Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:28:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Szakszervizek
>
Márkaszervizek
Oldalak:
1
...
32
33
34
35
36
37
38
[
39
]
40
41
42
43
44
45
46
47
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Márkaszervizek (Megtekintve 928450 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
vik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1900 Dátum:
2008.04.19 szombat, 20:02:58 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.04.15 kedd, 00:01:42
Gumis rakta fel, vagy Te?
Naplózva
Zoli79
Vendég
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1901 Dátum:
2008.04.19 szombat, 22:34:04 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.04.14 hétfő, 23:07:26
Igen, ami már felrakásnál elnyalódott. Levenni, meg nem is lehetett, a gumis verte le légkulcsal. Hát ez az, egy csavart, hogy lehet szakszerűtlenül feltenni? Az Auto Fort szerint a kerékőr kulcsot rosszul tettük rá... Kb. egy 5 éves gyerek megfelelő helyzetbe rá tudja illeszteni, olyan bonyolultsággal bír.
Hol lehet ilyen minőség ellenőrzési vizsgálatot kérni?
Ha gondolod elküldheted az enyémet is!
Az is ez a pont izés akármi.
Érekes, hogy csak 1-et nyalt el a négyből.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1902 Dátum:
2008.04.20 vasárnap, 11:45:49 »
Vajon egy márkaszervízben mennyiből pakolnák át egyik mondiból a V6os motort mindenestől a másikba (2szer kiszerelés, egyszer be)?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
fusim
Vendég
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1903 Dátum:
2008.04.20 vasárnap, 13:19:10 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.04.20 vasárnap, 11:45:49
Vajon egy márkaszervízben mennyiből pakolnák át egyik mondiból a V6os motort mindenestől a másikba (2szer kiszerelés, egyszer be)?
Marhasok idő több mint 200eFt szerintem de lehet dupla ennyi is
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1904 Dátum:
2008.04.20 vasárnap, 13:37:52 »
Idézetet írta: fusim - 2008.04.20 vasárnap, 13:19:10
Marhasok idő több mint 200eFt szerintem de lehet dupla ennyi is
Az kemény! Akkor egyértelmű, hogy oda viszem amit Krisztián (MKII) javasolt, mert ott állítólag 100ból megcsinálják 2 nap alatt. De az kispesten van, úgyhogy kellemes lesz odavinni a 2 kocsit innen a 13.kerületből, pláne ha mindkettőt vontatni kell. Egy paltós fuvar mennyi lehet?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1905 Dátum:
2008.04.20 vasárnap, 17:21:05 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.04.20 vasárnap, 13:37:52
Az kemény! Akkor egyértelmű, hogy oda viszem amit Krisztián (MKII) javasolt, mert ott állítólag 100ból megcsinálják 2 nap alatt. De az kispesten van, úgyhogy kellemes lesz odavinni a 2 kocsit innen a 13.kerületből, pláne ha mindkettőt vontatni kell. Egy paltós fuvar mennyi lehet?
Ha vontató kell, szólj, egyeztetünk időt
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1906 Dátum:
2008.04.20 vasárnap, 22:18:43 »
Idézetet írta: vik - 2008.04.19 szombat, 20:02:58
Gumis rakta fel, vagy Te?
Én raktam fel, a gumis verte le légkulcsal, mert nem lehetett leszedni.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1907 Dátum:
2008.04.20 vasárnap, 22:19:39 »
Idézetet írta: Zoli79 - 2008.04.19 szombat, 22:34:04
Ha gondolod elküldheted az enyémet is!
Az is ez a pont izés akármi.
Érekes, hogy csak 1-et nyalt el a négyből.
Nekem meg 1 maradt épp.
Gyere Te is, ha ketten verjük az asztalt jobban borul!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
speeedy
Vendég
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1908 Dátum:
2008.04.21 hétfő, 11:43:45 »
Sziasztok!
III. vagy XIII. kerületben tudtok "maszek" Ford szervízt?
Köszönöm, Speeedy
Naplózva
Zoli79
Vendég
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1909 Dátum:
2008.04.21 hétfő, 21:19:10 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.04.20 vasárnap, 22:19:39
Nekem meg 1 maradt épp.
Gyere Te is, ha ketten verjük az asztalt jobban borul!
Nem tudom mit intéztél eddig, de szivesen oda adom, hogy lehessen mutogatni, hogy vazze ez is ford-os.
Most vettem egy másikat, de az nem fordos és csak 5600 volt.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1910 Dátum:
2008.04.21 hétfő, 23:15:32 »
Idézetet írta: Zoli79 - 2008.04.21 hétfő, 21:19:10
Nem tudom mit intéztél eddig, de szivesen oda adom, hogy lehessen mutogatni, hogy vazze ez is ford-os.
Most vettem egy másikat, de az nem fordos és csak 5600 volt.
Még a Cromax-nál van, pénteken megyek be.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1911 Dátum:
2008.04.23 szerda, 18:03:06 »
A Cromax összekerverte a két szervízt, nem az Auto Fort, Petrányi (Kerepesi út) vizsgálta be a kerékőröket. Ott ki a kontaktunk?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1912 Dátum:
2008.04.23 szerda, 18:20:42 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.04.23 szerda, 18:03:06
A Cromax összekerverte a két szervízt, nem az Auto Fort, Petrányi (Kerepesi út) vizsgálta be a kerékőröket. Ott ki a kontaktunk?
Neubrand Ákos (Áky)
«
Utoljára szerkesztve: 2008.04.23 szerda, 22:41:03 írta wyctor
»
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1913 Dátum:
2008.04.23 szerda, 22:30:44 »
Idézetet írta: wyctor - 2008.04.23 szerda, 18:20:42
Neubran Ákos (Áky)
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
hammond
Vendég
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1914 Dátum:
2008.04.24 csütörtök, 11:05:26 »
Sziasztok!
Múlt év márc.-ban kezdtem el egy ajtó-belsô sarkainál jelentkezô rozsdásodás garanciális javítását intézni sopronban. 5 és fél éves mondeo kombi, végig vezetett szervizkönyves. fél év múlva jött válasz (kb 200 telefon után...), hogy elutasították a kérelmet.
nem nagyon akartam belenyugodni, és tovább próbálkoztam. pár hónap után megint felvetettem a kérelmet a soproniakkal, amire ismét elutasítás érkezett, meg egy olyan magyarázat, hogy ezt a hibát a szerviznek kellett volna idôben jelezni a ford felé. akkoriban szombathelyen szervizeltettem autót (mert lényegesen olcsóbban csinálták meg ugyanazt a munkát, ugyanazokkal az anyagokkal..) , tehát így a szombathelyi ford szervizt jelülték meg bûnbaknak.
irány szombathely!
kicsit csodálkozva néztek rám, hogy ezzel a dumával küldtek el sopronból, de a mûhelyfônök fölvette a jegyzôkönyvet (kicsit komolyabban, részletesebben, mint sopronban, pl. kérték a korábbi fényezés ford-szervizes számláját, amivel bizonyítottam, hogy csak ford-nál jett javítva a fényezés)
rétegvastagsákokat mért egy csomó helyen.
ezután megint nagy hatásszünet, pár hónap várakozás.
közben eladósorba került az autó, én meg beleunva a telefonálgatásokba, hogy hogy áll a kérelem, kijavíttattam az ajtókat (valamennyire)
3 nap múlva email a fordtól, hogy ELFOGADTÁK A KÉRELMET!!! (kb 400.000.- Ft értékben.)
Na mindegy, ha nekem már nem is fontos, és az eladáskor egy forinttal sem kapok többet a gépért, azért megcsináltattam.
gyönyörû munkát végeztek, teljesen profi. kívül, belül megcsinálták, kifújták belülrôl valami cuccal, kívül új tömítôpaszta körben, és festés.
SZOMBATHELY, FORD STRAUSS FOREVER! külön köszönet Frank Szabolcs mûhelyfônöknek.
hammond
Naplózva
Borzzz
Vendég
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1915 Dátum:
2008.07.14 hétfő, 18:02:28 »
Sziasztok,
egy taxistól azt hallottam, hogy újpesten (IV. ker) valahol a vasút fölött átívelő felüljáró töve körül van egy Ford szerviz, amit ford márkaszervizből kilépett fiatalok visznek, állítólag nagyon jól (megvan a szaktudásuk) és rendesek, valamint olcsóbbak mint a márkaszerviz. Tudtok Ti erről valamit? Ismeri valaki miről lehet szó?
Előre is köszi,
Borzzz
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1916 Dátum:
2008.07.31 csütörtök, 10:05:05 »
Nos, ez szep tortenet. Amire oda kell figyelni ilyen esetekben, hogy az autora asszem 15ev rohadas gari VAN ! Amit kotelesek tudomasul venni barmellik hivatalos ford szervizben. Kifogasnak helye nincs ! Egyetlen egy buko lehet, ha nincs szervizkonyv, mert akkor azt tudjak hazudni, hogy latja ezert rohad, bezzeg ha ford szervizbe hordja, akkor nem rohad, vagy ha igen eszre veszik. Namost ez egy oltari nagy kampo duma, mert pl. nekem es sok mas kolleganak vezetett szervizkonyv ellenere SEM akartak eszre venni a hibat. En a Ford solymarnal javitattam meg az ajtokat. elvittem lefotoztak, kb. 1 het mulva felhivtka idopontot egyeztetni, elvittem megcsinaltak. Kb. 1 evig tartott es ujra elkezdett rohadni. Nah akkor mar kicsit mergesen, de vissz a solymarra, jah elotte Auto bevisz Petranyihoz, mivel az megiscsak kozelebb van mint Solymar, es mivel ok is hivatalos ford szerviz kotelesseguk fogadni a problemat. Persze elzavartak a rohadekok a gecbe, mondvan az en automra nincs is 15ev rohadas gari. Aztan felvilagositottam oket, hogy jobb lenne ha ismernek a sajat markajuk garancialis felteteleit. Nah akkor telefon beszelgetes...aztan o igen az On autojara valoban 15ev a gari. Ha mondom ezt eddig is tudtam...De azert jol elzavartak a picsbe...Ok, mentem Solymarra, +1nap szabi...Megneztek, lefotoztak...majd hivtak, hogy mikor mehetek. Ujabb nap szabi...elvittem...auto nelkul 1 hetig...aztan vegre kesz lett. Most azt varom,hogy ujra elojojjon a rohadas, es akkor irok egy kedves levelet a ford hungarianak, hogy a garancialis problemat nem voltak kepesek tartosan elharitani, ezert kerem az ajtok azonnali cserejet. Ha akadekoskodnak, akkor mek fogyasztovedelemhez, meg ha meg muxik akkor a TV ugyvedjehez stb. Felhaborito, hogy mennyire hulyenek nezik a vasarlot !
Az tuti, hogy nem fogok evente szabinapokat aldozni arra, hogy ujra lepacsmagoljak a rohado ajtokat.
Oldjak meg vegervenyesen a problemat. Ellenkezo esetben le fogom szamlazni nekik az e miatt kiesett munkam dijjat. Jo vastagon fog majd a tollam az tuti.
Idézetet írta: hammond - 2008.04.24 csütörtök, 11:05:26
Sziasztok!
Múlt év márc.-ban kezdtem el egy ajtó-belsô sarkainál jelentkezô rozsdásodás garanciális javítását intézni sopronban. 5 és fél éves mondeo kombi, végig vezetett szervizkönyves. fél év múlva jött válasz (kb 200 telefon után...), hogy elutasították a kérelmet.
nem nagyon akartam belenyugodni, és tovább próbálkoztam. pár hónap után megint felvetettem a kérelmet a soproniakkal, amire ismét elutasítás érkezett, meg egy olyan magyarázat, hogy ezt a hibát a szerviznek kellett volna idôben jelezni a ford felé. akkoriban szombathelyen szervizeltettem autót (mert lényegesen olcsóbban csinálták meg ugyanazt a munkát, ugyanazokkal az anyagokkal..) , tehát így a szombathelyi ford szervizt jelülték meg bûnbaknak.
irány szombathely!
kicsit csodálkozva néztek rám, hogy ezzel a dumával küldtek el sopronból, de a mûhelyfônök fölvette a jegyzôkönyvet (kicsit komolyabban, részletesebben, mint sopronban, pl. kérték a korábbi fényezés ford-szervizes számláját, amivel bizonyítottam, hogy csak ford-nál jett javítva a fényezés)
rétegvastagsákokat mért egy csomó helyen.
ezután megint nagy hatásszünet, pár hónap várakozás.
közben eladósorba került az autó, én meg beleunva a telefonálgatásokba, hogy hogy áll a kérelem, kijavíttattam az ajtókat (valamennyire)
3 nap múlva email a fordtól, hogy ELFOGADTÁK A KÉRELMET!!! (kb 400.000.- Ft értékben.)
Na mindegy, ha nekem már nem is fontos, és az eladáskor egy forinttal sem kapok többet a gépért, azért megcsináltattam.
gyönyörû munkát végeztek, teljesen profi. kívül, belül megcsinálták, kifújták belülrôl valami cuccal, kívül új tömítôpaszta körben, és festés.
SZOMBATHELY, FORD STRAUSS FOREVER! külön köszönet Frank Szabolcs mûhelyfônöknek.
hammond
«
Utoljára szerkesztve: 2008.07.31 csütörtök, 10:11:09 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
fusim
Vendég
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1917 Dátum:
2008.07.31 csütörtök, 10:18:28 »
Idézetet írta: zacci - 2008.07.31 csütörtök, 10:05:05
.............
Az tuti, hogy nem fogok evente szabinapokat aldozni arra, hogy ujra lepacsmagoljak a rohado ajtokat.
Oldjak meg vegervenyesen a problemat. Ellenkezo esetben le fogom szamlazni nekik az e miatt kiesett munkam dijjat. Jo vastagon fog majd a tollam az tuti.
Ajánlom figyelmedbe a Lakatos fényező topicba bemásolt szétvágott kasznis képeket. Probléma van az összes peremnél - 3asnál az ajtónál látszik, de kérdés mi lehet az üreges részeken? Mondjuk a hátsó sárvédőív és a doblemez peremezésénél. Ki kéne szedni a védődobot esetleg csomagtér burkolatokat és jól megnézni azt a környéket valószínű ugyanazzal a tömítőanyaggal "kezelték" mint az ajtót és folyik a rozsda patakokba! Lakkcipőnél járt egy 3as Mondeo nemrég, mire levakarta a rozsdát az ajtókról leesett a borítólemez - ajtócsere!
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1918 Dátum:
2008.07.31 csütörtök, 10:45:13 »
Idézetet írta: zacci - 2008.07.31 csütörtök, 10:05:05
Nos, ez szep tortenet. Amire oda kell figyelni ilyen esetekben, hogy az autora asszem 15ev rohadas gari VAN !
Én max 12 évről tudok (többet talána csak a Mercedes vállal), de az is
átrozsdásodási
garancia, azaz ha belülről kifelé
átlyukad
a lemez.
Senki sem gondolhatja komolyan, hogy majd az autó 15 éves korában makulátlan rozsdamentesség elvárható, és ha kivirágzik valahol, akkor a gyár majd ingyé' újrafényez.
Az ilyen felhólyagzódást fényezési gari keretében javítják, ami viszont 6 év szokott lenni.
Tudtommal.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1919 Dátum:
2008.07.31 csütörtök, 10:54:47 »
Idézetet írta: Sakos - 2008.07.31 csütörtök, 10:45:13
Én max 12 évről tudok (többet talána csak a Mercedes vállal), de az is
átrozsdásodási
garancia, azaz ha belülről kifelé
átlyukad
a lemez.
Senki sem gondolhatja komolyan, hogy majd az autó 15 éves korában makulátlan rozsdamentesség elvárható, és ha kivirágzik valahol, akkor a gyár majd ingyé' újrafényez.
Az ilyen felhólyagzódást fényezési gari keretében javítják, ami viszont 6 év szokott lenni.
Tudtommal.
Bocs, lehet, hogy 12ev...Namost kulfoldon a rozsdas ajtokat egyszeruen cserelik. Ezert van annyi rohadt sok ajto a bontokban ami mind 1tol 1ig rohad.
Csak ez itt kerem szepen magyarorszag.
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1920 Dátum:
2008.07.31 csütörtök, 11:16:31 »
Idézetet írta: zacci - 2008.07.31 csütörtök, 10:54:47
Bocs, lehet, hogy 12ev...Namost kulfoldon a rozsdas ajtokat egyszeruen cserelik. Ezert van annyi rohadt sok ajto a bontokban ami mind 1tol 1ig rohad.
Csak ez itt kerem szepen magyarorszag.
Inkább keleteurópa. De te ne hagyd magad.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1921 Dátum:
2009.05.21 csütörtök, 15:36:30 »
Már a TDCi-s topicban írtam, hogy volt egy kis kalamajka az egyik márkaszervizben.
Kicsit nagyon felhúztam magam, lévén hogy utazással együtt kb 4 órát pazaroltam el + kifizettem több mint 10 000 HUF-ot a nagy semmire.
Hétfő reggel bejelentkeztem a szervizbe, jeleztem hogy szeretném kérni a csúcsok felprogramozását, mert a tünetek nagyon arra mutattak, hogy az lesz a gond. A munkafelvevő először azt mondta, hogy azt csak akkor lehet, ha csúcsokat cserélnek. Erre elmondtam, hogy szerintem átmenetileg megoldja a problémát a beavatkozás amit Ő el is fogadott. Mikor odaértem a szervizbe nem mehettem be az autóm mellé!!! (ha tudtam volna hogy az autó biztosan kibír egy hosszabb ~ 70 km-es utat akkor már itt sarkon fordultam volna, de féltem, hogy megáll a technika aztán meg leshetek) Bő fél óra múlva jöttek a hibakóddal, majd láttam hogy elkezdik leolvasgatni a kódokat csúcsokról és egyre többen gyűlnek az autó köré. Majd a 1,5 óra múlva az autót elvitték próbaútra úgy, hogy esélyem se volt, hogy beleüljek és én is ott legyek. Pár perc múlva jöttek ismét, hogy nincs jó hírük, 400m múlva előjött a 2336-os hibakód. Gyorsan hívtam volna VIK-et, aki sajnos akkor nem tudta felvenni, így belenyugodtam, hogy olyan trapák a csúcsok, hogy már a progizás nem segít rajta, és kifizettem a számlát. Majd hazafelé sikerült elérnem VIK-et, elmondtam hogy mi a szitu, és azt mondta, hogy Ő nem is biztos benne, hogy egyáltalán felprogramozták, mert 400m az nagyon kevés. Mondta hogy hazafelé ugorjak be hozzá és Ő tutira megcsinálja. Du. oda is adtam neki az autót és mikor visszakaptam semmi baja nem volt, csak felprogizta a csúcsokat. Azóta több mint 500 km-t mentem, és semmi gond.
Na ezek után nagyon berágtam és írtam egy levelet a szerviznek (már csak a magam megnyugtatása miatt is), hogy Pesten egy márkaszervizben kb 20 perc alatt orvosolták a problémát, és hibamentes az autó, valamint, hogy szíveskedjenek a „javításra” otthagyott összeget visszafizetni. Tegnap hívtak, hogy nem fizetnek, mert bla-bla-bla. Hogy Ők csak azt csinálták amit kértem, meg nem volt biztos hogy sikerül, meg miért nem akkor reklamáltam. Na mindegy, vagy 1/4 órát elbeszélgettünk.
A lényeg a lényeg, hogy volt róla régebben szó, hogy lehetne csinálni egy „FEKETE” listát azokról a helyekről, ahova vagy egyáltalán vagy csak bizonyos javítások okán nem szabad betérni
Biztos nagyon vékony a mezsgye a hitelrontás és az effajta információközlés között (azért nem írtam le most sem a szerviz nevét), de ha én esetleg a későbbiekben egy ilyen infót olvasnék a kiválasztott helyről, biztos jó messzire elkerülném.
(Pl. régebben azt is írtam ide, hogy a kollega TDCi-jében komplett motorvezérlést akartak cserélni. Vele is kifizettették a sok ezer forintot próbálkozásokra, aztán végül szintén VIK-nél kiderült, hogy rossz szoftvert töltöttek az autóra valamint lukas volt az intercooler.)
Ilyen infókkal szerintem nagyon sok pénzt, időt és idegeskedést meg lehetne spórolni legalább annak a jó pár embernek aki betér erre az oldalra.
Köszönöm a türelmet, aki végigolvasta!
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1922 Dátum:
2009.05.21 csütörtök, 16:03:13 »
Idézetet írta: zsapeti - 2009.05.21 csütörtök, 15:36:30
Biztos nagyon vékony a mezsgye a hitelrontás és az effajta információközlés között (azért nem írtam le most sem a szerviz nevét), de ha én esetleg a későbbiekben egy ilyen infót olvasnék a kiválasztott helyről, biztos jó messzire elkerülném.
Nyugi, minden márka esetében ez megy a "márkaszervizelés" címén.
Írj levelet a ford hungarynak azzal, hogy adott esetben a Ford europe-t is szívesen tájékoztatod. (Ismerősöm járt úgy egy 0km-es szalon fókával, hogy a vezetőülés lábterébe befolyó vizet először ráfogták a klímára, majd következett az "ez ilyen, nem lehet vele mit csinálni", majd a fordH-val való levelezés után érdekes módon megtalálták a hiba okát és garanciában javították. )
Szerintem ha tárgyilagosan leírod a történetet (mi volt a gond, mit kértél, mit csináltak a munkalap szerint, mi lett az eredmény) a cég nevével, továbbá Vik szakvéleményét/megoldását melléteszed, mindenki el fogja tudni dönteni, megy-e oda vagy sem. Továbbá fel lehet ajánlani az érintett szerviznek a reagálás lehetőségét.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1923 Dátum:
2009.05.21 csütörtök, 16:08:36 »
Idézetet írta: zsapeti - 2009.05.21 csütörtök, 15:36:30
Már a TDCi-s topicban írtam, hogy volt egy kis kalamajka az egyik márkaszervizben.
....
Köszönöm a türelmet, aki végigolvasta!
A szakszervíz hozzállásáról írt dolgaiddal mélységesen egyetértek...ű
azonban annyiban kell igazat adnom nekik, hogy még mész max 2-3 tanknyit és megit bekrepál a gép... szóval azért Vik-nek sincs aranykeze..
ez olyan, mint amikor a lukas gumiba defektsprayt fújnak... attól még a gumi lukas marad és meg kell javítani...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1924 Dátum:
2009.05.21 csütörtök, 16:20:16 »
Idézetet írta: baloght - 2009.05.21 csütörtök, 16:08:36
A szakszervíz hozzállásáról írt dolgaiddal mélységesen egyetértek...ű
azonban annyiban kell igazat adnom nekik, hogy még mész max 2-3 tanknyit és megit bekrepál a gép... szóval azért Vik-nek sincs aranykeze..
ez olyan, mint amikor a lukas gumiba defektsprayt fújnak... attól még a gumi lukas marad és meg kell javítani...
Ezzel tisztában vagyok-voltam, hogy ez csak ideiglenes megoldás. Mondtam is a szervízben, hogy ha 1—2 ezer km-t kibír, az már nekem jó, csak ne maradjak autó nélkül.
(Ja, holnap hozom el a 4 új csúcsot)
Engem csak a nagy kontraszt zavar az állítólagos 400 hibamentes méter és a min. 500 km között…
«
Utoljára szerkesztve: 2009.05.21 csütörtök, 17:02:44 írta zsapeti
»
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1925 Dátum:
2009.05.21 csütörtök, 16:34:03 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.05.21 csütörtök, 16:03:13
Nyugi, minden márka esetében ez megy a "márkaszervizelés" címén.
Írj levelet a ford hungarynak azzal, hogy adott esetben a Ford europe-t is szívesen tájékoztatod. (Ismerősöm járt úgy egy 0km-es szalon fókával, hogy a vezetőülés lábterébe befolyó vizet először ráfogták a klímára, majd következett az "ez ilyen, nem lehet vele mit csinálni", majd a fordH-val való levelezés után érdekes módon megtalálták a hiba okát és garanciában javították. )
Szerintem ha tárgyilagosan leírod a történetet (mi volt a gond, mit kértél, mit csináltak a munkalap szerint, mi lett az eredmény) a cég nevével, továbbá Vik szakvéleményét/megoldását melléteszed, mindenki el fogja tudni dönteni, megy-e oda vagy sem. Továbbá fel lehet ajánlani az érintett szerviznek a reagálás lehetőségét.
Ezt most felfogom tanulópénznek, nem nyesztetem tovább az ügyet.
Gondolkoztam azon, hogy felajánlom a lehetőségét hogy valamelyik itteni szervizben átnézhetik az autót, hogy nem lett rajta semmi cserélve, csak aki az IDS másik végén volt az értett is ahhoz amit csinál a másik szervizben. De én már nem akarok erre sem időt sem pedig pénzt szánni.
Ha csak mindenki leírja hogy mikor és mi történt vele valamelyik topicban, ahol éppen kibukik belőle a dolog, akkor ezt az egyébként nagyon sok hasznos infót senki nem fogja tudni felhasználni, főleg olyan látogató nem, aki csak betéved ide mert problémája van az autóval és épp szervizbe készül vele.
Egyébként felajánlottam – sőt kifejezetten kértem - a reagálás lehetőségét, de csak meghallgattak, néha még talán helyeseltek is jelezték, hogy nem áll módjukban az összeget visszafizetni és a végén még csak elnézést sem kértek.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1926 Dátum:
2009.05.21 csütörtök, 17:37:19 »
Idézetet írta: zsapeti - 2009.05.21 csütörtök, 16:34:03
Ezt most felfogom tanulópénznek, nem nyesztetem tovább az ügyet.
Gondolkoztam azon, hogy felajánlom a lehetőségét hogy valamelyik itteni szervizben átnézhetik az autót, hogy nem lett rajta semmi cserélve, csak aki az IDS másik végén volt az értett is ahhoz amit csinál a másik szervizben. De én már nem akarok erre sem időt sem pedig pénzt szánni.
Ha csak mindenki leírja hogy mikor és mi történt vele valamelyik topicban, ahol éppen kibukik belőle a dolog, akkor ezt az egyébként nagyon sok hasznos infót senki nem fogja tudni felhasználni, főleg olyan látogató nem, aki csak betéved ide mert problémája van az autóval és épp szervizbe készül vele.
Egyébként felajánlottam – sőt kifejezetten kértem - a reagálás lehetőségét, de csak meghallgattak, néha még talán helyeseltek is jelezték, hogy nem áll módjukban az összeget visszafizetni és a végén még csak elnézést sem kértek.
Egyetértek. Szerintem is lehetne egy "Fekete Mondeós történetek" topikot nyitni, ahol moderátori szerkesztés után, összegyűjthetők lennének az ilyen történetek/rossz tapasztalatok. Ennek szerintem az a feltétele, hogy tárgyilagos és sárdobálás nélküli legyen. Kommentálni pedig lehetne az off topicban, ha valaki akarja.
PL:
Szolgáltató:
xy
Kifogás:
lehúzás, túlszámlázás, szakmai hozzánemértés, stb.
Történet:
a történet röviden
«
Utoljára szerkesztve: 2009.05.21 csütörtök, 17:41:59 írta francoe
»
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1927 Dátum:
2009.05.21 csütörtök, 21:38:23 »
Idézetet írta: baloght - 2009.05.21 csütörtök, 16:08:36
A szakszervíz hozzállásáról írt dolgaiddal mélységesen egyetértek...ű
azonban annyiban kell igazat adnom nekik, hogy még mész max 2-3 tanknyit és megit bekrepál a gép... szóval azért Vik-nek sincs aranykeze..
ez olyan, mint amikor a lukas gumiba defektsprayt fújnak... attól még a gumi lukas marad és meg kell javítani...
Az, hogy bekrepál a gép 2-3 tankolás után, nem a szerviz hatásköre. Zsapeti féle történetben az a gáz, hogy a márkaszerviz nem azt csinálja, amiben a tulajjal megegyezett, és nem vallja be, hogy nem csinált semmi hasznosat, viszont kiszámláz 1,5óra munkát. Mire is?
mert:
- ha nem értenek egyet az ügyfél kérésével (mert ugye saját felelősségre azt csinálok a gépemmel, amit akarok), nem kell felvenni a melót.
- ha nem tudják megcsinálni, mert nem értenek hozzá/nem lehet megcsinálni, ne tegyenek úgy, mintha tettek volna valamit, de főleg ne számlázzák ki a semmit.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1928 Dátum:
2009.05.21 csütörtök, 21:51:34 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.05.21 csütörtök, 21:38:23
Az, hogy bekrepál a gép 2-3 tankolás után, nem a szerviz hatásköre. Zsapeti féle történetben az a gáz, hogy a márkaszerviz nem azt csinálja, amiben a tulajjal megegyezett, és nem vallja be, hogy nem csinált semmi hasznosat, viszont kiszámláz 1,5óra munkát. Mire is?
mert:
- ha nem értenek egyet az ügyfél kérésével (mert ugye saját felelősségre azt csinálok a gépemmel, amit akarok), nem kell felvenni a melót.
- ha nem tudják megcsinálni, mert nem értenek hozzá/nem lehet megcsinálni, ne tegyenek úgy, mintha tettek volna valamit, de főleg ne számlázzák ki a semmit.
Mire hazaértem Melóból volt itthon egy levél a szerviztől! Először azt hittem, hogy valami hivatalos bocsánatkérés, de nem. Csak egy másik városban lévő szalonjuk megszűnt hivatalosan máj. 1-el (ehhez képest én hétfőn reggel ott kezdtem és arra hivatkozván hogy a "szoftvert frissíteni kell" nem tudtak fogadni, de ez már csak lehet szőrszálhasogatás részemről) és mivel volt ott egyszer az autó javításon ezért nagyon fontos ügyfél vagyok számukra és ha elmegyek a már említett ominózus szervizükbe akkor kapok 5% kedvezményt!
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1929 Dátum:
2009.05.21 csütörtök, 21:57:19 »
Idézetet írta: francoe - 2009.05.21 csütörtök, 17:37:19
Egyetértek. Szerintem is lehetne egy "Fekete Mondeós történetek" topikot nyitni, ahol moderátori szerkesztés után, összegyűjthetők lennének az ilyen történetek/rossz tapasztalatok. Ennek szerintem az a feltétele, hogy tárgyilagos és sárdobálás nélküli legyen. Kommentálni pedig lehetne az off topicban, ha valaki akarja.
PL:
Szolgáltató:
xy
Kifogás:
lehúzás, túlszámlázás, szakmai hozzánemértés, stb.
Történet:
a történet röviden
Valami ilyesmire gondoltam én is. Viszont ami nagyon fontos, hogy legalább egy dátum kellene, mert azért mindenhol van fluktuáció és hát lehet hogy aki annak idején pl. a rossz SW-t töltött fel a gépre az már nem dolgozik ott és az lett a legtutibb szerviz azóta.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1930 Dátum:
2009.05.22 péntek, 20:59:37 »
Idézetet írta: zsapeti - 2009.05.21 csütörtök, 21:57:19
Valami ilyesmire gondoltam én is. Viszont ami nagyon fontos, hogy legalább egy dátum kellene, mert azért mindenhol van fluktuáció és hát lehet hogy aki annak idején pl. a rossz SW-t töltött fel a gépre az már nem dolgozik ott és az lett a legtutibb szerviz azóta.
Ezért kell a reagálási lehetőséget az érinett egység részére biztosítani.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1931 Dátum:
2009.05.23 szombat, 08:23:14 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.05.22 péntek, 20:59:37
Ezért kell a reagálási lehetőséget az érinett egység részére biztosítani.
Olyasmit kellene, mint a TC-on a népítélet. Ott is lehet reagálni, ha jól tudom.
Ja és itt is persze egy moderáción kellene átesnie minden bejegyzésnek, mielőtt kikerül az oldalra.
Persze ezek a bejegyzések nem csak a negatív élményekről szólhatnának, hanem a jókról is.
Vagy ugyan nem feltétlenül mszervíz, de sokszor előjön az is, hogy hova érdemes ZK-ért menni, ahol nem nyomják ki a szemét szerencsétlen autónak esetleg hideg motor mellett. Ez mindig megbeszélődik aztán pár hónap múlva megint jön a kérdés.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1932 Dátum:
2009.05.23 szombat, 09:21:21 »
Idézetet írta: zsapeti - 2009.05.21 csütörtök, 15:36:30
Már a TDCi-s topicban írtam, hogy volt egy kis kalamajka az egyik márkaszervizben.
Kedves Zsapeti. A történeted bosszantó, és osztom a felháborodásod, de a fekete listát én aggályosnak találom.
Mi egy pici kis fórum vagyunk, és nincs pénzünk pereskedésre. Vegyük azt, hogy lecsapunk egy Szentmihályi (
) szakszervízre, hogy ott így meg úgy becsaptak egy tagunkat. Erre jön ő,nem így volt, és mi bizonyítsuk az állításunkat... erre a fórumozó csendben eltűnik, mi meg itt maradunk a kulimászban. Moderáljuk a történetet? Hogyan? Te azt állítod, ami itt le van írva. Biztos, hogy nem programozták fel a csúcsokat? Nem. Tudod bizonyítani? Ismét a válasz: nem. Amúgy valószínűleg úgy volt, ahogy írod, de hát... másrészt meg egy szervízben ezrével javítják az autókat, a nagy számok törvénye alapján az sem kizárt, hogy a többi autót jól javították meg (meg az sem, hogy mindenkit átvernek).
Lenne nekem egy tuti tippem... ne hagyd ott az autót. Nem engednek be? wazz... miért nem... én nem hagynám ott az autót. Nem volt esélyed elmenni a tesztútra? Én nem adm ki a kezemből a kulcsot. Nekem egy drága autóm van (nekem az volt, az én anyagi körülményeimhez képest), és nem hagyom, hogy akárki belepiszkáljon... én állok be a műhelybe, és ha próbaút lenne, én vezetnék. vagy ha a szerelőnek kell kipróbálni, csak úgy mennék bele, hogy én ülök az anyós felén.
Nem azt mondom, hogy te vagy a hibás... de így elkerülheted az egészet. Láttad volna, megkeresik-e a kódokat, vagy nem.
Pont ezért nem akarják, hogy benn légy... akkor nem mehet az abrakadabra... én csak a saját szememnek hiszek.
Így nincsenek trükkök.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1933 Dátum:
2009.05.23 szombat, 09:33:52 »
Idézetet írta: Angel - 2009.05.23 szombat, 09:21:21
Nem azt mondom, hogy te vagy a hibás... de így elkerülheted az egészet. Láttad volna, megkeresik-e a kódokat, vagy nem.
Pont ezért nem akarják, hogy benn légy... akkor nem mehet az abrakadabra... én csak a saját szememnek hiszek.
Így nincsenek trükkök.
Véleményes a dolog sajnos. Alapvetően igazad van.
Azonban nem minden esetben van lehetősége a tulajnak a gép mellett lenni, még akkor sem, ha a szerviz szerint lehetséges. Tréleren hozzák a gépet, dolgozni kell menni, stb.
Az eredmény tekintetében pedig legtöbbször marad a bosszankodás, mert a gépnek mennie kell, nincs idő arra, hogy napokat-heteket töltsön a gép szervizben, míg a vitás kérdés lerendeződik.
A fórum anyagi helyzetét és a pereskedési kérdéseket érintően igazad van, nem lenne szerencsés.
Azonban a totalcar népítélet szervizértékelőjéhez hasonlóan lehetne folytonos "szavazást" indítani egy dedikált topicban, szöveges vélemény nélkül, 1-5 skálával, 5-6 kérdéssel.
Valahogy így:
- kiszolgálás minősége
- tájékoztatás minősége
- alkatrészár
- rezsióradíj
- reklamálni/utógondozni kellett-e?
- szubjektív elégedettség a végeredménnyel
Ebből kijöhetne egy lista, ahol az egyes szervizek neve mellett állna a fórumozók összesített értékelése 1-5 skálán.
Ebbe nehéz lenne belekötni az érintetteknek.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1934 Dátum:
2009.05.23 szombat, 09:34:55 »
Idézetet írta: zsapeti - 2009.05.23 szombat, 08:23:14
Olyasmit kellene, mint a TC-on a népítélet. Ott is lehet reagálni, ha jól tudom.
Ja és itt is persze egy moderáción kellene átesnie minden bejegyzésnek, mielőtt kikerül az oldalra.
Persze ezek a bejegyzések nem csak a negatív élményekről szólhatnának, hanem a jókról is.
Vagy ugyan nem feltétlenül mszervíz, de sokszor előjön az is, hogy hova érdemes ZK-ért menni, ahol nem nyomják ki a szemét szerencsétlen autónak esetleg hideg motor mellett. Ez mindig megbeszélődik aztán pár hónap múlva megint jön a kérdés.
Továbbra is javaslom a Ford Hungária megkeresését ajánlott levélben. Ez nem minősül hitelrontásnak, és a nyomatéka is nagyobb.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1935 Dátum:
2009.05.23 szombat, 09:45:25 »
Idézetet írta: Angel - 2009.05.23 szombat, 09:21:21
Kedves Zsapeti. A történeted bosszantó, és osztom a felháborodásod, de a fekete listát én aggályosnak találom.
Mi egy pici kis fórum vagyunk, és nincs pénzünk pereskedésre. Vegyük azt, hogy lecsapunk egy Szentmihályi (
) szakszervízre, hogy ott így meg úgy becsaptak egy tagunkat. Erre jön ő,nem így volt, és mi bizonyítsuk az állításunkat... erre a fórumozó csendben eltűnik, mi meg itt maradunk a kulimászban. Moderáljuk a történetet? Hogyan? Te azt állítod, ami itt le van írva. Biztos, hogy nem programozták fel a csúcsokat? Nem. Tudod bizonyítani? Ismét a válasz: nem. Amúgy valószínűleg úgy volt, ahogy írod, de hát... másrészt meg egy szervízben ezrével javítják az autókat, a nagy számok törvénye alapján az sem kizárt, hogy a többi autót jól javították meg (meg az sem, hogy mindenkit átvernek).
Lenne nekem egy tuti tippem... ne hagyd ott az autót. Nem engednek be? wazz... miért nem... én nem hagynám ott az autót. Nem volt esélyed elmenni a tesztútra? Én nem adm ki a kezemből a kulcsot. Nekem egy drága autóm van (nekem az volt, az én anyagi körülményeimhez képest), és nem hagyom, hogy akárki belepiszkáljon... én állok be a műhelybe, és ha próbaút lenne, én vezetnék. vagy ha a szerelőnek kell kipróbálni, csak úgy mennék bele, hogy én ülök az anyós felén.
Nem azt mondom, hogy te vagy a hibás... de így elkerülheted az egészet. Láttad volna, megkeresik-e a kódokat, vagy nem.
Pont ezért nem akarják, hogy benn légy... akkor nem mehet az abrakadabra... én csak a saját szememnek hiszek.
Így nincsenek trükkök.
Igen, elfogadom ,hogy nehéz megoldani úgy ezt a felvetett kérdést, hogy senkinek se legyen belőle baja se most, se később (ezt semmiképpen sem szeretném-szerettem volna, írtam is hogy vékony a mezsgye...). Csak felvetettem ezt a problémát, ha kivitelezhető örülünk neki, ha nem akkor így jártunk.
Én tulajdonképpen csak arra céloztam, hogy ha valaki belefut valami jóba vagy rosszba, akkor azt általában megírja ide. És ha már egyszer gyűlik a sok infó, akkor azt talán össze lehetne gyűjteni.
De tényleg nem erőltetem a dolgot. Én levontam a tanulságot a részemről. Sajnos rá voltam kényszerülve erre a rossz választásra, nem mertem elindulni a 40°C-ban a gyerekkel hosszabb útra, és inkább beszaladtam az ominózus szervizbe. Bár ne tettem volna
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1936 Dátum:
2009.05.23 szombat, 09:46:36 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.05.23 szombat, 09:33:52
Véleményes a dolog sajnos. Alapvetően igazad van.
...
Ebbe nehéz lenne belekötni az érintetteknek.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1937 Dátum:
2009.05.23 szombat, 09:48:51 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.05.23 szombat, 09:34:55
Továbbra is javaslom a Ford Hungária megkeresését ajánlott levélben. Ez nem minősül hitelrontásnak, és a nyomatéka is nagyobb.
Ez viszont egy jó ötlet! Én nem azt mondom, hogy meghunyászkodni kell... aki ismer az tudja, hogy én már ráborítottam volna az asztalt.
Persze hogy le kell csapni rájuk!
A szervízpontozás nem rossz ötlet. Odaírhatjuk, hogy a fórumozók szubjektív véleményét képviseli.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1938 Dátum:
2009.05.23 szombat, 09:51:35 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.05.23 szombat, 09:34:55
Továbbra is javaslom a Ford Hungária megkeresését ajánlott levélben. Ez nem minősül hitelrontásnak, és a nyomatéka is nagyobb.
Az a baj, hogy szerintem nagyon körülményes lenne igazolni a dolgot. Nekem ez már nem ér meg annyit. Meg szerintem mire ennek az ügynek ezen az úton a végére kerülne a pont, addigra én már rég betanítottam az új csúcsokat is
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1939 Dátum:
2009.05.23 szombat, 09:51:46 »
A gond az ezzel a "velemenyek" c. dologgal, hogy siman beirhatnak akar szervizek is jo vagy rossz tapasztalatokat. Van erre pelda boven a nepitelet rovatban is. Egymast lehuzogatjak a szervizek, es fenyezik sajat magukat. Nem tudhatod, hogy az uj tag tenyleg jo szandekkal ir egy jo vay rossz velemenyt, vagy valojaban O maga egy szerviz "tag".
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1940 Dátum:
2009.05.23 szombat, 09:52:50 »
Idézetet írta: Angel - 2009.05.23 szombat, 09:48:51
Ez viszont egy jó ötlet! Én nem azt mondom, hogy meghunyászkodni kell... aki ismer az tudja, hogy én már ráborítottam volna az asztalt.
Persze hogy le kell csapni rájuk!
A szervízpontozás nem rossz ötlet. Odaírhatjuk, hogy a fórumozók szubjektív véleményét képviseli.
De ha szubjektiv velemenyet kepviseli, akkor kb. semmit nem er az egesz
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1941 Dátum:
2009.05.23 szombat, 09:56:29 »
Idézetet írta: zacci - 2009.05.23 szombat, 09:52:50
De ha szubjektiv velemenyet kepviseli, akkor kb. semmit nem er az egesz
Miért, szerinted ez objektív lenne? Én aszondom,a szervíz jó (vagy rossz). És mi van, ha a jókedvem/rosszkedvem befolyásolt?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1942 Dátum:
2009.05.23 szombat, 10:43:40 »
Idézetet írta: Angel - 2009.05.23 szombat, 09:56:29
Miért, szerinted ez objektív lenne? Én aszondom,a szervíz jó (vagy rossz). És mi van, ha a jókedvem/rosszkedvem befolyásolt?
A kedved ne befolyasoljon. A szempont inkabb a korrektseg legyen. Pl. Ne szamlazzanak 1orai munkaert 5orat stb. Mindenkinek lehetnek jo es rossz napjai.
En amit szempontnak tartok:
- Diagnosztika. Pontos vagy felre diagnosztizalt hiba.
- Munka elvegzesenek ideje
- Elvegzett munka korrektsege. Beleertve azt is, hogy a szerelo nem ul olajos ruhaban az otoba, mi elott az ulest letakarna stb.
- Ar. Tulszamlazas stb.
Vegulis ugye az a lenyeg, hogy egy adott hibat, vagy idoszakos szervizelest normalisan elvegezzen a szerviz. Ennyit kell elvarni, nem tobbet.
Attol, hogy morgos a szerelo, vagy eppen kedves totalisan lenyegtelen, mert ettol meg lehet nagyon jo, vagy nagyon rossz szerelo. En nem haverkodni mek a szervizbe, ennek megfeleloen hidegen hagy a szervizes muki viselkedese. A jo/rossz kedvet felre kell tenni, es a fent emlitett szempontokat pontozasos rendszerrel ertekelni. Ennek lenne ertelme, a tobbinek nemigen...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.05.23 szombat, 10:48:04 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1943 Dátum:
2009.05.27 szerda, 06:20:10 »
Idézetet írta: Angel - 2009.05.23 szombat, 09:21:21
...
Mi egy pici kis fórum vagyunk, és nincs pénzünk pereskedésre. Vegyük azt, hogy lecsapunk egy Szentmihályi (
) szakszervízre, hogy ott így meg úgy becsaptak egy tagunkat...
Szerintem itt senki sem javasolt fogyasztóvédelmi vagy érdekkképviseleti funkciókat. Egyszerűen a szervíz"szolgáltatás" /inkább nevezzük nemszolgáltatásnak/ igénybevétele során észlelt kellemetlen (szubjektív, de tárgyilagosan/tényszerűen megírt) tapasztalatokat szeretnénk kereshető formában látni, hogy mások is okulhassanak belőle. Nem "lecsapásról" van szó... Ha valaki nem adja a tapasztalat mellé a nevét, az akkor valóban csak pletyka és nem érdemli meg, hogy felkerüljön.
Ha a Te a gondolatmenetedet vagy érvelésedet elfogadnám, akkor pl. minden, más márkákat sértő, nyílt vagy burkolt kijelentést is törölnötök kellene a fórumról... Mert pl a paszuly gyártója pereskedhetne a Fórummal hitelrontás és egyéb címén, stb.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Ford márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1944 Dátum:
2009.06.11 csütörtök, 13:17:20 »
Áthoztam a Tdci topicból, mert ide tartozik...
Idézetet írta: Dumamatyi - 2009.06.10 szerda, 23:38:23
Az ember azért viszi szakszervízbe az autót, mert ott biztosan értenek hozzá, megfeleően felkészült szakemberek dolgoznak ott, ennyi erővel elvihettem volna a sarokra "Béla bácsihoz" is aki látott már elmenni az utcán ilyen autót és ezáltal ért hozzá és majd elkisérletezik vele, vagy bejön vagy nem.
A tulaj tényleg azért viszi márkaszervizbe a gépet, mert azt gondolja, hogy a számtalan ford embléma, a csili-vili ügyféltér és az egyenruhás szerelők, nyakkendős ügyfélteresek garanciát jelentenek bármire is. Először ezt gondolja. Azán beleszalad a tiédhez hasonló helyzetbe és átértékeli a fentieket.
Tanulópénz.
A klubtagok jó részének volt ilyen esete már. Sajnos.
Viszont a márkaszerviz helyett nem a kísérletezős sarki Bélabácsi a megoldás. Én pl. "maszek" szervizbe hordom a gépet, jó referenciákkal rendelkező ajánlat nyomán. Kicsit macerás, hogy minden kérdéssel külön helyre kell menni (általános szerviz-diesel spec kérdések-futómű-karosszéria) de így legalább nincs gond a javításokkal. Árban meg nem drágább. Ja, hogy pl. a Filep dieselnek nem csilivili az ügyféltere, és nem kínáltak meg kávéval? Kit érdekel, ha olyan alapossággal nézik meg a gépet és tájékoztatnak a problémákról, hogy az alapján megfelelő döntéseket lehet hozni.
Idézetet írta: Dumamatyi - 2009.06.10 szerda, 23:38:23
Most a szervízel megy a huzavona, hogy a turó rossz volt, jogosan cserélték ki? avagy kutya baja volt és felleslegesen dobtam ki az ablakon egy halom pénzt. Az ő állaáspontjuk szerint a turbó volt rosz és ezáltal repedt meg és lyukadt ki a dugattyú. Pénteken viszek egy bírosági szakértőt nagyon remélem ő pontot tesz az ügy végére. Egyébként több ember megnézte a képet a dugattyúról, olyan is aki másik Ford szervízbe szerelő és ők egyértelműen kijelentették, hogy a nem megfeleő porlasztás miatt lett ilyen a dugattyú és a túrbónak semmi baja nem volt. A legjobb bizonyíték a leszerelt turbó lenne de mivel, azt le kellet adni így nem érek semmit vele sajnos a Cromax nem tudja vissza hozni.
Akkor most azon megy a méta, hogy a szerviz felelős-e az általa felállított diagnózisért és az abból eredő költségekért vagy nem, mert a döntés a tulajdonosé. A sztorit mindenképp meg kellene írnod a Ford Hungáriának (megfelelő erőforrások esetén a Ford Europe-nak), csak hogy ők is tudják, mit művelnek a ford logó árnyékában.
Hangsúlyozom, nem arról van szó, hogy a hiba a te oldaladon lenne, mert a tulaj mindig a szerviz által adott információk alapján tud dönteni. Azaz ha a szerviz hibás információval tudatosan vagy nem szándékoltan (nem teljes körültekintéssel és gondossággal felállított diagnózis) félrevezet, viselnie kell(ene) a felelősséget az ebből fakadó többletköltségekért. Erre persze mindig az a válasz, hogy a tulaj döntött úgy, hogy kicserélteti a turbót, meg miért fizessen a szerviz, hiszen a tulaj autója "gazdagodott" egy új turbóval....
sikeres küzdelmet, várjuk a remélhetően pozitív fejleményeket.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1945 Dátum:
2009.09.12 szombat, 10:31:52 »
Sziasztok.
Érdeklödnék ,hogy Békés vagy Hajdu B.megyében nem e tud valaki egy jó szerelőt aki nem a szájával keresi a kenyerét .
Köszi.
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Kisber
Vendég
Válasz: Márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1946 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 21:51:20 »
VIK, ha olvasod (Lurdy...), akkor keress meg pls PÜ-be!
Lenne egy kis gondom a verdával (lsd manuális váltó, kuplung topic) és szeretném valami megbízható szervízbe vinni...
Thx,
Kisbér
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1947 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 21:57:31 »
Idézetet írta: Kisber - 2009.09.13 vasárnap, 21:51:20
VIK, ha olvasod (Lurdy...), akkor keress meg pls PÜ-be!
Lenne egy kis gondom a verdával (lsd manuális váltó, kuplung topic) és szeretném valami megbízható szervízbe vinni...
Thx,
Kisbér
hali
elég ritkásan jár fel fórumra, jobban jársz, ha telón keresed őt
Naplózva
Kisber
Vendég
Válasz: Márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1948 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 22:22:38 »
Idézetet írta: yooccoo - 2009.09.13 vasárnap, 21:57:31
hali
elég ritkásan jár fel fórumra, jobban jársz, ha telón keresed őt
Valaki megírja nekem PÜ-be a számát?
Thx...
Naplózva
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Márkaszervízek
«
Új hozzászólás #1949 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 23:22:06 »
Idézetet írta: virag - 2009.09.12 szombat, 10:31:52
Sziasztok.
Érdeklödnék ,hogy Békés vagy Hajdu B.megyében nem e tud valaki egy jó szerelőt aki nem a szájával keresi a kenyerét .
Köszi.
http://mondeo.hu/index.php?topic=33.msg371386#msg371386
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Oldalak:
1
...
32
33
34
35
36
37
38
[
39
]
40
41
42
43
44
45
46
47
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ