Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:30:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 671 672 673 674 675 676 677 [678] 679 680 681 682 683 684 685 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11981211 alkalommal)
0 Felhasználó és 133 vendég van a témában
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #33850 Dátum: 2017.01.27 péntek, 13:11:03 »

Sziasztok!

Ma reggel a következőt tette a mondim, kb 1 km megtétele után ki írta a fed. comp, hogy engine malfunction! egy fél percig égett aztán kialudt és regenerálásba kezdett szerintem , mert ment a ventilátor, és kb: 1,6L  volt a pillanatnyi fogyasztása, de sajnos le kellett állítanom mert időre mentem és nem tudtam vele többek kocsikázni.
Január elején öntöttem bele egy Protec-es DPF Cleanert, mivel mostanában tény és való keveset mentünk vele ráadásul szinte csak városba!
A kérdés, hogy kellene egy hosszabb táv neki vagy inkább mutassam meg szakinak???
Ha vlmi jó tanácsotok van írjatok már.
Köszi!
Szerintem menj vele annyit, hogy befejezhesse a regenerálást, aztán utána meglátod lesz-e még hibakód.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Moco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #33851 Dátum: 2017.01.27 péntek, 13:20:48 »

Szerintem menj vele annyit, hogy befejezhesse a regenerálást, aztán utána meglátod lesz-e még hibakód.
Köszi!
Remélem nem. Wink
Naplózva

MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33852 Dátum: 2017.01.27 péntek, 13:21:59 »

Köszi!
Remélem nem. Wink

Egyre nagyobb a hibakód lehetősége, mivel egyre többször szakítod meg a regenerációt.

Van elm csatlakozód?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #33853 Dátum: 2017.01.27 péntek, 13:26:35 »

Köszi!
Remélem nem. Wink
Én pont a minap kaptam el egy regent, itthonról mentem kb. 10km-t, és leálláskor észrevettem. Mentem vele kb. 2km-t és végzett, igaz hogy az előtte lévő 10km-en volt lehetőségem 100 körül haladni.
Arra figyelj, hogy most ne szakítsd félbe, és szerintem rendben lesz.  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #33854 Dátum: 2017.01.27 péntek, 13:58:31 »

Hello mindenki. Közepkonzolomon az összes gombon felholyagosodott a ragasztas es eleg hülyen nez ki most, ezen kivül nem is olvashato melyik gomb mi lenne. Hol tudnék ilyet beszerezni? Ötleteket elöre is köszi. Auto: Ford mondeo 2.2 tdci titanium s 2008
Üdv nektek szép napot!

bonto
Naplózva

Moco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #33855 Dátum: 2017.01.27 péntek, 14:45:27 »

Én pont a minap kaptam el egy regent, itthonról mentem kb. 10km-t, és leálláskor észrevettem. Mentem vele kb. 2km-t és végzett, igaz hogy az előtte lévő 10km-en volt lehetőségem 100 körül haladni.
Arra figyelj, hogy most ne szakítsd félbe, és szerintem rendben lesz.  Wink
Átnentem szegedre meg vissza( 50km) az első2km-en csinálta aztán vissza állt a normál fogyi és nem írt még ki semmit Smiley
A reggeli leállítást nem tudtam elkerülni sajna.
Még azon gondolkoztam, hogy ott hagyom alapjáraton pöfögni,az ilyenkor ér egyáltalán vlmit???
Naplózva

MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #33856 Dátum: 2017.01.27 péntek, 15:17:03 »

Átnentem szegedre meg vissza( 50km) az első2km-en csinálta aztán vissza állt a normál fogyi és nem írt még ki semmit Smiley
A reggeli leállítást nem tudtam elkerülni sajna.
Még azon gondolkoztam, hogy ott hagyom alapjáraton pöfögni,az ilyenkor ér egyáltalán vlmit???
Ilyenkor alapjáraton is befejezi, ha hagyod neki. De ha most befejezte, akkor no para.   Smiley
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33857 Dátum: 2017.01.27 péntek, 15:41:38 »

Hello mindenki. Közepkonzolomon az összes gombon felholyagosodott a ragasztas es eleg hülyen nez ki most, ezen kivül nem is olvashato melyik gomb mi lenne. Hol tudnék ilyet beszerezni? Ötleteket elöre is köszi. Auto: Ford mondeo 2.2 tdci titanium s 2008
Üdv nektek szép napot!
Ezek a navi és a klímavezérlő gombjai vagy más is?
Mert az előbbieknél ez ismert típushiba. Nagyon méltányos áron vásárolható gomb szett a Fordnál. Alig valamivel több, mint 30ezer forint.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Moco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #33858 Dátum: 2017.01.27 péntek, 16:03:56 »

Egyre nagyobb a hibakód lehetősége, mivel egyre többször szakítod meg a regenerációt.

Van elm csatlakozód?
Nincs sajnos. Ráadásul azt se tudom,hogy müxik az egész hibakódolvasàs ezzel.
Naplózva

MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #33859 Dátum: 2017.01.27 péntek, 18:18:53 »

Nincs sajnos. Ráadásul azt se tudom,hogy müxik az egész hibakódolvasàs ezzel.

Aliexpressről rendelsz, kb. 10 dollár az alap BT-s. Obd csatlakozóba bedugod, és telefonról/laptopról Forscannel lehet kiolvasni, törölni.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.27 péntek, 22:45:48 írta xrobe » Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33860 Dátum: 2017.01.27 péntek, 19:03:17 »

Na ezt sasoljátok.., na mi itt a bibi?  falbav taps

(Pécsről hazajött vele fater...)

http://www.***/view.php?filename=580IMG_9714.jpg


(Qva xar ez a képfeltöltés, görgessetek lejjebb...)
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.27 péntek, 19:08:24 írta Monster Pimpili » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #33861 Dátum: 2017.01.27 péntek, 19:09:37 »

Látom csak elmondani nem tudom eljen
Naplózva

1.6 tdci titanium
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #33862 Dátum: 2017.01.27 péntek, 19:10:07 »

Na ezt sasoljátok.., na mi itt a bibi?  falbav taps

(Pécsről hazajött vele fater...)

http://www.***/view.php?filename=580IMG_9714.jpg


(Qva xar ez a képfeltöltés, görgessetek lejjebb...)
Ott nem 1 feszítőgörgőnek kellene lenni?
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33863 Dátum: 2017.01.27 péntek, 19:13:01 »

Ott nem 1 feszítőgörgőnek kellene lenni?

Dehogynem...  falbav
volt már ilyen valakinek?

Kb 150e a megtett kilóméter...

Fater azzal hívott, hogy szerinte tönkre fog menni a szervókormány mert néha olyan nehezen megy, szóval ő leteszi a verdát...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #33864 Dátum: 2017.01.27 péntek, 19:27:04 »

Nincs sajnos. Ráadásul azt se tudom,hogy müxik az egész hibakódolvasàs ezzel.

2 km alatt biztos nem regenerált le rendesen. Néha nekem is csinál ilyen rövidet, nem értem a logikáját. Akkor speciel a kiolvasás azt mutatta, hogy DPF regen érett a dolog. Másnap meg is csinálta és szerencsére hosszan, rendesen. Az kiolvasott értékek alapján gondolom jól helyreállt  a rend, azóta is minden rendben. A kiolvasások % számított értékek, így nagy pontosságot nem lehet várni tőle, de nagyjából jól követhető a DPF állapota. Hol kevesebbre, hol többre áll be kiégetés után. A Te motorod DPF regen rendszere más felépítésű kicsit. De szerintem a tiéd is kiolvasható már. Ezt itt kartársak megerősíthetik. A FORD azt közölte, hogy a regenek 80km és 800km között esedékesek üzemszerűen és körülmények függvényében. Városban, hidegben, .. gyakrabb sajnos. Nekem most 127 km volt az utolsó így kisvárosban a rövid utakkal. Általában a  teljes regen 14-25 km távot igényelt eddig ~80km/h tempóval. A magyar gázolajjal sajnos hamarább telik a puttony én ezt tapasztaltam. Én csináltam fény visszajelzést, meg olvasgatom néha. Nekem megnyugtató, hogy tudom, hogy esedékes, vagy, hogy látjuk, most menni kell ha lehet. Főleg, hogy 90%-ban asszony használja a gyerekekkel.

Bízzunk benne, hogy nincs gond.
Nekem még szerencsére nem volt figyelmeztető jelzésem.
Ilyen esetben viszont, igyekezz akkor regenerálni, akár kint az országúton, a lehető legoptimálisabb feltételeket teremtve. Ne váljon drága játékká.  Wink
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #33865 Dátum: 2017.01.27 péntek, 21:18:31 »

Szóval ilyen:
http://www.kephost.com/image/v1vf
http://www.kephost.com/image/v1v1
Sosem esett még le, ennél jobbat nem tudtam kitalálni.
Beraktam egy 12->5V átalakítót a műszerfal mögé, így csak egy micro usb kábelt előhúzok a hamutálcából, és töltődik is a teló.  vigyor3

Szia, köszi a tippeket, hát igazából a szélvédős megoldás marad szerintem mert igy a reggeli hidegben 1 beomlo mínusz Smiley Sad
Már csak azt kell kiderítsem miert mennek tonkre ezek a franya nanosok. Tudom hogy 1000 hufert nem kell csodat varni de az elso az majdnem 1 evig bireta, telen is. Raadasul a zold resze ment tonkre nem is a vakum tappancs.
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
buzaja
Vendég
« Új hozzászólás #33866 Dátum: 2017.01.27 péntek, 22:03:00 »

bonto

Köszi
Naplózva
akela75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #33867 Dátum: 2017.01.27 péntek, 22:12:15 »

Sziasztok .
A héten végre meglett az új családtag  2.0 TDCI kombi 2012.07 es egy 2005 ös Megane kombit váltott,egyenlőre nagyon tetszik,remélem be fog válni.Biztos sok kérdésem lesz majd hozzátok,most az első hogy megéri -e átállítani 160 lovasra,most 140 ,és hogy milyen plusszra minuszra számíthatok.Valamint hogy lehetek club tag ?  Válaszokat előre is köszönöm. ÜDV MINDENKINEK !
Naplózva
Moco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #33868 Dátum: 2017.01.27 péntek, 23:34:02 »

2 km alatt biztos nem regenerált le rendesen. Néha nekem is csinál ilyen rövidet, nem értem a logikáját. Akkor speciel a kiolvasás azt mutatta, hogy DPF regen érett a dolog. Másnap meg is csinálta és szerencsére hosszan, rendesen. Az kiolvasott értékek alapján gondolom jól helyreállt  a rend, azóta is minden rendben. A kiolvasások % számított értékek, így nagy pontosságot nem lehet várni tőle, de nagyjából jól követhető a DPF állapota. Hol kevesebbre, hol többre áll be kiégetés után. A Te motorod DPF regen rendszere más felépítésű kicsit. De szerintem a tiéd is kiolvasható már. Ezt itt kartársak megerősíthetik. A FORD azt közölte, hogy a regenek 80km és 800km között esedékesek üzemszerűen és körülmények függvényében. Városban, hidegben, .. gyakrabb sajnos. Nekem most 127 km volt az utolsó így kisvárosban a rövid utakkal. Általában a  teljes regen 14-25 km távot igényelt eddig ~80km/h tempóval. A magyar gázolajjal sajnos hamarább telik a puttony én ezt tapasztaltam. Én csináltam fény visszajelzést, meg olvasgatom néha. Nekem megnyugtató, hogy tudom, hogy esedékes, vagy, hogy látjuk, most menni kell ha lehet. Főleg, hogy 90%-ban asszony használja a gyerekekkel.

Bízzunk benne, hogy nincs gond.
Nekem még szerencsére nem volt figyelmeztető jelzésem.
Ilyen esetben viszont, igyekezz akkor regenerálni, akár kint az országúton, a lehető legoptimálisabb feltételeket teremtve. Ne váljon drága játékká.  Wink
 beka3
Az alatt mi értesz "én csináltam fényvisszajelzést"?
Egyébként köszi a választ.
Naplózva

MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #33869 Dátum: 2017.01.27 péntek, 23:36:02 »

Sziasztok .
A héten végre meglett az új családtag  2.0 TDCI kombi 2012.07 es egy 2005 ös Megane kombit váltott,egyenlőre nagyon tetszik,remélem be fog válni.Biztos sok kérdésem lesz majd hozzátok,most az első hogy megéri -e átállítani 160 lovasra,most 140 ,és hogy milyen plusszra minuszra számíthatok.Valamint hogy lehetek club tag ?  Válaszokat előre is köszönöm. ÜDV MINDENKINEK !

Üdv, A userek visszajelzese alapjan megeri az upgrade 163 Lóra.
Naplózva

ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #33870 Dátum: 2017.01.27 péntek, 23:40:48 »

Az alatt mi értesz "én csináltam fényvisszajelzést"?
Egyébként köszi a választ.

Izzitogyertya relejere kötsz 1 LED-et es meg van a regen visszajelzese.
Naplózva

Moco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #33871 Dátum: 2017.01.28 szombat, 07:10:01 »

Izzitogyertya relejere kötsz 1 LED-et es meg van a regen visszajelzese.
Júj ez engem nagyon érdekel, nem dobnàl egy fénykèpet,hogy néz ki, meg mi kell hozzá. worship
Naplózva

MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #33872 Dátum: 2017.01.28 szombat, 07:17:16 »

Sziasztok .
A héten végre meglett az új családtag  2.0 TDCI kombi 2012.07 es egy 2005 ös Megane kombit váltott,egyenlőre nagyon tetszik,remélem be fog válni.Biztos sok kérdésem lesz majd hozzátok,most az első hogy megéri -e átállítani 160 lovasra,most 140 ,és hogy milyen plusszra minuszra számíthatok.Valamint hogy lehetek club tag ?  Válaszokat előre is köszönöm. ÜDV MINDENKINEK !
Clubtag úgy lehetsz, hogy először is elolvasod az új mondeosok topikot. Majd, bármi probléma esetén először a "keresés" mezőt használod. Utána visszaolvasol, és ha ez mind-mind nem vezet eredményre akkor kérdezel értelmesen.
Namármost hogy mennyi pluszra számíthatsz: éppen 23lóerő. Ezt kb. 16,4%.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33873 Dátum: 2017.01.28 szombat, 08:51:44 »

Júj ez engem nagyon érdekel, nem dobnàl egy fénykèpet,hogy néz ki, meg mi kell hozzá. worship
A tiéden ez nem működik, csak FL után.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Moco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #33874 Dátum: 2017.01.28 szombat, 13:17:11 »

A tiéden ez nem működik, csak FL után.
Akkor nekünk nem jut semmi,áhhhhh falbav
Naplózva

MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
hadaslaci
Vendég
« Új hozzászólás #33875 Dátum: 2017.01.28 szombat, 15:06:39 »

Üdv.a hozzáértőknek!
2012-es mondeo,1.6 tdci econetik.Hibakód:2002,magyarul forditva:részecske csapda hatékonyság határérték alatt 1.hengersor.Mit jelent ez konkrétan?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33876 Dátum: 2017.01.28 szombat, 16:17:47 »

Üdv.a hozzáértőknek!
2012-es mondeo,1.6 tdci econetik.Hibakód:2002,magyarul forditva:részecske csapda hatékonyság határérték alatt 1.hengersor.Mit jelent ez konkrétan?
azt,hogy nem regenerál az autód,mert ha olyan rendszerű,mint a nagytestvérei,akkor a kipuffba fecskendez egy izzítógyertyára és az indítja be a regenerációt.
Na az azizzítógyertya,vagy a befecskendező nem működik.Utóbbi könnyűszerrel tisztítható(relatíve).

Ajánlom a cikket!
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #33877 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 10:27:55 »

azt,hogy nem regenerál az autód,mert ha olyan rendszerű,mint a nagytestvérei,akkor a kipuffba fecskendez egy izzítógyertyára és az indítja be a regenerációt.
Na az azizzítógyertya,vagy a befecskendező nem működik.Utóbbi könnyűszerrel tisztítható(relatíve).

Ajánlom a cikket!
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0

Menet közben miből lehet tudni / mik a jelei annak, hogy az autó regenerál MK4 FL-nél?

Van egy BT-os ELM olvasom és egy telepített androidos Forscan demo app-om. Hol lehet az appban megnézni a regenerálásról információkat, mikor regenerált, vagy mikor fog stb.?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #33878 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 10:33:54 »

Mi okozhatja a "nyüszögést" a váltónál, mikor üresben jobbra balra mozgatom álló motornál? Föl-le mozgatásnál nincs ilyen hangja. A váltószoknya alá is benéztem, a mozgó csuklókat WD40-vel beolajoztam és csak minimálisan halkult a "nyüszögés". Valaki már találkozott a jelenséggel, mivel lehet megszüntetni ezt a hangot?
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.30 hétfő, 10:41:30 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33879 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 11:12:17 »

Mi okozhatja a "nyüszögést" a váltónál, mikor üresben jobbra balra mozgatom álló motornál? Föl-le mozgatásnál nincs ilyen hangja. A váltószoknya alá is benéztem, a mozgó csuklókat WD40-vel beolajoztam és csak minimálisan halkult a "nyüszögés". Valaki már találkozott a jelenséggel, mivel lehet megszüntetni ezt a hangot?
zsírspray-el próbáld meg, gyárilag is azzal van befújva
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #33880 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 12:35:35 »

Menet közben miből lehet tudni / mik a jelei annak, hogy az autó regenerál MK4 FL-nél?

Van egy BT-os ELM olvasom és egy telepített androidos Forscan demo app-om. Hol lehet az appban megnézni a regenerálásról információkat, mikor regenerált, vagy mikor fog stb.?

menetközben nagyon nehez eszrevenni es ez jol is van igy, talan ilyen enyhe 'szivritmus zavar' a dizel zummogesben, de kb eselytelen.
Naplózva

titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #33881 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 12:54:15 »

menetközben nagyon nehez eszrevenni es ez jol is van igy, talan ilyen enyhe 'szivritmus zavar' a dizel zummogesben, de kb eselytelen.

Hát, simán tudom Neked szinte bármikor produkálni az észrevehető jeleket. Szinte rendszeresen az M3 kivezetőn kezd hozzá, amikor a Szerencs utcai lámpás kereszteződés elhagyva nagyobb tempóval haladok. Ha kicsit vehemensebben gyorsítok nekiáll rángatni, mintha hol kapna üzemanyagot, hol nem. Az elsőnél igencsak megijedtem, azóta már megszoktam és rúgok neki egy padlót, ne az autó akarja tudni hogy mit csinálok.
Mivel a regen közben egy spéci üzemmódba áll át a motorvezérlő, nem nagyon szeretne attól eltérni. Szerintem igencsak hülyén oldották meg, sokakat meg tud tréfálni....
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.30 hétfő, 16:20:19 írta titta » Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #33882 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 13:15:51 »

Hát, simán tudom Neked szinte bármikor produkálni az észrevehető jeleket. Szinte rendszeresen az M+ kivezetőn kezd hozzá, amikor a Szerencs utcai lámpás kereszteződés elhagyva nagyobb tempóval haladok. Ha kicsit vehemensebben gyorsítok nekiáll rángatni, mintha hol kapna üzemanyagot, hol nem. Az elsőnél igencsak megijedtem, azóta már megszoktam és rúgok neki egy padlót, ne az autó akarja tudni hogy mit csinálok.
Mivel a regen közben egy spéci üzemmódba áll át a motorvezérlő, nem nagyon szeretne attól eltérni. Szerintem igencsak hülyén oldották meg, sokakat meg tud tréfálni....

Ősz óta elmentem majd 10.000 km-t, de még 1x sem vettem észre a regent...  nyes nyes
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #33883 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 13:21:59 »

Hát, simán tudom Neked szinte bármikor produkálni az észrevehető jeleket. Szinte rendszeresen az M+ kivezetőn kezd hozzá, amikor a Szerencs utcai lámpás kereszteződés elhagyva nagyobb tempóval haladok. Ha kicsit vehemensebben gyorsítok nekiáll rángatni, mintha hol kapna üzemanyagot, hol nem. Az elsőnél igencsak megijedtem, azóta már megszoktam és rúgok neki egy padlót, ne az autó akarja tudni hogy mit csinálok.
Mivel a regen közben egy spéci üzemmódba áll át a motorvezérlő, nem nagyon szeretne attól eltérni. Szerintem igencsak hülyén oldották meg, sokakat meg tud tréfálni....
nah, ezt az enyhe berangatast amit te is irsz, egyszer vettem eszre az elmult 10ezer km alatt, de örülök hogy amugy sose veszem eszre mikor csinalja
annyit szoktam tenni az ügy erdekesben, hogy leallitas elott pillanatnyi fogyira tekerem müszeregyseget es ha magas a fogyi akkor tudom hogy regeneral es megvarom. nah ilyen is 3x volt eddig, abbol 1x par mp alatt vegzett, masiknal meg 2-3perc alatt, 3iknal meg leszhartam mert siettem :DDD
Naplózva

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33884 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 13:53:34 »

nah, ezt az enyhe berangatast amit te is irsz, egyszer vettem eszre az elmult 10ezer km alatt, de örülök hogy amugy sose veszem eszre mikor csinalja
annyit szoktam tenni az ügy erdekesben, hogy leallitas elott pillanatnyi fogyira tekerem müszeregyseget es ha magas a fogyi akkor tudom hogy regeneral es megvarom. nah ilyen is 3x volt eddig, abbol 1x par mp alatt vegzett, masiknal meg 2-3perc alatt, 3iknal meg leszhartam mert siettem :DDD

Mondjuk a mi mondeóink 2007-esek, azaz fl előtti, de azon nem lehet nem észrevenni a regenerálást. Mondjuk ha autópályán csinálja egyórája működő tempomat mellett, akkor ok, de ha hazaúton kezdett bele, akkor összetéveszthetetlen volt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #33885 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 14:42:35 »

Mondjuk a mi mondeóink 2007-esek, azaz fl előtti, de azon nem lehet nem észrevenni a regenerálást. Mondjuk ha autópályán csinálja egyórája működő tempomat mellett, akkor ok, de ha hazaúton kezdett bele, akkor összetéveszthetetlen volt...

FL előttivel nincs tapasztalatom, de meselj mar mi a helyzet a görgövel? letört a tengelyéről vagy WTF? nem igazan latom jol a kepen? generátor töltés nem ment el?
Naplózva

fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #33886 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 15:55:08 »

Sziasztok!

Milyen tipusu ELM-et rendelejek az Aliexpressről,vagy tökmindegy?Láttam olyan verziókat,hogy v1.5  ,  v2.1
Az autó 2008.júliusi  2.0TDCI
            Köszönöm! Wink
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #33887 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 16:10:12 »

Sziasztok!

Milyen tipusu ELM-et rendelejek az Aliexpressről,vagy tökmindegy?Láttam olyan verziókat,hogy v1.5  ,  v2.1
Az autó 2008.júliusi  2.0TDCI
            Köszönöm! Wink
Én múlt nyáron rendeltem ezt:
https://www.aliexpress.com/item/2014-New-Black-MINI-ELM327-Bluetooth-Super-Mini-Elm-327-OBD2-OBDII-ELM-327-V2-1/1310202157.html?spm=2114.13010608.0.0.IokjSr

MK4 2011-es faceliftessel és MK3-sal remekül kommunikál.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #33888 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 18:15:21 »



Köszönöm! Wink
Naplózva
fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #33889 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 18:19:00 »


Köszönöm! Wink

Ezzel lehet indítani reget ha sokszor nem tudta befejezni?
Naplózva
Nemtudom
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #33890 Dátum: 2017.01.31 kedd, 09:35:19 »

Sziasztok

Gondolkodom utólagos tempomat beszerelésen. Olvasgattam az ezzel kapcsolatos korábbi hozzászólásokat. Kérdésem az volna, hogy honnan tudom kideríteni, hogy milyen előkészítés van az autóban? (MK4 2009. 1.6 TI-vct). Mit kell vennem a sikeres működéshez? Csak tempomat gombokat, vagy kellenek bizonyos kábelkötegek is. Ha igen, akkor pontosna milyenek? Nagyjából milyen árban van jelenleg ennek beszerelése (a gyári, kormánygombosra gondolok), szoftverezéssel együtt? llletve van a kedves fórumtársak közt, aki foglalkozik beszereléssel?  Cheesy

Mivel eléggé meg van kopva a kormányom, gondolkoztam azon is, hogy nem bőröztetem le, hanem veszek bontottan egy olyan kormányt, amin már rajta vannak a gyári tempomat gombok. Ebben az esetben mire kell figyeljek? Olvastam a korábbi hozzászólásokban , hogy talán nem mindegy, hogy az autó égzsákos vagy nem, illetve talán a facelift-es modell kormánya nem biztos, hogy összekapcsolható a nem-facelift-essel? Ezt jól értettem? Vagy nem?   help

Köszönöm előre is a segítségeteket!

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33891 Dátum: 2017.01.31 kedd, 09:46:35 »

FL előttivel nincs tapasztalatom, de meselj mar mi a helyzet a görgövel? letört a tengelyéről vagy WTF? nem igazan latom jol a kepen? generátor töltés nem ment el?

A feszítő görgőről letört a műanyag/bakelit rész, valószínű azért mert megszorult a görgő csapágya, hogy mitől?? Azt senki sem tudja...

Fater azzal hívott, hogy xar a szervó, néha szaggatottan lehet kormányozni. Egyébként hangos lett az autó, mert a szíj ugye elkezdett lobogni, de töltés volt és amikor nem volt leterhelve a generátor 1500-as fordulaton még a szervó is szépen működött. A szíj így sem vert bele sehova, fater ki tudja mennyit ment vele, én a lábán vezettem át Újpestről Mátyásföldre...
Ha extrán belobog a szíj mert  mondjuk kirojtosodik/elszakad, akkor leverheti a főtengely jeladót, akkor viszont megáll a motor, de szerencsére ez velünk nem fordult elő...

Bő egy évet állt az autó egy helyben, előtte egy évben se sokat volt használva. Előjele nem volt, talán annyi, hogy volt a csapágynak egy minimális hangja...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33892 Dátum: 2017.01.31 kedd, 09:52:23 »

Sziasztok

Gondolkodom utólagos tempomat beszerelésen. Olvasgattam az ezzel kapcsolatos korábbi hozzászólásokat. Kérdésem az volna, hogy honnan tudom kideríteni, hogy milyen előkészítés van az autóban? (MK4 2009. 1.6 TI-vct). Mit kell vennem a sikeres működéshez? Csak tempomat gombokat, vagy kellenek bizonyos kábelkötegek is. Ha igen, akkor pontosna milyenek? Nagyjából milyen árban van jelenleg ennek beszerelése (a gyári, kormánygombosra gondolok), szoftverezéssel együtt? llletve van a kedves fórumtársak közt, aki foglalkozik beszereléssel?  Cheesy

Mivel eléggé meg van kopva a kormányom, gondolkoztam azon is, hogy nem bőröztetem le, hanem veszek bontottan egy olyan kormányt, amin már rajta vannak a gyári tempomat gombok. Ebben az esetben mire kell figyeljek? Olvastam a korábbi hozzászólásokban , hogy talán nem mindegy, hogy az autó égzsákos vagy nem, illetve talán a facelift-es modell kormánya nem biztos, hogy összekapcsolható a nem-facelift-essel? Ezt jól értettem? Vagy nem?   help

Köszönöm előre is a segítségeteket!



Vik-et kérdezd meg. Keres-kínálban annó írta is, h MK4 tempomatosítást is csinál.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #33893 Dátum: 2017.01.31 kedd, 10:16:27 »

A feszítő görgőről letört a műanyag/bakelit rész, valószínű azért mert megszorult a görgő csapágya, hogy mitől?? Azt senki sem tudja...

Fater azzal hívott, hogy xar a szervó, néha szaggatottan lehet kormányozni. Egyébként hangos lett az autó, mert a szíj ugye elkezdett lobogni, de töltés volt és amikor nem volt leterhelve a generátor 1500-as fordulaton még a szervó is szépen működött. A szíj így sem vert bele sehova, fater ki tudja mennyit ment vele, én a lábán vezettem át Újpestről Mátyásföldre...
Ha extrán belobog a szíj mert  mondjuk kirojtosodik/elszakad, akkor leverheti a főtengely jeladót, akkor viszont megáll a motor, de szerencsére ez velünk nem fordult elő...

Bő egy évet állt az autó egy helyben, előtte egy évben se sokat volt használva. Előjele nem volt, talán annyi, hogy volt a csapágynak egy minimális hangja...

az kemény  wow1
Naplózva

pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #33894 Dátum: 2017.01.31 kedd, 10:27:18 »

Műszaki vizsgára 16. kerület közelében hova vihetném az autót ahol nem kell megvárni, vagy pedig pár óra alatt megvan és meg is nézik, hogy átmegy-e mert azért már nem új az autó?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33895 Dátum: 2017.01.31 kedd, 10:50:28 »

az kemény  wow1

Vik se látott még ilyet...

Annyi az öröm az ürömben, hogy egy ilyen szakadással elszáll a töltés, a mechanikus szervó, meg a klíma, de a vízpumpa működik, mert az a vezérlésről megy... Szóval ha nagy gáz van, akksi feltölt szíj levág és el lehet vele menni egy szervízig...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #33896 Dátum: 2017.01.31 kedd, 11:32:44 »

Vik se látott még ilyet...

Annyi az öröm az ürömben, hogy egy ilyen szakadással elszáll a töltés, a mechanikus szervó, meg a klíma, de a vízpumpa működik, mert az a vezérlésről megy... Szóval ha nagy gáz van, akksi feltölt szíj levág és el lehet vele menni egy szervízig...

de csak nappal Cheesy
Naplózva

power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #33897 Dátum: 2017.01.31 kedd, 11:52:12 »

Sziasztok

Gondolkodom utólagos tempomat beszerelésen. Olvasgattam az ezzel kapcsolatos korábbi hozzászólásokat. Kérdésem az volna, hogy honnan tudom kideríteni, hogy milyen előkészítés van az autóban? (MK4 2009. 1.6 TI-vct). Mit kell vennem a sikeres működéshez? Csak tempomat gombokat, vagy kellenek bizonyos kábelkötegek is. Ha igen, akkor pontosna milyenek? Nagyjából milyen árban van jelenleg ennek beszerelése (a gyári, kormánygombosra gondolok), szoftverezéssel együtt? llletve van a kedves fórumtársak közt, aki foglalkozik beszereléssel?  Cheesy

Mivel eléggé meg van kopva a kormányom, gondolkoztam azon is, hogy nem bőröztetem le, hanem veszek bontottan egy olyan kormányt, amin már rajta vannak a gyári tempomat gombok. Ebben az esetben mire kell figyeljek? Olvastam a korábbi hozzászólásokban , hogy talán nem mindegy, hogy az autó égzsákos vagy nem, illetve talán a facelift-es modell kormánya nem biztos, hogy összekapcsolható a nem-facelift-essel? Ezt jól értettem? Vagy nem?   help

Köszönöm előre is a segítségeteket!



Csak a tempomat gombokat kell megvasarolnod illetve be kell szerelni oket/programozni. A regebbi gombokra van szukseged melyen a bal also gombon egy OFF felirat szerepel. (a facelifteseken egy piktogram van). Be lehet rakni az ujabb gombokat is de ki kell csereleni ket db ellenalast a gombokban illetve a megfordul a bal oldali ket gomb (macera). Kormany lehet barmilyen akar faceliftes is mivel az airbagok 2008 utan mind egyformak. (2008-ig mas az airbag/kormany igy ne olyant vasaroljal).
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #33898 Dátum: 2017.01.31 kedd, 13:43:54 »

Sziasztok

Gondolkodom utólagos tempomat beszerelésen. Olvasgattam az ezzel kapcsolatos korábbi hozzászólásokat. Kérdésem az volna, hogy honnan tudom kideríteni, hogy milyen előkészítés van az autóban? (MK4 2009. 1.6 TI-vct). Mit kell vennem a sikeres működéshez? Csak tempomat gombokat, vagy kellenek bizonyos kábelkötegek is. Ha igen, akkor pontosna milyenek? Nagyjából milyen árban van jelenleg ennek beszerelése (a gyári, kormánygombosra gondolok), szoftverezéssel együtt? llletve van a kedves fórumtársak közt, aki foglalkozik beszereléssel?  Cheesy

Mivel eléggé meg van kopva a kormányom, gondolkoztam azon is, hogy nem bőröztetem le, hanem veszek bontottan egy olyan kormányt, amin már rajta vannak a gyári tempomat gombok. Ebben az esetben mire kell figyeljek? Olvastam a korábbi hozzászólásokban , hogy talán nem mindegy, hogy az autó égzsákos vagy nem, illetve talán a facelift-es modell kormánya nem biztos, hogy összekapcsolható a nem-facelift-essel? Ezt jól értettem? Vagy nem?   help

Köszönöm előre is a segítségeteket!



Szia.
Csak tájékoztatásként, nekem nemrég cserélték mindkét gombsort, Fordnál 30 + áfa darabja.

Üdv
Breaker
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33899 Dátum: 2017.01.31 kedd, 18:27:18 »

Csak a tempomat gombokat kell megvasarolnod illetve be kell szerelni oket/programozni. A regebbi gombokra van szukseged melyen a bal also gombon egy OFF felirat szerepel. (a facelifteseken egy piktogram van). Be lehet rakni az ujabb gombokat is de ki kell csereleni ket db ellenalast a gombokban illetve a megfordul a bal oldali ket gomb (macera). Kormany lehet barmilyen akar faceliftes is mivel az airbagok 2008 utan mind egyformak. (2008-ig mas az airbag/kormany igy ne olyant vasaroljal).
Benzinesnél nem kell valami extra? Vagy már teljesen elektronikus itt is a gázpedál?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 671 672 673 674 675 676 677 [678] 679 680 681 682 683 684 685 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.