Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 21:18:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21955016 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4500 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 10:05:00 »

Fater volvo 240-ese akor csinált ilyet, mikor majdnem 1:1 arányban fogyott az olaj, és a benya.Szerintem azért nálad nem ez a gond.
*** érzés ez. Nekem is volt, hogy a céges caddy-ben egyszercsak elfolyt az összes olajom, behúztam a szervízbe, és semmit nem találtak 100 feltöltötték olajjal, pörgették, nézegették semmi, és azóta is jó. Ez a bizonytalanság a legrosszabb...
Ilyen nekem is volt, de nálam megelőzte egy hatalmas csattanás, amikor elhagytam a leeresztő csavaromat...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4501 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 10:06:00 »

wyctor,
 
az, a bizonytalansag a legxarabb dolog a vilagon a koran keles utan. Igazabol jobban orultem volna ha most is xar lenne, mert akkor legalabb lenne esely arra, hogy a szerviz megtalalja a hiba okat. De igy...?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4502 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 10:07:00 »

joe,
 
leereszto csavar ? Kiesett az olaj leereszto csavaaar ? jajj anyam... Olajat nem lattam a verda alatt, se benyat, szal...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4503 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 10:08:00 »

joe,
 
es miert csattant olyan hatalmasat aza csavar ?
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4504 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 10:11:00 »

joe,
 
leereszto csavar ? Kiesett az olaj leereszto csavaaar ? jajj anyam... Olajat nem lattam a verda alatt, se benyat, szal...
Ezt inkább Wyctor esetére írtam! Ne ilyedj meg! Te sem fogod megúszni!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4505 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 10:13:00 »

joe,
 
es miert csattant olyan hatalmasat aza csavar ?
Mert visszacsapódott az alvázra! Egyébként egy szerelő nem húzta meg, és ezért hagytam el 500km után. Majd ott behúzattam magam egy Opel szervízbe, és kértem, hogy a hiba vélhető okát írják rá a számlára. Aszt' visszamentem az első OFF szervízbe, és kifizettettem a számlát velük...(ez az előző OFF-ommal történt...)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4506 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 10:14:00 »

Mert visszacsapódott az alvázra! Egyébként egy szerelő nem húzta meg, és ezért hagytam el 500km után. Majd ott behúzattam magam egy Opel szervízbe, és kértem, hogy a hiba vélhető okát írják rá a számlára. Aszt' visszamentem az első OFF szervízbe, és kifizettettem a számlát velük...(ez az előző OFF-ommal történt...)
Azóta magam cserélem az olajat!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4507 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 10:14:00 »

joe,
 
koszi a nyugtato szavakat
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4508 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 10:16:00 »

joe,
 
koszi a nyugtato szavakat
Zacci hol tankoltál? Lehet, hogy kicsit vizes volt a benya
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4509 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 10:21:00 »

joe,
 
es miert csattant olyan hatalmasat aza csavar ?
Én üzemanyagellátásra teném tippemet. Bár ha már nem csinálja, akkor olymin1.
Szmötyi vagy jégdugó az elég valószínűnek tűnik. Ha valamit nagyon akarsz tenni, akkor vegyél 1 injektor tisztító folyadékot, és öntsd a tankba. Szerintem...
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4510 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 10:37:00 »

joe,
 
nuh, megneztem az olaj szintet, es fullon van
Soot, minden folyadek szint fullon van.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4511 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 10:38:00 »

wyctor,
 
OMV-nel szoktam taknyolni, es par napja szinten OMVnel taknyoltam. 18ker pestimre Auchan kozeleben a MCdonalds mellett.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4512 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 10:41:00 »

Ficu,
 
hat, nem reg volt 160e-res szerviz es csereltek ua. szurot, elotte par hettel meg ua. szivattyut. Azota keves benyanal is tokeletesen pocre indul a verda, es ez ma sem volt maskent. Enis illetve bratyom is inkabb szmotyire, vagy jegdugora gyanaxik... De erdekes, ilyenkor nem csak beindulasnal, mig hideg a motor csinalhat ilyesmit ? Ez meg uzemmeleg motornal tortent.
Aszsem megfogadom a tanacsod, es veszek egy injektor tisztitot, artani nem arthat...
Szerinted lehet olyat csinalni, hogy uzemanyag ellato rendszer tisztitas ? Marmint csovek injektor stb. Es nem csak ilyen lotyivel...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4513 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 10:43:00 »

bocsi a Ficuert Ticu !
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4514 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 10:53:00 »

bocsi a Ficuert Ticu !
no problémó, lehet, hogy új logót kellene csinálnom, mert nem Te vagy az első.
Szerintem aszmötyiket felszívhatja menet közben is , nem csak beindításnál.
Biztosan ki lehet tisztítattni, de olyan helyre vidd ahol ismerős vagy, mert ellenőrizni nem nagyon fogod tudni, hogy csináltak vele valamit, vagy sem. Én ilyen téren bizalmatlan vagyok 1 picit.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4515 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 11:00:00 »

Ficu,
 
hat, nem reg volt 160e-res szerviz es csereltek ua. szurot, elotte par hettel meg ua. szivattyut. Azota keves benyanal is tokeletesen pocre indul a verda, es ez ma sem volt maskent. Enis illetve bratyom is inkabb szmotyire, vagy jegdugora gyanaxik... De erdekes, ilyenkor nem csak beindulasnal, mig hideg a motor csinalhat ilyesmit ? Ez meg uzemmeleg motornal tortent.
Aszsem megfogadom a tanacsod, es veszek egy injektor tisztitot, artani nem arthat...
Szerinted lehet olyat csinalni, hogy uzemanyag ellato rendszer tisztitas ? Marmint csovek injektor stb. Es nem csak ilyen lotyivel...
Sőt, ha víz van a benyában, még menet közben is befagyhat. Mert ugyi a tank és a csövek nem fűtöttek. Én nem bízom túlzottan a kutakban. Simán lehet vizes a benya. Kondenzvíz, ja... vagy literprobléma volt a kútnál, pótolni kellett.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4516 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 11:04:00 »

haj,
 
Nuh, ma majdnem cserben hagyott az en kis dragasagom
Szepen jottem befele melohelyre mikoris a lurdy haz iranyabol kozelitve a lagymanyosi hid elejenel eccercsak elkezdett kiszallni az ero a verdabol, aztan mar annyira, hogy veszvillogoval cammogtam a dugoban
Minnel jobban nyomtam a gazt, annal jobban fulladozott szerencsetlen, aztan sikerult a lagymanyosi elejen levo feljaronal megallnom.
Amit eszrevette, hogy a hatralevo km-t jelzo kijelzo ossze-vissza ugralt. Az alapjarat jo volt, a motor jart, gazpedal nyomogatasra reagalt rendesen. Eloszor azt hittem megadta magat a kuplung, mert ma reggel szep kis dugo volt a lagymanyosinal, es eloszor olyan jelenseget produkalt, hogy porgott a moci, de nagyon nehezen ment a verda. Felhivtam bratyomat es kertem telefonos segitseget... kb. 1 ora mulva meg is jott bratyom. Addig, hogy ki ne huljek, neha beinditottam  a mocit, hogy fuccson kicsit, aztan picit probalgattam ott elindulni, es mintha ment is volna...de nem akartam megkockaztatni, hogy a lagymanyosi tetejen lerohadjak, mert akkor engem ott azonnali golyo altali halalra itelnek a tobbiek
A lenyeg a lenyeg, hogy jott bratyom, en beultem swiftjebe, o a mondiba, es igy probaltunk menni, es ha barmi lerohadasra utalo jelet eszlel, akkor megallunk, kotel fel es huuuzas. Igazabol nem akatuk szerencsetlen swiftet kinozni... Namost itt jon az erdekesseg...Lindultunk, es a gepsarkanyom tokeletesen uzemelt. Szepen eljottunk melohelyemig, semmi rangatas, fulladas, erotlenseg stb. Na most akkor mi a fax lehetett a gond ? Eloszor arra gondoltunk, hogy a lagymanyositol nem messze van egy ford szerviz, es oda beguritjuk a beteget, de a jelek szerint meggyogyult. Igy meg ugye a szerelok sem igen tudnak mit mondani 8( Most mi a francot csinaljak A verda most tokeletesen uzemel...Lehet valmi dugulas volt az uzemanyag rendszerben es ettol fulladozott, illetve hulyeskedett a megteheto km mutato kijelzom ?
Most jo lenne valami jotanacs, meg nyugtatgatas, hogy csak vizes vot a benya es valahogy jegdugo keletkezett a rendszerben....
zacci!
Szerintem is vizes benya. Sőt, én is OMV kúttal szívtam meg hasonló módon még az előző autómmal. Egyszer akadozott, azóta meg semmi.... De azért egy üzemanyagrenccer tisztítót én küldenék utána.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4517 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 11:07:00 »

Scratch és még akinek hasonló problémája van!
 
tegnap voltam 100e km-es szervízen és rákérdeztem a központi zár marháskodásra, amiről má korábban írtatok egy páran.  
azt mondták, hogy már volt náluk egy-két mondeo ilyen problémával, és 99%-ban a bal oldali zár a hibás, vagyis az abban lévő érzékelő(?), amit külön persze nem lehet cserélni... a zárat cserélve, ami forintosítva kb. 30 ropi, minden ok lesz.
Kössz az infót!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4518 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 11:20:00 »

zacci!
Szerintem is vizes benya. Sőt, én is OMV kúttal szívtam meg hasonló módon még az előző autómmal. Egyszer akadozott, azóta meg semmi.... De azért egy üzemanyagrenccer tisztítót én küldenék utána.
Ja, de én az üzemanyagrencer tisztítót annak küldeném le, aki miatt vizes a benya
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4519 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 11:22:00 »

Ja, de én az üzemanyagrencer tisztítót annak küldeném le, aki miatt vizes a benya
Akkor kettőt kell venni: 1 a kutasnak 1 pedig a tütünek
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4520 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 11:23:00 »

És ha kettőt veszel úgy is olcsóbb!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4521 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 11:24:00 »

És ha kettőt veszel úgy is olcsóbb!
Ja, szok-occó alapon:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4522 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 11:25:00 »

Akkor kettőt kell venni: 1 a kutasnak 1 pedig a tütünek
Ha a kutasnak 1x leküldöd, többet nem kell üa tisztító.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4523 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 12:08:00 »

haj,
 
thx a tippeket ! Remelem tenyleg csak ilyen dugo volt a reggeli dugoban
Majd delutan kiderul hazafele menet...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4524 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 13:23:00 »

 Vándor
 
Kérem a cég nevét. MOST! Smiley
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4525 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 14:07:00 »

Gyorsulási adatokat tud valaki kombira?
100Km/h mennyi idő alatt éri el?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4526 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 18:24:00 »

haj,
 
nuh, haza ertem, es no problem!
Jol huz, nemfulladozik stb. csak teszi a dolgat.
remelem holnap reggel nem jacca L ugyanezt a verda, mint ma reggel...
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4527 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 18:30:00 »

Gyorsulási adatokat tud valaki kombira?
100Km/h mennyi idő alatt éri el?
A 115 lovas TDCi 5 gangos váltóval 11,2s (gyári adat)
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4528 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 18:35:00 »

A 115 lovas TDCi 5 gangos váltóval 11,2s (gyári adat)
Köszönöm, kevesebre gondoltam, mert a TDDI is nagyon megy, bár az 1,6 MKI kombinátor után nem nehéz
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #4529 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 19:33:00 »

haj,
 
nuh, haza ertem, es no problem!
Jol huz, nemfulladozik stb. csak teszi a dolgat.
remelem holnap reggel nem jacca L ugyanezt a verda, mint ma reggel...
Szia!
Aggódva vártam a híreket tőled!
Remélem, többé nem fordul elő!
Benzinesekről ritkán olvasni moci-problémákat!
Üdv:
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4530 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 20:49:00 »

ESU2 64,
 
thx az aggodast. Hat meg en mennyire meglepodtem, de ugy tunik nem a mondi a ludas, hanem rajta kivul allo okok miatt rakoncatlankodott. Holnap reggel kiderul... Meg probalok venni valami folyadekot, ami nem engedi megfagyni a vizet. Ugy tunik tenyleg ez volt a problema. Vagy valami szmotyi kerult a rendszerbe. Mindenesetre izgalmas volt a Lagymanyosi "majdnem" tetejen fulladozni  
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4531 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 20:56:00 »

wyctor,
 
tdci inkabb rugalmassagban ut nagyot. Es szerintem abbol a 11.2s-bol lehet akar 6-8sec-is mire meglodul, mert ugye a tdci koztudottan eleg gyengus az also tartomanyba, de ha a turbinyek eccer beindul ott ko kovon nem marad Cool Nekem 2.0benyas papiron asszem olyan 9s korul van, de szerintem csak azert, mert a benzines verdak haraposabbak alul, mint a turbos diezelek. 50-100 4.-ben rugalmassagban a 2.0 145 pacis benyas 12.6, a TDDI(kombi) 115 pacis 9.1 ! A TDCI meg ennel tuti meg jobbabb Cool
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4532 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 21:35:00 »

A kormányoszlopn lévő magnóvezérlő kar külön beépíthető, vagy az alső műanyag burkolatot is cserélni kell?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4533 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 21:54:00 »

wyctor,
 
tdci inkabb rugalmassagban ut nagyot. Es szerintem abbol a 11.2s-bol lehet akar 6-8sec-is mire meglodul, mert ugye a tdci koztudottan eleg gyengus az also tartomanyba, de ha a turbinyek eccer beindul ott ko kovon nem marad Cool Nekem 2.0benyas papiron asszem olyan 9s korul van, de szerintem csak azert, mert a benzines verdak haraposabbak alul, mint a turbos diezelek. 50-100 4.-ben rugalmassagban a 2.0 145 pacis benyas 12.6, a TDDI(kombi) 115 pacis 9.1 ! A TDCI meg ennel tuti meg jobbabb Cool
Tévedsz. A 2,0 benzines (145) is, és a 130 lovas tdci is 9,8 s alatt van 100-on. A másik: a tdci pont az indulásban jó. Az utolsó előtti talin az első 100 méteren lenyomtam az ST-t is, sőt, 200 méteren 2x én voltam az első a v6 kupában. Így gyakorlatilag megnyertem a v6-ost is... Lenyomtam az összes 2.0 benzinest, a legjobbat majd egy autóval. Egyébként rugalmasságban a 2.0 tdci veri még az ST 226-ot is. Vissza a benzin 2.0i-hez. A faroval próbáltuk, és végig egy fél autóval mögöttem volt, és kb 100 után kezdtem szép lassan elhagyni. A 2.5-ösökkel már más a helyzet: csak nagy szerencsével tudom (néha) 200-on tartani az iramot: pont ott hagynak el. Viszont ott egyre jobban elhúznak, 400 méteren szerintem vagy 4 autó a difi. Győz a 170 ló...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4534 Dátum: 2006.01.12 csütörtök, 23:43:00 »

A kormányoszlopn lévő magnóvezérlő kar külön beépíthető, vagy az alső műanyag burkolatot is cserélni kell?
Beépíthető, ki van könnyítve a helye.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4535 Dátum: 2006.01.13 péntek, 02:35:00 »

wyctor,
 
tdci inkabb rugalmassagban ut nagyot. Es szerintem abbol a 11.2s-bol lehet akar 6-8sec-is mire meglodul, mert ugye a tdci koztudottan eleg gyengus az also tartomanyba, de ha a turbinyek eccer beindul ott ko kovon nem marad Cool Nekem 2.0benyas papiron asszem olyan 9s korul van, de szerintem csak azert, mert a benzines verdak haraposabbak alul, mint a turbos diezelek. 50-100 4.-ben rugalmassagban a 2.0 145 pacis benyas 12.6, a TDDI(kombi) 115 pacis 9.1 ! A TDCI meg ennel tuti meg jobbabb Cool
Nekem 115 le TDCi van  mértem már a 0-100ra gyorsulást: kb 10,5s  nem pontos az adat, mert telefonnal mértem és nehéz volt váltani és a telefont is fogni egyszerre. Tervezem lemérni a rugalmasságot is stopperrel, kíváncsi vagyok. A 11.2es érték  kombira vonatkozhat vagy esetleg az automatára (durashiftesre), bár ez utobbi nem valószínű.
Rugalmasságértékek benzin-dízel összehasonlítása nem reális, mert ha egy 2.0-ás benzinessel gyorsulni akarok illetve minél jobb időt elérni akkor nem 4.be kezdem hanem 3.ba (valójába 2.ba kezdeném de ugye nem ér váltani). A 115 lóerős TDCi hibája hogy mivel nem változó geometriás a turbója, hirtelen gázadásra "gondolkodik" egy kicsit utána viszont " ha a turbinyek eccer beindul ott kő kövön nem marad" (by zacci). Csiptuning biztosan segítene de 20-25le nem éri meg a több százezres javítás kockázatát. Félre ne értsen senki, nem akarom újrakezdeni a csiptuning-vitát.
Mindenesetre benzines autóm többet nem lesz (hacsak nem egy S65 AMG).
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4536 Dátum: 2006.01.13 péntek, 08:33:00 »

Nekem 115 le TDCi van  mértem már a 0-100ra gyorsulást: kb 10,5s  nem pontos az adat, mert telefonnal mértem és nehéz volt váltani és a telefont is fogni egyszerre. Tervezem lemérni a rugalmasságot is stopperrel, kíváncsi vagyok. A 11.2es érték  kombira vonatkozhat vagy esetleg az automatára (durashiftesre), bár ez utobbi nem valószínű.
Rugalmasságértékek benzin-dízel összehasonlítása nem reális, mert ha egy 2.0-ás benzinessel gyorsulni akarok illetve minél jobb időt elérni akkor nem 4.be kezdem hanem 3.ba (valójába 2.ba kezdeném de ugye nem ér váltani). A 115 lóerős TDCi hibája hogy mivel nem változó geometriás a turbója, hirtelen gázadásra "gondolkodik" egy kicsit utána viszont " ha a turbinyek eccer beindul ott kő kövön nem marad" (by zacci). Csiptuning biztosan segítene de 20-25le nem éri meg a több százezres javítás kockázatát. Félre ne értsen senki, nem akarom újrakezdeni a csiptuning-vitát.
Mindenesetre benzines autóm többet nem lesz (hacsak nem egy S65 AMG).
Kombikról van szó. Gyári adatok 0-100km/h
115LE TDCi 5gang:  11,2s
115LE TDCi 6gang:  11,2s
115LE TDCi 5tronic:13,0s
130LE TDCi 6gang:  10,1s
130LE TDCi 5tronic:11,6s
125LE 1,8 5gang:   11,2s
145LE 2,0 5gang:   10,2s
170LE V6 6gang:    8,9s
226LE ST 6gang:    7,8s
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4537 Dátum: 2006.01.13 péntek, 08:54:00 »

Az 50-100km/h gyorsulás, a legnagyobb fokozatban pedig szerintetek kié??? (mármint a babér)
Lehet tippelni! A nyeremény 1 db WD40 termékminta. Tőlem.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4538 Dátum: 2006.01.13 péntek, 09:18:00 »

Sziasztok!
Van gy ki problemem es nem tudom mi a megoldasa. Hidegen a központi záram vacakol. Nem tudom a taviranyitoval bezarni- megprobalja lecsukni az ajtokat,de aztan megsem sikerul. pl ha este hosszabb allas utan ki akarok valamit venni a kocsibol, akkor kinytni sikerul, de visszazarni a taviranyitoval nem. Ha viszont par percet jar a motor, akkor minden ujra ok. Gondoltam, talan az aksi, de pöccre indul. (meg szerencse) Mar átfujtama zárakat szilikon spray-vel is hátha szorul a hidegben és ez az oka. De nem.
Van valami jó ötletetek?
 
Üdv, falab
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4539 Dátum: 2006.01.13 péntek, 09:29:00 »

Sziasztok!
Van gy ki problemem es nem tudom mi a megoldasa. Hidegen a központi záram vacakol. Nem tudom a taviranyitoval bezarni- megprobalja lecsukni az ajtokat,de aztan megsem sikerul. pl ha este hosszabb allas utan ki akarok valamit venni a kocsibol, akkor kinytni sikerul, de visszazarni a taviranyitoval nem. Ha viszont par percet jar a motor, akkor minden ujra ok. Gondoltam, talan az aksi, de pöccre indul. (meg szerencse) Mar átfujtama zárakat szilikon spray-vel is hátha szorul a hidegben és ez az oka. De nem.
Van valami jó ötletetek?
 
Üdv, falab
#458
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4540 Dátum: 2006.01.13 péntek, 09:36:00 »

Az 50-100km/h gyorsulás, a legnagyobb fokozatban pedig szerintetek kié??? (mármint a babér)
Lehet tippelni! A nyeremény 1 db WD40 termékminta. Tőlem.
Szerintem Milos kollégáé a csiptuningos 2.2 TDCivel. Ha pedig nem ér a csiptuning akkor valamelyik 5. sebességes 130 le TDCié.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4541 Dátum: 2006.01.13 péntek, 09:49:00 »

Nekem 115 le TDCi van  mértem már a 0-100ra gyorsulást: kb 10,5s  nem pontos az adat, mert telefonnal mértem és nehéz volt váltani és a telefont is fogni egyszerre. Tervezem lemérni a rugalmasságot is stopperrel, kíváncsi vagyok. A 11.2es érték  kombira vonatkozhat vagy esetleg az automatára (durashiftesre), bár ez utobbi nem valószínű.
Rugalmasságértékek benzin-dízel összehasonlítása nem reális, mert ha egy 2.0-ás benzinessel gyorsulni akarok illetve minél jobb időt elérni akkor nem 4.be kezdem hanem 3.ba (valójába 2.ba kezdeném de ugye nem ér váltani). A 115 lóerős TDCi hibája hogy mivel nem változó geometriás a turbója, hirtelen gázadásra "gondolkodik" egy kicsit utána viszont " ha a turbinyek eccer beindul ott kő kövön nem marad" (by zacci). Csiptuning biztosan segítene de 20-25le nem éri meg a több százezres javítás kockázatát. Félre ne értsen senki, nem akarom újrakezdeni a csiptuning-vitát.
Mindenesetre benzines autóm többet nem lesz (hacsak nem egy S65 AMG).
REF100, 2.0 TDCi, 5 gang
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4542 Dátum: 2006.01.13 péntek, 09:58:00 »

Nekem 115 le TDCi van  mértem már a 0-100ra gyorsulást: kb 10,5s  nem pontos az adat, mert telefonnal mértem és nehéz volt váltani és a telefont is fogni egyszerre. Tervezem lemérni a rugalmasságot is stopperrel, kíváncsi vagyok. A 11.2es érték  kombira vonatkozhat vagy esetleg az automatára (durashiftesre), bár ez utobbi nem valószínű.
Rugalmasságértékek benzin-dízel összehasonlítása nem reális, mert ha egy 2.0-ás benzinessel gyorsulni akarok illetve minél jobb időt elérni akkor nem 4.be kezdem hanem 3.ba (valójába 2.ba kezdeném de ugye nem ér váltani). A 115 lóerős TDCi hibája hogy mivel nem változó geometriás a turbója, hirtelen gázadásra "gondolkodik" egy kicsit utána viszont " ha a turbinyek eccer beindul ott kő kövön nem marad" (by zacci). Csiptuning biztosan segítene de 20-25le nem éri meg a több százezres javítás kockázatát. Félre ne értsen senki, nem akarom újrakezdeni a csiptuning-vitát.
Mindenesetre benzines autóm többet nem lesz (hacsak nem egy S65 AMG).
"(valójába 2.ba kezdeném de ugye nem ér váltani)."
 
Nekem 2-ban 110-nél szabályoz le!
Igaz ez MKI...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4543 Dátum: 2006.01.13 péntek, 10:01:00 »

Szerintem Milos kollégáé a csiptuningos 2.2 TDCivel. Ha pedig nem ér a csiptuning akkor valamelyik 5. sebességes 130 le TDCié.
Bár az én prospektusomban, már nem szerepel 5 gangos 130LE TDCi csak 6, és azt veri az 5gangos 115LE TDCi legnagyobb fokozatban.
DE A NYEREMÉNY A TIÉD!!!
Ha odaérek a mai talira, átadom. Persze közjegyző jelenltében.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4544 Dátum: 2006.01.13 péntek, 10:08:00 »

"(valójába 2.ba kezdeném de ugye nem ér váltani)."
 
Nekem 2-ban 110-nél szabályoz le!
Igaz ez MKI...
Joe!
Már valszeg 1000-szer leírtad hogy hogy kelle MK3ban az elfelejtett 1 gombnyomásra felhúzza az ablakot beállítani. Tehát ne kelljen végig nyomni míg ütközésig fel nem megy.
Ezt is feltehetné a "főnök" a programozás cím alá.
Kösz
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4545 Dátum: 2006.01.13 péntek, 10:13:00 »

Joe!
Már valszeg 1000-szer leírtad hogy hogy kelle MK3ban az elfelejtett 1 gombnyomásra felhúzza az ablakot beállítani. Tehát ne kelljen végig nyomni míg ütközésig fel nem megy.
Ezt is feltehetné a "főnök" a programozás cím alá.
Kösz
Gyújtás rá, és felhúzod teljesen, majd kb 20mp-ig nyomva tartod. És ezt elvileg mindegyiknél...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4546 Dátum: 2006.01.13 péntek, 10:33:00 »

MK3-ban két állása van az ablakemelőnek föl is és le is. Ha csak finoman nyomod, akkor addig megy amíg nyomod, ha erősebben akkor felhúzza (leengedi) teljesen.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4547 Dátum: 2006.01.13 péntek, 10:36:00 »

MK3-ban két állása van az ablakemelőnek föl is és le is. Ha csak finoman nyomod, akkor addig megy amíg nyomod, ha erősebben akkor felhúzza (leengedi) teljesen.
És az állásokat programozni kell akksisaru levétele után...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4548 Dátum: 2006.01.13 péntek, 10:52:00 »

haj,
 
lehet, hogy rossz helyre irtam es nem olvassa az, aki esetleg kompetens lehet az ugyben, igy hat ide is beirnam, tehat:
 
Ha mar pentek es 13 es minitali, akkor majd tud valaki segiteni 2.0benyas verdamat megszabaditani az EGR aldasos hatasaitol ? Ergo le kene dugozni a picsbe, de nemtom hogyan kell, es hogy egyaltalan hol azaz EGR 8(
 
elorre is bocsi a duplazasert!
Tobbet nem fog elofordulni
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4549 Dátum: 2006.01.13 péntek, 12:41:00 »

haj,
 
lehet, hogy rossz helyre irtam es nem olvassa az, aki esetleg kompetens lehet az ugyben, igy hat ide is beirnam, tehat:
 
Ha mar pentek es 13 es minitali, akkor majd tud valaki segiteni 2.0benyas verdamat megszabaditani az EGR aldasos hatasaitol ? Ergo le kene dugozni a picsbe, de nemtom hogyan kell, es hogy egyaltalan hol azaz EGR 8(
 
elorre is bocsi a duplazasert!
Tobbet nem fog elofordulni
Szerintem én nagyon hülye vagyok, mert nem tudom mi az az EGR, és hogy miért kell ledugózni, csak annyit tudok, hogy Petyának le van dugózva, Zacci pedig le szeretné dugóztatni. Lehet, hogy nekem is le kéne? Attól jobb lesz nekem?
 
(de most komolyan, nagyon mozgatja a fantáziámat ez az EGR csoda)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.