Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.28 csütörtök, 02:51:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21956330 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5350 Dátum: 2006.02.04 szombat, 18:51:00 »

Pimpa,
 
hat meg en... Foleg, mikor a lufit butykoltem... Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5351 Dátum: 2006.02.04 szombat, 18:53:00 »

ESU2 64,
 
Hat remelem sikerul. Eddig ugy tunik menni fog. Csak bosszant, hogy egy nyavajas 3e forintos tarto konzol es egy madzag koteg miatt nem biiirom kiprobalni
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5352 Dátum: 2006.02.04 szombat, 19:10:00 »

Pimpa,
 
hat meg en... Foleg, mikor a lufit butykoltem... Cool
Gyerünk neki az istennyét, reggelig még sok az idő!
Ha siker én is. Ha nem, akkor én azért is. Próbálni. Meg.
 
Csuhajj!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5353 Dátum: 2006.02.04 szombat, 19:24:00 »

Úgy izgulok... Juhejj!
Sajnos a te esetedben egészen más a történet. A benyásnál bofden adja a gázt, míg a dízelnél dróttal megy a dolog drive by wire), azaz van egy potméter, az érzékeli, mennyire nyomod a gázt. Elvileg így akár egyszerűbb is lehetne, de lehet, hogy még bonyolultabb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5354 Dátum: 2006.02.04 szombat, 19:30:00 »

angel,
 
meg nem neztem utana, de szerintem TDCI-nel meg eccerubb a dolog, mivel ugy nem kell az actuator. Szerintem csak a pedal kapcsolot kell berakni es a kormany kapcsolot... De majd utana nezek...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5355 Dátum: 2006.02.05 vasárnap, 10:46:00 »

haj,
 
Tegnap mikor vissza szereltem a lufizsakot picit elbizonytalanodtam... A legzsak modul-t korul veszi egy fem szerkezet:
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06199.JPG
Ez a keret kozepen a legzsak csatinal ugye ki van vagva. Namost a kormany ellen darabja ugyan total ures, de ott van a kormany tarto csavar kozepen. Namost sehogy nem talaltam normalis kabel elvezetesi lehetoseget, igy kenytelen voltam valahogy begyomoszkodni a legzsak kabelet. Viszonylag nehezen ment vissza a helyere a komplett legzsak cucc, de remelem nem csipte be a kabeleket. Vajon eza legzsakra rogzitett fem keret teljesen befexik a kormany ellen darabjaba, vagy marad nemi hely a kebeleknek ? Mind1, majd holnap kiderul menet kozben Remelem azert nem fog Ldurrani Cool
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5356 Dátum: 2006.02.05 vasárnap, 11:43:00 »

angel,
 
meg nem neztem utana, de szerintem TDCI-nel meg eccerubb a dolog, mivel ugy nem kell az actuator. Szerintem csak a pedal kapcsolot kell berakni es a kormany kapcsolot... De majd utana nezek...
Vagy egyszerűbb, vagy bonyolultabb. Midenképpen más. Mert ha mondjuk más a szgép...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5357 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 08:28:00 »

haj,
 
Tegnap mikor vissza szereltem a lufizsakot picit elbizonytalanodtam... A legzsak modul-t korul veszi egy fem szerkezet:
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06199.JPG
Ez a keret kozepen a legzsak csatinal ugye ki van vagva. Namost a kormany ellen darabja ugyan total ures, de ott van a kormany tarto csavar kozepen. Namost sehogy nem talaltam normalis kabel elvezetesi lehetoseget, igy kenytelen voltam valahogy begyomoszkodni a legzsak kabelet. Viszonylag nehezen ment vissza a helyere a komplett legzsak cucc, de remelem nem csipte be a kabeleket. Vajon eza legzsakra rogzitett fem keret teljesen befexik a kormany ellen darabjaba, vagy marad nemi hely a kebeleknek ? Mind1, majd holnap kiderul menet kozben Remelem azert nem fog Ldurrani Cool
Milyen kormányközepet vettél? Eldurrant lufisat? A légzsákfedél, és a kapcsolók is vele voltak?
A te légzsákod van most végülis benne?
Kösz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5358 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 08:30:00 »

Az mér van hogy 3 (azaz három) darab ellenállás mutatja a gázpedál állást. Mér nem elég 1. Biztos ami biztos?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5359 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 08:48:00 »

FIUK!
 
Segítsen valaki, hogyan tudom kivenni a TrafficPro navigációt az autómból, kellene valami keszedőt készítsek hozzá. Ötletek??
 
Ez a régebbi tipusú nem színes navi, szeretném kideríteni a kódját, ehhez kell a sorozatszáma, amit viszont csak úgy tudok meg, ha előbb kiveszek és leolvasok:)
 
Tippeket, segítséget várok, előre is köszi mindenkinek!
 
Üdv. Karesz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5360 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 09:06:00 »

FIUK!
 
Segítsen valaki, hogyan tudom kivenni a TrafficPro navigációt az autómból, kellene valami keszedőt készítsek hozzá. Ötletek??
 
Ez a régebbi tipusú nem színes navi, szeretném kideríteni a kódját, ehhez kell a sorozatszáma, amit viszont csak úgy tudok meg, ha előbb kiveszek és leolvasok:)
 
Tippeket, segítséget várok, előre is köszi mindenkinek!
 
Üdv. Karesz
Négy szöggel ki kellene jönnie (naaagyokkal). Százas ezé' nem kell. Ha nem működik, akkor irány egy márkaszerviz és végy hifi kiemelő kulcsot. Asszem 500 Ft egy pár. Azzal könnyebb lesz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5361 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 09:18:00 »

FIUK!
 
Segítsen valaki, hogyan tudom kivenni a TrafficPro navigációt az autómból, kellene valami keszedőt készítsek hozzá. Ötletek??
 
Ez a régebbi tipusú nem színes navi, szeretném kideríteni a kódját, ehhez kell a sorozatszáma, amit viszont csak úgy tudok meg, ha előbb kiveszek és leolvasok:)
 
Tippeket, segítséget várok, előre is köszi mindenkinek!
 
Üdv. Karesz
Nem szög kell hozzá. Elég speciális lapos (kb. 0.8mm) eléggé kunsztos kialakítás. Az enyémet egy AutóHIFI műhelyben szedték ki, mert volt hozzá "kulcsuk". Sztem ingyen bármelyiknél kiszedik, vagy max egy 500-as. Nem érdemes barmolni.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5362 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 10:07:00 »

Az mér van hogy 3 (azaz három) darab ellenállás mutatja a gázpedál állást. Mér nem elég 1. Biztos ami biztos?
agostonb,
 
mert nekem mind3 elromlott, lehetne mondjuk 4! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5363 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 10:20:00 »

agostonb,
 
eldurrant kormany kozepet vettem es a kapcsolokat atoperaltam a sajat kormanyomba. A kapcsolok felfogatasi pontjai megvannak, csak ki kell vagni a kormanybol egy darabot Cool
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5364 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 10:40:00 »

Nem szög kell hozzá. Elég speciális lapos (kb. 0.8mm) eléggé kunsztos kialakítás. Az enyémet egy AutóHIFI műhelyben szedték ki, mert volt hozzá "kulcsuk". Sztem ingyen bármelyiknél kiszedik, vagy max egy 500-as. Nem érdemes barmolni.
Neked valszeg a Sony rádiód van. Ahhoz tényleg lapos kulcs kell, de a régebbi ford rádiók szinte mindegyike kiemelhető 4 darab 80-as szöggel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5365 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 10:59:00 »

Az autó bezárásakor gombról lehet valami hangot kicsikarni az autóból. Valami sziréna van benne, mert mikor a géptetőt kinyitom zárt ajtóknál, akkor türköl. Zárásnál szeretném, ha csippanna. Megoldható ez?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #5366 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 11:02:00 »

Neked valszeg a Sony rádiód van. Ahhoz tényleg lapos kulcs kell, de a régebbi ford rádiók szinte mindegyike kiemelhető 4 darab 80-as szöggel.
A TrafficPro nem Becker gyártmány?? Asszem azok is négy lyukasak
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5367 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 11:21:00 »

wyctor,
 
Ezt hijjak gyari riasztonak Cool Enis csak ugy vettem eszre, hogy zart ajtoknal kinyitottam a motorhaztetot Cool Egyebkent eza csippanas dolog engem is erdekelne. Bar mondjuk en duplan zarom az ajtokat, es olyankor felvillan az index lampa. Jobb hijjan hang helyett ezt szoktam figyelni.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5368 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 12:09:00 »

Neked valszeg a Sony rádiód van. Ahhoz tényleg lapos kulcs kell, de a régebbi ford rádiók szinte mindegyike kiemelhető 4 darab 80-as szöggel.
Én Karesszel még rég leveleztem, neki is Becker Tr. Pro-ja van. Ahoz pedig 2 db. igen lapos lemez kell.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5369 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 12:14:00 »

Neked valszeg a Sony rádiód van. Ahhoz tényleg lapos kulcs kell, de a régebbi ford rádiók szinte mindegyike kiemelhető 4 darab 80-as szöggel.
Ilyen van ni sztem mindkettőknek:
http://www.becker.de/beckerCC21/www_root/images/imgContent/galerie_tp_hs_le_1.jpg
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5370 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 12:33:00 »

Mindig tanul valamit az ember.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5371 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 15:20:00 »

Az autó bezárásakor gombról lehet valami hangot kicsikarni az autóból. Valami sziréna van benne, mert mikor a géptetőt kinyitom zárt ajtóknál, akkor türköl. Zárásnál szeretném, ha csippanna. Megoldható ez?
Igen!
 
Nekem az előző mondiba úgy volt megcsinálva,hogy záráskor/kettős reteszelésnél/felvillantak az irányjelzők.
Ez adott egy impulzust egy külön kis szirénának,ami csippant ilyenkor egyet-egyet.
Az egészet kb.4-5 ezerből oldottuk meg,annó!
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5372 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 15:28:00 »

Igen!
 
Nekem az előző mondiba úgy volt megcsinálva,hogy záráskor/kettős reteszelésnél/felvillantak az irányjelzők.
Ez adott egy impulzust egy külön kis szirénának,ami csippant ilyenkor egyet-egyet.
Az egészet kb.4-5 ezerből oldottuk meg,annó!
Ha minden igaz kis sziréna van, mert valami szól:) Honnan, hova vigyem az impulzust, mit hova kössek
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5373 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 15:38:00 »

Zsoel,
 
Es menet kozben is csipogott az auto minden indexeleskor ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5374 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 15:48:00 »

nuh, tempomat ugy...
 
Beszeltem egy Ford szervizessel es a diesel verdakba is beszerelheto a tempomat ! Neki is diesel van szal...
Aztat mondta, hogy o(k) bevallaljak ha kell. A tempomat kapcsolos legzsakonkivul kb. 50e piizert megoldjak a dolgot. Ugye a tempomat kapcsolot otthon is be lehet szerelni, mint ahogy en ezt tettem. Lvileg, de nem 100%, hogy kell meg hozza a kormany atvezeto madzag. Ez neki nem volt benne, sot semmi nem volt elokeszitve tempohoz, pedig Ghia-ja van. De a lenyeg, hogy megoldhato. Jah es elvileg eccerubb, mint az en esetemben, ahol is kell a tempo motor. Namost az 50e a szerelesre, esetleges bekabelezesre vonatkozik es termeszetesen nem tartalmazza a tempo kapcsolos legzsakot. Gyanitom, hogy valojaban nemi kabelezes kell ami filleres dolog.
Konkluzio: Utolag is beszerelheto Diesel es benyas verdaba is a tempo. A kerdes az, hogy er valakinek kb. 40-50e piizt a dolog, es hogy mennyire van elokeszitve a verda.
Ma megrendeltem a tempo tarto konzolt, meg 2db kapcsolot. Holnap megjon a kapcsolo es Lvileg par nap mulva a tarto is. Allitolag valamit kell progizni a computerben, de e felol azert vannak ketsegeim. Majd kiderul par nap mulva...
Valami olyasmit magyarazott a srac, hogy azt kell beallitani compuban, hogy miknet reagaljon a tempomat megletere es mukodesere. Ami azert fura az en esetemben, mert nalam eza tempo szinte teljesen passziv cucc, igy a compunak fignja nincs arrol, hogy van-e a verdaban tempomat. Pusztan annyit csinal, hogy kiad magabol egy jelet a sebessegerzekelon keresztul. A tobbi maga a tempomat motor vegzi. A kapcsolok is kozvetlenul bele futnak, igy azt kozvetlenul kapcsolja ki, ha lenyomom a pedalt. Igy ketlem, hogy nalam kellene ilyen compu progizast eszkozolni, de majd meglassuk. Dieselnel viszont elofordulhat, hogy kell.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5375 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 15:50:00 »

"Neki is diesel van szal... "
 
jah ezzel arra akartam utalni, hogy O most szerelte be utolag a tempot a verdajaba. Megtorte a gepsarkanyt, kidurrant a lufi, es ha mar uj lufi kellett, akkor kapasbol kapcsolosat szerzett. Innen mar gondolom nemi ugyeskedes es kesz a tempomat Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5376 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 15:55:00 »

"Neki is diesel van szal... "
 
jah ezzel arra akartam utalni, hogy O most szerelte be utolag a tempot a verdajaba. Megtorte a gepsarkanyt, kidurrant a lufi, es ha mar uj lufi kellett, akkor kapasbol kapcsolosat szerzett. Innen mar gondolom nemi ugyeskedes es kesz a tempomat Cool
Ez talán jó hír nekem, csak hol lelek gombos eldurrant kormányt? Valami 5let ezek után hogy neked sikerült? A főoldalon lévő bontók közül válogattál?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5377 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 15:58:00 »

agostonb,
 
jaja, a fooldalon levo bontokat hivogattam egymas utan. A meta utcai bontoban vettem a kormany kapcsolokat, de szerintem csak azaz 1 db vot neki. Esetleg hivd fel, hatha...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5378 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 16:49:00 »

"Neki is diesel van szal... "
 
jah ezzel arra akartam utalni, hogy O most szerelte be utolag a tempot a verdajaba. Megtorte a gepsarkanyt, kidurrant a lufi, es ha mar uj lufi kellett, akkor kapasbol kapcsolosat szerzett. Innen mar gondolom nemi ugyeskedes es kesz a tempomat Cool
Mondjuk Zacci, nem akarok kétkedni, de én akkor mondanám, milyen egyszerű, ha már működik is...
Viszont tempomatos durrant lufit e-bayon nem lehet venni? Vagy német bontókban? Egyáltalán van német bontó?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5379 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 19:47:00 »

Angel,
 
Ugyan mar, ecceru ez mint a faek
Meglasd elobb vagy utobb mukodni fog...
Ebay-en biztos alani ilyen Ldurrant lufit, bar en mondjuk tempomat motort nem talaltam, de ez nem jelent semmit...
Szerintem erdemes elso korben felkeresni (telefon) nehany bontot, mert hat itt is torik a mondikat, nem csak kulfoldon
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5380 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 22:42:00 »

Angel,
 
Ugyan mar, ecceru ez mint a faek
Meglasd elobb vagy utobb mukodni fog...
Ebay-en biztos alani ilyen Ldurrant lufit, bar en mondjuk tempomat motort nem talaltam, de ez nem jelent semmit...
Szerintem erdemes elso korben felkeresni (telefon) nehany bontot, mert hat itt is torik a mondikat, nem csak kulfoldon
Neked legyen igazad!!!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5381 Dátum: 2006.02.07 kedd, 10:37:00 »

Ha minden igaz kis sziréna van, mert valami szól:) Honnan, hova vigyem az impulzust, mit hova kössek
Az ilyen utólagos mindenféle kitalációkat /zsoel opciók-:)))/úgy oldjuk meg,hogy én eltervezek valamit,aztán nagytudású János barátommal összeülünk,és megszüljük a megoldást.A technikai részletekben ő a profi,a kivitelezés az ő érdeme.Ha kérdésed lenne,megadom e-mailben a számát.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5382 Dátum: 2006.02.07 kedd, 10:40:00 »

Zsoel,
 
Es menet kozben is csipogott az auto minden indexeleskor ?
zacci!
 
Nem csipogott menet közben,mert az elakadásjelzőre lett kötve,így irányjelzéskor nem adott hangot.Ha bekapcsoltam volna az elakadásjelzőt,akkor állandóan csipogott volna,de ezt a funkciót egy kis kapcsolóval ki lehettt iktatni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5383 Dátum: 2006.02.07 kedd, 11:39:00 »

Angel, ilyet keresel?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5384 Dátum: 2006.02.07 kedd, 11:45:00 »

Angel, ilyet keresel?
Az enyémbe már gyárilag benne van. Megkértem őket, és voltak olyan kedvesek, ingyér a gyárban beszerelték...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5385 Dátum: 2006.02.07 kedd, 11:46:00 »

Angel, ilyet keresel?
Sőt, ilyet inkább te keresel, ez mkII-be való.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5386 Dátum: 2006.02.07 kedd, 11:49:00 »

Sőt, ilyet inkább te keresel, ez mkII-be való.
Én nem keresek:) Én tudom nyomni a gázpedált  
Pedig valaki kereste a talin. Na mind1, én szótam
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5387 Dátum: 2006.02.07 kedd, 12:01:00 »

Én nem keresek:) Én tudom nyomni a gázpedált  
Pedig valaki kereste a talin. Na mind1, én szótam
Tégla? Asse rossz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5388 Dátum: 2006.02.07 kedd, 12:20:00 »

Tégla? Asse rossz.
Nem, beton:)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5389 Dátum: 2006.02.07 kedd, 13:31:00 »

kerdes:
 
Az normalis, hogy hidegen/melegen (tok mind1) ketyeg a motor ? Marmint kintrol nem igazan hallani, csak az utasterbol ezta ketyegest es foleg alapjaraton. ketyketyketykety... Ergo ha alapjaraton potyog a moci, akkor annak hangjak hallanom kell/szabad az utasterben, vagy nem ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5390 Dátum: 2006.02.07 kedd, 13:41:00 »

keresek olyan segitokesz mondeo tulajt, akinek a verdajaban ott lapul a tempomat es hajlando nehany kepet kesziteni. Pontosabban a pedal kapcsolokrol kene kep illetve a hozza kapcsolod madzagokrol. A legjobbabb az lenne, ha ki tudna kapni azta kb. 20-30cm-es kabel darabot. Sajna a doksi eleg pontatlan, ossze vissza irkal mindenfele szineket, es a bekotesuk sem valami vilagos szamomra 8( Az meg jobb lenne, ha valahol ossze tudnank futni es szemelyesen megvizsgalhatnam azta bizonyos kabel darabkat.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5391 Dátum: 2006.02.07 kedd, 14:10:00 »

keresek olyan segitokesz mondeo tulajt, akinek a verdajaban ott lapul a tempomat es hajlando nehany kepet kesziteni. Pontosabban a pedal kapcsolokrol kene kep illetve a hozza kapcsolod madzagokrol. A legjobbabb az lenne, ha ki tudna kapni azta kb. 20-30cm-es kabel darabot. Sajna a doksi eleg pontatlan, ossze vissza irkal mindenfele szineket, es a bekotesuk sem valami vilagos szamomra 8( Az meg jobb lenne, ha valahol ossze tudnank futni es szemelyesen megvizsgalhatnam azta bizonyos kabel darabkat.
Szia!
A holnapi nap délelött jó nekem!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5392 Dátum: 2006.02.07 kedd, 14:25:00 »

oszi,
 
koszonom a lehetoseget
A baj az, hogy holnap delelott melozom 11ker hengermalom u. 43. 8(
Te egyebkent merre jarsz holnap ? Illetve meg 2 kerdes. Ugye a TE verdad MKIII es benyas, raadasul manualis valtos ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5393 Dátum: 2006.02.07 kedd, 14:28:00 »

oszi,
 
koszonom a lehetoseget
A baj az, hogy holnap delelott melozom 11ker hengermalom u. 43. 8(
Te egyebkent merre jarsz holnap ? Illetve meg 2 kerdes. Ugye a TE verdad MKIII es benyas, raadasul manualis valtos ?
Igazán nincs mit!Még nincs meg a pontos program!Az este derül ki!Szerintem belefér!Nekem MKIII as benyás automataváltós!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5394 Dátum: 2006.02.07 kedd, 15:14:00 »

keresek olyan segitokesz mondeo tulajt, akinek a verdajaban ott lapul a tempomat es hajlando nehany kepet kesziteni. Pontosabban a pedal kapcsolokrol kene kep illetve a hozza kapcsolod madzagokrol. A legjobbabb az lenne, ha ki tudna kapni azta kb. 20-30cm-es kabel darabot. Sajna a doksi eleg pontatlan, ossze vissza irkal mindenfele szineket, es a bekotesuk sem valami vilagos szamomra 8( Az meg jobb lenne, ha valahol ossze tudnank futni es szemelyesen megvizsgalhatnam azta bizonyos kabel darabkat.
Az enyémet megnézheted, fényképezheted (fűtött garázsban). Szigetszentmiklóson lakom, bármikor jöheccc.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5395 Dátum: 2006.02.07 kedd, 15:17:00 »

keresek olyan segitokesz mondeo tulajt, akinek a verdajaban ott lapul a tempomat es hajlando nehany kepet kesziteni. Pontosabban a pedal kapcsolokrol kene kep illetve a hozza kapcsolod madzagokrol. A legjobbabb az lenne, ha ki tudna kapni azta kb. 20-30cm-es kabel darabot. Sajna a doksi eleg pontatlan, ossze vissza irkal mindenfele szineket, es a bekotesuk sem valami vilagos szamomra 8( Az meg jobb lenne, ha valahol ossze tudnank futni es szemelyesen megvizsgalhatnam azta bizonyos kabel darabkat.
nekem is jó holnap du. akár munka után is. assszem megyek a X1. ker be is...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5396 Dátum: 2006.02.07 kedd, 15:47:00 »

oszi,
 
koszonom a lehetoseget
A baj az, hogy holnap delelott melozom 11ker hengermalom u. 43. 8(
Te egyebkent merre jarsz holnap ? Illetve meg 2 kerdes. Ugye a TE verdad MKIII es benyas, raadasul manualis valtos ?
Ha eljössz, én enni is adok!!! Meg kapsz egy ideiglenes tempomatot, afféle tmp-tempót!!! Ingyen!!!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5397 Dátum: 2006.02.07 kedd, 15:49:00 »

Zacci, ezt megfontolnám. Itt versengenek érted. Érted?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5398 Dátum: 2006.02.07 kedd, 15:54:00 »

oszi,
 
koszonom a lehetoseget
A baj az, hogy holnap delelott melozom 11ker hengermalom u. 43. 8(
Te egyebkent merre jarsz holnap ? Illetve meg 2 kerdes. Ugye a TE verdad MKIII es benyas, raadasul manualis valtos ?
És lemosnám az autód! Ha nem lenne hideg...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5399 Dátum: 2006.02.07 kedd, 20:28:00 »

Nagyon koszonom a segito szandekot
A gond az, hogy eza nyavajas bekotes elegge kisze-kusza. Most mar sikerult kiokumlalni, hogy mikent kell bekotni, de ahhoz meg kell bontanom a "fo" kabelkoteget, amit nem szeretnek. A kuplung kapcsolo kabele hianyzik, ami alapvetoen nem lenne gond, de sajna a csatiban (ami a fo kabelhez csatlakozik) sincs hozza erintkezo, e miatt meg csak ugy tudnam bekotni, ha megkerulnem eztaz ominozus 20-30cm-es kabel darabot, es kozvetlenul utana csatlakoznek a "fo" kabelhez, amit meg ugye nem szeretnek.
Ha tudnam a szukseges kabel darab gyari szamat, akkor meg lehetne rendelni simasan. Namost csak annyi kene, hogy arrol a 20-30cm-es kabel darabrol le kene olvasni a gyari szamot. De! Sajna ugye nekem olyan verda kell, ami 1. benyas 2. manualis valtos 3. tempomatos.
Sajna az automata valtos nem jau, mert ahhoz megint csak egy masik fajta 20-30cm-es kabel valo 8( Igy ezuton koszonom Oszi-nak a lehetoseget, de sajna ez nekem nem jau 8(
 
Egyebkent ma megjott a kuplung es a fek pedal kapcsolo. Mar csak a tarto konzol hianyzik. Egyebkent a kapcsolok bekotese nelkul is mukodne a cucc, csak ebben az esetben menet kozben csak az OFF kapcsoloval tudnam ki iktatni a tempot.
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.