HZsolt92
|
 |
« Új hozzászólás #49300 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 18:21:45 » |
|
a gumicső arra van rögzítve,nem?
 ilyen a tartályom
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49301 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 18:22:32 » |
|
ööö, milyen fém csövet??
nekem van egy csavar, ami a konzolra illeszti illetve 2db gumi cső bilincssel az alján
Ez itten, ami nekem elpukkant: 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
 |
« Új hozzászólás #49302 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 18:26:25 » |
|
Ez itten, ami nekem elpukkant:
ilyen tömítést honnan lehet keríteni?
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49303 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 18:28:18 » |
|
ilyen tömítést honnan lehet keríteni?
Én anno a lokál Ford kereskedésben vettem, de 27 EUR volt és szerintem van ez olcsóbban is  Az O-Ring Kft lesz a másik, ahol érdeklődni fogok. De valami cikkszám csak kellene 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
 |
« Új hozzászólás #49304 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 18:29:36 » |
|
Én anno a lokál Ford kereskedésben vettem, de 27 EUR volt és szerintem van ez olcsóbban is  Az O-Ring Kft lesz a másik, ahol érdeklődni fogok. De valami cikkszám csak kellene  nekem meg ez az egészet hnap kéne megoldanom, szombaton pestre kéne vele mennem
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49305 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 18:30:38 » |
|
nekem meg ez az egészet hnap kéne megoldanom, szombaton pestre kéne vele mennem
Szintúgy. Csak nekem szerintem a hétvégi programom elmarad emiatt 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
 |
« Új hozzászólás #49306 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 18:32:56 » |
|
Szintúgy. Csak nekem szerintem a hétvégi programom elmarad emiatt  tudsz nekem erről egy nagyobb képet küldeni?
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49307 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 19:50:39 » |
|
tudsz nekem erről egy nagyobb képet küldeni?
Nem igazán van nagyobb kép róla. Viszont ezt találtam: http://eucatparts.com/?action=cat_ford_part&s_id_part=22381&s_id_model=88Itt nekem a 23-as kell, aminek a Ford cikkszáma (Finis??) 3518119 Ezt rendeljük majd ebay-ről vagy valami magyar címről. Mondjuk univerzálisan tűnik, mert az MK2-es Mondeo meg egy rakás másik kocsiban is használják a szervoszivattyú környékén.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.17 csütörtök, 19:52:22 írta Hyperborg »
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
 |
« Új hozzászólás #49308 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 19:51:45 » |
|
Hehe ... szintúgy. Elment a tömítésem a szervóolaj tartály alján (már megint  ) Nem tudja valaki, hogy oda milyen tömítés kell? (Emlékeim szerint egy fehér teflon tömítésre van ott szükség, de nincs TIS-em, hogy megnézzem. Ha volna valaki, aki megdobna egy cikkszámmal ... Update. Xorn már segített korábban annyit, hogy az "Expander, Teflon Seal 211-188 (13-015)" cikkszámú eszköz kell a felhelyezéshez. Most már csak az O-ring cikkszáma kellene Ez kell neked? Hamar szólj, hétvégén megyek alkatrészért, hétfőn ki tudom hozni neked (és nem is pont ennyiért, amennyiért itt listázzák  ). http://www.kephost.com/images4/2013/10/17/a1_2013_10_17_xcbstwqbni.jpgAndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11  - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11 
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49309 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 19:54:44 » |
|
Várjál ... egyszerre kettőnknek van ugyanolyan problémája  Nekem meg másképp néz ki az egész szervo mint amit linkeltél. De ha tudsz hozni és nem esik nehezedre, akkor bemegyek Bécsbe is érte  Illetve legalább 3 csomag kell, mert nem akarok kockáztatni 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49311 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 20:00:46 » |
|
Ha van, akkor 3-at rendelek  Érte megyek, csak legyen tömegközlekedés a cél környékén 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
 |
« Új hozzászólás #49312 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 20:00:59 » |
|
Hozzak kapásból hármat? Ennyiért...  AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11  - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11 
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49313 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 20:06:38 » |
|
Hozzak kapásból hármat? Ennyiért...  AndyA Igen, mert amennyire mákos vagyok mostanság, ha egyet hoznál, akkor tuti eltörném, elveszíteném vagy hasonló ... Btw, a tartály alján nem kellene lennie egy másik O gyűrűnek? Nem látom a képen (abból is kellene 3  )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
 |
« Új hozzászólás #49314 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 20:10:43 » |
|
Igen, mert amennyire mákos vagyok mostanság, ha egyet hoznál, akkor tuti eltörném, elveszíteném vagy hasonló ... Btw, a tartály alján nem kellene lennie egy másik O gyűrűnek? Nem látom a képen (abból is kellene 3  ) A 19-es csavarnál sima csőbilincs van. Vagy mire gondolsz? AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11  - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11 
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49315 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 20:16:01 » |
|
A 19-es csavarnál sima csőbilincs van. Vagy mire gondolsz?
AndyA
 Naszóval, olvasom a hogy cseréljünk szervo szivattyút. (Nem akarom leszedni a szívósort, asszem érthető, ha kiszedem a tartályt, akkor csak 2-3 csavar és megy a dolog). Itt viszont a tartály alján van egy eldobandó/megújítandó O gyűrű ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
 |
« Új hozzászólás #49316 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 20:24:43 » |
|
 Naszóval, olvasom a hogy cseréljünk szervo szivattyút. (Nem akarom leszedni a szívósort, asszem érthető, ha kiszedem a tartályt, akkor csak 2-3 csavar és megy a dolog). Itt viszont a tartály alján van egy eldobandó/megújítandó O gyűrű ... Láttad a rajzot... Nincs ilyen.  De rákérdeztem, holnap lesz válasz. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11  - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11 
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49317 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 20:28:30 » |
|
Láttad a rajzot... Nincs ilyen.  Értem én  Csak akkor valamelyik rajz hazudik  A szervópumpa csere rajza az én autómhoz készült, szóval ... Amire gondolok, hogy ugye lent, a teflon gyűrűn keresztül megy el az olaj. A tartályba a gyorsbilincsen keresztül. A tartály meg a szivattyú közé csak kellene valamilyen tömítés ... nagy nyomású vackokat nem lehet illeszteni csak így.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.17 csütörtök, 20:35:04 írta Hyperborg »
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
 |
« Új hozzászólás #49318 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 20:53:35 » |
|
Értem én  Csak akkor valamelyik rajz hazudik  A szervópumpa csere rajza az én autómhoz készült, szóval ... Amire gondolok, hogy ugye lent, a teflon gyűrűn keresztül megy el az olaj. A tartályba a gyorsbilincsen keresztül. A tartály meg a szivattyú közé csak kellene valamilyen tömítés ... nagy nyomású vackokat nem lehet illeszteni csak így. Oda kb. ha odaköpsz, is elég. Ott a szivattyúbemeneti oldala van, éppen csak át kell csordogáljon a lé. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11  - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11 
|
|
|
placi86
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49319 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 22:20:18 » |
|
Sziasztok! Csinált már olyant valakinek a mondeoja,hogy menetközben megtorpant és kigyullad a kipörgésgátló világítás és nem lehet kikapcsolni utána? megy a kocsi semmi szarság,csak ég utána a jel és nem lehet kikapcsolni!nem mindig csinálja,csak egyszer egyszer,ha rájön
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #49320 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 23:19:45 » |
|
Sziasztok! Csinált már olyant valakinek a mondeoja,hogy menetközben megtorpant és kigyullad a kipörgésgátló világítás és nem lehet kikapcsolni utána? megy a kocsi semmi szarság,csak ég utána a jel és nem lehet kikapcsolni!nem mindig csinálja,csak egyszer egyszer,ha rájön
Hibatárolót kell olvasni. Kommunikáció vagy valamelyik szenzor jele megszűnik időnként.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
Butcher88
Haladó

Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
|
 |
« Új hozzászólás #49321 Dátum: 2013.10.18 péntek, 07:22:13 » |
|
Sziasztok! Megnéztem a műszerteszten tegnap a vízhőfokot. 6km távot mentem délelőtt,11-12 fokban,kis járatással 66-ig ment fel a víz de mar 50-55 körül megáll a mutató a középvonal előtt. Ugyan ez este épp hogy elérte a 60 fokot,de igen csak lassan. Kicsit hosszabb távon is meg kéne nézni,hogy kizárjam a termosztáthibát? Amúgy mennyi az üzemi hőmérséklete?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #49322 Dátum: 2013.10.18 péntek, 07:25:41 » |
|
Sziasztok! Megnéztem a műszerteszten tegnap a vízhőfokot. 6km távot mentem délelőtt,11-12 fokban,kis járatással 66-ig ment fel a víz de mar 50-55 körül megáll a mutató a középvonal előtt. Ugyan ez este épp hogy elérte a 60 fokot,de igen csak lassan. Kicsit hosszabb távon is meg kéne nézni,hogy kizárjam a termosztáthibát? Amúgy mennyi az üzemi hőmérséklete?
Én még mindig nem tudom, hogy benzines vagy dízel az autód. Pontosítsd az aláírásod, mert abból nem derül ki. Korábban írtam, hogy nekem milyen benzinesnél és mikor és hol áll a mutató.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49323 Dátum: 2013.10.18 péntek, 07:55:57 » |
|
Sziasztok! Megnéztem a műszerteszten tegnap a vízhőfokot. 6km távot mentem délelőtt,11-12 fokban,kis járatással 66-ig ment fel a víz de mar 50-55 körül megáll a mutató a középvonal előtt. Ugyan ez este épp hogy elérte a 60 fokot,de igen csak lassan. Kicsit hosszabb távon is meg kéne nézni,hogy kizárjam a termosztáthibát? Amúgy mennyi az üzemi hőmérséklete?
A függőleges állást hamar eléri, főleg a benzines. (gyorsabban melegszik, mint a dízel) Amúgy a normál üzemi hőfok asszem 85-90°C körül kell, hogy legyen. A 6 km-ből nem lehet messzemenő következtetéseket levonni. Igen nézd meg hosszabb távon is. A termosztát akkor mondható rossznak, ha tartós haladás után pl autópályán motorfékkel jelentősen visszahűl.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Janika111
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49324 Dátum: 2013.10.18 péntek, 08:59:25 » |
|
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a faceliftes króm hűtőrács kompatibilis-e a sima MkIII-hoz?(2002-es évjárat) Szívesen lecserélném, jól mutatna. Ha igen, és van valakinek elfekvőben szívesen megvásárolnám  Köszi előre is....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vzoli
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49325 Dátum: 2013.10.18 péntek, 09:02:45 » |
|
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a faceliftes króm hűtőrács kompatibilis-e a sima MkIII-hoz?(2002-es évjárat) Szívesen lecserélném, jól mutatna. Ha igen, és van valakinek elfekvőben szívesen megvásárolnám  Köszi előre is.... Ha jól tudom nem 100%.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
dris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
|
 |
« Új hozzászólás #49326 Dátum: 2013.10.18 péntek, 10:20:13 » |
|
Kedves Clubtagok! Valakinek nincs véletlenül eladó első ablaktörlő mechanikája? Válaszotokat előre is köszönöm. Üdv: Dris
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nyuszko
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49327 Dátum: 2013.10.18 péntek, 12:47:31 » |
|
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a faceliftes króm hűtőrács kompatibilis-e a sima MkIII-hoz?(2002-es évjárat) Szívesen lecserélném, jól mutatna. Ha igen, és van valakinek elfekvőben szívesen megvásárolnám  Köszi előre is.... Be lehet építeni,de szerintem akkor 2003utáni motorháztető zár is kell mert a tied rövidebb mint facelitesé,vagy meghosszabítod az egyik kulcsodat hogy beérjen a zárig,én is így csináltam,csak nekem jel nélküli rácsom van!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Janika111
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49328 Dátum: 2013.10.18 péntek, 13:43:52 » |
|
Be lehet építeni,de szerintem akkor 2003utáni motorháztető zár is kell mert a tied rövidebb mint facelitesé,vagy meghosszabítod az egyik kulcsodat hogy beérjen a zárig,én is így csináltam,csak nekem jel nélküli rácsom van!
Köszönöm a jó tanácsot Mostmár ha van vkinek eladó hűtőrácsa zárral együtt vevő vagyok rá 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
László
|
 |
« Új hozzászólás #49329 Dátum: 2013.10.18 péntek, 13:49:06 » |
|
Kedves Clubtagok! Valakinek nincs véletlenül eladó első ablaktörlő mechanikája? Válaszotokat előre is köszönöm. Üdv: Dris
Tisztelt Fórumtárs! A keres kínál topikot tanulmányozd át. A bontással foglalkozó fórumtársak, minden bizonnyal tudnak neked segíteni.  Tisztelettel László! 
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49330 Dátum: 2013.10.18 péntek, 15:36:45 » |
|
Köszönöm a jó tanácsot Mostmár ha van vkinek eladó hűtőrácsa zárral együtt vevő vagyok rá  Nem kell a zárat kicserélni. Elég, ha azt a lyukat, ahol a kulcs bemegy, kitágítod annyira, hogy beférjen a kulcsház is. Hűtőrács ügyileg hívd fel mk2 fórumtársunk. Készülj fel, mert nem olcsó (20+e ft)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nyuszko
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49331 Dátum: 2013.10.18 péntek, 15:50:39 » |
|
Nem kell a zárat kicserélni. Elég, ha azt a lyukat, ahol a kulcs bemegy, kitágítod annyira, hogy beférjen a kulcsház is. Hűtőrács ügyileg hívd fel mk2 fórumtársunk. Készülj fel, mert nem olcsó (20+e ft)
Az úgy nem jó szerintem mert akkorára kéne tágítani,hogy el is tudja fordítani az meg rohadt nagy luk,de lehet hogy tévedek.Amúgy én 20000-ért vettem a korom fekete jelnélkülit.Nagyon morcos eleje van a gépnek. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49332 Dátum: 2013.10.18 péntek, 15:54:14 » |
|
Az úgy nem jó szerintem mert akkorára kéne tágítani,hogy el is tudja fordítani az meg rohadt nagy luk,de lehet hogy tévedek.Amúgy én 20000-ért vettem a korom fekete jelnélkülit.Nagyon morcos eleje van a gépnek.  Van itt a fórumon jó pár mondeos, aki úgy csinálta meg. Nem kell teljes körben kivágni, elég, ha ott vágja ki, ahol a kulcs mozog. Az embléma eltakarja, mert az is nagyobb valamelyest.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nyuszko
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49333 Dátum: 2013.10.18 péntek, 15:54:52 » |
|
Köszönöm a jó tanácsot Mostmár ha van vkinek eladó hűtőrácsa zárral együtt vevő vagyok rá  Én 3500Ft-ért vettem a zárat a műanyag ruddal eggyütt és egy kulcsossal 500 Ft-ért hozzálamellztattam a kulcsomhoz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nyuszko
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49334 Dátum: 2013.10.18 péntek, 15:59:17 » |
|
Van itt a fórumon jó pár mondeos, aki úgy csinálta meg. Nem kell teljes körben kivágni, elég, ha ott vágja ki, ahol a kulcs mozog. Az embléma eltakarja, mert az is nagyobb valamelyest.
Akkor bocs,csak így fejbe nem gondoltam volna hogy ennyivel nagyobb ott a jel résznél,de most jut eszembe hogy a kulcs nem is fordul 90fokot úgyhogy nem kell olyan nagy hely.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49335 Dátum: 2013.10.18 péntek, 16:53:58 » |
|
A függőleges állást hamar eléri, főleg a benzines. (gyorsabban melegszik, mint a dízel) Amúgy a normál üzemi hőfok asszem 85-90°C körül kell, hogy legyen. A 6 km-ből nem lehet messzemenő következtetéseket levonni. Igen nézd meg hosszabb távon is. A termosztát akkor mondható rossznak, ha tartós haladás után pl autópályán motorfékkel jelentősen visszahűl.
Nekem benzines és 102 fok az üzemi ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #49336 Dátum: 2013.10.18 péntek, 18:18:35 » |
|
Nekem benzines és 102 fok az üzemi ...
Nekem meg 75 °C, de nincs hajtva, nincs pörgetve, szinte egyenletesen halad. Városban, lassabb haladásnál megy feljebb...viszont onnan pár fokot hűl vissza ha megint haladhatok.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
tpmportal
|
 |
« Új hozzászólás #49337 Dátum: 2013.10.18 péntek, 18:35:19 » |
|
Nekem benzines és 102 fok az üzemi ...
Szintén ott körül.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49338 Dátum: 2013.10.18 péntek, 18:59:55 » |
|
Szintén ott körül.
Nem 90°C-nál nyit a termosz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49339 Dátum: 2013.10.18 péntek, 19:02:20 » |
|
Nekem meg 75 °C, de nincs hajtva, nincs pörgetve, szinte egyenletesen halad. Városban, lassabb haladásnál megy feljebb...viszont onnan pár fokot hűl vissza ha megint haladhatok.
S a termosztátod jó?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #49340 Dátum: 2013.10.18 péntek, 19:10:44 » |
|
S a termosztátod jó?
Télen is ilyen volt. Akkor kicsit gondolkodtam rajta, hogy talán nem tökéletes...de így, hogy egész évben ilyen........a fene tudja. Elindítom a kocsit és 1 perc múlva már 35-40 °C -os a hűtőfolyadék, majd viszonylag hamar beáll ide:  Innen nem mozdul sehova.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49341 Dátum: 2013.10.18 péntek, 19:18:26 » |
|
Nem 90°C-nál nyit a termosz?
>Duratec HE also pioneers an electronic thermostat, which contributes positively to both fuel economy and wide-open-throttle performance. Unlike traditional thermostats, which open at one temperature threshold, the electronic thermostat is capable of opening at two temperature thresholds. An opening temperature of about 80ºC contributes to full-throttle performance, while a higher opening threshold of 98ºC optimises low-friction operation under normal driving conditions.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49342 Dátum: 2013.10.18 péntek, 19:19:57 » |
|
Télen is ilyen volt. Akkor kicsit gondolkodtam rajta, hogy talán nem tökéletes...de így, hogy egész évben ilyen........a fene tudja. Elindítom a kocsit és 1 perc múlva már 35-40 °C -os a hűtőfolyadék, majd viszonylag hamar beáll ide: Innen nem mozdul sehova.
Ez milyen műszeregység? Az enyémen nincs celsius fok a hőmérőn ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49343 Dátum: 2013.10.18 péntek, 19:21:39 » |
|
Ez milyen műszeregység? Az enyémen nincs celsius fok a hőmérőn ...
Fészliftes.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vzoli
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49344 Dátum: 2013.10.18 péntek, 20:46:10 » |
|
Télen is ilyen volt. Akkor kicsit gondolkodtam rajta, hogy talán nem tökéletes...de így, hogy egész évben ilyen........a fene tudja.
Innen nem mozdul sehova.
nekem a benzinszintjelző nem megy feljebb annál mint ez ..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #49345 Dátum: 2013.10.18 péntek, 21:08:33 » |
|
nekem a benzinszintjelző nem megy feljebb annál mint ez ..
Tankold tele...... 
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
vzoli
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49346 Dátum: 2013.10.18 péntek, 21:20:53 » |
|
Tankold tele......  Kezdődik.... Ha kannából felöntöm annyira, hogy a betöltőcsonkig áll a benya (ne kérdezd miért  ), akkor sem mutat többet. De a műszerfalteszt és a obd olvasó sem mutat teli értéket ilyenkor, szóval szintjelző lehet a ludas.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #49347 Dátum: 2013.10.18 péntek, 21:58:20 » |
|
Kezdődik.... Ha kannából felöntöm annyira, hogy a betöltőcsonkig áll a benya (ne kérdezd miért  ), akkor sem mutat többet. De a műszerfalteszt és a obd olvasó sem mutat teli értéket ilyenkor, szóval szintjelző lehet a ludas. 255-ön van tele...Neked mennyit mutat? A műszercsoport....... Neked biztos a duplafalutankos cigicsempész kocsid van. 
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
vzoli
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49348 Dátum: 2013.10.18 péntek, 22:07:44 » |
|
255-ön van tele...Neked mennyit mutat? A műszercsoport....... Neked biztos a duplafalutankos cigicsempész kocsid van.  pár hónapja néztem, akkor a csurig tele állapotban mutatott olyan 225-235. Az 1.8 benzines szintjelzője amúgy jó lehet a v6 ba? gondolom a tankok ugynazok Amúgy aki a v6 ra nem 70 literes tankot tervezett, szíjjon gázt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zolibácsi
|
 |
« Új hozzászólás #49349 Dátum: 2013.10.18 péntek, 22:10:25 » |
|
pár hónapja néztem, akkor a csurig tele állapotban mutatott olyan 225-235. Az 1.8 benzines szintjelzője amúgy jó lehet a v6 ba? gondolom a tankok ugynazok
Amúgy aki a v6 ra nem 70 literes tankot tervezett, szíjjon gázt.
Nekem van egy 2.0 szintjelző, ha esetleg érdekel. 
|
|
|
Naplózva
|
MK5 2.0TDCi Titanium PS
|
|
|
|