Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #49350 Dátum: 2013.10.18 péntek, 22:11:09 » |
|
pár hónapja néztem, akkor a csurig tele állapotban mutatott olyan 225-235. Az 1.8 benzines szintjelzője amúgy jó lehet a v6 ba? gondolom a tankok ugynazok
Amúgy aki a v6 ra nem 70 literes tankot tervezett, szíjjon gázt.
Gázt bele pótkeréktartállyal oszt jó napot! 
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
vzoli
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49351 Dátum: 2013.10.18 péntek, 22:13:02 » |
|
Gázt bele pótkeréktartállyal oszt jó napot!  inkább benzin tartályt tennék oda is  a gázt azt szívja a tervező 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vzoli
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49352 Dátum: 2013.10.18 péntek, 22:14:34 » |
|
Nekem van egy 2.0 szintjelző, ha esetleg érdekel.  ez jó, eddig jött egy ajánlat 1.8 szintjelzőről, most itt a 2.0, várom a következőt, mert az már a 2.5 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vzoli
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49353 Dátum: 2013.10.18 péntek, 22:16:15 » |
|
még azt is elmesélhetné valaki, hogy hogy cserélem ki, és Tibi most ne gyere azzal, hogy menjek ki és nézzem meg van e luk az hátsóülés alatt, mert az biztos hogy még nincsen 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zolibácsi
|
 |
« Új hozzászólás #49354 Dátum: 2013.10.18 péntek, 22:20:18 » |
|
még azt is elmesélhetné valaki, hogy hogy cserélem ki, és Tibi most ne gyere azzal, hogy menjek ki és nézzem meg van e luk az hátsóülés alatt, mert az biztos hogy még nincsen  Le kell venni hozzá a tankot... 
|
|
|
Naplózva
|
MK5 2.0TDCi Titanium PS
|
|
|
vzoli
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49355 Dátum: 2013.10.18 péntek, 22:21:49 » |
|
Le kell venni hozzá a tankot...  valahogy lehet ennél bővebben?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zolibácsi
|
 |
« Új hozzászólás #49356 Dátum: 2013.10.18 péntek, 22:26:11 » |
|
valahogy lehet ennél bővebben?
Már nem nagyon emlékszem, de adja magát. 
|
|
|
Naplózva
|
MK5 2.0TDCi Titanium PS
|
|
|
vzoli
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49357 Dátum: 2013.10.18 péntek, 22:34:47 » |
|
Már nem nagyon emlékszem, de adja magát.  Olyasmi érdekelne, hogy mennyi nafta maradhat benne leszereléskor, mik törhetnek el közben, van e cserélendő tömítés, ugyanis ha nekiállok az hétvégén lesz, és hétfőn pedig esélyes hogy kell a kocsi, tehát ami kellhet meg kell vegyem 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
 |
« Új hozzászólás #49358 Dátum: 2013.10.18 péntek, 23:04:38 » |
|
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a faceliftes króm hűtőrács kompatibilis-e a sima MkIII-hoz?(2002-es évjárat) Szívesen lecserélném, jól mutatna. Ha igen, és van valakinek elfekvőben szívesen megvásárolnám  Köszi előre is.... A hütőrácsot sajnos lökössel együtt kell cserélni mert ahoz paszol a legjobban.Nekem is vele együtt volt a csere.És a zárnál utána kell rajta egy kis faragás a kulcs miatt.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
AndyA
|
 |
« Új hozzászólás #49359 Dátum: 2013.10.18 péntek, 23:12:30 » |
|
255-ön van tele...Neked mennyit mutat? A műszercsoport....... Neked biztos a duplafalutankos cigicsempész kocsid van.  Csak 237-ig tudom feltölteni én is úgy, hogy már a cső végéig áll a GO. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11  - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11 
|
|
|
Szili
Haladó

Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
|
 |
« Új hozzászólás #49360 Dátum: 2013.10.19 szombat, 11:31:44 » |
|
Télen is ilyen volt. Akkor kicsit gondolkodtam rajta, hogy talán nem tökéletes...de így, hogy egész évben ilyen........a fene tudja. Elindítom a kocsit és 1 perc múlva már 35-40 °C -os a hűtőfolyadék, majd viszonylag hamar beáll ide:  Innen nem mozdul sehova. A "viszonylag hamar" mit jelent mert nálam kell 7-10 km amig beáll fűtés nélkül,fűtéssel ~10-15, ha jobban taposom akkor valamivel hamarabb beáll középre.Az idei télen okosabb leszek mert a tavasszal cseréltem termosztátokat mert nem akart beállni középre és ha meg is történt intenzívebb fűtésnél és 50-es tempóval visszahűlt.
|
|
|
Naplózva
|
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb. R 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6
|
|
|
Jenci82
|
 |
« Új hozzászólás #49361 Dátum: 2013.10.19 szombat, 11:38:32 » |
|
Sziasztok.Nem tudja valaki,hogy ez a kombi vonóhorog felfogatása-e?Mert tévedésből ilyet vettem az 5ajtósomra.Az 5ajtósé csak 2 csavaros lehet,mert csak annyi lukat találtam.Akitől vettem állítja hogy 5 ajtósé a horog és 2002.a kocsi amiről levette. http://kepfeltoltes.hu/view/131019/DSCN2285_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.19 szombat, 12:00:18 írta Jenci82 »
|
Naplózva
|
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
|
|
|
Jenci82
|
 |
« Új hozzászólás #49362 Dátum: 2013.10.19 szombat, 13:04:03 » |
|
Sehol nem találok 5 ajtós vonóhorog képet.Nagyon kíváncsi lennék a felfogatására.Esetleg valaki nem tudna képet csinálni?
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
|
|
|
bzozoo
Haladó

Nem elérhető
Hozzászólások: 414
|
 |
« Új hozzászólás #49363 Dátum: 2013.10.19 szombat, 13:25:56 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
|
|
|
Alessandro
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49364 Dátum: 2013.10.19 szombat, 13:32:52 » |
|
Sziasztok !
Egy kis segítség kellene. Van egy 2007-es MK3-om és a check engine lámpa önálló életet él. Időközönként világít (EGR szelep hibát jelezve, de nemrég lett szakszervízben kicserélve), majd elalszik, 2 hét után ismét világít. Elektromos átvizsgáláson is volt a kocsi, de semmit nem találtak. Valakinek valami ötlete, tapasztalata?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #49365 Dátum: 2013.10.19 szombat, 14:01:06 » |
|
A "viszonylag hamar" mit jelent mert nálam kell 7-10 km amig beáll fűtés nélkül,fűtéssel ~10-15, ha jobban taposom akkor valamivel hamarabb beáll középre.Az idei télen okosabb leszek mert a tavasszal cseréltem termosztátokat mert nem akart beállni középre és ha meg is történt intenzívebb fűtésnél és 50-es tempóval visszahűlt.
A viszonylag hamar annyit jelent, hogy Szentendre majdnem végétől indulva a Bp-i széléig. Ez kb. 4 km, ebben ugye pár lámpa is benne van és 50 km/h. Ez előtt jár a motor kb. 30-40 mp-et, mielőtt elindulok. A fűtés AUTO 20-21 °C-on van, tehát a reggeli 8-9°C -nél ez fűtés. Most volt egy Győr oda-vissza és direkt néztem. 87-88°C volt végig 120-nál. Ha beértem és visszalassítottam 100-ra, akkor 84°C-ra visszament. Tehát nem melegedett annyira a kisebb terhelés miatt. Magasabbnak kellene lennie az üzeminek, tehát szerintem hamarabb nyit. De legalább zár. Amióta megvan ilyen.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #49366 Dátum: 2013.10.19 szombat, 14:04:39 » |
|
Sziasztok !
Egy kis segítség kellene. Van egy 2007-es MK3-om és a check engine lámpa önálló életet él. Időközönként világít (EGR szelep hibát jelezve, de nemrég lett szakszervízben kicserélve), majd elalszik, 2 hét után ismét világít. Elektromos átvizsgáláson is volt a kocsi, de semmit nem találtak. Valakinek valami ötlete, tapasztalata?
Az aláírásodba írd le milyen autód van. Anélkül nem lehet vagy igen nehéz bármit is mondani. Hibakód olvasás a következő lépés. Egy hibakód nem feltétlenül a hibás alkatrészt jelöli meg. Az EGR hiba nem feltétlen az alkatrész hibáját jelenti. Sok fajta "EGR hiba" üzenet van, azt sem tudjuk mi volt az, amiért kicserélték...... lehet feleslegesen.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
szetya
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49367 Dátum: 2013.10.19 szombat, 14:07:56 » |
|
Sziasztok! Nemrég vettem egy MK3 Di kombit, és a turbóval valami nincs rendben. Amikor elkezd tölteni szépen húz az autó, de amikor átvált, a fele nyomatékot se érzem. Ugye ha rossz a turbó akkor alapból nem töltene rendesen, de alacsony fordulaton szépen dolgozik. Tapasztalt más is ilyet?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #49368 Dátum: 2013.10.19 szombat, 14:09:28 » |
|
Sziasztok! Nemrég vettem egy MK3 Di kombit, és a turbóval valami nincs rendben. Amikor elkezd tölteni szépen húz az autó, de amikor átvált, a fele nyomatékot se érzem. Ugye ha rossz a turbó akkor alapból nem töltene rendesen, de alacsony fordulaton szépen dolgozik. Tapasztalt más is ilyet?
Mi vált át hova?  Lehet lyukas valamelyik cső és nagyobb fordulaton (nyomásnál) kifújhat.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
szetya
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49369 Dátum: 2013.10.19 szombat, 14:11:20 » |
|
Mi vált át hova?  Lehet lyukas valamelyik cső és nagyobb fordulaton (nyomásnál) kifújhat. Változó geometriájú turbó van rajta!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #49370 Dátum: 2013.10.19 szombat, 14:18:51 » |
|
Változó geometriájú turbó van rajta!
Ez rendben, de mi vált át? (Az vgt turbó lapátjai folyamatosan mozognak ezzel szabályozva a nyomást.)
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
|
Dentcraft
|
 |
« Új hozzászólás #49372 Dátum: 2013.10.19 szombat, 14:33:36 » |
|
Változó geometriájú turbó van rajta!
ha nyomod neki erős fekete füst van? érdekes fújó süvítő hang?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.19 szombat, 14:55:28 írta Dentcraft »
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Dentcraft
|
 |
« Új hozzászólás #49373 Dátum: 2013.10.19 szombat, 14:36:42 » |
|
A "viszonylag hamar" mit jelent mert nálam kell 7-10 km amig beáll fűtés nélkül,fűtéssel ~10-15, ha jobban taposom akkor valamivel hamarabb beáll középre.Az idei télen okosabb leszek mert a tavasszal cseréltem termosztátokat mert nem akart beállni középre és ha meg is történt intenzívebb fűtésnél és 50-es tempóval visszahűlt.
GSR-é benzines. azok olyanok h kicsit járatod indulás előtt, mész pár km-t és mutató középen, fűt mind a állat. A dízelt ne hasonlítsd hozzá. de neked rossz volt a termoszod azért nem melegedett hamarabb.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Szili
Haladó

Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
|
 |
« Új hozzászólás #49374 Dátum: 2013.10.19 szombat, 14:37:56 » |
|
Ez rendben, de mi vált át?
(Az vgt turbó lapátjai folyamatosan mozognak ezzel szabályozva a nyomást.)
Nem lehet,hogy valamelyik tartományba megáll nem nyit ki egészen így magasabb fordulaton kevés a töltés,úgy értem,hogy pl:csak 50% nyít/zár?
|
|
|
Naplózva
|
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb. R 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6
|
|
|
szetya
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49375 Dátum: 2013.10.19 szombat, 14:38:18 » |
|
Ez rendben, de mi vált át?
(Az vgt turbó lapátjai folyamatosan mozognak ezzel szabályozva a nyomást.)
Gondoltam h nem fog menni elsőre, nem tudom elmagyarázni  A lényeg, h Tirolba élek, dolgozok, és itt a hegyekbe használom az autót. Úgy veszem észre h nem is fordulatszám függő a dolog, hanem a gázpedál benyomásától függ h mikor esik vissza a turbó fordulatszáma. Játszanom kell a gázzal, hogy 3. 4. fokozatba tudjak hegymenetbe haladni visszaváltás nélkül. H kisebb gázt adok, jobban visít a turbó és jobban is húz az autó, de ha kicsit nagyobbat, olyan mitha turbólyuk keletkezne (gondolom ott kezdenek elfordulni a lapátok) és elvesztem a nyomatékot. Ha normál egyenes útviszonyok között közlekedek, nincs ilyen baj, de hegymenetbe igen. Ez normális? Csak hogy tudjátok, nem vagyok teljesen láma a témában, csak a diesel téma új! A Mondi előtt 7 évig hajtottam egy Escort RS Turbot, de azon nem vgt volt hanem sima...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szetya
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49376 Dátum: 2013.10.19 szombat, 14:39:22 » |
|
Nem lehet,hogy valamelyik tartományba megáll nem nyit ki egészen így magasabb fordulaton kevés a töltés,úgy értem,hogy pl:csak 50% nyít/zár?
Navalami ilyesmi a baj, csak nem tudok fogalmazni 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Szili
Haladó

Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
|
 |
« Új hozzászólás #49377 Dátum: 2013.10.19 szombat, 14:50:15 » |
|
Navalami ilyesmi a baj, csak nem tudok fogalmazni  Várjál még pár hozászolást és ha ez a hiba akkor irány Ervin klubtárs mert ő foglalkozik turbótakarítással ha ennyivel megúszod.
|
|
|
Naplózva
|
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb. R 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6
|
|
|
Styleair
|
 |
« Új hozzászólás #49378 Dátum: 2013.10.19 szombat, 14:52:34 » |
|
Várjál még pár hozászolást és ha ez a hiba akkor irány Ervin klubtárs mert ő foglalkozik turbótakarítással ha ennyivel megúszod.
Tirolból Ervinhez, csak pár óra! 
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Dentcraft
|
 |
« Új hozzászólás #49379 Dátum: 2013.10.19 szombat, 14:55:10 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
szetya
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49380 Dátum: 2013.10.19 szombat, 14:58:00 » |
|
Várjál még pár hozászolást és ha ez a hiba akkor irány Ervin klubtárs mert ő foglalkozik turbótakarítással ha ennyivel megúszod.
Boldog lennék ha ennyivel megúsznám! Az EGR-emet is le akarom dugózni, lehet ehhez köze? Ervin amúgy hol lakik pontosan?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.19 szombat, 15:05:02 írta szetya »
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
 |
« Új hozzászólás #49381 Dátum: 2013.10.19 szombat, 15:24:22 » |
|
Boldog lennék ha ennyivel megúsznám! Az EGR-emet is le akarom dugózni, lehet ehhez köze? Ervin amúgy hol lakik pontosan?
súron. de nem hiszem,hogy vgt-s turbónál ilyen előfordul.vedd le a zégert a turbó karjáról,és mozgasd meg kézzel a lapátokat.Ha akadás nélkül oda vissza tud működni,akkor nem a turbóval van gondod.akkor bizony lukas lehet valahol a turbócsöved. vagy esetleg üzemanyagrendszeri problémád van! Üzaszűrőt mikor cseréltél?kéne..... Az ac pumpád tuti jó?kéne egy diagot csinálni és csekkolni pár dolgot. 2-4huf ba kerül egy elm327-es, és forscannal tudod diagolni a tddi-t is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.19 szombat, 15:26:07 írta alf »
|
Naplózva
|
 TDCI Űrhajó  Titanium Smax 18"
|
|
|
|
szetya
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49383 Dátum: 2013.10.19 szombat, 15:37:14 » |
|
Sajnos nem volt időm átnézetni, csak a kocsiért ugrottam haza. Átirattam és jönnöm is kellett vissza. Be is voltam szarva h esetleg valami megadja magát! November vége körül vége a melónak, addig remélem kihúzza és haza is visz :S Most legalább már tudom h merre induljak el, köszi a válaszokat mindenkinek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Janika111
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49384 Dátum: 2013.10.19 szombat, 17:01:24 » |
|
A hütőrácsot sajnos lökössel együtt kell cserélni mert ahoz paszol a legjobban.Nekem is vele együtt volt a csere.És a zárnál utána kell rajta egy kis faragás a kulcs miatt.
Köszi a tippet 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Alessandro
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49385 Dátum: 2013.10.19 szombat, 17:49:12 » |
|
Az aláírásodba írd le milyen autód van. Anélkül nem lehet vagy igen nehéz bármit is mondani. Hibakód olvasás a következő lépés.
Egy hibakód nem feltétlenül a hibás alkatrészt jelöli meg. Az EGR hiba nem feltétlen az alkatrész hibáját jelenti. Sok fajta "EGR hiba" üzenet van, azt sem tudjuk mi volt az, amiért kicserélték...... lehet feleslegesen.
Beállítottam az aláírásomban. Voltam hibakód kiolvasáson, ott mondták, hogy az a hiba. (hétfőn csatolok majd egy képet, hátha többet mond neked). A szervízben computer cserét javasoltak, de az elég húzós áron van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nyuszko
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49386 Dátum: 2013.10.19 szombat, 18:20:43 » |
|
Sziasztok! Elkezdtem agyalni a tuningboxon,de az enyém márt meg van chippelve,és nem tudom,hogy pluszba a tuningbox nem-e árt neki mert már a chipphez hozzászoktam 2év alatt és már kevésnek találom és ezért akarom még a boxot! Véleményetek? 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #49387 Dátum: 2013.10.19 szombat, 18:31:23 » |
|
Sziasztok! Elkezdtem agyalni a tuningboxon,de az enyém márt meg van chippelve,és nem tudom,hogy pluszba a tuningbox nem-e árt neki mert már a chipphez hozzászoktam 2év alatt és már kevésnek találom és ezért akarom még a boxot! Véleményetek?  Vegyél másik, erősebb autót.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
nyuszko
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49388 Dátum: 2013.10.19 szombat, 19:01:38 » |
|
Vegyél másik, erősebb autót.
Neeeeem!!!!! Mondeo az életem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
 |
« Új hozzászólás #49389 Dátum: 2013.10.19 szombat, 20:23:19 » |
|
Mondeo az életem!
 2.2 155 ló+csipp. 2.2 175 ló+csipp
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
 |
« Új hozzászólás #49390 Dátum: 2013.10.19 szombat, 20:24:47 » |
|
 2.2 155 ló+csipp. 2.2 175 ló+csipp Vagy 2.2 200 ló...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Dentcraft
|
 |
« Új hozzászólás #49391 Dátum: 2013.10.19 szombat, 20:26:01 » |
|
Vagy 2.2 200 ló...
ja, meg 1 vödör pénz. nem véletlen nem írtam 
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
 |
« Új hozzászólás #49392 Dátum: 2013.10.19 szombat, 20:30:59 » |
|
ja, meg 1 vödör pénz. nem véletlen nem írtam  Na me' a többihez nem köll'?
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
AndyA
|
 |
« Új hozzászólás #49393 Dátum: 2013.10.19 szombat, 20:38:02 » |
|
Ez eléggé hajaz arra, amit a kombira nekem feltették - de nem tudom, hogy a 4-5 ajtósé milyen. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11  - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11 
|
|
|
Styleair
|
 |
« Új hozzászólás #49394 Dátum: 2013.10.19 szombat, 20:40:46 » |
|
Sziasztok! Elkezdtem agyalni a tuningboxon,de az enyém márt meg van chippelve,és nem tudom,hogy pluszba a tuningbox nem-e árt neki mert már a chipphez hozzászoktam 2év alatt és már kevésnek találom és ezért akarom még a boxot! Véleményetek?  Vegyél 100 ezerért egy lassú xar autót, és ritkábban használd a Mondeot. Újra élvezni fogod! 
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Dentcraft
|
 |
« Új hozzászólás #49395 Dátum: 2013.10.19 szombat, 20:45:05 » |
|
Na me' a többihez nem köll'?
mé, köll? azok nem olyan drágák, főleg a 3-as
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Csabi77
|
 |
« Új hozzászólás #49396 Dátum: 2013.10.19 szombat, 21:20:37 » |
|
Ez eléggé hajaz arra, amit a kombira nekem feltették - de nem tudom, hogy a 4-5 ajtósé milyen.
AndyA
Tutira nem 4/5 ajtósé.Kombinak 3 furat van,a 4/5 ajtósnak 2!
|
|
|
Naplózva
|
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
|
|
|
nyuszko
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49397 Dátum: 2013.10.19 szombat, 21:32:15 » |
|
Vegyél 100 ezerért egy lassú xar autót, és ritkábban használd a Mondeot. Újra élvezni fogod!  Az a baj,hogy a kis kocsikám követeli minden nap hogy egy picit is de muszály beleülnöm!Mondjuk ja elég így is,az emelkedőkön nincs kegyelem! 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49398 Dátum: 2013.10.19 szombat, 21:36:23 » |
|
Az a baj,hogy a kis kocsikám követeli minden nap hogy egy picit is de muszály beleülnöm!Mondjuk ja elég így is,az emelkedőkön nincs kegyelem!  Rakj bele nagyobb turbót,nagyobb coolert,utána írasd át a chippet hozzá,alakítsd át a komplett kipufogó-rendszert,etc... Annyi meg annyi fejlesztési lehetőség van,hogy csak a pénztárcád és a képzelőerőd szab határt 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Petike01
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #49399 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 08:29:03 » |
|
Sziasztok!Mi lenne a jó választás téligumiba:215/50 16" vagy 225/45 17"-ba? Köszi a válaszotokat!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|