Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:43:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 [1212] 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21904212 alkalommal)
0 Felhasználó és 138 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60550 Dátum: 2015.01.07 szerda, 20:52:41 »

Ma kifejtették nekem az egr dugózás hátrányát is, hogyha ledugózom, akkor még kevésbé se fog melegedni a hűtővizem csak a kipufogógáz fogja melegíteni a vizet, nem iagzán értem az elméletet, azt mondták, hogy így se termelsz szart se ez a motor ( mármint meleget) ... és ha még az egr-t is ledugózom még siralmasabb lesz a helyzet, vélemény ? ( Csak mert nem értem az összefüggéseket. )
fordítva.a kipufogógáz sem fogja melegíteni.De a vizedet leginkább a jó termosztátok befolyásolják.szóval vaker. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
poco
Vendég
« Új hozzászólás #60551 Dátum: 2015.01.07 szerda, 20:55:19 »

Kedves Mindenki!

Ötleteket, segítséget szeretnék kérni Tőletek, ma reggel megviccelt a kis autóm. A probléma a következő:
Diesel mk3 mondeo TDDI 85 kW, 2001-es gyártási év.
Reggel Veszprém-Fehérvár között problémamentesen (normál fordulat, nyomaték, sebesség stb.) közlekedtem. Beérve Fehérvárra egyik lámpánál elkezdett dadogni az autó, fordulatszám ugrált, elment az erő a motorból, következő lámpánál lefulladt, nem indult, így egy út menti parkolóban pihent napközben. Délután hazafelé megnéztem az üzemanyagpumpa biztosítékát és reléjét, amik jók. Kis gyötrésre ekkor elindult, alapjáraton szépen ketyegett is, gázra jól reagált, felpörgött. Elindultam haza, kb 2-3 km után ismét rángatott, majd megfulladt, leállt és istenért sem indult.  Félrehúzódtam és trailer lett a vége.

Hol kezdjem a hibakeresést? Gázolaj szerintem nem lehet probléma, négy éve ugyanott tankolok bele és nem volt vele gond.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #60552 Dátum: 2015.01.07 szerda, 20:57:13 »

Kedves Mindenki!

Ötleteket, segítséget szeretnék kérni Tőletek, ma reggel megviccelt a kis autóm. A probléma a következő:
Diesel mk3 mondeo TDDI 85 kW, 2001-es gyártási év.
Reggel Veszprém-Fehérvár között problémamentesen (normál fordulat, nyomaték, sebesség stb.) közlekedtem. Beérve Fehérvárra egyik lámpánál elkezdett dadogni az autó, fordulatszám ugrált, elment az erő a motorból, következő lámpánál lefulladt, nem indult, így egy út menti parkolóban pihent napközben. Délután hazafelé megnéztem az üzemanyagpumpa biztosítékát és reléjét, amik jók. Kis gyötrésre ekkor elindult, alapjáraton szépen ketyegett is, gázra jól reagált, felpörgött. Elindultam haza, kb 2-3 km után ismét rángatott, majd megfulladt, leállt és istenért sem indult.  Félrehúzódtam és trailer lett a vége.

Hol kezdjem a hibakeresést? Gázolaj szerintem nem lehet probléma, négy éve ugyanott tankolok bele és nem volt vele gond.



Ez a tünetek alapján AC lesz.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60553 Dátum: 2015.01.07 szerda, 20:57:41 »

Kedves Mindenki!

Ötleteket, segítséget szeretnék kérni Tőletek, ma reggel megviccelt a kis autóm. A probléma a következő:
Diesel mk3 mondeo TDDI 85 kW, 2001-es gyártási év.
Reggel Veszprém-Fehérvár között problémamentesen (normál fordulat, nyomaték, sebesség stb.) közlekedtem. Beérve Fehérvárra egyik lámpánál elkezdett dadogni az autó, fordulatszám ugrált, elment az erő a motorból, következő lámpánál lefulladt, nem indult, így egy út menti parkolóban pihent napközben. Délután hazafelé megnéztem az üzemanyagpumpa biztosítékát és reléjét, amik jók. Kis gyötrésre ekkor elindult, alapjáraton szépen ketyegett is, gázra jól reagált, felpörgött. Elindultam haza, kb 2-3 km után ismét rángatott, majd megfulladt, leállt és istenért sem indult.  Félrehúzódtam és trailer lett a vége.

Hol kezdjem a hibakeresést? Gázolaj szerintem nem lehet probléma, négy éve ugyanott tankolok bele és nem volt vele gond.

Tápszivattyú.1értelmű.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60554 Dátum: 2015.01.07 szerda, 20:57:52 »

Kedves Mindenki!

Ötleteket, segítséget szeretnék kérni Tőletek, ma reggel megviccelt a kis autóm. A probléma a következő:
Diesel mk3 mondeo TDDI 85 kW, 2001-es gyártási év.
Reggel Veszprém-Fehérvár között problémamentesen (normál fordulat, nyomaték, sebesség stb.) közlekedtem. Beérve Fehérvárra egyik lámpánál elkezdett dadogni az autó, fordulatszám ugrált, elment az erő a motorból, következő lámpánál lefulladt, nem indult, így egy út menti parkolóban pihent napközben. Délután hazafelé megnéztem az üzemanyagpumpa biztosítékát és reléjét, amik jók. Kis gyötrésre ekkor elindult, alapjáraton szépen ketyegett is, gázra jól reagált, felpörgött. Elindultam haza, kb 2-3 km után ismét rángatott, majd megfulladt, leállt és istenért sem indult.  Félrehúzódtam és trailer lett a vége.

Hol kezdjem a hibakeresést? Gázolaj szerintem nem lehet probléma, négy éve ugyanott tankolok bele és nem volt vele gond.


Nem csak a relét és biztosítékot nézd meg az AC-nek, hanem az AC-t is, hogy működik-e.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
poco
Vendég
« Új hozzászólás #60555 Dátum: 2015.01.07 szerda, 21:02:29 »

Nem csak a relét és biztosítékot nézd meg az AC-nek, hanem az AC-t is, hogy működik-e.

Köszönöm a gyors válaszokat mindenkinek, többek közt ezért is szeretem ezt a fórumot  Wink
AC-t holnap mindenképpen megnézem, csak este sötétben már nem volt humorom alámászni.
Napközben néztem alkatrészoldalakat (unix, cromax) kb. 80k körül van egy új AC. Bontottat érdemes?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60556 Dátum: 2015.01.07 szerda, 21:03:59 »

Köszönöm a gyors válaszokat mindenkinek, többek közt ezért is szeretem ezt a fórumot  Wink
AC-t holnap mindenképpen megnézem, csak este sötétben már nem volt humorom alámászni.
Napközben néztem alkatrészoldalakat (unix, cromax) kb. 80k körül van egy új AC. Bontottat érdemes?
inkább utángyártottat.az már kapható emberi áron.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60557 Dátum: 2015.01.07 szerda, 21:04:12 »

Köszönöm a gyors válaszokat mindenkinek, többek közt ezért is szeretem ezt a fórumot  Wink
AC-t holnap mindenképpen megnézem, csak este sötétben már nem volt humorom alámászni.
Napközben néztem alkatrészoldalakat (unix, cromax) kb. 80k körül van egy új AC. Bontottat érdemes?

Van 30-ért is új.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #60558 Dátum: 2015.01.07 szerda, 21:08:56 »

Köszönöm a gyors válaszokat mindenkinek, többek közt ezért is szeretem ezt a fórumot  Wink
AC-t holnap mindenképpen megnézem, csak este sötétben már nem volt humorom alámászni.
Napközben néztem alkatrészoldalakat (unix, cromax) kb. 80k körül van egy új AC. Bontottat érdemes?
Kocsi kft utángyártott! Keress rá!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
poco
Vendég
« Új hozzászólás #60559 Dátum: 2015.01.07 szerda, 21:11:18 »

Van 30-ért is új.  Cool

Igen, közben nézem a cromax oldalát "spanyol" márka 21k, bosch 44k, bosch 56k, starline 58k, gyári 71k.
spanyol milyen lehet? számít a minőségibb (vagy csak drágább), vagy AC-nál tökmindegy, csak nyomja az anyagot.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #60560 Dátum: 2015.01.07 szerda, 21:11:38 »

Köszönöm a gyors válaszokat mindenkinek, többek közt ezért is szeretem ezt a fórumot  Wink
AC-t holnap mindenképpen megnézem, csak este sötétben már nem volt humorom alámászni.
Napközben néztem alkatrészoldalakat (unix, cromax) kb. 80k körül van egy új AC. Bontottat érdemes?


Az drága.
Én 52-ért vettem Boscht (gyári) 3-4 éve. Lehet kapni no-namet olcsóbban is.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60561 Dátum: 2015.01.07 szerda, 21:11:45 »

Igen, közben nézem a cromax oldalát "spanyol" márka 21k, bosch 44k, bosch 56k, starline 58k, gyári 71k.
spanyol milyen lehet? számít a minőségibb (vagy csak drágább), vagy AC-nál tökmindegy, csak nyomja az anyagot.
jóaz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #60562 Dátum: 2015.01.07 szerda, 21:14:05 »

Ma kifejtették nekem az egr dugózás hátrányát is, hogyha ledugózom, akkor még kevésbé se fog melegedni a hűtővizem csak a kipufogógáz fogja melegíteni a vizet, nem iagzán értem az elméletet, azt mondták, hogy így se termelsz szart se ez a motor ( mármint meleget) ... és ha még az egr-t is ledugózom még siralmasabb lesz a helyzet, vélemény ? ( Csak mert nem értem az összefüggéseket. )

Nem csoda. Nincs is igazán. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #60563 Dátum: 2015.01.07 szerda, 21:14:13 »

Igen, közben nézem a cromax oldalát "spanyol" márka 21k, bosch 44k, bosch 56k, starline 58k, gyári 71k.
spanyol milyen lehet? számít a minőségibb (vagy csak drágább), vagy AC-nál tökmindegy, csak nyomja az anyagot.
Spanyolt a Wrc-nél kapol 15.000-ért
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
poco
Vendég
« Új hozzászólás #60564 Dátum: 2015.01.07 szerda, 21:25:36 »

Spanyolt a Wrc-nél kapol 15.000-ért

Erre gondolsz? http://wrcauto.hu/?335,acpumpafordmondeoiii2000ditdditdci1211989

Amúgy a tank és az AC közt van szűrő? Ha már megbontom lehet, hogy azt is kicserélem.
Naplózva
Bulba
Vendég
« Új hozzászólás #60565 Dátum: 2015.01.07 szerda, 21:27:27 »

Sziasztok!

Az utóbbi időben (mióta ilyen hideg van) megfigyeltem, hogy kb a vezetőülés alól valami furcsa búgás hallatszik időnként. A szerelő azt mondta, hogy van benne valamiféle állófűtés, ami beindul időnként. Erről tudna valaki adni valamilyen infót? Esetleg ezt lehet "klasszikus" állófűtésként (beprogramozom, hogy reggel, amikor beülök a kocsiba meleg legyen) használni?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #60566 Dátum: 2015.01.07 szerda, 21:27:54 »

Erre gondolsz? http://wrcauto.hu/?335,acpumpafordmondeoiii2000ditdditdci1211989

Amúgy a tank és az AC közt van szűrő? Ha már megbontom lehet, hogy azt is kicserélem.


Nincs külön szűrő. Az AC-ben van.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Balci
Vendég
« Új hozzászólás #60567 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 10:02:59 »

Hali! Segítségre lenne szükségem! Kb 1 éve megtörtem a mondimat és utánna légzsák csere volt benn, akkor a légzsákvezérlö elekronikát felülirták! Mostmeg kb 1 hónapja folyamatosan világit a légzsák lámpám (csak ugy elkezdett villágitani)! Törölték a hibakodot de éppen ugy világit! Müszakis lenne a kocsim ugyhogy segitség kellene!!! worship
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #60568 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 10:09:46 »

Hali! Segítségre lenne szükségem! Kb 1 éve megtörtem a mondimat és utánna légzsák csere volt benn, akkor a légzsákvezérlö elekronikát felülirták! Mostmeg kb 1 hónapja folyamatosan világit a légzsák lámpám (csak ugy elkezdett villágitani)! Törölték a hibakodot de éppen ugy világit! Müszakis lenne a kocsim ugyhogy segitség kellene!!! worship


Mi volt a hibakód?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #60569 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 10:11:32 »

Hali! Segítségre lenne szükségem! Kb 1 éve megtörtem a mondimat és utánna légzsák csere volt benn, akkor a légzsákvezérlö elekronikát felülirták! Mostmeg kb 1 hónapja folyamatosan világit a légzsák lámpám (csak ugy elkezdett villágitani)! Törölték a hibakodot de éppen ugy világit! Müszakis lenne a kocsim ugyhogy segitség kellene!!! worship

Cserélj elektronikát...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60570 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 10:34:38 »

Cserélj elektronikát...

Nem biztos. Tudni kellene az okát a felkapcsolt visszajelzőnek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60571 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 13:33:19 »

Hali! Segítségre lenne szükségem! Kb 1 éve megtörtem a mondimat és utánna légzsák csere volt benn, akkor a légzsákvezérlö elekronikát felülirták! Mostmeg kb 1 hónapja folyamatosan világit a légzsák lámpám (csak ugy elkezdett villágitani)! Törölték a hibakodot de éppen ugy világit! Müszakis lenne a kocsim ugyhogy segitség kellene!!! worship
a második csattanással megtelik a légzsákvezérlő memóriája,és nem lehet törölni a hibát.csepelen van egy cég aki újraírja a vezérlő sw-jét.Ford ilyet nem csinál.ez egy független cég,garanciával.Most csináltatta egyik társunk 25 e ft volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60572 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 13:34:03 »

Nem biztos. Tudni kellene az okát a felkapcsolt visszajelzőnek.
megtelt a memória.ennyi a hibakódja.2 csattanást tud a vezérlő tárolni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Balci
Vendég
« Új hozzászólás #60573 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 14:30:32 »



Mi volt a hibakód?

Valami légzsák vezérlő hibát dobott ki ha jól emlékszem!
De most nemvolt csatanás, csak magátol kigyuladt! Fél évig jóvolt!
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #60574 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 14:59:13 »

Ma kifejtették nekem az egr dugózás hátrányát is, hogyha ledugózom, akkor még kevésbé se fog melegedni a hűtővizem csak a kipufogógáz fogja melegíteni a vizet, nem iagzán értem az elméletet, azt mondták, hogy így se termelsz szart se ez a motor ( mármint meleget) ... és ha még az egr-t is ledugózom még siralmasabb lesz a helyzet, vélemény ? ( Csak mert nem értem az összefüggéseket. )
Ezen már én is gondolkodtam,hogy télre vissza kéne kötni,hogy hátha tényleg segít melegíteni a vizet!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60575 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 15:33:20 »

Lehet hogy rosszul tudom, de a kipufogógáz visszavezetés nem pont a gázok hőmérsékletének csökkentése miatt (is) van?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60576 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 16:18:12 »

Lehet hogy rosszul tudom, de a kipufogógáz visszavezetés nem pont a gázok hőmérsékletének csökkentése miatt (is) van?
de csak azért,hogy a  motorban az égéshő csökkenjen,hogy környezetvédelmileg jobbat lehessen belőle kihozni.dízelnél a NOX kibocsájtás csökken....ezen kívül csak rossz hatása van.és az sincs bizonyítva,hogy nélküle rosszabb lenne....műszakin nem is ezt mérik,hanem a fustölést egy K értékkel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60577 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 16:19:05 »

Valami légzsák vezérlő hibát dobott ki ha jól emlékszem!
De most nemvolt csatanás, csak magátol kigyuladt! Fél évig jóvolt!
akkor hibakódolvasás mindenképpen.holnap minitalin biztos lesz valakinél cucc.Aréna.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60578 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 16:19:46 »

de csak azért,hogy a  motorban az égéshő csökkenjen,hogy környezetvédelmileg jobbat lehessen belőle kihozni.dízelnél a NOX kibocsájtás csökken....ezen kívül csak rossz hatása van.és az sincs bizonyítva,hogy nélküle rosszabb lenne....műszakin nem is ezt mérik,hanem a fustölést egy K értékkel.

én is így tudom. Tehát ha le van kötve, akkor elvileg jobban melegszik a motor. vagyis ha visszaköti, még annyira sem melegszik, vágod gyogyesz?  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60579 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 16:21:17 »

Ezen már én is gondolkodtam,hogy télre vissza kéne kötni,hogy hátha tényleg segít melegíteni a vizet!
az a hőcserélő nem sokat segít a vízen.egyébként is csak "hűtő" szerepe van.A gázt hivatott visszahűteni.Ahogy nincs áramlás,amikor nem dolgozik az egr,az nem is melegíti a vizet tovább.szóval vaker.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60580 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 16:21:52 »

én is így tudom. Tehát ha le van kötve, akkor elvileg jobban melegszik a motor. vagyis ha visszaköti, még annyira sem melegszik, vágod gyogyesz?  eplus2
nem ez az összefüggés.1x elmesélem.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60581 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 16:25:40 »

nem ez az összefüggés.1x elmesélem.... eplus2

meséld
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60582 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 16:46:37 »

meséld
a vizet nem befolyásolja.itt a lényeg,hogy a korom ne kerüljön vissza a szívósorba,és a kipufogóban is lecsökken.
ennyi a haszna.nem több nem kevesebb.És a meghibásodásaiból adódó hibák kiküszöbölése(egr).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #60583 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 17:17:28 »

Lehet hogy rosszul tudom, de a kipufogógáz visszavezetés nem pont a gázok hőmérsékletének csökkentése miatt (is) van?

Nem. A kipufogógázban (főleg hidegen ill. alacsony terhelésen) előforduló szennyező anyagok egy részét égeti el újra, hogy kevésbé legyenek szennyezők. Meg persze segít az Euro N+1 norma teljesítésében is, lévén kevesebb szutyok megy ki direktben a kipuffon. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #60584 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 18:09:49 »

Ma kifejtették nekem az egr dugózás hátrányát is, hogyha ledugózom, akkor még kevésbé se fog melegedni a hűtővizem csak a kipufogógáz fogja melegíteni a vizet, nem iagzán értem az elméletet, azt mondták, hogy így se termelsz szart se ez a motor ( mármint meleget) ... és ha még az egr-t is ledugózom még siralmasabb lesz a helyzet, vélemény ? ( Csak mert nem értem az összefüggéseket. )

Érdemes kipróbálni. Egyszer már nekem is elmagyarázták, meg is értettem, ki is próbáltam.
Már vagy 6x dugóztam le, az előnyöket és a hátrányokat elemezve.

Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #60585 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 18:13:23 »

Lehet hogy rosszul tudom, de a kipufogógáz visszavezetés nem pont a gázok hőmérsékletének csökkentése miatt (is) van?

A gázok hőmérsékletének csökkentésére az egr hűtő van kitalálva.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60586 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 18:16:43 »

A gázok hőmérsékletének csökkentésére az egr hűtő van kitalálva.
Nem a visszavezetett, hanem a kipufogó.
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #60587 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 18:26:56 »

Nem a visszavezetett, hanem a kipufogó.

Így elvileg igen, a visszavezetett gázok az égés hőmérsékletét csökkentik.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60588 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 18:52:30 »

megtelt a memória.ennyi a hibakódja.2 csattanást tud a vezérlő tárolni.

Attól függ, hogy korábban mennyire voltak alaposak.
De ha figyelmesen olvasol, akkor olvashattad, hogy most nem történt semmilyen csattanás és mégis világít a kontroll lámpa.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60589 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 19:15:10 »

Attól függ, hogy korábban mennyire voltak alaposak.
De ha figyelmesen olvasol, akkor olvashattad, hogy most nem történt semmilyen csattanás és mégis világít a kontroll lámpa.
fejvakaras nemtudom nezze http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg968653#msg968653
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60590 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 19:23:04 »


Láttam, hogy ezt írtad.
Csak akkor nem értem, hogy nekem miért okoskodsz azzal, hogy megtelt a vezérlő modul memóriája. wilting
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60591 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 19:30:17 »

Láttam, hogy ezt írtad.
Csak akkor nem értem, hogy nekem miért okoskodsz azzal, hogy megtelt a vezérlő modul memóriája. wilting
mert egy korábbiban azt írta,hogy volt már egy csatt a géppel.a másodiknál a légzsákmodul memója megtelik és csak újraírni lehet vagy kicserélni.a szervíz nem írja újra csak cseréli 120e ft ért.25ért meg egy cég újraírja csepelen.eddig info.aztán írta,hogy most nem volt csatt,csak világít.erre kapta a hibakódolvasást.
de legközelebb kikérem majd a véleményedet,hogy mit írjak.nem mintha nem xarnám le magasan a véleményedet............ eplus2
A továbbiakban kímélj meg az okoskodásoddal,mert nem vagyok kíváncsi rá. Wink worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60592 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 19:33:29 »

mert egy korábbiban azt írta,hogy volt már egy csatt a géppel.a másodiknál a légzsákmodul memója megtelik és csak újraírni lehet vagy kicserélni.a szervíz nem írja újra csak cseréli 120e ft ért.25ért meg egy cég újraírja csepelen.eddig info.aztán írta,hogy most nem volt csatt,csak világít.erre kapta a hibakódolvasást.
de legközelebb kikérem majd a véleményedet,hogy mit írjak.nem mintha nem xarnám le magasan a véleményedet............ eplus2
A továbbiakban kímélj meg az okoskodásoddal,mert nem vagyok kíváncsi rá. Wink worship
De azt is írta, hogy miután korábban volt csatt azután "megcsináltatta" a vezérlőt.
Most te támadsz az én szövegemmel?    taps laugh

Te osztottál nekem, pedig felesleges volt..... csak hirtelen nem emlékeztél mit írt korábban.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60593 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 19:44:13 »

Szerintem meg úgy csináltok mintha már rég házasok volnátok. Marhák.  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60594 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 19:48:01 »

Szerintem meg úgy csináltok mintha már rég házasok volnátok. Marhák.  eplus2

Ilyen kis növésűvel én nem kezdenék....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60595 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 19:50:01 »

Szerintem meg úgy csináltok mintha már rég házasok volnátok. Marhák.  eplus2
A Tipcsi egy MARHA!mondtam már?! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60596 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 20:05:23 »

Ilyen kis növésűvel én nem kezdenék....  eplus2
Hoppá!! Hoppá!! Szóval magasabb férfival mégis?  wow1
Durva. És mégle is írja. Tiszta szerencse, hogy alacsony vagyok hehe
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60597 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 20:08:57 »

Hoppá!! Hoppá!! Szóval magasabb férfival mégis?  wow1
Durva. És mégle is írja. Tiszta szerencse, hogy alacsony vagyok hehe

Neked is értelmezési (vagy kivetítési) problémáid vannak.
Az én mondatomból csak a magasságra utalás kivehető, semmi több. Főleg nem nemre vonatkozólag és főleg nem abba az irányába amerre te kivetítesz magadból.
Tehát ne vetítsd ki, jó?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #60598 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 20:10:16 »

mivel Zoli vetít is és alacsony is, így ergo VZoli=alacsony projektor  eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60599 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 20:12:13 »

mivel Zoli vetít is és alacsony is, így ergo VZoli=alacsony projektor  eplus2
Legalább megpróbáltad hehe
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 [1212] 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.