Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 18:26:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21473894 alkalommal)
0 Felhasználó és 54 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #5200 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:58:00 »

Zozi, agostonb gyertek el a Lurdyba, meg a többi ilyenre, Kunmadarast nehogy kihagyjam, élőben mégis más
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5201 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:59:00 »

Zozi, agostonb gyertek el a Lurdyba, meg a többi ilyenre, Kunmadarast nehogy kihagyjam, élőben mégis más
... de ne rönóval
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5202 Dátum: 2006.02.01 szerda, 16:00:00 »

Aztán majd kapunk a fejünkre a sok leszólásért, mi???
 
Agostonb! Jössz???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5203 Dátum: 2006.02.01 szerda, 16:01:00 »

... de ne rönóval
Mondi, Fiesta vagy transit legyen?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5204 Dátum: 2006.02.01 szerda, 16:03:00 »

Mondi, Fiesta vagy transit legyen?
A SAJÁTODDAL
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5205 Dátum: 2006.02.01 szerda, 16:06:00 »

Egyik haverom most hívott(autója off 2004-es avensis), hogy olvasta a mondeo fórumot Smiley)
Megkért írjam már meg hogy ő 174.098 km alatt semmit nem cserélt a kocsiban a kopó alkatrészeken kívül. Hát megírom, de csak azért mert a mi fórumunkat olvassa
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5206 Dátum: 2006.02.01 szerda, 16:09:00 »

Egyik haverom most hívott(autója off 2004-es avensis), hogy olvasta a mondeo fórumot Smiley)
Megkért írjam már meg hogy ő 174.098 km alatt semmit nem cserélt a kocsiban a kopó alkatrészeken kívül. Hát megírom, de csak azért mert a mi fórumunkat olvassa
Akkor most neki biztos nagyon jó
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5207 Dátum: 2006.02.01 szerda, 16:11:00 »

A porlaszto csucs is kopo alkatresz
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5208 Dátum: 2006.02.01 szerda, 16:11:00 »

A SAJÁTODDAL
Akkor a Mondikával megyek, ha tudok. Sajna sok a meló...
De megpróbálok elmenni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5209 Dátum: 2006.02.01 szerda, 16:12:00 »

A Lurdy-son nem, de az (állítólag) május 6-i Kunmadarasin ott leszek.
Addigra veszel egy TDCi-t?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5210 Dátum: 2006.02.01 szerda, 16:12:00 »

Ennyi volt a móka mára...
Holnap talizunk!
Megyek haza, sajna otthon folytatnom kell a melót.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5211 Dátum: 2006.02.01 szerda, 16:12:00 »

A porlaszto csucs is kopo alkatresz
Ez igaz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5212 Dátum: 2006.02.01 szerda, 16:12:00 »

Zozi, agostonb gyertek el a Lurdyba, meg a többi ilyenre, Kunmadarast nehogy kihagyjam, élőben mégis más
A Lurdy-son nem, de az (állítólag) május 6-i Kunmadarasin ott leszek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5213 Dátum: 2006.02.01 szerda, 16:13:00 »

Ez nem gyenge : Ford Mondeo  Dízelek oldal #3206!
Üdv.
Ez mit jelent? Sok? Kevés?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5214 Dátum: 2006.02.01 szerda, 16:14:00 »

Addigra veszel egy TDCi-t?
Neeem. Csak az belátható távolságban van, A Lurdy-s meg nem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5215 Dátum: 2006.02.01 szerda, 16:17:00 »

Félreértés ne essék. Nekem nem a Mondeo-val van bajom, hanem azzal hogy nem akkor romlik el amikor én akarom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5216 Dátum: 2006.02.01 szerda, 16:34:00 »

Csak a példányszám kisebb. Meg a fejlesztés díja. De ezeket nem a ford, hanem a Delphi gyártja. Ennek ellenére jogos a felvetés: legyen sokkal olcsóbb! Mondjuk 10e/drb! Affajta gyertya-csere.
Na szóval ott is hibádzik valami, hogy tavaly is 80.000 volt darabja, meg az idén is.Azóta viszont csökkent az ÁFA.Hol van akkor az a kb 4000 ft különbség darabonként? Két lehetőség van:
 -pro prímó: hirtelen pont ennyivel ment fel az előállítási költség
 -pro szekundo:ezt a pénzt is zsebre vágják, aki bajban van úgyis kénytelen megvenni.
Na csak ölég a hozzá, ha normális áron adnák, senki nem lenne emiatt beizgulva, pláne nem riadnának sokan vissza a TDCI mondeo vásárlásától.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5217 Dátum: 2006.02.01 szerda, 16:40:00 »

Na szóval ott is hibádzik valami, hogy tavaly is 80.000 volt darabja, meg az idén is.Azóta viszont csökkent az ÁFA.Hol van akkor az a kb 4000 ft különbség darabonként? Két lehetőség van:
 -pro prímó: hirtelen pont ennyivel ment fel az előállítási költség
 -pro szekundo:ezt a pénzt is zsebre vágják, aki bajban van úgyis kénytelen megvenni.
Na csak ölég a hozzá, ha normális áron adnák, senki nem lenne emiatt beizgulva, pláne nem riadnának sokan vissza a TDCI mondeo vásárlásától.
Ebben ez a biznic
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5218 Dátum: 2006.02.01 szerda, 16:53:00 »

Egyik haverom most hívott(autója off 2004-es avensis), hogy olvasta a mondeo fórumot Smiley)
Megkért írjam már meg hogy ő 174.098 km alatt semmit nem cserélt a kocsiban a kopó alkatrészeken kívül. Hát megírom, de csak azért mert a mi fórumunkat olvassa
Benzines? Itt elég sok benzines autó van, ami túl a 200-on, gond nélkül (az én mkI 1,8-amban 180k körül volt). Dízel? A toyotáé kb a tddi-vel egy szinten. Itt elég sok tddi van, túl a 200-on... pl scratch.
 
Az új 2.2-est majd 3 év múlva nézzük meg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5219 Dátum: 2006.02.01 szerda, 17:00:00 »

Benzines? Itt elég sok benzines autó van, ami túl a 200-on, gond nélkül (az én mkI 1,8-amban 180k körül volt). Dízel? A toyotáé kb a tddi-vel egy szinten. Itt elég sok tddi van, túl a 200-on... pl scratch.
 
Az új 2.2-est majd 3 év múlva nézzük meg.
Dízel. Egyébként csak az a gáz hogy egy kívülálló aki beleolvasgatott a topic-ba, azt szűri le hogy xar a tdci mert még a mondeosok is szidják. És ezt adják tovább másoknak...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5220 Dátum: 2006.02.01 szerda, 17:13:00 »

Dízel. Egyébként csak az a gáz hogy egy kívülálló aki beleolvasgatott a topic-ba, azt szűri le hogy xar a tdci mert még a mondeosok is szidják. És ezt adják tovább másoknak...
Nem a TDCI-t szidjuk, hanem néhány alkatrész horror árát.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5221 Dátum: 2006.02.01 szerda, 17:18:00 »

Én tudom. Csak azt mondom hogy aki nem tad és csak beleolvas egy-két hozzászólásba, az leszűri hogy nem jók...
nem tad=nem tag
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5222 Dátum: 2006.02.01 szerda, 17:18:00 »

Nem a TDCI-t szidjuk, hanem néhány alkatrész horror árát.
Én tudom. Csak azt mondom hogy aki nem tad és csak beleolvas egy-két hozzászólásba, az leszűri hogy nem jók...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5223 Dátum: 2006.02.01 szerda, 17:21:00 »

Hát ez nem igaz..Smiley Itt sokan mondják,h jobb egyelőre a  TDDI,meert a TDCI nem is olyan jó,meg majd később lesz kiforrottabb..Emberek kb 2 éve megjelent a Mondeóhoz egy facelift!! Hahó! Már itt van a második is! Sokan még mindig abban a tudatban élnek,h TDCI? Nah akkor az olyan mint a 2002esben..ébresztő! Egyáltalán nem teljesen más, ég és föld, és a lista is mutatja,h faceliftessel már nincs ilyen gond..ez fura,h pont itt a mondeo.hu-n kell ezt hangsúlyozni..Ez elég gáz..Tessék nyugodtan venni azokat a faceliftes TDCI-ket na.És ez nem elfogultság/elvakultság kérdése..pfff Smiley)vicces aki ezzel jön.. Ez így van és kész..
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5224 Dátum: 2006.02.01 szerda, 17:35:00 »

Akkor mi legyen, TDCi helyett Ignis? Azt mondták a Suzuki fórumon, hogy az úgyis jobb mint a Mondeo.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #5225 Dátum: 2006.02.01 szerda, 17:41:00 »

Akkor mi legyen, TDCi helyett Ignis? Azt mondták a Suzuki fórumon, hogy az úgyis jobb mint a Mondeo.
"Azt mondták a Suzuki fórumon, hogy az úgyis jobb mint a Mondeo"
   
De azért nem váltasz, ugye?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5226 Dátum: 2006.02.01 szerda, 17:47:00 »

Na szóval ott is hibádzik valami, hogy tavaly is 80.000 volt darabja, meg az idén is.Azóta viszont csökkent az ÁFA.Hol van akkor az a kb 4000 ft különbség darabonként? Két lehetőség van:
 -pro prímó: hirtelen pont ennyivel ment fel az előállítási költség
 -pro szekundo:ezt a pénzt is zsebre vágják, aki bajban van úgyis kénytelen megvenni.
Na csak ölég a hozzá, ha normális áron adnák, senki nem lenne emiatt beizgulva, pláne nem riadnának sokan vissza a TDCI mondeo vásárlásától.
Vajon egy ilyen porlasztócsúcs mennyibe kerül Németországban? Valaki utána tud járni?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5227 Dátum: 2006.02.01 szerda, 18:07:00 »

Vajon egy ilyen porlasztócsúcs mennyibe kerül Németországban? Valaki utána tud járni?
Kb a fele. Szerintem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5228 Dátum: 2006.02.01 szerda, 18:09:00 »

Hát ez nem igaz..Smiley Itt sokan mondják,h jobb egyelőre a  TDDI,meert a TDCI nem is olyan jó,meg majd később lesz kiforrottabb..Emberek kb 2 éve megjelent a Mondeóhoz egy facelift!! Hahó! Már itt van a második is! Sokan még mindig abban a tudatban élnek,h TDCI? Nah akkor az olyan mint a 2002esben..ébresztő! Egyáltalán nem teljesen más, ég és föld, és a lista is mutatja,h faceliftessel már nincs ilyen gond..ez fura,h pont itt a mondeo.hu-n kell ezt hangsúlyozni..Ez elég gáz..Tessék nyugodtan venni azokat a faceliftes TDCI-ket na.És ez nem elfogultság/elvakultság kérdése..pfff Smiley)vicces aki ezzel jön.. Ez így van és kész..
Azért erre térjünk vissza akkor, mikor a faceliftek is annyi idősek lesznek, annyi kilóméterrel, mint a most csúcscserére érett "régi TDCI"-k.
"És ez nem elfogultság/elvakultság kérdése.Ez így van és kész"
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5229 Dátum: 2006.02.01 szerda, 18:12:00 »

Azért erre térjünk vissza akkor, mikor a faceliftek is annyi idősek lesznek, annyi kilóméterrel, mint a most csúcscserére érett "régi TDCI"-k.
"És ez nem elfogultság/elvakultság kérdése.Ez így van és kész"
Ott van a példa!! Tamás 116e km-rel gond nélkül!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5230 Dátum: 2006.02.01 szerda, 18:16:00 »

Ott van a példa!! Tamás 116e km-rel gond nélkül!
Ez példa? Mire??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5231 Dátum: 2006.02.01 szerda, 18:18:00 »

Kb a fele. Szerintem...
És emellett ötször annyit keresnek.Szerintem...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5232 Dátum: 2006.02.01 szerda, 18:21:00 »

Ez példa? Mire??
A scratchék tdci-je is túl a 100-on.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5233 Dátum: 2006.02.01 szerda, 18:30:00 »

A scratchék tdci-je is túl a 100-on.
Úllátom senki sem olvassa el amit írok.Honnan tudod, hogy csak a megtett km számít?Szerintem az eltelt évek is, ugye esetleg a zoxigén, a hőmérséklet változásának nominális értéke, stb stb.Nem tudjuk mi minden játszik közre a csúcsok hibájához,még egyszer:térjünk erre vissza úgy két év múlva.Egyébként a hibás "régi TDCI"-k hány százon lehetnek túl? Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5234 Dátum: 2006.02.01 szerda, 19:12:00 »

Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km, 2004, 130LE  
- zsoel, 63e km,2004.05.05.Magyarországi gk.  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53e km, 2003/11.  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém  
- trumpf 22e km (2005/04)  
- Zürich 100e km (2002/6) 130LE mivel kintről van, több is van benne.  
- srac, 86e km (2003/03) 130 LE  
- sabat, 98 eKm, (2003/04) 130 LE, Német céges autó volt, cseréltek már benne egy gumicsövet, ami kirepedt  
- Pimpa, 150e km (2003/05) 130 LE, német céges volt, a km-ből 3e az enyém, remélem még maradok ebben a listában egy darabig.
 
Porlasztóhibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
- Leon,135e km 2003/05  
- agostonb, óra szerint 78e km 2003/7 már gyuladt ki a sárga lámpa és most is vacakol 1 henger  
- Balázs, 100e km 2002/04, németből behozott, villog a sárga lámpa, nem indul be  
- zozi, 121e km, az előző táborba akarok tartozni!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5235 Dátum: 2006.02.01 szerda, 19:20:00 »

Úllátom senki sem olvassa el amit írok.Honnan tudod, hogy csak a megtett km számít?Szerintem az eltelt évek is, ugye esetleg a zoxigén, a hőmérséklet változásának nominális értéke, stb stb.Nem tudjuk mi minden játszik közre a csúcsok hibájához,még egyszer:térjünk erre vissza úgy két év múlva.Egyébként a hibás "régi TDCI"-k hány százon lehetnek túl? Köszi
Én azt gondolom, hogy egy ilyen kategóriájú kocsinak ezeket a futásteljesítményeket csont nélkül kellene hoznia. Szívem szerint egy faceliftes 2.2 TDDI-t vennék TDCI fogyival és teljesítménnyel, de a TDDI "igénytelenségével".  Igazán kiváncsi lennék, hogy a prénium márkák csúcsdízeljei (pl. BMW, Merdzsó), amelyek ráadásul még jobb teljesítményre is ki vannak hegyezve ( BMW 2.0 D - kb 160 paci) hogyan bírják a magyar gázolajat?  Vagy érdemesebb inkább a saját kategóriánkban szétnézni? pl Peugeot, Renault, Passat,Mazda6, Avensis stb. Van valakinek ilyen irányú tapasztalata?
falabu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5236 Dátum: 2006.02.01 szerda, 19:24:00 »

Az alsó listában valszeg 130-180e km-t futottak a kocsik, csak pörgették az órát.
Ha belegondolok, hogy 3 évente 2 porlasztócsúcsot (nagy átlagban) cserélek 150-200e Ft-ért munkadíjjal, akkor azért nem olyan veszélyes a dolog (fox-al megvan az egész egy 100-asból). A nagynyomású szivattyúnak is illene bírnia 6-8 évig, utána már nem fáj annyira az a 400e fitying a cserére. (Ha fox olcsóbb ebben is, akkor még jobb).
 
Olvasgatom a hozzászólásokat és csodálkozom rajta, hogy több kolléga azt hiszi, hogy a kocsira nem kell költeni, ha mégis, akkor csodálkozik.
Én amióta az eszemet tudom, a legxarabb kocsimra is minimum évi 100-200e ft-ot költöttem (biztosításon felül), azaz ennyit kellett javítgatni a kocsin. Használt autónál szerintem így működik a dolog. Bele is tervezem az életembe.
 
Ha pedig újként megveszed, akkor ott a garancia (kibővíthető több évre -persze pénzért), és a kocsit 3-4-5 év múlva eladod. Addig beletolsz annyi km-ert, amennyit bírsz és a kocsi árának felét megtakarítod a fogyasztáskülönbségen. (Példa: lásd Szabó Gábor mindenre kiterjedő adatbázisát. Gábor, elismerésem az anyagra, nekem nagyon hasznos volt, köszönöm.)
 
Közben pedig olyan bika kocsid van, mint atom. Pörgeted, gyorsulsz, lenyomsz szinte mindenkit és olcsón jársz vele.
Valamit valamiért...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5237 Dátum: 2006.02.01 szerda, 19:32:00 »

Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km, 2004, 130LE  
- zsoel, 63e km,2004.05.05.Magyarországi gk.  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53e km, 2003/11.  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém  
- trumpf 22e km (2005/04)  
- Zürich 100e km (2002/6) 130LE mivel kintről van, több is van benne.  
- srac, 86e km (2003/03) 130 LE  
- sabat, 98 eKm, (2003/04) 130 LE, Német céges autó volt, cseréltek már benne egy gumicsövet, ami kirepedt  
- Pimpa, 150e km (2003/05) 130 LE, német céges volt, a km-ből 3e az enyém, remélem még maradok ebben a listában egy darabig.  
- Dzsolt, Sok ezer km(2003/04) 130LE Olasz, szalon állapot
 
Porlasztóhibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
- Leon,135e km 2003/05  
- agostonb, óra szerint 78e km 2003/7 már gyuladt ki a sárga lámpa és most is vacakol 1 henger  
- Balázs, 100e km 2002/04, németből behozott, villog a sárga lámpa, nem indul be  
- zozi, 121e km, az előző táborba akarok tartozni!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5238 Dátum: 2006.02.01 szerda, 19:57:00 »

Remélem, hogy Zaccinak vagy valakinek összejön a tempomat beszerelés.
Sok sikert!
 
Haverom off saabjában csak a kapcsoló hiányzott. Megvette 12e pénzért és működött...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5239 Dátum: 2006.02.01 szerda, 20:07:00 »

Oszi!
 
Próbáld meg a 98-as vagy a 100-as benzint! Ha akkor is csörög, akkor tényleg más baja van! A német motorok nem szeretik a magyar 95-ös benzint! Bár egyszer megnézném azt a 95-ös oktánszámot, hogy mennyi is az valójában...
Az én off VW-m csak 98-assal járt és még így is becsörgött, főleg elindulásnál. Próbáld ki a szupi benyákat!
Szia Zozi!
Köszike a tippet megpróbálom!Bár szerintem nem fog javulni!Egy próbát azért megér!:-))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5240 Dátum: 2006.02.01 szerda, 20:17:00 »

Valami iszonyatossan zörög a müszerfalomban... minden elinduláskor és bökkenőn mintha egy vetezékközeg vagy valami nekiütődne valaminek - már paranoiássá tett a dolog..  
 
A komplett műszerfal kibontása nagyon körülményes dolog - esetleg van valakinek tapasztalata...Huh?
 
A hétvégémet rászánom és széttbúrítom... vagy ne is álljak neki - nagyon bonyolúlt?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5241 Dátum: 2006.02.01 szerda, 20:21:00 »

Egyetértek Pimpával.  
Példaként. Volt egy Renault Scenic-em. (zsír új, 0 km-el vettem).12e km-nél egyik henger elektronikus gyujtását cserélték, majd 15e km-nél a maradék 3 -at. Ha zsebből kellet volna fizetnem... A 4 éves Omágámnak minden évben a pesti utak miatt lengőkar csere, 3 évesen jobb első csapágy elszállt, épp elértem a futóműveshez. Az a német utakra épült, és nem a demszki utakra. A Mondeo 27e km-el nem produkált eddig semmilyen hibát. Ez megnyugtató a jövöre nézve.
Az számomra kérdés, hogy akik a táblázat alsó részében vannak, azoknak tényleg annyi-e a km -k mint amit az óra mutat. Van egy sanda gyanúm +100-200e km-el lehet hogy visszatekerték. Azt sem tudom, hogy ezeknek a porlasztócsúcsoknak mennyi az élettartamuk.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5242 Dátum: 2006.02.01 szerda, 20:45:00 »

Valami iszonyatossan zörög a müszerfalomban... minden elinduláskor és bökkenőn mintha egy vetezékközeg vagy valami nekiütődne valaminek - már paranoiássá tett a dolog..  
 
A komplett műszerfal kibontása nagyon körülményes dolog - esetleg van valakinek tapasztalata...Huh?
 
A hétvégémet rászánom és széttbúrítom... vagy ne is álljak neki - nagyon bonyolúlt?
Én már szedtem szét, hát nem egyszerű, de azért sikerült, nagyon eldogott helyen vannak a csavarok, a kormányoszlop mellett közvetlen, nem is látszik, meg az alsó kis kinyitható tartós elemet is le kell szedni, onnan már könnyű.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #5243 Dátum: 2006.02.01 szerda, 20:56:00 »

Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km, 2004, 130LE  
- zsoel, 63e km,2004.05.05.Magyarországi gk.  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53e km, 2003/11.  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém  
- trumpf 22e km (2005/04)  
- Zürich 100e km (2002/6) 130LE mivel kintről van, több is van benne.  
- srac, 86e km (2003/03) 130 LE  
- sabat, 98 eKm, (2003/04) 130 LE, Német céges autó volt, cseréltek már benne egy gumicsövet, ami kirepedt  
- Pimpa, 150e km (2003/05) 130 LE, német céges volt, a km-ből 3e az enyém, remélem még maradok ebben a listában egy darabig.  
- Dzsolt, Sok ezer km(2003/04) 130LE Olasz, szalon állapot
 
Porlasztóhibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
- Leon,135e km 2003/05  
- agostonb, óra szerint 78e km 2003/7 már gyuladt ki a sárga lámpa és most is vacakol 1 henger  
- Balázs, 100e km 2002/04, németből behozott, villog a sárga lámpa, nem indul be  
- zozi, 121e km, az előző táborba akarok tartozni!!!
Problémamentes TDCi:
- Scratch, 110e km, 2004, 130LE
- zsoel, 63e km,2004.05.05.Magyarországi gk.
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le
- Tod, 45e km 2004/03 115Le
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!
- Angel 53e km, 2003/11.
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém
- trumpf 22e km (2005/04)
- Zürich 100e km (2002/6) 130LE mivel kintről van, több is van benne.
- srac, 86e km (2003/03) 130 LE
- sabat, 98 eKm, (2003/04) 130 LE, Német céges autó volt, cseréltek már benne egy gumicsövet, ami kirepedt
- Pimpa, 150e km (2003/05) 130 LE, német céges volt, a km-ből 3e az enyém, remélem még maradok ebben a listában egy darabig.
- Dzsolt, Sok ezer km(2003/04) 130LE Olasz, szalon állapot
 - pablo, 102e km, (2003/05) 130LE, német, aftomat (amennyiben ez CSAK a porlasztócsúcsokra  vonatkozik)
 
Porlasztóhibás TDCi:
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)
- Leon,135e km 2003/05
- agostonb, óra szerint 78e km 2003/7 már gyuladt ki a sárga lámpa és most is vacakol 1 henger
- Balázs, 100e km 2002/04, németből behozott, villog a sárga lámpa, nem indul be
- zozi, 121e km, az előző táborba akarok tartozni!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5244 Dátum: 2006.02.01 szerda, 21:40:00 »

Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km, 2004, 130LE  
- zsoel, 63e km,2004.05.05.Magyarországi gk.  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53e km, 2003/11.  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém  
- trumpf 22e km (2005/04)  
- Zürich 100e km (2002/6) 130LE mivel kintről van, több is van benne.  
- srac, 86e km (2003/03) 130 LE  
- sabat, 98 eKm, (2003/04) 130 LE, Német céges autó volt, cseréltek már benne egy gumicsövet, ami kirepedt  
- Pimpa, 150e km (2003/05) 130 LE, német céges volt, a km-ből 3e az enyém, remélem még maradok ebben a listában egy darabig.  
- Dzsolt, Sok ezer km(2003/04) 130LE Olasz, szalon állapot  
- pablo, 102e km, (2003/05) 130LE, német, aftomat (amennyiben ez CSAK a porlasztócsúcsokra vonatkozik)  
- Milos, 43e km 2005/03 155le
 
Porlasztóhibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
- Leon,135e km 2003/05  
- agostonb, óra szerint 78e km 2003/7 már gyuladt ki a sárga lámpa és most is vacakol 1 henger  
- Balázs, 100e km 2002/04, németből behozott, villog a sárga lámpa, nem indul be  
- zozi, 121e km, az előző táborba akarok tartozni!!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5245 Dátum: 2006.02.01 szerda, 22:26:00 »

"Azt mondták a Suzuki fórumon, hogy az úgyis jobb mint a Mondeo"
   
De azért nem váltasz, ugye?
Mordy,
 
nem! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #5246 Dátum: 2006.02.01 szerda, 22:49:00 »

Enyém is problémamentes, 2003 10 TDCI 115le,kb 50e km van benne
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5247 Dátum: 2006.02.01 szerda, 22:55:00 »

Az enyem is problemamentes, legalabbis amiota nalam van, azota biztos.
 
David: 2003/12 TDCI 130, ize (158 ) Le, 106e Km.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5248 Dátum: 2006.02.01 szerda, 23:10:00 »

Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km, 2004, 130LE  
- zsoel, 63e km,2004.05.05.Magyarországi gk.  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53e km, 2003/11.  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém  
- trumpf 22e km (2005/04)  
- Zürich 100e km (2002/6) 130LE mivel kintről van, több is van benne.  
- srac, 86e km (2003/03) 130 LE  
- sabat, 98 eKm, (2003/04) 130 LE, Német céges autó volt, cseréltek már benne egy gumicsövet, ami kirepedt  
- Pimpa, 150e km (2003/05) 130 LE, német céges volt, a km-ből 3e az enyém, remélem még maradok ebben a listában egy darabig.  
- Dzsolt, Sok ezer km(2003/04) 130LE Olasz, szalon állapot  
- pablo, 102e km, (2003/05) 130LE, német, aftomat (amennyiben ez CSAK a porlasztócsúcsokra vonatkozik)  
- Milos, 43e km 2005/03 155le
- David: 2003/12 TDCI 130, ize (158 ) Le, 106e Km  
- Norbu: 2003/10 TDCI 115le, kb 50e km van benne  
 
Porlasztóhibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
- Leon,135e km 2003/05  
- agostonb, óra szerint 78e km 2003/7 már gyuladt ki a sárga lámpa és most is vacakol 1 henger  
- Balázs, 100e km 2002/04, németből behozott, villog a sárga lámpa, nem indul be  
- zozi, 121e km, az előző táborba akarok tartozni!!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5249 Dátum: 2006.02.01 szerda, 23:13:00 »

Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km, 2004, 130LE  
- zsoel, 63e km,2004.05.05.Magyarországi gk.  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53e km, 2003/11.  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém  
- trumpf 22e km (2005/04)  
- Zürich 100e km (2002/6) 130LE mivel kintről van, több is van benne.  
- srac, 86e km (2003/03) 130 LE  
- sabat, 98 eKm, (2003/04) 130 LE, Német céges autó volt, cseréltek már benne egy gumicsövet, ami kirepedt  
- Pimpa, 150e km (2003/05) 130 LE, német céges volt, a km-ből 3e az enyém, remélem még maradok ebben a listában egy darabig.  
- Dzsolt, Sok ezer km(2003/04) 130LE Olasz, szalon állapot  
- pablo, 102e km, (2003/05) 130LE, német, aftomat (amennyiben ez CSAK a porlasztócsúcsokra vonatkozik)  
- Milos, 43e km 2005/03 155le
- David: 2003/12 TDCI 130, ize (158 ) Le, 106e Km  
- Norbu: 2003/10 TDCI 115le, kb 50e km van benne  
 
Porlasztóhibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
- Leon,135e km 2003/05  
- agostonb, óra szerint 78e km 2003/7 már gyuladt ki a sárga lámpa és most is vacakol 1 henger  
- Balázs, 100e km 2002/04, németből behozott, villog a sárga lámpa, nem indul be  
- zozi, 121e km, az előző táborba akarok tartozni!!
Szerintem zárjuk le a vitát azzal, hogy van amelyikkel van probléma, bűvan, amelyikkel nincs. Szerintem ne irkáljunk hozzá a listához sem, felesleges bármit is bizonygatni. Akárhogy is nézem, nem jó reklám ez nekünk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.