Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 06:22:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 810 811 812 813 814 815 816 [817] 818 819 820 821 822 823 824 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21490498 alkalommal)
0 Felhasználó és 245 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #40800 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:37:09 »

Ok, megfordítom a kérdést. A TDCi tényleg annyira ***, hogy fagypont felett sem képes üzemi hőmérsékleten tartani a motort?
Már mondtam,hogy mikor megvettem az első télen ezt tapasztaltam.Rögtön megkérdeztem és ezt a választ kaptam.Én sem szeretném kinyírni hidd el a motort.Azt,hogy ilyen ez van.Tzs fórumtársnak van egy céges Connect/remélem jól írtam/Új kocsi/ de 15 km-t elmegy vele mire az is melegszik.Amíóta lejjebb esett a hőmérséklet már ez van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40801 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:52:32 »

Ok, megfordítom a kérdést. A TDCi tényleg annyira ***, hogy fagypont felett sem képes üzemi hőmérsékleten tartani a motort?

Tipikus modern dízel betegség, a kevés hulladékhő miatt, nem csak a Fordokat érinti. A kevés hulladékhő jó is (magasabb hatékonyság), meg rossz is (-15-ben már sokkal lassabban jön meg a meleg az utastérbe, mint egy benzinesben). Ettől nem lesz egy kocsi/motor sz@r.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40802 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:59:10 »

Tipikus modern dízel betegség, a kevés hulladékhő miatt, nem csak a Fordokat érinti. A kevés hulladékhő jó is (magasabb hatékonyság), meg rossz is (-15-ben már sokkal lassabban jön meg a meleg az utastérbe, mint egy benzinesben). Ettől nem lesz egy kocsi/motor sz@r.

-15 fokban a benzin sem szeret gyorsan melegedni. Ellenben valahonnan onnan indultunk ki, hogy 10 foknál már gondok vannak, ami - szerintem - problémás lehet. Ha normál termosztátnál ez normális, akkor ez van. Én csak az aggályomat fejeztem ki azzal kapcsolatosan, hogy ha a termosztát nem jó, akkor a motor kímélése érdekében érdemes akkor is cserélni, ha esetleg nem jelentős a változás az utastérben.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40803 Dátum: 2012.10.24 szerda, 10:07:01 »

Ok, megfordítom a kérdést. A TDCi tényleg annyira ***, hogy fagypont felett sem képes üzemi hőmérsékleten tartani a motort?

Nálam -15 fok alatt volt olyan, hogy a motor néha visszahűlt. Felette ilyen nincs. Ha a termosztátok jók, akkor bemelegszik az rendesen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #40804 Dátum: 2012.10.24 szerda, 10:15:01 »

Nálam -15 fok alatt volt olyan, hogy a motor néha visszahűlt. Felette ilyen nincs. Ha a termosztátok jók, akkor bemelegszik az rendesen.
mások véleménye szerint (én még nem szedtem ki), ha az egr hűtő is ki van dobva, akkor is hamarabb melegszik fel a system.

én a kieg fűtést már használtam a hónapban, ma reggel is. gyorsít a bemelegedésen. ha már üzemi meleg, csak -20 fokban hűl vissza.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #40805 Dátum: 2012.10.24 szerda, 10:16:56 »

És ha csere után ugyanz marad akkor onnan mindenki akinek nem változik kifogja nyírni a motort??Akkor a szerelők sem értenek hozzá vagy mivan nem így kéne beszélni bocs.De mivel nem én mondom ezt egyedül és itt a fórumon már volt aki ezt tapasztalta akkor azért is cseréljünk mert hátha.
Hello,

én nemrég cseréltem és sokat változott, előtte városba beérve mindig visszahült, most középen marad a mutató.
Sokat olvasgattam mit hogyan érdemes termosztát ügyben (angol forumon is), sokaknak volt tapasztalat, hogy utángyárotottra cserélte,
nem változott, kicserélte gyárira és minden OK, én arra jutottam, hogy nem nagy összeg, ezért csak gyárit és mindkettőt kell cserélni,
illetve van egy gumitömités is, amit alapból nem adnak a termosztáthoz, hanem külön kell rendelni, azt is cserélni kell.

Üdv.
Gábor
Naplózva
frenk66
Vendég
« Új hozzászólás #40806 Dátum: 2012.10.24 szerda, 10:17:35 »

Nincs kén -> nincs kenés -> bemaródás -> pcs csere
Sziasztok!
Elfoglalt voltam a hétvégén és ezért maradtam ki a beszélgetésből!
Tehát még mindíg nem tudom mi okozhatja a fennálló problémát!
A szerelőm még az elektromos gázpedált is említette!
A műszerfalon minden kontroll lámpa ok. és nincs hibaüzenet!
Ami érdekes az egészben, ha odalépek neki tökéletesen gyorsul.
Az üzemanyagra térve, én szigorúan csak omv kúton tankolok!
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #40807 Dátum: 2012.10.24 szerda, 10:33:33 »

Hello,

én nemrég cseréltem és sokat változott, előtte városba beérve mindig visszahült, most középen marad a mutató.
Sokat olvasgattam mit hogyan érdemes termosztát ügyben (angol forumon is), sokaknak volt tapasztalat, hogy utángyárotottra cserélte,
nem változott, kicserélte gyárira és minden OK, én arra jutottam, hogy nem nagy összeg, ezért csak gyárit és mindkettőt kell cserélni,
illetve van egy gumitömités is, amit alapból nem adnak a termosztáthoz, hanem külön kell rendelni, azt is cserélni kell.

Üdv.
Gábor
ja még1 dolog jutott eszembe amit olvastam, van, hogy a termosztátház "elkopik" és ereszti a vizet, van, hogy azt is cserélni kell
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #40808 Dátum: 2012.10.24 szerda, 10:36:41 »

ja még1 dolog jutott eszembe amit olvastam, van, hogy a termosztátház "elkopik" és ereszti a vizet, van, hogy azt is cserélni kell
A tömítés van úgy, hogy ereszti a nedüt. De ez látszik kintről. ki kell cserélni a gyűrűt és mehet tovább.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #40809 Dátum: 2012.10.24 szerda, 11:00:53 »

Hello,

én nemrég cseréltem és sokat változott, előtte városba beérve mindig visszahült, most középen marad a mutató.
Sokat olvasgattam mit hogyan érdemes termosztát ügyben (angol forumon is), sokaknak volt tapasztalat, hogy utángyárotottra cserélte,
nem változott, kicserélte gyárira és minden OK, én arra jutottam, hogy nem nagy összeg, ezért csak gyárit és mindkettőt kell cserélni,
illetve van egy gumitömités is, amit alapból nem adnak a termosztáthoz, hanem külön kell rendelni, azt is cserélni kell.

Üdv.
Gábor

akkor ha csere, akkor gyárira?

Nekem nem az számít hány FT, hanem hogy jó legyen, viszont ha nem lesz változás, felesleges melót nem akarok Sad
Itt, vagy a TDCi topikban oltastam, hogy meg kell nézni a csöveket és ha hideg/meleg akkor tudhatjuk nyit vagy zár, más módszer? Vagy vmi "guru", akihez ez ügyben érdemes elvinni az autót?
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #40810 Dátum: 2012.10.24 szerda, 11:28:37 »

Hali!

Arról ki mit tud,hogy szervóolaj cserekor melyikkel kell öblíteni, és melyikkel feltölteni?
Mert nekem valami olyasmit mondtak a cromaxban hogy a zöld szervóolajjal mosni, piros szervóolajjal feltölteni.
Hogy van ez?  vigyor3
 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40811 Dátum: 2012.10.24 szerda, 11:55:46 »

Hali!

Arról ki mit tud,hogy szervóolaj cserekor melyikkel kell öblíteni, és melyikkel feltölteni?
Mert nekem valami olyasmit mondtak a cromaxban hogy a zöld szervóolajjal mosni, piros szervóolajjal feltölteni.
Hogy van ez?  vigyor3
 integet2

Én nem öblíteném egy másik fajtával, mert mindig marad benne valamennyi maradék, aztán ki tudja, mennyire szeretik egymást ...
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #40812 Dátum: 2012.10.24 szerda, 12:19:19 »

Hali!

Arról ki mit tud,hogy szervóolaj cserekor melyikkel kell öblíteni, és melyikkel feltölteni?
Mert nekem valami olyasmit mondtak a cromaxban hogy a zöld szervóolajjal mosni, piros szervóolajjal feltölteni.
Hogy van ez?  vigyor3
 integet2
a zöld a dextron 4 és f.lift után már az ajánlott. (De semmi nem változott a kormányszerkezeten). Előtte piros volt, az a dextron3-nak megfelelő.
lényegében azt veszel bele, amit kapsz (olcsóbban?), de mosd át vele és olyannal töltsd fel ismét, amivel előtte átmostad.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #40813 Dátum: 2012.10.24 szerda, 12:22:04 »

a zöld a dextron 4 és f.lift után már az ajánlott. (De semmi nem változott a kormányszerkezeten). Előtte piros volt, az a dextron3-nak megfelelő.
lényegében azt veszel bele, amit kapsz (olcsóbban?), de mosd át vele és olyannal töltsd fel ismét, amivel előtte átmostad.
Még annyi, hogy nekem zöld volt benne és mégis kormányműcserés lett az autóm. Ami fontos, hogy akármi is van benne, kb 40e km-enként ki kéne cserélni frissre.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40814 Dátum: 2012.10.24 szerda, 12:23:21 »

Még annyi, hogy nekem zöld volt benne és mégis kormányműcserés lett az autóm. Ami fontos, hogy akármi is van benne, kb 40e km-enként ki kéne cserélni frissre.

Ez a 40.000 le van írva valahol?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #40815 Dátum: 2012.10.24 szerda, 12:27:50 »

Ez a 40.000 le van írva valahol?
Nincs sehol. De úgy érzem minden második szervizperiódusnál megérdemli az autó, hogy ezt a trutyit is kicseréljük rajta, ha hosszútávon tervezünk vele.
ui.
le van írva nekem már egy papírra, előbb írtam le. hehe
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #40816 Dátum: 2012.10.24 szerda, 12:30:19 »

Sziasztok!
Letört a kesztyűtartóm kilincse.Hogyan tudnám kinyitni,hogy kicseréljem egy másik kesztyűtartóra?
Köszönöm.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40817 Dátum: 2012.10.24 szerda, 12:30:38 »

Ez a 40.000 le van írva valahol?

Ezeket kell cserélni.

http://www.angeltdci.atw.hu/mondeo_mk3_18_20_20tdci.xls
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40818 Dátum: 2012.10.24 szerda, 12:34:38 »


Nah, ezt kerestem. Köszi.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #40819 Dátum: 2012.10.24 szerda, 12:35:29 »

jól látom, hogy nem látom benne egyáltalán? höhö  falbav
gyennyesek ezek.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40820 Dátum: 2012.10.24 szerda, 12:36:22 »

Nah, ezt kerestem. Köszi.

Egy másik verzióban az is benne van, hogy a 4 hengeres benzinest időről-időre generálozni kell  vigyor3
De most azt nem találom  Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40821 Dátum: 2012.10.24 szerda, 12:36:49 »

jól látom, hogy nem látom benne egyáltalán? höhö  falbav
gyennyesek ezek.

A váltóolaj-cserét sem írják elő...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #40822 Dátum: 2012.10.24 szerda, 12:37:44 »

A váltóolaj-cserét sem írják elő...
már megszokott módszer. szvsz.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40823 Dátum: 2012.10.24 szerda, 12:43:04 »

Egy másik verzióban az is benne van, hogy a 4 hengeres benzinest időről-időre generálozni kell  vigyor3
De most azt nem találom  Wink

eljen
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40824 Dátum: 2012.10.24 szerda, 13:25:20 »

akkor ha csere, akkor gyárira?

Nekem nem az számít hány FT, hanem hogy jó legyen, viszont ha nem lesz változás, felesleges melót nem akarok Sad
Itt, vagy a TDCi topikban oltastam, hogy meg kell nézni a csöveket és ha hideg/meleg akkor tudhatjuk nyit vagy zár, más módszer? Vagy vmi "guru", akihez ez ügyben érdemes elvinni az autót?
Nekem olyan volt, h városon kívül közép, városba leesett első vonalig. Pont mint Tislernek. Mivel a termosztát iskolából 2 osztályt kijártam az utángyártott gagyikkal, vettem bele gyárikat (fő és olajkörit is) wyctortól itt a fórumon+akkor már lecseréltem a fagyállót is mert csúnya volt meg nemtudtam mikori.    Azóta hibátlan!    Nekem az a véleményem, h csak akkor nem melegszik ha nemjó a termosztát. 2x vettem korábbi kocsikba utángyártottat, mind a 2x ment a kukába, mert nem melegedett be. Gyári lett a vége amivel jók is lettek.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #40825 Dátum: 2012.10.24 szerda, 14:07:40 »

akkor ha csere, akkor gyárira?

Nekem nem az számít hány FT, hanem hogy jó legyen, viszont ha nem lesz változás, felesleges melót nem akarok Sad
Itt, vagy a TDCi topikban oltastam, hogy meg kell nézni a csöveket és ha hideg/meleg akkor tudhatjuk nyit vagy zár, más módszer? Vagy vmi "guru", akihez ez ügyben érdemes elvinni az autót?
azt mondom termosztátból csak gyári, az a biztos. Én Ford Fortnál Könyves K. csináltattam.
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #40826 Dátum: 2012.10.24 szerda, 14:50:33 »

Nekem olyan volt, h városon kívül közép, városba leesett első vonalig. Pont mint Tislernek. Mivel a termosztát iskolából 2 osztályt kijártam az utángyártott gagyikkal, vettem bele gyárikat (fő és olajkörit is) wyctortól itt a fórumon+akkor már lecseréltem a fagyállót is mert csúnya volt meg nemtudtam mikori.    Azóta hibátlan!    Nekem az a véleményem, h csak akkor nem melegszik ha nemjó a termosztát. 2x vettem korábbi kocsikba utángyártottat, mind a 2x ment a kukába, mert nem melegedett be. Gyári lett a vége amivel jók is lettek.
Köszönöm, meggyőzött.
Ezt a Wyctort meg megkeresem mit mond Smiley

Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40827 Dátum: 2012.10.24 szerda, 15:13:59 »

Nekem olyan volt, h városon kívül közép, városba leesett első vonalig. Pont mint Tislernek. Mivel a termosztát iskolából 2 osztályt kijártam az utángyártott gagyikkal, vettem bele gyárikat (fő és olajkörit is) wyctortól itt a fórumon+akkor már lecseréltem a fagyállót is mert csúnya volt meg nemtudtam mikori.    Azóta hibátlan!    Nekem az a véleményem, h csak akkor nem melegszik ha nemjó a termosztát. 2x vettem korábbi kocsikba utángyártottat, mind a 2x ment a kukába, mert nem melegedett be. Gyári lett a vége amivel jók is lettek.
Tisztelt Fórumtárs!
Csatlakozom. Ugyan igy jártam. falbav A termosztátokra nem, szabad sajnálni a pénzt. Nem mindig az az olcsó, ami elsőre annak tünik. wave
Tisztelettel László! :worship:s
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tomikaga
Vendég
« Új hozzászólás #40828 Dátum: 2012.10.24 szerda, 15:33:45 »

Kapd ki a szűrőt, és valószínűleg biz nedves. Akkor a szűrő nincs a helyén, az autó beázik.
Vagy, az árok lefolyója van eldugulva, és tele van vízzel.

A szűrő csontszáraz, tegnap kikaptam. Melyik árokra gondolsz? Az esetleg elképzelhető, nemrég vettem a gépet, ki tudja mit csinált/nem csinált vele az előző gazdája...
Naplózva
tomikaga
Vendég
« Új hozzászólás #40829 Dátum: 2012.10.24 szerda, 15:35:35 »

Amikor külsőn van és kint megy valami illatosított (ablakmosó pl), akkor azt befújja a rendszer?

Jó kérdés, még sosem figyeltem. De most, hogy mondod, nem szoktam érezni. Vagy nem emlékszem. De hazaúton kipróbálom Smiley Bár az aktív szenes szűrőnek azt is ki kellene szűrnie, nem?
Naplózva
tomikaga
Vendég
« Új hozzászólás #40830 Dátum: 2012.10.24 szerda, 15:40:06 »

Beázik az autód? Egyik lábnál sem vizes?

A kérdés jogos! A múlt héten vettem észre, hogy zivatar után megállt a jobb első ajtó tömítésében, alul a víz, de azt nem néztem, hogy a kárpit vizes-e vagy sem. Ezt is ellenőrzöm, köszi! Bár akkor is párásodott, amikor nem volt eső...és mintha az oldalsó ablaknál a pára kicsit mintha olajos lenne. Vagy az nem számít?

Az nem lehet, hogy esetleg megszorult a pillangószelep (már ha az zárja) a szellőzősnél és hiába kapcsolgatom, nem is enged be levegőt kintről? Csak egy hülye kérdés, nem vagyok szakember.... Smiley

Naplózva
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #40831 Dátum: 2012.10.24 szerda, 15:48:15 »

Van rá algoritmus, hogy kiszűrd, melyik a rossz. Indulsz hideg motorral, és addig mész, amíg el nem éri az első pöcköt a mutató.
Megállsz, a motor jár, praclira vigyázol. Megfogod a vastag vízcsövet, ami a termótól megy a hűtő felé. Ennek hidegnek kell lennie, a tetején egy vékony meleg vízsugár megy (belül persze). Ezt kivéve, hótt hidegnek kell lennie. Ha meleg, akkor ez a főköri.
A másik, azt alig lehet elérni. Szemből a hűtő jobb oldalán megy a hűtőbe, kb középmagasságban. Ha ez nem hideg, akkor az olajköri van nyitva. Ha ez is hideg, akkor valamit rosszul néztél  vigyor3
Én gyárit vettem, de hát ki így...

Utólag egy kérdés  nyes
Elérem az első pöcköt. Megállok. Motor jár. Hogy nyitom ki a kulcs nélkül a motorháztetőt?  taps taps
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40832 Dátum: 2012.10.24 szerda, 15:51:04 »

Utólag egy kérdés  nyes
Elérem az első pöcköt. Megállok. Motor jár. Hogy nyitom ki a kulcs nélkül a motorháztetőt?  taps taps

Felnyit motorháztető, kézifék behúz, alapjáraton ketyeg ... Wink
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40833 Dátum: 2012.10.24 szerda, 15:59:08 »

A kérdés jogos! A múlt héten vettem észre, hogy zivatar után megállt a jobb első ajtó tömítésében, alul a víz, de azt nem néztem, hogy a kárpit vizes-e vagy sem. Ezt is ellenőrzöm, köszi! Bár akkor is párásodott, amikor nem volt eső...és mintha az oldalsó ablaknál a pára kicsit mintha olajos lenne. Vagy az nem számít?

Az nem lehet, hogy esetleg megszorult a pillangószelep (már ha az zárja) a szellőzősnél és hiába kapcsolgatom, nem is enged be levegőt kintről? Csak egy hülye kérdés, nem vagyok szakember.... Smiley



Ha az ajtótömítésben áll a víz, akkor az nem (csak) a pollenszűrőnél ereszt be. Vedd le az ajtókárpitot (ahol vizes a tömítés), és a vízzáró habot (alul el lesz válva az ajtótól) ragaszd vissza rendesen a helyére. Ezenkívül opcionálisan cserélheted a külső vízlehúzó gumikat újra.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #40834 Dátum: 2012.10.24 szerda, 16:00:16 »

Utólag egy kérdés  nyes
Elérem az első pöcköt. Megállok. Motor jár. Hogy nyitom ki a kulcs nélkül a motorháztetőt?  taps taps

Két kulcsod kell legyen az autóhoz!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #40835 Dátum: 2012.10.24 szerda, 16:00:48 »

Felnyit motorháztető, kézifék behúz, alapjáraton ketyeg ... Wink
fórumtársunk utalni akart arra az elQrási együtthatóra, mely fennállt a kulcsos motorháztető megalkotásánál is.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #40836 Dátum: 2012.10.24 szerda, 16:18:59 »

Sziasztok!

Meg tudnátok mondani, hogy tddi motoron hol a legkönnyebb teljesen leengedni a hűtővizet? Jól gondolom, hogy van a hűtőn leengedő csavar? Ha van hol? Termosztátot szeretnék cserélni.

Köszönöm!

Üdv,
joe
Naplózva
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #40837 Dátum: 2012.10.24 szerda, 17:49:03 »

Sziasztok!

Meg tudnátok mondani, hogy tddi motoron hol a legkönnyebb teljesen leengedni a hűtővizet? Jól gondolom, hogy van a hűtőn leengedő csavar? Ha van hol? Termosztátot szeretnék cserélni.

Köszönöm!

Üdv,
joe

A menetirány szerinti jobb alsó sarkán találsz egy fekete műanyag csavart. Az lenne a leeresztő. Öröm lesz tekergetni gun Ja, úgy tudom csak a 2003 előttieken van, utána  a hűtő alsó csövének lehúzásával ereszted le a vizet. wave
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40838 Dátum: 2012.10.24 szerda, 17:49:05 »

Sziasztok!

Meg tudnátok mondani, hogy tddi motoron hol a legkönnyebb teljesen leengedni a hűtővizet? Jól gondolom, hogy van a hűtőn leengedő csavar? Ha van hol? Termosztátot szeretnék cserélni.

Köszönöm!

Üdv,
joe
Tisztelt Fórumtárs!
2 verzió létezik. Az egyik a hütő alján van leeresztő csap. Megnyitod és kész. A másik, nincs. Ebben az esetben a  hűtőnél a vizcsöre merőlegesen van egy bisztositó acél gyürü. Ezt kihúzva a vizcső lehúzható a hűtőről. A termosztát cseréhez, nem kell a teljes vizmennyiséget leengedni. Elég ha kb 3 litert leengedsz, mivel a termosztátház elég magasan van elhelyezve.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #40839 Dátum: 2012.10.24 szerda, 18:31:22 »

Sziasztok!

Meg tudnátok mondani, hogy tddi motoron hol a legkönnyebb teljesen leengedni a hűtővizet? Jól gondolom, hogy van a hűtőn leengedő csavar? Ha van hol? Termosztátot szeretnék cserélni.

Köszönöm!

Üdv,
joe
Ha termot akarsz cserélni,akkor nem kell leengedni.A csere alkalmával kb pont 1 liter TUD elfolyni.Azt pótolod bolti fagyállóval.

Ha hűtővizet is akarsz cserélni,akkor lentebb László korrektül leírta.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #40840 Dátum: 2012.10.24 szerda, 18:34:37 »

Két kulcsod kell legyen az autóhoz!

AndyA

Cseles  falbav
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #40841 Dátum: 2012.10.24 szerda, 18:36:06 »

fórumtársunk utalni akart arra az elQrási együtthatóra, mely fennállt a kulcsos motorháztető megalkotásánál is.

Amúgy szerintem ez valóban egy elQrt módszer... Miért nem lehet az belülről is kinyitni... áh... gun
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40842 Dátum: 2012.10.24 szerda, 18:40:37 »

Amúgy szerintem ez valóban egy elQrt módszer... Miért nem lehet az belülről is kinyitni... áh... gun

Talán mert könnyebben lopható az autó a belsős nyitással?
Naplózva
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #40843 Dátum: 2012.10.24 szerda, 18:47:10 »

Talán mert könnyebben lopható az autó a belsős nyitással?

Szerintem ha el akarják lopni, ez sem akadály....
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #40844 Dátum: 2012.10.24 szerda, 19:15:32 »

Szia!

Nagyon köszönöm az infót. A csapot nem találtam, de akkor  biztos, hogy elkerülte a figyelmem. Az egészet le szeretném engedni, mert most vettem az autót és ki szeretném ezt is cserélni teljesen. Megvettem a gyári piros fagyállót +desz. vizet. Még egyszer köszönöm.
Üdv,
joe
 worship


Tisztelt Fórumtárs!
2 verzió létezik. Az egyik a hütő alján van leeresztő csap. Megnyitod és kész. A másik, nincs. Ebben az esetben a  hűtőnél a vizcsöre merőlegesen van egy bisztositó acél gyürü. Ezt kihúzva a vizcső lehúzható a hűtőről. A termosztát cseréhez, nem kell a teljes vizmennyiséget leengedni. Elég ha kb 3 litert leengedsz, mivel a termosztátház elég magasan van elhelyezve.
Tisztelettel László! worship
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #40845 Dátum: 2012.10.24 szerda, 19:17:54 »

Köszi Alf!

Üdv,
joe


Ha termot akarsz cserélni,akkor nem kell leengedni.A csere alkalmával kb pont 1 liter TUD elfolyni.Azt pótolod bolti fagyállóval.

Ha hűtővizet is akarsz cserélni,akkor lentebb László korrektül leírta.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #40846 Dátum: 2012.10.24 szerda, 19:31:09 »

Az autómon még rajta volt az autókereskedés három pici matricája. Kettő az oldalsó irányjelzőknél egy meg a csomagtérajtón. Már elkezdett penderedni, ezért leszedtem azokat. A matricák alatt viszont ott maradt a ragacsos izé, amit eddig nem sikerült leszednem. A matrica most nincs fent, de a betűk helyén megmaradt ragasztóba beleragad az út pora és ugyanúgy lehet látni az autókereskedés nevét. Hígítófélékkel ugyebár nem esek neki a fényezés védelme érdekében, de akkor mivel tudom leszedni azt a ragacsot.
Naplózva
jaszkari
Vendég
« Új hozzászólás #40847 Dátum: 2012.10.24 szerda, 19:35:32 »

@joxer: én WD40-nel vagy nagyon makacs ragacs esetén sebbenzinnel szoktam.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #40848 Dátum: 2012.10.24 szerda, 19:39:13 »

Az autómon még rajta volt az autókereskedés három pici matricája. Kettő az oldalsó irányjelzőknél egy meg a csomagtérajtón. Már elkezdett penderedni, ezért leszedtem azokat. A matricák alatt viszont ott maradt a ragacsos izé, amit eddig nem sikerült leszednem. A matrica most nincs fent, de a betűk helyén megmaradt ragasztóba beleragad az út pora és ugyanúgy lehet látni az autókereskedés nevét. Hígítófélékkel ugyebár nem esek neki a fényezés védelme érdekében, de akkor mivel tudom leszedni azt a ragacsot.
alkoholos üvegtisztítóval!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #40849 Dátum: 2012.10.24 szerda, 19:40:50 »

@joxer: én WD40-nel vagy nagyon makacs ragacs esetén sebbenzinnel szoktam.
alkoholos üvegtisztítóval!
Csak olyat mondjatok, ami már kipróbált módszer és nem tesz kért a festékbe!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 810 811 812 813 814 815 816 [817] 818 819 820 821 822 823 824 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.394 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.