Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 00:39:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21913261 alkalommal)
0 Felhasználó és 209 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4150 Dátum: 2005.12.17 szombat, 21:07:00 »

Az a baj, hogy elfelejtette a kalibrálást a computer. Csüccsenj be a kocsiba. Indítsd el. És kezd el újraprogramozni az összes ablakot. A használati utasításában benne van hogyan kell csinálni
Bocs Constant, hogy megint zavarlak.Németből való az autó és nincs hozzá használati u.Na szóval jár a motor, és melyik gombot nyomjam folyamatosan? A nyitót vagy a zárót? És felhúzás előtt elngedjem,vagy nyomjam folyamatosan teljesen a felhúzás végéig,és utána nyomjam meg újra?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4151 Dátum: 2005.12.17 szombat, 21:16:00 »

haj,
 
nuh, a Totalcar oldalan megjelent egy nepitelet osszesito tablazat, ami szerintem egesz objektiven bemutatja, hogy mellik auto jo es mellik xar. pl. franciak ofcoz nem tudnak autot gyartani. A legrosszabb 3 verda mind citro Cool Nah mind1...
De ami a lenyeg, hogy a Mondeo mindenfele tekintetben egy jo eros kozep-magas ertekelest kapott. Nyilvan van nala jobb es rosszabb is, de szerintem nem rossz eredmenyt ert el, hna figyelembe vesszuk, hogy manapsag nem a megbizhato autok gyartasa az elsodleges, masodlagos stb. szempont.
 
Sajna annyira kozepen vegzett a mondi, hogy csak 1 helyen emlitik meg,mivel a cikk elsosorban a szelsosegekrol irt, mint hogy legxarabb, legjobb stb. Szal ennyit irtak rola:
 
"Megérte az árát a Ford Mondeo..."
 
Es igen, en ezzel 1et ertek
Meg akkoris, ha 160e km utan uzemanyagpumpat kellett csereltetnem. Semmi sem tart orokke...
A Mondeo sem, de ettol meg szeretem
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4152 Dátum: 2005.12.17 szombat, 21:20:00 »

Bocs Constant, hogy megint zavarlak.Németből való az autó és nincs hozzá használati u.Na szóval jár a motor, és melyik gombot nyomjam folyamatosan? A nyitót vagy a zárót? És felhúzás előtt elngedjem,vagy nyomjam folyamatosan teljesen a felhúzás végéig,és utána nyomjam meg újra?
Itt az oldalon megvan mindhátom mondeo használati kézikönyve, persze magyarul. A hírek között megtalálod. Ott benne van az ablaknyitó automatika újra tanítása is, ezt minden elektromos megszakítás után el kell végezni sajna.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4153 Dátum: 2005.12.17 szombat, 21:26:00 »

Itt az oldalon megvan mindhátom mondeo használati kézikönyve, persze magyarul. A hírek között megtalálod. Ott benne van az ablaknyitó automatika újra tanítása is, ezt minden elektromos megszakítás után el kell végezni sajna.
Köszi,megkeresem!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4154 Dátum: 2005.12.17 szombat, 21:29:00 »

Na ne keresgess...
 
 
Memória újraprogramozása.
húzd le az ablakot teljesen.
 
Nyomd a felhúzó gombot addíg, amíg az ablak teljesen be nem záródik. Tartsd benyomva a felhúzó gombot utána még kb 1 másodpercig. engedd el a gombot, majd újra nyomd meg két-három alkalommal még egy másodpercig. Ha ezek után az ablak automatikusan záródik mindent jól csináltál!
 
Mindegyik ablaknál csináld ezt meg!
 
Ha enm csukódna be kezdd előlről:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4155 Dátum: 2005.12.18 vasárnap, 00:02:00 »

Na ne keresgess...
 
 
Memória újraprogramozása.
húzd le az ablakot teljesen.
 
Nyomd a felhúzó gombot addíg, amíg az ablak teljesen be nem záródik. Tartsd benyomva a felhúzó gombot utána még kb 1 másodpercig. engedd el a gombot, majd újra nyomd meg két-három alkalommal még egy másodpercig. Ha ezek után az ablak automatikusan záródik mindent jól csináltál!
 
Mindegyik ablaknál csináld ezt meg!
 
Ha enm csukódna be kezdd előlről:)
Kösz mindent ,sikerült!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4156 Dátum: 2005.12.18 vasárnap, 02:05:00 »

Nekem elég gyárinak tűnik - van hozzá egy kis kulcs is (gyáriakhoz van?)
Holnap csinálok képet hátha valakinek sikerül beazonosítania...
egyébként ha elfordítom a kulcsot benne, órdít a riasztó.... az mire jó?Huh??
 
Egyébként nem a lemezt nyomták meg hál'isten, hanem a lökhárítót és felpuposodott egy kicsit - vissza lehet azt valahogy nyomiszkólni?
Melegíteni  esetleg
A gyári riasztónak nincs kis kulcsa.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4157 Dátum: 2005.12.18 vasárnap, 02:09:00 »

A totalcar-on volt egy cikk nemrégen, mikor az új off skodákat átadták a rendőreinknek. Volt egy része a cikknek, mikor arról írtak, hogy nem nagy buli a rendőröknek autót lízingelni, még nagy tételben sem, mert úgy adják vissza a kocsikat, hogy nagyon sokat kell rájuk költeni, mire újra eladhatók lesznek. Gyakorlarilag teljesen lelakják az autókat, semmire nem vigyáznak.
Nekem az volt a legdurvább, hogy némelyik kivágja az ülést, hogy a koltja elférjen a derekán.
Az eszem megáll!
Teljesen egyetértek, ezeknek csak használt ladát lenne szabad a kezükbe adni.
Szerintem teljesen felesleges kivágni a fegyver miatt. Biztos egyik "okos" kitalálta a többi meg majmolja.
Nekem is mindig ott van az övemen, még hoszabb úton se veszem ki, nem nyom sehol.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4158 Dátum: 2005.12.18 vasárnap, 02:10:00 »

Köszi szépen a gyors segítséget Constant!Megyek is és most kipróbálom.Egyébként gyári xenon fényszórót szereltem a kocsiba ezért merítettem le az akksit.Lett egy ilyen hibám amit előbb írtam, meg majd egy napom elment mire tökéletes lett, de megérte. Hihetetlen a különbség!
Ervin,
 
hol, és mennyiért sikerült gyári Xenon -t szerezni, ha nem titok?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4159 Dátum: 2005.12.18 vasárnap, 20:32:00 »

Ervin,
 
hol, és mennyiért sikerült gyári Xenon -t szerezni, ha nem titok?
100ezer-ért teljesen kompletten. Pest,tel:06-30-9320411
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4160 Dátum: 2005.12.18 vasárnap, 22:36:00 »

100ezer-ért teljesen kompletten. Pest,tel:06-30-9320411
Ervin,
 
köszi.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4161 Dátum: 2005.12.18 vasárnap, 22:48:00 »

Szerintem teljesen felesleges kivágni a fegyver miatt. Biztos egyik "okos" kitalálta a többi meg majmolja.
Nekem is mindig ott van az övemen, még hoszabb úton se veszem ki, nem nyom sehol.
Rendőr vagy?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4162 Dátum: 2005.12.18 vasárnap, 22:54:00 »

Ervin,
 
köszi.
Úgy érzem, hogy lassan megint xenon-t kell beszerelnem
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4163 Dátum: 2005.12.18 vasárnap, 23:04:00 »

Rendőr vagy?
redőnygurtni,
 
nem.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4164 Dátum: 2005.12.18 vasárnap, 23:05:00 »

Úgy érzem, hogy lassan megint xenon-t kell beszerelnem
Jól érzed! Smiley De az nem most lesz, alaposan körüljárom a témát, hol a legkedvezőbb beszerezni. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4165 Dátum: 2005.12.19 hétfő, 05:56:00 »

70 eft-ért tudok eladó 2 xenont + 15 eft az égők újonnan hozzá..
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4166 Dátum: 2005.12.19 hétfő, 09:36:00 »

108kW? Az meg milyen? Valami csiptuningos? Mert gyárilag 96kW.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4167 Dátum: 2005.12.19 hétfő, 09:52:00 »

jaja,ilyen gyári chip-es,de ezzel elvileg kevesebbnek kéne legyen nem??
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4168 Dátum: 2005.12.19 hétfő, 10:05:00 »

jaja,ilyen gyári chip-es,de ezzel elvileg kevesebbnek kéne legyen nem??
Gyári chip nincs. 2001-es? Mikori? Mert a tdci-t csak év vége felé kezdték. Már csak azért, mert a kereskedők előszeretettel mondják a tddi-re, hogy tdci.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4169 Dátum: 2005.12.19 hétfő, 10:11:00 »

70 eft-ért tudok eladó 2 xenont + 15 eft az égők újonnan hozzá..
r911,
 
ez már mindjárt jobban hangzik, de most évvégén nem fog összejönni nekem. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4170 Dátum: 2005.12.19 hétfő, 10:22:00 »

2001.10. havi. De a papirokban is mind tdci van+108kw.Már ha ez jelent valamit...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4171 Dátum: 2005.12.19 hétfő, 13:07:00 »

A totalcar-on volt egy cikk nemrégen, mikor az új off skodákat átadták a rendőreinknek. Volt egy része a cikknek, mikor arról írtak, hogy nem nagy buli a rendőröknek autót lízingelni, még nagy tételben sem, mert úgy adják vissza a kocsikat, hogy nagyon sokat kell rájuk költeni, mire újra eladhatók lesznek. Gyakorlarilag teljesen lelakják az autókat, semmire nem vigyáznak.
Nekem az volt a legdurvább, hogy némelyik kivágja az ülést, hogy a koltja elférjen a derekán.
Az eszem megáll!
Teljesen egyetértek, ezeknek csak használt ladát lenne szabad a kezükbe adni.
Csak annyit, hogy nem a tulajdonuk, ezért nem is vigyáznak rá, nem érdekük akik nem érzik sajátjuknak a "dolgokat" nem is törődnek vele és hogy fokozzam: semmijük sincs, mégis minden az övék - na kik is ők? Szerintem a céges autót sem úgy kezelik, ha nem a saját cégé ... ahogy kopik az alkatrész, úgy kopik az értékrendünk is
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4172 Dátum: 2005.12.19 hétfő, 19:26:00 »

Lendkereket nekem is kellett cserélni...nahh az nem olcsó!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4173 Dátum: 2005.12.20 kedd, 08:17:00 »

Laya,
 
kb. mennyibe kerult ? Es mi volt a jelenseg, ami miatt cserelni kellett ? Fontos lenne tudnom, mert mostansag mikor haza erek neha ilyen kalimpalo hangot hallok es mintha a kuplung-valto kornyekerol jonne. Csak kintrol hallhato, utasterbol nem. Megprobalom bevinni a local ford-hoz, hogy mondjanak mar valamit, mi lehet eza csorompolo hang, de multkor meg akartam nekik mutatni, de bezzeg akkor nem csinalta es talin sem jott elo a csorompoles 8( Zavar, hogy csorompol, de csak ha all a verda es alapjaraton ketyeg a moci. Menet kozben nem csinalja.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4174 Dátum: 2005.12.20 kedd, 08:21:00 »

Laya,
 
kb. mennyibe kerult ? Es mi volt a jelenseg, ami miatt cserelni kellett ? Fontos lenne tudnom, mert mostansag mikor haza erek neha ilyen kalimpalo hangot hallok es mintha a kuplung-valto kornyekerol jonne. Csak kintrol hallhato, utasterbol nem. Megprobalom bevinni a local ford-hoz, hogy mondjanak mar valamit, mi lehet eza csorompolo hang, de multkor meg akartam nekik mutatni, de bezzeg akkor nem csinalta es talin sem jott elo a csorompoles 8( Zavar, hogy csorompol, de csak ha all a verda es alapjaraton ketyeg a moci. Menet kozben nem csinalja.
Vezérműlánc???
Annak is van egy minimális csörgése, bár nem zavaró. Csak hangosabb, mint a szíjasoké!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4175 Dátum: 2005.12.20 kedd, 08:31:00 »

zozi,
 
vezermulanc ? Ilyenkor (160e km) meg nem kene csorognie, de majd jobban megsasolom... De mintha alulrol es a valto-kuplung reszbol jonne inkabb...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4176 Dátum: 2005.12.20 kedd, 10:01:00 »

2001.10. havi. De a papirokban is mind tdci van+108kw.Már ha ez jelent valamit...
Sanc! A forgalmiban 108 kW van?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4177 Dátum: 2005.12.20 kedd, 12:44:00 »

jaja,108 kw-miért??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4178 Dátum: 2005.12.20 kedd, 17:13:00 »

2007-ben új Ford Mondeo!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4179 Dátum: 2005.12.20 kedd, 17:25:00 »

jaja,108 kw-miért??
Mert ugye a 2.0 gyárilag max 96 kW lehet. Ha külföldi az autó, ott bele szokták írni a teljesítménynövekedést. Ha itt került bele a tuning, érdekes, mert itt nem szokás bevezetni a forgalmiba a nagyobb teljesítményt.
 
Mi a motorkódod? FMBA?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4180 Dátum: 2005.12.20 kedd, 18:25:00 »

Ez naggyon ott van,főleg a kombi néz ki gyönyörűen! Ilyet akarok Smiley Persze addig még változni fog,de nem baj,még lehet egy kicsit konzervatívabb,de ne sokkal..Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4181 Dátum: 2005.12.20 kedd, 18:39:00 »

2002.10.havi TDCI-m /130LE/ kombim van. A napokban a következő jelenséget észleltem. Reggel az induláskor izzitás közben látom a fedélzeti, valamint a napi és összkilóméter kijelzőt majd inditok - 2-fordulat után könnyen elindul - és eltünik a kijeljőkről minden csak vizszintes szaggatott csikokat látok. Néhány perc után leállitom a motort és újrainditás után minden látszik. Akkumulátor feszültség l2,4 V, töltés l4,45 V. Tudnátok segiteni mi lehet ennek az oka. Segitségeteket előre is köszönöm! Másik kérdésem az lenne: a Durashift-váltóról van valakinek leirása, mert a kezelésiben valami egészen más automata leirása és képe van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4182 Dátum: 2005.12.21 szerda, 02:38:00 »

Ez naggyon ott van,főleg a kombi néz ki gyönyörűen! Ilyet akarok Smiley Persze addig még változni fog,de nem baj,még lehet egy kicsit konzervatívabb,de ne sokkal..Smiley
Nekem a kupé tetszik, ezt az új 300 LE feletti motorral már blokkolom is. A kombi nekem túl BMW-s
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4183 Dátum: 2005.12.21 szerda, 02:39:00 »

2002.10.havi TDCI-m /130LE/ kombim van. A napokban a következő jelenséget észleltem. Reggel az induláskor izzitás közben látom a fedélzeti, valamint a napi és összkilóméter kijelzőt majd inditok - 2-fordulat után könnyen elindul - és eltünik a kijeljőkről minden csak vizszintes szaggatott csikokat látok. Néhány perc után leállitom a motort és újrainditás után minden látszik. Akkumulátor feszültség l2,4 V, töltés l4,45 V. Tudnátok segiteni mi lehet ennek az oka. Segitségeteket előre is köszönöm! Másik kérdésem az lenne: a Durashift-váltóról van valakinek leirása, mert a kezelésiben valami egészen más automata leirása és képe van.
Nem biztos, hogy attól van, de az akkufeszültség szerintem kevés. Nekem 13,5 körül van, és az sem sok. 14,2 a normális, terheletlen érték, ha jól tudom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4184 Dátum: 2005.12.21 szerda, 06:40:00 »

Nem,a motorkód,ha jól emlékszem D6BA. Kintről behozott a kocsi,de itthon lett beméretve és itt jött ki ez a  108.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4185 Dátum: 2005.12.21 szerda, 07:02:00 »

Nem,a motorkód,ha jól emlékszem D6BA. Kintről behozott a kocsi,de itthon lett beméretve és itt jött ki ez a  108.
Sanc,
 
A D6BA a 2.0 115 LE TDDI motorok kódja (az enyém is ilyen). A főoldalon a hírek között van motorkód és alvázszám dekóder is, ott pontosan meg tudod nézni, milyen autód is van tulajdonképpen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4186 Dátum: 2005.12.21 szerda, 08:19:00 »

Nem biztos, hogy attól van, de az akkufeszültség szerintem kevés. Nekem 13,5 körül van, és az sem sok. 14,2 a normális, terheletlen érték, ha jól tudom.
Én meg úgy tudom hogy járó motornál (tehát a töltés) 14.2-14.5V-ig, álló motornál (tehát akkufesz) 13.5V.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4187 Dátum: 2005.12.21 szerda, 09:49:00 »

Köszönöm Balu1st és agostonb reagálását a kérdésemre. Én is az akkumulátor feszültségére gyanakszom, mivel ezt a 12,4-et is leállitás után  és nem teljesen hidegen mértem. Megpróbálom egyik reggel egy másik akkumulátorral inditani. Az automata váltóról nem tud senki leirást adni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4188 Dátum: 2005.12.21 szerda, 10:07:00 »

Nem,a motorkód,ha jól emlékszem D6BA. Kintről behozott a kocsi,de itthon lett beméretve és itt jött ki ez a  108.
Helló!
Érdekes! Én is olvastam a motorkód felsorolást de az enyém HJBB és mégis 115 lovas TDDI. (2001-es évjárat)Legalábbis ez van az összes papíron meg a forgalmiban. (a motoron még nem néztem meg)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4189 Dátum: 2005.12.21 szerda, 10:13:00 »

Nem,a motorkód,ha jól emlékszem D6BA. Kintről behozott a kocsi,de itthon lett beméretve és itt jött ki ez a  108.
Na, akkor az nem TDCi. A D6BA az TDDi, 115 ló. Ha az húzták fel 108 kW-ra, borítékolom, hogy pár tízezer kilométer után komoly problémád lesz a motorral.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4190 Dátum: 2005.12.21 szerda, 10:15:00 »

Helló!
Érdekes! Én is olvastam a motorkód felsorolást de az enyém HJBB és mégis 115 lovas TDDI. (2001-es évjárat)Legalábbis ez van az összes papíron meg a forgalmiban. (a motoron még nem néztem meg)
A HJBB a 115 lovas TDCi kódja. Szerintem az nem tddi. Nézd meg a motoron, ha leveszed a burkolatot, középen ott a közös nyomócső.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4191 Dátum: 2005.12.21 szerda, 10:16:00 »

Helló!
Érdekes! Én is olvastam a motorkód felsorolást de az enyém HJBB és mégis 115 lovas TDDI. (2001-es évjárat)Legalábbis ez van az összes papíron meg a forgalmiban. (a motoron még nem néztem meg)
Küldd már el az alvázszámod a Petyának (vagy nekem), és kiderül. Érdekelne a dolog.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4192 Dátum: 2005.12.21 szerda, 10:22:00 »

És ha kiderül, hogy még is TDCi akkor van hozzá gyári emblémám !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4193 Dátum: 2005.12.21 szerda, 10:49:00 »

Hi!
 
Meg tudja valaki mondani, hogy mi a kulonbseg a FMBA es az N7BA motorkodu TDCI kozott? Ha jol tudom ezek mindketten 130 lovasok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4194 Dátum: 2005.12.21 szerda, 10:59:00 »

mert mi a különbség abban,ha tddi-t vagy tdci-t chip tuningol?? Most 130e km van benne+szervizkönyv.
És ha belerakja a chipet, akkor a szervizkönyvben ez benne van?? Vagy ilyenkor elveszti a garanciát a fordnál?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4195 Dátum: 2005.12.21 szerda, 13:16:00 »

mert mi a különbség abban,ha tddi-t vagy tdci-t chip tuningol?? Most 130e km van benne+szervizkönyv.
És ha belerakja a chipet, akkor a szervizkönyvben ez benne van?? Vagy ilyenkor elveszti a garanciát a fordnál?
Ha nyomnád a válasz erre dolgot, akkor tudnánk kinek szól... gondolom nekem.
Ha belerakják a chipet, azzal senki sem dicsekszik, mert garanciavesztéssel jár. Legalábbis magyarországon. Külföldön be szokták vezetni a forgalmiba, mert ha nem, és balesetet okozol, akkor nem fizet helyetted a biztosító.
 
A különbség hogy 84 kW-ost, vagy 96 kW-ost húzol fel 108-ra: az első esetben 28%, míg a másodikban 12,5%, hát ez nagyon nem mind1. A második úgymond belefér, az első meg jó sok. Azért sem mind1, mert a tddi-nél gyakorlatilag csak a turbónyomást lehet emelni, az időzítésen nem lehet változtatni, míg a tdci-nél lehet üzemanyagnyomást emelni, meg teljesen átprogramozni az egészet. Hogy mi károsítja jobban a motort? szerintem a nagyobb turbónyomás a turbót meg a motor mechanikus részeit károsítja jobban, míg a tdci-nél kisebb turbónyomás-emelkedés, de viszont jobban igénybe veszi a magasnyomású szivattyút. Szóval ehhez már érteni is kellene, hogy okosat mondjon az ember. Az egyik haverom td autója lett megchippelve, adagolós lett (400k). A másik esetben generál lett a vége. Viszont egy csomó olyat tudok, hogy semmi baja nem lett (ez van többségben).
 
Szóval neked kell tudni, megéri-e...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4196 Dátum: 2005.12.21 szerda, 13:18:00 »

Szega!
A kis Excel táblázat 60e km-enként mondja az izzítógyertya-cserét, mi van, ha nem teszem ezt meg, mert semmi baj nincs? Egyáltalán, milyen gond lehet?
Más. Kilikadt egy cső a turbóm körül, nem megy a kocsi, ahogy kellene neki, meg ilyen szódásszifon hangja is van, melléfújja a levegőt. A szervíz már lokalizálta a problémát (egyébként büszke vagyok magamra, mert én is erre gyanakodtam hang+feeling alapján), kb. mibe kerülhet?
Még 1: egyik indítás után villogott az izzítás visszajelző lámpája, el sem aludt, csak leállítás és némi szünet után. Azóta OK. Ötlet?
 
Csá!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4197 Dátum: 2005.12.21 szerda, 13:21:00 »

mert mi a különbség abban,ha tddi-t vagy tdci-t chip tuningol?? Most 130e km van benne+szervizkönyv.
És ha belerakja a chipet, akkor a szervizkönyvben ez benne van?? Vagy ilyenkor elveszti a garanciát a fordnál?
Meg a másik: a chipnek köszönhetően biztosan csökken a motor élettartama. Ez tény, ezt senki sem vitatja. Csak az a kérdés, mennyivel/hogyan.
 
Ha a motor szűzen kibír mondjuk 400k-t, és a chipnek köszönhetően ez leesik monjuk 380-ra, hát na bumm. Ha csak 200-at bír ki, és az lecsökken mondjuk 150-re, és a tiédben 130 van, az nem jó. Tehét a kérdés az, hogy valóban törődni kell-e ezzel, vagy az autó előbb értéktelenedik el, mielőtt tönkremenne.
A másik meg, hogy így is megviseli a magyar - sokat szidott - üzemanyag a modern dízeleket. Érdemes erre még rátenni egy lapáttal?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4198 Dátum: 2005.12.21 szerda, 13:22:00 »

Szega!
A kis Excel táblázat 60e km-enként mondja az izzítógyertya-cserét, mi van, ha nem teszem ezt meg, mert semmi baj nincs? Egyáltalán, milyen gond lehet?
Más. Kilikadt egy cső a turbóm körül, nem megy a kocsi, ahogy kellene neki, meg ilyen szódásszifon hangja is van, melléfújja a levegőt. A szervíz már lokalizálta a problémát (egyébként büszke vagyok magamra, mert én is erre gyanakodtam hang+feeling alapján), kb. mibe kerülhet?
Még 1: egyik indítás után villogott az izzítás visszajelző lámpája, el sem aludt, csak leállítás és némi szünet után. Azóta OK. Ötlet?
 
Csá!
Az lehet a turbócső miatt is. Sőt, valószínűsíthető. A cső valszeg nem túl drága. Izzítógyertyát én sem fogok cserélni 60 ezernél, csak akkor, ha tényleg tönkremegy.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4199 Dátum: 2005.12.21 szerda, 14:47:00 »

Ja, engem sem riogattak százezres tételekkel (10-20 körül saccolják a gyárit), csak kíváncsi voltam. Mitől mehet ez gallyra? Hideg+kiváló utak hatására elgyengül a kötésnél?
Visszatérve izzítógyertyára: ha elromlik, be sem indul a jóóóautóó?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.