Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 17:46:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 [1031] 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20664211 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #51500 Dátum: 2014.01.10 péntek, 16:37:55 »

Köszönöm AndyA!

Sokat segítettél már nekem az évek során, ha emlékszel worship

A gond csak az, hogy nem rendeltem még az ebay-ről soha. De majd körbejárom...  Azért remélem azt kapom amit hirdetnek. Ez komplett szett, ha jól látom ennyiért, kuplung tárcsa, szerkezet, hidraulikus kinyomó csapágy, kettős-tömegű lendkerék és LUK minden.??!!

Még egy olyan kérdésem volna, hogy ennyi év után azt látom a TIS-ben, hogy az autóm 2.2 tdci 150PS, de nekem a forgalmiba 114 Kw van írva és mindent a 155 LE-s típushoz rendeltem amióta megvan...  Ha jól láttam eddig ennél a kuplung, lendkerék cuccoknál nem mindegy, hogy a 150 vagy 155 LE-s változat!?? falbav
A 2.5 V6-hoz ugyan azt a kuplungszettet hozza mint a 2.0 TDDI-hez 115 lóhoz ,szóval ezen ne vacilálj.
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
gyuri01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



« Új hozzászólás #51501 Dátum: 2014.01.10 péntek, 17:42:54 »

Sziasztok!

Többször olvastam itt a fórumon, hogy az Etis-ben mennyi mindent lehet megtudni, látni az autóról. Próbálkoztam én is, nem sok sikerrel rinya
Szeretném megkérdezni, hogy oda egy "átlagos földi halandó" be tud-e lépni, lehet-e, szabad-e? Jó lenne látni néhány alkatrészről készült rajzot, ábrát, stb. (Vagy csak én voltam ügyetlen?)

Köszi a válaszokat!

  Gyuri
Naplózva

2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #51502 Dátum: 2014.01.10 péntek, 20:18:22 »

A 2.5 V6-hoz ugyan azt a kuplungszettet hozza mint a 2.0 TDDI-hez 115 lóhoz ,szóval ezen ne vacilálj.

Nem a kuplung a kérdés, hanem a kettős tömegű.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #51503 Dátum: 2014.01.10 péntek, 21:25:46 »

Nem a kuplung a kérdés, hanem a kettős tömegű.

AndyA
Hupsz!Ezt benéztem... Roll Eyes
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Tirmano
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



E-mail
« Új hozzászólás #51504 Dátum: 2014.01.10 péntek, 21:43:57 »

Sziasztok!

Többször olvastam itt a fórumon, hogy az Etis-ben mennyi mindent lehet megtudni, látni az autóról. Próbálkoztam én is, nem sok sikerrel rinya
Szeretném megkérdezni, hogy oda egy "átlagos földi halandó" be tud-e lépni, lehet-e, szabad-e? Jó lenne látni néhány alkatrészről készült rajzot, ábrát, stb. (Vagy csak én voltam ügyetlen?)

Köszi a válaszokat!

  Gyuri

Leginkább ez a hátránya, szerintem: "2.4 Előfizetés

A regisztrációs folyamatot követően és a Mechanikus javítások, Karosszéria és fényezés és Kapcsolási rajzok és IDS engedély díj elérése előtt egy kezdeti, 50 Eurós előre fizetendő díjat kell fizetni a Fordnak a weblapon egy érvényes bank- vagy hitelkártyával. Ez a kezdeti díja a FordEtis hozzáférésnek. Az összes további információ a FordEtis oldalon díjmentes."
Naplózva

mk3 2.0 TDCI  130Le Trend 2006 Manuális 6-os váltó B4Y
bozsozsoltika
Vendég
« Új hozzászólás #51505 Dátum: 2014.01.11 szombat, 10:01:37 »

Sziasztok! Ismét kérdezném!

Van nekem egy alapjárati problémám, a probléma az alapjárattal az, hogy vannak olyan pillanatok amikor fent marad az alapjárat 1100 környékén,de már rég üzemi hőmérsékleten megy a motor, meg a másik az hogy amikor adok neki egy gázfröccsöt akkor nehezen akar alapjáratra visszaállni! Alapjárati motor lett már cserélve,gyári Ford lett beletéve! MK3-as mondiról van szó!

Köszönöm előre is
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #51506 Dátum: 2014.01.11 szombat, 13:38:07 »

Sziasztok!

A kormánymű két végét összeköti egy fém cső:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A kérdés, hogy ez mi célt szolgál?

Ma tapogatóztam, hogy mi kopoghat a futóművemben és eközben vettem észre, hogy ez a cső csak úgy lifeg. Mindkét oldalon egy kis gumidarabba megy bele. Nincs rajta semmi bilincs, csak úgy bele van dugva.
Nekem a bal oldali kis gumicska oldalt felhasadt és így tudott kiugrani belőle.
Ez kitudja, hogy mikor történhetett.
A szervóolaj nem fogy, olajtócsa nem áll az autó alatt. Mikor raktam vissza, nem éreztem, hogy ott olaj járna.
A kormányzásban sem vettem észre semmi változást.
Nade valami célt csak szolgál az ott Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51507 Dátum: 2014.01.11 szombat, 13:41:08 »

Sziasztok!

A kormánymű két végét összeköti egy fém cső:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A kérdés, hogy ez mi célt szolgál?

Ma tapogatóztam, hogy mi kopoghat a futóművemben és eközben vettem észre, hogy ez a cső csak úgy lifeg. Mindkét oldalon egy kis gumidarabba megy bele. Nincs rajta semmi bilincs, csak úgy bele van dugva.
Nekem a bal oldali kis gumicska oldalt felhasadt és így tudott kiugrani belőle.
Ez kitudja, hogy mikor történhetett.
A szervóolaj nem fogy, olajtócsa nem áll az autó alatt. Mikor raktam vissza, nem éreztem, hogy ott olaj járna.
A kormányzásban sem vettem észre semmi változást.
Nade valami célt csak szolgál az ott Cheesy

Levegő kiegyenlítés a két oldali gumiharang alatt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #51508 Dátum: 2014.01.11 szombat, 13:51:15 »

Levegő kiegyenlítés a két oldali gumiharang alatt.

Értem. Köszi a gyors választ  worship worship

Akkor valami bilincset ráaplikálok, hogy ne ugráljon ki.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51509 Dátum: 2014.01.11 szombat, 14:04:50 »

Értem. Köszi a gyors választ  worship worship

Akkor valami bilincset ráaplikálok, hogy ne ugráljon ki.

Az össze fogja szorítani.
Vékony gyors kötöző finoman ráhúzva.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #51510 Dátum: 2014.01.11 szombat, 15:09:38 »

Sziasztok! Mivel nem tudom hova, így ide bátorkodom beírni.
Köszönöm szépen és örök hálám Bunyek és Tisler kollégának a telefonos segítségért!!!
 worship worship worship worship worship worship
Tegnap este megállt az autóm mint a szög és ma délre újra üzemképes állapotban van, nagyrészt köszönhetően nekik!!!
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #51511 Dátum: 2014.01.11 szombat, 15:17:39 »

Az össze fogja szorítani.
Vékony gyors kötöző finoman ráhúzva.

Nem is tudtam bilincset tenni rá. Amibe a cső belemegy, az hozzá van öntve a gumiharanghoz. Annyit tudtam csinálni, hogy gyors kötözőt az egész kormánymű körül átvezettem, aztán az remélem annyit szorít rajta, hogy ne ugorjon ki belőle.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
beni2101
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #51512 Dátum: 2014.01.11 szombat, 16:39:11 »

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék hogy a Mondeoban található keréktőcsavarok megegyeznek-e a Focusban levőkkel.
Köszönöm előre is!  worship
Naplózva

2004.10 2.2 TDCI ST
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #51513 Dátum: 2014.01.11 szombat, 17:07:46 »

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék hogy a Mondeoban található keréktőcsavarok megegyeznek-e a Focusban levőkkel.
Köszönöm előre is!  worship

Helló,

Elvileg igen M12x1,5mm
http://gumisarok.hu/ford-kerekor-c-37_121.html
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #51514 Dátum: 2014.01.11 szombat, 17:23:40 »

Sziasztok!
Tanácsotokat szeretném kérni.Ma jött elő illetve hallottam ezt a hangot.Járó motornál, üresben ha felkapcsolom a világítást kopogó hangot lehet hallani a generátor felöli oldalról.Ha leveszem a világítást elhalkúl.
Előre is köszönöm! worship
Naplózva
nono978
Vendég
« Új hozzászólás #51515 Dátum: 2014.01.11 szombat, 17:33:44 »

Sziasztok !
Mk 3-as mondeoból a fűtésboxot szeretném kiszedni . Meg tudja mondani valaki , hogy tudom a 2 klímacsövet szétbontani ?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #51516 Dátum: 2014.01.11 szombat, 17:42:35 »

Sziasztok !
Mk 3-as mondeoból a fűtésboxot szeretném kiszedni . Meg tudja mondani valaki , hogy tudom a 2 klímacsövet szétbontani ?

nem árt hozzá a klímacső szétszerelő szerszám.
http://www.profiszerszam.hu/images/product/61717L.jpg

ebből a készletből azt hiszem a fekete a jó méret
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #51517 Dátum: 2014.01.11 szombat, 17:43:00 »

Sziasztok!
Tanácsotokat szeretném kérni.Ma jött elő illetve hallottam ezt a hangot.Járó motornál, üresben ha felkapcsolom a világítást kopogó hangot lehet hallani a generátor felöli oldalról.Ha leveszem a világítást elhalkúl.
Előre is köszönöm! worship
Ez a terhelésre jön ezekszerint elő.Nyisd fel a motorháztetőt és járó motornál,világítással nézz és hallgass bele.Többet tudsz majd.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #51518 Dátum: 2014.01.11 szombat, 17:44:35 »

Tudnál mondani valamit,hogy mit keressek vagy mit figyeljek?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #51519 Dátum: 2014.01.11 szombat, 17:50:28 »

Tudnál mondani valamit,hogy mit keressek vagy mit figyeljek?
Egyszer nézd meg feszít-e eleget a szíjfeszítő és nem remeg nagyon a szíj.Tovább a főtengelyékszíjtárcsa egyenes fut-e,nincs-e ferde kilengésePL.A QOUTE felirat után írd a hozzászólást,úgy tudni fogjuk mire reagálsz.Köszi.Ezt megtudod nézni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #51520 Dátum: 2014.01.11 szombat, 17:55:48 »

Rendben,Holnap rákukkantok.Generátornak van feszítő görgőlye?Te mire gondolsz így a leírtakból?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #51521 Dátum: 2014.01.11 szombat, 17:58:41 »

Rendben,Holnap rákukkantok.Generátornak van feszítő görgőlye?Te mire gondolsz így a leírtakból?
Annak csak görgőlye van,a feszítőn van a görgő ami a szíjat feszti .Optimista vagyok így a szíj nagyon beremeg és feszítőnek lesz baja.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #51522 Dátum: 2014.01.11 szombat, 18:03:04 »

Ilyen feszítő görgőt lehet külön kapni?
Mennyi? Wink
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #51523 Dátum: 2014.01.11 szombat, 18:07:01 »

Ilyen feszítő görgőt lehet külön kapni?
Mennyi? Wink
Igen,de egybe is van.A feszítőt alupogácsába szokták tenni az tovább bírja és merevebb mint a gumiszilent amivel adják.Erről és mint mindenről találsz leírást a FAQ topicban..Tudod milyen km futásu a a generátor oldal .?Mert ha sokat ment már és valamit cserélned kell akkor célszerü az egészet egybe cserélni.Azért nézd meg a generátor görgőt is nem kotyog mert lehet annak ment ki a csapágya.Ezeknek a cseréje egy 80 e dt körül mozog.És a szíj ebben a legolcsóbb
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #51524 Dátum: 2014.01.11 szombat, 18:25:22 »


Nem tudom sajnos mikor lettek cserélve.Szíjat kb novemberben cseréltettem.Generátor görgőnek hívják,vagy?
Naplózva
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #51525 Dátum: 2014.01.11 szombat, 18:34:02 »

Erről van szó?

Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #51526 Dátum: 2014.01.11 szombat, 18:56:46 »

Erről van szó?


Igen,aztán van még a főtengely ékszíjtárcsa,és a generátort is nézd meg annak a csapágyát.Ezt szokták alupogácsába tenni
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #51527 Dátum: 2014.01.11 szombat, 18:57:59 »

Igen,aztán van még a főtengely ékszíjtárcsa,és a generátort is nézd meg annak a csapágyát.Ezt szokták alupogácsába tenni
ott ahol a két kis csavar van ott kiszedik a gyári gumit és azt cserélik át alura.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #51528 Dátum: 2014.01.11 szombat, 19:04:44 »

A generátor csapágyát csak leszerelt állapotban tudom megnézni nem?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51529 Dátum: 2014.01.11 szombat, 19:06:35 »

A generátor csapágyát csak leszerelt állapotban tudom megnézni nem?

Megnézni csak kiszerelt állapotban.  vigyor3

Ha leveszed a szíjat, kézzel forgasd meg. Érezni és hallani fogod ha nem jó.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #51530 Dátum: 2014.01.11 szombat, 19:07:43 »

A generátor csapágyát csak leszerelt állapotban tudom megnézni nem?
Ja,de ha lepatintod a szíjat akkor a görgőnél kézzel is megmozgatod érezni lehet a kotyogást.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #51531 Dátum: 2014.01.11 szombat, 19:29:45 »

Ilyen könnyű lepattintani a szíjat?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51532 Dátum: 2014.01.11 szombat, 19:31:58 »

Relatív.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #51533 Dátum: 2014.01.11 szombat, 19:41:28 »

Akkor én szerelőre bízom,nem szeretnék elcseszni semmit.Hány görgő van azon az oldalon ahol a generátor?Mennyit kéne cserélni?
Naplózva
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #51534 Dátum: 2014.01.11 szombat, 20:05:29 »

Akkor én szerelőre bízom,nem szeretnék elcseszni semmit.Hány görgő van azon az oldalon ahol a generátor?Mennyit kéne cserélni?
Összesen három, de van egy, amelyiket nagyon nehéz cserélni, mert a kaszni-motor között nincs elég hely kicsavarni. Én motort akasztottam le a bakról hozzá.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Guarek01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #51535 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 07:31:49 »

Na az ötletet a tette követte ,és a kesztyűtartó zárja most már működik. lol002

Kommentálom és linkelem a képeket mellé,hogyan is csináltam ,lehet nem így néz ki a gyári ,de ez most már igen. vigyor3

Itt az ami tönkremegy ,két helyen is eltörik.
http://kepfeltoltes.hu/view/140105/1127827922003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kis fejtörés után rájöttem ,hol is voltak a rugók eredetileg és hogyan.
http://kepfeltoltes.hu/view/140105/422844512004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140105/530362216007_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előkészítettem azt a részt ahonnan letört a laprugót feszítő darab és készíttem egy 2mm-es konzolt lemezből ,vágtam hozzá kis csavarokat ,hogy elférjenek .Méretarány végett ott a kilincset mozgató spirál rugó mellette.
http://kepfeltoltes.hu/view/140105/518657870008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140105/853107913010_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140105/011_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140105/012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kis korrigálás után így nézett ki ez a végleges állapota:
http://kepfeltoltes.hu/view/140105/016_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Összeszerelve így néz ki ,a kilincs spirálrugóját csak vissza akasztottam oda ahol volt ,csak egy kicsit tovább a törés alá .
A következő lépés az a laprugó egyenes végére kell tenni egy 90-fokos törést ,hogy ne akadjon ki,a laprugó másik végén viszont (bekarikázva) el kell lapítani az a tüskét amibe a laprugó akad,hogy ne csússzon le ha beszereljük.
http://kepfeltoltes.hu/view/140105/019_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Veszel egy öngyújtót és megmelegíted az a tüskét miközben a rugó a helyén van és egy 5-6-os csavarral ellapítod (rányomod a rugóra).
Így néz ki készen:
http://kepfeltoltes.hu/view/140105/024_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A zárnyelvet is ki lehet venni ,az alsó részét kell lefelé nyomni hogy kiakadjon és felfelé kicsúszik.Nekem kicsit köszörülni kellett a nyelv záródó végéből.
Mielőtt vki vissza szereli csavarozza le az alsó tartókat ,mert úgy könnyebb lesz beállítani a zárfogadót a zárnyelv új helyzetéhez.
Könnyen és lágyan működik nem feszül sehol sem.
Remélem tudtam segíteni. Wink
  Megcsináltam én is. Szétszedett állapotában tökéletesen működött. Tegnap este 7 körül lett kész, annyira megörültem, hogy egyből be is raktam a helyére. Az alsó két tartót nem szedtem le. Amúgy is a jobb oldali nekem ki  volt törve a helyéről, így azt múlt hétvégén meghefteltem. A lényeg, hogy most megint nem akar kinyílni ez a ***. Keződik monden elölről :-(
Naplózva

Mondeo MK III. 2.0 TDDI Trend, 2001. Kombi 115 LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #51536 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 09:32:02 »

 Megcsináltam én is. Szétszedett állapotában tökéletesen működött. Tegnap este 7 körül lett kész, annyira megörültem, hogy egyből be is raktam a helyére. Az alsó két tartót nem szedtem le. Amúgy is a jobb oldali nekem ki  volt törve a helyéről, így azt múlt hétvégén meghefteltem. A lényeg, hogy most megint nem akar kinyílni ez a ***. Keződik monden elölről :-(
Tisztelt Fórumtárs!
Én is végig jártam ezt a folyamatot a kesztyűtartó zárszerkezetével. Nálam a végső és eredményes megoldás, egy teljesen új zár beszerzése, és még beszerelés előtt, a gyenge frekventált pontok megerősítése volt. A kivitelezésről találsz cikket a FAQ topikban. Nekem azóta a zárszerkezet, kifogástalanul teszi a dolgát. Az eredeti gyári zár, egy alul méretezett, gyenge, a célnak csak ideig óráig megfelelő, csapnivalóan rossz konstrukció. A Mondeo árába igencsak belefért volna, egy normális kialakítású, fémből készült zárszerkezet. Na de akkor lőttek a profitnak. falbav falbav falbav
Sok sikert a zárcseréhez. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.12 vasárnap, 09:42:01 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Guarek01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #51537 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 16:48:13 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én is végig jártam ezt a folyamatot a kesztyűtartó zárszerkezetével. Nálam a végső és eredményes megoldás, egy teljesen új zár beszerzése, és még beszerelés előtt, a gyenge frekventált pontok megerősítése volt. A kivitelezésről találsz cikket a FAQ topikban. Nekem azóta a zárszerkezet, kifogástalanul teszi a dolgát. Az eredeti gyári zár, egy alul méretezett, gyenge, a célnak csak ideig óráig megfelelő, csapnivalóan rossz konstrukció. A Mondeo árába igencsak belefért volna, egy normális kialakítású, fémből készült zárszerkezet. Na de akkor lőttek a profitnak. falbav falbav falbav
Sok sikert a zárcseréhez. wave
Tisztelettel László! worship
olvastam a leírásod, csak a képek hiányoznak. azt   nem értem, hogy mielőtt visszaraktam volna, akkor tökéletesem működött, beszerelve pedig megint csak nem lehet nyitni.
Naplózva

Mondeo MK III. 2.0 TDDI Trend, 2001. Kombi 115 LE
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #51538 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 17:35:06 »

Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, hogy az autó hátsó futóművében mi nyiszoghat olyan gumis hangon? Mind a két oldalon csinálja.
A múlt héten cserélték a hátsó stabilizátor rúdon a két gumi szilentet. Lehet, hogy az adja a hangot? Viszont csak most
kezdett jönni a hang. Ha lenyomom a kocsi hátulját álló helyzetben akkor is hallható, vagy menet közben a döccenőkön.
Esetleg egy kis wd40-el nem lehetne kezelni? Smiley
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51539 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 17:47:24 »

Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, hogy az autó hátsó futóművében mi nyiszoghat olyan gumis hangon? Mind a két oldalon csinálja.
A múlt héten cserélték a hátsó stabilizátor rúdon a két gumi szilentet. Lehet, hogy az adja a hangot? Viszont csak most
kezdett jönni a hang. Ha lenyomom a kocsi hátulját álló helyzetben akkor is hallható, vagy menet közben a döccenőkön.
Esetleg egy kis wd40-el nem lehetne kezelni? Smiley

A két leszorító gumi nyüszörög. Be kell zsírozni a belső felét a rúdnál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #51540 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 17:57:11 »

A két leszorító gumi nyüszörög. Be kell zsírozni a belső felét a rúdnál.

Az új gumi szilentek nyiszorognak, amit írtam? Nem elég ha befújok wd40-t?
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51541 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 18:01:10 »

Az új gumi szilentek nyiszorognak, amit írtam? Nem elég ha befújok wd40-t?

A stabrúd és a gumi közé nem tudsz befújni.
Ha szárazon rakták fel, akkor elég valószínű, hogy azok nyüszögnek. Ha megnyomkodod az autó hátulját lefele, már hallható.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #51542 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 18:08:49 »

A stabrúd és a gumi közé nem tudsz befújni.
Ha szárazon rakták fel, akkor elég valószínű, hogy azok nyüszögnek. Ha megnyomkodod az autó hátulját lefele, már hallható.


Igen, megnyomkodom és hallható mindkét oldalon. Nagyon jó, mert nem tudom leszedetni, hogy bekenjük.
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #51543 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:33:36 »

Sziasztok.
Az előbb találtam egy leszakadt gumidarabot a pedálok környékén. Gumiharang formája van. Megnéztem a kormány alsó részét és mint, ha onnan hiányozna a porvédő egy része.
Ez lehet az eredetileg?

https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80230000-kormany-mechanika-hidraulika/80230062-kormanymu-alkatreszei/1735-porvedo-gumiharang-ford-mondeo-2000-2007

Üdv.
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51544 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:36:26 »

Sziasztok.
Az előbb találtam egy leszakadt gumidarabot a pedálok környékén. Gumiharang formája van. Megnéztem a kormány alsó részét és mint, ha onnan hiányozna a porvédő egy része.
Ez lehet az eredetileg?

https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80230000-kormany-mechanika-hidraulika/80230062-kormanymu-alkatreszei/1735-porvedo-gumiharang-ford-mondeo-2000-2007

Üdv.

Ez a kormánymű két oldalán van, kint.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #51545 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:39:00 »

Hali!

Valakinek nincs egy Ford 6006 E típusú 6 cd rádiója, aminek a kódja 3860?
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #51546 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:40:04 »

Hali!

Valakinek nincs egy Ford 6006 E típusú 6 cd rádiója, aminek a kódja 3860?
huh,ezt hogy filoz-tad ki?

Van egy rádiód,aminek nincs kódja,vagy van egy kódod,és keresd hozzá a rádiódat? Roll Eyes Huh?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51547 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:44:38 »

Hali!

Valakinek nincs egy Ford 6006 E típusú 6 cd rádiója, aminek a kódja 3860?

Nekem például nincs. (ez volt a kérdés)  eplus2

Mondjuk nem kódhoz szoktak rádiót keresni.........nem is értem  fejvakaras


Esetleg lopott rádiót szeretnél megtalálni valakinél?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #51548 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:48:25 »

Tőlem van és benne marad egy két lemez! Cheesy
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #51549 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:49:39 »

Tőlem van és benne marad egy két lemez! Cheesy

jo.minden rádiónak saját kódja van.veszel 1et,és annak sajátja lesz.vagy ha nem,akkor is van megoldás,hogy legyen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 [1031] 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.