Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:11:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 [1100] 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21906635 alkalommal)
0 Felhasználó és 116 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #54950 Dátum: 2014.05.20 kedd, 19:29:12 »

Kiszedni 4 csavar. Kitakarítani... ...az roppant koszos meló.

Csak szabadtérben, gumikesztyűvel és hasonlókkal felszerelkezve. FordWikin van képekkel illusztrált cikk, hogy tudd, mire számíthatsz.

Viszont ha az EGR ennyire gatya koszos, akkor a szívósort sem árt kipucolni. Az picivel komolyabb meló.

AndyA

A dízeles cikket olvastam, nem tudom a benzines mennyire más.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #54951 Dátum: 2014.05.20 kedd, 19:29:35 »

Benzines....ott kicsit más a helyzet.  Smiley

Ez az... Smiley Te szedted már szét benzinesét?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54952 Dátum: 2014.05.20 kedd, 19:31:52 »

Ez az... Smiley Te szedted már szét benzinesét?

Nem bonyolult az sem.
Hajtsd meg kicsit aztán jó lesz az megint 1 évig. Töröld a hibát.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #54953 Dátum: 2014.05.20 kedd, 19:33:38 »

Nem bonyolult az sem.
Hajtsd meg kicsit aztán jó lesz az megint 1 évig. Töröld a hibát.

Mikor 11-én jött meghajtottam 4-be autópályán 130km/h 10-15 percig, mégis ma visszatért.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54954 Dátum: 2014.05.20 kedd, 19:52:13 »

Mikor 11-én jött meghajtottam 4-be autópályán 130km/h 10-15 percig, mégis ma visszatért.
Töröld.
Szerintem nem akarod te azt cserélni.....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #54955 Dátum: 2014.05.20 kedd, 21:13:36 »

Mikor 11-én jött meghajtottam 4-be autópályán 130km/h 10-15 percig, mégis ma visszatért.
pffff.....az nem meghajtás..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #54956 Dátum: 2014.05.20 kedd, 21:29:04 »

Ez az... Smiley Te szedted már szét benzinesét?

Szedtem....de értelme nem sok volt.  vigyor3  A benzinesé nem lesz olyan (kormos,retkes...), mint a dízelé.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #54957 Dátum: 2014.05.21 szerda, 00:58:41 »

Sziasztok!
Régebben írtam a termosztát hibáról. Azt már kicseréltük, viszont még mindig nem jó valami.
A hibajelenség a következő: Alapjáraton nincs víz cirkuláció, és a hőmérséklet felmegy 100 fölé és nincs visszahűlés, hiába indul el a ventilátor 98 foknál. Viszont ha ekkor bekapcsoljuk a belső fűtést, akkor szépen visszahűl ahogy kell. Na de ha kikapcsoljuk a fűtést, akkor újra 100 fölé melegszik. Viszont 2500-3000 fordulaton újra van cirkuláció, mert ekkor megint szépen visszahűl a hőmérséklet ahogy kell. (belső fűtés nélkül) Ezért a termosztát jó, de a vízpumpára gyanakszunk, hogy gyengén muzsikál valami miatt.
Tudtok segíteni hogy mi lehet biztosan?
Köszi!
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54958 Dátum: 2014.05.21 szerda, 07:26:12 »

Sziasztok!
Régebben írtam a termosztát hibáról. Azt már kicseréltük, viszont még mindig nem jó valami.
A hibajelenség a következő: Alapjáraton nincs víz cirkuláció, és a hőmérséklet felmegy 100 fölé és nincs visszahűlés, hiába indul el a ventilátor 98 foknál. Viszont ha ekkor bekapcsoljuk a belső fűtést, akkor szépen visszahűl ahogy kell. Na de ha kikapcsoljuk a fűtést, akkor újra 100 fölé melegszik. Viszont 2500-3000 fordulaton újra van cirkuláció, mert ekkor megint szépen visszahűl a hőmérséklet ahogy kell. (belső fűtés nélkül) Ezért a termosztát jó, de a vízpumpára gyanakszunk, hogy gyengén muzsikál valami miatt.
Tudtok segíteni hogy mi lehet biztosan?
Köszi!


FL előtti vagy utáni az autód?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #54959 Dátum: 2014.05.21 szerda, 09:29:22 »


FL előtti vagy utáni az autód?


Fl2 előtti. Lehet Fl1-es, de a Bárdiban sem tudták még alvázszám alapján sem megmondani, mert hogy pont 2004-ben volt váltás. A hátsó lámpa irányjelzőjénél a búra fehér. Asszem ez a Fl1-től volt ilyen.
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #54960 Dátum: 2014.05.21 szerda, 09:31:51 »

Fl2 előtti. Lehet Fl1-es, de a Bárdiban sem tudták még alvázszám alapján sem megmondani, mert hogy pont 2004-ben volt váltás. A hátsó lámpa irányjelzőjénél a búra fehér. Asszem ez a Fl1-től volt ilyen.

a középkonzol és a ködlámpa kinézete alapján könnyebb. ha régi (mint az mk2) a magnó, és kör alakú a ködlámpa, akkor fl előtti.
Naplózva
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #54961 Dátum: 2014.05.21 szerda, 09:55:22 »

a középkonzol és a ködlámpa kinézete alapján könnyebb. ha régi (mint az mk2) a magnó, és kör alakú a ködlámpa, akkor fl előtti.

Ja igen, azt elfelejtettem írni hogy kerek a ködlámpa. Meg a hátsó lámpa sem krómcsíkos. Tehát az biztos hogy Fl2 előtti a gép.
Gyárilag Sony van benne, a Cd táras.
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #54962 Dátum: 2014.05.21 szerda, 09:57:08 »

Mondeo kombi 2002es tddi 2.0 aza helyzet hogy olyan szag van benne mint egy ifában  kipufogó füst szag. Hogy lehet megszüntetni? illetve kiszűrni honnan jön?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #54963 Dátum: 2014.05.21 szerda, 10:08:41 »

Mondeo kombi 2002es tddi 2.0 aza helyzet hogy olyan szag van benne mint egy ifában  kipufogó füst szag. Hogy lehet megszüntetni? illetve kiszűrni honnan jön?

pl egy kipufogószervizben Wink

amúgy esélyes a rezonátorcső repedése, de a kocsialá fekvés nélkül csak uri gellernek menne a diagnózis.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #54964 Dátum: 2014.05.21 szerda, 10:10:48 »

Mondeo kombi 2002es tddi 2.0 aza helyzet hogy olyan szag van benne mint egy ifában  kipufogó füst szag. Hogy lehet megszüntetni? illetve kiszűrni honnan jön?

Kiszellőzteted.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #54965 Dátum: 2014.05.21 szerda, 10:42:42 »

Sziasztok!
Régebben írtam a termosztát hibáról. Azt már kicseréltük, viszont még mindig nem jó valami.
A hibajelenség a következő: Alapjáraton nincs víz cirkuláció, és a hőmérséklet felmegy 100 fölé és nincs visszahűlés, hiába indul el a ventilátor 98 foknál. Viszont ha ekkor bekapcsoljuk a belső fűtést, akkor szépen visszahűl ahogy kell. Na de ha kikapcsoljuk a fűtést, akkor újra 100 fölé melegszik. Viszont 2500-3000 fordulaton újra van cirkuláció, mert ekkor megint szépen visszahűl a hőmérséklet ahogy kell. (belső fűtés nélkül) Ezért a termosztát jó, de a vízpumpára gyanakszunk, hogy gyengén muzsikál valami miatt.
Tudtok segíteni hogy mi lehet biztosan?
Köszi!

2002. áprilisi az autóm, a venti 1-es fokozata 106-foknál indul be és 100-ra hűti vissza, szóval nem biztos, hogy a tied rossz.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #54966 Dátum: 2014.05.21 szerda, 11:10:02 »

2002. áprilisi az autóm, a venti 1-es fokozata 106-foknál indul be és 100-ra hűti vissza, szóval nem biztos, hogy a tied rossz.

De valami akkor sem stimmel, mert alapjáraton nem hűl vissza semmit, hanem éppen ellenkezőleg egyre jobban megy fel a hőmérséklet, pedig megy ezerrel a ventilátor. 103 fok fölé nem mertem menni. Ahhoz hogy elkezdjen hűlni, 2500 körül kell járatni a motort folyamatosan. Ez így nem egészséges.
Ami meg még érdekes, a hőfok mutató csodálatosan beállt függőlegesen, és onnan nem hajlandó sehová megmozdulni, egyszóval xart sem ér. A műszerdiagnosztikával szoktam mérni digitálisan. Ha az nem lenne, szerintem sosem jöttünk volna rá hogy gebasz van, csak miután megfőtt a motor.
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.21 szerda, 11:14:42 írta karak » Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #54967 Dátum: 2014.05.21 szerda, 11:24:02 »

De valami akkor sem stimmel, mert alapjáraton nem hűl vissza semmit, hanem éppen ellenkezőleg egyre jobban megy fel a hőmérséklet, pedig megy ezerrel a ventilátor. 103 fok fölé nem mertem menni. Ahhoz hogy elkezdjen hűlni, 2500 körül kell járatni a motort folyamatosan. Ez így nem egészséges.
Ami meg még érdekes, a hőfok mutató csodálatosan beállt függőlegesen, és onnan nem hajlandó sehová megmozdulni, egyszóval xart sem ér. A műszerdiagnosztikával szoktam mérni digitálisan. Ha az nem lenne, szerintem sosem jöttünk volna rá hogy gebasz van, csak miután megfőtt a motor.

Nem egészen értem. Folyamatosan megy a venti és nem hűti le?

Nálam úgy működik pontosan, hogy 106-foknál bekapcsol a venti egyes fokozata, majd visszahűti 100-ra és kb. ekkor kapcsol ki. Azért kb., mert van, hogy már 102-nél kikapcsol, de pár másodperc múlva már 100 fokos a víz a diag szerint. Majd megen engedi 106-ig és bekapcsol a venti, lehűti és így tovább.

A hőfokmutató tényleg semmit se ér. Bár elmozdul az, nekem mozdult már ki.

Engedd fel nyugodtan 103 fölé, hogy mit csinál pl. 106-nál v. fölötte. Talán 108-nál kapcsolja a magasabb ventifokozatot, de ezt nem láttam még szerencsére, mert mióta jó a rendszer, 106-nál már kapcsolja az egyest.

Ha jól tudom, akkor faceliftes Mondeókban kapcsolja 98 foknál az egyes fokozatot.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
siky
Vendég
« Új hozzászólás #54968 Dátum: 2014.05.21 szerda, 11:35:32 »

Sziasztok!
Régebben írtam a termosztát hibáról. Azt már kicseréltük, viszont még mindig nem jó valami.
A hibajelenség a következő: Alapjáraton nincs víz cirkuláció, és a hőmérséklet felmegy 100 fölé és nincs visszahűlés, hiába indul el a ventilátor 98 foknál. Viszont ha ekkor bekapcsoljuk a belső fűtést, akkor szépen visszahűl ahogy kell. Na de ha kikapcsoljuk a fűtést, akkor újra 100 fölé melegszik. Viszont 2500-3000 fordulaton újra van cirkuláció, mert ekkor megint szépen visszahűl a hőmérséklet ahogy kell. (belső fűtés nélkül) Ezért a termosztát jó, de a vízpumpára gyanakszunk, hogy gyengén muzsikál valami miatt.
Tudtok segíteni hogy mi lehet biztosan?
Köszi!
Ha nem kering a víz akkor az vízpumpa hiba, ez nem kérdés. Én mindenképp kicserélném, mert nem egy nagy összeg, nem is túl bonyolult, és ha megfő a motor az zsebbenyúlós lesz  wave
Naplózva
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #54969 Dátum: 2014.05.21 szerda, 11:39:48 »

Nem egészen értem. Folyamatosan megy a venti és nem hűti le?

Nálam úgy működik pontosan, hogy 106-foknál bekapcsol a venti egyes fokozata, majd visszahűti 100-ra és kb. ekkor kapcsol ki. Azért kb., mert van, hogy már 102-nél kikapcsol, de pár másodperc múlva már 100 fokos a víz a diag szerint. Majd megen engedi 106-ig és bekapcsol a venti, lehűti és így tovább.

A hőfokmutató tényleg semmit se ér. Bár elmozdul az, nekem mozdult már ki.

Engedd fel nyugodtan 103 fölé, hogy mit csinál pl. 106-nál v. fölötte. Talán 108-nál kapcsolja a magasabb ventifokozatot, de ezt nem láttam még szerencsére, mert mióta jó a rendszer, 106-nál már kapcsolja az egyest.

Ha jól tudom, akkor faceliftes Mondeókban kapcsolja 98 foknál az egyes fokozatot.

Igen folyamatosan megy, de nem hűti le. Viszont ha bekapcsolom a belső fűtést akkor lemegy 98 fokra és kikapcsol. Ahogy kikapcsolom a belső fűtést, újra elkezd melegedni és 98 foknál bekapcsol a venti ezerrel, de csak megy fel a hő, és nem hűti vissza. Azt nemtom hányas fokozaton megy, de hangos mint a barom. 103 fölé még nem engedtem, mert tegnap fedeztük fel ezt az anomáliát, de akkor kipróbálom 106-ig. De biztos nem ártalmas ez a motornak?
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #54970 Dátum: 2014.05.21 szerda, 11:43:38 »

Igen folyamatosan megy, de nem hűti le. Viszont ha bekapcsolom a belső fűtést akkor lemegy 98 fokra és kikapcsol. Ahogy kikapcsolom a belső fűtést, újra elkezd melegedni és 98 foknál bekapcsol a venti ezerrel, de csak megy fel a hő, és nem hűti vissza. Azt nemtom hányas fokozaton megy, de hangos mint a barom. 103 fölé még nem engedtem, mert tegnap fedeztük fel ezt az anomáliát, de akkor kipróbálom 106-ig. De biztos nem ártalmas ez a motornak?


és a hűtő az meleg amúgy?
Naplózva
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #54971 Dátum: 2014.05.21 szerda, 12:10:04 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.Tudom nem ide kellene írnom,de itt többen jártok.
Keresnék zetec-s hátsó lökhárítóhoz vonószem takarót.Ha tudnátok ebben segíteni hogy hol tudnám beszerezni.Linkek stb.
Előre is köszönöm.
Naplózva
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #54972 Dátum: 2014.05.21 szerda, 12:12:59 »

és a hűtő az meleg amúgy?
Alapjáraton a bal felső rész langyos, az alja hideg.(szemben állva az autóval) Tehát ilyenkor nincs cirkuláció. Ahogy bekapcsolom a belső fűtést, akkor már forró a hűtő teljes egészében, azaz beindult a cirkuláció. Ekkor természetesen már van visszahűlés is. Ilyenkor szépen kikapcsol a venti miután visszahűtötte a vizet. Alapjáraton viszont nem hűl vissza a víz, és ahogy néztük nincs is víz cirkuláció, mert a borda is hideg, meg a cső is ami megy vissza.
Vízpumpa bibi lehet nagy valószínűséggel?
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #54973 Dátum: 2014.05.21 szerda, 12:18:28 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.Tudom nem ide kellene írnom,de itt többen jártok.
Keresnék zetec-s hátsó lökhárítóhoz vonószem takarót.Ha tudnátok ebben segíteni hogy hol tudnám beszerezni.Linkek stb.
Előre is köszönöm.
Keres kínál topicban próbáld meg, vagy bontókban!
És tényleg nem ide kell írni.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54974 Dátum: 2014.05.21 szerda, 12:21:49 »

Igen folyamatosan megy, de nem hűti le. Viszont ha bekapcsolom a belső fűtést akkor lemegy 98 fokra és kikapcsol. Ahogy kikapcsolom a belső fűtést, újra elkezd melegedni és 98 foknál bekapcsol a venti ezerrel, de csak megy fel a hő, és nem hűti vissza. Azt nemtom hányas fokozaton megy, de hangos mint a barom. 103 fölé még nem engedtem, mert tegnap fedeztük fel ezt az anomáliát, de akkor kipróbálom 106-ig. De biztos nem ártalmas ez a motornak?


Ha ez így van, akkor termosztát rossz.
FL1-es az autód. (Krómcsíkos lámpa FL2-től van, de ez most nem lényeg.)

Feltehetően a hűtőd is hideg.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54975 Dátum: 2014.05.21 szerda, 12:24:22 »

Alapjáraton a bal felső rész langyos, az alja hideg.(szemben állva az autóval) Tehát ilyenkor nincs cirkuláció. Ahogy bekapcsolom a belső fűtést, akkor már forró a hűtő teljes egészében, azaz beindult a cirkuláció. Ekkor természetesen már van visszahűlés is. Ilyenkor szépen kikapcsol a venti miután visszahűtötte a vizet. Alapjáraton viszont nem hűl vissza a víz, és ahogy néztük nincs is víz cirkuláció, mert a borda is hideg, meg a cső is ami megy vissza.
Vízpumpa bibi lehet nagy valószínűséggel?

Szerinted a fűtés bekapcsolása miként befolyásolja a hűtőben történő áramlást? Sehogy!
Azért hűl le a fűtés bekapcsolásakor, mert a fűtőradiátoron áthaladva a ráfújt levegő lehűti.

Azért nincs keringés alapjáraton (se) mert nem nyit ki a termosztátod.


Vízpumpa hiba esetén nem keringene a fűtőradiátorba sem rendesen. Valamint ilyenkor nagyon gyorsan túlmelegedne a hűtőfolyadék.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #54976 Dátum: 2014.05.21 szerda, 12:46:08 »

Szerinted a fűtés bekapcsolása miként befolyásolja a hűtőben történő áramlást? Sehogy!
Azért hűl le a fűtés bekapcsolásakor, mert a fűtőradiátoron áthaladva a ráfújt levegő lehűti.

Azért nincs keringés alapjáraton (se) mert nem nyit ki a termosztátod.


Vízpumpa hiba esetén nem keringene a fűtőradiátorba sem rendesen. Valamint ilyenkor nagyon gyorsan túlmelegedne a hűtőfolyadék.


A fűtés bekapcsolásakor beindul a cirkuláció, anélkül viszont leáll. Nem értjük. Termosztátot most cseréltünk benne. Vadiújat raktunk bele, igaz csak utángyártott.
Ha rossz a termosztát, akkor 2500-3000 fordulatnál miért működik minden rendeltetésszerűen? (Ekkor nem kell a belső fűtés) Ekkor van cirkuláció, tehát ki kellett hogy nyisson a termosztát.
Arra gyanakszunk, hogy a vízpumpa nem teljes hatékonysággal teszi a dolgát valamiért. (alapjáraton)
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.21 szerda, 13:03:27 írta karak » Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #54977 Dátum: 2014.05.21 szerda, 13:01:59 »

De a fűtés bekapcsolása nélkül is megy a ventilátor, és mégsem hűti mert nincs cirkuláció. A fűtés bekapcsolásakor indul be a cirkuláció, anélkül viszont leáll. Nem értjük. Termosztátot most cseréltünk benne. Vadiújat raktunk bele, igaz csak utángyártott.
Ha rossz a termosztát, akkor 2500-3000 fordulatnál miért működik minden rendeltetésszerűen? (Ekkor nem kell a belső fűtés) Ekkor van cirkuláció, tehát ki kellett hogy nyisson a termosztát.
Arra gyanakszunk, hogy a vízpumpa nem teljes hatékonysággal teszi a dolgát valamiért. (alapjáraton)
nem így van.a fűtés felé akkor is megy víz,ha a főköri zárva van.éspedig az olajköri felől.

szóval a GSR tudja,és tudja,és tudja.xar a főköri még mindig,vagy nem jól van berakva.volt már aki fordítva tette be....


azt vágjátok,hogy 2 termosztát van?! Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #54978 Dátum: 2014.05.21 szerda, 13:05:28 »

nem így van.a fűtés felé akkor is megy víz,ha a főköri zárva van.éspedig az olajköri felől.

szóval a GSR tudja,és tudja,és tudja.xar a főköri még mindig,vagy nem jól van berakva.volt már aki fordítva tette be....


azt vágjátok,hogy 2 termosztát van?! Roll Eyes

Tudom hogy tudja, már nem egyszer segített nekem is. Én nem is vonom kétségbe, csak leírom a hibajelenségeket hogy be lehessen azonosítani a lehetséges hibát.
Az enyém benzines, nem diesel. Abban csak egy termosztát van.
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.21 szerda, 13:10:39 írta karak » Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #54979 Dátum: 2014.05.21 szerda, 13:06:25 »

Az enyém benzines, nem diesel. Abban csak egy termosztát van.
Könnyebb kiszűrni, hogy melyik rossz  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #54980 Dátum: 2014.05.21 szerda, 13:07:18 »

Az enyém benzines, nem diesel. Abban csak egy termosztát van.
basszus.benéztem.vagyis inkább nem néztem.Akkor mekkora marha ez a GSR...... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #54981 Dátum: 2014.05.21 szerda, 13:08:51 »

basszus.benéztem.vagyis inkább nem néztem.Akkor mekkora marha ez a GSR...... hehe

termosztátban otthon van Tibcsi, az övében most cseréli a harmadikat...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #54982 Dátum: 2014.05.21 szerda, 13:09:05 »

Az enyém benzines, nem diesel. Abban csak egy termosztát van.
módosítok.vízpumpa problémára utal a hiabajelenség.de a termót sem ártana kivenni(tudom,egybeházas),vagy nyitva kipöckölve berakni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #54983 Dátum: 2014.05.21 szerda, 13:10:09 »

nyitva kipöckölve berakni.

Megígértük, hogy szakmai részben nincs bhuzulás... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #54984 Dátum: 2014.05.21 szerda, 13:12:13 »

Megígértük, hogy szakmai részben nincs bhuzulás... laugh
Te mindig kipöckölöd a Tibcsinek,mielőtt berakod?azért nem jó még mindig a termója.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #54985 Dátum: 2014.05.21 szerda, 15:19:29 »

termosztátban otthon van Tibcsi, az övében most cseréli a harmadikat...  hehe
Ennyire hamar megmakkannak a termosztátok?
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #54986 Dátum: 2014.05.21 szerda, 15:35:54 »

Ennyire hamar megmakkannak a termosztátok?

Lehet hibás is.... 
Velem előfordult már, hogy beraktam egy gyári újat és xar volt....azóta mindig kipróbálom beszerelés előtt a termosztátokat.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54987 Dátum: 2014.05.21 szerda, 15:49:58 »

Lehet hibás is.... 
Velem előfordult már, hogy beraktam egy gyári újat és xar volt....azóta mindig kipróbálom beszerelés előtt a termosztátokat.

Sajnos nem megbízható a kinti tesztelés.
Legfeljebb arra szűkítve, hogy egyáltalán kinyit vagy nem.

Én kipróbáltam és vízben nyitott, kb. ott ahol kellett, de talán pár fokkal előtte elkezdett.
Aztán a helyén mégsem. Ugyanis a fazékban mindenhol éri a forróvíz! Az egész házat, kintről is....stb.
A helyén csak a belső fele érintkezik a hűtőfolyadékkal a külső része nem, ami még hűlhet is.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #54988 Dátum: 2014.05.21 szerda, 16:13:23 »

Lehet hibás is.... 
Velem előfordult már, hogy beraktam egy gyári újat és xar volt....azóta mindig kipróbálom beszerelés előtt a termosztátokat.
Most már én is bánom hogy nem próbáltam ki előtte.
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #54989 Dátum: 2014.05.21 szerda, 23:10:34 »

Ha ez így van, akkor termosztát rossz.
FL1-es az autód. (Krómcsíkos lámpa FL2-től van, de ez most nem lényeg.)

Feltehetően a hűtőd is hideg.
Ha nem haragszol te is így szoktad kihelyesbíteni az embert:Írja,hogy kerek a ködlámpa,tehát első szériás.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54990 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 07:14:21 »

Ha nem haragszol te is így szoktad kihelyesbíteni az embert:Írja,hogy kerek a ködlámpa,tehát első szériás.

Nem haragszom, nincs is miért.  Smiley
Viszont a kerek ködlámpa....hát na, az felkerülhetett egy törés után is. Aligha bizonyíték.....
Már 2003-as gyártással is voltak FL1-esek és az övé 2004-es. Elég furcsa lenne ha az autó FL előtti lenne. Az első lökhárító lehet az.
FL előtt nem kapcsol 98/99 °C-nál a ventilátor alacsony fokozata.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #54991 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 08:41:54 »

pffff.....az nem meghajtás..... eplus2
Jó lehet az.. 3.-ban.  nyes Régebben benzinesnél (BMW 318i) bevált.  vigyor3
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Gyula
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #54992 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 09:07:46 »

Sziasztok Fórumtársak!  integet2

Régebben olvastam hogy valaki csinál és lehet nála vásárolni feszítő görgőbe alumínium pogácsát.
Legyetek szívesek megmondani hogy kinél lehet megrendelni.

Üdvözlettel: Gyula
Naplózva

Ford Mondeo MK3, TDDI motor, 2001-es évjárat
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #54993 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 11:58:44 »

 worship worship
Nem haragszom, nincs is miért.  Smiley
Viszont a kerek ködlámpa....hát na, az felkerülhetett egy törés után is. Aligha bizonyíték.....
Már 2003-as gyártással is voltak FL1-esek és az övé 2004-es. Elég furcsa lenne ha az autó FL előtti lenne. Az első lökhárító lehet az.
FL előtt nem kapcsol 98/99 °C-nál a ventilátor alacsony fokozata.

worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeo04
Vendég
« Új hozzászólás #54994 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 12:39:34 »

Sziasztok.

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Most készülök venni egy 2005-ös mondeót 2.0tdci 130Le.
Találtam is egy ígéretes darabot 1tulaj vez.szervízkönyv 123e km.
Mire kell figyelni ennél a modellnél??
Mennyire nyűgös ez a diesel motor?
Mi a tapasztalatotok ?

Üdvözlettel: Veres Viktor
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #54995 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 12:48:33 »

Sziasztok.

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Most készülök venni egy 2005-ös mondeót 2.0tdci 130Le.
Találtam is egy ígéretes darabot 1tulaj vez.szervízkönyv 123e km.
Mire kell figyelni ennél a modellnél??
Mennyire nyűgös ez a diesel motor?
Mi a tapasztalatotok ?

Üdvözlettel: Veres Viktor

Nagyon nyűgös. Legalábbis a magyar GO-t nem szereti. Azzal a km-állással nagyon kell vigyázni, mert ha esetleg mégsem annyi, akkor kinéz, hogy hamar kell felújíttatnod az adagolórendszert, és az zsebbe nyúlós.

Ha tényleg annyi van benn, akkor még lehet jó vétel is. Hírdetés van róla valahol, részletek, fényképek?

Pontosan mikori (még Facelift 1 vagy már FL2-es)? FL2 előtt az ajtók alja szeret rohadni.

Tapasztalatok? Azzal van teli a fórum, nem idézném be az egészet a kedvedért. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondeo04
Vendég
« Új hozzászólás #54996 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 13:04:36 »

Nagyon nyűgös. Legalábbis a magyar GO-t nem szereti. Azzal a km-állással nagyon kell vigyázni, mert ha esetleg mégsem annyi, akkor kinéz, hogy hamar kell felújíttatnod az adagolórendszert, és az zsebbe nyúlós.

Ha tényleg annyi van benn, akkor még lehet jó vétel is. Hírdetés van róla valahol, részletek, fényképek?

Pontosan mikori (még Facelift 1 vagy már FL2-es)? FL2 előtt az ajtók alja szeret rohadni.

Tapasztalatok? Azzal van teli a fórum, nem idézném be az egészet a kedvedért. Smiley

AndyA


Ez az egyik amit néztem http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-7938038
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #54997 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 13:07:59 »

Ez a rész a legjobb: "Leírás: VALÓS KM, MEGKIMÉLT SZÉP ÁLLAPOT, AZ ELÍRÁS ÉS TÉVEDÉS JOGÁT FENN TARTJUK!"
Bocsánat.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #54998 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 13:11:34 »

Sziasztok Fórumtársak!  integet2

Régebben olvastam hogy valaki csinál és lehet nála vásárolni feszítő görgőbe alumínium pogácsát.
Legyetek szívesek megmondani hogy kinél lehet megrendelni.

Üdvözlettel: Gyula
Tisztelt Fórumtárs!
Feszítő görgőbe nem csináltunk alupogácsát. wow1 Viszont a hidraulikus rugóba igen. De azt mindenki maga csinálta meg. AndyA fórumtárs kísérletezik még a feszítő görgők műanyag futófelületét, alumínium palásttal való helyettesítésével. Ez a kísérlet ha jól tudom még teszt alatt van. Más átalakításról nem tudok. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #54999 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 13:30:05 »

Tisztelt Fórumtárs!
Feszítő görgőbe nem csináltunk alupogácsát. wow1 Viszont a hidraulikus rugóba igen. De azt mindenki maga csinálta meg. AndyA fórumtárs kísérletezik még a feszítő görgők műanyag futófelületét, alumínium palásttal való helyettesítésével. Ez a kísérlet ha jól tudom még teszt alatt van. Más átalakításról nem tudok. wave
Tisztelettel László! worship

Amikor időm volt, hideg volt a szereléshez. Azóta meg még nem volt időm (meg velem egyszerre a barátomnak, akinek van garázsa ilyesmit szerelgetni Smiley).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 [1100] 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.