Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 06:22:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 809 810 811 812 813 814 815 [816] 817 818 819 820 821 822 823 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21490453 alkalommal)
0 Felhasználó és 220 vendég van a témában
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #40750 Dátum: 2012.10.23 kedd, 16:50:42 »

No, pl. pont ezért volt jó a régi jódampullás verzió.

AndyA
Helyette cserélgethetjük a tartalmát periódusonként, hogy a gazdaságnak is jó legyen.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #40751 Dátum: 2012.10.23 kedd, 16:53:06 »

No, pl. pont ezért volt jó a régi jódampullás verzió.

AndyA
Nekem ezért van bent egy kis üveg (250ml) Braunol pumpás Cheesy az tuti h nem szárad ki, mert folyamatosan töltöm-cserélem a tartalmát Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #40752 Dátum: 2012.10.23 kedd, 17:27:54 »

Szomorú esetek ezek sajnos. Engem 7 éve vágtak ki tűzoltók a kocsiból. Azelőtt 120-130km/h óra volt az utazótempóm lakott területen kívül. Ha siettem még gyorsabban mentem. Azóta volt ez a baleset, eltelt hét év, és van családom. Azóta annyira nagyon nem sietek.

Minden szavad arany!  worship
Ugyanígy voltam én is. Csak mi, a saját erőnkből másztunk ki a tetőre rakott 626-osból, kb 12 éve.
Majd rá 2 évvel, egy Zsiga akarta letolni a páncélt, frontálisan. (isten nyugosztalja őket Cry )
Azóta, én is sokkal szelídebb vagyok.
Plusz 3 gyerek, és csodálkoznak sokan, hogy ma már a fogyasztási rekordokat haszolom.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40753 Dátum: 2012.10.23 kedd, 18:01:41 »

Minden szavad arany!  worship
Ugyanígy voltam én is. Csak mi, a saját erőnkből másztunk ki a tetőre rakott 626-osból, kb 12 éve.
Majd rá 2 évvel, egy Zsiga akarta letolni a páncélt, frontálisan. (isten nyugosztalja őket Cry )
Azóta, én is sokkal szelídebb vagyok.
Plusz 3 gyerek, és csodálkoznak sokan, hogy ma már a fogyasztási rekordokat haszolom.

Erre raksz bele nagynyomású HHO-t a kocsiba Wink
Naplózva
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #40754 Dátum: 2012.10.23 kedd, 18:52:05 »

Ez az olajcsere szett 24000 Ft.
Véleményeznétek?

Én most kértem ajánlatot 4 helyről.
Olaj (7 liter), gyári olajszűrő és levegőszűrő, plusz pillenrszűrő összesen 17.300.
De ebben ugye GO szűrő nincs...
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #40755 Dátum: 2012.10.23 kedd, 18:56:14 »

Sziasztok!

Az imént amíg beértem Győrbe (25 km), kb azalatt se melegedett fel a kocsim... Pedig 10 fok is volt... Legalábbis a mutató szerint...
Gondolom 2 db termosztát...
Azokból melyiket is kell venni? Gyári mindkettő?
Plusz gondolom akkor már olajcserénél érdemes ezt is csinálni? Mert úgyis le kell az olajat engedni?
Illetve a hűtővízet is le kell engedni? Akkor azt is kicserélném! Arra is van valami gyári ami kell bele, vagy teljesen mindegy?

Köszi a tippeket!

Doby
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40756 Dátum: 2012.10.23 kedd, 19:01:57 »

Sziasztok!

Az imént amíg beértem Győrbe (25 km), kb azalatt se melegedett fel a kocsim... Pedig 10 fok is volt... Legalábbis a mutató szerint...
Gondolom 2 db termosztát...
Azokból melyiket is kell venni? Gyári mindkettő?
Plusz gondolom akkor már olajcserénél érdemes ezt is csinálni? Mert úgyis le kell az olajat engedni?
Illetve a hűtővízet is le kell engedni? Akkor azt is kicserélném! Arra is van valami gyári ami kell bele, vagy teljesen mindegy?

Köszi a tippeket!

Van rá algoritmus, hogy kiszűrd, melyik a rossz. Indulsz hideg motorral, és addig mész, amíg el nem éri az első pöcköt a mutató.
Megállsz, a motor jár, praclira vigyázol. Megfogod a vastag vízcsövet, ami a termótól megy a hűtő felé. Ennek hidegnek kell lennie, a tetején egy vékony meleg vízsugár megy (belül persze). Ezt kivéve, hótt hidegnek kell lennie. Ha meleg, akkor ez a főköri.
A másik, azt alig lehet elérni. Szemből a hűtő jobb oldalán megy a hűtőbe, kb középmagasságban. Ha ez nem hideg, akkor az olajköri van nyitva. Ha ez is hideg, akkor valamit rosszul néztél  vigyor3
Én gyárit vettem, de hát ki így...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #40757 Dátum: 2012.10.23 kedd, 19:11:58 »

Van rá algoritmus, hogy kiszűrd, melyik a rossz. Indulsz hideg motorral, és addig mész, amíg el nem éri az első pöcköt a mutató.
Megállsz, a motor jár, praclira vigyázol. Megfogod a vastag vízcsövet, ami a termótól megy a hűtő felé. Ennek hidegnek kell lennie, a tetején egy vékony meleg vízsugár megy (belül persze). Ezt kivéve, hótt hidegnek kell lennie. Ha meleg, akkor ez a főköri.
A másik, azt alig lehet elérni. Szemből a hűtő jobb oldalán megy a hűtőbe, kb középmagasságban. Ha ez nem hideg, akkor az olajköri van nyitva. Ha ez is hideg, akkor valamit rosszul néztél  vigyor3
Én gyárit vettem, de hát ki így...

Ééééértem. Köszi. Na ezt holnap ki is próbálom...  taps
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #40758 Dátum: 2012.10.23 kedd, 19:15:20 »

Én most kértem ajánlatot 4 helyről.
Olaj (7 liter), gyári olajszűrő és levegőszűrő, plusz pillenrszűrő összesen 17.300.
De ebben ugye GO szűrő nincs...
Az jó.
És hol?
És miért 7 liter?  wow1
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #40759 Dátum: 2012.10.23 kedd, 20:06:47 »

Az jó.
És hol?
És miért 7 liter?  wow1

Lőrinci autósbolt adta ezt az ajánlatot.
7, mert kell 1 littyó tartalék  vigyor3
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #40760 Dátum: 2012.10.23 kedd, 20:09:59 »

Van rá algoritmus, hogy kiszűrd, melyik a rossz. Indulsz hideg motorral, és addig mész, amíg el nem éri az első pöcköt a mutató.
Megállsz, a motor jár, praclira vigyázol. Megfogod a vastag vízcsövet, ami a termótól megy a hűtő felé. Ennek hidegnek kell lennie, a tetején egy vékony meleg vízsugár megy (belül persze). Ezt kivéve, hótt hidegnek kell lennie. Ha meleg, akkor ez a főköri.
A másik, azt alig lehet elérni. Szemből a hűtő jobb oldalán megy a hűtőbe, kb középmagasságban. Ha ez nem hideg, akkor az olajköri van nyitva. Ha ez is hideg, akkor valamit rosszul néztél  vigyor3
Én gyárit vettem, de hát ki így...



No, ezt az igazán hasznos infót várom már jó ideje.  worship
A főkörit már kicseréltem, de nem igazán segített.  Cry
Most már kiszűrhetem a másikat is.  taps
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #40761 Dátum: 2012.10.23 kedd, 20:11:42 »

Ééééértem. Köszi. Na ezt holnap ki is próbálom...  taps

Én is! Köszönjük!  worship
Naplózva
Szigony
Vendég
« Új hozzászólás #40762 Dátum: 2012.10.23 kedd, 20:13:26 »

Első nekifutásra BGA 47705 ft AMero-r-nél.  Azt lehet nem mondtam, hogy No-ból pötyögök, itt tudok rendelni  QUINTON HAZELL-t 80 euro szállítással.

Fuss egy kört a BGA-val és írd meg, hogy mennyiért adják!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40763 Dátum: 2012.10.23 kedd, 20:20:43 »

Sziasztok!

Az imént amíg beértem Győrbe (25 km), kb azalatt se melegedett fel a kocsim... Pedig 10 fok is volt... Legalábbis a mutató szerint...
Gondolom 2 db termosztát...
Azokból melyiket is kell venni? Gyári mindkettő?
Plusz gondolom akkor már olajcserénél érdemes ezt is csinálni? Mert úgyis le kell az olajat engedni?
Illetve a hűtővízet is le kell engedni? Akkor azt is kicserélném! Arra is van valami gyári ami kell bele, vagy teljesen mindegy?

Köszi a tippeket!

Doby
Tisztelt Fórumtárs!
Az olajköri termosztát cseréjéhez, nem kell leereszteni a motor olajat. Az olajköri termosztát is a vizkörben figyel. az olaj hütőbe jutó viz mennyiséget szabályozza. Vagy nyit vagy zár. wave
Tisztelettel László! worship

Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40764 Dátum: 2012.10.23 kedd, 20:24:27 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az olajköri termosztát cseréjéhez, nem kell leereszteni a motor olajat. Az olajköri termosztát is a vizkörben figyel. az olaj hütőbe jutó viz mennyiséget szabályozza. Vagy nyit vagy zár. wave
Tisztelettel László! worship

Jesszus, ezt én átugrottam... ahogy László írja, nem kell leengedni az olajat... a vizet sem, bár valamennyi ki fog folyni, mondjuk 1 liter.
Ennyi fagyállóval érdemes készülni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40765 Dátum: 2012.10.23 kedd, 20:29:58 »

Lőrinci autósbolt adta ezt az ajánlatot.
7, mert kell 1 littyó tartalék  vigyor3
Tisztelt Fórumtárs!
Természatasen nem árt egy 1liter tartatalék olaj. De én még amióta a TDCI Mondeom megvan (5éve) még nem öntöttem utánna olajat, egy olaj csere periodus alatt s(15000 KM) mert a motror egyáltalán nem fogyasztja az olajat.  (természetesen rendszeresen ellenörzöm az olaj szintet) Ha vissza olvasol a témában, akkor láthatod nem én vagyok az egyedüli. Másnak sem eszi az olajat a gépezete. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #40766 Dátum: 2012.10.23 kedd, 20:32:40 »

Tisztelt Fórumtárs!
Természatasen nem árt egy 1liter tartatalék olaj. De én még amióta a TDCI Mondeom megvan (5éve) még nem öntöttem utánna olajat, egy olaj csere periodus alatt s(15000 KM) mert a motror egyáltalán nem fogyasztja az olajat.  (természetesen rendszeresen ellenörzöm az olaj szintet) Ha vissza olvasol a témában, akkor láthatod nem én vagyok az egyedüli. Másnak sem eszi az olajat a gépezete. wave
Tisztelettel László! worship

Úgy-úgy!
0,0 olajfogyasztás!  nyes
Naplózva
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #40767 Dátum: 2012.10.23 kedd, 20:39:54 »

Tisztelt Fórumtárs!
Természatasen nem árt egy 1liter tartatalék olaj. De én még amióta a TDCI Mondeom megvan (5éve) még nem öntöttem utánna olajat, egy olaj csere periodus alatt s(15000 KM) mert a motror egyáltalán nem fogyasztja az olajat.  (természetesen rendszeresen ellenörzöm az olaj szintet) Ha vissza olvasol a témában, akkor láthatod nem én vagyok az egyedüli. Másnak sem eszi az olajat a gépezete. wave
Tisztelettel László! worship

T. László!

Nekem sem eszi szerencsére!
De én amiből lehet igyekszem tartalékot fenntartani  vigyor3
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40768 Dátum: 2012.10.23 kedd, 20:57:58 »

Úgy-úgy!
0,0 olajfogyasztás!  nyes

Nem hígul gázolajjal? Smiley
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #40769 Dátum: 2012.10.23 kedd, 20:59:13 »

Nem hígul gázolajjal? Smiley
nem, mert pont annyival sűrűsödik a koksztól  nyes
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40770 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:02:07 »

T. László!

Nekem sem eszi szerencsére!
De én amiből lehet igyekszem tartalékot fenntartani  vigyor3

eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tomikaga
Vendég
« Új hozzászólás #40771 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:08:42 »

Sziasztok!

Van valakinek ötlete, hogy mitől párásodhat valami kegyetlen módon a kocsim? Most cseréltem benne levegő- és pollenszűrőt (aktív szenes). Azt hittem, hogy jobb lesz, de sajnos nem. Ha nem szellőztetek folyamatosan, nem látok semmit, sajnos... Smiley
Fontos lenne valami épkézláb ötlet, mert napi 4-500 km-t vezetek...


Köszi!

Kaga
Naplózva
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #40772 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:11:45 »

Sziasztok!

Van valakinek ötlete, hogy mitől párásodhat valami kegyetlen módon a kocsim? Most cseréltem benne levegő- és pollenszűrőt (aktív szenes). Azt hittem, hogy jobb lesz, de sajnos nem. Ha nem szellőztetek folyamatosan, nem látok semmit, sajnos... Smiley
Fontos lenne valami épkézláb ötlet, mert napi 4-500 km-t vezetek...


Köszi!

Kaga

ne véletlen a belső levegőt keringeted?  falbav falbav
nem hülyének nézlek, csak a szomszédunk 1 év után jött rá, hogy azért párásodik Cheesy
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #40773 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:11:51 »


eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship


Mellesleg ha már itt tartunk, lenne egy kérdésem!
A kezelési utasítás szerint, az olaj töltési mennyiség 6 liter szűrő nélkül, 6.5 liter szűrővel... Szóval miért is jó amugy a 6 liter? (mert mi is csak annyit szoktunk beletenni) Vagy nem korrekt a leírás a kocsiban?
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40774 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:11:53 »

Nem hígul gázolajjal? Smiley
Tisztelt Fórumtárs!
Esetleg, nagyon erősen agyon hajtott gépezetnél, ahol nincs megfelelő kompresszió.
Normál állapotu motoroknál a kenőolaj higulása gázolajjal, elhanyagolható.(természetesen valamilyen minimális higulás van ami megjelenhet a kartergázban. A nem teljesen tökéletes henger, gyürü, illeszkedés és tömités miatt. Ezért van kartergáz elvezetés.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40775 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:13:19 »

Tisztelt Fórumtárs!
Esetleg, nagyon erősen agyon hajtott gépezetnél, ahol nincs megfelelő kompresszió.
Normál állapotu motoroknál a kenőolaj higulása gázolajjal, elhanyagolható.(természetesen valamilyen minimális higulás van ami megjelenhet a kartergázban. A nem teljesen tökéletes henger, gyürü, illeszkedés és tömités miatt. Ezért van kartergáz elvezetés.
Tisztelettel László! worship

Na épp ezaz ..hogy a gyűrű tökéletlensége miatt mindig kerül pici olaj az égéstérbe. Ezért az, hogy egy kocsi 15.000-t megy olajcsökkenés nélkül ... valahogy necces.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40776 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:16:30 »


Mellesleg ha már itt tartunk, lenne egy kérdésem!
A kezelési utasítás szerint, az olaj töltési mennyiség 6 liter szűrő nélkül, 6.5 liter szűrővel... Szóval miért is jó amugy a 6 liter? (mert mi is csak annyit szoktunk beletenni) Vagy nem korrekt a leírás a kocsiban?
Tisztelt Fórumtárs!
Ezen én is csodálkoztam az elején, amikor megvettem a kocsit. Nálam szürőcserével együtt 6 liter olajjal a nivópálca felső max jelénél van az olaj szint. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #40777 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:18:51 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ezen én is csodálkoztam az elején, amikor megvettem a kocsit. Nálam szürőcserével együtt 6 liter olajjal a nivópálca felső max jelénél van az olaj szint. wave
Tisztelettel László! worship

Igen, ez van nálam is... De anno emiatt kezdtem el 7 litert venni, aztán ez a szokásom megmaradt  nyes
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #40778 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:20:21 »

Igen, ez van nálam is... De anno emiatt kezdtem el 7 litert venni, aztán ez a szokásom megmaradt  nyes
Ez nem baj, legközelebb elég lesz egy 5 literes kannával venni!  Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40779 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:25:24 »

Na épp ezaz ..hogy a gyűrű tökéletlensége miatt mindig kerül pici olaj az égéstérbe. Ezért az, hogy egy kocsi 15.000-t megy olajcsökkenés nélkül ... valahogy necces.
Tisztelt Fórumtárs!
Legutóbb valaki kérdezte mi a normál olaj fogyasztás a mondeoknál. Azt irtam max 0.3 liter. Mindenki úgy reagált rá ,hogy az már sok.
A valóság az, hogy olaj cserétől, olaj cseréig, nem kell utánna tölteni mert a nivó pálca min és max jele között van 1 liter olaj különbség. Ennyit viszont nem eszik meg a mondeo 15000 Km alatt. Természetesen van minimális fogyasztás. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #40780 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:30:10 »

Ez nem baj, legközelebb elég lesz egy 5 literes kannával venni!  Wink

Hát, most hogy mondod! Szerintem utána is nézek mennyi maradék olajam van  vigyor3
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
tomikaga
Vendég
« Új hozzászólás #40781 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:31:57 »

ne véletlen a belső levegőt keringeted?  falbav falbav
nem hülyének nézlek, csak a szomszédunk 1 év után jött rá, hogy azért párásodik Cheesy

kipróbáltam, szinte semmi változás nincs... Sad
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40782 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:32:31 »

Na épp ezaz ..hogy a gyűrű tökéletlensége miatt mindig kerül pici olaj az égéstérbe. Ezért az, hogy egy kocsi 15.000-t megy olajcsökkenés nélkül ... valahogy necces.

Az enyém se eszi az olajat. Soha nem kell utánatölteni.
A dpf-es motoroknál lehet olyan, hogy a go bekerül az olajba, de az az utánégetés miatt van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40783 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:33:16 »

kipróbáltam, szinte semmi változás nincs... Sad

Amikor külsőn van és kint megy valami illatosított (ablakmosó pl), akkor azt befújja a rendszer?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #40784 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:33:44 »

kipróbáltam, szinte semmi változás nincs... Sad
Beázik az autód? Egyik lábnál sem vizes?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #40785 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:34:53 »

Nekem benzinesen van, és van egy kicsi olajfogyasztása az autónak. Én azért öntök utána, mert engem zavar, ha min és max között van félúton a olaj a nívón. Egy ismerősöm újonnan vett off VW Polo-ja 1l/1000km olajfogyasztást produkált, és a könyve szerint ez normális. Egy másik ismerősöm fiatal E osztályos Mercedes-e hasonlót produkált. Ő el is adta, mert égőnek találta, hogy parkolókban folyton néznie kellett az olajszintet.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40786 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:35:02 »

kipróbáltam, szinte semmi változás nincs... Sad

Kapd ki a szűrőt, és valószínűleg biz nedves. Akkor a szűrő nincs a helyén, az autó beázik.
Vagy, az árok lefolyója van eldugulva, és tele van vízzel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #40787 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:44:18 »

Kapd ki a szűrőt, és valószínűleg biz nedves. Akkor a szűrő nincs a helyén, az autó beázik.
Vagy, az árok lefolyója van eldugulva, és tele van vízzel.

Nekem még az F-es Astrámnak volt ugyan ez a baja, állandóan bepárásodott. Pollenszűrő egy viz volt... Aztán kiderül hogy nem jól volt a helyén a takaró lemez fölötte, és beengedte a vizet, szóval ebben lehet valami...  vigyor3
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #40788 Dátum: 2012.10.23 kedd, 23:23:32 »

Sziasztok!

Az imént amíg beértem Győrbe (25 km), kb azalatt se melegedett fel a kocsim... Pedig 10 fok is volt... Legalábbis a mutató szerint...
Gondolom 2 db termosztát...
Azokból melyiket is kell venni? Gyári mindkettő?
Plusz gondolom akkor már olajcserénél érdemes ezt is csinálni? Mert úgyis le kell az olajat engedni?
Illetve a hűtővízet is le kell engedni? Akkor azt is kicserélném! Arra is van valami gyári ami kell bele, vagy teljesen mindegy?

Köszi a tippeket!

Doby
Ebben az időben ilyen hőmérsékletnél nekem is első vonal és már ez lesz a 3. tél.És a fűtés olyan,hogy gatyára lehet vetkőzni olyan meleg van benne.Ha kicseréled a termosztátot készülj fel rá lehet,hogy nem lesz változás.Amikor megvettem én is ezt megkérdeztem a szerelőt és ez a válasz jött.Nyáron sem forralja fűt és amúgy is nehezen melegszik.Most jöttem vele haza az autopályán 8 fok volt és középen állt.Városban meg első vonal.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.23 kedd, 23:41:19 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #40789 Dátum: 2012.10.23 kedd, 23:28:01 »

Lőrinci autósbolt adta ezt az ajánlatot.
7, mert kell 1 littyó tartalék  vigyor3

Akkor lassan kezdj gyűjteni motorgenerálra, ha erre szükség van...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #40790 Dátum: 2012.10.24 szerda, 06:43:40 »

Akkor lassan kezdj gyűjteni motorgenerálra, ha erre szükség van...

AndyA

Szükség az nincs rá, eleve mindig annyit szoktam venni, mert 6,5 littyót ír a könyve. Beleburogatjuk a 6-ot, 1 marad, de 10 ezer alatt (én 10 ezrenként lecserélem az olajat) még sose öntöttem hozzá én se  vigyor3
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #40791 Dátum: 2012.10.24 szerda, 07:36:28 »

Ebben az időben ilyen hőmérsékletnél nekem is első vonal és már ez lesz a 3. tél.És a fűtés olyan,hogy gatyára lehet vetkőzni olyan meleg van benne.Ha kicseréled a termosztátot készülj fel rá lehet,hogy nem lesz változás.Amikor megvettem én is ezt megkérdeztem a szerelőt és ez a válasz jött.Nyáron sem forralja fűt és amúgy is nehezen melegszik.Most jöttem vele haza az autopályán 8 fok volt és középen állt.Városban meg első vonal.

hm, most akkor ezt nem értem, lehet én is hiába fogok termosztátot cserélni?  help
Van mikor beáll középre, van mikor nem. Van mikor majdnem középről esik vissza a második beosztásik (kb. 75°C), erre mondták ha visszaesik csere...
De persze olyan gyorsan el kezd fűteni (nem, nem légkondival eco módban), mint az előző 6 hengeres BMW-m (sacc/kb. 1 km), bár még mínuszokban nem mentem vele...
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.24 szerda, 07:40:10 írta ChPh » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #40792 Dátum: 2012.10.24 szerda, 08:53:59 »

hm, most akkor ezt nem értem, lehet én is hiába fogok termosztátot cserélni?  help
Van mikor beáll középre, van mikor nem. Van mikor majdnem középről esik vissza a második beosztásik (kb. 75°C), erre mondták ha visszaesik csere...
De persze olyan gyorsan el kezd fűteni (nem, nem légkondival eco módban), mint az előző 6 hengeres BMW-m (sacc/kb. 1 km), bár még mínuszokban nem mentem vele...
Én nem azt mondtam,hogy ne cserélj,hanem lehet a csere után nem lesz változás erre készülj fel.A többit a tapasztalat miatt írtam.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #40793 Dátum: 2012.10.24 szerda, 08:58:31 »

Én nem azt mondtam,hogy ne cserélj,hanem lehet a csere után nem lesz változás erre készülj fel.A többit a tapasztalat miatt írtam.
oké, értem, de ha nem lesz változás, akkor minek cseréljek? (és nem te vagy az első aki ezt mondja, hogy lehet nem fog változni)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #40794 Dátum: 2012.10.24 szerda, 08:59:59 »

oké, értem, de ha nem lesz változás, akkor minek cseréljek? (és nem te vagy az első aki ezt mondja, hogy lehet nem fog változni)
Így van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40795 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:08:18 »

oké, értem, de ha nem lesz változás, akkor minek cseréljek? (és nem te vagy az első aki ezt mondja, hogy lehet nem fog változni)

Hogy ne nyírd ki a motorod.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #40796 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:14:58 »

Hogy ne nyírd ki a motorod.
akkor én úgy gondolom,hogy nekem már tönkre ment volna,de hibátlan.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40797 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:18:33 »

akkor én úgy gondolom,hogy nekem már tönkre ment volna,de hibátlan.

Imádom azokat, akik belelátnak a motorjukba azok megbontása nélkül.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #40798 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:23:39 »

Imádom azokat, akik belelátnak a motorjukba azok megbontása nélkül.
És ha csere után ugyanz marad akkor onnan mindenki akinek nem változik kifogja nyírni a motort??Akkor a szerelők sem értenek hozzá vagy mivan nem így kéne beszélni bocs.De mivel nem én mondom ezt egyedül és itt a fórumon már volt aki ezt tapasztalta akkor azért is cseréljünk mert hátha.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40799 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:33:39 »

És ha csere után ugyanz marad akkor onnan mindenki akinek nem változik kifogja nyírni a motort??Akkor a szerelők sem értenek hozzá vagy mivan nem így kéne beszélni bocs.De mivel nem én mondom ezt egyedül és itt a fórumon már volt aki ezt tapasztalta akkor azért is cseréljünk mert hátha.

Ok, megfordítom a kérdést. A TDCi tényleg annyira ***, hogy fagypont felett sem képes üzemi hőmérsékleten tartani a motort?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 809 810 811 812 813 814 815 [816] 817 818 819 820 821 822 823 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.599 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.