Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.09.28 szombat, 17:31:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 [1264] 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21399270 alkalommal)
0 Felhasználó és 61 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #63150 Dátum: 2015.05.26 kedd, 20:56:13 »

az egy különleges darab. vigyor3
Jaja, mármint amennyire a szerviztörténetét ismerjük. taps
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #63151 Dátum: 2015.05.26 kedd, 23:44:52 »

2003/11, 1.300.000...
Ha ilyen áron tervezed eladni, akkor az eddigi marketinged nem volt túl jó  hehe
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #63152 Dátum: 2015.05.27 szerda, 07:21:56 »

Ha ilyen áron tervezed eladni, akkor az eddigi marketinged nem volt túl jó  hehe

Most próbálom ismertté tenni a járgányt  nyes
Nem értetek ti ehhez  duhos2

Amúgy nem sok, hasonló autók 1,5-ért vannak.
1 milláért vannak 3ezresek, amik hulladékok Smiley
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #63153 Dátum: 2015.05.27 szerda, 16:42:34 »

Sziasztok egy kis segítségre lenne szüksègem.
A porlasztó beazonosítására kellene nekem egy szám 2001 tddi mondeohoz.
Tudtok ilyet nekem írni?Köszi előre is a segítsèget :wave:sziasztok...
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #63154 Dátum: 2015.05.27 szerda, 17:01:19 »

Most próbálom ismertté tenni a járgányt  nyes
Nem értetek ti ehhez  duhos2

Amúgy nem sok, hasonló autók 1,5-ért vannak.
1 milláért vannak 3ezresek, amik hulladékok Smiley

Jajj Peti, keress egy tisztességes szerelőt....
Fehérváron van egy jó, csak elfoglalt.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #63155 Dátum: 2015.05.27 szerda, 18:48:04 »

Sziasztok egy kis segítségre lenne szüksègem.
A porlasztó beazonosítására kellene nekem egy szám 2001 tddi mondeohoz.
Tudtok ilyet nekem írni?Köszi előre is a segítsèget :wave:sziasztok...


Milyen szám? Amúgy rajta van a porlasztón. Asszem úgy kezdődik, hogy EJDR. Leveszed a motor burkolatot és láthatóvá válnak a porlasztók.
Naplózva
milan6
Vendég
« Új hozzászólás #63156 Dátum: 2015.05.27 szerda, 18:48:41 »

Sziasztok!

Ki lehet deríteni azt, hogy egy 2004-es benzines MK3 mondeoban valóban csak 130 ezer km lehet? Ennek utána lehet járni valahogy? Mondjuk a márkaszerviz átvizsgálásnál meg tudja állapítani?

Illetve szerintetek embiente felszereltséggel megérne kicsivel több, mint 1 milliót? (1,8 110 LE)

Köszi.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #63157 Dátum: 2015.05.27 szerda, 18:54:49 »

Sziasztok!

Ki lehet deríteni azt, hogy egy 2004-es benzines MK3 mondeoban valóban csak 130 ezer km lehet? Ennek utána lehet járni valahogy? Mondjuk a márkaszerviz átvizsgálásnál meg tudja állapítani?

Illetve szerintetek embiente felszereltséggel megérne kicsivel több, mint 1 milliót? (1,8 110 LE)

Köszi.
Szia.
Ha van vezetett szervízkönyv,és számlák,akkor valószínűleg valós a km.A szerv.könyvben lévő szakszervizet felhívni,és megkérdezni,hogy ténylegesen megcsinálták amit kellett.De mindig vannak csodák ugye vigyor3 Hogy megéri-e,linkeld be a vasat,és biztos kapsz róla egy elsődleges véleményt itt a fórumon.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #63158 Dátum: 2015.05.27 szerda, 18:59:26 »

Sziasztok!

Ki lehet deríteni azt, hogy egy 2004-es benzines MK3 mondeoban valóban csak 130 ezer km lehet? Ennek utána lehet járni valahogy? Mondjuk a márkaszerviz átvizsgálásnál meg tudja állapítani?

Illetve szerintetek embiente felszereltséggel megérne kicsivel több, mint 1 milliót? (1,8 110 LE)

Köszi.

Szerintem nem. Egy 2.0 talán, de ez a leg fapadosabb benyás verzió. De ez az én véleményem. A 130e km még talán hihető is lehetne. Az nagyjából 10-15e km/év.
Naplózva
milan6
Vendég
« Új hozzászólás #63159 Dátum: 2015.05.27 szerda, 19:20:13 »

Szerintem nem. Egy 2.0 talán, de ez a leg fapadosabb benyás verzió. De ez az én véleményem. A 130e km még talán hihető is lehetne. Az nagyjából 10-15e km/év.

Engemet csak az zavar, hogy nincs elöl ködfényszóró. Van benne klíma, elektromos ablak elöl, meg elektromos tükör állítás. Ennél több nekem nem is nagyon kell.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #63160 Dátum: 2015.05.27 szerda, 19:28:44 »

Engemet csak az zavar, hogy nincs elöl ködfényszóró. Van benne klíma, elektromos ablak elöl, meg elektromos tükör állítás. Ennél több nekem nem is nagyon kell.
Egy homokszínű kombi?
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
milan6
Vendég
« Új hozzászólás #63161 Dátum: 2015.05.27 szerda, 19:33:58 »

Egy homokszínű kombi?

Így van. Ezek szerint megtaláltad. Smiley Akkor nem linkelem.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #63162 Dátum: 2015.05.27 szerda, 19:40:17 »

Így van. Ezek szerint megtaláltad. Smiley Akkor nem linkelem.

Egy nekifutást talán megér,de a 2.0 azért jobb.Az árat kell faragni persze lefelé  vigyor3 ,és állapotfelmérést ajánlom.Van pár dolog,ami a benyásnál megnézendő,pl.szivósor,triumvirátus (gyertya,kábel,trafó)állapota,stb.
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.27 szerda, 19:51:52 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #63163 Dátum: 2015.05.27 szerda, 19:48:57 »

Engemet csak az zavar, hogy nincs elöl ködfényszóró. Van benne klíma, elektromos ablak elöl, meg elektromos tükör állítás. Ennél több nekem nem is nagyon kell.
Ködlámpát a bontósoktól tudsz venni itt keres-kinál topikban,vagy az autóbontások topikban írsz,vagy telefonálsz nekik.  Jóárosítva  eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #63164 Dátum: 2015.05.27 szerda, 20:12:57 »

Üdv!
Hallok egy fura kattogást a bal tükör felől. Vagy a kárpit mögül. Folyamatos kb 5mp-ként. Csak menet közben hallani.

Mi okozhatja? Van ötletetek?
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #63165 Dátum: 2015.05.27 szerda, 20:54:43 »

Üdv!
Hallok egy fura kattogást a bal tükör felől. Vagy a kárpit mögül. Folyamatos kb 5mp-ként. Csak menet közben hallani.

Mi okozhatja? Van ötletetek?
Az autómatikus ajtózárás esetleg 3km/h felett az próbálkozhat,csak egy kósza 5let volt. wow1
vagy a menetszél mozgat valamit a tükörben  wow1
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #63166 Dátum: 2015.05.27 szerda, 21:07:38 »

Az autómatikus ajtózárás esetleg 3km/h felett az próbálkozhat,csak egy kósza 5let volt. wow1
vagy a menetszél mozgat valamit a tükörben  wow1

Elvileg az ajtózáródás nincs beállítva. A tükröt már körbenéztem, de nem látni semmit kívülről. Menet közben is rendesen csukódik meg nyitódik.
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #63167 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 07:15:31 »

Jajj Peti, keress egy tisztességes szerelőt....
Fehérváron van egy jó, csak elfoglalt.

Tudnál elérhetőséget írni nekem? Smiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #63168 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 07:23:37 »

Tudnál elérhetőséget írni nekem? Smiley
Pm be írd meg hogy miket akarnál vele megcsináltatni, és délután megbeszélem vele, hogy érdemes e felhívnod.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #63169 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 09:34:43 »

Elvileg az ajtózáródás nincs beállítva. A tükröt már körbenéztem, de nem látni semmit kívülről. Menet közben is rendesen csukódik meg nyitódik.

Ez is csak kósza ötlet: engem a hátsó ablaktörlő viccelt meg. Én is bal oldalról hallottam bizonyos időközönként kattogást. De nem mindig, csak mikor esett az eső és ment a hátsó ablaktörlő  vigyor3. Az kattogott és kattog most is. Gondolom a relét hallom, mikor indítja a törlést.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #63170 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 11:24:05 »

Tudom, hogy unjátok a témát...ma előrehaladás történt az autóval kapcsolatban...ha ezt lehet annak nevezni!

Tehát...fél óra után minden fogyasztó lekapcsol ahogy kell, nincs ami szívja az akkumulátort! Eddig ezt derítettük ki...azonban itt jön a lényeg...
kb 1 óra múlva valami bekapcsol!!!! Olyan valami ami 50-60 wattnyi áramot szív el!!! Ez elég sok állítólag... és nem fényszóró, nem világítás.
Ez mi lehet?? mi kapcsolhat be? valakinek van valami ötlete?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #63171 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 12:04:18 »

Tudom, hogy unjátok a témát...ma előrehaladás történt az autóval kapcsolatban...ha ezt lehet annak nevezni!

Tehát...fél óra után minden fogyasztó lekapcsol ahogy kell, nincs ami szívja az akkumulátort! Eddig ezt derítettük ki...azonban itt jön a lényeg...
kb 1 óra múlva valami bekapcsol!!!! Olyan valami ami 50-60 wattnyi áramot szív el!!! Ez elég sok állítólag... és nem fényszóró, nem világítás.
Ez mi lehet?? mi kapcsolhat be? valakinek van valami ötlete?

Írd le, hogy mik vannak kényelmi dolgok a kocsiban. Ez nagyon nem mondeo spec, lehet bármi, akár utastérszellőztetés is, ami mondjuk audinál elindul, ha meghalad az utastér egy bizonyos hőmérsékletet.
Akár lehet zárlatos utólagos riasztó, gps nyomkövető. Vicces fiuk az angolok....
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #63172 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 12:25:20 »

Írd le, hogy mik vannak kényelmi dolgok a kocsiban. Ez nagyon nem mondeo spec, lehet bármi, akár utastérszellőztetés is, ami mondjuk audinál elindul, ha meghalad az utastér egy bizonyos hőmérsékletet.
Akár lehet zárlatos utólagos riasztó, gps nyomkövető. Vicces fiuk az angolok....

Hát az autóban van alapból egy búgó szerű hang...de az bezárás után 30 perccel lekapcsol, az valami hőmérséklet érzékelő elmondás alapján.
Amúgy van az autóban GPS, nagykijelző beépítve, szélvédőfűtés nincs az autóban, azon kívül elég sok minden van. elektromos ablak elől-hátul. ABS, menetstabilizátor. riasztó is van benne.
Utólag beépített dolog nincs az autóban.
Tényleg viccesek, de ez már nem vicc, elég régóta szívok miatta Sad
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #63173 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 12:40:44 »

Tudom, hogy unjátok a témát...ma előrehaladás történt az autóval kapcsolatban...ha ezt lehet annak nevezni!

Tehát...fél óra után minden fogyasztó lekapcsol ahogy kell, nincs ami szívja az akkumulátort! Eddig ezt derítettük ki...azonban itt jön a lényeg...
kb 1 óra múlva valami bekapcsol!!!! Olyan valami ami 50-60 wattnyi áramot szív el!!! Ez elég sok állítólag... és nem fényszóró, nem világítás.
Ez mi lehet?? mi kapcsolhat be? valakinek van valami ötlete?

erre lenne az elektronikai szerelőd Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Olee
Vendég
« Új hozzászólás #63174 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 12:52:59 »

Tudom, hogy unjátok a témát...ma előrehaladás történt az autóval kapcsolatban...ha ezt lehet annak nevezni!

Tehát...fél óra után minden fogyasztó lekapcsol ahogy kell, nincs ami szívja az akkumulátort! Eddig ezt derítettük ki...azonban itt jön a lényeg...
kb 1 óra múlva valami bekapcsol!!!! Olyan valami ami 50-60 wattnyi áramot szív el!!! Ez elég sok állítólag... és nem fényszóró, nem világítás.
Ez mi lehet?? mi kapcsolhat be? valakinek van valami ötlete?


Szia!

Azt legalább ki lehetne deríteni, hogy melyik áramkörben van az, ami fogyaszt. Egyszerűen rajtahagyod a műszert az akksin, méritek a fogyasztást, majd elkezded a biztiket kihúzni a táblából.
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #63175 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 13:18:04 »

Szia!

Azt legalább ki lehetne deríteni, hogy melyik áramkörben van az, ami fogyaszt. Egyszerűen rajtahagyod a műszert az akksin, méritek a fogyasztást, majd elkezded a biztiket kihúzni a táblából.

Akkor gondolom ez lesz a következő, mert mondta, hogy vár egy embert, aki segít neki, mert 2 emberes feladat Smiley

Én nem innen szeretném megoldani, csak hátha van valakinek valami tippje, hogy merre induljunk.
Naplózva
joopofa
Vendég
« Új hozzászólás #63176 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 17:42:44 »

sziasztok bocs a zavarasert mk3 mondeo kombiba 2000 tdci 2002 évjarat infos index kar beszerelese utan kell vele valamit csinalni hogy müködjön is kössz elöre is a valaszokat
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #63177 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 18:54:05 »

Udv
Muszerteszten vannak hibakodjaim,segitsetek koszonom
Dtc E 199
Udv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #63178 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 19:19:16 »

sziasztok bocs a zavarasert mk3 mondeo kombiba 2000 tdci 2002 évjarat infos index kar beszerelese utan kell vele valamit csinalni hogy müködjön is kössz elöre is a valaszokat
Ha nyomkodod es csipogo hangot hallasz akkor mukodik...mas kerdes hogy a muszeregysegen vagy aktivalni kel a funkciot(ujraprogramozassal, ezt csak hozzaerto tudja megcsinalni es nem a szakszerviz eplus2)... vagy cserelni a muszeregyseget fedcomposra...
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #63179 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 19:34:32 »

Udv
Muszerteszten vannak hibakodjaim,segitsetek koszonom
Dtc E 199
Udv
motor hűtőfolyadék hőmérséklete jó volt(függőleges állás a műszerfalon)? Hűtőfolyadékszinted normál? Jeladóhiba esetleg.
E199 (U2199)Invalid data for engine coolant temperature
Invalid CAN message
itt van a többi dtc kód:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/M%C5%B1szerteszt
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #63180 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 20:37:21 »

motor hűtőfolyadék hőmérséklete jó volt(függőleges állás a műszerfalon)? Hűtőfolyadékszinted normál? Jeladóhiba esetleg.
E199 (U2199)Invalid data for engine coolant temperature
Invalid CAN message
itt van a többi dtc kód:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/M%C5%B1szerteszt

Koszonom
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
mszilard
Vendég
« Új hozzászólás #63181 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 21:41:07 »

Sziasztok!

Remélem jó helyre írok bár nem mondanám általánosnak a problémát.
Adott egy 2002-es 338e km-t (állítólag..) futott benzines mondeo.Egy hónapja van nálam az autó a hét elején villant fel a jelző, a tegnapi nap megtörtént az olaj (Ford Formula F 5W-30) olajszűrő,légszűrő cseréje. Ma megtettem egy 450 km-es távot és nemsokkal azelőtt hogy hazaértem volna felvillant az olaj jelző és a nívópálca csont száraz.. A szerelő csak kedden tud ránézni hogy mi lehet a bibi. Addig is reménykedek hátha kapok Tőletek valami tippet így látatlanba hol kellene keresgélni a gondot. confused
Egyébként az autó jól megy, a kipufogógáz enyhén büdös az EGR szelep ki lett pucolva de nem oldotta meg a dolgot..

Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #63182 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 21:59:58 »

Sziasztok!

Remélem jó helyre írok bár nem mondanám általánosnak a problémát.
Adott egy 2002-es 338e km-t (állítólag..) futott benzines mondeo.Egy hónapja van nálam az autó a hét elején villant fel a jelző, a tegnapi nap megtörtént az olaj (Ford Formula F 5W-30) olajszűrő,légszűrő cseréje. Ma megtettem egy 450 km-es távot és nemsokkal azelőtt hogy hazaértem volna felvillant az olaj jelző és a nívópálca csont száraz.. A szerelő csak kedden tud ránézni hogy mi lehet a bibi. Addig is reménykedek hátha kapok Tőletek valami tippet így látatlanba hol kellene keresgélni a gondot. confused
Egyébként az autó jól megy, a kipufogógáz enyhén büdös az EGR szelep ki lett pucolva de nem oldotta meg a dolgot..

Előre is köszönöm a válaszokat!
Szia.
Üdv a klubban.
Ha tudsz nézz alá a vasnak,van olajfolt(folyás)esetleg.Az olajcserénél meddig töltöttétek fel az olajszintet?A felső max jelig szokás és 10e km alatt szokott lefogyni alsó jelre.Riogatni nem akarlak,de olaj nélkül még egy métert se próbálj menni,nem érdemes.
Alapvetően egy motorban két helyen "szökhet" meg a kenőanyag:
a szelepszárak mellett
a dugattyúgyűrűk mentén

Mindkét esetben enyhe kékes füst jelzi a hibát már a beindítást követő pillanatokban. A szelepszár-tömítések 6...8 év alatt akkor is elöregszenek, ha egy kilómétert sem megyünk az autóval. Az utángyártott szimeringek van úgy, hogy pár hónap alatt. Ha alacsony teljesítményszintű motorolajat használtunk, a szelepekre ráéghet az olajsár, ami tömítetlenséget okozhat. A dugattyúgyűrűk mentén kialakuló olajfogyasztást jóval költségesebb orvosolni. A motor szétszerelése nélkül megfelelő mérőműszerekkel (kompressziómérés) állapítható meg. Házilag is tudunk azonban következtetni: Először is vizsgáljuk meg, milyen mértékű a kartergáz a motorban. A járó motor olajfeltöltő nyílását lecsavarva vagy a kartergázt visszavezető csövet lehúzva (ez megy a légszűrőre) meggyőződhetőnk a dugattyúgyűrűk tömítetlenségének mértékéről. Ha erős a kartergáz-képződés, úgy a betöltő nyíláson keresztül kiáramló gázok nem kevés olajködöt is hoznak magukkal - ez már a kopott dugattyúk-gyűrűk jele lehet. A szelepszárak és dugattyúgyűrűk tömítetlensége egyaránt a motor káros emissziójának megnövekedését idézi elő, tehát egy zöldkártya-mérés is segíthet a diagnosztikában.

Ha motorunk erősen fogyasztja az olajat, és ennek mindössze koros állapota az oka, ideig-óráig egy "vastagabb", viszkózusabb olaj alkalmazásával segíthetünk a dolgon. Ekkor a tágabbá vált illesztésekben jobban megmarad az olaj, a kopott gyûrûk jobban képesek lehúzni, kevéssé szökik el a szelepek mellett. Persze ez csak bizonyos határig működik, a teljes generált csak elodázhatjuk (sajnos).
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
mszilard
Vendég
« Új hozzászólás #63183 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 22:20:01 »

Szia.
Üdv a klubban.
Ha tudsz nézz alá a vasnak,van olajfolt(folyás)esetleg.Az olajcserénél meddig töltöttétek fel az olajszintet?A felső max jelig szokás és 10e km alatt szokott lefogyni alsó jelre.Riogatni nem akarlak,de olaj nélkül még egy métert se próbálj menni,nem érdemes.
Alapvetően egy motorban két helyen "szökhet" meg a kenőanyag:
a szelepszárak mellett
a dugattyúgyűrűk mentén

Mindkét esetben enyhe kékes füst jelzi a hibát már a beindítást követő pillanatokban. A szelepszár-tömítések 6...8 év alatt akkor is elöregszenek, ha egy kilómétert sem megyünk az autóval. Az utángyártott szimeringek van úgy, hogy pár hónap alatt. Ha alacsony teljesítményszintű motorolajat használtunk, a szelepekre ráéghet az olajsár, ami tömítetlenséget okozhat. A dugattyúgyűrűk mentén kialakuló olajfogyasztást jóval költségesebb orvosolni. A motor szétszerelése nélkül megfelelő mérőműszerekkel (kompressziómérés) állapítható meg. Házilag is tudunk azonban következtetni: Először is vizsgáljuk meg, milyen mértékű a kartergáz a motorban. A járó motor olajfeltöltő nyílását lecsavarva vagy a kartergázt visszavezető csövet lehúzva (ez megy a légszűrőre) meggyőződhetőnk a dugattyúgyűrűk tömítetlenségének mértékéről. Ha erős a kartergáz-képződés, úgy a betöltő nyíláson keresztül kiáramló gázok nem kevés olajködöt is hoznak magukkal - ez már a kopott dugattyúk-gyűrűk jele lehet. A szelepszárak és dugattyúgyűrűk tömítetlensége egyaránt a motor káros emissziójának megnövekedését idézi elő, tehát egy zöldkártya-mérés is segíthet a diagnosztikában.

Ha motorunk erősen fogyasztja az olajat, és ennek mindössze koros állapota az oka, ideig-óráig egy "vastagabb", viszkózusabb olaj alkalmazásával segíthetünk a dolgon. Ekkor a tágabbá vált illesztésekben jobban megmarad az olaj, a kopott gyûrûk jobban képesek lehúzni, kevéssé szökik el a szelepek mellett. Persze ez csak bizonyos határig működik, a teljes generált csak elodázhatjuk (sajnos).

Köszönöm az üdvözlést és a gyors választ!
A max szintig lett töltve, tudom hogy ez nem szokványos hogy 400 km után eltűnik..Viszont nem folyik, nem csöpög direkt figyeltem, se a garázsba se a parkolóba ahol hosszabb ideig állt az autó nem volt olajfolt.
Köszönöm a tanácsokat, ha a pénztárcám is úgy engedi én is a teljes regenerálás mellett teszem le a voksomat.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #63184 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 22:23:13 »

Köszönöm az üdvözlést és a gyors választ!
A max szintig lett töltve, tudom hogy ez nem szokványos hogy 400 km után eltűnik..Viszont nem folyik, nem csöpög direkt figyeltem, se a garázsba se a parkolóba ahol hosszabb ideig állt az autó nem volt olajfolt.
Köszönöm a tanácsokat, ha a pénztárcám is úgy engedi én is a teljes regenerálás mellett teszem le a voksomat.
Azért ne siesd el,egy alapos szakszerű vizsgálattal lehet,hogy csökkenthető a felújítási költséged nagysága,ami nem kevés.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #63185 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 23:21:59 »

Engemet csak az zavar, hogy nincs elöl ködfényszóró. Van benne klíma, elektromos ablak elöl, meg elektromos tükör állítás. Ennél több nekem nem is nagyon kell.

Akkor is sok szerintem az >1mill ár érte. Mint írtam a legesleg fapadosabb verzió a 110 pacis 1.8 Ambiente. A ködlámpa meg utólag olcsón beszerezhető/beszerelhető.
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #63186 Dátum: 2015.05.29 péntek, 13:28:58 »

Nem kiabálom el, de lehet megjavult az autókérdésem!!!!!
Nagyon bízom benne, hogy ez volt az oka!!!
Amit talált hibát, nagyon véletlen útján jött rá...ez pedig a vezető oldali ülés alatt lévő elektromos motornál az egy ( előre-hátra döntése a háttámlának) vezeték volt zárlatos, becsípődött és elvágta a vezetéket az ott lévő anyag, vas, aluminium.
És elméletileg ez 30 amperes biztosítékkal megy, tehát elég komoly igénybevétel. Illetve ez volt az egyetlen az autóban ami gyújtás nélkül is működött!!

Remélem ez volt a hiba, ettől merült le mindig az akkumulátor...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48501



« Új hozzászólás #63187 Dátum: 2015.05.29 péntek, 13:48:14 »

Nem kiabálom el, de lehet megjavult az autókérdésem!!!!!
Nagyon bízom benne, hogy ez volt az oka!!!
Amit talált hibát, nagyon véletlen útján jött rá...ez pedig a vezető oldali ülés alatt lévő elektromos motornál az egy ( előre-hátra döntése a háttámlának) vezeték volt zárlatos, becsípődött és elvágta a vezetéket az ott lévő anyag, vas, aluminium.
És elméletileg ez 30 amperes biztosítékkal megy, tehát elég komoly igénybevétel. Illetve ez volt az egyetlen az autóban ami gyújtás nélkül is működött!!

Remélem ez volt a hiba, ettől merült le mindig az akkumulátor...
akkor mostmár jóáron eltudod adni..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #63188 Dátum: 2015.05.29 péntek, 13:56:56 »

akkor mostmár jóáron eltudod adni..... vigyor3

Nem kell???  nyes nyes

Remélem és bízom benne, hogy tényleg ez volt a hiba...
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #63189 Dátum: 2015.05.29 péntek, 14:25:57 »

Sziasztok!

Szintén üléssel kapcsolatos kérdés.....

Vettem egy bőr ülésgarnitúrát (mindkét első ülés nyolc irányban motorosan állítható) és az a gondom, hogy a jobb oldalon nem működik semmilyen irányba. 2006 év végi Trend felszereltségű a kocsi alapból. Be van kábelezve gyárilag, ülésmotorok működnek (lepróbáltam őket külön-külön) és mégsem csinál semmit. A bal oldalon azonnal működött minden funkció.

Ötlet?
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #63190 Dátum: 2015.05.29 péntek, 14:38:26 »

Sziasztok!

Szintén üléssel kapcsolatos kérdés.....

Vettem egy bőr ülésgarnitúrát (mindkét első ülés nyolc irányban motorosan állítható) és az a gondom, hogy a jobb oldalon nem működik semmilyen irányba. 2006 év végi Trend felszereltségű a kocsi alapból. Be van kábelezve gyárilag, ülésmotorok működnek (lepróbáltam őket külön-külön) és mégsem csinál semmit. A bal oldalon azonnal működött minden funkció.

Ötlet?

Azért a motoroknak van fogyasztása rendesen. Nem lehet hogy külön biztosíték lenne hozzá, és mivel gyárilag nem így volt szerelve, üres a bizt. tábla? Vagy meglehet a kábelkorbácsban nincs is neki táp? Csak tipp...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #63191 Dátum: 2015.05.29 péntek, 14:44:25 »

Azért a motoroknak van fogyasztása rendesen. Nem lehet hogy külön biztosíték lenne hozzá, és mivel gyárilag nem így volt szerelve, üres a bizt. tábla? Vagy meglehet a kábelkorbácsban nincs is neki táp? Csak tipp...

Még a táblát nem néztem át, de a kábelek láthatóan ott vannak a csatlakozóban.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #63192 Dátum: 2015.05.29 péntek, 14:53:40 »

Még a táblát nem néztem át, de a kábelek láthatóan ott vannak a csatlakozóban.

Az innen letölthető kezelési szerint úgy látom csak 1 bizti van az elektromos üléshez.  szomoru1
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #63193 Dátum: 2015.05.29 péntek, 15:05:43 »

Az innen letölthető kezelési szerint úgy látom csak 1 bizti van az elektromos üléshez.  szomoru1

Sajnos figyelmetlen voltam!  falbav A képen, a nyíllal jelölt csatlakozónak nincs párja a korbácsban. Sad

http://i.imgur.com/aUZ5Vmf.jpg

Már csak az a kérdés, hogy hol találok ilyen csatlakozóból "anyát", hogy ne kelljen gányolni a kötéseket.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #63194 Dátum: 2015.05.29 péntek, 15:36:03 »

Sajnos figyelmetlen voltam!  falbav A képen, a nyíllal jelölt csatlakozónak nincs párja a korbácsban. Sad

http://i.imgur.com/aUZ5Vmf.jpg

Már csak az a kérdés, hogy hol találok ilyen csatlakozóból "anyát", hogy ne kelljen gányolni a kötéseket.

Gondolom bontott autóból vetted. Onnan nem lehet elhozni a kábelkorbácsot? Vagy legalább a csatit? És akkor melléhúzod a meglévő korbácsnak a két kábelt.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #63195 Dátum: 2015.05.29 péntek, 18:46:19 »

Még a táblát nem néztem át, de a kábelek láthatóan ott vannak a csatlakozóban.
Csak lehet,hogy kevesebb a kábel darabszám,nálam is plusz szálat kellett behúzni és működött(azóta is  vigyor3  )
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #63196 Dátum: 2015.05.29 péntek, 18:56:37 »

Sajnos figyelmetlen voltam!  falbav A képen, a nyíllal jelölt csatlakozónak nincs párja a korbácsban. Sad

http://i.imgur.com/aUZ5Vmf.jpg

Már csak az a kérdés, hogy hol találok ilyen csatlakozóból "anyát", hogy ne kelljen gányolni a kötéseket.
Szia!
Múltkor jártam a Ripca-nál (www.ripca.hu), náluk láttam csatlakozókba való érintkezőket, mindenfélét. Ha ki tudsz szedni egy "anyába" való érintkezőt, akkor ott találhatsz hozzá.
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #63197 Dátum: 2015.05.29 péntek, 19:52:27 »

Szia!
Múltkor jártam a Ripca-nál (www.ripca.hu), náluk láttam csatlakozókba való érintkezőket, mindenfélét. Ha ki tudsz szedni egy "anyába" való érintkezőt, akkor ott találhatsz hozzá.
Üdv, Ferqó

Köszi, egynek jó lehet, de a foglalat is kellene. Megnézem a helyi bontóban, hátha....
Az üléseket nem bontóból vettem, így az az opció nem játszik, hogy az üléshez tartozó autóból levágom a csatlakozót. Sad
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #63198 Dátum: 2015.05.30 szombat, 10:53:05 »

Kicsit nehezen mozog a kulcs a motorháztető zárjában.
Be lehet fújni a zárat pl. wd40-el v. más kenőanyaggal?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #63199 Dátum: 2015.05.30 szombat, 12:41:54 »

Kicsit nehezen mozog a kulcs a motorháztető zárjában.
Be lehet fújni a zárat pl. wd40-el v. más kenőanyaggal?

Szia véleményem szerint ne fújd be, mert nekem ez okozta a vesztemet, mert utána annyira könnyen mozogtak a lamellák a zárszerkezetbe, hogy nem nyílt ki és szét kellett fúrnom, avagy fixszé tettem  falbav

Javaslom cseréj zárcilindert, mert a bontóba fillérekért hozzájutsz és így könnyebb a kiszerelés, ha tudod nyitni a zárat  wave
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Oldalak: 1 ... 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 [1264] 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.208 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.