

Sziasztok!

Tudom, hogy a klíma a mondeokban néha tud produkálni érdekes dolgokat, nekem is általában ,ha nagy meleg van nem szokott működni, amihez már kezdek is hozzászokni,

 Huh? Mii? Már miért ne lenne jó?

Válasz
de ma egy olyan dolog történt amit nem értek és lehet valaki járt már ugyan így. Ma hazafele jövet, bár ilyen melegben nem szokott működni, gondoltam megpróbálom és bekapcsolom. Manuális mód, tehát AC gomb be és low fokozat (még ebben az állásban fordul elő legtöbbszőr ,hogy bekapcsol) auto módot meg sem kísérelem. Pár perc elteltével éreztem, hogy kezd jönni a kintinél hűvösebb levegő. Magam is meglepődtem ablak fel és vártam a hideget. Hidegebb lett de nem volt az igazi a befújt levegő hőfoka, és gondoltam, hogy még jobban fújjon, lezárom az utas oldali befúvókat mivel egyedül utaztam. És ekkor jött a döbbenet amit nem értek. A középkonzol jobb oldali befúvóból jég hideg levegő jött, ami az én oldalamon van befúvó abból pedig alig hűvösebb mint a kinti levegő. Az utas oldali jobb oldalon található befúvóból  is jég hideg jött. Az én oldalamon balra szintén csak a kinti levegőnél picit hűvösebb. Ez mi a fenétől lehet, ez egy sima 1 zónás klíma egyszerűen nem értem. Amikor lezártam az utas oldali befúvókat nálam akkor sem lett hidegebb, majd addig kapcsolgattam, amíg ismét megmakacsolta magát a klíma és csak meleget fújt.

Valamelyik terelőlapát nem műxik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #39232 Dátum: 2012.08.21 kedd, 18:41:41 »

Huh? Mii? Már miért ne lenne jó?

Olvastam itt a fórumon, hogy vannak akiknek van vele problémája rajtam kívül is Sad

Valamelyik terelőlapát nem műxik.

Szia!

Erre utalhat a 1242-es hibakód? Az valami "B1242* Air recirculation flap" hiba. Hétvégén a kesztyű tartót javítottam, és ahogy ki volt szedve láttam, hogy ott vannak ilyen kis " motor" szerűségek talán, rengeteg csati meg minden. Ez az alkatrész lehet itt valahol? Azt írják néhány külföldi oldalon is, hogy néha bedobja ezt a hibát, és mégis működik a klíma.

Nemtom, hétvégén megpróbálok valamit kiokoskodni, lehet hogy van terelőlapát a középkonzolban valahol és a vezető illetve az utas oldal az külön lenne? Na majd jól lebontom aztán megnézem, jó lenne, ha akkor majd működne a hűtés (:

Köszi addig is,
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #39233 Dátum: 2012.08.21 kedd, 18:43:48 »

Ez lehet az a motor? http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=311610679&flypage=shop.flypage&product_id=11157&option=com_virtuemart&Itemid=26
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39234 Dátum: 2012.08.21 kedd, 20:19:47 »

miért ne lehetne? komplett hibakeresési sor van rá a TIS-ben.
pl. Gyári IDS műszerrel kiolvasható, mi a gondja, van hozzá hibakód. (én is ki tudom olvasni a hibakódját,  ugyan nem IDS műszerrel)
Az enyémnél pl. azt mondja, hogy a szintező hátsó érzékelőjének áramköre szakadt. Ami nem is csoda, elnézve a hátsó lengőkar mellett futó vezetékek védőburkolatának állapotát.

nekem ilyen bluetooth-os elm232 vagymi van, de az nem hoz rá hibakódot, igaz nincs hozzá "rendes" progim, csak telefonnal "torque" alkalmazással olvasom. a szervizben is csak a fordos műszer hozta rá a hibát, de a pontos hibára nem emlékszem, mert épp a motor dadogását próbáltuk kideríteni még télen. akkor volt az első és hátsó szintérzékelőre is hibakód, és azóta figyelem, hogy nem állítja a szintet. (igazából 5 éve van meg, de még nem is figyeltem meg hogy állítana e)
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #39235 Dátum: 2012.08.21 kedd, 20:49:00 »

Üdv mindenki!

Egy ideje fenn áll egy olyan jelenség, hogy kisebb nagyobb bukkanóknál hallok:
- egyrészt koppanást hátulról
- továbbá valami fémes nyikorgást, ami olyasmi mintha ékszíj csattogás de mégis valamennyire fémes.

főleg akkor hallom ha lassabban közlekedek, gondolom nagy sebességnél a motor/szélzaj elnyomja.

bocsánat, hogy ilyen hülyén írom, de nem tudom másként.

valami elképzelés, hogy mi lehet?  wow1

előre is köszönöm a segítségeiteket.  worship integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39236 Dátum: 2012.08.21 kedd, 21:00:59 »

Üdv mindenki!

Egy ideje fenn áll egy olyan jelenség, hogy kisebb nagyobb bukkanóknál hallok:
- egyrészt koppanást hátulról
- továbbá valami fémes nyikorgást, ami olyasmi mintha ékszíj csattogás de mégis valamennyire fémes.

főleg akkor hallom ha lassabban közlekedek, gondolom nagy sebességnél a motor/szélzaj elnyomja.

bocsánat, hogy ilyen hülyén írom, de nem tudom másként.

valami elképzelés, hogy mi lehet?  wow1

előre is köszönöm a segítségeiteket.  worship integet2

hát a koppanás pl lehet kézifékkötél (a lengőkaron levő rögzítőbilincsnél), a nyikorgás is, de nekem már ragadt bent a hővédőlemez alatt kavics, na az is szép hangzavart tud csinálni Cheesy Lehet még bármelyik hővédőlemez is, egy idő után átesik rajtuk a lemezanya.
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #39237 Dátum: 2012.08.22 szerda, 00:08:30 »

hát a koppanás pl lehet kézifékkötél (a lengőkaron levő rögzítőbilincsnél), a nyikorgás is, de nekem már ragadt bent a hővédőlemez alatt kavics, na az is szép hangzavart tud csinálni Cheesy Lehet még bármelyik hővédőlemez is, egy idő után átesik rajtuk a lemezanya.

nah ez érdekesen hangzik. nem is gondoltam ilyenre.  wow1
a bal hátsó felni folyton tűzforró, mivel szorul a féknyere, csere van tervben. lehet ezzel kapcsolatban?
én laikusként olyasmire tippeltem volna, hogy a lengéscsillapítóval van kapcsolatban, valami szilent vagy ilyemsi, hogy meghalhatott. ez ostobaság vagy lehet valami ilyesmi is a dologban?
nagyon szépen köszönöm az eddigi segítséged is!
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39238 Dátum: 2012.08.22 szerda, 09:43:51 »

nah ez érdekesen hangzik. nem is gondoltam ilyenre.  wow1
a bal hátsó felni folyton tűzforró, mivel szorul a féknyere, csere van tervben. lehet ezzel kapcsolatban?
én laikusként olyasmire tippeltem volna, hogy a lengéscsillapítóval van kapcsolatban, valami szilent vagy ilyemsi, hogy meghalhatott. ez ostobaság vagy lehet valami ilyesmi is a dologban?
nagyon szépen köszönöm az eddigi segítséged is!

Szerintem elsőnek a féket oldd meg, nekem legalábbis a prioritási listán ez a futómű-nyikorgások, kopogások előtt van. Azzal, hogy így közlekedsz átmelegíted az egész kerékagyat, és a hozzá kapcsolódó szilenteket, lengéscsillapítót stb-t, ezek pedig nem hiszem hogy oda vannak a nagy hőmérsékletekért. Egy hosszabb út során a fékfolyadékot is meg lehet így forralni.
(Lehet felújítani is a féknyerget, 8e/db)

A kopogással kapcsolatban feküdj alá a kocsinak, és próbálj lengőkarokat, kutyacsontokat, kézifékkötelet rángatni, ha így semmi, akkor vidd futóműveshez, aki meg tudja rázni az egészet géppel.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39239 Dátum: 2012.08.22 szerda, 09:45:08 »

mondom, hogy kézifékkötél!
valószinüleg elcsúszott a bilincs alatt lévő "védő gumicső" és a bilincsben mozog a kötél (ez a kopogás" és néha csúszkál is (ez a nyiszogás)
Szépen ki kell pattintani a bilincset, és ha kikopott a védőcső, akkor vastagon betekerni szigetelőszalaggal Wink
Ingyen van, egy próbát megér, fel sem kell emelni hozá a kocsit, be lehet feküdni annyira a kocsi alá
Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #39240 Dátum: 2012.08.22 szerda, 10:05:13 »

Szevasztok.


Levettem ma az AC pumpát, az üzemanyagnak folyni kellene a csőből amit le vettem róla nem?

Nem folyik gázolaj egyik oldalról sem!

a tankban van valami ami el tud romlani?

Gondolom ez nem természetes hogy nem jön gázolaj a csövekből?
Naplózva
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #39241 Dátum: 2012.08.22 szerda, 10:36:57 »

Üdv mindenki!

Egy ideje fenn áll egy olyan jelenség, hogy kisebb nagyobb bukkanóknál hallok:
- egyrészt koppanást hátulról
- továbbá valami fémes nyikorgást, ami olyasmi mintha ékszíj csattogás de mégis valamennyire fémes.
.............

Szia!

Ha jutottál valamire, írd meg légszi, nálam is van ez a probléma, kopogó hang + nyikorgás. Stabilizátor szilentet cseréltem már, az nem oldotta meg a hibát.

Hali
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #39242 Dátum: 2012.08.22 szerda, 10:53:10 »

Szerintem elsőnek a féket oldd meg, nekem legalábbis a prioritási listán ez a futómű-nyikorgások, kopogások előtt van. Azzal, hogy így közlekedsz átmelegíted az egész kerékagyat, és a hozzá kapcsolódó szilenteket, lengéscsillapítót stb-t, ezek pedig nem hiszem hogy oda vannak a nagy hőmérsékletekért. Egy hosszabb út során a fékfolyadékot is meg lehet így forralni.
(Lehet felújítani is a féknyerget, 8e/db)

A kopogással kapcsolatban feküdj alá a kocsinak, és próbálj lengőkarokat, kutyacsontokat, kézifékkötelet rángatni, ha így semmi, akkor vidd futóműveshez, aki meg tudja rázni az egészet géppel.
az igazsághoz, hozzá tartozik, hogy a szerelőm a javítókészlettel már neki ugrott annak a nyeregnek és így se jó. de lehet, hogy veszek egy felújítottat.
köszönöm! Wink

mondom, hogy kézifékkötél!
valószinüleg elcsúszott a bilincs alatt lévő "védő gumicső" és a bilincsben mozog a kötél (ez a kopogás" és néha csúszkál is (ez a nyiszogás)
Szépen ki kell pattintani a bilincset, és ha kikopott a védőcső, akkor vastagon betekerni szigetelőszalaggal Wink
Ingyen van, egy próbát megér, fel sem kell emelni hozá a kocsit, be lehet feküdni annyira a kocsi alá
remek! nem sokára megnézem, hátha. köszönöm a segítséget.

Szia!

Ha jutottál valamire, írd meg légszi, nálam is van ez a probléma, kopogó hang + nyikorgás. Stabilizátor szilentet cseréltem már, az nem oldotta meg a hibát.

Hali

rendben!  eljen
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39243 Dátum: 2012.08.22 szerda, 11:25:53 »

az igazsághoz, hozzá tartozik, hogy a szerelőm a javítókészlettel már neki ugrott annak a nyeregnek és így se jó. de lehet, hogy veszek egy felújítottat.
köszönöm! Wink

Mennyire szedte szét a szerelőd a féknyerget? Tudta, hogy pontosan hol "akad meg" a szerkezet? Nekem szintén bal hátsó csinálta ugyanezt, és a felújítás óta hibátlanul működik.
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #39244 Dátum: 2012.08.22 szerda, 12:23:28 »

Mennyire szedte szét a szerelőd a féknyerget? Tudta, hogy pontosan hol "akad meg" a szerkezet? Nekem szintén bal hátsó csinálta ugyanezt, és a felújítás óta hibátlanul működik.
ha jól rémlik mondta, hogy valami kiengedő rugó rossz meg valami porvédőt kell még cserélni.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39245 Dátum: 2012.08.22 szerda, 12:32:17 »

ha jól rémlik mondta, hogy valami kiengedő rugó rossz meg valami porvédőt kell még cserélni.

Akkor lehet, hogy a valódi problémát nem találta meg. A karnak a tengelye, amibe a kézifékkötél kapaszkodik szeret belerozsdásodni a nyeregbe. Ezen nem segít a rugócsere és a porvédő cseréje. Az egész szerkezetet ki kell szedni a helyéről, a fémig visszacsiszolni a tengelyt és a nyereg azon részét, amiben a tengely forog, rendesen megkenni, és utána új porvédőt rakni.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #39246 Dátum: 2012.08.22 szerda, 14:15:24 »

nah ez érdekesen hangzik. nem is gondoltam ilyenre.  wow1
a bal hátsó felni folyton tűzforró, mivel szorul a féknyere, csere van tervben. lehet ezzel kapcsolatban?
én laikusként olyasmire tippeltem volna, hogy a lengéscsillapítóval van kapcsolatban, valami szilent vagy ilyemsi, hogy meghalhatott. ez ostobaság vagy lehet valami ilyesmi is a dologban?
nagyon szépen köszönöm az eddigi segítséged is!
az elszabadult kézifék bowden a hátsó lengőkarhoz verődve felsérti a burkolatát, ami miatt beázik, ami miatt berhoad, ami miatt meg fog a fék, ami miatt meg melegszik a felni.
Próbáld ki, hogy a kerék mögött benyúlsz és kézzel (vagy valami szerzszámmal) visszahúzod a kézifék karját a féknyergen ütközésig.

Az enyémen volt ilyen. (kissé hülyén néztek rám az olaszok, mikor indulás előtt alámászam a gép hátuljának, hogy oldani lehessen a kéziféket Smiley )
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #39247 Dátum: 2012.08.22 szerda, 14:17:27 »

nekem ilyen bluetooth-os elm232 vagymi van, de az nem hoz rá hibakódot, igaz nincs hozzá "rendes" progim, csak telefonnal "torque" alkalmazással olvasom. a szervizben is csak a fordos műszer hozta rá a hibát, de a pontos hibára nem emlékszem, mert épp a motor dadogását próbáltuk kideríteni még télen. akkor volt az első és hátsó szintérzékelőre is hibakód, és azóta figyelem, hogy nem állítja a szintet. (igazából 5 éve van meg, de még nem is figyeltem meg hogy állítana e)

Headlamp control modul-hoz kellene tudni csatlakozni, ami nem egyszerű OBDII protokollal és nem ford spec progival.

A szintérzékelőkre 3 vezeték megy, az első-hátsó szintező vezetékelése valahol a bal oldali lámpa csatlakozójában ér össze.
Küldök kapcsolási rajzot a méledre, kigyűjtöttem, mert nekem is kell a hibakereséshez (xenonos, 4a, szintezős verzió).
 wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39248 Dátum: 2012.08.22 szerda, 14:36:05 »

Headlamp control modul-hoz kellene tudni csatlakozni, ami nem egyszerű OBDII protokollal és nem ford spec progival.

A szintérzékelőkre 3 vezeték megy, az első-hátsó szintező vezetékelése valahol a bal oldali lámpa csatlakozójában ér össze.
Küldök kapcsolási rajzot a méledre, kigyűjtöttem, mert nekem is kell a hibakereséshez (xenonos, 4a, szintezős verzió).
 wave


Tudnál küldeni nekem is, mert egy ideje észrevettem hogy nem állít semmit.
 
köszi

groszeibl.leni@freemail.hu
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #39249 Dátum: 2012.08.22 szerda, 14:59:12 »

az elszabadult kézifék bowden a hátsó lengőkarhoz verődve felsérti a burkolatát, ami miatt beázik, ami miatt berhoad, ami miatt meg fog a fék, ami miatt meg melegszik a felni.
Próbáld ki, hogy a kerék mögött benyúlsz és kézzel (vagy valami szerzszámmal) visszahúzod a kézifék karját a féknyergen ütközésig.

Az enyémen volt ilyen. (kissé hülyén néztek rám az olaszok, mikor indulás előtt alámászam a gép hátuljának, hogy oldani lehessen a kéziféket Smiley )

köszönöm a segítséget!  worship  eljen
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Oldalak: 1 ... 778 779 780 781 782 783 784 [785] 786 787 788 789 790 791 792 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.