Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 23:58:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21480678 alkalommal)
0 Felhasználó és 238 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #6350 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 20:38:00 »

masik kerdes...Az ekszij vezeto gorgok kb. meddig birjak ? jojo, tudom addig, mig szet nem hullanak, de pont ezt szeretnem megelozni... Es ha mondjuk kicsereltetem az osszes vezeto gorgot, akkor erdemes a szijfeszitot is, vagy az tovabb birja ?
Sztem ez nem kinyomócsapágy ... mert akkor ha erőt fejtesszki vele tehát benyomod a kuplungot akkor szólna , vinnyogó hangot ad
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6351 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 20:48:00 »

A kinyomócsapágy is lehet (szabadon úgymond lötyög, terhelés alatt megfeszül, ezért nincs hangja: nekem már volt ilyen), de lehet egy csapágy a váltóban is. Az én véleményem szerint ezzel még akár 50-100e kilométert is lemehecc. Nuh. A kuplung olyan 150-250 ezernél megy tönkre, de ugye valszeg (érdemes) a kinyomócsapágyat is cserélni kell, ami nem olcsó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #6352 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 20:59:00 »

"Üzemmeleg állapotban mintha nem csinálná" ha a kinyomócsapágy akkor annak nincs köze a motorhőmérséklethez sztem .Ez inkább nyelestengely csapágy azzal meg mehetsz még ....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6353 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 21:02:00 »

"Üzemmeleg állapotban mintha nem csinálná" ha a kinyomócsapágy akkor annak nincs köze a motorhőmérséklethez sztem .Ez inkább nyelestengely csapágy azzal meg mehetsz még ....
Ami ugyan nem drága, csak mire leszedik a váltót+az addig kicserélendők, meg mittudomén. A csapágy szvsz olyan 5-10 (a nyelestengelyes). Maga a váltó levevése+csapágycsere kb 30.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #6354 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 21:10:00 »

majd ha úgy szól . hogy már a rádió se nyomja el..
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6355 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 21:45:00 »

hat koszi a megnyugtato szavakat Cool
Tehat akkor menjek vele, mig szejel nem hullik... Azert meg elotte megmutatom egy szerelo ismerosomnek Cool
Csak zavar, hogy kezd a verdanak ilyen diesel fillingje lenni. ami nem lenne baj, ha kapnek +100-150Nm-t melle, de nem Cool
A fura, hogy nem mindig csinalja, es olyankor olyan a verda hangja mint egy villanymocie, ami szerintem a normalis. Minimal zaj, finom jaras, semmi zakatolas stb. 100%, hogy nem a mocibol jon, hanem valami kiszolgalo egysegbol. Amire enis tippelek, aza kuplung, ekszij gorgok, meg ami forog minden Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6356 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 21:48:00 »

a görgők a kuplungtól függően forognak ...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6357 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 22:02:00 »

shaft,
 
azt tudom, de az erzes akkor van igazan, ha megyek. Akkor meg mar nem hallom konkretan, hogy a kuplung, vagy valamely gorog okozza a jelenseget. Persze lehet bebeszelem magamnak eztaz egeszet (kuplung bugo hangot kiveve). Jo lenne ha eccer valaki meghallgatna. Megyek megnezem, mikor lesz legkozelebb minitali...
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6358 Dátum: 2006.03.21 kedd, 00:27:00 »

haj,
 
a kovetkezot vettem eszre par napja... Hidegen inditas utan valami halk bugo hangot hallok. Ha benyomom, vagyis kinyomom a kuplungot, akkor a bugo hang megszunik. Ez gondolom a kinyomo csapagy haldoklasat jelenti ugye ? Uzemmeleg allapotban mintha nem csinalna. Ez lenne a kezdeti stadium ?
Viszont ma hazafele jovet azt vettem eszre, hogy picit traktoros lett a gepjarmu. ?Beerve az utcankba, ahol csend van, lehuztam az ablaxot es halgatoztam. Gazadasra furcsa zorgo hangot hallottam. Lehet ezis a kinyomo csapagy muve ? Holnap tuzetesebben meghallgatom... Szerintetek meddig birja meg egy ilyen bugo csapagy ? Most nem igazan van lehetoseg cserelni, szal jo lenne, ha meg legalabb 1 honapot kibirna. Van valakinek tapasznyalata kinyomo cspaagy teren ? 160e van a verdaban, es arrol nincs infom, hogy csereltek e mar kuplungot. Erdemes ilyenkor komplett kuplung szerkezetet+tarcsat+ertelemszeruen kinyomo csapagyat is cserelni ?
Egyaltalan meddig birja egy kuplung+kinyomo csapagy ?
Nekem 240e km után még a gyári a kuplung.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #6359 Dátum: 2006.03.21 kedd, 16:07:00 »

Nah, 7végén kicseréltem sógorral a fékeket, meg olajat a verdában... Cheesy
Hát mit ne mondjak, a hátsó betétem kb 3mm-es volt Cheesy
Szóval már ráfért a csere...
 
Viszont van egy kis gondom...
 
A kézifék Cheesy
 
Előtte sem volt valami sok kézifék, de gondoltam azért nem, mert ennél jobban már nem tud utánaállítani az utánállító mivel nagyon kopottak a betétek.. Cheesy
 
De így frissen, újan valami nem kóser...
 
A jobb oldali egész jó... Már majdnem csúszásra tudom húzni, a bal oldali viszont szinte semmi...  
 
Van ezen valami, ahol húzni lehetne? Vagy ezeken már full automatikus minden?!  
 
Lebontottam elöl a középkonzolt, ott nincs semmi állíthatósági lehetőség... Hátul a fékmunkahengeren van egy 13-as csavarhatatlan csavar... Az fogalmam sincs, hogy mi... Nem lehet, hogy azon lehet valamit bűvészkedni?
 
Nem lehet, hogy szarrárohadt benn minden az utánállítóka?
 
Thx a választ...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6360 Dátum: 2006.03.21 kedd, 19:09:00 »

newens,
 
nem felejtettem el a dologt, de meg nem jutottam odaig, hogy megnezzem neked a hogomba helyet. Turelem, asszem holnap mar ra tudok nezni a temara...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6361 Dátum: 2006.03.22 szerda, 08:27:00 »

na pont témában vagyunk.
mostanság cseréltek gumit és hát láttam, hogy a hátsó fékpofák igen az utolsókat rúgják. Hol érdemes beszerezni milyet? Valami jól bevált márka amit érdemes beletenni?
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #6362 Dátum: 2006.03.22 szerda, 09:14:00 »

na pont témában vagyunk.
mostanság cseréltek gumit és hát láttam, hogy a hátsó fékpofák igen az utolsókat rúgják. Hol érdemes beszerezni milyet? Valami jól bevált márka amit érdemes beletenni?
Szerintem gyárit Fox-tól, mert még az ára is elég jó!
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6363 Dátum: 2006.03.22 szerda, 09:26:00 »

shiva74,
 
jaja, Mondeoba csakis gyari alkatreszt ! Utangyartottat semmikepp !
Enis Fox kollegat tom ajanlani. Occsoert hoz alkatreszt. Viszont erdemes megnezni, hogy maga a fektarcsa milyen allpotban van, es ha kell akkor aztis csereltesd. Az elso fekeket is nezd meg...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6364 Dátum: 2006.03.22 szerda, 10:35:00 »

Nekem gyorsan kellett a fékcsere és nem tudtam Foxtól gyorsan cuccot szerezni.
 
Így hát elugrottam a Bárdiba és mivel van 30% kedvezményem, HQ-s féktárcsákat és Textor betéteket vettem a verdába összesen 49 rugóért.
 
59 rugó lett volna a gyári fox-tól, tehát 10 rugót megért volna, de hát ez van...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6365 Dátum: 2006.03.22 szerda, 10:37:00 »

Kisber,
 
Es ebbol a 49rugobol 2 v. 4 kerekre jutott tarcsa+betet ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6366 Dátum: 2006.03.22 szerda, 10:45:00 »

4 kerékre...
Tehát  
2 tárcsa előre 8e/db
2 tárcsa hátra 4e/db
1 betétszett előre 15e
1 betétszett hátra 10e
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6367 Dátum: 2006.03.22 szerda, 10:46:00 »

De ezek ugye 30% kedvezménnyel voltak ennyi!
 
Tehát ha ezt meg akarod venni a bárdinál, akkor 70 rugó lett volna... Tehát érdemes fox-nál venni 59-ért a gyárit...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6368 Dátum: 2006.03.22 szerda, 10:48:00 »

Sztem ez korrekt ár,ettől még ólcsóbb a Fox??!??
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #6369 Dátum: 2006.03.22 szerda, 11:04:00 »

Sztem ez korrekt ár,ettől még ólcsóbb a Fox??!??
Első betétszettet azt hiszem 12 körül hozta. Textar betétekről csak jókat hallottam eddig.
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #6370 Dátum: 2006.03.22 szerda, 11:05:00 »

Első betétszettet azt hiszem 12 körül hozta. Textar betétekről csak jókat hallottam eddig.
Kunmadarason majd jól kivasalhatod megint!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6371 Dátum: 2006.03.22 szerda, 11:10:00 »

Első betétszettet azt hiszem 12 körül hozta. Textar betétekről csak jókat hallottam eddig.
Igen, a Bárdis csóka is azt mondta, hogy betétekből érdemes jót venni. Ez volt a legdrágább ezért vettem ezeket.
 
Fox árlistája amit nekem küldött:
 
e féktárcsa 11/db(gyári ára 16,5)
e fékbetét 9(13)
h féktárcsa 8,5/db(14)
h fékbetét 11(16)
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #6372 Dátum: 2006.03.22 szerda, 11:38:00 »

Kunmadarason majd jól kivasalhatod megint!
Most megint ki kell hagynom a tavaszi talit, mert dolgozom!
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #6373 Dátum: 2006.03.22 szerda, 12:44:00 »

Kunmadarason majd jól kivasalhatod megint!
Akkor a Fox ára sem jobb mint ahol te vetted.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6374 Dátum: 2006.03.22 szerda, 12:47:00 »

norbu,
 
de jobb, mert Fox bacsi eredetit arul. Es az eredeti alkatreszek arahoz kepest biza jobb arat ad.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6375 Dátum: 2006.03.22 szerda, 13:22:00 »

Jaja... 10 rugó plusszot lehet, hogy megért volna nekem is, hogy gyáriak legyenek benne...
 
De lehet, hogy betéteket akkor is Textort vettem volna...
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #6376 Dátum: 2006.03.22 szerda, 14:03:00 »

Jaja... 10 rugó plusszot lehet, hogy megért volna nekem is, hogy gyáriak legyenek benne...
 
De lehet, hogy betéteket akkor is Textort vettem volna...
Nem TextAr az a Textor?
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #6377 Dátum: 2006.03.22 szerda, 14:48:00 »

na és akkor kitől és hogyan lehet mennyi idő alatt?
rendelni?
valami adat nem kell azért?
és hogyan jut el hozzám vagy én hozzá...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6378 Dátum: 2006.03.22 szerda, 14:52:00 »

Nem TextAr az a Textor?
De, lehet Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6379 Dátum: 2006.03.22 szerda, 14:57:00 »

Egyébként vannak új részletek, amit talán nem mondtam el a kézifékem bajával kapcsolatban...
 
Szóval ugye az a helyzet, hogy a jobb oldali féket fogja a kézifék, a bal oldalit nemnagyon...
 
De! Amikor leszereltem a fékpofát, és a féknyerget és úgy huzogattam a kéziféket, látszott, hogy szépen jön kifele, tehát utánállított faszán az  utánállító....
 
Kérdésem az lenne, ha az egyik oldalt nehezebben tudja fékezni a kézifék, mint a másik oldalt, akkor lehetséges, hogy kvázi differenciálódik az egyik oldalra a fékhatás nagyobb része?  
Nem tudom, hogy az 1 bowdenből hogy lesz 2. Mert ha tud "fordulni" annyit az "1->2 bowdenes átalakító", hogy csak az egyik oldalt fékezze, akkor lehet az egyik munkahengerem nehezebben megy.
 
Ez lehet?
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #6380 Dátum: 2006.03.22 szerda, 15:38:00 »

fox79@freemail.hu címre írsz alvázszámot és hogy mit szeretnél! Én vasárnap este rendeltem, hétfő  délután mikor el tudtam szakadni a munkából találkoztunk, kedd délután már beszerelve az alaktrész.
Bár azt hallottam, hogy most külföldön van/lesz.
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #6381 Dátum: 2006.03.22 szerda, 15:38:00 »

na és akkor kitől és hogyan lehet mennyi idő alatt?
rendelni?
valami adat nem kell azért?
és hogyan jut el hozzám vagy én hozzá...
fox79@freemail.hu címre írsz alvázszámot és hogy mit szeretnél! Én vasárnap este rendeltem, hétfő  délután mikor el tudtam szakadni a munkából találkoztunk, kedd délután már beszerelve az alaktrész.
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #6382 Dátum: 2006.03.22 szerda, 19:51:00 »

norbu,
 
de jobb, mert Fox bacsi eredetit arul. Es az eredeti alkatreszek arahoz kepest biza jobb arat ad.
Merhogy a Bárdi utángyártottakat szokott?
Azzal nincs gond, ha megmondja, hogy azok. Ha azokés gyárinak adja, az cvekker.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6383 Dátum: 2006.03.22 szerda, 19:53:00 »

Nézz át a GPS-b
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6384 Dátum: 2006.03.22 szerda, 19:53:00 »

Merhogy a Bárdi utángyártottakat szokott?
Azzal nincs gond, ha megmondja, hogy azok. Ha azokés gyárinak adja, az cvekker.
Pimpa kerestek a GPS-topicban, elértek?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #6385 Dátum: 2006.03.22 szerda, 19:53:00 »

Merhogy a Bárdi utángyártottakat szokott?
Azzal nincs gond, ha megmondja, hogy azok. Ha azokés gyárinak adja, az cvekker.
Nézz át a GPS-b
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6386 Dátum: 2006.03.22 szerda, 20:06:00 »

Pimpa,
 
hat ize en tortenetesen a fekbetetre gondoltam. Mivel nem gyari ford, hanem Texto(a)r markaju, igy en aztat utangyartottnak minositem Cool
egyebkent nemtom, hogy Bardi mennyire foglalkozik gyari alkatreszekkel. En eccer vettem naluk pollenszurot, de az tuti, hogy nem gyari ford vot. eleve utangyartottkent arultak, szal...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6387 Dátum: 2006.03.22 szerda, 20:36:00 »

Wyctor, Laczik V6,
 
thenk jú, már csörögtünk.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6388 Dátum: 2006.03.22 szerda, 20:38:00 »

Pimpa,
 
hat ize en tortenetesen a fekbetetre gondoltam. Mivel nem gyari ford, hanem Texto(a)r markaju, igy en aztat utangyartottnak minositem Cool
egyebkent nemtom, hogy Bardi mennyire foglalkozik gyari alkatreszekkel. En eccer vettem naluk pollenszurot, de az tuti, hogy nem gyari ford vot. eleve utangyartottkent arultak, szal...
Namer úgy tudom, hogy volt egy idő, amikor nem különösebben hívták fel a vásárló figyelmét a termék százalékos azonosságára a gyárival...
 
Nem én, én nem, hanem más más hanem mondta. Ő(k) szerviz, nekik egyértelmű volt a dolog...  
 
Persze lehetett máshogy is, meg aztán megváltozhattak ők is. Mittomén.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6389 Dátum: 2006.03.22 szerda, 21:09:00 »

nuh, minap panaszkodtam, hoy valami csorompol a verdaban. Ma sikerult pontositanom a jelenseget. Mar regebb ota alapjaraton csorogtt valami. Petya szerint lehetseges, hogy a generator szabadon futoja kotyog vagymi. Namost eza fajta csorges meg mindig jelen van, viszont most mar hozza jott egy masik fajta. Az eredete valceg ugyan attol szarmazik. Szal alapjaraton uresben felporgetem a mocit, es mikor mar majdnem vissza allt az alapjaratra, akkor jon egy klattyanas, aztan a csorges. Klattyanas eddig nem vot. Valami kezdi megadni magat Es nem tudom, hogy mi... Ecceruen elolrol jon a hang es kb. ennyi. Beazonosithatatlan. Az biztos, hogy a motor terbol jon.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6390 Dátum: 2006.03.22 szerda, 21:53:00 »

nuh, minap panaszkodtam, hoy valami csorompol a verdaban. Ma sikerult pontositanom a jelenseget. Mar regebb ota alapjaraton csorogtt valami. Petya szerint lehetseges, hogy a generator szabadon futoja kotyog vagymi. Namost eza fajta csorges meg mindig jelen van, viszont most mar hozza jott egy masik fajta. Az eredete valceg ugyan attol szarmazik. Szal alapjaraton uresben felporgetem a mocit, es mikor mar majdnem vissza allt az alapjaratra, akkor jon egy klattyanas, aztan a csorges. Klattyanas eddig nem vot. Valami kezdi megadni magat Es nem tudom, hogy mi... Ecceruen elolrol jon a hang es kb. ennyi. Beazonosithatatlan. Az biztos, hogy a motor terbol jon.
Kerj meg valakit, hogy nyomogassa a gazt, es hallgasd elolrol. Persze a motorhazat erdemes kinyitni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6391 Dátum: 2006.03.22 szerda, 23:51:00 »

nuh, minap panaszkodtam, hoy valami csorompol a verdaban. Ma sikerult pontositanom a jelenseget. Mar regebb ota alapjaraton csorogtt valami. Petya szerint lehetseges, hogy a generator szabadon futoja kotyog vagymi. Namost eza fajta csorges meg mindig jelen van, viszont most mar hozza jott egy masik fajta. Az eredete valceg ugyan attol szarmazik. Szal alapjaraton uresben felporgetem a mocit, es mikor mar majdnem vissza allt az alapjaratra, akkor jon egy klattyanas, aztan a csorges. Klattyanas eddig nem vot. Valami kezdi megadni magat Es nem tudom, hogy mi... Ecceruen elolrol jon a hang es kb. ennyi. Beazonosithatatlan. Az biztos, hogy a motor terbol jon.
Feszítőgörgő?
Egyébként az orvosi sztetoszkóp segíthet a hiba lokalizálásában. Vagy fogsz egy csavarhúzót, nekitámasztod a motornak, meg a fejednek (koponya), és több helyen próbálgatod, így meg fogod találni a hang eredetét. Ne röhögj, ez komoly. Nuh.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #6392 Dátum: 2006.03.23 csütörtök, 00:54:00 »

Nekem is hasonlo gondom van, de csak jobb hatul. Bar elolrol nem lehet hallani, csak annak idegesito, aki a jobb hatso ajto mellett ul. Torve en sem voltam soha.  
Elvittem karosszeria lakatoshoz, allitott az ajton, kicsit beljebb huzta: ugyanolyan maradt.
Elvittem megegyszer, levette a tomitest, extra tomito reteget rakott a gumi ala vegig, ujra allitott az ajton. Minden milimeterre beillesztve, tokeletes zarodas, tomites: semmi eredmeny, autopalyan ugyanugy idegesiti a hatul ulot a szelzaj. Nemtom mit tegyek, nekem is segitsetek!!!
Szét kéne vágni hozzá a küszöböt. Hagyd a 'csába...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6393 Dátum: 2006.03.23 csütörtök, 00:59:00 »

Sziasztok
van 2db MkIII ködlámpám bontva ha érdekel valakit(2000-2003 tehát a kerek)
üdv mcgiver
06-20-422-97-99
Ha ép a burája, akkor a baloldali érdekelne. Az ára is...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6394 Dátum: 2006.03.23 csütörtök, 01:17:00 »

Feszítőgörgő?
Egyébként az orvosi sztetoszkóp segíthet a hiba lokalizálásában. Vagy fogsz egy csavarhúzót, nekitámasztod a motornak, meg a fejednek (koponya), és több helyen próbálgatod, így meg fogod találni a hang eredetét. Ne röhögj, ez komoly. Nuh.
Nekem is van hasonló jelenség, de épphogy hallható. A feszítőgörgő hihető, mert azt 160K-nál a szíjjal együtt cserélni kell (150K van a verdában).
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6395 Dátum: 2006.03.23 csütörtök, 09:43:00 »

Ha ép a burája, akkor a baloldali érdekelne. Az ára is...
Hellóka, nekem meg csak a jobbos kellene. Biznyákolunk? Persze nem adok érte sokat.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6396 Dátum: 2006.03.23 csütörtök, 09:45:00 »

mcgiver!
 
Megvannak még a ködlámpák? Ha igen, mennyi a pár?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #6397 Dátum: 2006.03.23 csütörtök, 15:26:00 »

zajci!
tudtok valami helyet, ahol lehet emberi áron gumiszőnyeget venni a verdába? (olyan hólé/eső/sár felfogót, hogy ne legyen koszos a belseje és ne csurogjon ki belőle...)előre, meg hátra. Láttam egy-két ígéretes példányt de nem tudtak megesküdni, hogy teljesen illeszkedik a mondiba. Kísérletezni meg nem akarok, szemrevételezni viszont igen...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6398 Dátum: 2006.03.23 csütörtök, 15:41:00 »

shiva74,
 
felreertes elkerulese vegett fox kollega nem a nagyautonal melozik Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6399 Dátum: 2006.03.23 csütörtök, 15:41:00 »

shiva74,
 
nagyauto.hu-t hivd fel es esetleg fox kollega, ha foglalkozik ilyesmivel...
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.214 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.