Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 07:14:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21918747 alkalommal)
0 Felhasználó és 169 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4900 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 12:11:00 »

sajnos nem lehet tudni, hogy az összes mondeo user hány %-a olvassa fórumot ( bár én mindenkinek ajánlom),és hány %-a írja meg gondjait. így elég elkeserítő kép alakul ki a TDCi-ről ( plusz az automata váltóról). De remélem, hogy ez nem a teljes valóság!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4901 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 12:14:00 »

sarkani,
 
Eza forum nem azert van, hogy mindeki beirja, hogy tokeletesen uzemel a mondija. Ez alap Cool Ide altalaban azok irnak 1. Akiknek valamifele problemajuk van. 2. Akik igyekeznek segiteni a masikon.
Ha pl. ha az egeszsegugyet vesszuk figyelembe, akkor igazad van. Oda is csak azok jarnak akiknek valami bajuk van, es nem azok akik egeszsegesek es csak L szeretnek mondani az orvosanak, hogy "csokolom, semmi bajom!"
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4902 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 12:16:00 »

ergo ebbol kovetkezik, hogy sok a beteg. Persze, hogy sok, ha allandoan csak betegekkel kell foglalkozni. Soot, a karosszeria szerelok is sirhatnanak, hogy allandoan osszetorik az autokat. Persze, mert ok csak az osszetort autokkal talalkoznak, az egeszsegesekkel nem Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4903 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 12:20:00 »

Menj lépésről lépésre. Szerintem kezdd az ajtónál. Fog egy (több) szivacsot, és mielőtt lecsukod az ajtót, tömködd be, úhu, hogy töltse ki a rést. Így ha az ajtód zörög, aakor a kitömésnek közönhetően meg fog szűnni. A következő: hajtsd előre az üléseket, majd menj egy kört. És így tovább. Egyébként van rázópad, azon kell kipróbálni, 5 perc alatt meglesz a bibi.
Akkor csak azt nem értem, hogy a rázópadon miért nem nézték meg kapásból Solymáron? Van nekik olyan? Már sajnálom hogy nem csaptam az asztalra, hogy "márpedig intézzék el a zörgést!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4904 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 12:23:00 »

HAhó, érdeklődnék, hogy lenne-e rá igény, hogy felrakjam a Ford javítási (gyári szervízes) leírását. elég jók ford benne van (az összes mondi) kapcsrajz,robbantott ábra ilyesmi elvileg 1 cd  250MB-ra összegyúrva... Ha igen akkor feltöltöm valahova és linkelek...  
Üdv Gumi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4905 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 12:27:00 »

Melyik ez a szervíz? az autofortnál 7200 az óradíj
Szigetszentmiklós. Autonett.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4906 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 12:28:00 »

Angel,
 
"a hozzászólók 30% Zacci, benzines 2.0-ás, III-as mondeójuk van, és benzinszivattyús a probléma."
 
Helyesbitek, nem benya pumpa problemam vot, hanem a jo magyar OMV kutbol nyert trutyival volt gondom. De azzal meg a japo autoknak is meggyulik a baja
Egyebkent enis osztom azta velemenyt, hogy 1. Altalaban akkor szolnak egy topicba, ha baj van. Es ugye egyentol fugg, hogy milyen intenziven oobegat (asszem en neha viszem a palmat, szal elnezest Cool )
2. tenyleg az tapasztalhato, hogyha valami eccer le lett irva, azt altalabn nem minden esetben olvassak L, ezert jo nehany tema ujra futja a koroket, hogy mikent lehet ablaxemelot programozni, turbo cso Ldurranas stb.
Nem azért írtam, hogy miért írtál be ennyit. Nagyon hasznos volt, sokat tanultunk belőle.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4907 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 12:29:00 »

ergo ebbol kovetkezik, hogy sok a beteg. Persze, hogy sok, ha allandoan csak betegekkel kell foglalkozni. Soot, a karosszeria szerelok is sirhatnanak, hogy allandoan osszetorik az autokat. Persze, mert ok csak az osszetort autokkal talalkoznak, az egeszsegesekkel nem Cool
Zacci teljes mértékben igazad van, ez a fórum nem arra való, hogy "agyon" dicsérjük egymásnak a mondeot, hiszen mindnyájan napi használói vagyunk és ismerjük az előnyeit és ismerjük a kicsi hibáit.
én csak azt akartam mondani, hogyha idetéved egy "külsős" ő szűrhet le ijesztő dolgokat a leírtakból.
de ez se jelenti, hogy mostantól csak a jót és szépet kell írni, hiszen ez nem a ford reklám újságja.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4908 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 12:33:00 »

1 perc még RESETre:
A RESET-et úgy kell érteni hogy az új csúcsoknak be kell pötyögni a computerbe a 16 jegyű számsorát. Minden egyes porlasztóhoz. Ez nem "=" az akkusarú le akcióval.
Tehát muszály szervízbe vinni. Vagy előtte vagy utána.
Üa.szűrő cseréhez (gázolajfeltöltéshez) meg javaslom a boxmeccseken látható megnyomom és bespriccel a szájába flakont. Talán a kerékpárosok is ilyesmit használnak.
Tudom, csak azt nem  resetnek hívják... cska ugrattalak, nem vagyok benne biztos, hogy az akkus dolog törli-e a hibatárolót. Szerintem a pcsúcs cserét nem érdemes otthon csinálni, még ha meg is lehetne oldani a számítógépes részt.
 
Beszéltem szerelővel, aki azt mondta, romlanak a fordok. Mondok milyen más márkát javítanak. Mást nem. Hát akkor... a hibátlan autókkal nem mennek hozzájuk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4909 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 12:40:00 »

GuMISZU,
 
Persze, hogy khell ! Cool Szolj, ha sikerult valhova feltolteni, rogton radobom magam...
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4910 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 12:41:00 »

HAhó, érdeklődnék, hogy lenne-e rá igény, hogy felrakjam a Ford javítási (gyári szervízes) leírását. elég jók ford benne van (az összes mondi) kapcsrajz,robbantott ábra ilyesmi elvileg 1 cd  250MB-ra összegyúrva... Ha igen akkor feltöltöm valahova és linkelek...  
Üdv Gumi
Én igény vagyok rá! Köszi!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4911 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 12:42:00 »

HAhó, érdeklődnék, hogy lenne-e rá igény, hogy felrakjam a Ford javítási (gyári szervízes) leírását. elég jók ford benne van (az összes mondi) kapcsrajz,robbantott ábra ilyesmi elvileg 1 cd  250MB-ra összegyúrva... Ha igen akkor feltöltöm valahova és linkelek...  
Üdv Gumi
Szerintem Scratch nemsokára mond rá valamit, igény az van persze, de hátha van "saját" megoldás
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4912 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 12:42:00 »

ok
Valaki tud HTTP-s tárhelyet mármint ahova http-n lehet feltölteni Smiley
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4913 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 12:43:00 »

sarkani,
 
jaja, es ha valaki Mondeo irant erdeklodik, annak meg ugye szivesen segitunk, akar beszerzesi tapasztalatok, akar tipushibak stb. teren, mert tipushibak mindenhol vannak, mind1, hogy nemet, vagy japcsi autorol van szo. Csak ugye ez nem derul ki a reklamokbol. pl. Nagyon nagyon... Cool Csak azt nem irjan le nagyon, hogy gyarilag xar a kuplung, meg nemely off swift-nel bekakil az AC pumpa, es zorog a belso ter, nyikorognak a fekek stb.
Naplózva

blah blah blah
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #4914 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 12:45:00 »

Maradéktalanul osztom Zozi véleményét.
Ne legyünk elfogultak a járgányunkkal, vagy a márkával!
Aki nemszeret OFF-ot olvasni csukja be a szemét!!!
Sztem is enyhén szólva gyenge teljesítmény a TDCi-ktől hogy 1600 bar ide, üzemanyag minőség oda, 100-150 ezret bír ki egy porlasztó. Ez kínai szint. Fordéknál nem is írják oda az 5 év 300 ezer km-t garanciának mint pl. egy Nissan-nál. Az amúgy is igencsak gyengélkedő Ford céget egy ilyen húzás nyomban csődbe nyomná.
Ekkora összegeket nem szabad lenne kelleni költeni 100ezer km után egy jó autóra. Ha csak a porlasztókat nézem, (és ne nézzük a kiskapus cserelehetőségeket), akkor belekerül 250-300ezerbe 100ezer km-enként. Ez minden km-re csak porlasztóból +3 Ft. És még hol van a nagy nyomású szivattyú, vagy az ajánlottan 10ezrenként cserélendő elég drága üa. szűrő. E kettőt nézve már a 2.0-s benzines km díjánál járunk. Ez egyszerű számtan.
Ehhez még hozzájön az hogy már az Isten se tudja hogy Zöld, Piros, Sárga, vagy Kék kútnál tankoljak, belekalkulálva hogy Kelet, vagy Nyugat Mo-on vagyok, vagy külföldön. Észbontó.
Már az elején a benzines-dízel árkülönbözetben is látszik, hogy nem egy hi-tech a TDCi. Ugyanis bárki megnéz egy árlistát, láthatja hogy 100-200ezer Ft CSAK a különbség egy 2.0-s benzines, és egy 2.0-s TDCi-s Mondeo között. Más márkáknál egy nagynyomású dízel 1-2 millióval! is drágább mint a benzines testvére.
Aztán össze lehet vetni a hangjait is a „nagynyomásuaknak” különböző márkáknál. Hááát. Mondhatom, ilyen hangos mint a Ford, egy sincs. PDTDi, dCi, JTD, Toyota vagy a Micu dízele… Blamázs egy Micu 2.5-ös kisteherautó mellett állni járó TDCi motorral. Pedig ő is Common-Rail.
Egyetlen előnye a Mondeóknak a használtan eléggé nyomott ár, ami valszeg a minőséget is tükrözi. Nem a vételkor, hanem csepegtetve kell kifizetni a jobbfajta Common-Rail-ek árát.
Nekem előtte F Astrám volt kb. 150ekm-el adtam el, de az 1-2 ezer Forintos szűrőkön, s 5-6 ezer Forintos fékbetéten kívül nem kellett rá költeni. Pedig míg nálam volt csak 2/3 árú nem magyar benzint ivott.
Japán márkáknál meg a tulajok pár százezer km-ig azt sem tudják hol kell izzót cserélni benne. De olyat, amit már többőnknek produkált a TDCi hogy felére csökkent a teljesítmény nem igen produkálnak japánok 100 ezer után. Valszeg valamit tudnak ahol a Ford még csak tapogatózik.
Használtautókat nézve NET-en, érdekes hogy egy 3 éves TDCi Mondeo olcsóbb mint egy 3 éves 1.6-os benzines Focus. És indul min. 1.5x-es árról.
Valszeg a benzines Ford-okról is el lehet mondani sok bosszantó sajnos előre várható kiadást, gyertyakábel és társai. De ez gondolom senkit nem vígasztal, max. elszomorít a 21. században.
OFF vége.
"Már az elején a benzines-dízel árkülönbözetben is látszik, hogy nem egy hi-tech a TDCi. Ugyanis bárki megnéz egy árlistát, láthatja hogy 100-200ezer Ft CSAK a különbség egy 2.0-s benzines, és egy 2.0-s TDCi-s Mondeo között. Más márkáknál egy nagynyomású dízel 1-2 millióval! is drágább mint a benzines testvére. "
 
Csak egy rövid válasz erre (listaárak):
BMW 530i 13 670 000 Ft
BMW 530d 13 090 000 Ft
Ergoezek szerint a bömös 3 literes dízele még "rosszabb", mint a TDCI, mert közel 600 e Ft-tal olcsóbb?
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4915 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 12:48:00 »

"Már az elején a benzines-dízel árkülönbözetben is látszik, hogy nem egy hi-tech a TDCi. Ugyanis bárki megnéz egy árlistát, láthatja hogy 100-200ezer Ft CSAK a különbség egy 2.0-s benzines, és egy 2.0-s TDCi-s Mondeo között. Más márkáknál egy nagynyomású dízel 1-2 millióval! is drágább mint a benzines testvére. "
 
Csak egy rövid válasz erre (listaárak):
BMW 530i 13 670 000 Ft
BMW 530d 13 090 000 Ft
Ergoezek szerint a bömös 3 literes dízele még "rosszabb", mint a TDCI, mert közel 600 e Ft-tal olcsóbb?
Azért vigyázzunk! 530i az már 6 henger!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4916 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 12:54:00 »

janika,
 
jaja, meg ugye azert "rossz" egy diesel, mert nem sokkal dragabb a benzines valtozatanal ? Vagy masik oldalrol kozelitve a kerdest, azert jobb egy "diesel" mert dragabban adjak ? Most komolyan... Tegyuk fel en lennek a Ford feje es ezt a forumot olvasnam, es masnap 1 millaval dragabban adnam a TDCI mondeokat. Attol meg valtozna valamit a motor ? Jobb vagy rosszabb lenne ? Nem, de igy legalabb nem olyan qrva draga, mint a konkurens motorjai. Totalcar 1ik adasaban teszteltek diesel verdakat, tobbek kozt 2.0Mondeo TDCI-t es arra a megallapitasra jutottak, hogy a Ford joval kedvezobb aron kinalja a dieselt, mint barki mas. Jah es azis kiderult az adasbol, hogy rugalmassagban xarr a verte az osszes (pl. merci ami min. 2x dragabb vot es asszem 6hengeres) resztvevo autot. Nem hinnem,hogyha ennyire xar lenne a TDCI, akkor miert dicsernek ennyire. Foleg a Totalcarosok, akik aztan megmondjak, ha valami xar, szerintem. Persze a tartossagukrol nem beszeltek, sem a fordnal sem pedig mas marka eseteben...
Naplózva

blah blah blah
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #4917 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 12:55:00 »

Azért vigyázzunk! 530i az már 6 henger!
Mind a kettő 6 hengeres! Azonos lökettérfogatről volt szó a felvetésben! Én erre próbáltam reagálni, de ha nem tetszik a 6 henger, legyen 4 henger:
318i 7 600 000 Ft
318d 7 390 000 Ft!
Azt hiszem Scratch lassan sejhajon billent a sok off verda és ár miatt, pedig csak egy állítás helytelenségére kívántam reagálni!
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4918 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 13:01:00 »

Mind a kettő 6 hengeres! Azonos lökettérfogatről volt szó a felvetésben! Én erre próbáltam reagálni, de ha nem tetszik a 6 henger, legyen 4 henger:
318i 7 600 000 Ft
318d 7 390 000 Ft!
Azt hiszem Scratch lassan sejhajon billent a sok off verda és ár miatt, pedig csak egy állítás helytelenségére kívántam reagálni!
Igazad van.
Következtetés: a bayerische moter werke-nek jó a marketingje. a Fordé pedig a legjobb.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4919 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 13:32:00 »

Update klímaügyben:
Rájöttem, hogy ha AUTOra állítom a kütyüt, akkor tud fűteni.
Ha csak simán kérem meg, hogy fűtsön, akkor sz@rik a fejemre.
Ki érti ezt?
 
(Azért a biztonság kedvéért az ülésfűtés-támogatást rendszeresen alkalmazom )
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #4920 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 13:42:00 »

janika,
 
jaja, meg ugye azert "rossz" egy diesel, mert nem sokkal dragabb a benzines valtozatanal ? Vagy masik oldalrol kozelitve a kerdest, azert jobb egy "diesel" mert dragabban adjak ? Most komolyan... Tegyuk fel en lennek a Ford feje es ezt a forumot olvasnam, es masnap 1 millaval dragabban adnam a TDCI mondeokat. Attol meg valtozna valamit a motor ? Jobb vagy rosszabb lenne ? Nem, de igy legalabb nem olyan qrva draga, mint a konkurens motorjai. Totalcar 1ik adasaban teszteltek diesel verdakat, tobbek kozt 2.0Mondeo TDCI-t es arra a megallapitasra jutottak, hogy a Ford joval kedvezobb aron kinalja a dieselt, mint barki mas. Jah es azis kiderult az adasbol, hogy rugalmassagban xarr a verte az osszes (pl. merci ami min. 2x dragabb vot es asszem 6hengeres) resztvevo autot. Nem hinnem,hogyha ennyire xar lenne a TDCI, akkor miert dicsernek ennyire. Foleg a Totalcarosok, akik aztan megmondjak, ha valami xar, szerintem. Persze a tartossagukrol nem beszeltek, sem a fordnal sem pedig mas marka eseteben...
Igaz!
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #4921 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 13:43:00 »

ok
Valaki tud HTTP-s tárhelyet mármint ahova http-n lehet feltölteni Smiley
Szia!
Ez lehet, hogy "forró", keresdd meg Scratch-ot priviben, ne itt a fórumon!
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4922 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 13:47:00 »

Ok Smiley
 
Elnézéstet...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4923 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 13:50:00 »

sarkani,
 
jaja, es ha valaki Mondeo irant erdeklodik, annak meg ugye szivesen segitunk, akar beszerzesi tapasztalatok, akar tipushibak stb. teren, mert tipushibak mindenhol vannak, mind1, hogy nemet, vagy japcsi autorol van szo. Csak ugye ez nem derul ki a reklamokbol. pl. Nagyon nagyon... Cool Csak azt nem irjan le nagyon, hogy gyarilag xar a kuplung, meg nemely off swift-nel bekakil az AC pumpa, es zorog a belso ter, nyikorognak a fekek stb.
Szia!
Mennyiben fáj a "szappanopera"? ( #4933 )
És egy full gyertya+kábelei cseréért mit kérnek?
Mi a tapasztalat?
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4924 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 14:04:00 »

kene csinalni ilyen kerdo ivet, amit ha a user vegig bongesz, akkor az adott problemajara vegul megkapja a valaszt. Pl.
Jelenseg: Nem huzodik fel automatikusa az ablakom! Mit csinaljak ?
Valasz: programozd be az alabbi instrukciok alapjan.
Jelenseg: Lment az ero a TDCI mondimbol
Valasz: Lehetseges ok, turbo cso durranas. Ellenoriztesd!
Jelenseg: meg mindig gyenge a TDCI ereje, pedig a turbo cso nem durrant L.
Valasz: Vilagit az izzitas jelzo ? Ha igen, akkor valceg csucs problema. Keress fel egy megbizhato szervizt. Ajanlat: Solymar stb.
Jelenseg: Benzines verda gyengen teljesit, fulladozik.
Valasz: Lehetseges ok, elektromos rendszer p.gyertya, gyertya kabel, gyujto trafo, uzemanyag pumpa, de elotte mindenkeppen nezesd meg a ua. tank tartalmat. Lehet tele van szmotyivel! Meress uzemanyag tolto nyomast! Abbol kiderul.
Jelenseg: Reggel nem talatam a Mondeomat a parkoloban:
Valasz: Elloptak !? Cool
 
nah valami ilyesmire gondoltam.
Es ha vegkepp nem boldogul, akkor johet obegatni a forumba. Egyebkent lelkiismeretes kollegaknak lehetne ilyen "a felsorolt jelenseg okozta a problemat igen/nem, ha nem mi volt a problema?" reszt is csinalni, amibol aztan lehetne valami statisztika feleseget krealni. Ig kiszurheto lenne, hogy pl. egy problemara adott lehetseges ok/valasz mennyire allja meg a helyet a valosagban.
Én a rendszergazdánknak a Fórum Help topikban egy keresőt javasoltam ha lehet, hozzászólókra, és esetleg tárgyban szereplő szavakra.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4925 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 14:12:00 »

janika,
 
jaja, meg ugye azert "rossz" egy diesel, mert nem sokkal dragabb a benzines valtozatanal ? Vagy masik oldalrol kozelitve a kerdest, azert jobb egy "diesel" mert dragabban adjak ? Most komolyan... Tegyuk fel en lennek a Ford feje es ezt a forumot olvasnam, es masnap 1 millaval dragabban adnam a TDCI mondeokat. Attol meg valtozna valamit a motor ? Jobb vagy rosszabb lenne ? Nem, de igy legalabb nem olyan qrva draga, mint a konkurens motorjai. Totalcar 1ik adasaban teszteltek diesel verdakat, tobbek kozt 2.0Mondeo TDCI-t es arra a megallapitasra jutottak, hogy a Ford joval kedvezobb aron kinalja a dieselt, mint barki mas. Jah es azis kiderult az adasbol, hogy rugalmassagban xarr a verte az osszes (pl. merci ami min. 2x dragabb vot es asszem 6hengeres) resztvevo autot. Nem hinnem,hogyha ennyire xar lenne a TDCI, akkor miert dicsernek ennyire. Foleg a Totalcarosok, akik aztan megmondjak, ha valami xar, szerintem. Persze a tartossagukrol nem beszeltek, sem a fordnal sem pedig mas marka eseteben...
Van egy 5letem Zacci!
Én fizetem a te szervízköltségedet, te meg az enyémet.
?
Valszeg én járnék jobban. Sajnos.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4926 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 14:22:00 »

Mind a kettő 6 hengeres! Azonos lökettérfogatről volt szó a felvetésben! Én erre próbáltam reagálni, de ha nem tetszik a 6 henger, legyen 4 henger:
318i 7 600 000 Ft
318d 7 390 000 Ft!
Azt hiszem Scratch lassan sejhajon billent a sok off verda és ár miatt, pedig csak egy állítás helytelenségére kívántam reagálni!
Utánanéztem tüzetesebben.
Tényleg nemsok különbség van nagynyomású D, és benyás motorok közt más gyártóknál sem. Ebben most nektek van igazatok.
Esküszöm egy fél éve amikor nézegettem új autókat is, nagyon nem ez volt a helyzet. Hanem az amit leírtam.
Úgy látszik változik a világ, és ahogy utólérte a dízel üa. ára a benzinét, megváltozott a felállás. Nem kérnek nagy felárat a dízelre.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4927 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 14:36:00 »

agostonb,
 
ergo az arnak koze nincs a minoseghez, legyen az japan vagy nemet moci.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4928 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 14:41:00 »

ESU2 64,
 
A szappanopera 25k vot markaszervizben okosban. Hogy ez mennyire okos az kizart dolog, mert nem tudom, de valceg tobbe kerult volna, ha tisztan hivatalosan szamlaval kerem a "javitast".
A gyertya+kabel az kb. ujabb 25k volt, de azaz en hulyesegem, mivel nem azzal volt a baj. Ergo, ha hamarabb beviszem a verdat szervizbe, akkor valceg megusztam volna azta 25k gyertya+kabel szettet. De legalabb most vadi uj gyari gyertyak es kabelek+levego szuro van a masinaban Cool
Ez van amikor okoskodik az ember, es megprobalja maga megtalani a hiba forrasat. Ezaz okoskodas nekem konkretan 25k-ba fajt 8( De ugye nezzuk a jo oldalat, uj gyartya+kabel stb. Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4929 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 14:44:00 »

ESU2 64,
 
Egyebkent kb. 7e-rel olcsobb is lehetett volna, mert az elso nap mikor meg fingjuk nem volt arrol, hogy mi lehet a baja, akkor tartottam 7k-nal. Ecceruen a szerelo srac nem akarta Lhinni, hogy a tankban valami trutyi lehet. Vagy direkt, vagy mert nem jellemzo eza fajta "hiba".
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4930 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 15:20:00 »

ESU2 64,
 
A szappanopera 25k vot markaszervizben okosban. Hogy ez mennyire okos az kizart dolog, mert nem tudom, de valceg tobbe kerult volna, ha tisztan hivatalosan szamlaval kerem a "javitast".
A gyertya+kabel az kb. ujabb 25k volt, de azaz en hulyesegem, mivel nem azzal volt a baj. Ergo, ha hamarabb beviszem a verdat szervizbe, akkor valceg megusztam volna azta 25k gyertya+kabel szettet. De legalabb most vadi uj gyari gyertyak es kabelek+levego szuro van a masinaban Cool
Ez van amikor okoskodik az ember, es megprobalja maga megtalani a hiba forrasat. Ezaz okoskodas nekem konkretan 25k-ba fajt 8( De ugye nezzuk a jo oldalat, uj gyartya+kabel stb. Cool
Szia Zacci!
Jegyzetelek szorgalmasan, a tank-os kiadás,sajna, bármennyire is kellett, most köv. újabb 160e. gond nélkül...( csak vígasztalni szeretnélek! )
Gyertyacsere+ kellékei...Elsőnek többet gondoltam ( Neked a tank tisztításssal együtt gondolom sok )úgy 60k-ra saccoltam a Mondinál. Már, ahogy a hozzászólásokat olvasom lenntebb, mármint, "igaz hogy a dízel porlasztócsúcs ennyi+ennyi, de a benzines se kutya, a gyertya+kábeleivel 60.000.Km-enként". Szerintem nem vészes, ha előre tervezi az ember. A váratlan dolgok persze mindig sok(k)ba kerülnek.
Kellemes Mondikázást a továbbiakban!

Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4931 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 16:47:00 »

Azért ha végignézed a Fórumot, akkor elmondható hogy 100ekm feletti TDCi rulajdonosok felének már volt gondja a "sárga lámpával". Ez meg elég nagy szám.
Sztem
Igen,de ha beleveszed ezt,h nem csak a mondeo.hu-sok járnak TDCI-vel,hanem ezen kívóé még  több 1000en,csak ők nem írják le,h hahó nekem nincs semmi gáz a Mondimmal..Arról nem is beszélve,h ebben,h "a TDCI tulajok felének már volt gondja a sárga lámpával" az is erősen közrejátszik,h itt elég kevés faclift-es TDCI Mondi tulaj van..azokkal már nem nagyon van ilyen gond.Példa: Angel.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4932 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 18:02:00 »

HAhó, érdeklődnék, hogy lenne-e rá igény, hogy felrakjam a Ford javítási (gyári szervízes) leírását. elég jók ford benne van (az összes mondi) kapcsrajz,robbantott ábra ilyesmi elvileg 1 cd  250MB-ra összegyúrva... Ha igen akkor feltöltöm valahova és linkelek...  
Üdv Gumi
GuMiSZu,
 
oké.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4933 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 18:14:00 »

Akkor hajrá, csináljunk egy listát, minden TDCi használó írja magát a megfelelő helyre!
 
Probléma mentes TDCi:
- Scratch, 110e km
-
 
Porlasztó hibás TDCi:
-
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4934 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 18:26:00 »

Igen,de ha beleveszed ezt,h nem csak a mondeo.hu-sok járnak TDCI-vel,hanem ezen kívóé még  több 1000en,csak ők nem írják le,h hahó nekem nincs semmi gáz a Mondimmal..Arról nem is beszélve,h ebben,h "a TDCI tulajok felének már volt gondja a sárga lámpával" az is erősen közrejátszik,h itt elég kevés faclift-es TDCI Mondi tulaj van..azokkal már nem nagyon van ilyen gond.Példa: Angel.
razsa, agostonb és a többiek...
Én 1 éve vettem a mondeot, és előtte hónapokon át jártam a szalonokat, használtautó kereskedőket, szervizes haverokkal beszéltem, stb. szóval igyekeztem mindent megtudni mielőtt döntök.
A legmeglepőbb dolog az volt hogy az egyik Ford szalonban dolgozó ismerős azt tanácsolta: "ha nem akarsz túl sokat költeni a kocsira, vegyél inkább kombi focus-t a mondeo helyett" Elég értetlenül néztem ki a fejemből, hogy pont egy Fordos mondja ezt. Aztán hozzátette, "ha mindenáron mondeo, akkor ne tdci, mert igaz hogy jól megy és keveset fogyazt, de csak akkor jó ha céges kocsiként használhatod és nem saját pénzből kell javíttatnod". Gondolom azért ezt nem csak úgy mondta, hanem a szervizes tapasztalat ezt mutatta.
Sajnos én nem engedhetem meg magamnak, hogy egy autóra többet költsek az évek alatt mint a családomra, egy mondeo is épphogy belefért a keretbe Smiley ezért ez a kijelentés egy plusz lökés volt a benzines felé. Sok ford (volt) van a családi és baráti körben (escortok, fiesták, focusok, mondeok) és sajnos tényleg csak a mondeo dízelekkel volt eddig probléma. Hozzáteszem egyik sem facelift-es, szóval lehet hogy azóta sokat javultak, de az újabb tdci-ket még nem volt szerencsém használni.
Üdv:M.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4935 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 18:29:00 »

Akkor hajrá, csináljunk egy listát, minden TDCi használó írja magát a megfelelő helyre!
 
Probléma mentes TDCi:
- Scratch, 110e km
-
 
Porlasztó hibás TDCi:
-

Jó ötletnek indul!
Üdv.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4936 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 18:30:00 »

Akkor hajrá, csináljunk egy listát, minden TDCi használó írja magát a megfelelő helyre!
 
Probléma mentes TDCi:
- Scratch, 110e km
-
 
Porlasztó hibás TDCi:
-
Probléma mentes TDCi:  
- Scratch, 110e km  
-  
 
Porlasztó hibás TDCi:  
- Ticu, 128e km (? mert behozott)
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4937 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 18:39:00 »

razsa, agostonb és a többiek...
Én 1 éve vettem a mondeot, és előtte hónapokon át jártam a szalonokat, használtautó kereskedőket, szervizes haverokkal beszéltem, stb. szóval igyekeztem mindent megtudni mielőtt döntök.
A legmeglepőbb dolog az volt hogy az egyik Ford szalonban dolgozó ismerős azt tanácsolta: "ha nem akarsz túl sokat költeni a kocsira, vegyél inkább kombi focus-t a mondeo helyett" Elég értetlenül néztem ki a fejemből, hogy pont egy Fordos mondja ezt. Aztán hozzátette, "ha mindenáron mondeo, akkor ne tdci, mert igaz hogy jól megy és keveset fogyazt, de csak akkor jó ha céges kocsiként használhatod és nem saját pénzből kell javíttatnod". Gondolom azért ezt nem csak úgy mondta, hanem a szervizes tapasztalat ezt mutatta.
Sajnos én nem engedhetem meg magamnak, hogy egy autóra többet költsek az évek alatt mint a családomra, egy mondeo is épphogy belefért a keretbe Smiley ezért ez a kijelentés egy plusz lökés volt a benzines felé. Sok ford (volt) van a családi és baráti körben (escortok, fiesták, focusok, mondeok) és sajnos tényleg csak a mondeo dízelekkel volt eddig probléma. Hozzáteszem egyik sem facelift-es, szóval lehet hogy azóta sokat javultak, de az újabb tdci-ket még nem volt szerencsém használni.
Üdv:M.
Szia Mordy!
Akiknek problémája volt - ahogy én látom/olvasom - azok már használtan vették a Mondit! Km? Csak a jó ég tudja...Hogy használták, kik, mit summantottak el rajta? Sokismeretlenes egyenlet! Flottaautó? Hadd menjen!( volt szerencsém látni a Lurdy-val szemben lévő céges Mondit elindulni minap,a hidegben, csak úgy szólt! )
Akik újonnan vették, maguknak "vigyázzák" nem panaszkodnak rá soha!
Üdv, és szép estét!
 
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4938 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 18:45:00 »

Probléma mentes TDCi:  
- Scratch, 110e km  
-  
 
Porlasztó hibás TDCi:  
- Ticu, 128e km (? mert behozott)
Probléma mentes TDCi:  
- Scratch, 110e km  
- zsoel, 63e km
 
Porlasztó hibás TDCi:  
- Ticu, 128e km (? mert behozott
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4939 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 19:00:00 »

Probléma mentes TDCi:  
- Scratch, 110e km  
- zsoel, 63e km
 
Porlasztó hibás TDCi:  
- Ticu, 128e km (? mert behozott
Még annyival szűkíteni lehetne a kört,h aki odaírja,h probléma mentes / hibás akkor az azt is odabiggyeszti,h facelfit or not facelift..sztem.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4940 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 19:07:00 »

razsa,
 
Ez nagyon jo otlet, mert az azert teny, hogy volt gond 1-2 TDCI-vel (most a km mennyisegrol ne beszeljunk), de az most igy nem vilagos, hogy azok a TDCI-k faceliftesek avagy sem. Ez azert is lehet fontos, mertha mondjuk begyun ide egy user, aki TDCI-t szeretne venni, de tanacstalan, akkor annak jo szivvel tudjuk ajanlani a faceliftes valtozatot, mar ha tenyleg csak a nem faceliftes TDCI mondikkal volt eddig gond. Az meg tenyleg igaz, hogy a faceliftes verdak azert tenyleg jobbak, vagyis inkabb kiforrotabbak. De ez minden verdanal igy van.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4941 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 19:09:00 »

Az viszont tuti, hogy a kov. verdam nem MKIV lesz, hanem faceliftes leguccso kiadasu MKIII. Utana majd johet a faceliftes MKIV Cool Bar nem mintha a mostani kicsikemmel elegedetlen lennek... Cool Ez csak a tavoli jovo...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4942 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 19:11:00 »

kerdes:
Ha tenyleg nincs baj a faceliftes TDCI mondikkal, vagyis jobb csucsokkal szerelik, akkor van arra mod, hogy egy nem faceliftes mondi megkapja egy faceliftescsucsait ? Az csucs lenne
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4943 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 19:17:00 »

Sziasztok! Az izzításjelző már nekem is villogott.Plussz füstjeleket is kibocsátott a kipufogó.Akkor kolompoltam is itt a fórumon.A helyi szervízben kiolvasták, de nem volt tárolt hibakód.Jelzem ez gazdaságos tankolás után volt.Azt mondták, ha nem tárolta a hibát nem lehet komoly baj, akár pillanatnyi környezetvédelmi határ túllépés is lehet.(?) Akkor kapott egy üa- rencer- tisztítót és kész. Azt is mondták, ha odalépek neki és néha füstöt látok a tükörben, ne foglalkozzak vele.Azóta sem volt izzító villogás, reggel pöccre indul. Néha ha odalépek, vagy dombnak fel, látok a tükörben füstpamacsot, de bebeszélem magamnak, hogy ez lehet a sok városi használat miatt is.A szervízben azt mondták, hogy a csúcsok állapotát műszerrel nem tudják kiolvasni, csak ha egyértelműen rossz.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4944 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 19:27:00 »

Sziasztok! Az izzításjelző már nekem is villogott.Plussz füstjeleket is kibocsátott a kipufogó.Akkor kolompoltam is itt a fórumon.A helyi szervízben kiolvasták, de nem volt tárolt hibakód.Jelzem ez gazdaságos tankolás után volt.Azt mondták, ha nem tárolta a hibát nem lehet komoly baj, akár pillanatnyi környezetvédelmi határ túllépés is lehet.(?) Akkor kapott egy üa- rencer- tisztítót és kész. Azt is mondták, ha odalépek neki és néha füstöt látok a tükörben, ne foglalkozzak vele.Azóta sem volt izzító villogás, reggel pöccre indul. Néha ha odalépek, vagy dombnak fel, látok a tükörben füstpamacsot, de bebeszélem magamnak, hogy ez lehet a sok városi használat miatt is.A szervízben azt mondták, hogy a csúcsok állapotát műszerrel nem tudják kiolvasni, csak ha egyértelműen rossz.
Ez téves, hogy nem lehet kimutatni. Ki lehet. Akár szemmel láthatóan is (pohrazás).
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4945 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 19:30:00 »

Sziasztok!
Most akkor mi a különbség MKIII és faceliftes Mondeo között?
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4946 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 19:37:00 »

Sziasztok!
Most akkor mi a különbség MKIII és faceliftes Mondeo között?
Jó sok.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4947 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 19:38:00 »

Legszembetűnőbb a ködlámpa formája és a műszerfal, de nagyon sokban más.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4948 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 19:50:00 »

es a moci ? Azis mas, vagy ua. ?
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4949 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 19:53:00 »

es a moci ? Azis mas, vagy ua. ?
A reklám szerint 1500 ponton változtattak a Mondin. Mocin? Passzolom. Talán a TDCi-n. Meg jött az SCi motor.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.