Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.15 szombat, 22:30:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11136617 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1000 Dátum: 2007.05.02 szerda, 14:59:00 »

Az auto2 oldalán már fenn van az első magyar tesztvideo! Érdemes megnézni!
A német autobild szerint az új Mondi veri a Passatot. Ez csak azért érdekes, mert az Autobild köztudottan VW-párti...
Szóval eddig csak kifejezetten pozitív vélemények jelentek meg az autóról!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1001 Dátum: 2007.05.02 szerda, 15:09:00 »

"Tíz év élettartamra, illetve 240 km lefutására tervezték. "
 
Hat, jobb ha 10-bol 9ev 11 honapig a garazsban all, aztan lenyomhtao aza 240km. Kecskemet 2x oda-vissza aztan kuka
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1002 Dátum: 2007.05.02 szerda, 20:59:00 »

A német Auto Bild összehasonlító tesztjében a maximális 600 pontból 491-et kapott a Mondeo IV 2.0 TDCi, a VW Passat 2.0 PD TDI pedig 489-et. Magyarul nyert az új Mondi, bár ár/teljesítmény mutató tekintetében a Passat végzett az első helyen.
 
Néhány részeredmény: térkínálat holtverseny, csomagtartó 19-18 pont a Mondi javára, üléshelyzet holtverseny, térérzet 15-14 a Mondi javára, felszereltség és kezelhetőség 26-23 a Mondi javára, biztonság 24-19 a Mondi javára, minőség holtverseny.
 
Motor jellemzők 17-16 a Mondi javára, gyorsulás 21-22 a Passat javára, rugalmasság holtverseny, utazási komfort 17-16 Mondi javára, váltó 18-19 a Passat javára, kormányzás 17-18 a Passat javára, fékek 20-18 a Mondi javára.
 
Címlapon - Szenzáció: a Ford legyőzte a VW-t, a Mondeo jobb a Passat-nál.
 
No kérem szépen ennyi a lényeg
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1003 Dátum: 2007.05.02 szerda, 21:08:00 »

A német Auto Bild összehasonlító tesztjében a maximális 600 pontból 491-et kapott a Mondeo IV 2.0 TDCi, a VW Passat 2.0 PD TDI pedig 489-et. Magyarul nyert az új Mondi, bár ár/teljesítmény mutató tekintetében a Passat végzett az első helyen.
 
Néhány részeredmény: térkínálat holtverseny, csomagtartó 19-18 pont a Mondi javára, üléshelyzet holtverseny, térérzet 15-14 a Mondi javára, felszereltség és kezelhetőség 26-23 a Mondi javára, biztonság 24-19 a Mondi javára, minőség holtverseny.
 
Motor jellemzők 17-16 a Mondi javára, gyorsulás 21-22 a Passat javára, rugalmasság holtverseny, utazási komfort 17-16 Mondi javára, váltó 18-19 a Passat javára, kormányzás 17-18 a Passat javára, fékek 20-18 a Mondi javára.
 
Címlapon - Szenzáció: a Ford legyőzte a VW-t, a Mondeo jobb a Passat-nál.
 
No kérem szépen ennyi a lényeg
Főleg, ha tudjuk, hogy az autobild nem volt elfogulatlan... finoman szólva inkább a kócvágennek drukkoltak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1004 Dátum: 2007.05.02 szerda, 21:12:00 »

Főleg, ha tudjuk, hogy az autobild nem volt elfogulatlan... finoman szólva inkább a kócvágennek drukkoltak.
Ez így van.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1005 Dátum: 2007.05.02 szerda, 21:13:00 »

Ez szep es jo, de azert majd meglassuk...Kivancsi vagyok pl. hogy azokat a zavaro dolgokat kikuszoboltek az MKIV-nel, amik az MKIII-nal jelen vannak. Pl.
1. Ajto rohadas.
2. Benyasoknal szivosor moka
3. dizliknel porlaszto moka
4. Kezifekkotel moka
5. Lendkerek moka
6. Szervo szivattyu tengelyt lenyaljuk moka
7. Altalanos szelzaj moka
 
En azt latom igy a videobol meg cikkekbol, hogy a szelzaj, nyifogasok valceg megszuntek az uj modellnel. De kivancsi vagyok, hogy pl. a benyas mociknal problema lesz majd a szivosor orvenylapatjaival, es a dizliknel a porlasztocsucsokkal ?
Persze ezen kerdesek nagy resze majd idovel kiderul...
Mindenesetre jo cucc lesz ezaz MKIV.
Azt viszont hogy kell ertelmezni, hogy 240e km-ig tervezik ezeket a verdakat ? Ugy, hogy 240e-nel kuka, vagy ugy, hogy 240e-ig nem kell hozzanyulni, tehat annyit tuti elketyeg es utana jonnek azok a gondok, hogy pl. vizpumpa, porlaszto csere stb. ?
Azert eza 240e km nem tunik tul soknak. Foleg abbol kiindulva, hogy az en verdamban pl. 179e km-nel meg nem lehet allitani szelephezagot, mert ecceruen nem kopott annyit, es hatarerteken belul van.
A moci palettat latvan sajna van egy sanda gyanum, hogy nehany betegseg oroklodni fog...De ne legyen igazam.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1006 Dátum: 2007.05.02 szerda, 21:17:00 »

Ami viszont erdekes, hogy 2ev kilometerkorlat nelkuli teljeskoru garit adnak a verdakra. Nah, ez vajon mit jelent ? Eza teljeskoru mindig is szep pr duma volt, de igazabol mennyire teljeskoru aza teljeskoru ? Mondjuk 2 ev alatt beletolok a verdaba 200e km-t es ki kell cserelni a porlasztokat, akkor az gariba megy ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1007 Dátum: 2007.05.02 szerda, 21:37:00 »

Egy kis észrevétel.
A mi tdci-nk,130 Le-s,330 Nm nyomatékkal.
 
Az új mondeo a kis videóban elhangzottak alapján 143 Le-s,320 Nm nyomatékkal.
Vagy az a lényeg,hogy már 1750-es fordulattól leadja ezt a teljesítményt?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1008 Dátum: 2007.05.02 szerda, 22:15:00 »

Ez szep es jo, de azert majd meglassuk...Kivancsi vagyok pl. hogy azokat a zavaro dolgokat kikuszoboltek az MKIV-nel, amik az MKIII-nal jelen vannak. Pl.
1. Ajto rohadas.
2. Benyasoknal szivosor moka
3. dizliknel porlaszto moka
4. Kezifekkotel moka
5. Lendkerek moka
6. Szervo szivattyu tengelyt lenyaljuk moka
7. Altalanos szelzaj moka
 
En azt latom igy a videobol meg cikkekbol, hogy a szelzaj, nyifogasok valceg megszuntek az uj modellnel. De kivancsi vagyok, hogy pl. a benyas mociknal problema lesz majd a szivosor orvenylapatjaival, es a dizliknel a porlasztocsucsokkal ?
Persze ezen kerdesek nagy resze majd idovel kiderul...
Mindenesetre jo cucc lesz ezaz MKIV.
Azt viszont hogy kell ertelmezni, hogy 240e km-ig tervezik ezeket a verdakat ? Ugy, hogy 240e-nel kuka, vagy ugy, hogy 240e-ig nem kell hozzanyulni, tehat annyit tuti elketyeg es utana jonnek azok a gondok, hogy pl. vizpumpa, porlaszto csere stb. ?
Azert eza 240e km nem tunik tul soknak. Foleg abbol kiindulva, hogy az en verdamban pl. 179e km-nel meg nem lehet allitani szelephezagot, mert ecceruen nem kopott annyit, es hatarerteken belul van.
A moci palettat latvan sajna van egy sanda gyanum, hogy nehany betegseg oroklodni fog...De ne legyen igazam.
Neeem! Smiley Nekem 250e km után volt lendkerék csere! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1009 Dátum: 2007.05.02 szerda, 22:36:00 »

Egy kis észrevétel.
A mi tdci-nk,130 Le-s,330 Nm nyomatékkal.
 
Az új mondeo a kis videóban elhangzottak alapján 143 Le-s,320 Nm nyomatékkal.
Vagy az a lényeg,hogy már 1750-es fordulattól leadja ezt a teljesítményt?
A 330 Nm van meg 1750-nél. A lóeró 140 ló, az 3600-3800 körül van.
 
Egyébként ez a pözsó motor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1010 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 09:13:00 »

Scratch,
 
Jovanna Arrol lehet tudni valamit, hogy az MKIII-at mennyi km-re terveztek ? harmincharomszazerzer ?
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1011 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 14:50:00 »

Scratch,
 
Jovanna Arrol lehet tudni valamit, hogy az MKIII-at mennyi km-re terveztek ? harmincharomszazerzer ?
Ez a kédés elég ... hogy is mondjam... Én letudnék rendezni egy új MKIII pár ezer km- alatt Scratch viszik a pálmát, addig akkor biztos elmegy, mint amennyi az autójában van.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #1012 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 15:11:00 »

Ez a kédés elég ... hogy is mondjam... Én letudnék rendezni egy új MKIII pár ezer km- alatt Scratch viszik a pálmát, addig akkor biztos elmegy, mint amennyi az autójában van.
OFF, mert nem mondeo, de ford és futásteljesítmény:
Tavaly a reptérre kértünk egy kocsit hazáig, egy ismerős budaörsi vállakozótól.
Kijött elénk egy Galaxy-val. Hazafelé a kocsira terelődött a szó, és akkor láttuk, hogy 560 ezer km van benne. És azt mondta, hogy amikor vették akkor volt 200 körül, de az előző tulaj is visszatekerte 170 ezerrel. Szóval 700 ezer felett volt bőven az autó. És kinézetre tökéletes volt, saját elmondásuk szerint motorikusan is.
Szóval még mindig nagyon sokat bírnak ám ezek a gépek.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1013 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 15:33:00 »

Szappy,
 
Ez dicseretes, de majd meglassuk, hogy az MKIV ebbol mennyit teljesit. Azert erdekes eza 240e km. Ha en ugy tervezem, hogy 240km-t megyek, akkor kb. annyit megyek es kesz, de semmi esetre sem 400 vagy akar 700km-t. Meg ha 240e-re terveznek valamit, akkor miert mennel el akar 400 vagy 700e-ig ? Hisz eleve 240-re terveztek Meg aztana kampo marketing dumakbol kiindulva inkabb szeretik felulrol megkozeliteni az ertekeket, mint alulrol. Tehat ha egy gepet 700e-re terveznek, akkor az optimalisan elmegy 500-as kulonosebb gond nelkul. Persze ezaz en pesszimista nezetem. De meg mindig nem derult ki szamomra, hogy mijaz, hogy 240e km-re terveznek egy autot ? Ha eleri akkor szethullik, vagy akkor kell cserelni a lancot, vagy mi a csocs ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1014 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 16:59:00 »

OFF, mert nem mondeo, de ford és futásteljesítmény:
Tavaly a reptérre kértünk egy kocsit hazáig, egy ismerős budaörsi vállakozótól.
Kijött elénk egy Galaxy-val. Hazafelé a kocsira terelődött a szó, és akkor láttuk, hogy 560 ezer km van benne. És azt mondta, hogy amikor vették akkor volt 200 körül, de az előző tulaj is visszatekerte 170 ezerrel. Szóval 700 ezer felett volt bőven az autó. És kinézetre tökéletes volt, saját elmondásuk szerint motorikusan is.
Szóval még mindig nagyon sokat bírnak ám ezek a gépek.
Szia, ide off e téma, de én úgy hallottam a Galaxy-ban nyócvágen moci ( is? ) van!
Egyik barátom pont ezért nézegeti, mert az egykilenctádé állítólag sokat bír...

Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1015 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 17:01:00 »

Szia, ide off e téma, de én úgy hallottam a Galaxy-ban nyócvágen moci ( is? ) van!
Egyik barátom pont ezért nézegeti, mert az egykilenctádé állítólag sokat bír...

Üdv:)
A Galaxy nyócvágen, csak a logó más.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1016 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 18:23:00 »

A Galaxy nyócvágen, csak a logó más.
Az új galaxy már nem.
A régi tényleg fócvágen, cserébe drágább az alkatrész, és lopják is rendesen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1017 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 19:31:00 »

Scratch,
 
Jovanna Arrol lehet tudni valamit, hogy az MKIII-at mennyi km-re terveztek ? harmincharomszazerzer ?
Passz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1018 Dátum: 2007.05.10 csütörtök, 14:16:00 »

Hölgyek, Úrak Ma láttam az MKIV Ákyéknál. Húúúú hát nagyon ott van.... Remélem a majálisra kihozzák.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #1019 Dátum: 2007.05.10 csütörtök, 15:31:00 »

Én rákérdeztem a ford majális üzenőfalán,és ezt a válasszt kaptam:
 
zsoel (zsoel@t-online.hu) 2007-05-08 21:22:45  
 
Üzenet: Tisztelt Szervezők! Lehet,hogy még korai az igény,de lesz arra lehetőség,hogy egy MK IV-es mondeot megnézzünk? Már többen szeretnénk élőben is látni!-:)  
 
A szervezők válasza: Igen, úgy tudom a Ford Magyarország hoz ki új Mondeo teszt autót. (Acsi)  
 
 
kaRdoSmuki (kardos.miklos@ford-klub.hu) 2007-05-10 07:58:46  
 
Üzenet: Pontosítás az MK IV-es Mondeoval kapcsolatban.  
 
A szervezők válasza: A Ford Közép- és Kelet-Európai Kft. (Ford Hungária) valószínűleg ki fog állítani MK IV-es Mondeot, de ez nem tesztautó státuszban fog megjelenni, tehát vezetni majd nagy valószínűséggel nem lehet. (kaRdoSmuki)
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1020 Dátum: 2007.05.10 csütörtök, 16:18:00 »

Én rákérdeztem a ford majális üzenőfalán,és ezt a válasszt kaptam:
 
zsoel (zsoel@t-online.hu) 2007-05-08 21:22:45  
 
Üzenet: Tisztelt Szervezők! Lehet,hogy még korai az igény,de lesz arra lehetőség,hogy egy MK IV-es mondeot megnézzünk? Már többen szeretnénk élőben is látni!-:)  
 
A szervezők válasza: Igen, úgy tudom a Ford Magyarország hoz ki új Mondeo teszt autót. (Acsi)  
 
 
kaRdoSmuki (kardos.miklos@ford-klub.hu) 2007-05-10 07:58:46  
 
Üzenet: Pontosítás az MK IV-es Mondeoval kapcsolatban.  
 
A szervezők válasza: A Ford Közép- és Kelet-Európai Kft. (Ford Hungária) valószínűleg ki fog állítani MK IV-es Mondeot, de ez nem tesztautó státuszban fog megjelenni, tehát vezetni majd nagy valószínűséggel nem lehet. (kaRdoSmuki)
Én már láttam
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #1021 Dátum: 2007.05.10 csütörtök, 18:51:00 »

Én már láttam
Nem vagy egy bőbeszédű!-:)
 
Limo vagy kombi?
Szine?
felszereltség?
Fényképek?
...stb?Huh?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1022 Dátum: 2007.05.10 csütörtök, 20:42:00 »

Nem vagy egy bőbeszédű!-:)
 
Limo vagy kombi?
Szine?
felszereltség?
Fényképek?
...stb?Huh?
A Kerepesin egy kombi van, az üllőin egy sedan.
Holnap megyek egy fényképezővel ígérem felteszem a képeket, ha nem csavarják ki a kezemből már az ajtóban..
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #1023 Dátum: 2007.05.10 csütörtök, 21:47:00 »

gyári videó+interjúk
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #1024 Dátum: 2007.05.10 csütörtök, 23:51:00 »

Ezeket láttátok már?
Ford Mondeo - Első menet
Ford Mondeo
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Vendég
« Új hozzászólás #1025 Dátum: 2007.05.11 péntek, 06:46:00 »

Ezeket láttátok már?
Ford Mondeo - Első menet
Ford Mondeo
Szia, még nem eddig!
Köszi!
Üdv:)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1026 Dátum: 2007.05.11 péntek, 09:26:00 »

Ha jol hallottam amit mondott a foszer a videjon, akkor az MKIV is lendkerekes.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1027 Dátum: 2007.05.11 péntek, 20:56:00 »

Jelentem: ültem az új MK IV-ben. Petrányi, Üllői úti szalonban van kirakva, 5 ajtós, árat nem találtam, felszereltséget sem tudom, de nem fabetétes.
Nos, a benyomás elég vegyes, őszintén szólva nem pisiltem le a bokám a gyönyörűségtől. Ha egyetlen szóval kéne jellemeznem, ami eszembe jut róla az a MODERN lenne. Olyan mai, divatos, korszerű, de semmi különös szerintem.
6 sebességes váltó, belülről már a megszokott tágas hely. Én nem kaptam ellenálhatatlan vágyat hogy ilyenem legyen, legalábbis ebben a felszereltségben nem (Szerintem ez ambiente lehet).
Persze ha  egy jó automata tiptronic váltóval, tempomattal, gyári napfényvédővel, xenonnal,  lenne, akkor már más lenne a helyzet.  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1028 Dátum: 2007.05.11 péntek, 21:42:00 »

Jelentem: ültem az új MK IV-ben. Petrányi, Üllői úti szalonban van kirakva, 5 ajtós, árat nem találtam, felszereltséget sem tudom, de nem fabetétes.
Nos, a benyomás elég vegyes, őszintén szólva nem pisiltem le a bokám a gyönyörűségtől. Ha egyetlen szóval kéne jellemeznem, ami eszembe jut róla az a MODERN lenne. Olyan mai, divatos, korszerű, de semmi különös szerintem.
6 sebességes váltó, belülről már a megszokott tágas hely. Én nem kaptam ellenálhatatlan vágyat hogy ilyenem legyen, legalábbis ebben a felszereltségben nem (Szerintem ez ambiente lehet).
Persze ha  egy jó automata tiptronic váltóval, tempomattal, gyári napfényvédővel, xenonnal,  lenne, akkor már más lenne a helyzet.  

Ettől félek én is.-:(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1029 Dátum: 2007.05.11 péntek, 22:04:00 »

A héten voltam a gyárban, ahol a műszerfalat gyártják. Már márciusban elkezdték, azóta MK3 műszerfalat már nem gyártanak.
A szokásos 4 mutató van rajta, a fordulatszámmérő mellé van a hőmérő és a benzinszint beszorítva. Középen egy nagy, szines LCD szép grafikákkal. Az átprogramozáshoz sok és bonyolult feltételt kell teljesíteni, talán a kilóméteróra visszatekerés (egy ideig) nem lesz olyan általános, mint most.
 
Sz.G.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1030 Dátum: 2007.05.11 péntek, 22:24:00 »

A héten voltam a gyárban, ahol a műszerfalat gyártják. Már márciusban elkezdték, azóta MK3 műszerfalat már nem gyártanak.
A szokásos 4 mutató van rajta, a fordulatszámmérő mellé van a hőmérő és a benzinszint beszorítva. Középen egy nagy, szines LCD szép grafikákkal. Az átprogramozáshoz sok és bonyolult feltételt kell teljesíteni, talán a kilóméteróra visszatekerés (egy ideig) nem lesz olyan általános, mint most.
 
Sz.G.
És ugyanez a kis kijelző benne lesz a szolidan frissített S-MAX-ban is. Egyébként az S-MAX-hoz lehet rendelni Individual csomagot is, nagy valószínűséggel a Mondihoz is lesz ilyen nemsoká. Nem kevés pénz az tény, de nagyon jól néz ki.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1031 Dátum: 2007.05.11 péntek, 22:27:00 »

A héten voltam a gyárban, ahol a műszerfalat gyártják. Már márciusban elkezdték, azóta MK3 műszerfalat már nem gyártanak.
A szokásos 4 mutató van rajta, a fordulatszámmérő mellé van a hőmérő és a benzinszint beszorítva. Középen egy nagy, szines LCD szép grafikákkal. Az átprogramozáshoz sok és bonyolult feltételt kell teljesíteni, talán a kilóméteróra visszatekerés (egy ideig) nem lesz olyan általános, mint most.
 
Sz.G.
Hol van ez a gyár?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1032 Dátum: 2007.05.11 péntek, 23:04:00 »

A héten voltam a gyárban, ahol a műszerfalat gyártják. Már márciusban elkezdték, azóta MK3 műszerfalat már nem gyártanak.
A szokásos 4 mutató van rajta, a fordulatszámmérő mellé van a hőmérő és a benzinszint beszorítva. Középen egy nagy, szines LCD szép grafikákkal. Az átprogramozáshoz sok és bonyolult feltételt kell teljesíteni, talán a kilóméteróra visszatekerés (egy ideig) nem lesz olyan általános, mint most.
 
Sz.G.
"Az átprogramozáshoz sok és bonyolult feltételt kell teljesíteni, talán a kilóméteróra visszatekerés (egy ideig) nem lesz olyan általános, mint most.".....ugy 1 hétig vagy napig.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1033 Dátum: 2007.05.11 péntek, 23:23:00 »

"Az átprogramozáshoz sok és bonyolult feltételt kell teljesíteni, talán a kilóméteróra visszatekerés (egy ideig) nem lesz olyan általános, mint most.".....ugy 1 hétig vagy napig.
A mergánál nem tekerik! Ott egy csomó helyen eltárolja az autó (még a kulcsban is), és az összes szervízben járásnak nyoma van, betuszkolják a kulcsot a szgépbe, az meg rögzít mindent. Állítólag csak panel cserével lehet megoldani, de annak meg száma van. Ez az elmélet. Hogy mi a gyakorlat?
 
?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1034 Dátum: 2007.05.12 szombat, 10:48:00 »

Én is megnéztem a IV-es mondeót. Ez szerintem egy ambiente, de nakem nagyon bejön. Az első, hogy jó nagy. Érzehetően nagyobb. Jó a kulcs is, egy csomó jó ötlet van benne. Szerintem ez sokkal komolyabb autó, mint a III.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1035 Dátum: 2007.05.12 szombat, 17:32:00 »

Én is megnéztem a IV-es mondeót. Ez szerintem egy ambiente, de nakem nagyon bejön. Az első, hogy jó nagy. Érzehetően nagyobb. Jó a kulcs is, egy csomó jó ötlet van benne. Szerintem ez sokkal komolyabb autó, mint a III.
Ma én is megnéztem az Üllői uton a limuzint.
Trend felszereltség,sokminden hiányzik belőle!-:(
És sok ostabaság van benne,de erről majd este irok,mert most rohanásba vagyok.
 
Csináltam 44 db képet is,ha valakit érdekel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1036 Dátum: 2007.05.12 szombat, 18:47:00 »

Én is megnéztem a IV-es mondeót. Ez szerintem egy ambiente, de nakem nagyon bejön. Az első, hogy jó nagy. Érzehetően nagyobb. Jó a kulcs is, egy csomó jó ötlet van benne. Szerintem ez sokkal komolyabb autó, mint a III.
Ide hozzánk kb. két hét múlva jön el az első db, Ambiente felszereltség. Tegnap druszámmal a márka-kereskedésben itt nálunk az értékesítő barátom megmutatta nekünk a IV-es Mondik külső eltéréseit, a képen egymás mellett állva. Kezdve az orr-résztől, az oldaláig, sőt a belső eltéréseket is. Lehet, hogy ez most furcsán hangzik tőlem, de IV-esben Ghia-t nem vennék, nagyon bevörösödött a fautánzat. Nem szép. Viszont, mind megjelenésében, ( külső-belső ) mind felszereltségben a Titanium-X több mint csábító!
És druszámra odafigyelek a 2,2-es terén, kíváncsi leszek mire leadásra megérik a mostani Mondija, mik jönnek elő. Vagy nem.  
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1037 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 00:02:00 »

Ide hozzánk kb. két hét múlva jön el az első db, Ambiente felszereltség. Tegnap druszámmal a márka-kereskedésben itt nálunk az értékesítő barátom megmutatta nekünk a IV-es Mondik külső eltéréseit, a képen egymás mellett állva. Kezdve az orr-résztől, az oldaláig, sőt a belső eltéréseket is. Lehet, hogy ez most furcsán hangzik tőlem, de IV-esben Ghia-t nem vennék, nagyon bevörösödött a fautánzat. Nem szép. Viszont, mind megjelenésében, ( külső-belső ) mind felszereltségben a Titanium-X több mint csábító!
És druszámra odafigyelek a 2,2-es terén, kíváncsi leszek mire leadásra megérik a mostani Mondija, mik jönnek elő. Vagy nem.  
Üdv:)
A ghia diszitéssel kapcsolatban teljesen igazad van.
Pesten is azt mondták,hogy az összes ghia megrendelést átalakitották titániumra,annyira csúnya az a fautánzat.
Én amikor először láttam azt mondtam róla,hogy olyan,mint a sütnivaló ,de még nyers kolbász!-:)
 
Amit néztem mondeo,annak pozitívumai az MK III facelifthez képest:
 
1,sokaknak a hátramenet kapcsolása elsőre "nehéznek" tűnt.Most már megoldották,hogy felhúzható lett az a kis króm betét,igy egyszerűbb lett a kapcsolás.
 
2,a "B" oszlopban van szellőzőnyilás.
 
3,szép,igényes modern belső,de tuti,hogy minimum titánium felszereltséget kell venni.
 
4,széria az ESP,és a ghia-tól a tempomat.
 
5,hosszabb lett az autó,és ezt bennt is észlelni.Én 192 cm magas vagyok,hátratoltam az ülés,aztán előre kellett tolnom egy kattanásnyit,mert ugy lett a legkényelmesebb.
 
6,az üzemanyagbetöltő nyilás ujszerű kialakitást kapott.
 
És akkor a legnagyobb problémák:
 
1,Motorháztetőnek nincsennek teleszkópjai,egy "buta" vasdarabbal kell kitámasztani!
 
2,a motorháztetőt az első szélvédő irányába egy kicsit megnyújtották,ezzel védik az ablaktörlőlapátokat.Viszont ezzel azt érték el,hogy -kapaszkodjatok meg- nem lehet a lapátokat felhajtani,mert beleütközik a motorháztetőbe.
Az eladó is elképett,mikor ezt felvetettem neki.Csak ugy tudtuk a lapátokat felhajtani,hogy előtte a motorháztetőt kinyitotta!-:(
 
3,már a focusban is látjuk,hogy a visszapillantóba beleintegrálták az indexet.Sőt az S-max-ba is.És a mondeoból kihagyták!-:(((
 
Na egyenlőre ennyit.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1038 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 09:16:00 »

A ghia diszitéssel kapcsolatban teljesen igazad van.
Pesten is azt mondták,hogy az összes ghia megrendelést átalakitották titániumra,annyira csúnya az a fautánzat.
Én amikor először láttam azt mondtam róla,hogy olyan,mint a sütnivaló ,de még nyers kolbász!-:)
 
Amit néztem mondeo,annak pozitívumai az MK III facelifthez képest:
 
1,sokaknak a hátramenet kapcsolása elsőre "nehéznek" tűnt.Most már megoldották,hogy felhúzható lett az a kis króm betét,igy egyszerűbb lett a kapcsolás.
 
2,a "B" oszlopban van szellőzőnyilás.
 
3,szép,igényes modern belső,de tuti,hogy minimum titánium felszereltséget kell venni.
 
4,széria az ESP,és a ghia-tól a tempomat.
 
5,hosszabb lett az autó,és ezt bennt is észlelni.Én 192 cm magas vagyok,hátratoltam az ülés,aztán előre kellett tolnom egy kattanásnyit,mert ugy lett a legkényelmesebb.
 
6,az üzemanyagbetöltő nyilás ujszerű kialakitást kapott.
 
És akkor a legnagyobb problémák:
 
1,Motorháztetőnek nincsennek teleszkópjai,egy "buta" vasdarabbal kell kitámasztani!
 
2,a motorháztetőt az első szélvédő irányába egy kicsit megnyújtották,ezzel védik az ablaktörlőlapátokat.Viszont ezzel azt érték el,hogy -kapaszkodjatok meg- nem lehet a lapátokat felhajtani,mert beleütközik a motorháztetőbe.
Az eladó is elképett,mikor ezt felvetettem neki.Csak ugy tudtuk a lapátokat felhajtani,hogy előtte a motorháztetőt kinyitotta!-:(
 
3,már a focusban is látjuk,hogy a visszapillantóba beleintegrálták az indexet.Sőt az S-max-ba is.És a mondeoból kihagyták!-:(((
 
Na egyenlőre ennyit.
Köszönöm a kiegészítéseket!
Én azt MONDom, meg kell várni a ráncfelvarrás(oka)t, aztán remélhetőleg minden részletében lesz egy ütős járgány!
De tényleg bosszantó, hogy van amiben visszaléptek.
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1039 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 10:15:00 »

Ezt nem értem,hogy miért csinálták igy!!
Kinek jó,hogy nem lehet az ablaktörlő lapátokat felemelni???
2-3 centi felemelés után beleér a motorháztetőbe!
 
 
 
 
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1040 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 10:55:00 »

A ghia diszitéssel kapcsolatban teljesen igazad van.
Pesten is azt mondták,hogy az összes ghia megrendelést átalakitották titániumra,annyira csúnya az a fautánzat.
Én amikor először láttam azt mondtam róla,hogy olyan,mint a sütnivaló ,de még nyers kolbász!-:)
 
Amit néztem mondeo,annak pozitívumai az MK III facelifthez képest:
 
1,sokaknak a hátramenet kapcsolása elsőre "nehéznek" tűnt.Most már megoldották,hogy felhúzható lett az a kis króm betét,igy egyszerűbb lett a kapcsolás.
 
2,a "B" oszlopban van szellőzőnyilás.
 
3,szép,igényes modern belső,de tuti,hogy minimum titánium felszereltséget kell venni.
 
4,széria az ESP,és a ghia-tól a tempomat.
 
5,hosszabb lett az autó,és ezt bennt is észlelni.Én 192 cm magas vagyok,hátratoltam az ülés,aztán előre kellett tolnom egy kattanásnyit,mert ugy lett a legkényelmesebb.
 
6,az üzemanyagbetöltő nyilás ujszerű kialakitást kapott.
 
És akkor a legnagyobb problémák:
 
1,Motorháztetőnek nincsennek teleszkópjai,egy "buta" vasdarabbal kell kitámasztani!
 
2,a motorháztetőt az első szélvédő irányába egy kicsit megnyújtották,ezzel védik az ablaktörlőlapátokat.Viszont ezzel azt érték el,hogy -kapaszkodjatok meg- nem lehet a lapátokat felhajtani,mert beleütközik a motorháztetőbe.
Az eladó is elképett,mikor ezt felvetettem neki.Csak ugy tudtuk a lapátokat felhajtani,hogy előtte a motorháztetőt kinyitotta!-:(
 
3,már a focusban is látjuk,hogy a visszapillantóba beleintegrálták az indexet.Sőt az S-max-ba is.És a mondeoból kihagyták!-:(((
 
Na egyenlőre ennyit.
Az Mk3 második facelift-ben is ugyanez a váltómegoldás van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1041 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 10:58:00 »

Ezt nem értem,hogy miért csinálták igy!!
Kinek jó,hogy nem lehet az ablaktörlő lapátokat felemelni???
2-3 centi felemelés után beleér a motorháztetőbe!
 
 
 
 
 

Az "A" vectrán is ilyen volt. Akkor lehetett felhejtani, ha teljessen fel volt hajtva a motortető.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1042 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 12:08:00 »

A ghia diszitéssel kapcsolatban teljesen igazad van.
Pesten is azt mondták,hogy az összes ghia megrendelést átalakitották titániumra,annyira csúnya az a fautánzat.
Én amikor először láttam azt mondtam róla,hogy olyan,mint a sütnivaló ,de még nyers kolbász!-:)
 
Amit néztem mondeo,annak pozitívumai az MK III facelifthez képest:
 
1,sokaknak a hátramenet kapcsolása elsőre "nehéznek" tűnt.Most már megoldották,hogy felhúzható lett az a kis króm betét,igy egyszerűbb lett a kapcsolás.
 
2,a "B" oszlopban van szellőzőnyilás.
 
3,szép,igényes modern belső,de tuti,hogy minimum titánium felszereltséget kell venni.
 
4,széria az ESP,és a ghia-tól a tempomat.
 
5,hosszabb lett az autó,és ezt bennt is észlelni.Én 192 cm magas vagyok,hátratoltam az ülés,aztán előre kellett tolnom egy kattanásnyit,mert ugy lett a legkényelmesebb.
 
6,az üzemanyagbetöltő nyilás ujszerű kialakitást kapott.
 
És akkor a legnagyobb problémák:
 
1,Motorháztetőnek nincsennek teleszkópjai,egy "buta" vasdarabbal kell kitámasztani!
 
2,a motorháztetőt az első szélvédő irányába egy kicsit megnyújtották,ezzel védik az ablaktörlőlapátokat.Viszont ezzel azt érték el,hogy -kapaszkodjatok meg- nem lehet a lapátokat felhajtani,mert beleütközik a motorháztetőbe.
Az eladó is elképett,mikor ezt felvetettem neki.Csak ugy tudtuk a lapátokat felhajtani,hogy előtte a motorháztetőt kinyitotta!-:(
 
3,már a focusban is látjuk,hogy a visszapillantóba beleintegrálták az indexet.Sőt az S-max-ba is.És a mondeoból kihagyták!-:(((
 
Na egyenlőre ennyit.
Ugy látszik van még rajta jó néhány gyermek betegség. De ezért lesz facelift. Csak egy érdekesség, Gabo váltokiosztása és az én f2-es váltokiosztom teljesen más. pedig ua. az a motor , 6 sebességes a váltó de mégse teljesen ua. mert nekem is már a felhuzható gyűrüvel van. Szerintem az f2-n megjelent egy-két megoldással gyakoroltak a MKIV-re. A lapátot szinte nem akarom elhinni hogy ilyen ostobára csinálták. Amin én viszont majdnem hogy megrökönyödök, a motorháztető támasztó vasas megoldása: a legfinomabb szó az hogy igénytelen. Azért el tudom képzelni hogy mibe fog kerül mondjuk egy izmos TDCi egy DSG váltóval mondjuk egy Titanium felszereléssel és képesek lennének kihagyni a két motorháztető tartó teleszkopot???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1043 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 14:49:00 »

Ezt nem értem,hogy miért csinálták igy!!
Kinek jó,hogy nem lehet az ablaktörlő lapátokat felemelni???
2-3 centi felemelés után beleér a motorháztetőbe!
 
 
 
 
 

Biztos lehetett volna valami ertelmesebb megoldast talalni, de altalanossagban leginkabb a gyalogosvedelem miatt szoktak igy besullyeszteni a lapatokat. Allitolag komoly serulest tud okozni egy az elutott gyalogosba beakado lapat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1044 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 17:07:00 »

Ez az autó van kiállítva:
 
 
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1045 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 17:08:00 »

Ebben az árfekvésben:
 
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1046 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 18:47:00 »

Az, hogy nem lehet felhajtani az ablaktörlőt, nem függ össze azzal, hogy ebben az a laposgumi lapát van? Meg kéne nézni a II-es fókán, hogy ott hogy van.
De az is lehet, hogy tényleg a gyalogosok miatt van - na azok meg maradjanak csak a járdán, és ne mászkáljanak az én szélvédőmön... de gondolom, ős is így gondolják.
 
A ghia műfa - olyan amilyen -, ha senkinek sem tetszik, tuti, hogy változtatni fognak rajta. És ne feledjük az invidual programot: azt ígérték, hogy lesz rá lehetőség egy kicsit gyárilag megvadítani az autót.
 
Bekem mindenesetre bejön. Csak azt nem értem, miért mindeni szürke "szín"-ben rendelte...
 
Azt mondták, lesz egy országos bemutatója.
A helyi kereskedő azt ígérte, ők visznek ki egy tesztautót a majálisra. Azt majd kipróbáljuk...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1047 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 20:52:00 »

Az, hogy nem lehet felhajtani az ablaktörlőt, nem függ össze azzal, hogy ebben az a laposgumi lapát van? Meg kéne nézni a II-es fókán, hogy ott hogy van.
De az is lehet, hogy tényleg a gyalogosok miatt van - na azok meg maradjanak csak a járdán, és ne mászkáljanak az én szélvédőmön... de gondolom, ős is így gondolják.
 
A ghia műfa - olyan amilyen -, ha senkinek sem tetszik, tuti, hogy változtatni fognak rajta. És ne feledjük az invidual programot: azt ígérték, hogy lesz rá lehetőség egy kicsit gyárilag megvadítani az autót.
 
Bekem mindenesetre bejön. Csak azt nem értem, miért mindeni szürke "szín"-ben rendelte...
 
Azt mondták, lesz egy országos bemutatója.
A helyi kereskedő azt ígérte, ők visznek ki egy tesztautót a majálisra. Azt majd kipróbáljuk...
A fa betétet szerintem nem változtatják meg, hacsak abból indulok ki, hogy a MKIII ez a fekete ereztű borzalom van....
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1048 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 21:40:00 »

A fa betétet szerintem nem változtatják meg, hacsak abból indulok ki, hogy a MKIII ez a fekete ereztű borzalom van....
De a faceliftben már nem az van...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1049 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 22:20:00 »

Ezt nem értem,hogy miért csinálták igy!!
Kinek jó,hogy nem lehet az ablaktörlő lapátokat felemelni???
2-3 centi felemelés után beleér a motorháztetőbe!
 
 
 
 
 

Miért kellene azt felemelni? Smiley Én még kocsimosáskor se szoktam. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.