Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:26:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 888 889 890 891 892 893 894 [895] 896 897 898 899 900 901 902 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21896781 alkalommal)
0 Felhasználó és 88 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44700 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 20:07:45 »

Motorháztetőn lehet tesztelni, hogy bezárod, vársz egy kicsit, és kinyitod (csak a motorháztetőt).
(Illetve facelift előtti kocsiknál, ha már halódik a központi zár, akkor beül hátra az ember, magára zárja távirányítóval, és a nem zárt hátsó ajtón át távozik   Smiley)

Én szélvédő-mosó töltésnél rendszeresen "tesztelem"   falbav vigyor3

Én meg az olajszint ellenőrzéskor.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #44701 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 20:08:52 »

Motorháztetőn lehet tesztelni, hogy bezárod, vársz egy kicsit, és kinyitod (csak a motorháztetőt).
(Illetve facelift előtti kocsiknál, ha már halódik a központi zár, akkor beül hátra az ember, magára zárja távirányítóval, és a nem zárt hátsó ajtón át távozik   Smiley)

Én szélvédő-mosó töltésnél rendszeresen "tesztelem"   falbav vigyor3

Én nem töltök annyira szélvédőmosót.
Nem fürdök sokat és nagy tartály van benne, mert fényszórómosós. Azt meg úgyse használom..... nem nyomom én 10 mp-ig a mosót.... Shocked
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #44702 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 20:12:51 »

Rámértél, hogy milyen vezérlő jel (feszültség) érkezik a GEM-től azon a vezetéken gyújtásra vagy acc-re?
Azt nem, Annyira azért nem vagyok szaki nyes
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #44703 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 20:40:00 »

Azt nem, Annyira azért nem vagyok szaki nyes
próbáld meg a hifi topicot
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #44704 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 20:48:42 »

Azt nem, Annyira azért nem vagyok szaki nyes

A motorvezérlőtől is van egy vezeték bekötve a rádióba. Az is ok?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #44705 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 20:54:47 »

A motorvezérlőtől is van egy vezeték bekötve a rádióba. Az is ok?

És az melyik?Huh?Huh?Huh???
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #44706 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 21:13:19 »

És az melyik?Huh?Huh?Huh???
A sebesség jel, azt hiszem fehér/zöld.....de semmi köze nem lehet a ki-be kapcsoláshoz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #44707 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 21:26:49 »

A sebesség jel, azt hiszem fehér/zöld.....de semmi köze nem lehet a ki-be kapcsoláshoz.
Ja, igen bekötöttem.
Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #44708 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 21:31:36 »

Sziasztok! Smiley

Villámkérdés  nyes Mk3 alufelnihez mozgókúpos kerékanya mehet?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44709 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 21:39:10 »

Sziasztok! Smiley

Villámkérdés  nyes Mk3 alufelnihez mozgókúpos kerékanya mehet?
persze, az is kell hozzá
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #44710 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 21:48:41 »

persze, az is kell hozzá

Köszi! És ez tuti?Smiley
csak azért mert ismerősöm aztmondta fix kell  szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44711 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 21:49:13 »

Köszi! És ez tuti?Smiley
csak azért mert ismerősöm aztmondta fix kell  szomoru1
dobáld meg a fixxel Wink nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #44712 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 21:49:38 »

Kukkancsátok már meg lécci ezt a videót.

http://www.youtube.com/watch?v=nWu1BhmxmXI

Hogy a tökládába lehet így beállítani egy mk3-as BC-jét?Huh?
Aki tudja a megoldást ne habozzon.Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44713 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 21:50:29 »

Ja, igen bekötöttem.
maradt ki valami vezeték az új csatiban??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #44714 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 21:51:56 »

Kukkancsátok már meg lécci ezt a videót.

http://www.youtube.com/watch?v=nWu1BhmxmXI

Hogy a tökládába lehet így beállítani egy mk3-as BC-jét?Huh?
Aki tudja a megoldást ne habozzon.Wink

semmi értelme
csak megzavarna a magas szám.....persze gyorsításkor
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #44715 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 21:54:58 »

semmi értelme
csak megzavarna a magas szám.....persze gyorsításkor

Az oké hogy neked nem tetszik, azért én még szeretném. Wink
Szóval? A mikéntekről valamit?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44716 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 22:02:57 »

Az oké hogy neked nem tetszik, azért én még szeretném. Wink
Szóval? A mikéntekről valamit?
kb2005 utániakből lehet programozás után kihozni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #44717 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 22:39:55 »

kb2005 utániakből lehet programozás után kihozni

Köszi. Ezt nem tudtam.
Akkor egy 2001-es Mondival esélytelen ugye?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44718 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 23:08:31 »

Köszi. Ezt nem tudtam.
Akkor egy 2001-es Mondival esélytelen ugye?
igen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisg
Vendég
« Új hozzászólás #44719 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 08:25:51 »

Sziasztok,

Fűtés támában kérném a segítségeteket. Fűtés van, de a teljesítménye töredéke az eddiginek. Digitklímáról van szó, ezidáig hidegindítás után néhány perccel már jó meleg levegőt fújt, most meg a 25 km-es ingázásom végén is csak langyosat. Kézi üzemmódban használtam 21 fokra állítva, csak a befújás irányát változtattam mindig. Most úgy tapasztalom, hogy csak HI állásban van valamivel melegebb levegő és az is csak akkor érzékelhető ha max sebességgel fújatom.

A motor hőfokmérője ugyanúgy mint régen, kb 5 km után már függőlegesen áll, azzal nem látok problémát.

A történethez tartotzik annyi, hogy most volt műszakin a vas, és a szervizben valamiért levették az akkusarut, mert amikor visszakaptam az autót a rádió kérte a kódot és a BC is ki volt nullázódva.

Hol keressem a hibát? iletve a megoldást...

Köszi!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44720 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 09:21:41 »

kb2005 utániakből lehet programozás után kihozni

És ha 2005 utáni műszercsoportot rak be? Ha jól láttam, (meg, ahogy ő mondta,) nekem vik a műszercsoportot programozta fel, amikor elérhtővé tette ezt a funkciót. Attól függetlenül, hogy jó nagy marhaságokat ír ki.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #44721 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 09:46:55 »

Sziasztok,

Fűtés támában kérném a segítségeteket. Fűtés van, de a teljesítménye töredéke az eddiginek. Digitklímáról van szó, ezidáig hidegindítás után néhány perccel már jó meleg levegőt fújt, most meg a 25 km-es ingázásom végén is csak langyosat. Kézi üzemmódban használtam 21 fokra állítva, csak a befújás irányát változtattam mindig. Most úgy tapasztalom, hogy csak HI állásban van valamivel melegebb levegő és az is csak akkor érzékelhető ha max sebességgel fújatom.

A motor hőfokmérője ugyanúgy mint régen, kb 5 km után már függőlegesen áll, azzal nem látok problémát.

A történethez tartotzik annyi, hogy most volt műszakin a vas, és a szervizben valamiért levették az akkusarut, mert amikor visszakaptam az autót a rádió kérte a kódot és a BC is ki volt nullázódva.

Hol keressem a hibát? iletve a megoldást...

Köszi!
Vidd vissza a műszaki állomásra, hogy rakják vissza a meleget amit kiszedtek belőle!! nyes nyes Bocsi az OFF ért
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44722 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 09:55:04 »

Sziasztok,

Fűtés támában kérném a segítségeteket. Fűtés van, de a teljesítménye töredéke az eddiginek. Digitklímáról van szó, ezidáig hidegindítás után néhány perccel már jó meleg levegőt fújt, most meg a 25 km-es ingázásom végén is csak langyosat. Kézi üzemmódban használtam 21 fokra állítva, csak a befújás irányát változtattam mindig. Most úgy tapasztalom, hogy csak HI állásban van valamivel melegebb levegő és az is csak akkor érzékelhető ha max sebességgel fújatom.

A motor hőfokmérője ugyanúgy mint régen, kb 5 km után már függőlegesen áll, azzal nem látok problémát.

A történethez tartotzik annyi, hogy most volt műszakin a vas, és a szervizben valamiért levették az akkusarut, mert amikor visszakaptam az autót a rádió kérte a kódot és a BC is ki volt nullázódva.

Hol keressem a hibát? iletve a megoldást...

Köszi!

Előfordulhat, hogy a fűtésszabályozó motorod - amelyik a hideg-meleg levegőt szabályozza - adta meg magát.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #44723 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 11:04:39 »

Sziasztok,

Fűtés támában kérném a segítségeteket. Fűtés van, de a teljesítménye töredéke az eddiginek. Digitklímáról van szó, ezidáig hidegindítás után néhány perccel már jó meleg levegőt fújt, most meg a 25 km-es ingázásom végén is csak langyosat. Kézi üzemmódban használtam 21 fokra állítva, csak a befújás irányát változtattam mindig. Most úgy tapasztalom, hogy csak HI állásban van valamivel melegebb levegő és az is csak akkor érzékelhető ha max sebességgel fújatom.

A motor hőfokmérője ugyanúgy mint régen, kb 5 km után már függőlegesen áll, azzal nem látok problémát.

A történethez tartotzik annyi, hogy most volt műszakin a vas, és a szervizben valamiért levették az akkusarut, mert amikor visszakaptam az autót a rádió kérte a kódot és a BC is ki volt nullázódva.

Hol keressem a hibát? iletve a megoldást...

Köszi!

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Digitkl%C3%ADma_teszt_MK3

Csinálj egy klímatesztet, hátha mond valami hasznosat.
Naplózva
mazlitulla
Vendég
« Új hozzászólás #44724 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 13:41:12 »

sziasztok!

Folytatodik a kalvariam:S reggel inditanam az autot (-1 c van nalunk) nem akar indul ha be is indul fulladozik meg szaggatva mukodik probaltam 3x 4x hogy leallit ujraindit semmit aztan egyszercsak csipog 3 at minden lampa felgyullad a fordulatszamszabalyzo meg a kilometerora felment maximumra mindent lenullazot fogyasztas megtett km stb stb utanna poccre indult.
valakinek vmi otlete?
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #44725 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 14:13:14 »

sziasztok!

Folytatodik a kalvariam:S reggel inditanam az autot (-1 c van nalunk) nem akar indul ha be is indul fulladozik meg szaggatva mukodik probaltam 3x 4x hogy leallit ujraindit semmit aztan egyszercsak csipog 3 at minden lampa felgyullad a fordulatszamszabalyzo meg a kilometerora felment maximumra mindent lenullazot fogyasztas megtett km stb stb utanna poccre indult.
valakinek vmi otlete?
Szia!

Szerintem akkumulátor lesz a ludas!!!
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
kisg
Vendég
« Új hozzászólás #44726 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 14:16:10 »

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Digitkl%C3%ADma_teszt_MK3

Csinálj egy klímatesztet, hátha mond valami hasznosat.

Igen azt reggel megpróbáltam, de a C/F váltáson kívül nem megy egyik teszt menüpont sem. "2 gomb benyom 1-2 mp-ig aztán elenged majd 1 gomb megnyom 2 mp-en belül"...egyikre se semmi.

A kormány alatti burkolatot lebontottam, ott van a hőmérséklet érzékelő a kis ventillátorral, nagyon menő megoldás. Kifújtam belőe a port, talán kevésbé zörög  smile de ettől nem lett melegebb.
Meg fogok fagyni! help
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.25 hétfő, 14:26:19 írta kisg » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44727 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 14:20:48 »

Igen azt reggel megpróbáltam, de a C/F váltáson kívül nem megy egyik teszt menüpont sem. "2 gomb benyom 1-2 mp-ig aztán elenged majd 1 gomb megnyom 2 mp-en belül"...egyikre se semmi.

Meg fogok fagyni! help

Akkor még mindíg a fűtésállító motor lehet a ludas (nem állítja át a terelőlapátot, hogy a fűtőradiátorról fújja a levegőt) elő szokott az ilyen fordulni. Ha jól tudom, a kesztyűtartó mögött van ez a cucc.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #44728 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 14:24:09 »

sziasztok!

Folytatodik a kalvariam:S reggel inditanam az autot (-1 c van nalunk) nem akar indul ha be is indul fulladozik meg szaggatva mukodik probaltam 3x 4x hogy leallit ujraindit semmit aztan egyszercsak csipog 3 at minden lampa felgyullad a fordulatszamszabalyzo meg a kilometerora felment maximumra mindent lenullazot fogyasztas megtett km stb stb utanna poccre indult.
valakinek vmi otlete?
akkumulátor  wave

a kilométer óra reakciója is azt mutatja,hogy gyenge az akksi.  szomoru1
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
kisg
Vendég
« Új hozzászólás #44729 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 14:27:32 »

Akkor még mindíg a fűtésállító motor lehet a ludas (nem állítja át a terelőlapátot, hogy a fűtőradiátorról fújja a levegőt) elő szokott az ilyen fordulni. Ha jól tudom, a kesztyűtartó mögött van ez a cucc.
Uhh, széjjelkapom! Kesztyűtartó ki és ... felismerhető valahogy? vagy csak üssem hátha helyrejön?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44730 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 14:32:40 »

Uhh, széjjelkapom! Kesztyűtartó ki és ... felismerhető valahogy? vagy csak üssem hátha helyrejön?

Ilyet keress. https://cromax.hu/310000000-legkondicionalo-rendszer/311610000-legkondicionalo-alkatreszei/311610679-klima-szabalyzas/11157-allitomotor-ford-mondeo-2000-2007

Ha megtaláltad a fűtésradiátort, akkor ott kell lennie egy ilyennek. Ez mozgatja azt a lapátot, ami elzárja-kinyitja azt a csövet, ami onnan megy az utastér felé. Ha kapcsolgatod a htdeg-meleget, akkor ennek mozognia kell. Ha nem mozog, akkor kuka. Szokott még olyan lenni, hogy a motor jó de a lapát tengelye törik el és beszorul.
Naplózva
kisg
Vendég
« Új hozzászólás #44731 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 15:10:26 »

Ilyet keress. https://cromax.hu/310000000-legkondicionalo-rendszer/311610000-legkondicionalo-alkatreszei/311610679-klima-szabalyzas/11157-allitomotor-ford-mondeo-2000-2007

Ha megtaláltad a fűtésradiátort, akkor ott kell lennie egy ilyennek. Ez mozgatja azt a lapátot, ami elzárja-kinyitja azt a csövet, ami onnan megy az utastér felé. Ha kapcsolgatod a htdeg-meleget, akkor ennek mozognia kell. Ha nem mozog, akkor kuka. Szokott még olyan lenni, hogy a motor jó de a lapát tengelye törik el és beszorul.

Köszi! Azt már látom hogy újat nem veszek belőle úgyis itt a nyár!

Update!
Kivettem a kesztyűtartót és a középkonzol felöli részen láttam három hasonló motort. Ezek gondolom a szellőzés irányát szabályozzák, fej vagy gyomor. Aztán a tűzfal felől van egy nagy bödön, amiben valószinüleg a ventillátor van. Ennek a bal oldalán szintén van egy hasonló, de ez szerintem meg a külső/belső levegő keringetést váltja.

Van valakinek egy robbantott ábrája erről a részről, esetleg bekarikázva hogy merre keressem... Hálás köszönet!
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.25 hétfő, 16:05:52 írta kisg » Naplózva
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #44732 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 15:41:23 »

sziasztok!

Folytatodik a kalvariam:S reggel inditanam az autot (-1 c van nalunk) nem akar indul ha be is indul fulladozik meg szaggatva mukodik probaltam 3x 4x hogy leallit ujraindit semmit aztan egyszercsak csipog 3 at minden lampa felgyullad a fordulatszamszabalyzo meg a kilometerora felment maximumra mindent lenullazot fogyasztas megtett km stb stb utanna poccre indult.
valakinek vmi otlete?

Ha lehet, én a generátorra tippelnék. Szerintem azt nézesd meg, mérjétek ki.
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44733 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 17:26:14 »

Köszi! Azt már látom hogy újat nem veszek belőle úgyis itt a nyár!

Update!
Kivettem a kesztyűtartót és a középkonzol felöli részen láttam három hasonló motort. Ezek gondolom a szellőzés irányát szabályozzák, fej vagy gyomor. Aztán a tűzfal felől van egy nagy bödön, amiben valószinüleg a ventillátor van. Ennek a bal oldalán szintén van egy hasonló, de ez szerintem meg a külső/belső levegő keringetést váltja.

Van valakinek egy robbantott ábrája erről a részről, esetleg bekarikázva hogy merre keressem... Hálás köszönet!

Teszt. Megnyomsz egy gombot a vezérlőn és megnézed, hogy melyik mozdul.  eplus2
A belső levegő keringtető motor környékén kell lennie annak is, ami a hideg-meleg levegőt szabályozza. Rajzot biztos fogsz kapni, addíg marad a "teszt"
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #44734 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 19:25:53 »

sziasztok!

Folytatodik a kalvariam:S reggel inditanam az autot (-1 c van nalunk) nem akar indul ha be is indul fulladozik meg szaggatva mukodik probaltam 3x 4x hogy leallit ujraindit semmit aztan egyszercsak csipog 3 at minden lampa felgyullad a fordulatszamszabalyzo meg a kilometerora felment maximumra mindent lenullazot fogyasztas megtett km stb stb utanna poccre indult.
valakinek vmi otlete?
Akksi
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #44735 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 19:34:40 »

Akksi

De beindul neki többször is, nem? Ha beindult, akkor meg már jónak kellene lenni, ha az akksi "rossz", mert a generátorról kapja az áramot.
Vagyis milyen hibát tud okozni a rossz akksi, ha már beindult az autó? (Esetleg zárlatos?)
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
mazlitulla
Vendég
« Új hozzászólás #44736 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 19:42:43 »

p0320 ezt a hibakodot irja az auto ki mit kell ilyenkor kicserelni?
Naplózva
zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #44737 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 19:42:56 »

Sziasztok!

Kérek szépen SOS segítséget, mert holnap műszaki vizsgázik a kocsim!
Ma elkezdett, 4x villogni a légzsák visszajelző! Utána olvastam, hogy pirotechnikai csatlakozó hiba...
Mindkét első ülés alatt szétszedtem az összes csatlakozót, kontakt spray-vel befújtam, de a hiba maradt falbav
Hogy tudom megjavítani? Félek, nem fog így átmenni vizsgán...

Köszönöm a segítséget
Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44738 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 19:58:12 »

p0320 ezt a hibakodot irja az auto ki mit kell ilyenkor kicserelni?
P0320     Gyújtás/elosztó Motorfordulatszám bemeneti áramkör
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #44739 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 20:33:31 »

Sziasztok!
Ezt találtam keresgélés közben egy fordos német forumon. Az én problémámra lehet, hogy megoldás lenne?

Das Einschaltsignal wird aber nicht wirklich genutzt.
 
Das Radio scheint das über den CAN-Bus zu machen.
 
Mein Travelpilot EX im Mondeo BJ 2001 bekommt den CAN-BUS per Relais getrennt, damit die Zündschlüssel-Logik funktioniert.
Naplózva
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #44740 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 20:38:29 »

ha rájössz, írd meg, mi is így jártunk zolas kocsijában a sonyval
Lehet,hogy itt a megoldás?
Das Einschaltsignal wird aber nicht wirklich genutzt.
 
Das Radio scheint das über den CAN-Bus zu machen.
 
Mein Travelpilot EX im Mondeo BJ 2001 bekommt den CAN-BUS per Relais getrennt, damit die Zündschlüssel-Logik funktioniert.
Naplózva
hspeti
Vendég
« Új hozzászólás #44741 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 20:51:58 »

Sziasztok.
Mint már írtam szeretnék faceliftesíteni a középkonzolomat. Ma bekötöttem a TravelPilot EX-et, minden müködik rajt (aux,mp3,kormánytávírányító) de azt nem értem, hogy amikor leveszem a gyújtást akkor is még működik, nem kapcsol le mágától, és nem kapcsol be magától mikor gyújtásra rakom. Mi lehet a gond. Lehet hogy a hiányzó Can-bus? vagy mi.

Szia! Mennyibe fáj egy ilyen fejegység?
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #44742 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 20:53:59 »

Hali! a hétsó lámpa kiszedéséhet valaki tudna leírást adni? nem akarok nekiesni hátha eltörök valamit!
 worship worship worship worship
köszönöm előre is a segítő hozzászólásokat!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #44743 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 20:54:28 »

Szia! Mennyibe fáj egy ilyen fejegység?
25-50-ig
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #44744 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 20:59:43 »

Hali! a hétsó lámpa kiszedéséhet valaki tudna leírást adni? nem akarok nekiesni hátha eltörök valamit!
 worship worship worship worship
köszönöm előre is a segítő hozzászólásokat!
A tiéd négyajtós gépezet. Nekem ötajtós van. Szerintem sok különbség nincsen a kettő között. Először le kell venni a hátsó lámpa burkolatát a csomagtér felől. Benyúlsz a csomagtérbe a lámpák irányába és van a takaró műanyagot kettő vagy három tekerős fülecske. Na azt kezd el finoman tekerni és kifelé húzni. Ha azok kijöttek akkor a takaró műanyag burkolat simán elvehető. A foglalatot két pecek fogja belülről, azokat nézd meg hogy vagy össze kell nyomni őket (én erre tippelek) vagy szét kell őket húzni. Ha ez megvan akkor a foglalat kivehető.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #44745 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 21:01:03 »

A tiéd négyajtós gépezet. Nekem ötajtós van. Szerintem sok különbség nincsen a kettő között. Először le kell venni a hátsó lámpa burkolatát a csomagtér felől. Benyúlsz a csomagtérbe a lámpák irányába és van a takaró műanyagot kettő vagy három tekerős fülecske. Na azt kezd el finoman tekerni és kifelé húzni. Ha azok kijöttek akkor a takaró műanyag burkolat simán elvehető. A foglalatot két pecek fogja belülről, azokat nézd meg hogy vagy össze kell nyomni őket (én erre tippelek) vagy szét kell őket húzni. Ha ez megvan akkor a foglalat kivehető.
köszönöm a gyors választ! worship worship worship worship worship wave
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #44746 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 22:13:47 »

Érdeklödnék,hogy a fészlift külső tükör csatlakozójának a bekötését valaki tudná képekkel illuszrálni mert 1 fésztlift elöttire szeretném felrakni!!
Köszönöm
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
hspeti
Vendég
« Új hozzászólás #44747 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 22:14:56 »

25-50-ig

köszi
Naplózva
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #44748 Dátum: 2013.03.26 kedd, 16:04:32 »

Sziasztok!

Kérdezni szeretnék, hogy akinek volt már váltótartó bak szakadása, hogy az milyen tüneteket produkál?
Erre gondoltam:
https://cromax.hu/260000000-sebessegvalto/261110000-sebessegvalto-es-alkatreszei/261110305-sebessegvalto-tartok/10857-valtotarto-bak-ford-mondeo-2000-2007
Tegnap kicsit kapott a hajtáslánc a hóban, ma pedig azt vettem észre, hogy amikor ~80 km/h fölé mentem, elkezdett durván ugrálni az eleje, de nem úgy, mint amikor egy egyenletlek kerék berázza a kormányt, hanem mint amiből ki akarna ugrani a motor. Gáz elvételre, lassításra teljesen megszűnt a jelenség. Most nem volt időm semmit sem megnézni, de valami ilyesmire tippeltem.

Kösz, ha van infó  integet2
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44749 Dátum: 2013.03.26 kedd, 16:17:56 »

Sziasztok!

Kérdezni szeretnék, hogy akinek volt már váltótartó bak szakadása, hogy az milyen tüneteket produkál?
Erre gondoltam:
https://cromax.hu/260000000-sebessegvalto/261110000-sebessegvalto-es-alkatreszei/261110305-sebessegvalto-tartok/10857-valtotarto-bak-ford-mondeo-2000-2007
Tegnap kicsit kapott a hajtáslánc a hóban, ma pedig azt vettem észre, hogy amikor ~80 km/h fölé mentem, elkezdett durván ugrálni az eleje, de nem úgy, mint amikor egy egyenletlek kerék berázza a kormányt, hanem mint amiből ki akarna ugrani a motor. Gáz elvételre, lassításra teljesen megszűnt a jelenség. Most nem volt időm semmit sem megnézni, de valami ilyesmire tippeltem.

Kösz, ha van infó  integet2

nekem volt már ilyen cserélve, mert szétment benne a szilent, de ilyeneket nem produkált. sőt igazából semmit sem...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 888 889 890 891 892 893 894 [895] 896 897 898 899 900 901 902 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.171 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.