Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 14:31:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
671
672
673
674
675
676
677
[
678
]
679
680
681
682
683
684
685
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13334954 alkalommal)
brughom
és 20 vendég van a témában
xrobe
Törzstag
Elérhető
Hozzászólások: 1298
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33850 Dátum:
2017.01.27 péntek, 13:11:03 »
Idézetet írta: Moco - 2017.01.27 péntek, 12:52:38
Sziasztok!
Ma reggel a következőt tette a mondim, kb 1 km megtétele után ki írta a fed. comp, hogy engine malfunction! egy fél percig égett aztán kialudt és regenerálásba kezdett szerintem , mert ment a ventilátor, és kb: 1,6L volt a pillanatnyi fogyasztása, de sajnos le kellett állítanom mert időre mentem és nem tudtam vele többek kocsikázni.
Január elején öntöttem bele egy Protec-es DPF Cleanert, mivel mostanában tény és való keveset mentünk vele ráadásul szinte csak városba!
A kérdés, hogy kellene egy hosszabb táv neki vagy inkább mutassam meg szakinak???
Ha vlmi jó tanácsotok van írjatok már.
Köszi!
Szerintem menj vele annyit, hogy befejezhesse a regenerálást, aztán utána meglátod lesz-e még hibakód.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Moco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33851 Dátum:
2017.01.27 péntek, 13:20:48 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.01.27 péntek, 13:11:03
Szerintem menj vele annyit, hogy befejezhesse a regenerálást, aztán utána meglátod lesz-e még hibakód.
Köszi!
Remélem nem.
Naplózva
MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33852 Dátum:
2017.01.27 péntek, 13:21:59 »
Idézetet írta: Moco - 2017.01.27 péntek, 13:20:48
Köszi!
Remélem nem.
Egyre nagyobb a hibakód lehetősége, mivel egyre többször szakítod meg a regenerációt.
Van elm csatlakozód?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
xrobe
Törzstag
Elérhető
Hozzászólások: 1298
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33853 Dátum:
2017.01.27 péntek, 13:26:35 »
Idézetet írta: Moco - 2017.01.27 péntek, 13:20:48
Köszi!
Remélem nem.
Én pont a minap kaptam el egy regent, itthonról mentem kb. 10km-t, és leálláskor észrevettem. Mentem vele kb. 2km-t és végzett, igaz hogy az előtte lévő 10km-en volt lehetőségem 100 körül haladni.
Arra figyelj, hogy most ne szakítsd félbe, és szerintem rendben lesz.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33854 Dátum:
2017.01.27 péntek, 13:58:31 »
Idézetet írta: buzaja - 2017.01.27 péntek, 10:18:23
Hello mindenki. Közepkonzolomon az összes gombon felholyagosodott a ragasztas es eleg hülyen nez ki most, ezen kivül nem is olvashato melyik gomb mi lenne. Hol tudnék ilyet beszerezni? Ötleteket elöre is köszi. Auto: Ford mondeo 2.2 tdci titanium s 2008
Üdv nektek szép napot!
bonto
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Moco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33855 Dátum:
2017.01.27 péntek, 14:45:27 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.01.27 péntek, 13:26:35
Én pont a minap kaptam el egy regent, itthonról mentem kb. 10km-t, és leálláskor észrevettem. Mentem vele kb. 2km-t és végzett, igaz hogy az előtte lévő 10km-en volt lehetőségem 100 körül haladni.
Arra figyelj, hogy most ne szakítsd félbe, és szerintem rendben lesz.
Átnentem szegedre meg vissza( 50km) az első2km-en csinálta aztán vissza állt a normál fogyi és nem írt még ki semmit
A reggeli leállítást nem tudtam elkerülni sajna.
Még azon gondolkoztam, hogy ott hagyom alapjáraton pöfögni,az ilyenkor ér egyáltalán vlmit???
Naplózva
MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
xrobe
Törzstag
Elérhető
Hozzászólások: 1298
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33856 Dátum:
2017.01.27 péntek, 15:17:03 »
Idézetet írta: Moco - 2017.01.27 péntek, 14:45:27
Átnentem szegedre meg vissza( 50km) az első2km-en csinálta aztán vissza állt a normál fogyi és nem írt még ki semmit
A reggeli leállítást nem tudtam elkerülni sajna.
Még azon gondolkoztam, hogy ott hagyom alapjáraton pöfögni,az ilyenkor ér egyáltalán vlmit???
Ilyenkor alapjáraton is befejezi, ha hagyod neki. De ha most befejezte, akkor no para.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33857 Dátum:
2017.01.27 péntek, 15:41:38 »
Idézetet írta: buzaja - 2017.01.27 péntek, 10:18:23
Hello mindenki. Közepkonzolomon az összes gombon felholyagosodott a ragasztas es eleg hülyen nez ki most, ezen kivül nem is olvashato melyik gomb mi lenne. Hol tudnék ilyet beszerezni? Ötleteket elöre is köszi. Auto: Ford mondeo 2.2 tdci titanium s 2008
Üdv nektek szép napot!
Ezek a navi és a klímavezérlő gombjai vagy más is?
Mert az előbbieknél ez ismert típushiba. Nagyon méltányos áron vásárolható gomb szett a Fordnál. Alig valamivel több, mint 30ezer forint.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Moco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33858 Dátum:
2017.01.27 péntek, 16:03:56 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.27 péntek, 13:21:59
Egyre nagyobb a hibakód lehetősége, mivel egyre többször szakítod meg a regenerációt.
Van elm csatlakozód?
Nincs sajnos. Ráadásul azt se tudom,hogy müxik az egész hibakódolvasàs ezzel.
Naplózva
MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
xrobe
Törzstag
Elérhető
Hozzászólások: 1298
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33859 Dátum:
2017.01.27 péntek, 18:18:53 »
Idézetet írta: Moco - 2017.01.27 péntek, 16:03:56
Nincs sajnos. Ráadásul azt se tudom,hogy müxik az egész hibakódolvasàs ezzel.
Aliexpressről rendelsz, kb. 10 dollár az alap BT-s. Obd csatlakozóba bedugod, és telefonról/laptopról Forscannel lehet kiolvasni, törölni.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.27 péntek, 22:45:48 írta xrobe
»
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33860 Dátum:
2017.01.27 péntek, 19:03:17 »
Na ezt sasoljátok.., na mi itt a bibi?
(Pécsről hazajött vele fater...)
http://www
.***/view.php?filename=580IMG_9714.jpg
(Qva xar ez a képfeltöltés, görgessetek lejjebb...)
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.27 péntek, 19:08:24 írta Monster Pimpili
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tibi6922
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33861 Dátum:
2017.01.27 péntek, 19:09:37 »
Látom csak elmondani nem tudom
Naplózva
1.6 tdci titanium
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33862 Dátum:
2017.01.27 péntek, 19:10:07 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.27 péntek, 19:03:17
Na ezt sasoljátok.., na mi itt a bibi?
(Pécsről hazajött vele fater...)
http://www
.***/view.php?filename=580IMG_9714.jpg
(Qva xar ez a képfeltöltés, görgessetek lejjebb...)
Ott nem 1 feszítőgörgőnek kellene lenni?
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33863 Dátum:
2017.01.27 péntek, 19:13:01 »
Idézetet írta: steve78 - 2017.01.27 péntek, 19:10:07
Ott nem 1 feszítőgörgőnek kellene lenni?
Dehogynem...
volt már ilyen valakinek?
Kb 150e a megtett kilóméter...
Fater azzal hívott, hogy szerinte tönkre fog menni a szervókormány mert néha olyan nehezen megy, szóval ő leteszi a verdát...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33864 Dátum:
2017.01.27 péntek, 19:27:04 »
Idézetet írta: Moco - 2017.01.27 péntek, 16:03:56
Nincs sajnos. Ráadásul azt se tudom,hogy müxik az egész hibakódolvasàs ezzel.
2 km alatt biztos nem regenerált le rendesen. Néha nekem is csinál ilyen rövidet, nem értem a logikáját. Akkor speciel a kiolvasás azt mutatta, hogy DPF regen érett a dolog. Másnap meg is csinálta és szerencsére hosszan, rendesen. Az kiolvasott értékek alapján gondolom jól helyreállt a rend, azóta is minden rendben. A kiolvasások % számított értékek, így nagy pontosságot nem lehet várni tőle, de nagyjából jól követhető a DPF állapota. Hol kevesebbre, hol többre áll be kiégetés után. A Te motorod DPF regen rendszere más felépítésű kicsit. De szerintem a tiéd is kiolvasható már. Ezt itt kartársak megerősíthetik. A FORD azt közölte, hogy a regenek 80km és 800km között esedékesek üzemszerűen és körülmények függvényében. Városban, hidegben, .. gyakrabb sajnos. Nekem most 127 km volt az utolsó így kisvárosban a rövid utakkal. Általában a teljes regen 14-25 km távot igényelt eddig ~80km/h tempóval. A magyar gázolajjal sajnos hamarább telik a puttony én ezt tapasztaltam. Én csináltam fény visszajelzést, meg olvasgatom néha. Nekem megnyugtató, hogy tudom, hogy esedékes, vagy, hogy látjuk, most menni kell ha lehet. Főleg, hogy 90%-ban asszony használja a gyerekekkel.
Bízzunk benne, hogy nincs gond.
Nekem még szerencsére nem volt figyelmeztető jelzésem.
Ilyen esetben viszont, igyekezz akkor regenerálni, akár kint az országúton, a lehető legoptimálisabb feltételeket teremtve. Ne váljon drága játékká.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33865 Dátum:
2017.01.27 péntek, 21:18:31 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.01.26 csütörtök, 14:31:11
Szóval ilyen:
http://www.kephost.com/image/v1vf
http://www.kephost.com/image/v1v1
Sosem esett még le, ennél jobbat nem tudtam kitalálni.
Beraktam egy 12->5V átalakítót a műszerfal mögé, így csak egy micro usb kábelt előhúzok a hamutálcából, és töltődik is a teló.
Szia, köszi a tippeket, hát igazából a szélvédős megoldás marad szerintem mert igy a reggeli hidegben 1 beomlo mínusz
Már csak azt kell kiderítsem miert mennek tonkre ezek a franya nanosok. Tudom hogy 1000 hufert nem kell csodat varni de az elso az majdnem 1 evig bireta, telen is. Raadasul a zold resze ment tonkre nem is a vakum tappancs.
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
buzaja
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33866 Dátum:
2017.01.27 péntek, 22:03:00 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.01.27 péntek, 13:58:31
bonto
Köszi
Naplózva
akela75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33867 Dátum:
2017.01.27 péntek, 22:12:15 »
Sziasztok .
A héten végre meglett az új családtag 2.0 TDCI kombi 2012.07 es egy 2005 ös Megane kombit váltott,egyenlőre nagyon tetszik,remélem be fog válni.Biztos sok kérdésem lesz majd hozzátok,most az első hogy megéri -e átállítani 160 lovasra,most 140 ,és hogy milyen plusszra minuszra számíthatok.Valamint hogy lehetek club tag ? Válaszokat előre is köszönöm. ÜDV MINDENKINEK !
Naplózva
Moco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33868 Dátum:
2017.01.27 péntek, 23:34:02 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.01.27 péntek, 19:27:04
2 km alatt biztos nem regenerált le rendesen. Néha nekem is csinál ilyen rövidet, nem értem a logikáját. Akkor speciel a kiolvasás azt mutatta, hogy DPF regen érett a dolog. Másnap meg is csinálta és szerencsére hosszan, rendesen. Az kiolvasott értékek alapján gondolom jól helyreállt a rend, azóta is minden rendben. A kiolvasások % számított értékek, így nagy pontosságot nem lehet várni tőle, de nagyjából jól követhető a DPF állapota. Hol kevesebbre, hol többre áll be kiégetés után. A Te motorod DPF regen rendszere más felépítésű kicsit. De szerintem a tiéd is kiolvasható már. Ezt itt kartársak megerősíthetik. A FORD azt közölte, hogy a regenek 80km és 800km között esedékesek üzemszerűen és körülmények függvényében. Városban, hidegben, .. gyakrabb sajnos. Nekem most 127 km volt az utolsó így kisvárosban a rövid utakkal. Általában a teljes regen 14-25 km távot igényelt eddig ~80km/h tempóval. A magyar gázolajjal sajnos hamarább telik a puttony én ezt tapasztaltam. Én csináltam fény visszajelzést, meg olvasgatom néha. Nekem megnyugtató, hogy tudom, hogy esedékes, vagy, hogy látjuk, most menni kell ha lehet. Főleg, hogy 90%-ban asszony használja a gyerekekkel.
Bízzunk benne, hogy nincs gond.
Nekem még szerencsére nem volt figyelmeztető jelzésem.
Ilyen esetben viszont, igyekezz akkor regenerálni, akár kint az országúton, a lehető legoptimálisabb feltételeket teremtve. Ne váljon drága játékká.
Az alatt mi értesz "én csináltam fényvisszajelzést"?
Egyébként köszi a választ.
Naplózva
MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33869 Dátum:
2017.01.27 péntek, 23:36:02 »
Idézetet írta: akela75 - 2017.01.27 péntek, 22:12:15
Sziasztok .
A héten végre meglett az új családtag 2.0 TDCI kombi 2012.07 es egy 2005 ös Megane kombit váltott,egyenlőre nagyon tetszik,remélem be fog válni.Biztos sok kérdésem lesz majd hozzátok,most az első hogy megéri -e átállítani 160 lovasra,most 140 ,és hogy milyen plusszra minuszra számíthatok.Valamint hogy lehetek club tag ? Válaszokat előre is köszönöm. ÜDV MINDENKINEK !
Üdv, A userek visszajelzese alapjan megeri az upgrade 163 Lóra.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33870 Dátum:
2017.01.27 péntek, 23:40:48 »
Idézetet írta: Moco - 2017.01.27 péntek, 23:34:02
Az alatt mi értesz "én csináltam fényvisszajelzést"?
Egyébként köszi a választ.
Izzitogyertya relejere kötsz 1 LED-et es meg van a regen visszajelzese.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Moco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33871 Dátum:
2017.01.28 szombat, 07:10:01 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.01.27 péntek, 23:40:48
Izzitogyertya relejere kötsz 1 LED-et es meg van a regen visszajelzese.
Júj ez engem nagyon érdekel, nem dobnàl egy fénykèpet,hogy néz ki, meg mi kell hozzá.
Naplózva
MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33872 Dátum:
2017.01.28 szombat, 07:17:16 »
Idézetet írta: akela75 - 2017.01.27 péntek, 22:12:15
Sziasztok .
A héten végre meglett az új családtag 2.0 TDCI kombi 2012.07 es egy 2005 ös Megane kombit váltott,egyenlőre nagyon tetszik,remélem be fog válni.Biztos sok kérdésem lesz majd hozzátok,most az első hogy megéri -e átállítani 160 lovasra,most 140 ,és hogy milyen plusszra minuszra számíthatok.Valamint hogy lehetek club tag ? Válaszokat előre is köszönöm. ÜDV MINDENKINEK !
Clubtag úgy lehetsz, hogy először is elolvasod az új mondeosok topikot. Majd, bármi probléma esetén először a "keresés" mezőt használod. Utána visszaolvasol, és ha ez mind-mind nem vezet eredményre akkor kérdezel értelmesen.
Namármost hogy mennyi pluszra számíthatsz: éppen 23lóerő. Ezt kb. 16,4%.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33873 Dátum:
2017.01.28 szombat, 08:51:44 »
Idézetet írta: Moco - 2017.01.28 szombat, 07:10:01
Júj ez engem nagyon érdekel, nem dobnàl egy fénykèpet,hogy néz ki, meg mi kell hozzá.
A tiéden ez nem működik, csak FL után.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Moco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33874 Dátum:
2017.01.28 szombat, 13:17:11 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.01.28 szombat, 08:51:44
A tiéden ez nem működik, csak FL után.
Akkor nekünk nem jut semmi,áhhhhh
Naplózva
MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
hadaslaci
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33875 Dátum:
2017.01.28 szombat, 15:06:39 »
Üdv.a hozzáértőknek!
2012-es mondeo,1.6 tdci econetik.Hibakód:2002,magyarul forditva:részecske csapda hatékonyság határérték alatt 1.hengersor.Mit jelent ez konkrétan?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33876 Dátum:
2017.01.28 szombat, 16:17:47 »
Idézetet írta: hadaslaci - 2017.01.28 szombat, 15:06:39
Üdv.a hozzáértőknek!
2012-es mondeo,1.6 tdci econetik.Hibakód:2002,magyarul forditva:részecske csapda hatékonyság határérték alatt 1.hengersor.Mit jelent ez konkrétan?
azt,hogy nem regenerál az autód,mert ha olyan rendszerű,mint a nagytestvérei,akkor a kipuffba fecskendez egy izzítógyertyára és az indítja be a regenerációt.
Na az azizzítógyertya,vagy a befecskendező nem működik.Utóbbi könnyűszerrel tisztítható(relatíve).
Ajánlom a cikket!
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33877 Dátum:
2017.01.30 hétfő, 10:27:55 »
Idézetet írta: alf® - 2017.01.28 szombat, 16:17:47
azt,hogy nem regenerál az autód,mert ha olyan rendszerű,mint a nagytestvérei,akkor a kipuffba fecskendez egy izzítógyertyára és az indítja be a regenerációt.
Na az azizzítógyertya,vagy a befecskendező nem működik.Utóbbi könnyűszerrel tisztítható(relatíve).
Ajánlom a cikket!
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0
Menet közben miből lehet tudni / mik a jelei annak, hogy az autó regenerál MK4 FL-nél?
Van egy BT-os ELM olvasom és egy telepített androidos Forscan demo app-om. Hol lehet az appban megnézni a regenerálásról információkat, mikor regenerált, vagy mikor fog stb.?
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33878 Dátum:
2017.01.30 hétfő, 10:33:54 »
Mi okozhatja a "nyüszögést" a váltónál, mikor üresben jobbra balra mozgatom álló motornál? Föl-le mozgatásnál nincs ilyen hangja. A váltószoknya alá is benéztem, a mozgó csuklókat WD40-vel beolajoztam és csak minimálisan halkult a "nyüszögés". Valaki már találkozott a jelenséggel, mivel lehet megszüntetni ezt a hangot?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.30 hétfő, 10:41:30 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33879 Dátum:
2017.01.30 hétfő, 11:12:17 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2017.01.30 hétfő, 10:33:54
Mi okozhatja a "nyüszögést" a váltónál, mikor üresben jobbra balra mozgatom álló motornál? Föl-le mozgatásnál nincs ilyen hangja. A váltószoknya alá is benéztem, a mozgó csuklókat WD40-vel beolajoztam és csak minimálisan halkult a "nyüszögés". Valaki már találkozott a jelenséggel, mivel lehet megszüntetni ezt a hangot?
zsírspray-el próbáld meg, gyárilag is azzal van befújva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33880 Dátum:
2017.01.30 hétfő, 12:35:35 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2017.01.30 hétfő, 10:27:55
Menet közben miből lehet tudni / mik a jelei annak, hogy az autó regenerál MK4 FL-nél?
Van egy BT-os ELM olvasom és egy telepített androidos Forscan demo app-om. Hol lehet az appban megnézni a regenerálásról információkat, mikor regenerált, vagy mikor fog stb.?
menetközben nagyon nehez eszrevenni es ez jol is van igy, talan ilyen enyhe 'szivritmus zavar' a dizel zummogesben, de kb eselytelen.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33881 Dátum:
2017.01.30 hétfő, 12:54:15 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.01.30 hétfő, 12:35:35
menetközben nagyon nehez eszrevenni es ez jol is van igy, talan ilyen enyhe 'szivritmus zavar' a dizel zummogesben, de kb eselytelen.
Hát, simán tudom Neked szinte bármikor produkálni az észrevehető jeleket. Szinte rendszeresen az M3 kivezetőn kezd hozzá, amikor a Szerencs utcai lámpás kereszteződés elhagyva nagyobb tempóval haladok. Ha kicsit vehemensebben gyorsítok nekiáll rángatni, mintha hol kapna üzemanyagot, hol nem. Az elsőnél igencsak megijedtem, azóta már megszoktam és rúgok neki egy padlót, ne az autó akarja tudni hogy mit csinálok.
Mivel a regen közben egy spéci üzemmódba áll át a motorvezérlő, nem nagyon szeretne attól eltérni. Szerintem igencsak hülyén oldották meg, sokakat meg tud tréfálni....
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.30 hétfő, 16:20:19 írta titta
»
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 416
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33882 Dátum:
2017.01.30 hétfő, 13:15:51 »
Idézetet írta: titta - 2017.01.30 hétfő, 12:54:15
Hát, simán tudom Neked szinte bármikor produkálni az észrevehető jeleket. Szinte rendszeresen az M+ kivezetőn kezd hozzá, amikor a Szerencs utcai lámpás kereszteződés elhagyva nagyobb tempóval haladok. Ha kicsit vehemensebben gyorsítok nekiáll rángatni, mintha hol kapna üzemanyagot, hol nem. Az elsőnél igencsak megijedtem, azóta már megszoktam és rúgok neki egy padlót, ne az autó akarja tudni hogy mit csinálok.
Mivel a regen közben egy spéci üzemmódba áll át a motorvezérlő, nem nagyon szeretne attól eltérni. Szerintem igencsak hülyén oldották meg, sokakat meg tud tréfálni....
Ősz óta elmentem majd 10.000 km-t, de még 1x sem vettem észre a regent...
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33883 Dátum:
2017.01.30 hétfő, 13:21:59 »
Idézetet írta: titta - 2017.01.30 hétfő, 12:54:15
Hát, simán tudom Neked szinte bármikor produkálni az észrevehető jeleket. Szinte rendszeresen az M+ kivezetőn kezd hozzá, amikor a Szerencs utcai lámpás kereszteződés elhagyva nagyobb tempóval haladok. Ha kicsit vehemensebben gyorsítok nekiáll rángatni, mintha hol kapna üzemanyagot, hol nem. Az elsőnél igencsak megijedtem, azóta már megszoktam és rúgok neki egy padlót, ne az autó akarja tudni hogy mit csinálok.
Mivel a regen közben egy spéci üzemmódba áll át a motorvezérlő, nem nagyon szeretne attól eltérni. Szerintem igencsak hülyén oldották meg, sokakat meg tud tréfálni....
nah, ezt az enyhe berangatast amit te is irsz, egyszer vettem eszre az elmult 10ezer km alatt, de örülök hogy amugy sose veszem eszre mikor csinalja
annyit szoktam tenni az ügy erdekesben, hogy leallitas elott pillanatnyi fogyira tekerem müszeregyseget es ha magas a fogyi akkor tudom hogy regeneral es megvarom. nah ilyen is 3x volt eddig, abbol 1x par mp alatt vegzett, masiknal meg 2-3perc alatt, 3iknal meg leszhartam mert siettem :DDD
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33884 Dátum:
2017.01.30 hétfő, 13:53:34 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.01.30 hétfő, 13:21:59
nah, ezt az enyhe berangatast amit te is irsz, egyszer vettem eszre az elmult 10ezer km alatt, de örülök hogy amugy sose veszem eszre mikor csinalja
annyit szoktam tenni az ügy erdekesben, hogy leallitas elott pillanatnyi fogyira tekerem müszeregyseget es ha magas a fogyi akkor tudom hogy regeneral es megvarom. nah ilyen is 3x volt eddig, abbol 1x par mp alatt vegzett, masiknal meg 2-3perc alatt, 3iknal meg leszhartam mert siettem :DDD
Mondjuk a mi mondeóink 2007-esek, azaz fl előtti, de azon nem lehet nem észrevenni a regenerálást. Mondjuk ha autópályán csinálja egyórája működő tempomat mellett, akkor ok, de ha hazaúton kezdett bele, akkor összetéveszthetetlen volt...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33885 Dátum:
2017.01.30 hétfő, 14:42:35 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.30 hétfő, 13:53:34
Mondjuk a mi mondeóink 2007-esek, azaz fl előtti, de azon nem lehet nem észrevenni a regenerálást. Mondjuk ha autópályán csinálja egyórája működő tempomat mellett, akkor ok, de ha hazaúton kezdett bele, akkor összetéveszthetetlen volt...
FL előttivel nincs tapasztalatom, de meselj mar mi a helyzet a görgövel? letört a tengelyéről vagy WTF? nem igazan latom jol a kepen? generátor töltés nem ment el?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
fitti2
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33886 Dátum:
2017.01.30 hétfő, 15:55:08 »
Sziasztok!
Milyen tipusu ELM-et rendelejek az Aliexpressről,vagy tökmindegy?Láttam olyan verziókat,hogy v1.5 , v2.1
Az autó 2008.júliusi 2.0TDCI
Köszönöm!
Naplózva
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33887 Dátum:
2017.01.30 hétfő, 16:10:12 »
Idézetet írta: fitti2 - 2017.01.30 hétfő, 15:55:08
Sziasztok!
Milyen tipusu ELM-et rendelejek az Aliexpressről,vagy tökmindegy?Láttam olyan verziókat,hogy v1.5 , v2.1
Az autó 2008.júliusi 2.0TDCI
Köszönöm!
Én múlt nyáron rendeltem ezt:
https://www.aliexpress.com/item/2014-New-Black-MINI-ELM327-Bluetooth-Super-Mini-Elm-327-OBD2-OBDII-ELM-327-V2-1/1310202157.html?spm=2114.13010608.0.0.IokjSr
MK4 2011-es faceliftessel és MK3-sal remekül kommunikál.
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
fitti2
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33888 Dátum:
2017.01.30 hétfő, 18:15:21 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2017.01.30 hétfő, 16:10:12
Én múlt nyáron rendeltem ezt:
https://www.aliexpress.com/item/2014-New-Black-MINI-ELM327-Bluetooth-Super-Mini-Elm-327-OBD2-OBDII-ELM-327-V2-1/1310202157.html?spm=2114.13010608.0.0.IokjSr
MK4 2011-es faceliftessel és MK3-sal remekül kommunikál.
Köszönöm!
Naplózva
fitti2
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33889 Dátum:
2017.01.30 hétfő, 18:19:00 »
Idézetet írta: fitti2 - 2017.01.30 hétfő, 18:15:21
Köszönöm!
Ezzel lehet indítani reget ha sokszor nem tudta befejezni?
Naplózva
Nemtudom
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33890 Dátum:
2017.01.31 kedd, 09:35:19 »
Sziasztok
Gondolkodom utólagos tempomat beszerelésen. Olvasgattam az ezzel kapcsolatos korábbi hozzászólásokat. Kérdésem az volna, hogy honnan tudom kideríteni, hogy milyen előkészítés van az autóban? (MK4 2009. 1.6 TI-vct). Mit kell vennem a sikeres működéshez? Csak tempomat gombokat, vagy kellenek bizonyos kábelkötegek is. Ha igen, akkor pontosna milyenek? Nagyjából milyen árban van jelenleg ennek beszerelése (a gyári, kormánygombosra gondolok), szoftverezéssel együtt? llletve van a kedves fórumtársak közt, aki foglalkozik beszereléssel?
Mivel eléggé meg van kopva a kormányom, gondolkoztam azon is, hogy nem bőröztetem le, hanem veszek bontottan egy olyan kormányt, amin már rajta vannak a gyári tempomat gombok. Ebben az esetben mire kell figyeljek? Olvastam a korábbi hozzászólásokban , hogy talán nem mindegy, hogy az autó égzsákos vagy nem, illetve talán a facelift-es modell kormánya nem biztos, hogy összekapcsolható a nem-facelift-essel? Ezt jól értettem? Vagy nem?
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33891 Dátum:
2017.01.31 kedd, 09:46:35 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.01.30 hétfő, 14:42:35
FL előttivel nincs tapasztalatom, de meselj mar mi a helyzet a görgövel? letört a tengelyéről vagy WTF? nem igazan latom jol a kepen? generátor töltés nem ment el?
A feszítő görgőről letört a műanyag/bakelit rész, valószínű azért mert megszorult a görgő csapágya, hogy mitől?? Azt senki sem tudja...
Fater azzal hívott, hogy xar a szervó, néha szaggatottan lehet kormányozni. Egyébként hangos lett az autó, mert a szíj ugye elkezdett lobogni, de töltés volt és amikor nem volt leterhelve a generátor 1500-as fordulaton még a szervó is szépen működött. A szíj így sem vert bele sehova, fater ki tudja mennyit ment vele, én a lábán vezettem át Újpestről Mátyásföldre...
Ha extrán belobog a szíj mert mondjuk kirojtosodik/elszakad, akkor leverheti a főtengely jeladót, akkor viszont megáll a motor, de szerencsére ez velünk nem fordult elő...
Bő egy évet állt az autó egy helyben, előtte egy évben se sokat volt használva. Előjele nem volt, talán annyi, hogy volt a csapágynak egy minimális hangja...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33892 Dátum:
2017.01.31 kedd, 09:52:23 »
Idézetet írta: Nemtudom - 2017.01.31 kedd, 09:35:19
Sziasztok
Gondolkodom utólagos tempomat beszerelésen. Olvasgattam az ezzel kapcsolatos korábbi hozzászólásokat. Kérdésem az volna, hogy honnan tudom kideríteni, hogy milyen előkészítés van az autóban? (MK4 2009. 1.6 TI-vct). Mit kell vennem a sikeres működéshez? Csak tempomat gombokat, vagy kellenek bizonyos kábelkötegek is. Ha igen, akkor pontosna milyenek? Nagyjából milyen árban van jelenleg ennek beszerelése (a gyári, kormánygombosra gondolok), szoftverezéssel együtt? llletve van a kedves fórumtársak közt, aki foglalkozik beszereléssel?
Mivel eléggé meg van kopva a kormányom, gondolkoztam azon is, hogy nem bőröztetem le, hanem veszek bontottan egy olyan kormányt, amin már rajta vannak a gyári tempomat gombok. Ebben az esetben mire kell figyeljek? Olvastam a korábbi hozzászólásokban , hogy talán nem mindegy, hogy az autó égzsákos vagy nem, illetve talán a facelift-es modell kormánya nem biztos, hogy összekapcsolható a nem-facelift-essel? Ezt jól értettem? Vagy nem?
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Vik-et kérdezd meg. Keres-kínálban annó írta is, h MK4 tempomatosítást is csinál.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33893 Dátum:
2017.01.31 kedd, 10:16:27 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.31 kedd, 09:46:35
A feszítő görgőről letört a műanyag/bakelit rész, valószínű azért mert megszorult a görgő csapágya, hogy mitől?? Azt senki sem tudja...
Fater azzal hívott, hogy xar a szervó, néha szaggatottan lehet kormányozni. Egyébként hangos lett az autó, mert a szíj ugye elkezdett lobogni, de töltés volt és amikor nem volt leterhelve a generátor 1500-as fordulaton még a szervó is szépen működött. A szíj így sem vert bele sehova, fater ki tudja mennyit ment vele, én a lábán vezettem át Újpestről Mátyásföldre...
Ha extrán belobog a szíj mert mondjuk kirojtosodik/elszakad, akkor leverheti a főtengely jeladót, akkor viszont megáll a motor, de szerencsére ez velünk nem fordult elő...
Bő egy évet állt az autó egy helyben, előtte egy évben se sokat volt használva. Előjele nem volt, talán annyi, hogy volt a csapágynak egy minimális hangja...
az kemény
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
pityu12
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33894 Dátum:
2017.01.31 kedd, 10:27:18 »
Műszaki vizsgára 16. kerület közelében hova vihetném az autót ahol nem kell megvárni, vagy pedig pár óra alatt megvan és meg is nézik, hogy átmegy-e mert azért már nem új az autó?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33895 Dátum:
2017.01.31 kedd, 10:50:28 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.01.31 kedd, 10:16:27
az kemény
Vik se látott még ilyet...
Annyi az öröm az ürömben, hogy egy ilyen szakadással elszáll a töltés, a mechanikus szervó, meg a klíma, de a vízpumpa működik, mert az a vezérlésről megy... Szóval ha nagy gáz van, akksi feltölt szíj levág és el lehet vele menni egy szervízig...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33896 Dátum:
2017.01.31 kedd, 11:32:44 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.31 kedd, 10:50:28
Vik se látott még ilyet...
Annyi az öröm az ürömben, hogy egy ilyen szakadással elszáll a töltés, a mechanikus szervó, meg a klíma, de a vízpumpa működik, mert az a vezérlésről megy... Szóval ha nagy gáz van, akksi feltölt szíj levág és el lehet vele menni egy szervízig...
de csak nappal
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
power_ford
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33897 Dátum:
2017.01.31 kedd, 11:52:12 »
Idézetet írta: Nemtudom - 2017.01.31 kedd, 09:35:19
Sziasztok
Gondolkodom utólagos tempomat beszerelésen. Olvasgattam az ezzel kapcsolatos korábbi hozzászólásokat. Kérdésem az volna, hogy honnan tudom kideríteni, hogy milyen előkészítés van az autóban? (MK4 2009. 1.6 TI-vct). Mit kell vennem a sikeres működéshez? Csak tempomat gombokat, vagy kellenek bizonyos kábelkötegek is. Ha igen, akkor pontosna milyenek? Nagyjából milyen árban van jelenleg ennek beszerelése (a gyári, kormánygombosra gondolok), szoftverezéssel együtt? llletve van a kedves fórumtársak közt, aki foglalkozik beszereléssel?
Mivel eléggé meg van kopva a kormányom, gondolkoztam azon is, hogy nem bőröztetem le, hanem veszek bontottan egy olyan kormányt, amin már rajta vannak a gyári tempomat gombok. Ebben az esetben mire kell figyeljek? Olvastam a korábbi hozzászólásokban , hogy talán nem mindegy, hogy az autó égzsákos vagy nem, illetve talán a facelift-es modell kormánya nem biztos, hogy összekapcsolható a nem-facelift-essel? Ezt jól értettem? Vagy nem?
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Csak a tempomat gombokat kell megvasarolnod illetve be kell szerelni oket/programozni. A regebbi gombokra van szukseged melyen a bal also gombon egy OFF felirat szerepel. (a facelifteseken egy piktogram van). Be lehet rakni az ujabb gombokat is de ki kell csereleni ket db ellenalast a gombokban illetve a megfordul a bal oldali ket gomb (macera). Kormany lehet barmilyen akar faceliftes is mivel az airbagok 2008 utan mind egyformak. (2008-ig mas az airbag/kormany igy ne olyant vasaroljal).
Naplózva
MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33898 Dátum:
2017.01.31 kedd, 13:43:54 »
Idézetet írta: Nemtudom - 2017.01.31 kedd, 09:35:19
Sziasztok
Gondolkodom utólagos tempomat beszerelésen. Olvasgattam az ezzel kapcsolatos korábbi hozzászólásokat. Kérdésem az volna, hogy honnan tudom kideríteni, hogy milyen előkészítés van az autóban? (MK4 2009. 1.6 TI-vct). Mit kell vennem a sikeres működéshez? Csak tempomat gombokat, vagy kellenek bizonyos kábelkötegek is. Ha igen, akkor pontosna milyenek? Nagyjából milyen árban van jelenleg ennek beszerelése (a gyári, kormánygombosra gondolok), szoftverezéssel együtt? llletve van a kedves fórumtársak közt, aki foglalkozik beszereléssel?
Mivel eléggé meg van kopva a kormányom, gondolkoztam azon is, hogy nem bőröztetem le, hanem veszek bontottan egy olyan kormányt, amin már rajta vannak a gyári tempomat gombok. Ebben az esetben mire kell figyeljek? Olvastam a korábbi hozzászólásokban , hogy talán nem mindegy, hogy az autó égzsákos vagy nem, illetve talán a facelift-es modell kormánya nem biztos, hogy összekapcsolható a nem-facelift-essel? Ezt jól értettem? Vagy nem?
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Szia.
Csak tájékoztatásként, nekem nemrég cserélték mindkét gombsort, Fordnál 30 + áfa darabja.
Üdv
Breaker
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33899 Dátum:
2017.01.31 kedd, 18:27:18 »
Idézetet írta: power_ford - 2017.01.31 kedd, 11:52:12
Csak a tempomat gombokat kell megvasarolnod illetve be kell szerelni oket/programozni. A regebbi gombokra van szukseged melyen a bal also gombon egy OFF felirat szerepel. (a facelifteseken egy piktogram van). Be lehet rakni az ujabb gombokat is de ki kell csereleni ket db ellenalast a gombokban illetve a megfordul a bal oldali ket gomb (macera). Kormany lehet barmilyen akar faceliftes is mivel az airbagok 2008 utan mind egyformak. (2008-ig mas az airbag/kormany igy ne olyant vasaroljal).
Benzinesnél nem kell valami extra? Vagy már teljesen elektronikus itt is a gázpedál?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak:
1
...
671
672
673
674
675
676
677
[
678
]
679
680
681
682
683
684
685
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ