Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:00:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Márkaszervizek  (Megtekintve 931163 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
vik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1900 Dátum: 2008.04.19 szombat, 20:02:58 »

worship

Gumis rakta fel, vagy Te?
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #1901 Dátum: 2008.04.19 szombat, 22:34:04 »

Igen, ami már felrakásnál elnyalódott. Levenni, meg nem is lehetett, a gumis verte le légkulcsal. Hát ez az, egy csavart, hogy lehet szakszerűtlenül feltenni? Az Auto Fort szerint a kerékőr kulcsot rosszul tettük rá... Kb. egy 5 éves gyerek megfelelő helyzetbe rá tudja illeszteni, olyan bonyolultsággal bír. Smiley
Hol lehet ilyen minőség ellenőrzési vizsgálatot kérni?
Ha gondolod elküldheted az enyémet is!
Az is ez a pont izés akármi.
Érekes, hogy csak 1-et nyalt el a négyből.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1902 Dátum: 2008.04.20 vasárnap, 11:45:49 »

Vajon egy márkaszervízben mennyiből pakolnák át egyik mondiból a V6os motort mindenestől a másikba (2szer kiszerelés, egyszer be)?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

fusim
Vendég
« Új hozzászólás #1903 Dátum: 2008.04.20 vasárnap, 13:19:10 »

Vajon egy márkaszervízben mennyiből pakolnák át egyik mondiból a V6os motort mindenestől a másikba (2szer kiszerelés, egyszer be)?

Marhasok idő több mint 200eFt szerintem de lehet dupla ennyi is
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1904 Dátum: 2008.04.20 vasárnap, 13:37:52 »

Marhasok idő több mint 200eFt szerintem de lehet dupla ennyi is

Az kemény! Akkor egyértelmű, hogy oda viszem amit Krisztián (MKII) javasolt, mert ott állítólag 100ból megcsinálják 2 nap alatt. De az kispesten van, úgyhogy kellemes lesz odavinni a 2 kocsit innen a 13.kerületből, pláne ha mindkettőt vontatni kell. Egy paltós fuvar mennyi lehet?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1905 Dátum: 2008.04.20 vasárnap, 17:21:05 »

Az kemény! Akkor egyértelmű, hogy oda viszem amit Krisztián (MKII) javasolt, mert ott állítólag 100ból megcsinálják 2 nap alatt. De az kispesten van, úgyhogy kellemes lesz odavinni a 2 kocsit innen a 13.kerületből, pláne ha mindkettőt vontatni kell. Egy paltós fuvar mennyi lehet?
Ha vontató kell, szólj, egyeztetünk időt  wave
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1906 Dátum: 2008.04.20 vasárnap, 22:18:43 »

Gumis rakta fel, vagy Te?

Én raktam fel, a gumis verte le légkulcsal, mert nem lehetett leszedni. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1907 Dátum: 2008.04.20 vasárnap, 22:19:39 »

Ha gondolod elküldheted az enyémet is!
Az is ez a pont izés akármi.
Érekes, hogy csak 1-et nyalt el a négyből.

Nekem meg 1 maradt épp. Smiley Gyere Te is, ha ketten verjük az asztalt jobban borul!  eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
speeedy
Vendég
« Új hozzászólás #1908 Dátum: 2008.04.21 hétfő, 11:43:45 »

Sziasztok!

III. vagy XIII. kerületben tudtok "maszek" Ford szervízt?

Köszönöm, Speeedy
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #1909 Dátum: 2008.04.21 hétfő, 21:19:10 »

Nekem meg 1 maradt épp. Smiley Gyere Te is, ha ketten verjük az asztalt jobban borul!  eplus2
Nem tudom mit intéztél eddig, de szivesen oda adom, hogy lehessen mutogatni, hogy vazze ez is ford-os.
Most vettem egy másikat, de az nem fordos és csak 5600 volt.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1910 Dátum: 2008.04.21 hétfő, 23:15:32 »

Nem tudom mit intéztél eddig, de szivesen oda adom, hogy lehessen mutogatni, hogy vazze ez is ford-os.
Most vettem egy másikat, de az nem fordos és csak 5600 volt.

Még a Cromax-nál van, pénteken megyek be.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1911 Dátum: 2008.04.23 szerda, 18:03:06 »

A Cromax összekerverte a két szervízt, nem az Auto Fort, Petrányi (Kerepesi út) vizsgálta be a kerékőröket. Ott ki a kontaktunk?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1912 Dátum: 2008.04.23 szerda, 18:20:42 »

A Cromax összekerverte a két szervízt, nem az Auto Fort, Petrányi (Kerepesi út) vizsgálta be a kerékőröket. Ott ki a kontaktunk?
Neubrand Ákos (Áky)
« Utoljára szerkesztve: 2008.04.23 szerda, 22:41:03 írta wyctor » Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1913 Dátum: 2008.04.23 szerda, 22:30:44 »

Neubran Ákos (Áky)

 worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
hammond
Vendég
« Új hozzászólás #1914 Dátum: 2008.04.24 csütörtök, 11:05:26 »

Sziasztok!

Múlt év márc.-ban kezdtem el egy ajtó-belsô sarkainál jelentkezô rozsdásodás garanciális javítását intézni sopronban. 5 és fél éves mondeo kombi, végig vezetett szervizkönyves. fél év múlva jött válasz (kb 200 telefon után...), hogy elutasították a kérelmet.
nem nagyon akartam belenyugodni, és tovább próbálkoztam. pár hónap után megint felvetettem a kérelmet a soproniakkal, amire ismét elutasítás érkezett, meg egy olyan magyarázat, hogy ezt a hibát a szerviznek kellett volna idôben jelezni a ford felé. akkoriban szombathelyen szervizeltettem autót (mert lényegesen olcsóbban csinálták meg ugyanazt a munkát, ugyanazokkal az anyagokkal..) , tehát így a szombathelyi ford szervizt jelülték meg bûnbaknak.
irány szombathely!
kicsit csodálkozva néztek rám, hogy ezzel a dumával küldtek el sopronból, de a mûhelyfônök fölvette a jegyzôkönyvet (kicsit komolyabban, részletesebben, mint sopronban, pl. kérték a korábbi fényezés ford-szervizes számláját, amivel bizonyítottam, hogy csak ford-nál jett javítva a fényezés)
rétegvastagsákokat mért egy csomó helyen.
ezután megint nagy hatásszünet, pár hónap várakozás.
közben eladósorba került az autó, én meg beleunva a telefonálgatásokba, hogy hogy áll a kérelem, kijavíttattam az ajtókat (valamennyire)

3 nap múlva email a fordtól, hogy ELFOGADTÁK A KÉRELMET!!! (kb 400.000.- Ft értékben.)
 falbav
Na mindegy, ha nekem már nem is fontos, és az eladáskor egy forinttal sem kapok többet a gépért, azért megcsináltattam.
gyönyörû munkát végeztek, teljesen profi. kívül, belül megcsinálták, kifújták belülrôl valami cuccal, kívül új tömítôpaszta körben, és festés.

SZOMBATHELY, FORD STRAUSS FOREVER!  külön köszönet Frank Szabolcs mûhelyfônöknek.

hammond
Naplózva
Borzzz
Vendég
« Új hozzászólás #1915 Dátum: 2008.07.14 hétfő, 18:02:28 »

Sziasztok,

egy taxistól azt hallottam, hogy újpesten (IV. ker) valahol a vasút fölött átívelő felüljáró töve körül van egy Ford szerviz, amit ford márkaszervizből kilépett fiatalok visznek, állítólag nagyon jól (megvan a szaktudásuk) és rendesek, valamint olcsóbbak mint a márkaszerviz. Tudtok Ti erről valamit? Ismeri valaki miről lehet szó?

Előre is köszi,

Borzzz
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1916 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 10:05:05 »

Nos, ez szep tortenet. Amire oda kell figyelni ilyen esetekben, hogy az autora asszem 15ev rohadas gari VAN ! Amit kotelesek tudomasul venni barmellik hivatalos ford szervizben. Kifogasnak helye nincs ! Egyetlen egy buko lehet, ha nincs szervizkonyv, mert akkor azt tudjak hazudni, hogy latja ezert rohad, bezzeg ha ford szervizbe hordja, akkor nem rohad, vagy ha igen eszre veszik. Namost ez egy oltari nagy kampo duma, mert pl. nekem es sok mas kolleganak vezetett szervizkonyv ellenere SEM akartak eszre venni a hibat. En a Ford solymarnal javitattam meg az ajtokat. elvittem lefotoztak, kb. 1 het mulva felhivtka idopontot egyeztetni, elvittem megcsinaltak. Kb. 1 evig tartott es ujra elkezdett rohadni. Nah akkor mar kicsit mergesen, de vissz a solymarra, jah elotte Auto bevisz Petranyihoz, mivel az megiscsak kozelebb van mint Solymar, es mivel ok is hivatalos ford szerviz kotelesseguk fogadni a problemat. Persze elzavartak a rohadekok a gecbe, mondvan az en automra nincs is 15ev rohadas gari. Aztan felvilagositottam oket, hogy jobb lenne ha ismernek a sajat markajuk garancialis felteteleit. Nah akkor telefon beszelgetes...aztan o igen az On autojara valoban 15ev a gari. Ha mondom ezt eddig is tudtam...De azert jol elzavartak a picsbe...Ok, mentem Solymarra, +1nap szabi...Megneztek, lefotoztak...majd hivtak, hogy mikor mehetek. Ujabb nap szabi...elvittem...auto nelkul 1 hetig...aztan vegre kesz lett. Most azt varom,hogy ujra elojojjon a rohadas, es akkor irok egy kedves levelet a ford hungarianak, hogy a garancialis problemat nem voltak kepesek tartosan elharitani, ezert kerem az ajtok azonnali cserejet. Ha akadekoskodnak, akkor mek fogyasztovedelemhez, meg ha meg muxik akkor a TV ugyvedjehez stb. Felhaborito, hogy mennyire hulyenek nezik a vasarlot !
Az tuti, hogy nem fogok evente szabinapokat aldozni arra, hogy ujra lepacsmagoljak a rohado ajtokat.  gun
Oldjak meg vegervenyesen a problemat. Ellenkezo esetben le fogom szamlazni nekik az e miatt kiesett munkam dijjat. Jo vastagon fog majd a tollam az tuti.


Sziasztok!

Múlt év márc.-ban kezdtem el egy ajtó-belsô sarkainál jelentkezô rozsdásodás garanciális javítását intézni sopronban. 5 és fél éves mondeo kombi, végig vezetett szervizkönyves. fél év múlva jött válasz (kb 200 telefon után...), hogy elutasították a kérelmet.
nem nagyon akartam belenyugodni, és tovább próbálkoztam. pár hónap után megint felvetettem a kérelmet a soproniakkal, amire ismét elutasítás érkezett, meg egy olyan magyarázat, hogy ezt a hibát a szerviznek kellett volna idôben jelezni a ford felé. akkoriban szombathelyen szervizeltettem autót (mert lényegesen olcsóbban csinálták meg ugyanazt a munkát, ugyanazokkal az anyagokkal..) , tehát így a szombathelyi ford szervizt jelülték meg bûnbaknak.
irány szombathely!
kicsit csodálkozva néztek rám, hogy ezzel a dumával küldtek el sopronból, de a mûhelyfônök fölvette a jegyzôkönyvet (kicsit komolyabban, részletesebben, mint sopronban, pl. kérték a korábbi fényezés ford-szervizes számláját, amivel bizonyítottam, hogy csak ford-nál jett javítva a fényezés)
rétegvastagsákokat mért egy csomó helyen.
ezután megint nagy hatásszünet, pár hónap várakozás.
közben eladósorba került az autó, én meg beleunva a telefonálgatásokba, hogy hogy áll a kérelem, kijavíttattam az ajtókat (valamennyire)

3 nap múlva email a fordtól, hogy ELFOGADTÁK A KÉRELMET!!! (kb 400.000.- Ft értékben.)
 falbav
Na mindegy, ha nekem már nem is fontos, és az eladáskor egy forinttal sem kapok többet a gépért, azért megcsináltattam.
gyönyörû munkát végeztek, teljesen profi. kívül, belül megcsinálták, kifújták belülrôl valami cuccal, kívül új tömítôpaszta körben, és festés.

SZOMBATHELY, FORD STRAUSS FOREVER!  külön köszönet Frank Szabolcs mûhelyfônöknek.

hammond
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.31 csütörtök, 10:11:09 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #1917 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 10:18:28 »

.............
Az tuti, hogy nem fogok evente szabinapokat aldozni arra, hogy ujra lepacsmagoljak a rohado ajtokat.  gun
Oldjak meg vegervenyesen a problemat. Ellenkezo esetben le fogom szamlazni nekik az e miatt kiesett munkam dijjat. Jo vastagon fog majd a tollam az tuti.




Ajánlom figyelmedbe a Lakatos fényező topicba bemásolt szétvágott kasznis képeket. Probléma van az összes peremnél - 3asnál az ajtónál látszik, de kérdés mi lehet az üreges részeken? Mondjuk a hátsó sárvédőív és a doblemez peremezésénél. Ki kéne szedni a védődobot esetleg csomagtér burkolatokat és jól megnézni azt a környéket valószínű ugyanazzal a tömítőanyaggal "kezelték" mint az ajtót és folyik a rozsda patakokba! Lakkcipőnél járt egy 3as Mondeo nemrég, mire levakarta a rozsdát az ajtókról leesett a borítólemez - ajtócsere!
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1918 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 10:45:13 »

Nos, ez szep tortenet. Amire oda kell figyelni ilyen esetekben, hogy az autora asszem 15ev rohadas gari VAN !

Én max 12 évről tudok (többet talána csak a Mercedes vállal), de az is átrozsdásodási garancia, azaz ha belülről kifelé átlyukad a lemez.
Senki sem gondolhatja komolyan, hogy majd az autó 15 éves korában makulátlan rozsdamentesség elvárható, és ha kivirágzik valahol, akkor a gyár majd ingyé' újrafényez.
Az ilyen felhólyagzódást fényezési gari keretében javítják, ami viszont 6 év szokott lenni.

Tudtommal.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1919 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 10:54:47 »

Én max 12 évről tudok (többet talána csak a Mercedes vállal), de az is átrozsdásodási garancia, azaz ha belülről kifelé átlyukad a lemez.
Senki sem gondolhatja komolyan, hogy majd az autó 15 éves korában makulátlan rozsdamentesség elvárható, és ha kivirágzik valahol, akkor a gyár majd ingyé' újrafényez.
Az ilyen felhólyagzódást fényezési gari keretében javítják, ami viszont 6 év szokott lenni.

Tudtommal.

Bocs, lehet, hogy 12ev...Namost kulfoldon a rozsdas ajtokat egyszeruen cserelik. Ezert van annyi rohadt sok ajto a bontokban ami mind 1tol 1ig rohad.
Csak ez itt kerem szepen magyarorszag.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1920 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 11:16:31 »

Bocs, lehet, hogy 12ev...Namost kulfoldon a rozsdas ajtokat egyszeruen cserelik. Ezert van annyi rohadt sok ajto a bontokban ami mind 1tol 1ig rohad.
Csak ez itt kerem szepen magyarorszag.

Inkább keleteurópa. De te ne hagyd magad.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #1921 Dátum: 2009.05.21 csütörtök, 15:36:30 »

Már a TDCi-s topicban írtam, hogy volt egy kis kalamajka az egyik márkaszervizben.

Kicsit nagyon felhúztam magam, lévén hogy utazással együtt kb 4 órát pazaroltam el + kifizettem több mint 10 000 HUF-ot a nagy semmire.
Hétfő reggel bejelentkeztem a szervizbe, jeleztem hogy szeretném kérni a csúcsok felprogramozását, mert a tünetek nagyon arra mutattak, hogy az lesz a gond. A munkafelvevő először azt mondta, hogy azt csak akkor lehet, ha csúcsokat cserélnek. Erre elmondtam, hogy szerintem átmenetileg megoldja a problémát a beavatkozás amit Ő el is fogadott. Mikor odaértem a szervizbe nem mehettem be az autóm mellé!!! (ha tudtam volna hogy az autó biztosan kibír egy hosszabb ~ 70 km-es utat akkor már itt sarkon fordultam volna, de féltem, hogy megáll a technika aztán meg leshetek) Bő fél óra múlva jöttek a hibakóddal, majd láttam hogy elkezdik leolvasgatni a kódokat csúcsokról és egyre többen gyűlnek az autó köré. Majd a 1,5 óra múlva az autót elvitték próbaútra úgy, hogy esélyem se volt, hogy beleüljek és én is ott legyek. Pár perc múlva  jöttek ismét, hogy nincs jó hírük, 400m múlva előjött a 2336-os hibakód. Gyorsan hívtam volna VIK-et, aki sajnos akkor nem tudta felvenni, így belenyugodtam, hogy olyan trapák a csúcsok, hogy már a progizás nem segít rajta, és kifizettem a számlát. Majd hazafelé sikerült elérnem VIK-et, elmondtam hogy mi a szitu, és azt mondta, hogy Ő nem is biztos benne, hogy egyáltalán felprogramozták, mert 400m az nagyon kevés. Mondta hogy hazafelé ugorjak be hozzá és Ő tutira megcsinálja. Du. oda is adtam neki az autót és mikor visszakaptam semmi baja nem volt, csak felprogizta a csúcsokat. Azóta több mint 500 km-t mentem, és semmi gond.
Na ezek után nagyon berágtam és írtam egy levelet a szerviznek (már csak a magam megnyugtatása miatt is), hogy Pesten egy márkaszervizben kb 20 perc alatt orvosolták a problémát, és hibamentes az autó, valamint, hogy szíveskedjenek a „javításra” otthagyott összeget visszafizetni. Tegnap hívtak, hogy nem fizetnek, mert bla-bla-bla. Hogy Ők csak azt csinálták amit kértem, meg nem volt biztos hogy sikerül, meg miért nem akkor reklamáltam. Na mindegy, vagy 1/4 órát elbeszélgettünk.

A lényeg a lényeg, hogy volt róla régebben szó, hogy lehetne csinálni egy „FEKETE” listát azokról a helyekről, ahova vagy egyáltalán vagy csak bizonyos javítások okán nem szabad betérni

Biztos nagyon vékony a mezsgye a hitelrontás és az effajta információközlés között (azért nem írtam le most sem a szerviz nevét), de ha én esetleg a későbbiekben egy ilyen infót olvasnék a kiválasztott helyről, biztos jó messzire elkerülném.
(Pl. régebben azt is írtam ide, hogy a kollega TDCi-jében komplett motorvezérlést akartak cserélni. Vele is kifizettették a sok ezer forintot próbálkozásokra, aztán végül szintén VIK-nél kiderült, hogy rossz szoftvert töltöttek az autóra valamint lukas volt az intercooler.)
Ilyen infókkal szerintem nagyon sok pénzt, időt és idegeskedést meg lehetne spórolni legalább annak a jó pár embernek aki betér erre az oldalra.

Köszönöm a türelmet, aki végigolvasta!
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1922 Dátum: 2009.05.21 csütörtök, 16:03:13 »


Biztos nagyon vékony a mezsgye a hitelrontás és az effajta információközlés között (azért nem írtam le most sem a szerviz nevét), de ha én esetleg a későbbiekben egy ilyen infót olvasnék a kiválasztott helyről, biztos jó messzire elkerülném.
Nyugi, minden márka esetében ez megy a "márkaszervizelés" címén.
Írj levelet a ford hungarynak azzal, hogy adott esetben a Ford europe-t is szívesen tájékoztatod. (Ismerősöm járt úgy egy 0km-es szalon fókával, hogy a vezetőülés lábterébe befolyó vizet először ráfogták a klímára, majd következett az "ez ilyen, nem lehet vele mit csinálni", majd a fordH-val való levelezés után érdekes módon megtalálták a hiba okát és garanciában javították. )
Szerintem ha tárgyilagosan leírod a történetet (mi volt a gond, mit kértél, mit csináltak a munkalap szerint, mi lett az eredmény) a cég nevével, továbbá Vik szakvéleményét/megoldását melléteszed, mindenki el fogja tudni dönteni, megy-e oda vagy sem. Továbbá fel lehet ajánlani az érintett szerviznek a reagálás lehetőségét.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1923 Dátum: 2009.05.21 csütörtök, 16:08:36 »

Már a TDCi-s topicban írtam, hogy volt egy kis kalamajka az egyik márkaszervizben.

....
Köszönöm a türelmet, aki végigolvasta!


A szakszervíz hozzállásáról írt dolgaiddal mélységesen egyetértek...ű

azonban annyiban kell igazat adnom nekik, hogy még mész max 2-3 tanknyit és megit bekrepál a gép... szóval azért Vik-nek sincs aranykeze..

ez olyan, mint amikor a lukas gumiba defektsprayt fújnak... attól még a gumi lukas marad és meg kell javítani...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #1924 Dátum: 2009.05.21 csütörtök, 16:20:16 »

A szakszervíz hozzállásáról írt dolgaiddal mélységesen egyetértek...ű

azonban annyiban kell igazat adnom nekik, hogy még mész max 2-3 tanknyit és megit bekrepál a gép... szóval azért Vik-nek sincs aranykeze..

ez olyan, mint amikor a lukas gumiba defektsprayt fújnak... attól még a gumi lukas marad és meg kell javítani...
Ezzel tisztában vagyok-voltam, hogy ez csak ideiglenes megoldás. Mondtam is a szervízben, hogy ha 1—2 ezer km-t kibír, az már  nekem jó, csak ne maradjak autó nélkül.
(Ja, holnap hozom el a 4 új csúcsot)

Engem csak a nagy kontraszt zavar az állítólagos 400 hibamentes méter és a min. 500 km között…
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.21 csütörtök, 17:02:44 írta zsapeti » Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #1925 Dátum: 2009.05.21 csütörtök, 16:34:03 »

Nyugi, minden márka esetében ez megy a "márkaszervizelés" címén.
Írj levelet a ford hungarynak azzal, hogy adott esetben a Ford europe-t is szívesen tájékoztatod. (Ismerősöm járt úgy egy 0km-es szalon fókával, hogy a vezetőülés lábterébe befolyó vizet először ráfogták a klímára, majd következett az "ez ilyen, nem lehet vele mit csinálni", majd a fordH-val való levelezés után érdekes módon megtalálták a hiba okát és garanciában javították. )
Szerintem ha tárgyilagosan leírod a történetet (mi volt a gond, mit kértél, mit csináltak a munkalap szerint, mi lett az eredmény) a cég nevével, továbbá Vik szakvéleményét/megoldását melléteszed, mindenki el fogja tudni dönteni, megy-e oda vagy sem. Továbbá fel lehet ajánlani az érintett szerviznek a reagálás lehetőségét.
Ezt most felfogom tanulópénznek, nem nyesztetem tovább az ügyet.
Gondolkoztam azon, hogy felajánlom a lehetőségét hogy valamelyik itteni szervizben átnézhetik az autót, hogy nem lett rajta semmi cserélve, csak aki az IDS másik végén volt az értett is ahhoz amit csinál a másik szervizben. De én már nem akarok erre sem időt sem pedig pénzt szánni.

Ha csak mindenki leírja hogy mikor és mi történt vele valamelyik topicban, ahol éppen kibukik belőle a dolog, akkor ezt az egyébként nagyon sok hasznos infót senki nem fogja tudni felhasználni, főleg olyan látogató nem, aki csak betéved ide mert problémája van az autóval és épp szervizbe készül vele.

Egyébként felajánlottam – sőt kifejezetten kértem - a reagálás lehetőségét, de csak meghallgattak, néha még talán helyeseltek is jelezték, hogy nem áll módjukban az összeget visszafizetni és a végén még csak elnézést sem kértek.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #1926 Dátum: 2009.05.21 csütörtök, 17:37:19 »

Ezt most felfogom tanulópénznek, nem nyesztetem tovább az ügyet.
Gondolkoztam azon, hogy felajánlom a lehetőségét hogy valamelyik itteni szervizben átnézhetik az autót, hogy nem lett rajta semmi cserélve, csak aki az IDS másik végén volt az értett is ahhoz amit csinál a másik szervizben. De én már nem akarok erre sem időt sem pedig pénzt szánni.
Ha csak mindenki leírja hogy mikor és mi történt vele valamelyik topicban, ahol éppen kibukik belőle a dolog, akkor ezt az egyébként nagyon sok hasznos infót senki nem fogja tudni felhasználni, főleg olyan látogató nem, aki csak betéved ide mert problémája van az autóval és épp szervizbe készül vele.
Egyébként felajánlottam – sőt kifejezetten kértem - a reagálás lehetőségét, de csak meghallgattak, néha még talán helyeseltek is jelezték, hogy nem áll módjukban az összeget visszafizetni és a végén még csak elnézést sem kértek.
Egyetértek. Szerintem is lehetne egy "Fekete Mondeós történetek" topikot nyitni, ahol moderátori szerkesztés után, összegyűjthetők lennének az ilyen történetek/rossz tapasztalatok. Ennek szerintem az a feltétele, hogy tárgyilagos és sárdobálás nélküli legyen. Kommentálni pedig lehetne az off topicban, ha valaki akarja.
PL:

Szolgáltató: xy
Kifogás: lehúzás, túlszámlázás, szakmai hozzánemértés, stb.
Történet: a történet röviden
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.21 csütörtök, 17:41:59 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1927 Dátum: 2009.05.21 csütörtök, 21:38:23 »

A szakszervíz hozzállásáról írt dolgaiddal mélységesen egyetértek...ű

azonban annyiban kell igazat adnom nekik, hogy még mész max 2-3 tanknyit és megit bekrepál a gép... szóval azért Vik-nek sincs aranykeze..

ez olyan, mint amikor a lukas gumiba defektsprayt fújnak... attól még a gumi lukas marad és meg kell javítani...
Az, hogy bekrepál a gép 2-3 tankolás után, nem a szerviz hatásköre. Zsapeti féle történetben az a gáz, hogy a márkaszerviz nem azt csinálja, amiben a tulajjal megegyezett, és nem vallja be, hogy nem csinált semmi hasznosat, viszont kiszámláz 1,5óra munkát. Mire is?
mert:
- ha nem értenek egyet az ügyfél kérésével (mert ugye saját felelősségre azt csinálok a gépemmel, amit akarok), nem kell felvenni a melót.
- ha nem tudják megcsinálni, mert nem értenek hozzá/nem lehet megcsinálni, ne tegyenek úgy, mintha tettek volna valamit, de főleg ne számlázzák ki a semmit.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #1928 Dátum: 2009.05.21 csütörtök, 21:51:34 »

Az, hogy bekrepál a gép 2-3 tankolás után, nem a szerviz hatásköre. Zsapeti féle történetben az a gáz, hogy a márkaszerviz nem azt csinálja, amiben a tulajjal megegyezett, és nem vallja be, hogy nem csinált semmi hasznosat, viszont kiszámláz 1,5óra munkát. Mire is?
mert:
- ha nem értenek egyet az ügyfél kérésével (mert ugye saját felelősségre azt csinálok a gépemmel, amit akarok), nem kell felvenni a melót.
- ha nem tudják megcsinálni, mert nem értenek hozzá/nem lehet megcsinálni, ne tegyenek úgy, mintha tettek volna valamit, de főleg ne számlázzák ki a semmit.
Mire hazaértem Melóból volt itthon egy levél a szerviztől! Először azt hittem, hogy valami hivatalos bocsánatkérés, de nem. Csak egy másik városban lévő szalonjuk megszűnt hivatalosan máj. 1-el (ehhez képest én hétfőn reggel ott kezdtem és arra hivatkozván hogy a "szoftvert frissíteni kell" nem tudtak fogadni, de ez már csak lehet szőrszálhasogatás részemről) és mivel volt ott egyszer az autó javításon ezért nagyon fontos ügyfél vagyok számukra és ha elmegyek a már említett ominózus szervizükbe akkor kapok 5% kedvezményt! gun gun gun
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #1929 Dátum: 2009.05.21 csütörtök, 21:57:19 »

Egyetértek. Szerintem is lehetne egy "Fekete Mondeós történetek" topikot nyitni, ahol moderátori szerkesztés után, összegyűjthetők lennének az ilyen történetek/rossz tapasztalatok. Ennek szerintem az a feltétele, hogy tárgyilagos és sárdobálás nélküli legyen. Kommentálni pedig lehetne az off topicban, ha valaki akarja.
PL:

Szolgáltató: xy
Kifogás: lehúzás, túlszámlázás, szakmai hozzánemértés, stb.
Történet: a történet röviden

Valami ilyesmire gondoltam én is. Viszont ami nagyon fontos, hogy legalább egy dátum kellene, mert azért mindenhol van fluktuáció és hát lehet hogy aki annak idején pl. a rossz SW-t töltött fel a gépre az már nem dolgozik ott és az lett a legtutibb szerviz azóta.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1930 Dátum: 2009.05.22 péntek, 20:59:37 »

Valami ilyesmire gondoltam én is. Viszont ami nagyon fontos, hogy legalább egy dátum kellene, mert azért mindenhol van fluktuáció és hát lehet hogy aki annak idején pl. a rossz SW-t töltött fel a gépre az már nem dolgozik ott és az lett a legtutibb szerviz azóta.
Ezért kell a reagálási lehetőséget az érinett egység részére biztosítani.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #1931 Dátum: 2009.05.23 szombat, 08:23:14 »

Ezért kell a reagálási lehetőséget az érinett egység részére biztosítani.
Olyasmit kellene, mint a TC-on a népítélet. Ott is lehet reagálni, ha jól tudom.
Ja és itt is persze egy moderáción kellene átesnie minden bejegyzésnek, mielőtt kikerül az oldalra.
Persze ezek a bejegyzések nem csak a negatív élményekről szólhatnának, hanem a jókról is.
Vagy ugyan nem feltétlenül mszervíz, de sokszor előjön az is, hogy hova érdemes ZK-ért menni, ahol nem nyomják ki a szemét szerencsétlen autónak esetleg hideg motor mellett. Ez mindig megbeszélődik aztán pár hónap múlva megint jön a kérdés.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1932 Dátum: 2009.05.23 szombat, 09:21:21 »

Már a TDCi-s topicban írtam, hogy volt egy kis kalamajka az egyik márkaszervizben.

Kedves Zsapeti. A történeted bosszantó, és osztom a felháborodásod, de a fekete listát én aggályosnak találom.
Mi egy pici kis fórum vagyunk, és nincs pénzünk pereskedésre. Vegyük azt, hogy lecsapunk egy Szentmihályi  (vigyor3) szakszervízre, hogy ott így meg úgy becsaptak egy tagunkat. Erre jön ő,nem így volt, és mi bizonyítsuk az állításunkat... erre a fórumozó csendben eltűnik, mi meg itt maradunk a kulimászban. Moderáljuk a történetet? Hogyan? Te azt állítod, ami itt le van írva. Biztos, hogy nem programozták fel a csúcsokat? Nem. Tudod bizonyítani? Ismét a válasz: nem. Amúgy valószínűleg úgy volt, ahogy írod, de hát... másrészt meg egy szervízben ezrével javítják az autókat, a nagy számok törvénye alapján az sem kizárt, hogy a többi autót jól javították meg (meg az sem, hogy mindenkit átvernek).
Lenne nekem egy tuti tippem... ne hagyd ott az autót. Nem engednek be? wazz... miért nem... én nem hagynám ott az autót. Nem volt esélyed elmenni a tesztútra? Én nem adm ki a kezemből a kulcsot. Nekem egy drága autóm van (nekem az volt, az én anyagi körülményeimhez képest), és nem hagyom, hogy akárki belepiszkáljon... én állok be a műhelybe, és ha próbaút lenne, én vezetnék. vagy ha a szerelőnek kell kipróbálni, csak úgy mennék bele, hogy én ülök az anyós felén.
Nem azt mondom, hogy te vagy a hibás... de így elkerülheted az egészet. Láttad volna, megkeresik-e a kódokat, vagy nem.
Pont ezért nem akarják, hogy benn légy... akkor nem mehet az abrakadabra... én csak a saját szememnek hiszek.
Így nincsenek trükkök.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1933 Dátum: 2009.05.23 szombat, 09:33:52 »


Nem azt mondom, hogy te vagy a hibás... de így elkerülheted az egészet. Láttad volna, megkeresik-e a kódokat, vagy nem.
Pont ezért nem akarják, hogy benn légy... akkor nem mehet az abrakadabra... én csak a saját szememnek hiszek.
Így nincsenek trükkök.
Véleményes a dolog sajnos. Alapvetően igazad van.
Azonban nem minden esetben van lehetősége a tulajnak a gép mellett lenni, még akkor sem, ha a szerviz szerint lehetséges. Tréleren hozzák a gépet, dolgozni kell menni, stb.
Az eredmény tekintetében pedig legtöbbször marad a bosszankodás, mert a gépnek mennie kell, nincs idő arra, hogy napokat-heteket töltsön a gép szervizben, míg a vitás kérdés lerendeződik.

A fórum anyagi helyzetét és a pereskedési kérdéseket érintően igazad van, nem lenne szerencsés.
Azonban a totalcar népítélet szervizértékelőjéhez hasonlóan lehetne folytonos "szavazást" indítani egy dedikált topicban, szöveges vélemény nélkül, 1-5 skálával, 5-6 kérdéssel.
Valahogy így:
- kiszolgálás minősége
- tájékoztatás minősége
- alkatrészár
- rezsióradíj
- reklamálni/utógondozni kellett-e?
- szubjektív elégedettség a végeredménnyel

Ebből kijöhetne egy lista, ahol az egyes szervizek neve mellett állna a fórumozók összesített értékelése 1-5 skálán.
Ebbe nehéz lenne belekötni az érintetteknek.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1934 Dátum: 2009.05.23 szombat, 09:34:55 »

Olyasmit kellene, mint a TC-on a népítélet. Ott is lehet reagálni, ha jól tudom.
Ja és itt is persze egy moderáción kellene átesnie minden bejegyzésnek, mielőtt kikerül az oldalra.
Persze ezek a bejegyzések nem csak a negatív élményekről szólhatnának, hanem a jókról is.
Vagy ugyan nem feltétlenül mszervíz, de sokszor előjön az is, hogy hova érdemes ZK-ért menni, ahol nem nyomják ki a szemét szerencsétlen autónak esetleg hideg motor mellett. Ez mindig megbeszélődik aztán pár hónap múlva megint jön a kérdés.

Továbbra is javaslom a Ford Hungária megkeresését ajánlott levélben. Ez nem minősül hitelrontásnak, és a nyomatéka is nagyobb.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #1935 Dátum: 2009.05.23 szombat, 09:45:25 »

Kedves Zsapeti. A történeted bosszantó, és osztom a felháborodásod, de a fekete listát én aggályosnak találom.
Mi egy pici kis fórum vagyunk, és nincs pénzünk pereskedésre. Vegyük azt, hogy lecsapunk egy Szentmihályi  (vigyor3) szakszervízre, hogy ott így meg úgy becsaptak egy tagunkat. Erre jön ő,nem így volt, és mi bizonyítsuk az állításunkat... erre a fórumozó csendben eltűnik, mi meg itt maradunk a kulimászban. Moderáljuk a történetet? Hogyan? Te azt állítod, ami itt le van írva. Biztos, hogy nem programozták fel a csúcsokat? Nem. Tudod bizonyítani? Ismét a válasz: nem. Amúgy valószínűleg úgy volt, ahogy írod, de hát... másrészt meg egy szervízben ezrével javítják az autókat, a nagy számok törvénye alapján az sem kizárt, hogy a többi autót jól javították meg (meg az sem, hogy mindenkit átvernek).
Lenne nekem egy tuti tippem... ne hagyd ott az autót. Nem engednek be? wazz... miért nem... én nem hagynám ott az autót. Nem volt esélyed elmenni a tesztútra? Én nem adm ki a kezemből a kulcsot. Nekem egy drága autóm van (nekem az volt, az én anyagi körülményeimhez képest), és nem hagyom, hogy akárki belepiszkáljon... én állok be a műhelybe, és ha próbaút lenne, én vezetnék. vagy ha a szerelőnek kell kipróbálni, csak úgy mennék bele, hogy én ülök az anyós felén.
Nem azt mondom, hogy te vagy a hibás... de így elkerülheted az egészet. Láttad volna, megkeresik-e a kódokat, vagy nem.
Pont ezért nem akarják, hogy benn légy... akkor nem mehet az abrakadabra... én csak a saját szememnek hiszek.
Így nincsenek trükkök.
Igen, elfogadom ,hogy nehéz megoldani úgy ezt a felvetett kérdést, hogy senkinek se legyen belőle baja se most, se később (ezt semmiképpen sem szeretném-szerettem volna, írtam is hogy vékony a mezsgye...). Csak felvetettem ezt a problémát, ha kivitelezhető örülünk neki, ha nem akkor így jártunk.
Én tulajdonképpen csak arra céloztam, hogy ha valaki belefut valami jóba vagy rosszba, akkor azt általában megírja ide. És ha már egyszer gyűlik a sok infó, akkor azt talán össze lehetne gyűjteni.

De tényleg nem erőltetem a dolgot. Én levontam a tanulságot a részemről. Sajnos rá voltam kényszerülve erre a rossz választásra, nem mertem elindulni a 40°C-ban a gyerekkel hosszabb útra, és inkább beszaladtam az ominózus szervizbe. Bár ne tettem volna szomoru1


Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #1936 Dátum: 2009.05.23 szombat, 09:46:36 »

Véleményes a dolog sajnos. Alapvetően igazad van.
...
Ebbe nehéz lenne belekötni az érintetteknek.
eljen
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1937 Dátum: 2009.05.23 szombat, 09:48:51 »

Továbbra is javaslom a Ford Hungária megkeresését ajánlott levélben. Ez nem minősül hitelrontásnak, és a nyomatéka is nagyobb.

Ez viszont egy jó ötlet! Én nem azt mondom, hogy meghunyászkodni kell... aki ismer az tudja, hogy én már ráborítottam volna az asztalt.
Persze hogy le kell csapni rájuk!

A szervízpontozás nem rossz ötlet. Odaírhatjuk, hogy a fórumozók szubjektív véleményét képviseli.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #1938 Dátum: 2009.05.23 szombat, 09:51:35 »

Továbbra is javaslom a Ford Hungária megkeresését ajánlott levélben. Ez nem minősül hitelrontásnak, és a nyomatéka is nagyobb.
Az a baj, hogy szerintem nagyon körülményes lenne igazolni a dolgot. Nekem ez már nem ér meg annyit. Meg szerintem mire ennek az ügynek ezen az úton a végére kerülne a pont, addigra én már rég betanítottam az új csúcsokat is szomoru1
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1939 Dátum: 2009.05.23 szombat, 09:51:46 »

A gond az ezzel a "velemenyek" c. dologgal, hogy siman beirhatnak akar szervizek is jo vagy rossz tapasztalatokat. Van erre pelda boven a nepitelet rovatban is. Egymast lehuzogatjak a szervizek, es fenyezik sajat magukat. Nem tudhatod, hogy az uj tag tenyleg jo szandekkal ir egy jo vay rossz velemenyt, vagy valojaban O maga egy szerviz "tag".
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1940 Dátum: 2009.05.23 szombat, 09:52:50 »

Ez viszont egy jó ötlet! Én nem azt mondom, hogy meghunyászkodni kell... aki ismer az tudja, hogy én már ráborítottam volna az asztalt.
Persze hogy le kell csapni rájuk!

A szervízpontozás nem rossz ötlet. Odaírhatjuk, hogy a fórumozók szubjektív véleményét képviseli.

De ha szubjektiv velemenyet kepviseli, akkor kb. semmit nem er az egesz  Undecided
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1941 Dátum: 2009.05.23 szombat, 09:56:29 »

De ha szubjektiv velemenyet kepviseli, akkor kb. semmit nem er az egesz  Undecided

Miért, szerinted ez objektív lenne? Én aszondom,a szervíz jó (vagy rossz). És mi van, ha a jókedvem/rosszkedvem befolyásolt?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1942 Dátum: 2009.05.23 szombat, 10:43:40 »

Miért, szerinted ez objektív lenne? Én aszondom,a szervíz jó (vagy rossz). És mi van, ha a jókedvem/rosszkedvem befolyásolt?

A kedved ne befolyasoljon. A szempont inkabb a korrektseg legyen. Pl. Ne szamlazzanak 1orai munkaert 5orat stb. Mindenkinek lehetnek jo es rossz napjai.
En amit szempontnak tartok:

- Diagnosztika. Pontos vagy felre diagnosztizalt hiba.
- Munka elvegzesenek ideje
- Elvegzett munka korrektsege. Beleertve azt is, hogy a szerelo nem ul olajos ruhaban az otoba, mi elott az ulest letakarna stb.
- Ar. Tulszamlazas stb.

Vegulis ugye az a lenyeg, hogy egy adott hibat, vagy idoszakos szervizelest normalisan elvegezzen a szerviz. Ennyit kell elvarni, nem tobbet.

Attol, hogy morgos a szerelo, vagy eppen kedves totalisan lenyegtelen, mert ettol meg lehet nagyon jo, vagy nagyon rossz szerelo. En nem haverkodni mek a szervizbe, ennek megfeleloen hidegen hagy a szervizes muki viselkedese. A jo/rossz kedvet felre kell tenni, es a fent emlitett szempontokat pontozasos rendszerrel ertekelni. Ennek lenne ertelme, a tobbinek nemigen...
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.23 szombat, 10:48:04 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #1943 Dátum: 2009.05.27 szerda, 06:20:10 »

...
Mi egy pici kis fórum vagyunk, és nincs pénzünk pereskedésre. Vegyük azt, hogy lecsapunk egy Szentmihályi  (vigyor3) szakszervízre, hogy ott így meg úgy becsaptak egy tagunkat...
Szerintem itt senki sem javasolt fogyasztóvédelmi vagy érdekkképviseleti funkciókat. Egyszerűen a szervíz"szolgáltatás" /inkább nevezzük nemszolgáltatásnak/ igénybevétele során észlelt kellemetlen (szubjektív, de tárgyilagosan/tényszerűen megírt) tapasztalatokat szeretnénk kereshető formában látni, hogy mások is okulhassanak belőle. Nem "lecsapásról" van szó... Ha valaki nem adja a tapasztalat mellé a nevét, az akkor valóban csak pletyka és nem érdemli meg, hogy felkerüljön.
Ha a Te a gondolatmenetedet vagy érvelésedet elfogadnám, akkor pl. minden, más márkákat sértő, nyílt vagy burkolt kijelentést is törölnötök kellene a fórumról... Mert pl a paszuly gyártója pereskedhetne a Fórummal hitelrontás és egyéb címén, stb.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1944 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 13:17:20 »

Áthoztam a Tdci topicból, mert ide tartozik...

Az ember azért viszi szakszervízbe az autót, mert ott biztosan értenek hozzá, megfeleően felkészült szakemberek dolgoznak ott, ennyi erővel elvihettem volna a sarokra "Béla bácsihoz" is aki látott már elmenni az utcán ilyen autót és ezáltal ért hozzá és majd elkisérletezik vele, vagy bejön vagy nem.
A tulaj tényleg azért viszi márkaszervizbe a gépet, mert azt gondolja, hogy a számtalan ford embléma, a csili-vili ügyféltér és az egyenruhás szerelők, nyakkendős ügyfélteresek garanciát jelentenek bármire is. Először ezt gondolja. Azán beleszalad a tiédhez hasonló helyzetbe és átértékeli a fentieket.
Tanulópénz.
A klubtagok jó részének volt ilyen esete már. Sajnos.
Viszont a márkaszerviz helyett nem a kísérletezős sarki Bélabácsi a megoldás. Én pl. "maszek" szervizbe hordom a gépet, jó referenciákkal rendelkező ajánlat nyomán. Kicsit macerás, hogy minden kérdéssel külön helyre kell menni (általános szerviz-diesel spec kérdések-futómű-karosszéria) de így legalább nincs gond a javításokkal. Árban meg nem drágább. Ja, hogy pl. a Filep dieselnek nem csilivili az ügyféltere, és nem kínáltak meg kávéval? Kit érdekel, ha olyan alapossággal nézik meg a gépet és tájékoztatnak a problémákról, hogy az alapján megfelelő döntéseket lehet hozni.

Most a szervízel megy a huzavona, hogy a turó rossz volt, jogosan cserélték ki? avagy kutya baja volt és felleslegesen dobtam ki az ablakon egy halom pénzt. Az ő állaáspontjuk szerint a turbó volt rosz és ezáltal repedt meg és lyukadt ki a dugattyú. Pénteken viszek egy bírosági szakértőt nagyon remélem ő pontot tesz az ügy végére. Egyébként több ember megnézte a képet a dugattyúról, olyan is aki másik Ford szervízbe szerelő és ők egyértelműen kijelentették, hogy a nem megfeleő porlasztás miatt lett ilyen a dugattyú és a túrbónak semmi baja nem volt. A legjobb bizonyíték a leszerelt turbó lenne de mivel, azt le kellet adni így nem érek semmit vele sajnos a Cromax nem tudja vissza hozni.
Akkor most azon megy a méta, hogy a szerviz felelős-e az általa felállított diagnózisért és az abból eredő költségekért vagy nem, mert a döntés a tulajdonosé. A sztorit mindenképp meg kellene írnod a Ford Hungáriának (megfelelő erőforrások esetén a Ford Europe-nak), csak hogy ők is tudják, mit művelnek a ford logó árnyékában.

Hangsúlyozom, nem arról van szó, hogy a hiba a te oldaladon lenne, mert a tulaj mindig a szerviz által adott információk alapján tud dönteni. Azaz ha a szerviz hibás információval tudatosan vagy nem szándékoltan (nem teljes körültekintéssel és gondossággal felállított diagnózis) félrevezet, viselnie kell(ene) a felelősséget az ebből fakadó többletköltségekért. Erre persze mindig az a válasz, hogy a tulaj döntött úgy, hogy kicserélteti a turbót, meg miért fizessen a szerviz, hiszen a tulaj autója "gazdagodott" egy új turbóval....

sikeres küzdelmet, várjuk a remélhetően pozitív fejleményeket.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #1945 Dátum: 2009.09.12 szombat, 10:31:52 »

Sziasztok.
Érdeklödnék ,hogy Békés vagy Hajdu B.megyében nem e tud valaki egy jó szerelőt aki nem a szájával keresi a kenyerét .
Köszi.
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #1946 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 21:51:20 »

VIK, ha olvasod (Lurdy...), akkor keress meg pls PÜ-be!
Lenne egy kis gondom a verdával (lsd manuális váltó, kuplung topic) és szeretném valami megbízható szervízbe vinni...

Thx,
Kisbér
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1947 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 21:57:31 »

VIK, ha olvasod (Lurdy...), akkor keress meg pls PÜ-be!
Lenne egy kis gondom a verdával (lsd manuális váltó, kuplung topic) és szeretném valami megbízható szervízbe vinni...

Thx,
Kisbér
hali

elég ritkásan jár fel fórumra, jobban jársz, ha telón keresed őt  wave
Naplózva
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #1948 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 22:22:38 »

hali

elég ritkásan jár fel fórumra, jobban jársz, ha telón keresed őt  wave

Valaki megírja nekem PÜ-be a számát?
Thx...
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #1949 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 23:22:06 »

Sziasztok.
Érdeklödnék ,hogy Békés vagy Hajdu B.megyében nem e tud valaki egy jó szerelőt aki nem a szájával keresi a kenyerét .
Köszi.
http://mondeo.hu/index.php?topic=33.msg371386#msg371386
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.