Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:56:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 [1007] 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21851480 alkalommal)
0 Felhasználó és 82 vendég van a témában
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #50300 Dátum: 2013.11.23 szombat, 19:48:44 »

Tisztelt Fórumtárs!
Fogsz egy flex kulcsot. A szíjfeszítő oldalán lévő 6x6-os nyílásba helyezve a kulcsot ha szemben állsz a motorral, magadtól eltolva, máris letudod venni a szervoszíjat. Ha nagyon precíz akarsz lenni, akkor egy 6x6mm  négyzet anyagból hajlítasz magadnak egy szerszámot. A négyzet anyag végét a végtől számolva 6 mm-re meghajlítod 90°-ban. Az anyag másik végét, meghagyod vagy 250 mm hosszúra, és már is kész a szíjlazító szerszám. A szerszámot behelyezve a feszítőn lévő 6x6 mm négyzetbe, a szíj egy kézzel leakasztható. Jó szerszám készítést. wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!

Flex kulcso 2 is van itthon. Hova kell megtámaszkodnia a flex kulcs másik karmának?

6x6-os nyílás ugye, ha szemből nézem akkor a szíjfeszítő jobb oldalán található? A leírásod szerint egy L alakú szerszámot kell készíteni aminek a keresztmetszete 6x6 négyzet, az L rövid szára 6 mm, a hosszú szára 25cm!?

Ha beteszem a szerszámot a furatba és magamtól eltolva, valahol nem kell megtámaszkodnia a 25cm szárnak?

Köszönettel:
Tibor
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #50301 Dátum: 2013.11.23 szombat, 21:42:17 »

Az EGR dugó, amit pl. az MK3-as TDCi-hez szoktunk használni, vajon jó a 2003-as 1,8-as SCI-hez? Sosem volt benzinesem, nem tudom  Roll Eyes
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50302 Dátum: 2013.11.23 szombat, 21:47:13 »

Az EGR dugó, amit pl. az MK3-as TDCi-hez szoktunk használni, vajon jó a 2003-as 1,8-as SCI-hez? Sosem volt benzinesem, nem tudom  Roll Eyes

Benzinesen minek akarsz dugózni?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #50303 Dátum: 2013.11.23 szombat, 21:48:49 »

Benzinesen minek akarsz dugózni?

Hogy ne kormoljon...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #50304 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 06:05:53 »

Kedves László!

Flex kulcso 2 is van itthon. Hova kell megtámaszkodnia a flex kulcs másik karmának?

6x6-os nyílás ugye, ha szemből nézem akkor a szíjfeszítő jobb oldalán található? A leírásod szerint egy L alakú szerszámot kell készíteni aminek a keresztmetszete 6x6 négyzet, az L rövid szára 6 mm, a hosszú szára 25cm!?

Ha beteszem a szerszámot a furatba és magamtól eltolva, valahol nem kell megtámaszkodnia a 25cm szárnak?

Köszönettel:
Tibor
Tisztelt Fórumtárs!
Az elkészített szerszámot, vagy a flex kulcsot ahogy írod, behelyezed a szíjfeszítő jobb oldalában lévő négyzet alakú nyílásba. A kart egyik kezeddel magadtól eltolva és feszítés alatt megtartva, a szíj lelazul és leemelhető. A szerszám 25 cm-es szárával a művelet sokkal könnyebb a nagyobb erőkar miatt. wave
Tisztelettel László worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #50305 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 10:14:26 »

Üdv!

Izzítógyertyák működését, hogyan lehet leellenőrizni?

Köszönöm szépen!  worship worship
 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50306 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 10:21:30 »

Üdv!

Izzítógyertyák működését, hogyan lehet leellenőrizni?

Köszönöm szépen!  worship worship
 integet2 integet2


Kiszerelve vagy bent a helyén?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #50307 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 10:22:31 »


Kiszerelve vagy bent a helyén?
hát ha van rá mód, akkor bent a helyén. jelenleg még azt sem tudom, hogy hol van helyileg.  hehe
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50308 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 10:30:31 »

Az EGR dugó, amit pl. az MK3-as TDCi-hez szoktunk használni, vajon jó a 2003-as 1,8-as SCI-hez? Sosem volt benzinesem, nem tudom  Roll Eyes
No.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50309 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 10:32:10 »

Kedves alf!
Nem a generátor szíjról, hanem a szervoszíjról szól a történet. Az ajánlott linken nem található semmilyen infó.
Tisztelettel László! worship
ja,ahhoz elég egy sima nagy csavarhúzó.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50310 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 10:36:39 »

ja,ahhoz elég egy sima nagy csavarhúzó.....

így van
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #50311 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 10:57:42 »

Üdv!

Izzítógyertyák működését, hogyan lehet leellenőrizni?

Köszönöm szépen!  worship worship
 integet2 integet2

Lakatfogós árammérőt ráakasztod a kábelére. 80A körül kell egyen a négy együtt. Ha nem megy valamelyik, akkor egyenként lebontva őket méred az áramot, hogy mennyi - ahol nem csökken, az a rossz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #50312 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 11:05:25 »

Lakatfogós árammérőt ráakasztod a kábelére. 80A körül kell egyen a négy együtt. Ha nem megy valamelyik, akkor egyenként lebontva őket méred az áramot, hogy mennyi - ahol nem csökken, az a rossz.

AndyA
köszönöm szépen  worship worship
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #50313 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 11:40:57 »

80A körül kell egyen a négy együtt.

Huhúúú... mi szoktuk kritizálni mások helyesírását. Az egyen az legyen szeretett volna lenni.
Olyan nincs, hogy kell legyen...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #50314 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 11:50:27 »

Sziasztok srácok!!!A héten aktíváltam a biztonsági öv figyelmeztetőt de csak a vezető oldalra jelez az utas oldalra nem. nincs ebben a kocsiban ülésfoglaltság érzékelő amiből tudná hogy mikor kell sipolnia?
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50315 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 11:56:26 »

Sziasztok srácok!!!A héten aktíváltam a biztonsági öv figyelmeztetőt de csak a vezető oldalra jelez az utas oldalra nem. nincs ebben a kocsiban ülésfoglaltság érzékelő amiből tudná hogy mikor kell sipolnia?

Övcsatot figyel.Vezető oldal.
Foglaltság jelző van benne, mert facelift előtti az autód. Viszont az csak a légzsák miatt van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #50316 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 11:58:13 »

Övcsatot figyel.Vezető oldal.
Foglaltság jelző van benne, mert facelift előtti az autód. Viszont az csak a légzsák miatt van.
[/quote]

Magyarul jobb oldalon sose fog vonyítani. Sad
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50317 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 12:05:18 »

Övcsatot figyel.Vezető oldal.
Foglaltság jelző van benne, mert facelift előtti az autód. Viszont az csak a légzsák miatt van.


Magyarul jobb oldalon sose fog vonyítani. Sad

Bár van övcsat kapcsoló a facelift előtti biztonsági öv csatban.
Amikor beülsz jobb egyre és bekapcsolod, elalszik a középkonzolon a légzsák lámpa? Ha kicsatolod magad felkapcsolódik? (Kapcsoló ellenőrzése manuálisan)

Mikor pontosan az autód?
2002. 08-tól van Belt Reminder a jobb egyről is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #50318 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 12:10:02 »

Bár van övcsat kapcsoló a facelift előtti biztonsági öv csatban.
Amikor beülsz jobb egyre és bekapcsolod, elalszik a középkonzolon a légzsák lámpa? Ha kicsatolod magad felkapcsolódik? (Kapcsoló ellenőrzése manuálisan)

Mikor pontosan az autód?
2002. 08-tól van Belt Reminder a jobb egyről is.

nekünk 2002/11 hó is sípolt jobb egyre is, ha ült benne valaki de nem kötötte be magát
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #50319 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 12:11:06 »

Az mindíg elalszik magától. ha be van kapcsolva az öv ha nincs. de annak így is kell működnie,nem? 2002.06.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50320 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 12:12:31 »

nekünk 2002/11 hó is sípolt jobb egyre is, ha ült benne valaki de nem kötötte be magát

Mit is írtam?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #50321 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 12:13:17 »

akkor az enyémnek kb. 2 hónap híjja van,mi? Cheesy
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50322 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 12:14:37 »

Az mindíg elalszik magától. ha be van kapcsolva az öv ha nincs. de annak így is kell működnie,nem? 2002.06.


Hát úgy kellene, hogy ha ül jobb egyben valaki és csatol, akkor alszik el.....aztán lehet valamiért csak a foglaltságjelző jelét figyeli, pedig nem csak azt kellene.
De úgy látom, hogy a tiedben nem fog az utasoldalra jajgatni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #50323 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 12:18:24 »

Mit is írtam?  vigyor3
csak megerősíteni akartalak, hogy tényleg létezik vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #50324 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 12:21:26 »

Afffene!!! Sad
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50325 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 12:25:43 »

Afffene!!! Sad

Szóljál te a melletted ülőnek.....  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kávévámpír
Vendég
« Új hozzászólás #50326 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 13:36:06 »

A városi 6,7-7 még elfogadható lenne. De arra, amit a fedkomp kiír, ne adj, mert az esetek 99%-ában marhaságokat írkál. Tankold tele, nullázd le a napi számlálót, járjál vele, majd a következő tankolásnál újra tele és a tankolt mennyiséget oszd el a napi számláló állásával és szorozd meg százzal. Na annak kell lennie a nem nagyon soknak (max 6-6,5 l). Nekem átlagban 5,5 liter szokott kijönni normál, vegyes használat mellett.
  Köszi a választ,ha kicsit késve is. Azóta EGR ledugózva,2 flakon Redex a tankba öntve,szívósor kitakarítva. Továbbra is tisztán városi(stop'n go) üzemmódban használva 6,3-6,5 L/100Km
Naplózva
gy53
Vendég
« Új hozzászólás #50327 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 13:45:32 »

Üdv az uraknak.  Nem régóta vagyok mondeo (2002 évj. 2.0 TDCI ) tulaj, sajnos viszonlag sok hibával vettem meg az autót, amiket elsőre nem lehetett látni, ezek egy részét már sikerült megoldani, de maradt még néhány. A legnagyobb jelenleg, hogy az autó, a legtöbbet használt fordulatszám tartományban, azaz 1250-és 1750 ford között, gondol egyet és elkezd gyorsítani, kuplungolásra abbahagyja, leesik a fordulat, majd a kuplungot újra ráengedve ismét gyorsít. Eleinte néha csinálta, aztán egyre sűrübben, márcsak néha nem , mostmeg szinte állandóan. Azt vettem észre hogy ebben az esetben az alapjárat is ingadozik a 750-től felmegy ezer fölé is és folyamatosan ingadozik, ha éppen jó, akkor alapjáraton úgy áll a fordulatszámmérő mutatója, mintha odaszegezték volna. Elég nagy gond ez, mert városban állandóan kuplungolni és fékezni kell, azonkívül hegyen lakom, felfele nincs gond, mert negyedikben pont annyi gázt kellene adnom, hogy az autó 60-nal felmenjen, de lefelé motorfék kellene, de az ugye nincs, mert az autó gázt ad, jön a tél, a havas jeges út, nagyon kéne a motorfék, arról nem beszélve,hogy az egész utat kuplung-fék használatával tudom megtenni.  A másik kisebb probléma, a vezető felőli ajtó nyitására nem működik a belső világítás, és nem működik a bekapcsolt fényszóróra figyelmeztetés, valószínű az ajtó kapcsoló nem jó, csak épp nem találom.  Hirtelen ennyi, ha esetleg  tudtok segíteni megköszönném. Gyula
Naplózva
Kávévámpír
Vendég
« Új hozzászólás #50328 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 13:47:42 »

Valaki meg tudná mondani,mitől van az néha,hogy elindulás után a Mondi önállósítva magát,vagányan gyorsít,anélkül,hogy akár csak a gázpedálra pillantanék? Ha rálököm a tempomatot,akkor abbahagyja,és tartja a beállított sebességet.Kereszteződéshez vagy lámpa előtt lassítva,amikor kiveszem üresbe,a moci vígan tart egy kb 980-1000 körüli fordulatszámot,egészen addig,amíg meg nem áll az autó teljesen.Akkor beáll a normál kb 750-re.Amint elindulok,érzem,hogy újra jobban húz,mint amennyire nyomom neki.... vigyor3  Másik gondom.Most volt komplett kuplung csere.Nem vagyok teljesen falábú,meg vezettem néhány zsír új autót is(zsír új kuplunggal),kb 1,5-2millió Km van már a virgácsaimban,de szégyen szemre folyton lefulladok induláskor...avagy gázfröccsök-kupl.csúsztatás....szerintem valami nem kóser a géppel....
Naplózva
Kávévámpír
Vendég
« Új hozzászólás #50329 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 13:50:56 »

Üdv az uraknak.  Nem régóta vagyok mondeo (2002 évj. 2.0 TDCI ) tulaj, sajnos viszonlag sok hibával vettem meg az autót, amiket elsőre nem lehetett látni, ezek egy részét már sikerült megoldani, de maradt még néhány. A legnagyobb jelenleg, hogy az autó, a legtöbbet használt fordulatszám tartományban, azaz 1250-és 1750 ford között, gondol egyet és elkezd gyorsítani, kuplungolásra abbahagyja, leesik a fordulat, majd a kuplungot újra ráengedve ismét gyorsít. Eleinte néha csinálta, aztán egyre sűrübben, márcsak néha nem , mostmeg szinte állandóan. Azt vettem észre hogy ebben az esetben az alapjárat is ingadozik a 750-től felmegy ezer fölé is és folyamatosan ingadozik, ha éppen jó, akkor alapjáraton úgy áll a fordulatszámmérő mutatója, mintha odaszegezték volna. Elég nagy gond ez, mert városban állandóan kuplungolni és fékezni kell, azonkívül hegyen lakom, felfele nincs gond, mert negyedikben pont annyi gázt kellene adnom, hogy az autó 60-nal felmenjen, de lefelé motorfék kellene, de az ugye nincs, mert az autó gázt ad, jön a tél, a havas jeges út, nagyon kéne a motorfék, arról nem beszélve,hogy az egész utat kuplung-fék használatával tudom megtenni.  A másik kisebb probléma, a vezető felőli ajtó nyitására nem működik a belső világítás, és nem működik a bekapcsolt fényszóróra figyelmeztetés, valószínű az ajtó kapcsoló nem jó, csak épp nem találom.  Hirtelen ennyi, ha esetleg  tudtok segíteni megköszönném. Gyula
Látom a problémám járványos....valami fertőzés lehet akkor... Grin
Naplózva
gy53
Vendég
« Új hozzászólás #50330 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 14:02:13 »

Valaki meg tudná mondani,mitől van az néha,hogy elindulás után a Mondi önállósítva magát,vagányan gyorsít,anélkül,hogy akár csak a gázpedálra pillantanék? Ha rálököm a tempomatot,akkor abbahagyja,és tartja a beállított sebességet.Kereszteződéshez vagy lámpa előtt lassítva,amikor kiveszem üresbe,a moci vígan tart egy kb 980-1000 körüli fordulatszámot,egészen addig,amíg meg nem áll az autó teljesen.Akkor beáll a normál kb 750-re.Amint elindulok,érzem,hogy újra jobban húz,mint amennyire nyomom neki.... vigyor3  Másik gondom.Most volt komplett kuplung csere.Nem vagyok teljesen falábú,meg vezettem néhány zsír új autót is(zsír új kuplunggal),kb 1,5-2millió Km van már a virgácsaimban,de szégyen szemre folyton lefulladok induláskor...avagy gázfröccsök-kupl.csúsztatás....szerintem valami nem kóser a géppel....
  Az első problémára, pontosan ugyanezt csinálja az enyém is, bár ezt a tempomatos trükköt nem próbáltam
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #50331 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 14:27:31 »

Valaki meg tudná mondani,mitől van az néha,hogy elindulás után a Mondi önállósítva magát,vagányan gyorsít,anélkül,hogy akár csak a gázpedálra pillantanék? Ha rálököm a tempomatot,akkor abbahagyja,és tartja a beállított sebességet.Kereszteződéshez vagy lámpa előtt lassítva,amikor kiveszem üresbe,a moci vígan tart egy kb 980-1000 körüli fordulatszámot,egészen addig,amíg meg nem áll az autó teljesen.Akkor beáll a normál kb 750-re.Amint elindulok,érzem,hogy újra jobban húz,mint amennyire nyomom neki.... vigyor3  Másik gondom.Most volt komplett kuplung csere.Nem vagyok teljesen falábú,meg vezettem néhány zsír új autót is(zsír új kuplunggal),kb 1,5-2millió Km van már a virgácsaimban,de szégyen szemre folyton lefulladok induláskor...avagy gázfröccsök-kupl.csúsztatás....szerintem valami nem kóser a géppel....

Rossz az akkumlátorod, megemeli a fordulatot. Nekem is csinálta, amíg ki nem cserélted. Mert meg a feszültséget indítózás alatt.
11 V alatt lesz...
A motor megemeli a fordulatot gurulás közben a váltások miatt, ez normális, 910 a megemelt fordulat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50332 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 14:33:58 »

Rossz az akkumlátorod, megemeli a fordulatot. Nekem is csinálta, amíg ki nem cserélted. Mert meg a feszültséget indítózás alatt.
11 V alatt lesz...
A motor megemeli a fordulatot gurulás közben a váltások miatt, ez normális, 910 a megemelt fordulat.

Nekem a dizli néha felváltásnál a fordulatszámot pont a következő fokozat az aktuális sebességnek megfelelő fordulatszámára teszi, és nem is engedi lejjebb, amíg fel nem engedem teljesen a kuplungot. Ez normálisnak számít? Generátor/akku gond nincs (tudtommal).
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #50333 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 14:41:02 »

Üdv az uraknak.  Nem régóta vagyok mondeo (2002 évj. 2.0 TDCI ) tulaj, sajnos viszonlag sok hibával vettem meg az autót, amiket elsőre nem lehetett látni, ezek egy részét már sikerült megoldani, de maradt még néhány. A legnagyobb jelenleg, hogy az autó, a legtöbbet használt fordulatszám tartományban, azaz 1250-és 1750 ford között, gondol egyet és elkezd gyorsítani, kuplungolásra abbahagyja, leesik a fordulat, majd a kuplungot újra ráengedve ismét gyorsít. Eleinte néha csinálta, aztán egyre sűrübben, márcsak néha nem , mostmeg szinte állandóan. Azt vettem észre hogy ebben az esetben az alapjárat is ingadozik a 750-től felmegy ezer fölé is és folyamatosan ingadozik, ha éppen jó, akkor alapjáraton úgy áll a fordulatszámmérő mutatója, mintha odaszegezték volna. Elég nagy gond ez, mert városban állandóan kuplungolni és fékezni kell, azonkívül hegyen lakom, felfele nincs gond, mert negyedikben pont annyi gázt kellene adnom, hogy az autó 60-nal felmenjen, de lefelé motorfék kellene, de az ugye nincs, mert az autó gázt ad, jön a tél, a havas jeges út, nagyon kéne a motorfék, arról nem beszélve,hogy az egész utat kuplung-fék használatával tudom megtenni.  A másik kisebb probléma, a vezető felőli ajtó nyitására nem működik a belső világítás, és nem működik a bekapcsolt fényszóróra figyelmeztetés, valószínű az ajtó kapcsoló nem jó, csak épp nem találom.  Hirtelen ennyi, ha esetleg  tudtok segíteni megköszönném. Gyula

Nekem is hasonló volt a problémám. MAF szenzor tisztítása teljesen megszüntette a fenti hibajelenséget nálam. Wiki-ben megtalálod, hogy hogy kell elvégezni a tisztítást.

Üdv,:
Tibor
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Kávévámpír
Vendég
« Új hozzászólás #50334 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 14:42:31 »

Rossz az akkumlátorod, megemeli a fordulatot. Nekem is csinálta, amíg ki nem cserélted. Mert meg a feszültséget indítózás alatt.
11 V alatt lesz...
A motor megemeli a fordulatot gurulás közben a váltások miatt, ez normális, 910 a megemelt fordulat.
 Köszönöm a tippet,mindenképp megnézetem az akksit.Hihetőnek tünik a dolog annak fényében,hogy pont a napokban kukkantottam rá,és ha nem néztem el valamit,még gyári az akku. wow1 Ennek ellenére nem voltak vele indítási gondjaim (hidegen sem),pedig napi kb 50 indítást kell bírnia,és rövid távokon megyek,alacsony fordulaton. Mondjuk a napi használat lehet,hogy segít neki ebben...lehet,ha egy pár napi állás után indítani szeretném,meglepődnék... Köszi mégegyszer. A kuplung problémám megoldását nem tudod véletlenül?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #50335 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 14:47:40 »

 Köszönöm a tippet,mindenképp megnézetem az akksit.Hihetőnek tünik a dolog annak fényében,hogy pont a napokban kukkantottam rá,és ha nem néztem el valamit,még gyári az akku. wow1 Ennek ellenére nem voltak vele indítási gondjaim (hidegen sem),pedig napi kb 50 indítást kell bírnia,és rövid távokon megyek,alacsony fordulaton. Mondjuk a napi használat lehet,hogy segít neki ebben...lehet,ha egy pár napi állás után indítani szeretném,meglepődnék... Köszi mégegyszer. A kuplung problémám megoldását nem tudod véletlenül?
Meg kell szokni. Nekem is fullados. Nagyobb gáz,  vagy finomabb kuplung felengedes.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #50336 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 14:53:23 »

Nekem a dizli néha felváltásnál a fordulatszámot pont a következő fokozat az aktuális sebességnek megfelelő fordulatszámára teszi, és nem is engedi lejjebb, amíg fel nem engedem teljesen a kuplungot. Ez normálisnak számít? Generátor/akku gond nincs (tudtommal).

Nem hinném, hogy ez így jó lenne.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #50337 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 14:57:05 »

A kuplung problémám megoldását nem tudod véletlenül?

A motor turbódízel. Turbóval 130 ló, anélkül kb 65 lenne.
Amikor indulsz, még csak szívódízel, a turbó alig tölt. A 130 lóból az ember érzése szerint mondjuk 60-nak kéne ott lennie.
Csakhogy mondjuk 30 van, szívó üzemmód miatt. Ahogy beindul rendesen a turbó, megjönnek a lovak...
Ez ilyen. A klíma még ront rajta... nyáron még jobban kell vigyázni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #50338 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 15:08:43 »

 Köszönöm a tippet,mindenképp megnézetem az akksit.Hihetőnek tünik a dolog annak fényében,hogy pont a napokban kukkantottam rá,és ha nem néztem el valamit,még gyári az akku. wow1 Ennek ellenére nem voltak vele indítási gondjaim (hidegen sem),pedig napi kb 50 indítást kell bírnia,és rövid távokon megyek,alacsony fordulaton. Mondjuk a napi használat lehet,hogy segít neki ebben...lehet,ha egy pár napi állás után indítani szeretném,meglepődnék... Köszi mégegyszer. A kuplung problémám megoldását nem tudod véletlenül?
Tisztelt Fórumtárs!
A lefulladással kapcsolatban. Az én lábaimban is van egy pár százezer Km. Mégis amikor megvettem a mondeomat, mint egy tanuló vezető, ahogy az elő van írva rendre lefullasztottam a gépezetet. Szerintem csak újra meg kell szokni az új kuplung működését. Ha egy kicsit összekopik a rendszer, megszűnik a tárcsa érdessége és könnyebben lehet csúsztatni, a kuplung szerkezetet. integet2
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Kávévámpír
Vendég
« Új hozzászólás #50339 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 15:19:19 »

A motor turbódízel. Turbóval 130 ló, anélkül kb 65 lenne.
Amikor indulsz, még csak szívódízel, a turbó alig tölt. A 130 lóból az ember érzése szerint mondjuk 60-nak kéne ott lennie.
Csakhogy mondjuk 30 van, szívó üzemmód miatt. Ahogy beindul rendesen a turbó, megjönnek a lovak...
Ez ilyen. A klíma még ront rajta... nyáron még jobban kell vigyázni.
Azt hiszem valami más lehet a gond. A kuplung csere előtt simán,vígan indultam vele. Akkor sem volt kopott a kuplungom,szépen fogott,rendes magasságban.A slave ment szét(hidraulika munkahenger) az pisálta tele olajjal,azért kellett kuplungozni.(elég lett volna a slave meg max a tárcsa csere,de az okos angol fajtájuk rohadna meg,kicseréltek mindent,650 Fontért...még a kettőstömegű lendkerék helyett bent levő sima lendkereket is,visszacserélte nekem kettőstömegűre...azt hittem pisztolytrántok...) Azóta mentem a kocsival kb 300 Mérföldet,Kb 4500 Km-t...és lefulladok...pedig már megszoktam,és rááltam arra,hogy úgy indulok,mint egy nullkilóméteres agyatlan szőke...gázfröccs-csúszó kuplung....különben lefulladok.  falbav
Naplózva
Kávévámpír
Vendég
« Új hozzászólás #50340 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 15:21:39 »

...bocsi : 3000 mérföldet.
Naplózva
gy53
Vendég
« Új hozzászólás #50341 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 15:23:48 »

Nekem is hasonló volt a problémám. MAF szenzor tisztítása teljesen megszüntette a fenti hibajelenséget nálam. Wiki-ben megtalálod, hogy hogy kell elvégezni a tisztítást.

Üdv,:
Tibor
Köszönöm a választ, de sajnos nem tudom mi az a MAF szenzor, a tisztításhoz véletlenül linked nincs?
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #50342 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 15:36:44 »

Köszönöm a választ, de sajnos nem tudom mi az a MAF szenzor, a tisztításhoz véletlenül linked nincs?
beírod a youtube-ra hogy maf sensor cleaning és kidob számtalan linket!
amúgy a légszűrő után van a csőbe befogatva ez a szenzor két csavar fogja!legúzod a csatit,kiveszed és addig fújod belül a két fémszálat féktisztítóval míg fémtiszta nem lesz!csak óvatosan mert ha elszakad akkor kuka!ha kitisztul összerakod és örülsz!
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
gy53
Vendég
« Új hozzászólás #50343 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 15:51:17 »

beírod a youtube-ra hogy maf sensor cleaning és kidob számtalan linket!
amúgy a légszűrő után van a csőbe befogatva ez a szenzor két csavar fogja!legúzod a csatit,kiveszed és addig fújod belül a két fémszálat féktisztítóval míg fémtiszta nem lesz!csak óvatosan mert ha elszakad akkor kuka!ha kitisztul összerakod és örülsz!
üdv Attila
Köszi, megpróbálom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50344 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 17:54:09 »

Rossz az akkumlátorod, megemeli a fordulatot. Nekem is csinálta, amíg ki nem cserélted. Mert meg a feszültséget indítózás alatt.
11 V alatt lesz...
A motor megemeli a fordulatot gurulás közben a váltások miatt, ez normális, 910 a megemelt fordulat.
wow1
neked Kávévámpír cserélte az akkudat? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #50345 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 18:16:38 »

wow1
neked Kávévámpír cserélte az akkudat? vigyor3

Ja... ő hát  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50346 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 18:17:31 »

Ja... ő hát  vigyor3
Rossz az akkumlátorod, megemeli a fordulatot. Nekem is csinálta, amíg ki nem cserélted. Mert meg a feszültséget indítózás alatt.
11 V alatt lesz...
A motor megemeli a fordulatot gurulás közben a váltások miatt, ez normális, 910 a megemelt fordulat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #50347 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 18:20:08 »


Néha mással cseréltetem ki az aksit  wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50348 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 18:44:27 »

Nem hinném, hogy ez így jó lenne.

És mi okozhat ilyet? Ezt leszámítva nem csinál semmi különlegeset a kocsi.
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #50349 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 20:09:04 »

Köszönöm a választ, de sajnos nem tudom mi az a MAF szenzor, a tisztításhoz véletlenül linked nincs?

A MAF szenzor tisztítás videót feltettem erre a linkre:
http://mammutmail.com/hu/mail/download/304064dc7e112519cbc60ae43c0660c0

Az egyik fórumtársunk készítette még annak idején.

Jó tisztogatást!

Üdv.:
Tibor
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 [1007] 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.