Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:16:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 709 710 711 712 713 714 715 [716] 717 718 719 720 721 722 723 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11970830 alkalommal)
0 Felhasználó és 86 vendég van a témában
Stieve
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #35750 Dátum: 2017.10.24 kedd, 16:38:32 »

Még nem mértem meg mert a kiszerelésre koncentráltam de így hogy Alf adott értéket van kiindulási alapom...
Köszi
Naplózva

2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
Stieve
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #35751 Dátum: 2017.10.24 kedd, 18:34:07 »

Sziasztok!

A relé csak a fűtőbetétet kapcsolja a porlasztóban? Mert kivettem a relét és a kapcsain mértem ellenállást nem tudtam most aláfeküdni a kocsinak. Ott 2 ohm-ot mértem gondolom a kábelezés miatt. Viszont a múltkor írtam hogy a biztije jó de most láttam hogy már az is kiolvadt...
Holnap megy a verda vezérlés cserére megkérem a srácot hogy próbálja meglazítani nekem. Ha neki sem sikerül akkor sajnos marad a flex.
Rohadtul sokallom ezért a cuccért a 78000 Ft-ot cromaxnál.
Ha úgy alakul tudtok olcsóbb forrást?

Köszi!
Naplózva

2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35752 Dátum: 2017.10.24 kedd, 20:04:55 »

Sziasztok!

A relé csak a fűtőbetétet kapcsolja a porlasztóban? Mert kivettem a relét és a kapcsain mértem ellenállást nem tudtam most aláfeküdni a kocsinak. Ott 2 ohm-ot mértem gondolom a kábelezés miatt. Viszont a múltkor írtam hogy a biztije jó de most láttam hogy már az is kiolvadt...
Holnap megy a verda vezérlés cserére megkérem a srácot hogy próbálja meglazítani nekem. Ha neki sem sikerül akkor sajnos marad a flex.
Rohadtul sokallom ezért a cuccért a 78000 Ft-ot cromaxnál.
Ha úgy alakul tudtok olcsóbb forrást?

Köszi!
Az nem porlasztó.Az egy sima cső.Tényleg ne adj érte 80at!
Az izzító csak előtte van, hogy arra sprickoljon go-t,és az meg jól begyujtja.
http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_09_2014/post-90710-0-94271400-1411229600_thumb.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.24 kedd, 20:10:37 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Stieve
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #35753 Dátum: 2017.10.24 kedd, 21:23:09 »

Az nem porlasztó.Az egy sima cső.Tényleg ne adj érte 80at!
Az izzító csak előtte van, hogy arra sprickoljon go-t,és az meg jól begyujtja.
http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_09_2014/post-90710-0-94271400-1411229600_thumb.jpg

Pontosan igy van.
Baromira nem akarok erte ennyit adni csak gyakorlatilag belesült a cucc egyelőre nem tudtam leszedni. Remélem holnap az autószerelő ügyesebb és felkészültebb lesz  worship
Naplózva

2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
Stieve
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #35754 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 18:19:23 »

Na urak helyzet van!
Nehezen de a szerelőnek sikerült meglazítani a cuccost tegnap. Ma le is szedtem és a melegítős ütögetős technikával nekem is kiköpte a dzsuvát és utána már szépen szájjal is át tudtam fújni ahogy anno irtátok.
A statikus regen viszont csak 97%-ig ment le és azt írta időtúllépés miatt sikertelen. Jó sokáig tartott egyebkent. Viszont utána kiírta hogyha hibatorles után nem jön vissza egyik hibaüzenet sem akkor sikeresnek tekinthető.
Mi errol a véleményetek? Az tény hogy a befecskendező vagy minek nevezzük el volt dugulva. Az is tény, hogy kapásból ment 97-ig a regen tehát javulás van nem kicsit. Amúgy a szagát is éreztem közben tehát valami dolgozott.
Amit még el kell mondanom hogy kiszedett állapotban az izzítóján 2,2 ohmot mértem ez meg piszkálja a csőröm nem-e elhasználódóban van. Lehet külön venni kérdés, hogy kellhet e?

Mindenesetre nagyok vagytok mint mindig!!!

Köszönöm szépen a segítségeket!
 worship
Naplózva

2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #35755 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 19:39:59 »

Na urak helyzet van!
Nehezen de a szerelőnek sikerült meglazítani a cuccost tegnap. Ma le is szedtem és a melegítős ütögetős technikával nekem is kiköpte a dzsuvát és utána már szépen szájjal is át tudtam fújni ahogy anno irtátok.
A statikus regen viszont csak 97%-ig ment le és azt írta időtúllépés miatt sikertelen. Jó sokáig tartott egyebkent. Viszont utána kiírta hogyha hibatorles után nem jön vissza egyik hibaüzenet sem akkor sikeresnek tekinthető.
Mi errol a véleményetek? Az tény hogy a befecskendező vagy minek nevezzük el volt dugulva. Az is tény, hogy kapásból ment 97-ig a regen tehát javulás van nem kicsit. Amúgy a szagát is éreztem közben tehát valami dolgozott.
Amit még el kell mondanom hogy kiszedett állapotban az izzítóján 2,2 ohmot mértem ez meg piszkálja a csőröm nem-e elhasználódóban van. Lehet külön venni kérdés, hogy kellhet e?

Mindenesetre nagyok vagytok mint mindig!!!

Köszönöm szépen a segítségeket!
 worship
Csak tipp, de talán annyira el volt már dugulva, hogy a tervezett időbe nem fért bele. Ha ezután rendesen viselkedik, akkor megoldottnak tekinthető a probléma.
Az izzítón inkább áramot kéne mérni, mint ellenállást. Ilyen kis ellenállásnál túl nagy a mérési hiba. Az áram érték egyértelműen megmondaná, hogy mi a helyzet, feltéve, hogy tudjuk a jó izzító áramfelvételét Smiley
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35756 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 19:40:20 »

Ahogy Zsolti írja, lehet 1 ütemben is, a lényeg, hogy a konverterben is cserélődjön az olaj.

9-én megy váltóolaj frissítésre, ujjak keresztben.


Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Stieve
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #35757 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 20:06:52 »

Csak tipp, de talán annyira el volt már dugulva, hogy a tervezett időbe nem fért bele. Ha ezután rendesen viselkedik, akkor megoldottnak tekinthető a probléma.
Az izzítón inkább áramot kéne mérni, mint ellenállást. Ilyen kis ellenállásnál túl nagy a mérési hiba. Az áram érték egyértelműen megmondaná, hogy mi a helyzet, feltéve, hogy tudjuk a jó izzító áramfelvételét Smiley

Igen ez felmerult bennem is, hogy nagyon tele volt es ezert tartott sokaig. A javulas egyertelmu mert eddig soha nem ment tovabb 20 szazaleknal. De majd az ido eldonti.
Az áramfelvétel pedig jogos.
Ha ujra elojon a hiba talan veszek egy ujat es majd jol megmerjuk...  nyes
Koszi...
Naplózva

2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #35758 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 20:39:27 »

9-én megy váltóolaj frissítésre, ujjak keresztben.


kipuffgáz hőmérséklet téma nem jött elő azóta?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35759 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 21:08:44 »

kipuffgáz hőmérséklet téma nem jött elő azóta?


Azt is meg fogjak nezni. Ha torlom azt a hibakodot, par km utan visszajon.

A heten azota csak varosoztam, barhogy kozlekedtem vele, nem csinalt semmi furcsasagot. Holnap lesz palya, kivancsi leszek.
Kozben arra is gondoltam, hogy nem-e valami silanyabb go-t sikerult tankolni, ami esetleg nem tetszett az autonak. De ha amiatt rangatott volna be, akkor kellett volna szerintem hibakodot dobjon ra. Nameg az nem kotodott volna sebesseghez.
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.26 csütörtök, 21:18:10 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #35760 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 21:49:09 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.

Mk4 faceliftes mondimban eltűnt az egyik első kerek szellőző befúvóról az a króm apró dísz. Tudna valaki ajánlani, honnan szerezhetnék be ilyet?



Én kb. fél éve szereztem bontóban komplett szellőző rostélyt 5eFt-ért. Külön csak a díszbetétet nem találtam sehol sem.
Amire figyelj:
Faceliftesé mattkróm!
Facelift előttié króm
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #35761 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 23:04:05 »

Azt is meg fogjak nezni. Ha torlom azt a hibakodot, par km utan visszajon.

A heten azota csak varosoztam, barhogy kozlekedtem vele, nem csinalt semmi furcsasagot. Holnap lesz palya, kivancsi leszek.
Kozben arra is gondoltam, hogy nem-e valami silanyabb go-t sikerult tankolni, ami esetleg nem tetszett az autonak. De ha amiatt rangatott volna be, akkor kellett volna szerintem hibakodot dobjon ra. Nameg az nem kotodott volna sebesseghez.

a szenzorcsere fogja sztem megoldani a problémád.
Az olajfrissítés meg jót tesz majd a váltónak.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35762 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 23:56:54 »

a szenzorcsere fogja sztem megoldani a problémád.
Az olajfrissítés meg jót tesz majd a váltónak.

Ugy legyen Smiley  eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #35763 Dátum: 2017.10.27 péntek, 10:55:33 »

A faceliftes autómba első féktárcsa és betét csere szükséges. Milyen gyártmány/típust vált be nálatok, aminek ár/minőség aránya kellemes?

 
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #35764 Dátum: 2017.10.27 péntek, 14:20:35 »

Na, ugye megmondtam...   taps
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #35765 Dátum: 2017.10.27 péntek, 21:01:48 »

A faceliftes autómba első féktárcsa és betét csere szükséges. Milyen gyártmány/típust vált be nálatok, aminek ár/minőség aránya kellemes?

 

Ez biztos többször volt már téma...
én TRW tárcsa + Jurid/textar betét kombót szoktam használni.
Egyszer viszont kipróbálnám az EBC-t...
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35766 Dátum: 2017.10.28 szombat, 15:10:24 »

Az 546-os az nem EGR hiba, hanem kipuffgáz hőmérséklet.
A mapos hibákat egyelőre ignorálnám, mert sztem okozat csak.


Asszem meglett a bűnös:







S alakú turbócső, amelyik elől jön fel függőlegesen és a szívósorra csatlakozik. Nem tanult a Ford az MK3-ból...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35767 Dátum: 2017.10.28 szombat, 15:14:37 »

Asszem meglett a bűnös:

[img width=450 height=600]http://kephost.com/images/2017/10/28/P_20171028_133216_1_p.jpg[/i

[img width=450 height=600]http://kephost.com/images/2017/10/28/P_20171028_133209_1_p.jpg[/im

[img width=450 height=600]http://kephost.com/images/2017/10/28/P_20171028_133202_1_p.jpg[

S alakú turbócső, amelyik elől jön fel függőlegesen és a szívósorra csatlakozik. Nem tanult a Ford az MK3-ból...

Az utolsó kép alaján, ezt mintha valaki próbálta volna megragasztani... a csatlakozóknál lébő olajsár se semmi... szóval ez valami mókolt cucc
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35768 Dátum: 2017.10.28 szombat, 19:48:34 »

Asszem meglett a bűnös:

[img width=450 height=600]http://kephost.com/images/2017/10/28/P_20171028_133216_1_p.jpg
img width=450 height=600]http://kephost.com/images/2017/10/28/P_20171028_133209_1_p.jpg
[img width=450 height=600]http://kephost.com/images/2017/10/28/P_20171028_133202_1_p.jpg

S alakú turbócső, amelyik elől jön fel függőlegesen és a szívósorra csatlakozik. Nem tanult a Ford az MK3-ból...
van cseredarabod?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35769 Dátum: 2017.10.28 szombat, 19:56:54 »

Az utolsó kép alaján, ezt mintha valaki próbálta volna megragasztani... a csatlakozóknál lébő olajsár se semmi... szóval ez valami mókolt cucc

Inkáb csak rosszul esett rá a fény. Élőben nem volt semmi jele ragasztásnak, mókolásnak.
Az olajsár se volt eget rengető mennyiségű. Mikor vettem az autót, az alsó bilincs környékénél lehetett látni valamennyit, de az olyan természetes poros-olajos-6-év-alatt-összegyűlt-trutyi volt. Kiszereléskor tapicskoltam elég sokat a bilincseknél, na meg az első rántástól számítva elmentem 5-600 km-t  rinya

Most bebandázsoltam, aztán jövő héten csere.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35770 Dátum: 2017.10.28 szombat, 19:58:02 »

van cseredarabod?

Kapott bandázst, holnap óvatosan vissza BP. Aztán ott meg használom az MK3-mat, amíg megérkezik az új.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35771 Dátum: 2017.10.28 szombat, 20:07:21 »

Kapott bandázst, holnap óvatosan vissza BP. Aztán ott meg használom az MK3-mat, amíg megérkezik az új.
szólj ha kell,van 1 tartalékom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35772 Dátum: 2017.10.28 szombat, 20:24:44 »

szólj ha kell,van 1 tartalékom.

Első körben az lenne nagy segítség, hogy milyen néven/számon kell keresni ezt.

Picicicában nem látok külön cikkszámot erre a csődarabra csak a teljes intercooler utáni szakaszra (1739024), ami elvileg ez:
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/toltolevego_huto_cso/toltolevego_huto_cso_ford_mondeo_2010-_jobb_2_2tdci_75072

Talán ez lenne?
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/toltolevego_huto_cso/turbocso_ford_mondeo_2007-2014_csak_a_hosszu_gumicso_114817
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35773 Dátum: 2017.10.28 szombat, 20:27:58 »

Első körben az lenne nagy segítség, hogy milyen néven/számon kell keresni ezt.

Picicicában nem látok külön cikkszámot erre a csődarabra csak a teljes intercooler utáni szakaszra (1739024), ami elvileg ez:
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/toltolevego_huto_cso/toltolevego_huto_cso_ford_mondeo_2010-_jobb_2_2tdci_75072

Talán ez lenne?
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/toltolevego_huto_cso/turbocso_ford_mondeo_2007-2014_csak_a_hosszu_gumicso_114817

az első,a szett az amiből csak az az 1 kell,és igen ennyibe kerül,és nincs külön.

A második linken lévő 2010ig jó.A tiéd 2011. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35774 Dátum: 2017.10.28 szombat, 20:35:27 »

az első,a szett az amiből csak az az 1 kell,és igen ennyibe kerül,és nincs külön.

A második linken lévő 2010ig jó.A tiéd 2011. Roll Eyes

Ahh, tényleg...

Ez viszont jónak tűnik:
https://alkatreszek.hu/cze_lcc6230_be

Írja az FL-es 2.2-t is és gyári számnál ott van a 1739024.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35775 Dátum: 2017.10.28 szombat, 20:38:24 »

Ahh, tényleg...

Ez viszont jónak tűnik:
https://alkatreszek.hu/cze_lcc6230_be

Írja az FL-es 2.2-t is és gyári számnál ott van a 1739024.
ezaz
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35776 Dátum: 2017.10.28 szombat, 21:16:17 »

ezaz

Meg is rendeltem.

Btw, MK4-hez létezik ilyen szilikonos ultrabrutál erős ebayes akármis turbócső szett, mint MK3-hoz?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35777 Dátum: 2017.10.28 szombat, 21:31:13 »

Meg is rendeltem.

Btw, MK4-hez létezik ilyen szilikonos ultrabrutál erős ebayes akármis turbócső szett, mint MK3-hoz?
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #35778 Dátum: 2017.10.28 szombat, 21:34:25 »

Meg is rendeltem.

Btw, MK4-hez létezik ilyen szilikonos ultrabrutál erős ebayes akármis turbócső szett, mint MK3-hoz?

Igen, létezik. Ebayról gombokért vett a sógor. Különböző színűeket.  vigyor3
Jelenleg a gyári repedt csővel megy hónapok óta, amire, amikor megtörtént a repedés, rátekertem egy teljes tekercs ducttape/powertape szerű szuper erős ragasztószalagot. Azóta is megy (csomitartóban azért ott a tartalék cső, ronggyal, villáskulcs készlettel) de sztem most jobb mint a gyári, mert padlógázon nincs nyomásveszteség az miatt, hogy a cső hirtelen kitágul.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35779 Dátum: 2017.10.28 szombat, 21:42:04 »

Igen, létezik. Ebayról gombokért vett a sógor. Különböző színűeket.  vigyor3
Jelenleg a gyári repedt csővel megy hónapok óta, amire, amikor megtörtént a repedés, rátekertem egy teljes tekercs ducttape/powertape szerű szuper erős ragasztószalagot. Azóta is megy (csomitartóban azért ott a tartalék cső, ronggyal, villáskulcs készlettel) de sztem most jobb mint a gyári, mert padlógázon nincs nyomásveszteség az miatt, hogy a cső hirtelen kitágul.


Veszek valami citromsárgát, azon legalább egyből látszik, ha kijön rajta az olaj nyes
Linked van esetleg?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #35780 Dátum: 2017.10.28 szombat, 22:06:46 »

Veszek valami citromsárgát, azon legalább egyből látszik, ha kijön rajta az olaj nyes
Linked van esetleg?

Én simán körberagasztószalagoznám.  Wink
Amúgy meg
https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=mondeo+intercooler+hose&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xmondeo+intercooler+hose+mk4.TRS0&_nkw=mondeo+intercooler+hose+mk4&_sacat=0
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35781 Dátum: 2017.10.28 szombat, 22:36:43 »


Köszi  worship
A Duct tape pipa jelenleg, a Kovács autós utángyártottal elmegy majd valamennyit, közben meg rendelek szilikonost tartaléknak.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #35782 Dátum: 2017.10.29 vasárnap, 07:46:23 »

Sziasztok!
Nezegetem az autokat es talaltam egy 2013.5. Havi 1.6 TDCI mondeot titanium felszereltseggel!
A kerdes az lenne, hogy mi a tapasztalat ezekkel a dizel motorokkal?,mennyire viszik a kasznit? Mert Meg sosem volt dizel autom. A valaszokat elore is koszonom.
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #35783 Dátum: 2017.10.29 vasárnap, 08:10:33 »

Sziasztok!
Nezegetem az autokat es talaltam egy 2013.5. Havi 1.6 TDCI mondeot titanium felszereltseggel!
A kerdes az lenne, hogy mi a tapasztalat ezekkel a dizel motorokkal?,mennyire viszik a kasznit? Mert Meg sosem volt dizel autom. A valaszokat elore is koszonom.

Nem rosszak sztem ezek az 1.6ok sem.
Érzetre alacsony fordulaton hozhatja a 2.0 benzinesed szintjét. Magasabb fordulaton (ha a benyásod rendben van, tehát fickós), már nem tudja azt, mint egy jó 2.0 szívóbenzin.
Hangsúlyozom: érzetre! (tehát a számoktól most tekintsünk el (mert lehetnek a teljesítményadatok számszerűleg magasak, de a súly meg eleve több és más a karakterisztika is).
Ha nyugodt sofőr vagy, akkor lehet jó választás.
Ha szeretsz azért menni, és autópályázol többet, akkor átgondolandó a 2.0TDCi.
Az 1.6-nál a koromégetésnek kell utánajárni, de sztem ezek nem adblue-sak, mint a régebbi fókák.
Kérdés még, hogy milyen hosszú távra vesszed, s hová (város, vidék, autópálya).
A dízeleknek hamarosan jobban fogják szigorítani a városban való közlekedését. (MO-on is)
Ez miatt sajnos pont a legrosszabbkor keresel dízelt, mert szerintem most vannak még árukban, de hamarosan az előző dolog miatt is(!) jobban fognak értéktelenedni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35784 Dátum: 2017.10.29 vasárnap, 14:16:08 »

Nem rosszak sztem ezek az 1.6ok sem.
Érzetre alacsony fordulaton hozhatja a 2.0 benzinesed szintjét. Magasabb fordulaton (ha a benyásod rendben van, tehát fickós), már nem tudja azt, mint egy jó 2.0 szívóbenzin.
Hangsúlyozom: érzetre! (tehát a számoktól most tekintsünk el (mert lehetnek a teljesítményadatok számszerűleg magasak, de a súly meg eleve több és más a karakterisztika is).
Ha nyugodt sofőr vagy, akkor lehet jó választás.
Ha szeretsz azért menni, és autópályázol többet, akkor átgondolandó a 2.0TDCi.
Az 1.6-nál a koromégetésnek kell utánajárni, de sztem ezek nem adblue-sak, mint a régebbi fókák.
Kérdés még, hogy milyen hosszú távra vesszed, s hová (város, vidék, autópálya).
A dízeleknek hamarosan jobban fogják szigorítani a városban való közlekedését. (MO-on is)
Ez miatt sajnos pont a legrosszabbkor keresel dízelt, mert szerintem most vannak még árukban, de hamarosan az előző dolog miatt is(!) jobban fognak értéktelenedni.

eu5-6nak mire kitiltáj még évei vannak hátra

2.0 alatt én nem venném, az kell a normális közlekedéshez, nagyobbakat előzgetni még azok is gyengék
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #35785 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 12:47:37 »

eu5-6nak mire kitiltáj még évei vannak hátra

2.0 alatt én nem venném, az kell a normális közlekedéshez, nagyobbakat előzgetni még azok is gyengék

De a négyesen előzni egy 10 - es kígyót 10 ezerért + 6pontért pont elég!  Sad Sad
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #35786 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 13:11:51 »

Hali!

Valakinek esetleg akad elfekvőben egy a képen bekarikázott gumi merevitője a motorháztetőről!?  help

Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #35787 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 14:07:38 »

De a négyesen előzni egy 10 - es kígyót 10 ezerért + 6pontért pont elég!  Sad Sad
Ez Te voltál vagy TibcsiMekkelekreparaturpálkakál?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35788 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 17:25:15 »

Hali!

Valakinek esetleg akad elfekvőben egy a képen bekarikázott gumi merevitője a motorháztetőről!?  help

valahol van 1db-om
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35789 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 17:26:51 »

De a négyesen előzni egy 10 - es kígyót 10 ezerért + 6pontért pont elég!  Sad Sad
hát 10et egybe előzni 2x1 sávon kb esélytelen ezekkel.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #35790 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 18:05:08 »

valahol van 1db-om

Ha volna az szuper lenne. Megtennéd, hogy megnézed és irsz egy postás árat priviben rá!?  integet2
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #35791 Dátum: 2017.10.31 kedd, 09:19:50 »

hát 10et egybe előzni 2x1 sávon kb esélytelen ezekkel.

Jó, pontosítom: 2 x 1 sáv + kanyarodó... Ott volt a baj, hogy volt egy r.bácsi a sorban...  Roll Eyes Roll Eyes
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Qulligensz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #35792 Dátum: 2017.10.31 kedd, 10:42:38 »

Sziasztok!

Érdeklődnék kinek milyen izzókészlet vált be akinek xenonos fő fényszórója van??Vagy csak vegyek minden izzóból külön-külön?

Thx.
Naplózva

Mk4  Mondeo Turnier 2.0 TDCI Titanium 08'
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35793 Dátum: 2017.10.31 kedd, 10:52:26 »

Sziasztok!

Érdeklődnék kinek milyen izzókészlet vált be akinek xenonos fő fényszórója van??Vagy csak vegyek minden izzóból külön-külön?

Thx.

Saját vélemény: manapság már annyi helyen lehet izzót kapni, hogy feleslegesnek tartom a kocsiban az izzókészletet.
Illetve annyi fajta-féle izzó van, hogy úgyis olyan izzó fog megpusztulni, ami nincs a készletben.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35794 Dátum: 2017.10.31 kedd, 12:38:32 »

Jó, pontosítom: 2 x 1 sáv + kanyarodó... Ott volt a baj, hogy volt egy r.bácsi a sorban...  Roll Eyes Roll Eyes
Cheesy ....mafla.És megálltál? nyes
Jani simán tovább rombolt volna.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #35795 Dátum: 2017.11.01 szerda, 01:55:00 »

Cheesy ....mafla.És megálltál? nyes
Jani simán tovább rombolt volna.... eplus2

igen,
és 4 hét múlva a helyi r.kapitányságon is üldögélt volna, mint ahogy volt rá példa...  nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #35796 Dátum: 2017.11.02 csütörtök, 13:42:51 »

Cheesy ....mafla.És megálltál? nyes
Jani simán tovább rombolt volna.... eplus2

Eszembe sem jutott meglépni... Elq'rtam, vállaltam, fizettem... Ez így van rendjén!  eljen eljen 
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35797 Dátum: 2017.11.02 csütörtök, 13:57:09 »

Sziasztok!

Érdeklődnék kinek milyen izzókészlet vált be akinek xenonos fő fényszórója van??Vagy csak vegyek minden izzóból külön-külön?

Thx.

nem kötelező, akkor meg minek, csak szétrázódik a kocsiban
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #35798 Dátum: 2017.11.02 csütörtök, 16:28:29 »

Eszembe sem jutott meglépni... Elq'rtam, vállaltam, fizettem... Ez így van rendjén!  eljen eljen 
Ja, mint a piros féknyerget!  Cheesy Cheesy
Amúgymeg:  pias  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #35799 Dátum: 2017.11.02 csütörtök, 16:36:59 »

Ja, mint a piros féknyerget!  Cheesy Cheesy
Amúgymeg:  pias  integet2

erre a veresnyeregre erősen rá vagy gyógyulva Laci, de nem veszem el a játékodat!  eljen eljen
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak: 1 ... 709 710 711 712 713 714 715 [716] 717 718 719 720 721 722 723 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.