Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 08:24:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21465414 alkalommal)
0 Felhasználó és 283 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3600 Dátum: 2005.11.09 szerda, 10:45:00 »

Ha megnyomod az AC gombot, akkor az ECO felirat jelenik meg, és akkor nem megy a klíma.
 
De: rtfm!!!
Ha az auto gomb megnyomása után kikapcsolom  a klímát, akkor az auto funkció is kikapcsol...
Az ECO felirattal még nem találkoztam, de most letesztelem :-)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3601 Dátum: 2005.11.09 szerda, 10:54:00 »

Ha az auto gomb megnyomása után kikapcsolom  a klímát, akkor az auto funkció is kikapcsol...
Az ECO felirattal még nem találkoztam, de most letesztelem :-)
Az ECO felirat a faceliftes Mondeokban van már. Egyébként az auto felirat eltünik, de a levegőt ugyan úgy keveri, ahogy kell, csak a klímát nem teszi hozzá.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3602 Dátum: 2005.11.09 szerda, 11:09:00 »

Nem sikerült ECO feliratot előcsalni belőle. Vagy AUTO és akkor megy a klíma is, vagy anélkül és akkor a klíma sem megy...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3603 Dátum: 2005.11.09 szerda, 13:34:00 »

haj,
 
jaja, nekem sincs ECO felirat, de kikapcsolt klimatika mellett is teljes ertekuen funkcional, marmint a befujas vezerles es a futes Cool
Aze kicsit Lbeszelgetnek azzal a mernokurral, aki ezta az allando klimazast kitatalta. Mar csak azert is, mert nem kene telen klimazni, masodsorban 4fok alatt a klima elvileg be sem kapcsolhato. Persze az automatica valceg be akarnak kapcsolni akkoris...
Eleg idiota megoldas. Szerintem.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3604 Dátum: 2005.11.09 szerda, 21:35:00 »

FELHÍVÁS!
 
Tisztelt Mondeo III tulajok! Ma autóval jöttem-mentem a Bp-Tatabánya viszonylaton. Kb 5 olyan Mondeót láttam, amelyiknek az egyik (vagy 2!) hásó izzója ki volt égve. Így nem kör a kör hátul!!!
Ez a Mondeo egyik legszebben kitalált része, ne rontsuk már el! Ellenőrizzétek a hátsó lámpák MINHÁROM izzóját! Legyen kör a kör!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3605 Dátum: 2005.11.09 szerda, 22:26:00 »

FELHÍVÁS!
 
Tisztelt Mondeo III tulajok! Ma autóval jöttem-mentem a Bp-Tatabánya viszonylaton. Kb 5 olyan Mondeót láttam, amelyiknek az egyik (vagy 2!) hásó izzója ki volt égve. Így nem kör a kör hátul!!!
Ez a Mondeo egyik legszebben kitalált része, ne rontsuk már el! Ellenőrizzétek a hátsó lámpák MINHÁROM izzóját! Legyen kör a kör!
A hátós helyzetjelző nem csak kettő izzó?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3606 Dátum: 2005.11.09 szerda, 22:33:00 »

A hátós helyzetjelző nem csak kettő izzó?
Nemrégen cseréltem a sajátomban, abban 3 van, ebből kettőt kellett cserélni (2 db 5W bajonettzáras izzó). Igaz a harmadik a féklámpával kombinált, de így hárman együtt világítják be a lámpatereket.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3607 Dátum: 2005.11.09 szerda, 23:07:00 »

Nemrégen cseréltem a sajátomban, abban 3 van, ebből kettőt kellett cserélni (2 db 5W bajonettzáras izzó). Igaz a harmadik a féklámpával kombinált, de így hárman együtt világítják be a lámpatereket.

 
Én is láttam már sokszor ilyet.
És a kör tényleg akkor szép,ha kör!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3608 Dátum: 2005.11.09 szerda, 23:14:00 »

Nemrégen cseréltem a sajátomban, abban 3 van, ebből kettőt kellett cserélni (2 db 5W bajonettzáras izzó). Igaz a harmadik a féklámpával kombinált, de így hárman együtt világítják be a lámpatereket.
Értem, akkor a harmadik az kétszálás. Smiley Ez tévesztett meg. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3609 Dátum: 2005.11.10 csütörtök, 15:30:00 »

haj,
 
jaja, nekem sincs ECO felirat, de kikapcsolt klimatika mellett is teljes ertekuen funkcional, marmint a befujas vezerles es a futes Cool
Aze kicsit Lbeszelgetnek azzal a mernokurral, aki ezta az allando klimazast kitatalta. Mar csak azert is, mert nem kene telen klimazni, masodsorban 4fok alatt a klima elvileg be sem kapcsolhato. Persze az automatica valceg be akarnak kapcsolni akkoris...
Eleg idiota megoldas. Szerintem.
Zacci!
 
Ha télen nem használod sosem a klímát, akkor kiszáradnak a klíma "O" gyűrűk és egy idő után elkezd elszivárogni a klímagáz.
A klímában gáz mellett úgynevezett klímaolaj is van, ami keni a tömítéseket és a kompresszort.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3610 Dátum: 2005.11.10 csütörtök, 15:35:00 »

Devlin,
 
jaja, ezt tom, de ott bukik meg a dolog, hogy +4fok alatt nem is kapcsolhato be a klima. Ergo telen hidegben ha akarnam se tudnam bekapcsolni. Nah akkor most ilyenkor mit tegyen a kispolgar ?
 
Melegitsem hajszaritoval ? Cool Garazs nincs, de ha lenne, akkor sem pofekeltetnem tele CO2-vel.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3611 Dátum: 2005.11.10 csütörtök, 19:06:00 »

Devlin,
 
jaja, ezt tom, de ott bukik meg a dolog, hogy +4fok alatt nem is kapcsolhato be a klima. Ergo telen hidegben ha akarnam se tudnam bekapcsolni. Nah akkor most ilyenkor mit tegyen a kispolgar ?
 
Melegitsem hajszaritoval ? Cool Garazs nincs, de ha lenne, akkor sem pofekeltetnem tele CO2-vel.
A szélvédő-párátlanító üzemmódban szerintem működik a klíma télen is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3612 Dátum: 2005.11.10 csütörtök, 19:33:00 »

Angel,
 
Pedig a nagy konyv azt irja, hogy +4 alatt game over. Nah, majd meglassuk...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3613 Dátum: 2005.11.11 péntek, 08:09:00 »

Devlin,
 
jaja, ezt tom, de ott bukik meg a dolog, hogy +4fok alatt nem is kapcsolhato be a klima. Ergo telen hidegben ha akarnam se tudnam bekapcsolni. Nah akkor most ilyenkor mit tegyen a kispolgar ?
 
Melegitsem hajszaritoval ? Cool Garazs nincs, de ha lenne, akkor sem pofekeltetnem tele CO2-vel.
Zacci
 
Ha benyomod az AC gombot, akkor menni fog a klíma 4 fok alatt is.
A 4 fok csak az automatikára vontakozik.
Ez jól jöhet párátlanításra. (A klíma szárítja a levegőt.
És a nyálkahártyát... Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3614 Dátum: 2005.11.11 péntek, 15:03:00 »

Angel,
 
Pedig a nagy konyv azt irja, hogy +4 alatt game over. Nah, majd meglassuk...
Szia Zacci!
Lehet, már kérdezték, de érdeklődnék, hogy fogyaszt a MONDI-d? Minden útviszony+Klíma...
Üdv.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3615 Dátum: 2005.11.11 péntek, 17:01:00 »

ESU2 64,
 
Nuh, eddig az 5.7-9.5-os intervallumot tudom mondani. 5.7 nyaron volt tartos 90km/h mellett asszem legkondi nelkul. De altalaban nekem varosban nyaron olyan 8.5 korul alakul legkondival. Az azt jelenti, hogy reggel meloba be kb. 1ora, melobol haza kb. 1ora. Pestimre-Budafoki ut tavolsagban. Elmeletileg 20perces lenne az ut, de ugye a dugok... Nemreg mentunk le parommal Ratkara (tokaj melletti kis falu) kb. 100-110-es atlag mellett az ossze megtett ut kb. 500km atlagaban 7.5-re jott ki a fogyi futessel, ha ez utobbi jelent valamit Cool. kb. ugy szamoltam, hogy telen +1littyo lesz a nyari atlaghoz kepest es be is jott. Epp most neztem meg a kedvedert a fogyasztast es jelenleg 9.5
Mondjuk ebben most picit tobb dugo van, mert a Lagymanyosinal a Budafoki utat felujitjak, igy kb. 1.5 ora, mire reggel beerek. Neha szoktam neki nyomni, de altalaban nyugisan vezetek.
Szal a fogyi sok mindenttol fugg, de legfokkeppen a labadtol.
Osszefoglalva (2szemellyel):
 
Autopalyan (telen): kb. 7.5
Autopalyan (nyaron): passz, de kb. 7.5 legkondival  
Autopalyan (nyaron): 4 szemellyel+hatul 1db huto+legkondi 130-150km/h korul kb. 8-8.5 Cool
Autouton (90km/h, nyaron): kb. 5.7 Cool
Varosban (telen): kb. 9.5 eddig
Varosban (nyaron+legkondi): kb. 8.5
 
Oszt vannak akiknel atlagban 10-11-et zabal, de nyilvan ok "picit" jobban nyomjak Cool
 
Mindenesetre azt tapasztaltam, hogy a regi 1.6-os MKI mondimmal kb. azonos merteku benyat zabal, viszont "picit" jobban megy. 90 vs 145 paci Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3616 Dátum: 2005.11.11 péntek, 21:45:00 »

Van az autóban elöl a szélvédő alatti légbefúvó nyíláson egy lila kör alakú izémicsoda. Tudja valaki, hogy mire való?
 
Itt a képe:
Izémicsoda
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3617 Dátum: 2005.11.11 péntek, 21:48:00 »

Van az autóban elöl a szélvédő alatti légbefúvó nyíláson egy lila kör alakú izémicsoda. Tudja valaki, hogy mire való?
 
Itt a képe:
Izémicsoda
Szia! Én úgy tudom az a távnyitós kulcs vevője.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3618 Dátum: 2005.11.11 péntek, 22:05:00 »

Van az autóban elöl a szélvédő alatti légbefúvó nyíláson egy lila kör alakú izémicsoda. Tudja valaki, hogy mire való?
 
Itt a képe:
Izémicsoda
Bluetooth vagy GPS vevő
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3619 Dátum: 2005.11.11 péntek, 22:29:00 »

Van az autóban elöl a szélvédő alatti légbefúvó nyíláson egy lila kör alakú izémicsoda. Tudja valaki, hogy mire való?
 
Itt a képe:
Izémicsoda
"Sunload sensor"
Napfény (erősség/beesési szög) érzékelő.  
A digit klíma használja a jelét.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3620 Dátum: 2005.11.12 szombat, 00:38:00 »

Van az autóban elöl a szélvédő alatti légbefúvó nyíláson egy lila kör alakú izémicsoda. Tudja valaki, hogy mire való?
 
Itt a képe:
Izémicsoda
Ez akár kvíz kérdés is lehetett volna!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3621 Dátum: 2005.11.12 szombat, 11:28:00 »

ESU2 64,
 
Nuh, eddig az 5.7-9.5-os intervallumot tudom mondani. 5.7 nyaron volt tartos 90km/h mellett asszem legkondi nelkul. De altalaban nekem varosban nyaron olyan 8.5 korul alakul legkondival. Az azt jelenti, hogy reggel meloba be kb. 1ora, melobol haza kb. 1ora. Pestimre-Budafoki ut tavolsagban. Elmeletileg 20perces lenne az ut, de ugye a dugok... Nemreg mentunk le parommal Ratkara (tokaj melletti kis falu) kb. 100-110-es atlag mellett az ossze megtett ut kb. 500km atlagaban 7.5-re jott ki a fogyi futessel, ha ez utobbi jelent valamit Cool. kb. ugy szamoltam, hogy telen +1littyo lesz a nyari atlaghoz kepest es be is jott. Epp most neztem meg a kedvedert a fogyasztast es jelenleg 9.5
Mondjuk ebben most picit tobb dugo van, mert a Lagymanyosinal a Budafoki utat felujitjak, igy kb. 1.5 ora, mire reggel beerek. Neha szoktam neki nyomni, de altalaban nyugisan vezetek.
Szal a fogyi sok mindenttol fugg, de legfokkeppen a labadtol.
Osszefoglalva (2szemellyel):
 
Autopalyan (telen): kb. 7.5
Autopalyan (nyaron): passz, de kb. 7.5 legkondival  
Autopalyan (nyaron): 4 szemellyel+hatul 1db huto+legkondi 130-150km/h korul kb. 8-8.5 Cool
Autouton (90km/h, nyaron): kb. 5.7 Cool
Varosban (telen): kb. 9.5 eddig
Varosban (nyaron+legkondi): kb. 8.5
 
Oszt vannak akiknel atlagban 10-11-et zabal, de nyilvan ok "picit" jobban nyomjak Cool
 
Mindenesetre azt tapasztaltam, hogy a regi 1.6-os MKI mondimmal kb. azonos merteku benyat zabal, viszont "picit" jobban megy. 90 vs 145 paci Cool
Szia Zacci!

Köszi a tájékoztatást, korrekt!
Nekem is 1,6-osom volt,( ZETEC 16V ) de nem Mondi...Onnan van némi kevés rálátásom a Ford-ra, sacc/kb mit fogyaszt. Bár eddig is a MONDEO III-ról jókat hallottam, ami a fogyasztást illeti, amiket írtál sztem nem vészes. Még a benzines-változatban nem ültem, sajna nálunk TDCI van a márkakereskedésben tesztvezetésre.
Többen győzködnek, vágjak bele a diesel-be...Kétségtelen, a fogyasztásuk ! Asszem marad a benzin 2L 195Nm, 145 ló.
Még keresgélem a szakemberek véleményét, az új fejlesztésű, közös-nyomócsöves motorokról - SCI - az első vélemények szerint már-már diesel-es a fogyasztás...Hm...
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3622 Dátum: 2005.11.12 szombat, 11:38:00 »

"Sunload sensor"
Napfény (erősség/beesési szög) érzékelő.  
A digit klíma használja a jelét.
Petya: nem csalódtunk benned!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3623 Dátum: 2005.11.12 szombat, 12:18:00 »

"Sunload sensor"
Napfény (erősség/beesési szög) érzékelő.  
A digit klíma használja a jelét.
Köszönöm!
Hiába, az agytröszt...
Eszméletlen, mi tudás van itten felhalmozva.
Teljesen elveszettnek érezném magam, ha nem lenne ez a fórum VELETEK! Hát ezt akár át is írhatnám a "De jó ez a fórum" topicba
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3624 Dátum: 2005.11.13 vasárnap, 23:35:00 »

Döglődik a kp.záram. Sad Nekem be van programozva, hogy induláskor zárjon, és olyan probléma van vele, mikor megállásnál nyitnám ki, hogy nem nyilitja ki a többi ajtót. Majd kis idő múlva 5-30mp elteltével nyilik a többi ajtó. Zárásnál nem vettem észre ilyen problémát, akkor mindet egyszerre zárja.
Még szerencsére működik de, mi okozhatja, hogy ennyivel késöbb reagál csak a többi ajtó? Természetsen nem mindig csinálja, csak néha. Úgyhogy az szinte 100% mikor beviszem a szervízbe éppen jó lesz. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3625 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 00:09:00 »

Szia Zacci!

Köszi a tájékoztatást, korrekt!
Nekem is 1,6-osom volt,( ZETEC 16V ) de nem Mondi...Onnan van némi kevés rálátásom a Ford-ra, sacc/kb mit fogyaszt. Bár eddig is a MONDEO III-ról jókat hallottam, ami a fogyasztást illeti, amiket írtál sztem nem vészes. Még a benzines-változatban nem ültem, sajna nálunk TDCI van a márkakereskedésben tesztvezetésre.
Többen győzködnek, vágjak bele a diesel-be...Kétségtelen, a fogyasztásuk ! Asszem marad a benzin 2L 195Nm, 145 ló.
Még keresgélem a szakemberek véleményét, az új fejlesztésű, közös-nyomócsöves motorokról - SCI - az első vélemények szerint már-már diesel-es a fogyasztás...Hm...
Üdv.
Az SCi olyan üzemanyagot kívánna, amilyen gyakorlatilag nálunk nincs. A fogyija meg nem jelentősen jobb, mint a sima 1,8-as. Szerintem sok értelme nincs. Én még nem is láttam SCi-t.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3626 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 00:14:00 »

Szia Zacci!

Köszi a tájékoztatást, korrekt!
Nekem is 1,6-osom volt,( ZETEC 16V ) de nem Mondi...Onnan van némi kevés rálátásom a Ford-ra, sacc/kb mit fogyaszt. Bár eddig is a MONDEO III-ról jókat hallottam, ami a fogyasztást illeti, amiket írtál sztem nem vészes. Még a benzines-változatban nem ültem, sajna nálunk TDCI van a márkakereskedésben tesztvezetésre.
Többen győzködnek, vágjak bele a diesel-be...Kétségtelen, a fogyasztásuk ! Asszem marad a benzin 2L 195Nm, 145 ló.
Még keresgélem a szakemberek véleményét, az új fejlesztésű, közös-nyomócsöves motorokról - SCI - az első vélemények szerint már-már diesel-es a fogyasztás...Hm...
Üdv.
Én voltam SCI-vel egy horvátországi hétvégén. Tény, hogy dinamikus, jól ugrik, de ami a fogyasztását illeti, nem sokkal maradt el az én MKII, 1.8-asom mögött.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3627 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 01:03:00 »

A hátós helyzetjelző nem csak kettő izzó?
Nem. Három, mert az a rész is világít, ami amúgy a féklámpa, csak gyengébben.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3628 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 01:06:00 »

Angel,
 
Pedig a nagy konyv azt irja, hogy +4 alatt game over. Nah, majd meglassuk...
Semmi game over, ha párátlanítasz, -26°C-ban még biztos működik:-) Ez tapasztalat, ez volt legalábbis a leghidegebb, amit a külső hőmérő tudtommal mutatott, és közben a klíma is ment. Köd is volt abban a rohadt hidegben, úgyhogy kellett, mert nagy volt a pára
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3629 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 01:10:00 »

Az SCi olyan üzemanyagot kívánna, amilyen gyakorlatilag nálunk nincs. A fogyija meg nem jelentősen jobb, mint a sima 1,8-as. Szerintem sok értelme nincs. Én még nem is láttam SCi-t.
Én láttam, sőt vezettem is, ezért azt gondolom, hogy amit írsz, az nem állja meg a helyét. Volt nálam sima 1.8-as is, az SCi több, mint egy literrel kevesebbet fogyaszt (7 alatt volt az átlagom). De ha nyomod neki, akkor viszont zabál. Olyasmi az SCi, mint a Mitsubishi GDI-je: alacsony fordulaton szegénykeverékkel megy.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3630 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 01:12:00 »

Én voltam SCI-vel egy horvátországi hétvégén. Tény, hogy dinamikus, jól ugrik, de ami a fogyasztását illeti, nem sokkal maradt el az én MKII, 1.8-asom mögött.
Ez OK, csakhogy az MKIII jóval nehezebb, és erősebb is 15 lóval (mármint az SCi), így még az azonos fogyasztás is jó eredmény lenne tőle.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3631 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 07:15:00 »

Döglődik a kp.záram. Sad Nekem be van programozva, hogy induláskor zárjon, és olyan probléma van vele, mikor megállásnál nyitnám ki, hogy nem nyilitja ki a többi ajtót. Majd kis idő múlva 5-30mp elteltével nyilik a többi ajtó. Zárásnál nem vettem észre ilyen problémát, akkor mindet egyszerre zárja.
Még szerencsére működik de, mi okozhatja, hogy ennyivel késöbb reagál csak a többi ajtó? Természetsen nem mindig csinálja, csak néha. Úgyhogy az szinte 100% mikor beviszem a szervízbe éppen jó lesz. Smiley
Scratch
 
Nem azóta csinálha, mióta hidegebb van?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3632 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 10:07:00 »

Scratch
 
Nem azóta csinálha, mióta hidegebb van?
Devlin,
 
de de, van valami ötleted?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3633 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 10:50:00 »

Ez OK, csakhogy az MKIII jóval nehezebb, és erősebb is 15 lóval (mármint az SCi), így még az azonos fogyasztás is jó eredmény lenne tőle.
A 125 lovas 1,8-as átlagfogyija 7,6, míg az SCi-é 7,2.. Város: 11/9,9, oút 5,6/5,7, azaz it rosszabb az SCi. Szerintem így sok értelme nincs az SCi-nek, főként, hogy szinte annyi, mint a TDCi. (400k a difi) És annak mindenféle kénmentes kellene - amilyen itt gyakorlatilag nincs, azaz ami van, az nem felel meg annak az elvárásnak, amit az SCi kér.
 
Milyen vicces: a 2.0 pont 2 decivel fogyaszt többet, mint a 125 lovas 1,8-as. Ez gyakorlatilag semmi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3634 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 10:53:00 »

üdv, mindenkinek!
 
másnál is jelentkezett olyan porbléma, hogy reggeli hideg indításnál az elektromos dolgok vacakoltak?
nálam a következők jelentkeznek nap mint nap:
 - indítás után melegítem a kis dieselt, aztán álló helyzetben egyszercsak bezár a központizásr. vagy, ha nem is zár be kattog???
 - hideg állapotban a csomagtartó nem nyitható???
 
veletek fordult már elő hasonló?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3635 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 16:03:00 »

üdv, mindenkinek!
 
másnál is jelentkezett olyan porbléma, hogy reggeli hideg indításnál az elektromos dolgok vacakoltak?
nálam a következők jelentkeznek nap mint nap:
 - indítás után melegítem a kis dieselt, aztán álló helyzetben egyszercsak bezár a központizásr. vagy, ha nem is zár be kattog???
 - hideg állapotban a csomagtartó nem nyitható???
 
veletek fordult már elő hasonló?
Hidegbe nekem is problémázik a kp.zár. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3636 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 17:48:00 »

A 125 lovas 1,8-as átlagfogyija 7,6, míg az SCi-é 7,2.. Város: 11/9,9, oút 5,6/5,7, azaz it rosszabb az SCi. Szerintem így sok értelme nincs az SCi-nek, főként, hogy szinte annyi, mint a TDCi. (400k a difi) És annak mindenféle kénmentes kellene - amilyen itt gyakorlatilag nincs, azaz ami van, az nem felel meg annak az elvárásnak, amit az SCi kér.
 
Milyen vicces: a 2.0 pont 2 decivel fogyaszt többet, mint a 125 lovas 1,8-as. Ez gyakorlatilag semmi.
Nekem több volt a különbség, de azt hiszem, ezt már írtam. Elméletileg a 99-es, 100-as benyák kénmentesek nálunk, de nem hallottam arról, hogy gond lenne neki a sima 95/98.  
 
Az 1.8/2.0 témához annyit, hogy az igaz ugyan, hogy a fogyasztás csak 2 decivel több, de pl. 1.8-as van Trend felszereltséggel, míg a 2.0 csak Sport/Ghia és feljebb, így az árkülönbség jelentős lehet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3637 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 18:21:00 »

Devlin,
 
de de, van valami ötleted?
Valamelyik zármechanika szorul és ezért visszazár a központi zár.
Állítólag.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3638 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 20:35:00 »

Döglődik a kp.záram. Sad Nekem be van programozva, hogy induláskor zárjon, és olyan probléma van vele, mikor megállásnál nyitnám ki, hogy nem nyilitja ki a többi ajtót. Majd kis idő múlva 5-30mp elteltével nyilik a többi ajtó. Zárásnál nem vettem észre ilyen problémát, akkor mindet egyszerre zárja.
Még szerencsére működik de, mi okozhatja, hogy ennyivel késöbb reagál csak a többi ajtó? Természetsen nem mindig csinálja, csak néha. Úgyhogy az szinte 100% mikor beviszem a szervízbe éppen jó lesz. Smiley
Nos Scrach 62 400 Ft GEM modul csere. Én is így jártam. Egyszerűen a jobb első ajtót hol nem vezérelte, hol kettőre zárta. Sajnos úgy néz ki típushiba lesz ez...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3639 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 21:22:00 »

Sziasztok! Most készülök egy mondeót venni. Meg tudja nekem valaki mondani, hogy mi a különbség a 2.0 TDDI és a TDCI motor között? A ford ügyfélszolgálata letagadta, hogy létezne TDDI motorjuk!?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3640 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 21:33:00 »

Sziasztok! Most készülök egy mondeót venni. Meg tudja nekem valaki mondani, hogy mi a különbség a 2.0 TDDI és a TDCI motor között? A ford ügyfélszolgálata letagadta, hogy létezne TDDI motorjuk!?
Ebben a kérdésben mostánság Zsoel komplett hőskölteményt tud neked előadni:)
 
Egyébként annyira más, mintha nem is ugyanaz az autó volna:))
 
Turbodiesel technikai kérdésekben Petya mestert keresd.
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3641 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 22:51:00 »

Sziasztok! Most készülök egy mondeót venni. Meg tudja nekem valaki mondani, hogy mi a különbség a 2.0 TDDI és a TDCI motor között? A ford ügyfélszolgálata letagadta, hogy létezne TDDI motorjuk!?
TDDi vs. TDCi
 
A két motornál a blokk ugyan az, csakúgy mint a főtengely, a hajtókar és a  
dugattyú. A fő eltérés a befecskendező  
rendszerben van (és ehhez kapcsolódóan az elektronikában):
 
TDDi: elektronikus adagoló, de már kb. 1000 bar-os nyomással, (egy előbefecskendezéssel ütemenként) szemben a hagyományos adagolókkal (VW TDI, PEUGEOT TD, stb.), ahol csak kb. 300 bar. Emiatt az 1000 bar-os nyomás miatt  
van durva hangja a motornak, de pont ezért nagyon erős. A porlasztók  
mechanikus nyitásúak (ugyan úgy mint a TD-nél), ami akkor nyit, ha a gázolaj  
nyomása elér egy bizonyos szintet. Ez a porlasztó egyszerű (és olcsó),  
viszont lassú.
 
TDCi: egy - elvét tekintve -  egyszerű rendszer, viszont iszonyatosan pontos  
gyártást igényel (ezért drága). Az elv hasonló, mint a befecskendezős  
benzinmotoroknál (csak nagyságrendekkel nagyobb az üa. nyomása): van egy  
nagynyomású szivattyú és van négy elektromágneses nyitású befecskendező  
fúvóka, amit a motorvezérlő elektronika nyit a mindenkor üzemállapotnak  
megfelelően (elvileg egy ütemben 5 befecskendezés lehetséges, de csak hármat  
használnak: elő-, fő- és utó befecskendezés, emiatt csendes és nyomatékos a motor). Esetünkben a rendszer nyomása 600-1600 bar lehet, amit szintén az elektronika szabályoz. A rendőrségnek és a mentőknek is TDCi motoros Mondeo ill. Transit-juk van, ami azért jelent valamit.
 
A két motor menettulajdonság, fogyasztása és zaj szintje között elég jelentős különbség van:
- 400 m-en kb. 3 autót ad a TDCi kombi az ötajtós TDDi-nek
- ugyan azon az útvonalon néztük a fogyasztást R911 kollegával hazafele  
Szombathelyről, váltva egymás mögött:
    - TDCi 6,4 l/100 km (ebben benne van, hogy én 4-5 alakalommal 200  
km/h-ig nyomtam),
    - TDDi 7,0 l/100 km
- zajszint: meg kell hallgatni (igaz, az utastérben nincs jelentős  
különbség)
 
Az ügyfélszolgálat azért mondhatta, hogy nincs TDDi, mert a Mondeo-kba már tényleg nem szerelik be ezt a motort (csak a Transit-okba).
 
Én gondolkodás nélkül a TDCi-t venném meg, csak oda kell figyelni, hogy nehogy a 115 Le-s verziót adják el Neked 130 Le-snek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3642 Dátum: 2005.11.15 kedd, 07:34:00 »

TDDi vs. TDCi
 
A két motornál a blokk ugyan az, csakúgy mint a főtengely, a hajtókar és a  
dugattyú. A fő eltérés a befecskendező  
rendszerben van (és ehhez kapcsolódóan az elektronikában):
 
TDDi: elektronikus adagoló, de már kb. 1000 bar-os nyomással, (egy előbefecskendezéssel ütemenként) szemben a hagyományos adagolókkal (VW TDI, PEUGEOT TD, stb.), ahol csak kb. 300 bar. Emiatt az 1000 bar-os nyomás miatt  
van durva hangja a motornak, de pont ezért nagyon erős. A porlasztók  
mechanikus nyitásúak (ugyan úgy mint a TD-nél), ami akkor nyit, ha a gázolaj  
nyomása elér egy bizonyos szintet. Ez a porlasztó egyszerű (és olcsó),  
viszont lassú.
 
TDCi: egy - elvét tekintve -  egyszerű rendszer, viszont iszonyatosan pontos  
gyártást igényel (ezért drága). Az elv hasonló, mint a befecskendezős  
benzinmotoroknál (csak nagyságrendekkel nagyobb az üa. nyomása): van egy  
nagynyomású szivattyú és van négy elektromágneses nyitású befecskendező  
fúvóka, amit a motorvezérlő elektronika nyit a mindenkor üzemállapotnak  
megfelelően (elvileg egy ütemben 5 befecskendezés lehetséges, de csak hármat  
használnak: elő-, fő- és utó befecskendezés, emiatt csendes és nyomatékos a motor). Esetünkben a rendszer nyomása 600-1600 bar lehet, amit szintén az elektronika szabályoz. A rendőrségnek és a mentőknek is TDCi motoros Mondeo ill. Transit-juk van, ami azért jelent valamit.
 
A két motor menettulajdonság, fogyasztása és zaj szintje között elég jelentős különbség van:
- 400 m-en kb. 3 autót ad a TDCi kombi az ötajtós TDDi-nek
- ugyan azon az útvonalon néztük a fogyasztást R911 kollegával hazafele  
Szombathelyről, váltva egymás mögött:
    - TDCi 6,4 l/100 km (ebben benne van, hogy én 4-5 alakalommal 200  
km/h-ig nyomtam),
    - TDDi 7,0 l/100 km
- zajszint: meg kell hallgatni (igaz, az utastérben nincs jelentős  
különbség)
 
Az ügyfélszolgálat azért mondhatta, hogy nincs TDDi, mert a Mondeo-kba már tényleg nem szerelik be ezt a motort (csak a Transit-okba).
 
Én gondolkodás nélkül a TDCi-t venném meg, csak oda kell figyelni, hogy nehogy a 115 Le-s verziót adják el Neked 130 Le-snek.
Nagyon szépen köszönöm a kimerítő és pontos válaszodat, mindent megtudtam belőle amit akartam, kivéve, hogy honnan tudom meg, hogy 115, vagy 130-as a motor?
Még egy kérdés:
Ha megveszem a mondeómat, mire kell különösen figyelnem?(TDCI:)) Mik legyenek a szempontok, mert az árauk nagyságrendileg hasonlóak de nem vagyok tisztában azzal, hogy mi előnye/hátránya van az adott típusoknak(Navi - azon kivűl, hogy benne van a navi:), trend, turnier)...
Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3643 Dátum: 2005.11.15 kedd, 08:24:00 »

Közben rájöttem, hogy elég sokat elárulhat a forgalmi a teljesítményről:)
Bocsi a hülye kérdésért.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3644 Dátum: 2005.11.15 kedd, 09:36:00 »

Nagyon szépen köszönöm a kimerítő és pontos válaszodat, mindent megtudtam belőle amit akartam, kivéve, hogy honnan tudom meg, hogy 115, vagy 130-as a motor?
Még egy kérdés:
Ha megveszem a mondeómat, mire kell különösen figyelnem?(TDCI:)) Mik legyenek a szempontok, mert az árauk nagyságrendileg hasonlóak de nem vagyok tisztában azzal, hogy mi előnye/hátránya van az adott típusoknak(Navi - azon kivűl, hogy benne van a navi:), trend, turnier)...
Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget!
Inkább a motorkódot figyeld, már láttunk olyan 115 lovas TDCi-t, aminek a forgalijában 130 szerepelt. A 130 motorkódja FMBA. De ha 6 sebességes, akkor az 130 lovas! Vagy 155.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3645 Dátum: 2005.11.15 kedd, 10:08:00 »

TDDi vs. TDCi
 
A két motornál a blokk ugyan az, csakúgy mint a főtengely, a hajtókar és a  
dugattyú. A fő eltérés a befecskendező  
rendszerben van (és ehhez kapcsolódóan az elektronikában):
 
TDDi: elektronikus adagoló, de már kb. 1000 bar-os nyomással, (egy előbefecskendezéssel ütemenként) szemben a hagyományos adagolókkal (VW TDI, PEUGEOT TD, stb.), ahol csak kb. 300 bar. Emiatt az 1000 bar-os nyomás miatt  
van durva hangja a motornak, de pont ezért nagyon erős. A porlasztók  
mechanikus nyitásúak (ugyan úgy mint a TD-nél), ami akkor nyit, ha a gázolaj  
nyomása elér egy bizonyos szintet. Ez a porlasztó egyszerű (és olcsó),  
viszont lassú.
 
TDCi: egy - elvét tekintve -  egyszerű rendszer, viszont iszonyatosan pontos  
gyártást igényel (ezért drága). Az elv hasonló, mint a befecskendezős  
benzinmotoroknál (csak nagyságrendekkel nagyobb az üa. nyomása): van egy  
nagynyomású szivattyú és van négy elektromágneses nyitású befecskendező  
fúvóka, amit a motorvezérlő elektronika nyit a mindenkor üzemállapotnak  
megfelelően (elvileg egy ütemben 5 befecskendezés lehetséges, de csak hármat  
használnak: elő-, fő- és utó befecskendezés, emiatt csendes és nyomatékos a motor). Esetünkben a rendszer nyomása 600-1600 bar lehet, amit szintén az elektronika szabályoz. A rendőrségnek és a mentőknek is TDCi motoros Mondeo ill. Transit-juk van, ami azért jelent valamit.
 
A két motor menettulajdonság, fogyasztása és zaj szintje között elég jelentős különbség van:
- 400 m-en kb. 3 autót ad a TDCi kombi az ötajtós TDDi-nek
- ugyan azon az útvonalon néztük a fogyasztást R911 kollegával hazafele  
Szombathelyről, váltva egymás mögött:
    - TDCi 6,4 l/100 km (ebben benne van, hogy én 4-5 alakalommal 200  
km/h-ig nyomtam),
    - TDDi 7,0 l/100 km
- zajszint: meg kell hallgatni (igaz, az utastérben nincs jelentős  
különbség)
 
Az ügyfélszolgálat azért mondhatta, hogy nincs TDDi, mert a Mondeo-kba már tényleg nem szerelik be ezt a motort (csak a Transit-okba).
 
Én gondolkodás nélkül a TDCi-t venném meg, csak oda kell figyelni, hogy nehogy a 115 Le-s verziót adják el Neked 130 Le-snek.
Scratch!
 
Sztem ebből kreálhatnál egy cikket. Esetleg motorkóddal kiegészítve...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3646 Dátum: 2005.11.15 kedd, 10:44:00 »

Valamelyik zármechanika szorul és ezért visszazár a központi zár.
Állítólag.
Devlin,
 
remélem tényleg csak ennyi lesz!
Viszont nekem nem visszazár, hanem ki se nyit, csak 5-30mp után. Ma este +7C körül volt kint a kocsi szabadba, és remekül működött, semmi probléma nem volt, úgyhogy valóban a hideggel lesz összefüggésbe.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3647 Dátum: 2005.11.15 kedd, 10:46:00 »

Nos Scrach 62 400 Ft GEM modul csere. Én is így jártam. Egyszerűen a jobb első ajtót hol nem vezérelte, hol kettőre zárta. Sajnos úgy néz ki típushiba lesz ez...
Ghianni,
 
ez húzós lenne... Biztos, hogy csak a csere oldja meg, javítgatni nem próbáltátok?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3648 Dátum: 2005.11.15 kedd, 10:50:00 »

Scratch!
 
Sztem ebből kreálhatnál egy cikket. Esetleg motorkóddal kiegészítve...
Joe,
 
szerintem is. Úgyhogy Petya, ha hozzájárulsz, feltenném ezt a kis írást a neved alatt, egy cikkbe.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3649 Dátum: 2005.11.15 kedd, 11:23:00 »

TDDi vs. TDCi
 
A két motornál a blokk ugyan az, csakúgy mint a főtengely, a hajtókar és a  
dugattyú. A fő eltérés a befecskendező  
rendszerben van (és ehhez kapcsolódóan az elektronikában):
 
TDDi: elektronikus adagoló, de már kb. 1000 bar-os nyomással, (egy előbefecskendezéssel ütemenként) szemben a hagyományos adagolókkal (VW TDI, PEUGEOT TD, stb.), ahol csak kb. 300 bar. Emiatt az 1000 bar-os nyomás miatt  
van durva hangja a motornak, de pont ezért nagyon erős. A porlasztók  
mechanikus nyitásúak (ugyan úgy mint a TD-nél), ami akkor nyit, ha a gázolaj  
nyomása elér egy bizonyos szintet. Ez a porlasztó egyszerű (és olcsó),  
viszont lassú.
 
TDCi: egy - elvét tekintve -  egyszerű rendszer, viszont iszonyatosan pontos  
gyártást igényel (ezért drága). Az elv hasonló, mint a befecskendezős  
benzinmotoroknál (csak nagyságrendekkel nagyobb az üa. nyomása): van egy  
nagynyomású szivattyú és van négy elektromágneses nyitású befecskendező  
fúvóka, amit a motorvezérlő elektronika nyit a mindenkor üzemállapotnak  
megfelelően (elvileg egy ütemben 5 befecskendezés lehetséges, de csak hármat  
használnak: elő-, fő- és utó befecskendezés, emiatt csendes és nyomatékos a motor). Esetünkben a rendszer nyomása 600-1600 bar lehet, amit szintén az elektronika szabályoz. A rendőrségnek és a mentőknek is TDCi motoros Mondeo ill. Transit-juk van, ami azért jelent valamit.
 
A két motor menettulajdonság, fogyasztása és zaj szintje között elég jelentős különbség van:
- 400 m-en kb. 3 autót ad a TDCi kombi az ötajtós TDDi-nek
- ugyan azon az útvonalon néztük a fogyasztást R911 kollegával hazafele  
Szombathelyről, váltva egymás mögött:
    - TDCi 6,4 l/100 km (ebben benne van, hogy én 4-5 alakalommal 200  
km/h-ig nyomtam),
    - TDDi 7,0 l/100 km
- zajszint: meg kell hallgatni (igaz, az utastérben nincs jelentős  
különbség)
 
Az ügyfélszolgálat azért mondhatta, hogy nincs TDDi, mert a Mondeo-kba már tényleg nem szerelik be ezt a motort (csak a Transit-okba).
 
Én gondolkodás nélkül a TDCi-t venném meg, csak oda kell figyelni, hogy nehogy a 115 Le-s verziót adják el Neked 130 Le-snek.
Hát nem megmondtam Smiley))))
 
Így is kell Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.