Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:09:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 [1037] 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21881002 alkalommal)
0 Felhasználó és 308 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #51800 Dátum: 2014.01.21 kedd, 13:05:12 »

Akkor mégse tudom, hogy miről van szó..........

fényezőről. Vagy az nincs ott nálatok?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51801 Dátum: 2014.01.21 kedd, 13:06:57 »

fényezőről. Vagy az nincs ott nálatok?

Itt nincs, ez lakóövezet......... nem lehet ilyesmi. A műhely a közelben............de én akit meg akarok kérdezni (mert benne bízom) vele még nem találkoztam.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #51802 Dátum: 2014.01.21 kedd, 13:17:00 »

Itt nincs, ez lakóövezet......... nem lehet ilyesmi. A műhely a közelben............de én akit meg akarok kérdezni (mert benne bízom) vele még nem találkoztam.


1. Akkor a fényezők tanyán laknak?  eplus2

2. Akit meg akarsz kérdezni: honna tudod, hogy őt akarod megkérdezni, ha még sose találkoztál vele?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #51803 Dátum: 2014.01.21 kedd, 13:30:45 »

1. Akkor a fényezők tanyán laknak?  eplus2

2. Akit meg akarsz kérdezni: honna tudod, hogy őt akarod megkérdezni, ha még sose találkoztál vele?  eplus2

1. A jó fényezők, igen.  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #51804 Dátum: 2014.01.21 kedd, 13:59:35 »

Akkor érdemes lehet először elmenni egy szervizbe megnézetni?

Elvileg fényerőt tudnak nekem mérni egy normális szervizben, de nem tudom mennyire fogják szétszedni és kitakarítani neked a lámpád lencséjét+ellenőrizni a foncsor állapotát.
Egy próbát azért megér.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
djay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #51805 Dátum: 2014.01.21 kedd, 14:01:08 »

Elvileg fényerőt tudnak nekem mérni egy normális szervizben, de nem tudom mennyire fogják szétszedni és kitakarítani neked a lámpád lencséjét+ellenőrizni a foncsor állapotát.
Egy próbát azért megér.

Rendben akkor megnézetem valahol.

Köszöntem a válaszokat!
 worship
Naplózva

2004 TDCI Ghia Executive 130LE  
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #51806 Dátum: 2014.01.21 kedd, 14:59:09 »

Akkor a relé az jó....úgy kell működnie. Szedd le a kárpitot és nézd meg a motort kap-e áramot. Előtte azért nézd meg a kábel átvezetésnél is lehet ott sérült valamelyik kábel. 
Belemásztam a hátuljába... Sokat nem értek a villamossághoz. Annyit meg tudtam nézni, hogy ebben a 2 szélső vezetékben van 12.37 Volt...



A középsőben nem találtam semmi feszültséget. Mi legyen a következő lépés? Ha a számba rágja valaki, mit-hogyan csináljak a multiméterrel, akkor mindent megoldok  nyes
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #51807 Dátum: 2014.01.21 kedd, 15:52:45 »

Sziasztok!
Szeretnék motort mosni, viszont nem akarnám, hogy olyan helyre menjen a víz ahova nem kellene. Mit lenne jó ha letakarnék, vagy mire vigyázzak?
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #51808 Dátum: 2014.01.21 kedd, 16:26:51 »

Sziasztok!
Szeretnék motort mosni, viszont nem akarnám, hogy olyan helyre menjen a víz ahova nem kellene. Mit lenne jó ha letakarnék, vagy mire vigyázzak?

Hogy ne kerülj az autó közelébe a nagynyomású mosóval, amíg nyitva a motorháztető...

Egyesek szerint nem kimondottan jó ötlet. Mások szerint legfeljebb is csak mindegy, de olyanról nem tudok, aki kimondottan ajánlaná.

Én az első tábor híve vagyok. Ha szutykos a motor, megvan a módja, hogyan takarítsd le (Brigéciol, spricni, rongy, türelem).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #51809 Dátum: 2014.01.21 kedd, 17:17:02 »

Belemásztam a hátuljába... Sokat nem értek a villamossághoz. Annyit meg tudtam nézni, hogy ebben a 2 szélső vezetékben van 12.37 Volt...

[img width=450 height=600]http://kepfeltoltes.hu/140121/675610396unnamed_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

A középsőben nem találtam semmi feszültséget. Mi legyen a következő lépés? Ha a számba rágja valaki, mit-hogyan csináljak a multiméterrel, akkor mindent megoldok  nyes

Most sajnos nincs előttem TIS...de megoldjuk.  Wink
Akkor biztosítékok rendben (F90,F94), relé kattog, áram megy a motorhoz.....tehát valószínű, hogy a motorral lesz probléma. Ezt úgy tudnád kizárni, hogy adsz a motornak 12v-ot.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.21 kedd, 17:20:44 írta AndyA » Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #51810 Dátum: 2014.01.21 kedd, 17:18:39 »

Belemásztam a hátuljába... Sokat nem értek a villamossághoz. Annyit meg tudtam nézni, hogy ebben a 2 szélső vezetékben van 12.37 Volt...

[img width=450 height=600]http://kepfeltoltes.hu/140121/675610396unnamed_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

A középsőben nem találtam semmi feszültséget. Mi legyen a következő lépés? Ha a számba rágja valaki, mit-hogyan csináljak a multiméterrel, akkor mindent megoldok  nyes
multimétert dugd rá és kapcsol be és ki ablaktörlöt ha a kapcsoló kapcsolja akkor a motor kuka
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.21 kedd, 17:21:00 írta AndyA » Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51811 Dátum: 2014.01.21 kedd, 18:07:39 »

Belemásztam a hátuljába... Sokat nem értek a villamossághoz. Annyit meg tudtam nézni, hogy ebben a 2 szélső vezetékben van 12.37 Volt...

[img width=450 height=600]http://kepfeltoltes.hu/140121/675610396unnamed_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

A középsőben nem találtam semmi feszültséget. Mi legyen a következő lépés? Ha a számba rágja valaki, mit-hogyan csináljak a multiméterrel, akkor mindent megoldok  nyes

Fekete - Test
Narancs/Kék - Állandó +12V
Fehér/Piros - Kapcsolt +12V, a relétől
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.21 kedd, 18:14:27 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51812 Dátum: 2014.01.21 kedd, 18:08:57 »

multimétert dugd rá és kapcsol be és ki ablaktörlöt ha a kapcsoló kapcsolja akkor a motor kuka

Ha 3 vezetékből 2-ben van + feszültség, akkor biztosan megkapja a motor. A harmadik értelemszerűen a test.

« Utoljára szerkesztve: 2014.01.21 kedd, 18:14:17 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #51813 Dátum: 2014.01.21 kedd, 18:15:18 »

Kb. két ajtó választ el tőle...  vigyor3
géeser egy fényezővel lakik? wow1 Roll Eyes Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51814 Dátum: 2014.01.21 kedd, 18:16:38 »

géeser egy fényezővel lakik? wow1 Roll Eyes Grin

Nem.
Össze-vissza beszél.........  zavart2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #51815 Dátum: 2014.01.21 kedd, 18:18:09 »

Nem.
Össze-vissza beszél.........  zavart2
figyu.engem nem tudsz átejteni.... ravasz1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51816 Dátum: 2014.01.21 kedd, 18:19:51 »

figyu.engem nem tudsz átejteni.... ravasz1

Eszemben sincs, bár szívesen átejtenélek egy magas téglafalon........csak előtte nem tudok olyan mélyre hajolni ahol te vagy!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #51817 Dátum: 2014.01.21 kedd, 18:23:12 »

Eszemben sincs, bár szívesen átejtenélek egy magas téglafalon........csak előtte nem tudok olyan mélyre hajolni ahol te vagy!  eplus2
Te is mindig a káromat akarod.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51818 Dátum: 2014.01.21 kedd, 18:28:41 »

Te is mindig a káromat akarod.... hehe

Te hozakodtál elő azzal, hogy nem tudlak átejteni........ beka3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #51819 Dátum: 2014.01.21 kedd, 18:30:31 »

Te is mindig a káromat akarod.... hehe

Ha ezt burkolt HM-zésnek szántad, akkor közlöm, hogy nem sikerült!  eplus2 wow1
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #51820 Dátum: 2014.01.21 kedd, 19:07:57 »

Ha ezt burkolt HM-zésnek szántad, akkor közlöm, hogy nem sikerült!  eplus2 wow1
eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #51821 Dátum: 2014.01.22 szerda, 14:46:00 »

Hogy ne kerülj az autó közelébe a nagynyomású mosóval, amíg nyitva a motorháztető...

Egyesek szerint nem kimondottan jó ötlet. Mások szerint legfeljebb is csak mindegy, de olyanról nem tudok, aki kimondottan ajánlaná.

Én az első tábor híve vagyok. Ha szutykos a motor, megvan a módja, hogyan takarítsd le (Brigéciol, spricni, rongy, türelem).

AndyA

Azért egy ilyen sűrűn megpakolt motorteret megnézném ha valaki ronggyal megtakarít. Smiley Persze a Brigéciolt ismerem, de ha azzal spricnivel befújkálom, akkor azt csak le kell öblíteni. Nem? Ezek szerint ha egy motor retkes, akkor az úgy is marad, vagy hurkapálca vékonyra nyújtod a kezeid és áttörölgeted? Smiley
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #51822 Dátum: 2014.01.22 szerda, 14:50:15 »

Azért egy ilyen sűrűn megpakolt motorteret megnézném ha valaki ronggyal megtakarít. Smiley Persze a Brigéciolt ismerem, de ha azzal spricnivel befújkálom, akkor azt csak le kell öblíteni. Nem? Ezek szerint ha egy motor retkes, akkor az úgy is marad, vagy hurkapálca vékonyra nyújtod a kezeid és áttörölgeted? Smiley

A hurkapálca végére tekered a rongyot. Smiley

Amúgy ahogy gondolod, végülis a te autód. Én mindenesetre nem piszkálnék bele a nagynyomásúval az enyémekbe.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #51823 Dátum: 2014.01.22 szerda, 16:06:42 »

Sziasztok!

Már egy ideje nem akar rendesen működni a központi záram és ma szántam rá magamat, hogy szétszedjem
a zárat és kiderüljön mi is a hiba oka.
Kiderült, hogy egy mikrokapcsolót kel kicserélni és onnantól tökéletes lesz.
A kapcsolót megcsináltam és működik minden rendesen, de tudja valaki, hogy hol lehet ilyen kapcsolót beszerezni?
Hiba jelei, bezárás után vissza kinyit , vagy menet közben bezár a központi, vagy csak kattan egyet akkor ez a mikrokapcsoló benne a hibás.


http://gulivercnc.ucoz.com/index/ford_ajtozar/0-13
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #51824 Dátum: 2014.01.22 szerda, 16:46:47 »

Sziasztok!

Már egy ideje nem akar rendesen működni a központi záram és ma szántam rá magamat, hogy szétszedjem
a zárat és kiderüljön mi is a hiba oka.
Kiderült, hogy egy mikrokapcsolót kel kicserélni és onnantól tökéletes lesz.
A kapcsolót megcsináltam és működik minden rendesen, de tudja valaki, hogy hol lehet ilyen kapcsolót beszerezni?
Hiba jelei, bezárás után vissza kinyit , vagy menet közben bezár a központi, vagy csak kattan egyet akkor ez a mikrokapcsoló benne a hibás.


http://gulivercnc.ucoz.com/index/ford_ajtozar/0-13

Csinálj róla egy képet, hogy egy centit mellé teszel, hgy mekkora is ez.

Meg azokról a vezetékekről, amik rá mennek, hogy milyen csatlakozóhoz kell passzoljon (szintén mérettel, ha lehet).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51825 Dátum: 2014.01.22 szerda, 16:49:29 »

Sziasztok!

Már egy ideje nem akar rendesen működni a központi záram és ma szántam rá magamat, hogy szétszedjem
a zárat és kiderüljön mi is a hiba oka.
Kiderült, hogy egy mikrokapcsolót kel kicserélni és onnantól tökéletes lesz.
A kapcsolót megcsináltam és működik minden rendesen, de tudja valaki, hogy hol lehet ilyen kapcsolót beszerezni?
Hiba jelei, bezárás után vissza kinyit , vagy menet közben bezár a központi, vagy csak kattan egyet akkor ez a mikrokapcsoló benne a hibás.
[img]http://gulivercnc.ucoz.com/_si/0/s05130618.jpg[/img

http://gulivercnc.ucoz.com/index/ford_ajtozar/0-13

lomex
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #51826 Dátum: 2014.01.22 szerda, 17:01:52 »

A hurkapálca végére tekered a rongyot. Smiley

Amúgy ahogy gondolod, végülis a te autód. Én mindenesetre nem piszkálnék bele a nagynyomásúval az enyémekbe.

AndyA

Brigeciol es egy festo ecset. 1/2, vagy 3/4 "-es/os. Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #51827 Dátum: 2014.01.22 szerda, 19:33:22 »

A hurkapálca végére tekered a rongyot. Smiley

Amúgy ahogy gondolod, végülis a te autód. Én mindenesetre nem piszkálnék bele a nagynyomásúval az enyémekbe.

AndyA
semmi baja tőle
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #51828 Dátum: 2014.01.22 szerda, 23:19:38 »

Csinálj róla egy képet, hogy egy centit mellé teszel, hgy mekkora is ez.

Meg azokról a vezetékekről, amik rá mennek, hogy milyen csatlakozóhoz kell passzoljon (szintén mérettel, ha lehet).

AndyA

Nem megy rá vezeték.
Nem mértem meg de max 10mm és 5mm vastag.
Csak a helyére kel dugni és kész.
A többi fotó a link alatt.

http://gulivercnc.ucoz.com/index/ford_ajtozar/0-13
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #51829 Dátum: 2014.01.22 szerda, 23:49:25 »

A hurkapálca végére tekered a rongyot. Smiley

Amúgy ahogy gondolod, végülis a te autód. Én mindenesetre nem piszkálnék bele a nagynyomásúval az enyémekbe.

AndyA

Legalább 2x mostam már nagynyomásúval, előtte permeteztem rá brigéciolt egy clin-es flakonból. Kutya baja sem lett. Az off autómat meg vagy 10x mostam így le az évek során.
Dízelnek nem sok baja lehet, persze nem forró turbóra kell locsolni, illetve én a nagynyomásút itt csak öblítésre használtam megfelelő távolságból, a kosz feloldása a brigéciol feladata volt.  A szíjrendszereket, biztosítéktáblát, elektromos cuccokat nem illik mondjuk locsolni nagyon, és benzinesnél azért a gyújtás elosztóra is figyelni kell.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #51830 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 07:21:30 »

Nem megy rá vezeték.
Nem mértem meg de max 10mm és 5mm vastag.
Csak a helyére kel dugni és kész.
A többi fotó a link alatt.

http://gulivercnc.ucoz.com/index/ford_ajtozar/0-13

Akkor hogyan érintkezik?

Ilyen ötlet jött:

http://www.cherrycorp.com/english/switches/sealed/dk.htm

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #51831 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 07:28:00 »

Akkor hogyan érintkezik?

Ilyen ötlet jött:

http://www.cherrycorp.com/english/switches/sealed/dk.htm

AndyA
apró lábakon.mint a beforrasztós.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #51832 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 15:51:30 »

Bal első zárproblémánál csak a csere a megoldás, vagy lehet/érdemes valahogy tisztítani?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #51833 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 16:46:53 »

Bal első zárproblémánál csak a csere a megoldás, vagy lehet/érdemes valahogy tisztítani?

Max ideiglenes megoldás, a zárnál az alsó rögzítő csavart kiszeded, és wd40 befúj, csavar vissza... Kérdés meddig bírja.. Még rímelt is   vigyor3

Nekem még nem jött elő a hiba(lekopogom) és fl előtti az autó... wave
Naplózva
wolfiatti
Vendég
« Új hozzászólás #51834 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 17:50:39 »

Sziasztok!

Volt már ez a kérdésem, de most annyival bővült hogy a porlasztó csúcsoknak most már tuti nincs baja.
Segítségeteket kérném. Az a hibajelenségem, hogy 1000-1300 fordulat között elég csúnyán el kezd rángatni az autóm. Ilyenkor elég büdös szürke füst távozik a kocsiból. Ebben a fordulat tartományban még meleg állapotában sem lehet autózni.
Segítsetek!!

Köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #51835 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 17:53:34 »

Sziasztok!

Volt már ez a kérdésem, de most annyival bővült hogy a porlasztó csúcsoknak most már tuti nincs baja.
Segítségeteket kérném. Az a hibajelenségem, hogy 1000-1300 fordulat között elég csúnyán el kezd rángatni az autóm. Ilyenkor elég büdös szürke füst távozik a kocsiból. Ebben a fordulat tartományban még meleg állapotában sem lehet autózni.
Segítsetek!!

Köszönöm!
az egr szelep lehet,hogy nem zár fel.hibakód olvasás nem volt még?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wolfiatti
Vendég
« Új hozzászólás #51836 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 18:05:30 »

az egr szelep lehet,hogy nem zár fel.hibakód olvasás nem volt még?

Hibakódom nincs. Egr szelepem le van dugózva. Vagy ilyenkor is felléphet ez a hiba állapot?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #51837 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 19:49:01 »

Sziasztok!

Volt már ez a kérdésem, de most annyival bővült hogy a porlasztó csúcsoknak most már tuti nincs baja.
Segítségeteket kérném. Az a hibajelenségem, hogy 1000-1300 fordulat között elég csúnyán el kezd rángatni az autóm. Ilyenkor elég büdös szürke füst távozik a kocsiból. Ebben a fordulat tartományban még meleg állapotában sem lehet autózni.
Segítsetek!!

Köszönöm!
Ha lassan alapjáraton is nyomod a gázt akkor is ezt csinálja.?Miből állapítottátok meg ,hogy a csúcsoknak nincs baja?mert nekem mikor ezt csinálta utána kilett cserélve a csúcs,de nem biztos nálad is ez van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #51838 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 21:24:24 »

Tisztelt Fórumtársak!
szét lehet szedni úgy az anyósülést roncsolás nélkül hogy kivegyem belőle a légzsákot?ha igen akkor írjátok le hogyan
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #51839 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 21:27:59 »

Tisztelt Fórumtársak!
szét lehet szedni úgy az anyósülést roncsolás nélkül hogy kivegyem belőle a légzsákot?ha igen akkor írjátok le hogyan
üdv Attila

szét...meg kell nyúzni....lentről kezdve...adja magát
Ha nem vagy biztos a dologban akkor jobban jársz, ha elviszed egy kárpitoshoz. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #51840 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 21:43:23 »

szét...meg kell nyúzni....lentről kezdve...adja magát
Ha nem vagy biztos a dologban akkor jobban jársz, ha elviszed egy kárpitoshoz. 

ennyire azért nem durva, mint amennyire hangzik ez alapján. 2-3 perc leszedni, a légzsák miatt  nem kell kivenni még a fejtámlát sem.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #51841 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 21:48:29 »

ennyire azért nem durva, mint amennyire hangzik ez alapján. 2-3 perc leszedni, a légzsák miatt  nem kell kivenni még a fejtámlát sem.

tudom  vigyor3 Volt már szerencsém hozzá. Próbáltam egyszerűen és lényegre törően fogalmazni.... eplus2
Amúgy a kárpitost  nem ússza meg.....gondolom nem csak meg akarja nézni...valószínű, hogy elpukkant és azért akarja cserélni  szomoru1
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #51842 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 21:51:22 »

tudom  vigyor3 Volt már szerencsém hozzá. Próbáltam egyszerűen és lényegre törően fogalmazni.... eplus2
Amúgy a kárpitost  nem ússza meg.....gondolom nem csak meg akarja nézni...valószínű, hogy elpukkant és azért akarja cserélni  szomoru1

esélyes hogy ez van, de előfordulhat más gond is.
Smiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #51843 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 21:52:21 »


itt jegyezném meg:  van néhány légzsákom

 angel
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #51844 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 21:54:34 »

esélyes hogy ez van, de előfordulhat más gond is.
Smiley

remélem csak a kíváncsiság vezérli  nyes

itt jegyezném meg:  van néhány légzsákom

 angel

 taps eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #51845 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 22:29:04 »

itt jegyezném meg:  van néhány légzsákom

 angel
igen vettem egy bordó recaro-t egy puffos st-ből és azt akarom cserélni!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51846 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 22:35:05 »

igen vettem egy bordó recaro-t egy puffos st-ből és azt akarom cserélni!

pacsitavagyok által hirdetett autóból van, gondolom

Alvázszám alapján utána érdemes nézni, hogy milyen légzsák van a recaro-ba. Gyanítom, hogy nem olyan, mint a normál Mondeo ülésekben.
Akkor viszont gyárival már kifutsz a költségekből.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #51847 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 23:10:37 »

pacsitavagyok által hirdetett autóból van, gondolom

Alvázszám alapján utána érdemes nézni, hogy milyen légzsák van a recaro-ba. Gyanítom, hogy nem olyan, mint a normál Mondeo ülésekben.
Akkor viszont gyárival már kifutsz a költségekből.


Gondolod,hogy ne legyen egyszerű a dolog ez is más?Végülis más az ülés oldala ránézésre...
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #51848 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 23:28:46 »

igen vettem egy bordó recaro-t egy puffos st-ből és azt akarom cserélni!

és a kárpit javítható? ilyenkor a varrásnál szakad? vagy hogy jön ki a lufi?
a légzsák az ülés oldalában amúgy egy sima tégla alakú műanyag doboz aminek a fedele előröl hátrafelé nyílik, és gondolom a fedél szakítja fel a huzatot,  a kárpiton nem látok semmi "kikönnyítést" amitől "tervezetten szakadhatna.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #51849 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 23:52:13 »

és a kárpit javítható? ilyenkor a varrásnál szakad? vagy hogy jön ki a lufi?
a légzsák az ülés oldalában amúgy egy sima tégla alakú műanyag doboz aminek a fedele előröl hátrafelé nyílik, és gondolom a fedél szakítja fel a huzatot,  a kárpiton nem látok semmi "kikönnyítést" amitől "tervezetten szakadhatna.


Azon a részen másfajta cérnát használnak.Amúgy akár te is el tudod szakitani ha durván nyúzod.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Oldalak: 1 ... 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 [1037] 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.