Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 23:57:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 115 116 117 118 119 120 121 [122] 123 124 125 126 127 128 129 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21480598 alkalommal)
0 Felhasználó és 203 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #6050 Dátum: 2006.03.04 szombat, 19:38:00 »

Az utolsó pár hozzászólásról jut eszembe, hogy nekem is kell hátsó gátlót cserélnem, mert megadta magát a jobb hátsó:(
Monroet(gázost) ajánlott a szerelő haver.Párja 35e kb.
Mit ajánlotok???
én is monroet rakattam bele!
de nekem maradt egy gátló! kell? (a gyári használt, mert nekem meg a balos szált el)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6051 Dátum: 2006.03.04 szombat, 21:08:00 »

én is monroet rakattam bele!
de nekem maradt egy gátló! kell? (a gyári használt, mert nekem meg a balos szált el)
Akkor arra lecsapnék.Biztos bírja még egy darabig.A részleteket mailben.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6052 Dátum: 2006.03.04 szombat, 22:28:00 »

Én nem vennék soha egy db csilapítót az olyan mintha nemis cserélted volna mert biztos , hogy nem eggyzeik a két csillapító ....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6053 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 08:24:00 »

wyctor,
 
THX !
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6054 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 10:41:00 »

wyctor,
 
THX !
Az a kérdésem, hogy a pollenszűrő típusa (gyári-utángyártott, normál-aktív szenes) befolyásolja-e a légkondícionáló működését?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6055 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 10:56:00 »

Az a kérdésem, hogy a pollenszűrő típusa (gyári-utángyártott, normál-aktív szenes) befolyásolja-e a légkondícionáló működését?
Az aktív szenes csak azt jelenti ,hogy a szén megköti jobban a polleneket , meg mindent ami még a levegőben van , állítólag még tisztább lesz a bejuttatott levegő,.Az utángyártott is jó annak hogy aktív szenes-e a légkondi szempontjából semmi jelentősége , inkább cseréld sűrűbben .
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6056 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 11:09:00 »

Az aktív szenes csak azt jelenti ,hogy a szén megköti jobban a polleneket , meg mindent ami még a levegőben van , állítólag még tisztább lesz a bejuttatott levegő,.Az utángyártott is jó annak hogy aktív szenes-e a légkondi szempontjából semmi jelentősége , inkább cseréld sűrűbben .
Az aktív szén inkább a vegyi anyagoktól szabadítja meg a beáramló levegőt.
A régi katonai gázálarcok szűrője is ezzel van töltve.
Hogy a kocsiknál mi értelme? Talán az előtted haladó Trabi füstjét nem érzed. Vagy ha terroristák támadnak gázzal, akkor véd meg.
A sima pollenszűrő megállít mindent, amit kell: por,korom,pollen stb.
A bűdöset a belső levegőkeringetés zárja ki.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6057 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 11:20:00 »

Csak a gázálarcban van szénmennyiség is a pollenszűrőben meg max 1mm vastagságban , gondoljuk végig milyen mennyiségű levegő megy át rajta ... egy gázálarhoz képest ,ahol egy ember légzéséhez elegendő levegő megy át ,,szerintem az aktívszenes pollenszűrő parasztvakítás ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6058 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 11:26:00 »

Csak a gázálarcban van szénmennyiség is a pollenszűrőben meg max 1mm vastagságban , gondoljuk végig milyen mennyiségű levegő megy át rajta ... egy gázálarhoz képest ,ahol egy ember légzéséhez elegendő levegő megy át ,,szerintem az aktívszenes pollenszűrő parasztvakítás ...
shaft
 
Hát ezt akartam mondani én is!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6059 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 11:36:00 »

tudom
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6060 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 11:58:00 »

Csak a gázálarcban van szénmennyiség is a pollenszűrőben meg max 1mm vastagságban , gondoljuk végig milyen mennyiségű levegő megy át rajta ... egy gázálarhoz képest ,ahol egy ember légzéséhez elegendő levegő megy át ,,szerintem az aktívszenes pollenszűrő parasztvakítás ...
Kíváncsi lennék, hogy ha valakinek van aktívszenes szűrője, az mennyire érzi a hatását? Az aktívszűrőt a külső szagok kiküszöbölésére találták ki, de jó lenne tudni, hogy tényleg működik-e.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6061 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 14:08:00 »

Kíváncsi lennék, hogy ha valakinek van aktívszenes szűrője, az mennyire érzi a hatását? Az aktívszűrőt a külső szagok kiküszöbölésére találták ki, de jó lenne tudni, hogy tényleg működik-e.
tomi3118
Ha lesz rá ingerenciám, akkor ki tudom própálni.
Amikor a gáztűzhely fölé vettem páraelszívót, adtak hozzá aktívszenes szűrőt.Ez arra jó (elvileg), ha valaki nem vezeti ki a falon kívülre, akkor is megszüntesse a kajaszagot.
Nekem a konyha mellett van a garzs és oda van átvezetve.Amikor sül a rántotthús igencsak érezni a garázsban. Ha betenném a szűrőt nem kellene, hogy érződjön.
Majd egyszer referálok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6062 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 14:19:00 »

Kíváncsi lennék, hogy ha valakinek van aktívszenes szűrője, az mennyire érzi a hatását? Az aktívszűrőt a külső szagok kiküszöbölésére találták ki, de jó lenne tudni, hogy tényleg működik-e.
nekem eddig aktív szenes volt benne , aztán most amikor cseréltem megnéztem milyen is valóságban ..akkor mondtam a szerelőnek , hogy jó lesz a sima is .. eddig semmi különbségetnem lehet érezni .. a rántott hús szaga pedig nem zavaró
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6063 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 14:59:00 »

Nekem eredetileg aktiv szenes vot benne. Aztan vettem ilyen utangyartott simat, aztan most megint eredeti aktiv szenes van. Nemtom, hogy az utangyartas miatt, de en erezem a kulonbseget. Biztos van ebben a aktiv bigyoban nemi paraxtvakitas, de varosban szerintemkevesebb budit enged be, mint a normal. Parom kulonosen alergias az ilyen trabis, IFA-s budire. Miota bent van az aktiv szenes, azota kevesebbet panaszkodik. Tehat valami hatasa csak van nekije Cool Min.annyi, hogy nem nyomkodja xarra a legkondit
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6064 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 15:09:00 »

Végül is majdnem mindegy azthiszem nincs is komoly árkülönbség a kettő között ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6065 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 18:21:00 »

Üzemanyagszint jelző probléma:
 
Ma délután még 50 km-t írt ki a computer, így tankolni mentem. Teletöltöttem az autót, viszont amikor beindítottam, sípolt, hogy még mindig csak 50 km-t tudok vele menni. Az üzemanyagszint jelző is nullán maradt. 10 km elteltével szépen lassan félig kúszott a mutató, így álltam be vele az udvarra.
 
Szerintetek mi lehet a gond? Megoldódik magától? Ilyet még soha sem csinált, kíváncsi vagyok, holnap felkúszik-e majd teljesen...
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6066 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 18:25:00 »

Üzemanyagszint jelző probléma:
 
Ma délután még 50 km-t írt ki a computer, így tankolni mentem. Teletöltöttem az autót, viszont amikor beindítottam, sípolt, hogy még mindig csak 50 km-t tudok vele menni. Az üzemanyagszint jelző is nullán maradt. 10 km elteltével szépen lassan félig kúszott a mutató, így álltam be vele az udvarra.
 
Szerintetek mi lehet a gond? Megoldódik magától? Ilyet még soha sem csinált, kíváncsi vagyok, holnap felkúszik-e majd teljesen...
Ez már biztos a tavasz első jele!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #6067 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 18:36:00 »

Üzemanyagszint jelző probléma:
 
Ma délután még 50 km-t írt ki a computer, így tankolni mentem. Teletöltöttem az autót, viszont amikor beindítottam, sípolt, hogy még mindig csak 50 km-t tudok vele menni. Az üzemanyagszint jelző is nullán maradt. 10 km elteltével szépen lassan félig kúszott a mutató, így álltam be vele az udvarra.
 
Szerintetek mi lehet a gond? Megoldódik magától? Ilyet még soha sem csinált, kíváncsi vagyok, holnap felkúszik-e majd teljesen...
Nekem a kezdetek kezdetétől ilyen kell vagy fél óra mire beáll ,én azt gondoltam ez ilyen
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6068 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 18:51:00 »

Üzemanyagszint jelző probléma:
 
Ma délután még 50 km-t írt ki a computer, így tankolni mentem. Teletöltöttem az autót, viszont amikor beindítottam, sípolt, hogy még mindig csak 50 km-t tudok vele menni. Az üzemanyagszint jelző is nullán maradt. 10 km elteltével szépen lassan félig kúszott a mutató, így álltam be vele az udvarra.
 
Szerintetek mi lehet a gond? Megoldódik magától? Ilyet még soha sem csinált, kíváncsi vagyok, holnap felkúszik-e majd teljesen...
Kb kétszer nekem is csinált hasonlót: reggel beindítottam, és a mutató szerint úgy 20 liter üzemanyaggal kevesebb van benne! Na, rögtön körbenézni az autót, ho folyik i a gázolaj, de perzse nem találtam semmit. Elindultam vele, aztán egy fél óra múlva visszaállt a normál szintre. Jó kis vicc.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6069 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 18:54:00 »

nekem csak a tankolások után csinált
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6070 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 21:31:00 »

Akkor arra lecsapnék.Biztos bírja még egy darabig.A részleteket mailben.
válasz is ment!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6071 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 21:35:00 »

az aktívszenes gázálarcszűrő kb 6 órát bir ki maximum! aztán telítődik és ha nem cserélik akkor már semmit sem szűr! ezért sztem csak vakítás az aktívszenes pollenszűrő!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6072 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 22:32:00 »

Fejlesztések
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6073 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 22:35:00 »

Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6074 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 23:34:00 »

O, ha nekem lenne szelcsatornam, es kiserletezhetnek egy karosszeriaval, abban az autoban tenyleg nem lenne szelzaj. Gondolom ilyen kutyuje minden autogyarnak van, megis ossze tudnak hozni olyan ocskasagokat, hogy az ember esze megall. Smiley
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6075 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 08:52:00 »

haj,
 
Uzemanyagszint mero problema....
Nuh, nalam 12-x forult elo eddig. Pont minap mikor tankoltam, oszt ugyan annyit mutatott a mero. Kerdeztem a kutast, hogy biztos jott a pisztolybul anyag ? Hat persze. Ok. Akkor mar megint xaraxik. Kis ido multan beallt a rendes ertekre. Elozoleg eccer nyaron csinalt ilyet. Es most telen, azaz penteken. Jegesedes kizarva, hisz nyaron ugye nem jegesedhet a benya. En arra tippelek, hogy az uszo, ami az uzemanyag szint mero potit tekergeti, ecceruen beazik !? Vagy ami meg lehetseges ok, hogy valmiert megszorult es ezert nem akart beallni a megfelelo szintre. 100%, hogy az uszoval van a gond. Lehet keves picit alul van meretezve, es bizonyos esetekben nem bir eleg erot kifejteni ahhoz, hogy megmozditsa a kart.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6076 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 08:58:00 »

haj,
 
Uzemanyagszint mero problema....
Nuh, nalam 12-x forult elo eddig. Pont minap mikor tankoltam, oszt ugyan annyit mutatott a mero. Kerdeztem a kutast, hogy biztos jott a pisztolybul anyag ? Hat persze. Ok. Akkor mar megint xaraxik. Kis ido multan beallt a rendes ertekre. Elozoleg eccer nyaron csinalt ilyet. Es most telen, azaz penteken. Jegesedes kizarva, hisz nyaron ugye nem jegesedhet a benya. En arra tippelek, hogy az uszo, ami az uzemanyag szint mero potit tekergeti, ecceruen beazik !? Vagy ami meg lehetseges ok, hogy valmiert megszorult es ezert nem akart beallni a megfelelo szintre. 100%, hogy az uszoval van a gond. Lehet keves picit alul van meretezve, es bizonyos esetekben nem bir eleg erot kifejteni ahhoz, hogy megmozditsa a kart.
Értem, szóval nem egyedi az eset.  
 
Ma egyébként mentem vele további 5 kilométert, és így végre beállt a rendes értékre. Ez azért még elviselhető probléma
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6077 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 08:59:00 »

Piet !
 
Adj eletjelet !
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6078 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 09:00:00 »

Srac,
 
jah, kb. a lexarom kategoriaba sorolnam a dolgot. Nagyon ritka eza jelenseg es rovid idon belul beall a valos ertekre.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6079 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 10:23:00 »

Sziasztok!
 
Nekem is van valami gondom az üzemanyagszintmérőmmel, csak még nem volt időm megnézni.Ne aggódjatok mert az én problémám még összetettebb mint a tietek:
- ha lefogy az anyag, és elmegyek tankolni, és persze teletankolom, a mutatóm vagy azonnal, vagy néhány százméter megtétele után nagy sipolás közepette nullára zuhan. Ilyenkor persze nem tud hátralevő, megtehető km-t számolni, így itt ezt (----) mutatja. aztán megyek vele 80-120 km-t és szép lassan felkúszik a maximumra. persze ez is 10-20 km (hosszabb úton). Persze én is örülnék, ha úgy müködne ahogy a NAGKÖNYVBE... de csatlakozva az előttem szólóhoz nem izgatom miatta magam. Fő, hogy mennnyen a verda!
(zárójelben jegyzem meg, hogy a tesztüzemmódban is jelzi a problémát, ha éppen fennáll.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6080 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 10:33:00 »

Zacci!
 
Akkor öszejöhet csütörtökön ( 09-én 16 óra után a Népligetben ) a tempomatos találkozó?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6081 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 11:43:00 »

Nekem csak olyan problémám van az üzemanyagszintmérővel, hogy ha elmegyek az autóval kb 900km-t akkor az egyik oldalról átkúszik a másik oldalra a mutató.
Eddig nem volt ilyen problémám mint Neketek.
Azt próbáltátok már, hogy kicsit meghintáztatni az autót jobra-balra.Hátha gyorsabban reagál?!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6082 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 11:49:00 »

Nekem csak olyan problémám van az üzemanyagszintmérővel, hogy ha elmegyek az autóval kb 900km-t akkor az egyik oldalról átkúszik a másik oldalra a mutató.
Eddig nem volt ilyen problémám mint Neketek.
Azt próbáltátok már, hogy kicsit meghintáztatni az autót jobra-balra.Hátha gyorsabban reagál?!
Ja, a múltkor én is aszittem, elromlott. Már 1050 kilométernél jártam, de még mindig nem ért le a 0-ra... majd 10 kilométer után megkegyelmeztem, és teletankoltam... 53 liter ment bele... még mondja valaki, hogy sok benzint fogyaszt a tdci... főleg, hogy dízel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6083 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 12:13:00 »

Varga Elemer,
 
Elvileg, bar most eppen dogrovason vagyok
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6084 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 12:15:00 »

Lehet kontakt hibas az ua. erzekelo. Ez is okozhat ilyen zavarokat. Az erzeklo nem mas, mint egy poti, amin egy szen reteg huzodik. Ha eza reteg kopott, akkor szerintem okozhat ilyen menet kozbeni nullara zuhanast. A tankolas utani nem jelzem a megfelelo szintet tipusu jelenseg viszont  kizart, hogy a szen reteg kopasabol adodona, mivel nalam vadi uj a benya pumpa es az erzekelo.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6085 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 12:18:00 »

Szia lkiss2!
 
Küldtem neked mailt.
 
Köszi!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6086 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 12:26:00 »

Varga Elemer,
 
Elvileg, bar most eppen dogrovason vagyok
Zacci!
 
Mielőbbi gyógyulást, remélem csütörtökig rendbe jössz!
Küldtem neked E-mait képekkel a csatlakozóról.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6087 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 12:34:00 »

Varga Elemer,
 
jaja, megkaptam. Hat nem ecceru eza csati... Es ebbe a csatiba megy a pedalkapcsolok vezeteke is ? Azt latom, hogy 1-2 vezetek nincs bekotve. Ez vajon a csati ellen darabjanal is igy van ? Vagy ott mar van madzag !?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6088 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 12:35:00 »

Varga Elemer,
 
Thx, asszem szerdan, vagy legkesobb csutorotok delelott kiderul, hogy biirok-e menni nepligethez...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6089 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 12:43:00 »

Ezúton is köszönöm lkiss2-nek az infókat!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6090 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 14:51:00 »

Mlaci, occsó nem volt...meg tudom adni a szerviz telszámát, vidd el, megnézik. A "megnézés" ingyenes . A négy szilent csere anyagárban 20 körül van, plusz a munkadíj - eszetlen nagy szopás kivenni... . A gyári gátlók 19e/db, munkadíj nélkül.
Köszi!
Először megpróbálom ott ahova eddig is vittem, hátha lesz vmi változás ha "balhézik" az ember.
Ha nem akkor majd kéne a szám.
Egyébként az milyen szervíz és hol van?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6091 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 15:17:00 »

Köszi!
Először megpróbálom ott ahova eddig is vittem, hátha lesz vmi változás ha "balhézik" az ember.
Ha nem akkor majd kéne a szám.
Egyébként az milyen szervíz és hol van?
Nézzék meg most az egyszer rendesen is... A márkaszerviz nálam sem talált hibát. Hmm. A 17-es felnikre fogták a fiúk a problémát: "sz@r a felni". No comment.
 
Kizárólag Fordokkal foglalkoznak, szakszerviz. Teljesen korrektek és normálisan felszerelt műhelyük van, nem garázs tuning ? a Váci úton a Top Shop mögött vannak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6092 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 15:30:00 »

Sza Zacci!
 
Na mizu? Megvannak az adatok?
Egyébként annyit tennék hozzá, hogy ha odalépek a gázpedálnak némi lustán, de pörögni kezd.
Ja és megmondalak Babunak!!! Shocked)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6093 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 16:18:00 »

shiva74,
 
lebuktal Cool
 
Nuh, hat udvozollek a Mondeosok taboraban !
Az adatok megvannak, ma estek felhivlak...
Elvileg olyan 2e fordulatszam korul be kene kapcsolnia a turbinak. Ennek eredmenyekent nemi seggberguas szerut kell erezned. Ha gondolod, este eljohecc es kimegyunk az M5re tesztelni...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6094 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 16:29:00 »

sajna ma este bizti nem jó.
Seggberugást nem érzek... bár megnézem majd megint, ha ki vannak cserélve a szűrők, miegymás...
egyébként ide is megírhatod és ha ollan formában teszed, tán még a többiek is rácsodálkoznak mindenre...
amúgy a moci 115LE
a családban van egy passat (2-3 éves asszem), na ha arra rálépnek az meglódul... olyasmit nem érezni Mondival.
Olyan kicsit lustásan felpörög, bár lehet elveszíti a turbó nyomást, vagy isten tudja... egyszer meghallgatnék egy ugyanilyen motort...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6095 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 16:34:00 »

Varga Elemer,
 
jaja, megkaptam. Hat nem ecceru eza csati... Es ebbe a csatiba megy a pedalkapcsolok vezeteke is ? Azt latom, hogy 1-2 vezetek nincs bekotve. Ez vajon a csati ellen darabjanal is igy van ? Vagy ott mar van madzag !?
Zacci!
 
Valóban nincs bekötve 3 láb, és sajnos a másik oldalon sincs. Sőt most néztem meg a kuplung pedálkapcsolója is csak 2-eres. Most már csak az a kérdés, hogy a kormányból is vezetékelni kell, vagy sem??? Ezt ugye nem látom. És különben vajon hol lehet megtalálni a computert?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6096 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 16:36:00 »

shiva74,
 
Sajna nemetul kaptam az infot, amit wyctor kollega leforditott. Koszonet neki
Ime a lenyeg:
prod: 24-JAN-2002 Gyártási idő
elad: 14-FEB-2002 Eladási idő
 
jav1: 24-JAN-2003 38200km
N17 - BRAKES NOISY
41 - STICKS/BINDS/GRABS
12/BREMSTRaGER HINTEN AUS U.EINBAUEN, REINIGEN UND MIT SILIKONFETT
EINFETTEN; KEINE FESTZEIT VOR HANDEN; BREMSE HINTEN
LINKS uBERMasIG VERSCHLISSENANWEISUNG LT. TSI NR.: 88/2002 VOM 10.09.02
 
Zajosak a fékek, a bal hátsó kicsit üt és kopott. Megtisztították, és
szilikonzsírral bekenték
 
jav2: 24-JAN-2003 38200km
W03 - FRONT WINDSHIELD WASHER TROUBLES
01 - BROKEN/CRACKED
32/SCHEIBENWASCHDuSE HINTEN ERNEUERN; KEINE FEST ZEIT VORHANDEN; KUGEL VON
SCHEIBENWASCHDuSE GEBROCHEN KUGEL FEHLT
 
A hátsó ablakspriccelőt kicserélték, mert a kis golyó benne eltörött
 
jav3: 03-JUN-2003 52614km
S50 - SEAT UPHOLSTERY-LOOSE, POOR FIT, WARPED, WRINKLED
14 - SURFACE ROUGH/UNEVEN
OBERFLaCHE UNEBEN SITZHEIZUNG SICHT U.FuHLBAR
 
Az üléskárpitot szétszették, mert megvetemedett, ráncos. Ülésfűtéssel is van
valami, de azt nem tudom.
 
jav4: 03-JUN-2003 52614km
S50 - SEAT UPHOLSTERY-LOOSE, POOR FIT, WARPED, WRINKLED
14 - SURFACE ROUGH/UNEVEN
40/BEZUG VORDERSITZLEHNE LINKS ERNEUERN; OBERFLaCHE UNEBEN SITZHEIZUNG SICHT
U.FuHLBAR
 
Az üléshuzatot felújították bal oldalnál.
 
No nagyjából ennyi, remélem sikerült valami újat mondanom. Igazándiból talán
a fékek kopogása, ami nagyobb, illetve érdekesebb hiba lehet.
 
Az adatokbol kiindulva a jelenlegi 90e km helyett en kb. 160-200e km-re saccolom a valos futasteljesitmenyt. Ez van.
 
Seggberugast erezned kell, hiaba TDDI meg 115paci. Nagy a nyomateka. Mar ha muxik a turbo.
 
Bocsi a picit hosszu iromanyert
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6097 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 16:39:00 »

Varga Elemer,
 
A computer vagyis az ECU az anyos oldalon van a kesztyu tarto mogott. Ebben az esetben valceg be kell vezetekelni az ECU-ig a kapcsolokat. Elvileg megoldhato es elvileg nem lehet nagy melo. A doksibol kiolvashato, hogy az ECU mellik labara kell csatlakozni.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6098 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 16:43:00 »

Varga Elemer,
 
A kormany dologrol nemtok nyilatkozni. Allitolag benne van az atvezeto, mert csak 1 fele letezik. Allitolag... De ez sem lehet nagy mutatvany utolag belerakni, hisz a helye 100% megvan. Max. venni kell egy ilyen kormany atvezeto madzagot. Egyebkent ha megvan a kormany kapcsolo, akkor elvileg a Ford szervizes valami 50k-ert megcsinalja fullra az egeszet. ez aza szervizes muki, aki a sajat TDCI verdajaba epitette a gyari tempot. Szal ha magad csinalod, vagyis nem szervizben, akkor szerintem kijon ennek az 50k-nak a felebol Cool kb. 3 madzagot kell bekotni  oszt kesz... vagy meg annyit sem...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6099 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 16:43:00 »

Varga Elemer,
 
A computer vagyis az ECU az anyos oldalon van a kesztyu tarto mogott. Ebben az esetben valceg be kell vezetekelni az ECU-ig a kapcsolokat. Elvileg megoldhato es elvileg nem lehet nagy melo. A doksibol kiolvashato, hogy az ECU mellik labara kell csatlakozni.
Zacci!  
 
No engem érdekelne az doksi!
Hogy tudnék hozzájutni?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 115 116 117 118 119 120 121 [122] 123 124 125 126 127 128 129 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.221 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.