Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 15:51:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
197
198
199
200
201
202
203
[
204
]
205
206
207
208
209
210
211
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13336166 alkalommal)
Petya
és 16 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10150 Dátum:
2012.07.21 szombat, 13:53:47 »
Még mindig küzdök az autóvásárlással. Egy 2.2-esről lemaradtam. Vacilláltam, hogy kell-e, de most, hogy már eladták eléggé fáj utána a szívem.
Ma néztem egy 3 éves ötajtós 2.0TDCi-t. Szőrmentén ki is lehetett próbálni. Létezik, hogy gyengébb, mint az MK3? Igaz, talán egyenletesebben húz, de cseppet sem érzem azt a hátbarúgást, amit a régi produkál. A 2.2-es az ment rendesen.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10151 Dátum:
2012.07.21 szombat, 14:02:16 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.07.21 szombat, 13:53:47
Még mindig küzdök az autóvásárlással. Egy 2.2-esről lemaradtam. Vacilláltam, hogy kell-e, de most, hogy már eladták eléggé fáj utána a szívem.
Ma néztem egy 3 éves ötajtós 2.0TDCi-t. Szőrmentén ki is lehetett próbálni. Létezik, hogy gyengébb, mint az MK3? Igaz, talán egyenletesebben húz, de cseppet sem érzem azt a hátbarúgást, amit a régi produkál. A 2.2-es az ment rendesen.
Más a sebességérzet. A 3-asban a 80 kb ugyanannyinak érzed, mint a 4-esben a 100-at. Innentől már gond van, a gyorsulás sem reális.
A motor is másként van hangolva. Nem olyan nyersen jön meg az erő, hanem sokkal finomabban.
A 3-as 130-asa 9,8s, a 4-es 140-ese 9,5 alatt ér 100-ra. Megy az...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10152 Dátum:
2012.07.21 szombat, 14:24:18 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.07.21 szombat, 13:53:47
Még mindig küzdök az autóvásárlással. Egy 2.2-esről lemaradtam. Vacilláltam, hogy kell-e, de most, hogy már eladták eléggé fáj utána a szívem.
Ma néztem egy 3 éves ötajtós 2.0TDCi-t. Szőrmentén ki is lehetett próbálni. Létezik, hogy gyengébb, mint az MK3? Igaz, talán egyenletesebben húz, de cseppet sem érzem azt a hátbarúgást, amit a régi produkál. A 2.2-es az ment rendesen.
+néccázvalahány kiló van a 3as javára.Az is sokat számít.és ha csak a 140pacisat próbáltad,az bizony gyengébben teljesít alul mint az mk3 a 130al.
a 163le-s változatnál már nincs ez a külömbség a fílingben.A 2.2es nyilván jobban megy.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10153 Dátum:
2012.07.21 szombat, 14:27:34 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.07.21 szombat, 13:53:47
Még mindig küzdök az autóvásárlással. Egy 2.2-esről lemaradtam. Vacilláltam, hogy kell-e, de most, hogy már eladták eléggé fáj utána a szívem.
Ma néztem egy 3 éves ötajtós 2.0TDCi-t. Szőrmentén ki is lehetett próbálni. Létezik, hogy gyengébb, mint az MK3? Igaz, talán egyenletesebben húz, de cseppet sem érzem azt a hátbarúgást, amit a régi produkál. A 2.2-es az ment rendesen.
Az MKIV nekem is gyengébbnek tűnt.
De Angelnak van igaza, nem érzed annyira a sebességet.
Nyomsz neki egy kis chippet, és minden oké!
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10154 Dátum:
2012.07.21 szombat, 15:38:16 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.21 szombat, 14:02:16
Más a sebességérzet. A 3-asban a 80 kb ugyanannyinak érzed, mint a 4-esben a 100-at. Innentől már gond van, a gyorsulás sem reális.
A motor is másként van hangolva. Nem olyan nyersen jön meg az erő, hanem sokkal finomabban.
A 3-as 130-asa 9,8s, a 4-es 140-ese 9,5 alatt ér 100-ra. Megy az...
Ezek a paraméterek hol vannak leírva? Én 11s-et találtam a 4-esre.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Gerike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10155 Dátum:
2012.07.21 szombat, 18:03:50 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.07.21 szombat, 15:38:16
Ezek a paraméterek hol vannak leírva? Én 11s-et találtam a 4-esre.
http://www.ford.hu/Hidden/ibrochure_mondeo
50-51. oldal. Nem tudom, hogy az a 11mp mi lehetett, de itt is 9,5 szerepel
Naplózva
2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10156 Dátum:
2012.07.21 szombat, 19:01:57 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.21 szombat, 14:24:18
+néccázvalahány kiló van a 3as javára.Az is sokat számít.és ha csak a 140pacisat próbáltad,az bizony gyengébben teljesít alul mint az mk3 a 130al.
a 163le-s változatnál már nincs ez a külömbség a fílingben.A 2.2es nyilván jobban megy.
MK3 TDCi 2.0 Ghia, 5 ajtós: 1531 kg
MK3 TDCi 2.2 Ghia, 5 ajtós: 1495 kg
MK4 TDCi 2.0 Ghia, 5 ajtós: 1571 kg
MK4 TDCi 2.2 Ghia, 5 ajtós: 1613 kg
Nincs is néccá kiló különbség...
És alul sem teljesít gyengébben.
Ha már felmerültek a gyorsulási adatok.
MK4 tdci, 5 ajtós 0-100.
1.6 115: 11,9s
1.8 100: 12,7s
1.8 125: 10,9s
2.0 115: 11,2s
2.0 130: 10,2s?
2.0 140: 9,5s
2.0 163: 8,9s
2.2 175: 8.9s
2.2 200: 8.1s
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.21 szombat, 19:04:57 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10157 Dátum:
2012.07.21 szombat, 21:19:48 »
Idézetet írta: semseyp - 2012.07.20 péntek, 23:11:19
Én is ezt mondom, szépen szól az!
Nem tudjátok, lehet a kombiba utólagosan olyan kütyüt beépíteni, hogy motorosan záródjon a csomagtér ajtó?
Skoda Suberb-be láttam olyat és megkívántam...
Meg egy ilyenben is gondolkodom:
Szerintetek nem gagyi?
Ha rendelsz, szólj, mert nekem is kell.
Néztem élőben, nagyon feldobja az autót.
Egyáltalán nem gagyi, szerintem.
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10158 Dátum:
2012.07.21 szombat, 21:22:36 »
Idézetet írta: semseyp - 2012.07.20 péntek, 22:59:00
Ezt most nem értem... Biztos, hogy a Sony szebben szól, de az csak zenét tud lejátszani: se GPS, se tolatókamera, se első kamera, se filmlejátszás.
Viszont ugyan olyan szépen szól, mint a gyári 6000-es fejegység, pedig csak egy kínai "gagyi".
Nem értem mi a gond az igényeimmel...
Ja, és ha az asszony hátül ül a babával, akkor a távirányítóval ő tudja kontrollálni, hogy mit akar hallgatni, vagy levenni a hangerőt, ha a kisfiam elaludt, én pedig nyugodtan vezethetek "csesztetés" nélkül.
Nekem ez van:
http://www.ebay.com/itm/ATOP-7-HD-CAR-DVD-GPS-PLAYER-FOR-FORD-FOCUS-MONDEO-S-Max-Wince6-0-PIP-3D-BT-RDS-/390442443618?pt=Car_Audio_Video&hash=item5ae82ee362&vxp=mtr
Első kamerát, hogy oldod meg?
Van egy kamerám elfekvőben, ha be lehet szerelni előre már teszem is
A fejegység hol jeleníti meg a képet, értem ezalatt,hogy melyik fülön?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10159 Dátum:
2012.07.21 szombat, 22:32:06 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.07.21 szombat, 13:53:47
Még mindig küzdök az autóvásárlással. Egy 2.2-esről lemaradtam. Vacilláltam, hogy kell-e, de most, hogy már eladták eléggé fáj utána a szívem.
Ma néztem egy 3 éves ötajtós 2.0TDCi-t. Szőrmentén ki is lehetett próbálni. Létezik, hogy gyengébb, mint az MK3? Igaz, talán egyenletesebben húz, de cseppet sem érzem azt a hátbarúgást, amit a régi produkál. A 2.2-es az ment rendesen.
Másként érzed benne a sebességet, más a motorhangolás is.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10160 Dátum:
2012.07.21 szombat, 22:36:07 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.21 szombat, 19:01:57
MK3 TDCi 2.0 Ghia, 5 ajtós: 1531 kg
MK3 TDCi 2.2 Ghia, 5 ajtós: 1495 kg
MK4 TDCi 2.0 Ghia, 5 ajtós: 1571 kg
MK4 TDCi 2.2 Ghia, 5 ajtós: 1613 kg
Nincs is néccá kiló különbség...
És alul sem teljesít gyengébben.
Ha már felmerültek a gyorsulási adatok.
MK4 tdci, 5 ajtós 0-100.
1.6 115: 11,9s
1.8 100: 12,7s
1.8 125: 10,9s
2.0 115: 11,2s
2.0 130: 10,2s?
2.0 140: 9,5s
2.0 163: 8,9s
2.2 175: 8.9s
2.2 200: 8.1s
A Ghia már jó ideje kihalt a IV-es kínálatból (gondolom a korai ocsmány műfa utánzat miatt koncolták fel a vásárlói höbörgésekre) bár a Titanium súlyban ugyan az.
Naplózva
semseyp
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10161 Dátum:
2012.07.21 szombat, 22:45:00 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.07.21 szombat, 21:22:36
Első kamerát, hogy oldod meg?
Van egy kamerám elfekvőben, ha be lehet szerelni előre már teszem is
A fejegység hol jeleníti meg a képet, értem ezalatt,hogy melyik fülön?
Nekem van egy AUX menüpont, oda azt teszel, amit akarsz, kipróbáltam, a tolató kamerát rátettem, nyomta a képet, de lehet oda tenni külső dvd, vagy egyéb cuccot, ami videójelet ad le, és a kesztyűtartóban lévő AUX hangbemenet is akkor szól. Pl rá lehet tenni a videókamárát, vagy a fényképezőt is.
Én előre akarok betenni egy kamerát, hogy parkolásnál lássam a szegélyt elől, mert egy 3-4 cm-ert meg szeretném ültetni, és akkor könnyű lehúzni a lökös alját. ;-)
Naplózva
Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10162 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 10:28:28 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.21 szombat, 19:01:57
biztosan rosszul emlékeztem.volt nálnuk egy céges 4es,és az rémlett,hogy 1900valahány kiló.de lehet,hogy simán összekevertem a maximális terhelésével,vagy valami ilyesmi.nekem az rémlett,hogy közelebb van a 2 tonnához,mint a másfélhez.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10163 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 11:51:57 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.22 vasárnap, 10:28:28
biztosan rosszul emlékeztem.volt nálnuk egy céges 4es,és az rémlett,hogy 1900valahány kiló.de lehet,hogy simán összekevertem a maximális terhelésével,vagy valami ilyesmi.nekem az rémlett,hogy közelebb van a 2 tonnához,mint a másfélhez.
Ja, össze lehet keverni, mert sokszor a forgalmiba is rossz adatot írnak. Nálam valami 1200 kilót írtak... a Sztíltnek meg 1,9 pdtdi-t
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10164 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 11:54:33 »
Idézetet írta: stealt - 2012.07.21 szombat, 22:36:07
A Ghia már jó ideje kihalt a IV-es kínálatból (gondolom a korai ocsmány műfa utánzat miatt koncolták fel a vásárlói höbörgésekre) bár a Titanium súlyban ugyan az.
Azért írtam ghiát mindkettőbe, mert úgy lehet korrekt módon összehasonlítani.
Nem hiszem, hogy a műfa miatt halt volna ki a ghia. Azt korrigálták, de ha nem elég, lehetett volna tovább korrigálni.
Asszem a többi modellnél is kifut a ghia. Szerintem kár érte. (Lehet, hogy fizetni kell Ghiának a logóért, vagy a névért?)
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10165 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 13:25:30 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.22 vasárnap, 11:51:57
Ja, össze lehet keverni, mert sokszor a forgalmiba is rossz adatot írnak. Nálam valami 1200 kilót írtak... a Sztíltnek meg 1,9 pdtdi-t
Azért ennyire nem néztek le
Az tény hogy a MKIII-as 2.2TDCi a forgalmi szerint Mondeo 2.0 TDI
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10166 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 13:34:50 »
Idézetet írta: stealt - 2012.07.22 vasárnap, 13:25:30
Azért ennyire nem néztek le
Az tény hogy a MKIII-as 2.2TDCi a forgalmi szerint Mondeo 2.0 TDI
Nincs is nyomatékod?
De régen volt...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10167 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 15:26:10 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.22 vasárnap, 11:54:33
Azért írtam ghiát mindkettőbe, mert úgy lehet korrekt módon összehasonlítani.
Nem hiszem, hogy a műfa miatt halt volna ki a ghia. Azt korrigálták, de ha nem elég, lehetett volna tovább korrigálni.
Asszem a többi modellnél is kifut a ghia. Szerintem kár érte. (Lehet, hogy fizetni kell Ghiának a logóért, vagy a névért?)
ja.először nem is értettem,hogy most mi a rencer.smaxinál asszem trend,biznisz,titánium,és titánium-s.
A célpont is titánium-s.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kofy
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10168 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 16:53:49 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.22 vasárnap, 15:26:10
ja.először nem is értettem,hogy most mi a rencer.smaxinál asszem trend,biznisz,titánium,és titánium-s.
A célpont is titánium-s.
Az S-Maxnál nem volt először Ghia (illetve nálunk a Fusionnél sem). Az S-Maxnál az volt az indok, hogy a sportos nagyon felszerelt autót Titaniumnak hívják, míg a nem sportosat Ghiának. Mivel az smax alapból sportos, ezért nem volt ghia, cserébe a Galaxynál egy ideig nem volt Titanium. Aztán meggondolták magukat és lett ott is...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10169 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 18:22:06 »
Idézetet írta: kofy - 2012.07.22 vasárnap, 16:53:49
Mivel az smax alapból sportos
Sportos? Egy busz? Ne viccelj már...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10170 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 18:22:50 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.22 vasárnap, 15:26:10
A célpont is titánium-s.
Az finom... a mondeónál is tetszik, azaz tetszene a tit-s.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kofy
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10171 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 20:05:10 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.22 vasárnap, 18:22:06
Sportos? Egy busz? Ne viccelj már...
A Ford szerint... ugye köztudott, hogy az s-maxban az "s" betű a sportot jelenti a marketingbullshit alapján.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10172 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 21:18:24 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.22 vasárnap, 18:22:06
Sportos? Egy busz? Ne viccelj már...
az.a galaxy padlólemezére épült,és ehhez képest 20cm-el alacsonyabb,és az utolsó karosszéria szelvény lecsapott,nem szögletes.Mondhatni a buszhoz képest igencsak személyautós.A személyautóhoz képest meg nagyobb.
A sport csomaghoz meg a teljesség igénye nélküli pl:
18"kerekek
sport futómű-sport felfüggesztés-sportos hangolás
individual csomag:sport külső kopmletten-spoiler hátsó szárny+küszöb elemek+krómozott dupla kipuff+sport löksik és küszöb elemek.
belső kárpitozás,stb,stb,stb.....
Ha az elképzelésed más a sportos autóról az egy dolog.A titánium-s az egy sport csomaggal felszerelt családi autó.Ezen nincs mit magyarázni.
Itt csemegézhetsz:
http://www.ford.hu/szemelyautok/S-MAX/modellek
Nyilván nem létezik olyan autó,amire vágyunk.Legyen gyors-sportos,lehessen pakolni,elférjenek benne a gyerekek(min3),és ne fogyizzon sokat.
Ehhez képest nem hiszem,hogy az smax egy rossz választás.Nagy-családi-175LE-sportos,szedi a pacskert rendesen,és cserébe megelégszik átlagosan kb 7liter üzemanyaggal.
Szó se róla,egyre elfogultabb vagyok az smaxal szemben.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10173 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 01:16:03 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.22 vasárnap, 21:18:24
az.a galaxy padlólemezére épült,és ehhez képest 20cm-el alacsonyabb,és az utolsó karosszéria szelvény lecsapott,nem szögletes.Mondhatni a buszhoz képest igencsak személyautós.A személyautóhoz képest meg nagyobb.
Egy érdekesség. A mondeo tengelytávja: 2850 mm. Galaxy tengelytáv: 2850 mm. Smax tengelytáv: 2850 mm. Alighanem minden esetben ugyanarról a padlólemezről beszélünk.
A buszhoz képest személyautós... az lehet. A személyautóhoz képest meg buszos. Elég régóta ismerem, már akkor láttam, amikor még 0 szériás volt, volt itt belőle egy darab Mikin a szalonban, 2006 körül.
Válasz
Ha az elképzelésed más a sportos autóról az egy dolog.A titánium-s az egy sport csomaggal felszerelt családi autó.Ezen nincs mit magyarázni.
Itt csemegézhetsz:
http://www.ford.hu/szemelyautok/S-MAX/modellek
Nyilván nem létezik olyan autó,amire vágyunk.Legyen gyors-sportos,lehessen pakolni,elférjenek benne a gyerekek(min3),és ne fogyizzon sokat.
Ehhez képest nem hiszem,hogy az smax egy rossz választás.Nagy-családi-175LE-sportos,szedi a pacskert rendesen,és cserébe megelégszik átlagosan kb 7liter üzemanyaggal.
Szó se róla,egyre elfogultabb vagyok az smaxal szemben.....
Szerintem továbbra sem személyautó, hanem busz, vagy evezzük egyterűnek. Jóval magasabban van a súlypontja, nyilván nem tudja úgy szedni a kanyarokat.
Nem gondolom, hogy rossz választás, sőt. A tit-s az valami oltári jó, és a 2,2-es motor sem egy utolsó. Biztosan szeretni fogod.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.23 hétfő, 01:18:21 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10174 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 09:16:29 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.22 vasárnap, 21:18:24
Nyilván nem létezik olyan autó,amire vágyunk.Legyen gyors-sportos,lehessen pakolni,elférjenek benne a gyerekek(min3),és ne fogyizzon sokat.
Ehhez képest nem hiszem,hogy az smax egy rossz választás.Nagy-családi-175LE-sportos,szedi a pacskert rendesen,és cserébe megelégszik átlagosan kb 7liter üzemanyaggal.
Szó se róla,egyre elfogultabb vagyok az smaxal szemben.....
van megoldás, csak nem tudjuk pénzzel:
1. Lakóautó a nyaralásra (kb 15Millió HUF)
2. Smax az évközbeni járkálásra a családdal (mondjuk 12Millió HUF)
3. Mercedes SLK 2.0 comressor, a sportosság jegyében (legyen használt, 5Millió HUF)
4. Normális robogó, ha éppen a fogyasztást akarjuk csökkenteni (ez is jó használtan, 500eHUF).
Szóval 33 misiből, már meg lehet oldani, ha minden használtan, akkor 7+5+5+0.5, akkor már 18 millió alatt kijön. Még ez is sok
. Tőlünk nyugatabbra ez nem sok ám..
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10175 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 10:23:07 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.07.23 hétfő, 09:16:29
van megoldás, csak nem tudjuk pénzzel:
1. Lakóautó a nyaralásra (kb 15Millió HUF)
Nekem ez se kéne... a 15 millió kamatából normálisan lehetne nyaralni, nem egy dobozban lakni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10176 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 11:36:40 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.23 hétfő, 10:23:07
Nekem ez se kéne... a 15 millió kamatából normálisan lehetne nyaralni, nem egy dobozban lakni.
igaz, azt a környéket én is szeretném
Naplózva
kofy
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10177 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 14:11:43 »
Urak!
Kinéztem egy 2008-as 2.0TDCi-t automata váltóval (még a régi nyomatékváltó, nem DSG), 165ezernek tűnő kilométerrel. Mire figyeljek motorikusan illetve váltóügyileg a megtekintésnél? Milyen típushibák lehetnek akár dízel, akár automataváltó fronton ilyen kilométerfutásnál (tegyük fel, hogy valós).
Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10178 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 14:45:53 »
Idézetet írta: kofy - 2012.07.23 hétfő, 14:11:43
Urak!
Kinéztem egy 2008-as 2.0TDCi-t automata váltóval (még a régi nyomatékváltó, nem DSG), 165ezernek tűnő kilométerrel. Mire figyeljek motorikusan illetve váltóügyileg a megtekintésnél? Milyen típushibák lehetnek akár dízel, akár automataváltó fronton ilyen kilométerfutásnál (tegyük fel, hogy valós).
Köszönöm a válaszokat.
nekem is ilyen van, mostmár több mint egy éve. Eddig nem volt semmi probléma (kivéve, idén a hűtőventillátort, de az nem gyakori gond).
Szépen váltson, de mivel nem DSG ezért mindig tudod, hogy mikor vált. Ha van SPORT fokozat, akkor sportban gyorsabban kell váltson és tovább kell hagynia pörögni. a motor egyenletesen járjon. Szerintem a régebbi diesel kollégáknak több tapasztalata van. Figyelj, hogy ne üzem meleg motorral indítsák be. Menj kora reggel, hideg motorral. Pöcre kell indulnia. Ha lepadlózod, lehet pici kormos füstje,de egyébként semmi. Ha átrakod manuálisba, és 3-as fokozatnál elkezdesz lassítani, akkor alapjárat közelében magától vissza kell váltania.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10179 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 19:21:08 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.23 hétfő, 01:16:03
Egy érdekesség. A mondeo tengelytávja: 2850 mm. Galaxy tengelytáv: 2850 mm. Smax tengelytáv: 2850 mm. Alighanem minden esetben ugyanarról a padlólemezről beszélünk.
A buszhoz képest személyautós... az lehet. A személyautóhoz képest meg buszos. Elég régóta ismerem, már akkor láttam, amikor még 0 szériás volt, volt itt belőle egy darab Mikin a szalonban, 2006 körül.
Szerintem továbbra sem személyautó, hanem busz, vagy evezzük egyterűnek. Jóval magasabban van a súlypontja, nyilván nem tudja úgy szedni a kanyarokat.
Nem gondolom, hogy rossz választás, sőt. A tit-s az valami oltári jó, és a 2,2-es motor sem egy utolsó. Biztosan szeretni fogod.
ma haza hoztam mutiba.
ha minden igaz,karácsonyra a fa alatt lesz.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10180 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 19:40:50 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.23 hétfő, 19:21:08
ma haza hoztam mutiba.
ha minden igaz,karácsonyra a fa alatt lesz.......
Ha mész tesztelni, esetleg errefelé gurulhatnál...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10181 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 19:48:21 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.23 hétfő, 19:40:50
Ha mész tesztelni, esetleg errefelé gurulhatnál...
nap közben voltam vele itthon.valamivel haza kell mennie a górénak is....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10182 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 19:49:52 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.23 hétfő, 19:48:21
nap közben voltam vele itthon.valamivel haza kell mennie a górénak is....
Bakker... mé nem jöttél erre... na mind1, ne offoljunk, ha van folyt-köv, goto tesvérmodellek topik.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10183 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 20:01:18 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.23 hétfő, 19:21:08
ma haza hoztam mutiba.
ha minden igaz,karácsonyra a fa alatt lesz.......
Egyik kollégámnak is s-max van, nagyon szereti (TDCi 2.0 tit) nem sokára jön vele hozzám egr dugózásra, majd megvizslatom jobban én is.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10184 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 20:38:52 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.07.23 hétfő, 20:01:18
Egyik kollégámnak is s-max van, nagyon szereti (TDCi 2.0 tit) nem sokára jön vele hozzám egr dugózásra, majd megvizslatom jobban én is.
ez 2.2 titánium-s...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10185 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 20:56:48 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.23 hétfő, 20:38:52
ez 2.2 titánium-s...
Ilyet mondeo kombiban próbáltam...pár hónapja egy szombati napon ..azt mondták 1 napja van ott..vasárnap hívtam őket, már elvitték...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10186 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 21:00:35 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.07.23 hétfő, 20:56:48
Ilyet mondeo kombiban próbáltam...pár hónapja egy szombati napon ..azt mondták 1 napja van ott..vasárnap hívtam őket, már elvitték...
ezt nem fogják.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10187 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 21:10:51 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.23 hétfő, 21:00:35
ezt nem fogják.....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10188 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 22:00:08 »
Hali,
Mivel az autóm a július eleji kamion tolatás miatt festőnél van lenyúltam apám MKIII Mondiját. Most lett kész, cserélve turbocső, porlasztócsúcsok, kettőstömegű, stb. Gondoltam "kipróbálom"
Gyerekek én kezdem úgy érezni, hogy valami gond van a kocsimmal.
Iszonyatosan megy, én nem érzem úgy a sajátomban, hogy egyenlőek lennének az esélyek. Szerintem állva hagyna bármilyen sebességi fokozatban, iszonyat durvának tűnt.
Tuti meg van piszkálva ez a kocsi, 800tól 4300 környékéig úgy húz, hogy majd ledobtam a hajam, teljesen mindegy melyik fokozatban van a váltó, igaz füstöl is olyankor, mint a barom
Az enyém 3500 felett már csak üvölt, mint egy 400as sportmotor, de erő az már nyomokban sincs, sőt nem is éreztem ennél a kocsinál turbo lyukat, vagy, hogy na most már ne prögess szét öreg, inkább válts mert már nincs erő, csak hang, de nem, ez itt nem volt meg.
A sebesség sokkal jobban érezhető benne, lehet ezért van ilyen érzésem.
Valamit tuti trükköztek vele a szervízben, már nálunk van a kocsi 8 éve, igaz nem vezettem már egy jó ideje, lehet ezért tűnt ilyen vadnak.
Hétvégén M7esen kipróbáljuk egymás mellett a két autót, nincs mit tenni
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10189 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 22:08:01 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.07.23 hétfő, 22:00:08
Hali,
Mivel az autóm a július eleji kamion tolatás miatt festőnél van lenyúltam apám MKIII Mondiját. Most lett kész, cserélve turbocső, porlasztócsúcsok, kettőstömegű, stb. Gondoltam "kipróbálom"
Gyerekek én kezdem úgy érezni, hogy valami gond van a kocsimmal.
Iszonyatosan megy, én nem érzem úgy a sajátomban, hogy egyenlőek lennének az esélyek. Szerintem állva hagyna bármilyen sebességi fokozatban, iszonyat durvának tűnt.
Tuti meg van piszkálva ez a kocsi, 800tól 4300 környékéig úgy húz, hogy majd ledobtam a hajam, teljesen mindegy melyik fokozatban van a váltó, igaz füstöl is olyankor, mint a barom
Az enyém 3500 felett már csak üvölt, mint egy 400as sportmotor, de erő az már nyomokban sincs, sőt nem is éreztem ennél a kocsinál turbo lyukat, vagy, hogy na most már ne prögess szét öreg, inkább válts mert már nincs erő, csak hang, de nem, ez itt nem volt meg.
A sebesség sokkal jobban érezhető benne, lehet ezért van ilyen érzésem.
Valamit tuti trükköztek vele a szervízben, már nálunk van a kocsi 8 éve, igaz nem vezettem már egy jó ideje, lehet ezért tűnt ilyen vadnak.
Hétvégén M7esen kipróbáljuk egymás mellett a két autót, nincs mit tenni
lehet,hogy a fater turt ra egy jó csippet...;-)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10190 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 22:10:03 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.23 hétfő, 22:08:01
lehet,hogy a fater turt ra egy jó csippet...;-)
Tuit, aztán játsza itt a hülyét, hogy ő nem csinált vele semmit, de kiderítem, az biztos!!!!
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10191 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 22:14:00 »
Egy kérdés!
Mi a különbség a kettő között?
http://allegro.pl/zderzak-tyl-ford-mondeo-rs-st-mk4-kombi-ladny-stan-i2491052990.html
http://allegro.pl/ford-mondeo-mk4-titanium-kombi-tyl-tylny-zderzak-i2449012995.html
Az egyiken van kipuff hely a másikon nincs ez oké, egyiken több borda van, oké
Adtak ki ilyet is olyat is vagy az egyik kamu?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10192 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 22:24:33 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.07.23 hétfő, 22:14:00
Egy kérdés!
Mi a különbség a kettő között?
http://allegro.pl/zderzak-tyl-ford-mondeo-rs-st-mk4-kombi-ladny-stan-i2491052990.html
http://allegro.pl/ford-mondeo-mk4-titanium-kombi-tyl-tylny-zderzak-i2449012995.html
Az egyiken van kipuff hely a másikon nincs ez oké, egyiken több borda van, oké
Adtak ki ilyet is olyat is vagy az egyik kamu?
Az egyik a limitált szériás sport modellé, a másik pedig a jb lökösbe való diffúzor.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10193 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 22:25:58 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.07.23 hétfő, 22:24:33
Az egyik a limitált szériás sport modellé, a másik pedig a jb lökösbe való diffúzor.
A kipuffos a JB, ugye?
Látni kéne élőben, hogy melyik néz ki jobban
Valakinek tapasztalat esetleg?
Google okos, JB a jobb, nincs mit tenni
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.23 hétfő, 22:33:12 írta tomeed
»
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10194 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 23:09:36 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.07.23 hétfő, 22:25:58
A kipuffos a JB, ugye?
Látni kéne élőben, hogy melyik néz ki jobban
Valakinek tapasztalat esetleg?
Google okos, JB a jobb, nincs mit tenni
Ezek nekem kevésbé tetszenek, bár olcsóbb, mert nem kell két kipuf
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10195 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 23:21:45 »
Igaz ami igaz
Na majd meglátom melyiket tudok szerezni
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10196 Dátum:
2012.07.24 kedd, 01:38:01 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.07.23 hétfő, 23:09:36
Ezek nekem kevésbé tetszenek, bár olcsóbb, mert nem kell két kipuf
Kevésbé tetszik? Kb mintha öltönyhöz gumicsizmát húznál.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10197 Dátum:
2012.07.24 kedd, 09:25:13 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.24 kedd, 01:38:01
Kevésbé tetszik? Kb mintha öltönyhöz gumicsizmát húznál.
Ez egy jó hasonlat, kb pont annyira tetszik
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10198 Dátum:
2012.07.24 kedd, 09:36:12 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.07.23 hétfő, 23:09:36
Ezek nekem kevésbé tetszenek, bár olcsóbb, mert nem kell két kipuf
Ezeken az áldiffuzorokon csak jót röhögök.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10199 Dátum:
2012.07.24 kedd, 11:13:32 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.07.24 kedd, 09:25:13
Ez egy jó hasonlat, kb pont annyira tetszik
Jó, hát akkor kimondom én. Randa.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
197
198
199
200
201
202
203
[
204
]
205
206
207
208
209
210
211
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ