Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:24:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 830 831 832 833 834 835 836 [837] 838 839 840 841 842 843 844 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21888741 alkalommal)
0 Felhasználó és 118 vendég van a témában
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41800 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:55:07 »

Nekem is kicsit pityereg a szervó szivattyún a hollandernél az olaj, meghúzással próbálkozzak vagy könnyen menetet szakíthatok vele?
Tisztelt Fórumtárs!
Óvatosan érzéssel minden további nélkül megpróbálhatod meghúzni. Azt az anyát nem olyan könnyű megszakitani. Ha nem vezet eredményre, akkor tömitést kell cserélni. Én először beszerezném a tömitést és utánna probálkoznék a meghúzással. Ha nem szűnne meg a szivárgás, akkor azonnal kitudod cserélni a minden bizonnyal sérűlt tömítést. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #41801 Dátum: 2012.12.04 kedd, 21:02:38 »

ha lenullázod a fogyasztás mérőt, akkor pár percig azt mutatja.

Na ezt azért nem mondanám, de tény, hogy egy rövid ideig ugrál a gázpedál állásnak megfelelően Smiley Akkor is ugye a 99.9-hez viszonyít.
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #41802 Dátum: 2012.12.04 kedd, 21:15:49 »

Üdv!

Előző héten volt műszakizni az autó, és szerelő srác aki vinni szokta, említette, hogy majd cserélni kellene a következőket:
jobb első kerékcsapágy és jobb első függőleges menetstabilizátor.

Az elsőt biztosan megtaláltam cromaxon, másodikban már nem vagyok tuti, hogy mi is kell pontosan.

Elegendő valamelyikből bontottat szerezni, vagy inkább újonnan?

 worship worship integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #41803 Dátum: 2012.12.04 kedd, 21:23:03 »

Üdv!

Előző héten volt műszakizni az autó, és szerelő srác aki vinni szokta, említette, hogy majd cserélni kellene a következőket:
jobb első kerékcsapágy és jobb első függőleges menetstabilizátor.

Az elsőt biztosan megtaláltam cromaxon, másodikban már nem vagyok tuti, hogy mi is kell pontosan.

Elegendő valamelyikből bontottat szerezni, vagy inkább újonnan?

 worship worship integet2 integet2

Első kerékcsapágy gyakorlatilag kiszedhetetlen sérülés nélkül, stabpálca még pár ezer Ft-os tétel.

Szerinted...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #41804 Dátum: 2012.12.04 kedd, 21:25:54 »

Első kerékcsapágy gyakorlatilag kiszedhetetlen sérülés nélkül, stabpálca még pár ezer Ft-os tétel.

Szerinted...? Smiley

AndyA
köszi. nem tudtam a csapágyat, hogy és mint.

ez a stabpálca?
18ért?
https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200098-elso-stabilizator-rud/3168-elso-stabilizator-rud-ford-mondeo-2000-2007
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #41805 Dátum: 2012.12.04 kedd, 21:30:43 »

Sziasztok!

Most volt az autom egr és fojtó szelep takaritáson.
Melegen olyat csinál, hogy sebességből kivéve üresbe fent marad az alapjárat 1200 körül 5-10 másodpercig utána lemegy 800-ra.
Ez normális vagy nem?
Ez elvileg normális, a váltásokban segít ezzel, hogy tart egy emelt fordulatot.
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #41806 Dátum: 2012.12.04 kedd, 21:51:18 »

Ez elvileg normális, a váltásokban segít ezzel, hogy tart egy emelt fordulatot.
hidegen meg leejti teljesen?
Mert ma ezt vettem észre, hogy hidegen nagyot zuhan a fordulatszám...
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #41807 Dátum: 2012.12.04 kedd, 21:56:20 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépezetem 2005 kiadásu TDCI. A hátsó ablakfűtést kapcsolhatom kézzel bármikor, és bekapcsol a rendszer autómatikusan ha a hőmérséklet lecsökken +4°c alá. A kikapcs is történhet kézzel, és autómatikusan kb 10-15 perc. Az én gépem legalábbis igy működik, és eredeti rajta minden. Nem volt barmolva. wave
Tisztelettel László! worship
Kedves László és az előző kérdező!
Ez enyém 2006-os és szintén így működik Smiley
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #41808 Dátum: 2012.12.04 kedd, 22:42:40 »


Nem. AndyA erre gondol
https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200675-elso-stabilizator-rud-gombfej/4002-stabilizatorrud-gombfej-ford-mondeo-2002-2007
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #41809 Dátum: 2012.12.04 kedd, 22:50:09 »

remek. köszönöm.  worship worship

örülök, hogy rendben lett téve az autód. Wink másik topicban olvastam.  rinya
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #41810 Dátum: 2012.12.04 kedd, 23:47:52 »

remek. köszönöm.  worship worship

örülök, hogy rendben lett téve az autód. Wink másik topicban olvastam.  rinya

Köszi! Fene se gondolta, hogy a generátor bemondja az unalmast. De viszem felújítottatni, aztán meglátjuk, hogy mi romlott el. Lehet, hogy valami filléres alkatrész, ami házilag is cserélhető...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #41811 Dátum: 2012.12.05 szerda, 00:14:53 »

Köszi! Fene se gondolta, hogy a generátor bemondja az unalmast. De viszem felújítottatni, aztán meglátjuk, hogy mi romlott el. Lehet, hogy valami filléres alkatrész, ami házilag is cserélhető...
úgy legyen.  Wink
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #41812 Dátum: 2012.12.05 szerda, 07:47:22 »


Ez a stabilizátor rúd. Ennek a két végén vannak a pálcák.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #41813 Dátum: 2012.12.05 szerda, 07:49:08 »

Ez a stabilizátor rúd. Ennek a két végén vannak a pálcák.

AndyA
ahha köszönöm.  worship worship
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #41814 Dátum: 2012.12.05 szerda, 09:27:29 »

Tisztelt Fórumtárs!
Óvatosan érzéssel minden további nélkül megpróbálhatod meghúzni. Azt az anyát nem olyan könnyű megszakitani. Ha nem vezet eredményre, akkor tömitést kell cserélni. Én először beszerezném a tömitést és utánna probálkoznék a meghúzással. Ha nem szűnne meg a szivárgás, akkor azonnal kitudod cserélni a minden bizonnyal sérűlt tömítést. wave
Tisztelettel László! worship

Most tényleg 2234 Ft két darab o-gyűrű a kormányszervóhoz, vagy félrenéztem?
https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80230000-kormany-mechanika-hidraulika/80230070-szervocso-es-alkatreszei/11643-o-gyuru-transit-2006-mondeo2000-2007fiesta/fusion2004-
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #41815 Dátum: 2012.12.05 szerda, 09:42:09 »


www.o-ring.hu

Vigyél mintát, adnak ugyanolyat fillérekért.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #41816 Dátum: 2012.12.05 szerda, 09:58:17 »


Szia!

Nekem maradt egy tavalyról:
http://mondeo.hu/index.php?topic=7365.msg611335#msg611335
Ha érdekel elküldöm postán  integet2
Naplózva
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #41817 Dátum: 2012.12.05 szerda, 11:10:55 »

Sziasztok!
Szíjakat szeretnék cseréltetni,de nem tudom ,hogy melyik-melyik.Ha szembe állok a kocsival,látok1-et baloldalon és 1-et jobboldalon.Mi a nevük?
Köszönöm.
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #41818 Dátum: 2012.12.05 szerda, 11:21:42 »

Sziasztok!
Szíjakat szeretnék cseréltetni,de nem tudom ,hogy melyik-melyik.Ha szembe állok a kocsival,látok1-et baloldalon és 1-et jobboldalon.Mi a nevük?
Köszönöm.
Ha szemben állsz vele,akkor a jobboldali a szervószíj,a bal pedig a generátorszíj!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #41819 Dátum: 2012.12.05 szerda, 12:51:56 »

Sziasztok!
Szíjakat szeretnék cseréltetni,de nem tudom ,hogy melyik-melyik.Ha szembe állok a kocsival,látok1-et baloldalon és 1-et jobboldalon.Mi a nevük?
Köszönöm.
Ha szembe állsz akkor a balodali feszítő rendszernek a szíját csak úgy mért cseréled,mert azt az egész rendszerrel szokták együtt cserélni kb 100e km után vagy akörül???!!!!A szervó meg ledobod a régit és fel az újjat.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #41820 Dátum: 2012.12.05 szerda, 17:03:16 »

Volt már valakinek klíma szivárgása a klíma kompresszor házon ?  A kompresszoron is ereszt egy tömítés, és állítólag a bekötő csöveknél is. Állítólag
 rámértek műszerrel, és nagymértékű a szivárgás Huh? mondjuk fél éve így járok, és még van benne gáz...

Kaptam egy ajánlatot a javításra és egy kicsit sokallom.
Mit gondoltok ? Ez sok, vagy normális ?

Kompreszor le fel szer. : 10e
tömszelence: 8e
főtengely csapágy : 6e   (állítólag jobb a megbontás után nem a régit beletenni)
homlokpajzs tömités : 10 e
bekötő csövek O gyűrű : 2 db : 1800
nyomáspróba  : 2 e
gázfeltöltés : 9 e

Ez összesen 46700 Ft.

Vélemény ?
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #41821 Dátum: 2012.12.05 szerda, 17:53:21 »

Volt már valakinek klíma szivárgása a klíma kompresszor házon ?  A kompresszoron is ereszt egy tömítés, és állítólag a bekötő csöveknél is. Állítólag
 rámértek műszerrel, és nagymértékű a szivárgás Huh? mondjuk fél éve így járok, és még van benne gáz...

Kaptam egy ajánlatot a javításra és egy kicsit sokallom.
Mit gondoltok ? Ez sok, vagy normális ?

Kompreszor le fel szer. : 10e
tömszelence: 8e
főtengely csapágy : 6e   (állítólag jobb a megbontás után nem a régit beletenni)
homlokpajzs tömités : 10 e
bekötő csövek O gyűrű : 2 db : 1800
nyomáspróba  : 2 e
gázfeltöltés : 9 e

Ez összesen 46700 Ft.

Vélemény ?

Az én ótómba már kb. három éve vettem bontott klímakompresszort 25k-ért. Én azért vettem, mert nekem azt mondta a szaki, hogy ez a fajta klímakompresszor nem javítható.  wow1 Mondjuk nekem benzines gépsárkányom van, de látom neked is.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #41822 Dátum: 2012.12.05 szerda, 18:59:55 »

Volt már valakinek klíma szivárgása a klíma kompresszor házon ?  A kompresszoron is ereszt egy tömítés, és állítólag a bekötő csöveknél is. Állítólag
 rámértek műszerrel, és nagymértékű a szivárgás Huh? mondjuk fél éve így járok, és még van benne gáz...

Kaptam egy ajánlatot a javításra és egy kicsit sokallom.
Mit gondoltok ? Ez sok, vagy normális ?

Kompreszor le fel szer. : 10e
tömszelence: 8e
főtengely csapágy : 6e   (állítólag jobb a megbontás után nem a régit beletenni)
homlokpajzs tömités : 10 e
bekötő csövek O gyűrű : 2 db : 1800
nyomáspróba  : 2 e
gázfeltöltés : 9 e

Ez összesen 46700 Ft.

Vélemény ?


Az én (csak az én) véleményem az, hogyha vállal rá garanciát, akkor én inkább megcsináltatnám. Arra nemigen van garancia, hogy a bontott nem fog szivárogni 1-2 év múlva.
Ha pedig 25k, akkor a 9k feltöltés még mindig ott lesz, a le-fel 10k is, plusz az utad a kompresszorér, vagy a posta is legyen mondjuk 2k.
25+9+10+2=41k tehát 6k amivel olcsóbb lenne.
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #41823 Dátum: 2012.12.05 szerda, 19:08:53 »

25+9+10+2=41k tehát 6k amivel olcsóbb lenne.
[/quote]Szerintem ez így 46.000!!!  Így csak 700Ft a külömbség!  Wink
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #41824 Dátum: 2012.12.05 szerda, 19:10:15 »

Az én (csak az én) véleményem az, hogyha vállal rá garanciát, akkor én inkább megcsináltatnám. Arra nemigen van garancia, hogy a bontott nem fog szivárogni 1-2 év múlva.
Ha pedig 25k, akkor a 9k feltöltés még mindig ott lesz, a le-fel 10k is, plusz az utad a kompresszorér, vagy a posta is legyen mondjuk 2k.
25+9+10+2=41k tehát 6k amivel olcsóbb lenne.
Mondjuk nekem egy ötössel vékonyabb volt a számla, de nagyjából jó a számításod. Én is inkább a felújítást választottam volna, de a szaki szerint nem felújítható ez a klímakompresszor, ezért voltam kényszerű másikat szerezni. Nekem csak az szúrt szemet, hogy egyik szaki szerint nem javítható a kompresszor, a másik szerint meg de. Ha legközelebb bajom lesz a kompresszorommal, akkor futok benne én is több kört, hogy megoldható-e a felújítás. Nekem most így van egy bontott kompresszorom, akkor újjá varázsoltatnám...  integet2
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #41825 Dátum: 2012.12.05 szerda, 19:13:24 »

25+9+10+2=41k tehát 6k amivel olcsóbb lenne.
Szerintem ez így 46.000!!!
Én nem számoltam utána, de jól látod! Mikor azt írtam, hogy nagyjából jó a számítás én csak a végösszeget néztem, a számítás pontosságát nem figyeltem.  integet2
Naplózva
Lala81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #41826 Dátum: 2012.12.05 szerda, 20:50:16 »

hidegen meg leejti teljesen?
Mert ma ezt vettem észre, hogy hidegen nagyot zuhan a fordulatszám...
Nekem melegen is fent tartja.
Naplózva

Mk3 2004 1.8 110le
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #41827 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 06:36:17 »

Sziasztok!

Mekkora az mk3 szedánokon elöl a jobb oldali ablaktörlő lapát?
Tönkrement,és nem lesz ma nálam kéznél egy mérőszalag se...  vigyor3
50 cm körül van?

Köszi
Doby
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #41828 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 06:37:19 »

25+9+10+2=41k tehát 6k amivel olcsóbb lenne.
Szerintem ez így 46.000!!!  Így csak 700Ft a külömbség!  Wink
Smiley na ezt elszámoltam Sad
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #41829 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 08:17:10 »

Sziasztok!

Mekkora az mk3 szedánokon elöl a jobb oldali ablaktörlő lapát?
Tönkrement,és nem lesz ma nálam kéznél egy mérőszalag se...  vigyor3
50 cm körül van?

Köszi
Doby

50 és 55 cm a két első. A jobbos a hosszabb, ha jól emlékszem, de azt ránézésre is meg tudod mondani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #41830 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 09:00:54 »

Most nézegetem az alkatrészeket itt és felmerült bennem egy kérdés.
Hétvégén kuplung + lendkerék csere lesz. A főtengely szimering mellett ezek közül nem érdemes valamelyiket még cserélni?

https://cromax.hu/ford/mondeo-2000-2007-/260000000-sebessegvalto/261110000-sebessegvalto-es-alkatreszei/261110641-sebessegvalto-tomitesei/?limitstart=0
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #41831 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 10:21:36 »

Most nézegetem az alkatrészeket itt és felmerült bennem egy kérdés.
Hétvégén kuplung + lendkerék csere lesz. A főtengely szimering mellett ezek közül nem érdemes valamelyiket még cserélni?

https://cromax.hu/ford/mondeo-2000-2007-/260000000-sebessegvalto/261110000-sebessegvalto-es-alkatreszei/261110641-sebessegvalto-tomitesei/?limitstart=0
Alkatrészeket megszerezted már? Csak azért kérem, mert ha nem akkor véletlen se a cromax-tól vedd meg!!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #41832 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 11:09:19 »

Alkatrészeket megszerezted már? Csak azért kérem, mert ha nem akkor véletlen se a cromax-tól vedd meg!!!

Még nem vettem meg.
Mármint ha a szimering-re gondolsz.

Van javaslatod?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41833 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 11:27:29 »

Most nézegetem az alkatrészeket itt és felmerült bennem egy kérdés.
Hétvégén kuplung + lendkerék csere lesz. A főtengely szimering mellett ezek közül nem érdemes valamelyiket még cserélni?

https://cromax.hu/ford/mondeo-2000-2007-/260000000-sebessegvalto/261110000-sebessegvalto-es-alkatreszei/261110641-sebessegvalto-tomitesei/?limitstart=0
egy uj kuplungtarcsam van, ha erdekel. occon adom :-)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #41834 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 14:35:32 »

egy uj kuplungtarcsam van, ha erdekel. occon adom :-)

Szia!

Köszi, de most vettem komplett szettet lendkerékkel együtt óccsóért.  eljen

 wave

Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #41835 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 17:15:43 »

Szia!

Köszi, de most vettem komplett szettet lendkerékkel együtt óccsóért.  eljen

 wave


Na erre gondoltam  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dawe
Vendég
« Új hozzászólás #41836 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 18:51:01 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.

Van egy 2002-es, 1.8-as, benzines Mondeóm. Pár hónapja teljesen kiszámíthatatlanul, mindenféle rendszer nélkül produkálja az alábbi hibát. Több szervízben voltam vele, nem nagyon tudtak mit kezdeni a dologgal pedig mindent átnéztek.

Időnként amikor autópályán rendes tempóval megyek egyszer csak teljes elerőtlenedik a gáz, teljesen megszűnik fogni, viszont motor továbbra is megy. Semmilyen láma nem gyullad ki. Csökken-csökken a sebesség, majd egyszer csak újra fogni kezd a gáz. Néha rosszabb esetben teljesen le kell lassítanom leállósávban, le kell állítanom a motort, és újraindítva jó lesz. De ilyenkor ezek után csak maximum 110-120 km/h-val tudok menni hazáig, különben újra előjön.

Máskor meg tudok menni Miskolcig meg vissza minden hiba nélkül.

Városban illetve autóúton, ahol nem megyek nagyon gyorsan, soha nem jelentkezik a dolog (szervizből is elvitték computert rákötve, hogy megnézzék, akkor persze nem jött ki  falbav.

Volt, olyan, hogy kihívtam a szerelőt a helyszínre. Mire kijött, és rátette a computert, semmilyen hibát nem jelzett. Elviszem szervizbe, töviről-hegyire átnézik, semmit nem találnak, computer sem jelez semmit.

De ettől még újra és újra előjön...

Hallottam már nagyon sok dolgot mi lehet (Lambda-szonda, katalizátor stb-stb), de egyelőre ezek nem jöttek be.

Ti mit gondoltok?

Köszi előre is!
Dawe
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #41837 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 19:04:54 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy 2002-es, 1.8-as, benzines Mondeóm. Pár hónapja teljesen kiszámíthatatlanul, mindenféle rendszer nélkül produkálja az alábbi hibát. Több szervízben voltam vele, nem nagyon tudtak mit kezdeni a dologgal pedig mindent átnéztek.
Időnként amikor autópályán rendes tempóval megyek egyszer csak teljes elerőtlenedik a gáz, teljesen megszűnik fogni, viszont motor továbbra is megy. Semmilyen láma nem gyullad ki. Csökken-csökken a sebesség, majd egyszer csak újra fogni kezd a gáz. Néha rosszabb esetben teljesen le kell lassítanom leállósávban, le kell állítanom a motort, és újraindítva jó lesz. De ilyenkor ezek után csak maximum 110-120 km/h-val tudok menni hazáig, különben újra előjön.
Máskor meg tudok menni Miskolcig meg vissza minden hiba nélkül.
Városban illetve autóúton, ahol nem megyek nagyon gyorsan, soha nem jelentkezik a dolog (szervizből is elvitték computert rákötve, hogy megnézzék, akkor persze nem jött ki  falbav.
Volt, olyan, hogy kihívtam a szerelőt a helyszínre. Mire kijött, és rátette a computert, semmilyen hibát nem jelzett. Elviszem szervizbe, töviről-hegyire átnézik, semmit nem találnak, computer sem jelez semmit.
De ettől még újra és újra előjön...
Hallottam már nagyon sok dolgot mi lehet (Lambda-szonda, katalizátor stb-stb), de egyelőre ezek nem jöttek be.
Ti mit gondoltok?
Köszi előre is!
Dawe

talán hülyeség, amit mondok (majd a nagyok kijavítanak), de nem lehet, hogy a tank szellőztető van eldugulva és akkora vákum keletkezik a tankban, hogy annak ellenében már nem tudja szívni a benzint?

Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #41838 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 19:08:17 »

talán hülyeség, amit mondok (majd a nagyok kijavítanak), de nem lehet, hogy a tank szellőztető van eldugulva és akkora vákum keletkezik a tankban, hogy annak ellenében már nem tudja szívni a benzint?


nem tűnik butaságnak...ismerősöm KIA OPYRUS típusú fhostalicskája is ezt csinálja, így a 200km/h-t alig tudja tartani kis ideig mert az meg nem tud magénak elég levegőt vagy üzemanyagot juttatni a motorba...persze az egy szhar kocsi azzal a nagy dög motorjával!

Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #41839 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 19:41:31 »

talán hülyeség, amit mondok (majd a nagyok kijavítanak), de nem lehet, hogy a tank szellőztető van eldugulva és akkora vákum keletkezik a tankban, hogy annak ellenében már nem tudja szívni a benzint?



Vagy az AC pumpa döglődik?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41840 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 19:53:46 »

nem tűnik butaságnak...ismerősöm KIA OPYRUS típusú fhostalicskája is ezt csinálja, így a 200km/h-t alig tudja tartani kis ideig mert az meg nem tud magénak elég levegőt vagy üzemanyagot juttatni a motorba...persze az egy szhar kocsi azzal a nagy dög motorjával!

ez azért van, h ne menjenek vele annyival, mert nem bírja  hehe  mint a veyronnál, amire nem bírt senki olyan gumit csinálni ami bírja a nemtomhányszáz km/h-t sokáig, ezért tizenpárperc nagyon gyorsan menés után kiürül a tank.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #41841 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 20:00:40 »

ez azért van, h ne menjenek vele annyival, mert nem bírja  hehe  mint a veyronnál, amire nem bírt senki olyan gumit csinálni ami bírja a nemtomhányszáz km/h-t sokáig, ezért tizenpárperc nagyon gyorsan menés után kiürül a tank.
az egy autó azért  vigyor3 amúgy meg a repülők mennek annyival  Grin

a kia meg csak úgy szhart bele  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #41842 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 20:06:24 »

50 és 55 cm a két első. A jobbos a hosszabb, ha jól emlékszem, de azt ránézésre is meg tudod mondani.

AndyA

Utólag is köszönöm!  worship
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41843 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 20:10:27 »

Utólag is köszönöm!  worship
majd bal oldalra tedd a hosszabbat  Wink
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #41844 Dátum: 2012.12.07 péntek, 07:08:00 »

Sziasztok!

Végre 2 hónap után kész az autó nagyjából, karosszériára felkerül a fekete F-2-es lökös már csak a hűtő maszk színre fújása van vissza.
Viszont egy dolog még vissza van. Hosszas keresgélés után végre találtam számomra megfelelő gátlókat amiket szerdán cserél a szaki.
Kérdésem annyi lenne, hogy mit érdemes ilyenkor megnézetni vele ha már úgy is meg lesz bontva a hátulja , illetve tapasztalat alapján mire számíthatok, milyen kopó alkatrészeket kell cserélni?
Jelenség; nagyon hupog-kopog a hátulja és kicsit nagyobb sebességű kanyarban úszik a segge.

Előre is köszönöm
farika worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #41845 Dátum: 2012.12.07 péntek, 07:20:21 »

Sziasztok!

Végre 2 hónap után kész az autó nagyjából, karosszériára felkerül a fekete F-2-es lökös már csak a hűtő maszk színre fújása van vissza.
Viszont egy dolog még vissza van. Hosszas keresgélés után végre találtam számomra megfelelő gátlókat amiket szerdán cserél a szaki.
Kérdésem annyi lenne, hogy mit érdemes ilyenkor megnézetni vele ha már úgy is meg lesz bontva a hátulja , illetve tapasztalat alapján mire számíthatok, milyen kopó alkatrészeket kell cserélni?
Jelenség; nagyon hupog-kopog a hátulja és kicsit nagyobb sebességű kanyarban úszik a segge.

Előre is köszönöm
farika worship

Szia!
Hátsó kutyacsontok (stabilizátor összekötők) http://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80210000-hatso-futomu-alkatreszek/80210133-hatso-stabilizator-rud-gombfej/4003-stabilizatorrud-gombfej-ford-mondeo-2000-2007-hatso-4/5ajtos
 illetve maga a stabilizátór rúd http://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80210000-hatso-futomu-alkatreszek/80210099-hatso-stabilizator-rud/3169-hatso-kereszt-stabilizator-rud-ford-mondeo-2000-2007-4/5-ajt
a szilentjeivel http://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80210000-hatso-futomu-alkatreszek/80210143-hatso-stabilizator-rud-reszei/4467-hatso-stabilizator-szilentblok-ford-mondeo-2000-2007-4/5-a_
. Ez utóbbit együtt érdemes cserélni, ellenőrzéskor nem szabadna a rúdnak fel-le irányban mozognia.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.07 péntek, 07:24:07 írta V.Tamás » Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #41846 Dátum: 2012.12.07 péntek, 07:44:10 »


THX!
 worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #41847 Dátum: 2012.12.07 péntek, 14:41:17 »

Sziasztok!    Elkészült végre az én drágám,de nem minősitem a munkát gun.  Szóval vannak hiányosságok rendesen. A nagyon tisztelt klubtársaktól azt szeretném megtudni,tudtok e ajánlani nekem egy Vik mester worship szintű hozzáértőt itt Vas megyében?
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #41848 Dátum: 2012.12.07 péntek, 19:57:33 »

majd bal oldalra tedd a hosszabbat  Wink

Igen, kiderült az is hogy a bal a hosszabb  eplus2
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
dsstar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #41849 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 13:21:19 »

Helló mindenkinek!

Új vagyok itt és egyből egy kérdéssel kezdeném. Pár napja boldog tulajdonosa lettem egy 2001-es 1.8-as benzines mondeonak azonban tegnap észrevettem egy olyan problémát, hogy ha a kocsi egy helyben áll akkor a fordulatszám jó de amint elindulok és kinyomom a  kuplungot a fordulatszám nagyon nehezen esik vissza és 1600 alá nem is esik vissza. De amint megállok (kinyomott kuplunggal is) a fordulatszám visszaesik a normálisra. Abban kérném a segítségeteket, hogy mi okozhatja ezt a problémát. Előre is köszi.
Naplózva

MK3 2001 1.8 125LE sedan
Oldalak: 1 ... 830 831 832 833 834 835 836 [837] 838 839 840 841 842 843 844 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.193 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.