Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:03:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 730 731 732 733 734 735 736 [737] 738 739 740 741 742 743 744 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11978741 alkalommal)
0 Felhasználó és 139 vendég van a témában
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #36800 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 20:41:01 »

Kérdés, hogy mire ad garanciát?
Tulajdonképpen semmire. Mert ha a szíj mégis szakad, arra meg a munkára igen. De a motor meg kuka. Na ennyivel többe is került. Lehet imádkozni, esetleg rutinos. eljen

Hát ha magad meg tudod csinálni, akkor persze nem, de ilyenbe én biztos nem kezdenék, olyan szerelőt meg nem tudok aki hozott anyagból is dolgozna, tekintve hogy mindenki az alkatrészen is keres. Kérdés továbbá hogy a garancia és a pecsét a szervízkönyvbe kinek mint ér.
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
pepe0419
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #36801 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 20:46:34 »

Azt hittem autót venni mész  vigyor3
Ő már látott dizelt, nekem csak benyás volt Smiley
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #36802 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 20:59:32 »

Kérdés, hogy mire ad garanciát?
Tulajdonképpen semmire. Mert ha a szíj mégis szakad, arra meg a munkára igen. De a motor meg kuka. Na ennyivel többe is került. Lehet imádkozni, esetleg rutinos. eljen


Ez szerencsére nem egészen így működik.
Naplózva
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #36803 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 21:06:09 »

Szerencsére én túl vagyok rajta. Már 15e km-rel. De akkor hogy működik szerinted? Ha csere után már indításnál elszáll a motor, akkor sem hiszem, hogy bárki fog garanciális javítást végezni a 200.000km es motorodon.
Ez szerencsére nem egészen így működik.
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.03 csütörtök, 21:08:26 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
pepe0419
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #36804 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 21:15:48 »

A 2.0-ban a vezérlés csere petrányinál 200ezer HUF (szíj + feszítő + vízpumpa + munkadíj) de ez márkaszervíz, gyári alkatrészekkel, biztos hogy van olcsóbban is. Mivel 200ezer km VAGY 10 év a periódus, így leosztva szerintem nem vészes.
Hol tudok utánanézni, hogy 200.000km/10 év körül mit kell/kellene cserélni? 1,8-asban is 200e körül kell a láncot is cserélni? Egy komplett vezérlés csere mennyi?
Naplózva
Vapeti12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #36805 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 21:25:26 »

Kérdés, hogy mire ad garanciát?
Tulajdonképpen semmire. Mert ha a szíj mégis szakad, arra meg a munkára igen. De a motor meg kuka. Na ennyivel többe is került. Lehet imádkozni, esetleg rutinos. eljen


Hát én nagyon szomorú lennék, ha a csere után mondjuk 2km múlva összekócolná a szelepfedeleket a szarul összerakott vezérlés, és azt mondána a márkaszervíz, hogy akkor a szíjat meg a munkadíjat jóvá írják nekem.  nyes (biztos én vagyok naív, de amárkaszrvízről nehezebben képzelem ez, mint a sarki szakiról). És ne érts félre, saját zsebre én se a petrányihoz viszem majd vez. cserére, csak az elvet mondom.


Én sem úgy értettem a garanciát, hogy ha 200 helyett 160ezernél szakad, akkor vissza tudok menni reklamálni, mert ilyen szerintem csak a mesében van...
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #36806 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 21:31:34 »

Hát ha magad meg tudod csinálni, akkor persze nem, de ilyenbe én biztos nem kezdenék, olyan szerelőt meg nem tudok aki hozott anyagból is dolgozna, tekintve hogy mindenki az alkatrészen is keres. Kérdés továbbá hogy a garancia és a pecsét a szervízkönyvbe kinek mint ér.
Látod, ezért fizetsz 200eFt-t.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vapeti12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #36807 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 21:36:30 »

Hol tudok utánanézni, hogy 200.000km/10 év körül mit kell/kellene cserélni? 1,8-asban is 200e körül kell a láncot is cserélni? Egy komplett vezérlés csere mennyi?

1,8-hoz nincs lövése se, így csak általánosságban:

Én ott kezdeném hogy előtúrnám a kézikönyvet, és megnézném a gyártói javaslatot, olajra, légszűrőre stb... A könyvet szerintem megtalálod itt is valahová feltöltve. Abban benne lesz hogy mondjuk 20.000 az olaj. Hoyg éppen mennyi van benne, az téged ne érdekeljen, mert vásárlás utén ezeket úgyis egyből cseréli a jóérzésű új gazda.

A vezérlés már drágább sztori, de ott is megnézed a gyártói ajánlást (vagy ha nincs meg bemész az első márkaszervízbe ami szembe jön), és megkérdezed hogy mennyi a gyári adat. Itt az a gond, hogy ha nem vagy 110%-ig biztos abban hogy valós a km a kocsiban, akkor csere, mert nem éri meg kockáztatni. Ha tényleg tuti a km, és tudod hogy mennyi van a benne lévő vezérlés szettben, akkor ki tudod számolni hogy időben és km-ben mennyi van még hátra. Érdemes azért előbb cserélni ott is, nem elmenni a "falig".

Féknál a tárcsát meg tudod nézni kb szemre, ha nem nagyon vállas akkor jó (azthiszem 1,5-2mm kopás a határ), de ha cserélsz akkor kötelező párban (vagyis tengelyenként). Csak betété cserlhetsz magában, de ha a tárcsa is cserés, akkor a betét is megy vele általában.
Naplózva
Vapeti12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #36808 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 21:38:22 »

Látod, ezért fizetsz 200eFt-t.

Mire vonatkozik az ezért?
Naplózva
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #36809 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 21:40:34 »

Hol tudok utánanézni, hogy 200.000km/10 év körül mit kell/kellene cserélni? 1,8-asban is 200e körül kell a láncot is cserélni? Egy komplett vezérlés csere mennyi?
10év/200ekmnél kell cserélni. neked alul már valószínűleg nem is láncos, hanem szíjas, azt érdemes hamarabb cserélni

szervíztervezet itt: http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do

de normális szerelő megtalálja, hogy mit mikor kell cserélni
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
pepe0419
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #36810 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 21:44:13 »

1,8-hoz nincs lövése se, így csak általánosságban:

Én ott kezdeném hogy előtúrnám a kézikönyvet, és megnézném a gyártói javaslatot, olajra, légszűrőre stb... A könyvet szerintem megtalálod itt is valahová feltöltve. Abban benne lesz hogy mondjuk 20.000 az olaj. Hoyg éppen mennyi van benne, az téged ne érdekeljen, mert vásárlás utén ezeket úgyis egyből cseréli a jóérzésű új gazda.

A vezérlés már drágább sztori, de ott is megnézed a gyártói ajánlást (vagy ha nincs meg bemész az első márkaszervízbe ami szembe jön), és megkérdezed hogy mennyi a gyári adat. Itt az a gond, hogy ha nem vagy 110%-ig biztos abban hogy valós a km a kocsiban, akkor csere, mert nem éri meg kockáztatni. Ha tényleg tuti a km, és tudod hogy mennyi van a benne lévő vezérlés szettben, akkor ki tudod számolni hogy időben és km-ben mennyi van még hátra. Érdemes azért előbb cserélni ott is, nem elmenni a "falig".

Féknál a tárcsát meg tudod nézni kb szemre, ha nem nagyon vállas akkor jó (azthiszem 1,5-2mm kopás a határ), de ha cserélsz akkor kötelező párban (vagyis tengelyenként). Csak betété cserlhetsz magában, de ha a tárcsa is cserés, akkor a betét is megy vele általában.
Mivel a kiszemelt kocsi hazai, ezért elvileg pénzért a vizsgák alkalmával rögzített km állás lekérhető, a szerelő srác is helyi, így róla tudok infót szerezni. Igazából a költségesebb "kopó" alkatrészek érdekelnek, de körbenézek akkor itt kézikönyv ügyben. A 120e körüli vezérlés csere ha valós, akkor a szíjban elvileg csak 70e km van, de a lánc kérdéses, mert azt nem cserélték, az nem tudom elmehet-e még 130ekm-t a következő esedékes szíjcseréig (akkor már 320e lesz a láncban).

A linkelt oldal szerint a tüzelőanyag szivattyú láncát kell cseréni, ez a vezérlés része? ("Tüzelőanyag-szivattyú hajtólánc/szíj").

G_B: de azt hogyan tudom kideríteni, hogy van-e benne lánc?? Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.03 csütörtök, 21:47:41 írta pepe0419 » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #36811 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 21:47:53 »

Szerencsére én túl vagyok rajta. Már 15e km-rel. De akkor hogy működik szerinted? Ha csere után már indításnál elszáll a motor, akkor sem hiszem, hogy bárki fog garanciális javítást végezni a 200.000km es motorodon.

A szerviznek az elvégzett munkára fél év jótállást kell vállalnia, a beszállítónak meg az alkatrészre. Úgy néz ki, hogy kijön az igazságügyi szakértő, és eldönti, hogy hibás alkatrész, vagy hibás munka. Aztán öt év pereskedés.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #36812 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 21:52:00 »

Mire vonatkozik az ezért?
A kényelemre, a márkaszervizre, a pecsétre stb... 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #36813 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 22:09:27 »

Csak ahhoz képest vészes, hogy ugyanez magánrendelésen kb. 120ból megvan és lehet, hogy ugyanaz végzi.

ket eve valami 130-140korul mondtak vezerles cseret petranyinal
Naplózva

G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #36814 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 22:10:16 »

G_B: de azt hogyan tudom kideríteni, hogy van-e benne lánc?? Cheesy
vezérműszíj biztosan van, de alul szíj vagy lánc. a tiedben szerintem már szíj van: https://cromax.hu/szijaklancok/lanc/vezermulanc_keszlet/?kereso_modell=5

egy ilyen és egy ilyen
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
pepe0419
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #36815 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 22:27:00 »

vezérműszíj biztosan van, de alul szíj vagy lánc. a tiedben szerintem már szíj van: https://cromax.hu/szijaklancok/lanc/vezermulanc_keszlet/?kereso_modell=5

egy ilyen és egy ilyen
köszi, utána kérdezek, elvileg a szerelőknek tudniuk kell Smiley
Naplózva
SanyiMondeo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #36816 Dátum: 2018.05.04 péntek, 08:22:26 »

A vilagitast hogy lehet fixen kikapcsolni? Hiába állítom "0"-ra, bekapcsolva marad. Convers+

Köszi
Isu

Szia!

Nekem is PowerFord csinálta meg. 5 perces munka.
Az ilyen típusú autók az északi országokba készültek, ott kötelező az állandó világítás.

 wave
Naplózva

Ford Mondeo, Ghia, 1.8 Tdci, 125LE, 6 Sebesség, 4 Ajtó, 2008 Év.
Vapeti12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #36817 Dátum: 2018.05.04 péntek, 09:21:43 »

Tudtok olyan szakit/fórumtársat ajánlani Bp. vagy környékén aki ránézne egy mk4 2.0-ra. Vásárlás utáni alap állpot felmérést szeretnék, és az se lenne baj ha pár dolgot be tudna állítani? (pl elindulás utáni ajtózárás)

Köszi worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36818 Dátum: 2018.05.04 péntek, 10:27:07 »

Tudtok olyan szakit/fórumtársat ajánlani Bp. vagy környékén aki ránézne egy mk4 2.0-ra. Vásárlás utáni alap állpot felmérést szeretnék, és az se lenne baj ha pár dolgot be tudna állítani? (pl elindulás utáni ajtózárás)

Köszi worship
azt nem előtte kellett volna?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36819 Dátum: 2018.05.04 péntek, 10:30:10 »

azt nem előtte kellett volna?

Vannak akik szeretnek veszélyesen élni.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36820 Dátum: 2018.05.04 péntek, 10:33:18 »

Vannak akik szeretnek veszélyesen élni.  hehe
ezért lesznek a "5-6 évesen már ilyen xarok ezek az autók?" kérdések.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vapeti12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #36821 Dátum: 2018.05.04 péntek, 10:39:56 »

ezért lesznek a "5-6 évesen már ilyen xarok ezek az autók?" kérdések.

Mindketten sokat segítettetek, köszi!  nyes

Természetesen volt az autó vásárlás előtt felmérésen, ahol viszont a kérdés az volt, hogy érdemes-e megvennem, nem pedig az hogy mi a maximum ami kihozgató belőle mielőtt beleültetem a családomat.

Az 5-6 évesen miért szarok kérdésekre pedig szerintem közel sem ez a válasz, sokkal inkább az, hogy mindenki a pénztárcája maximum fölötti autót vesz, tekert órával, bizonytalan előélettel, csak mert benne a "nagy navi", meg a csajozós felni. Aztán meg megy a csodálkozás, holott ha tudná hogy a 200ezer alá tekert autójában valójában 460ezer van, és úgy is kezelné, akkor rendben lenne minden.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #36822 Dátum: 2018.05.04 péntek, 10:50:35 »

Mindketten sokat segítettetek, köszi!  nyes

Természetesen volt az autó vásárlás előtt felmérésen, ahol viszont a kérdés az volt, hogy érdemes-e megvennem, nem pedig az hogy mi a maximum ami kihozgató belőle mielőtt beleültetem a családomat.

Az 5-6 évesen miért szarok kérdésekre pedig szerintem közel sem ez a válasz, sokkal inkább az, hogy mindenki a pénztárcája maximum fölötti autót vesz, tekert órával, bizonytalan előélettel, csak mert benne a "nagy navi", meg a csajozós felni. Aztán meg megy a csodálkozás, holott ha tudná hogy a 200ezer alá tekert autójában valójában 460ezer van, és úgy is kezelné, akkor rendben lenne minden.

Maximálisan igazad van! Az A betűs srác nagyon rendes és szerintem segít is neked. Az M - es srác egy depresszióstroll, ne vedd magadra!  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36823 Dátum: 2018.05.04 péntek, 10:51:19 »

Mindketten sokat segítettetek, köszi!  nyes

Természetesen volt az autó vásárlás előtt felmérésen, ahol viszont a kérdés az volt, hogy érdemes-e megvennem, nem pedig az hogy mi a maximum ami kihozgató belőle mielőtt beleültetem a családomat.

Az 5-6 évesen miért szarok kérdésekre pedig szerintem közel sem ez a válasz, sokkal inkább az, hogy mindenki a pénztárcája maximum fölötti autót vesz, tekert órával, bizonytalan előélettel, csak mert benne a "nagy navi", meg a csajozós felni. Aztán meg megy a csodálkozás, holott ha tudná hogy a 200ezer alá tekert autójában valójában 460ezer van, és úgy is kezelné, akkor rendben lenne minden.

Tudsz te mindent.  eljen
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36824 Dátum: 2018.05.04 péntek, 10:53:40 »

Maximálisan igazad van! Az A betűs srác nagyon rendes és szerintem segít is neked. Az M - es srác egy depresszióstroll, ne vedd magadra!  wave wave
M aarky depressziós? Én?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36825 Dátum: 2018.05.04 péntek, 10:54:26 »

Tudtok olyan szakit/fórumtársat ajánlani Bp. vagy környékén aki ránézne egy mk4 2.0-ra. Vásárlás utáni alap állpot felmérést szeretnék, és az se lenne baj ha pár dolgot be tudna állítani? (pl elindulás utáni ajtózárás)

Köszi worship

2.0 benzin? Évjárat?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vapeti12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #36826 Dátum: 2018.05.04 péntek, 10:56:36 »

2.0 benzin? Évjárat?

Nem benzin (sajnos?) 2.0 tdci, 2008, kombi mk4, man. váltós.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #36827 Dátum: 2018.05.04 péntek, 10:56:48 »

M aarky depressziós? Én?  hehe

Asztaláldki, hogy megjelensz-e ma?  Huh? Huh?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36828 Dátum: 2018.05.04 péntek, 11:23:23 »

Asztaláldki, hogy megjelensz-e ma?  Huh? Huh?

(Remélem) 5-kor indulok dojcslandba...
Friss bal első gátlóval.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36829 Dátum: 2018.05.04 péntek, 11:25:05 »

Nem benzin (sajnos?) 2.0 tdci, 2008, kombi mk4, man. váltós.

Nem, sőt.  vigyor3

Szóval aki azt mondta megéri megvenni, az mit mondott?
Gondolom van benne kb. 300e km. Honnan származik?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36830 Dátum: 2018.05.04 péntek, 12:27:49 »

Mindketten sokat segítettetek, köszi!  nyes

Természetesen volt az autó vásárlás előtt felmérésen, ahol viszont a kérdés az volt, hogy érdemes-e megvennem, nem pedig az hogy mi a maximum ami kihozgató belőle mielőtt beleültetem a családomat.

Az 5-6 évesen miért szarok kérdésekre pedig szerintem közel sem ez a válasz, sokkal inkább az, hogy mindenki a pénztárcája maximum fölötti autót vesz, tekert órával, bizonytalan előélettel, csak mert benne a "nagy navi", meg a csajozós felni. Aztán meg megy a csodálkozás, holott ha tudná hogy a 200ezer alá tekert autójában valójában 460ezer van, és úgy is kezelné, akkor rendben lenne minden.
nincs ezzel gond,de a vásárlás utáni állapot kb pont megfelel a vásárlás előtti állapotnak.Véleményem szerint.Jelen pillanatban.
Amennyiben így van ahogy írod,akkor nagy baj amúgy sem lehet. Ha pedig ezek után jönnek a meglepetések, az már úgy is rád vár, hogy megold.
Ha lesz kérdés, biztosan tud segíteni néhány dologban a társaság.
Ha van időd várni, akkor keresd Vik-et (Németh Viktor) az AutoFort-nál a Lurdyval szemben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Andi1987
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #36831 Dátum: 2018.05.05 szombat, 11:24:38 »

Sziasztok! Ránéznétek nekem a hirdetésemre? Szeretném eladni a 2009-es dízel 2.0 Titanium Mondeomat, de nem nagyon érdeklődnek Embarrassed
Talán magas az ár, nem tudom ... Lurdynál lévő Auto-Fortban meg a váci úti Petrányiban szervizeltettem. Volt hogy meghúzták parkoláskor, azt is ott javítattam a károkozó biztosítására, számlával-képekkel igazolható! Felületi sérülésnél több nem volt az autón, a szerviz is jónak állapította meg! Leállításkor ad egy fura hangot az autó de ez egy 30 ezer forintos alkatrész mindössze, egyszer már cserélték! Gyűrükkel kicsit megkoptattam a kormányt meg a váltógombot, a felni is néha meghorzsolódott de ezek kívül nagyon vigyáztam rá. Nem hajtottam szét, ezért nem értem másnak miért viszik el az autóját olyan hamar? Február óta hirdetem! Mennyire kéne levinni az árat?

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_titanium_valos_km_szervizkonyv_bor-12741571
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.05 szombat, 13:49:01 írta Andi1987 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36832 Dátum: 2018.05.05 szombat, 11:32:37 »

Sziasztok! Ránéznétek nekem a hirdetésemre? Szeretném eladni a 2009-es dízel 2.0 Titanium Mondeomat, de nem nagyon érdeklődnek Embarrassed
Talán magas az ár, nem tudom ... Lurdynál lévő Auto-Fortban meg a váci úti Petrányiban szervizeltettem. Volt hogy meghúzták parkoláskor, azt is ott javítattam a károkozó biztosítására, számlával-képekkel igazolható! Felületi sérülésnél több nem volt az autón, a szerviz is jónak állapította meg! Leállításkor ad egy fura hangot az autó de ez egy 30 ezer forintos alkatrész mindössze, egyszer már cserélték! Gyűrükkel kicsit megkoptattam a kormányt meg a váltógombot, a felni is néha meghorzsolódott de ezek kívül nagyon vigyáztam rá (minden indításnál kellő bemelegítés, leállítás után is vártam mindig hogy kicsit hűljön a rendszer). Nem hajtottam szét, ezért nem értem másnak miért viszik el az autóját olyan hamar? Február óta hirdetem! Mennyire kéne levinni az árat?

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_titanium_valos_km_szervizkonyv_bor-12741571

Ennél évekkel fiatalabb autót lehet behozni külföldről, ami még forgalomba helyezés után is több százezerrel olcsóbban áll meg.
Szóval feltehetően az ár nem megfelelő....

Szerintem.  wave
" (minden indításnál kellő bemelegítés, leállítás után is vártam mindig hogy kicsit hűljön a rendszer)"
Ez kicsit fura, szerintem hagyd ki.  Cool

Szóval indítás után bemelegedett üzemi hőfokra? Ez normális, de ha alapjáraton....az nem. 
Leállítás után hagytad kicsit hűlni a rendszert. Oké, utáni mit csináltál? Újra beindítottad?

Én leállítás után hagyom sokáig hűlni, rendszerint másnap reggelig, de a következő indításig mindig....  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.05 szombat, 11:51:48 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Andi1987
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #36833 Dátum: 2018.05.05 szombat, 11:47:21 »

Ennél évekkel fiatalabb autót lehet behozni külföldről, ami még forgalomba helyezés után is több százezerrel olcsóbban áll meg.
Szóval feltehetően az ár nem megfelelő....

Szerintem.  wave
Szia. Beírtam mobile.de-re a kocsim paramétereit és egyet adott ki ugyanezzel az évjárattal 7590 euróért, újabbak közül meg a kombik is 10.000 eurónál indulnak.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #36834 Dátum: 2018.05.05 szombat, 11:57:30 »

Sziasztok! Ránéznétek nekem a hirdetésemre? Szeretném eladni a 2009-es dízel 2.0 Titanium Mondeomat, de nem nagyon érdeklődnek Embarrassed
Talán magas az ár, nem tudom ... Lurdynál lévő Auto-Fortban meg a váci úti Petrányiban szervizeltettem. Volt hogy meghúzták parkoláskor, azt is ott javítattam a károkozó biztosítására, számlával-képekkel igazolható! Felületi sérülésnél több nem volt az autón, a szerviz is jónak állapította meg! Leállításkor ad egy fura hangot az autó de ez egy 30 ezer forintos alkatrész mindössze, egyszer már cserélték! Gyűrükkel kicsit megkoptattam a kormányt meg a váltógombot, a felni is néha meghorzsolódott de ezek kívül nagyon vigyáztam rá (minden indításnál kellő bemelegítés, leállítás után is vártam mindig hogy kicsit hűljön a rendszer). Nem hajtottam szét, ezért nem értem másnak miért viszik el az autóját olyan hamar? Február óta hirdetem! Mennyire kéne levinni az árat?

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_titanium_valos_km_szervizkonyv_bor-12741571

Mert dízel...
Havi 50-100e Ft-al csökkentsd az árat, még el nem megy.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36835 Dátum: 2018.05.05 szombat, 11:58:18 »

Szia. Beírtam mobile.de-re a kocsim paramétereit és egyet adott ki ugyanezzel az évjárattal 7590 euróért, újabbak közül meg a kombik is 10.000 eurónál indulnak.

Máshol is lehet autót venni, nem csak a Németeknél és nem is csak a mobile.de-ről.
Ott is azok vannak, amiket nem visznek el gyorsan....feltehetően az ár miatt.
Meg ne úgy keress, hogy a tiéd paramétereit írod be feltételek közé, mert más régiókban másképp -is- alakul(hat)nak a felszereltségek.

Ha már mobile.de,
ez már nincs fent, nem is volt pár napnál tovább. Ráadásul kombi is volt:

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Andi1987
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #36836 Dátum: 2018.05.05 szombat, 12:22:53 »

Értem. Mi lenne reális a karbantartott, jó állapotú autómra így? rinya
Naplózva
Andi1987
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #36837 Dátum: 2018.05.05 szombat, 13:09:28 »

Ennél évekkel fiatalabb autót lehet behozni külföldről, ami még forgalomba helyezés után is több százezerrel olcsóbban áll meg.
Szóval feltehetően az ár nem megfelelő....

Szerintem.  wave
" (minden indításnál kellő bemelegítés, leállítás után is vártam mindig hogy kicsit hűljön a rendszer)"
Ez kicsit fura, szerintem hagyd ki.  Cool

Szóval indítás után bemelegedett üzemi hőfokra? Ez normális, de ha alapjáraton....az nem. 
Leállítás után hagytad kicsit hűlni a rendszert. Oké, utáni mit csináltál? Újra beindítottad?

Én leállítás után hagyom sokáig hűlni, rendszerint másnap reggelig, de a következő indításig mindig....  vigyor3


Menet közben melegedett be a az autó, normálisan. Nem mint mások hogy indít, telegáz. Leállítás előtt várok kicsit, nem megállok és állítom le azonnal szinte menet közben. Nem szoktam azonnal újraindítani sem meg 2km-re elmenni. Pályán használtam legtöbbször.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36838 Dátum: 2018.05.05 szombat, 13:13:54 »

Menet közben melegedett be a az autó, normálisan. Nem mint mások hogy indít, telegáz. Leállítás előtt várok kicsit, nem megállok és állítom le azonnal szinte menet közben. Nem szoktam azonnal újraindítani sem meg 2km-re elmenni. Pályán használtam legtöbbször.


Akkor fogalmazd át helyesen, mert ahogy írtad úgy félreérthető!  wave

" (minden indításnál kellő bemelegítés, leállítás után is vártam mindig hogy kicsit hűljön a rendszer)"
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.05 szombat, 13:17:56 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #36839 Dátum: 2018.05.05 szombat, 15:32:49 »

Értem. Mi lenne reális a karbantartott, jó állapotú autómra így? rinya
Mi 2016ban vettük a mienket 1,85 M-ért, igaz hogy 2008/7-es, de volt tempomat, xenon, ülésfűtés is. Amúgy szerintem jól néz ki a kocsi, de nem hiszem, hogy 2 M fölött elvinnék.  Wink
Ha nem sürgős, akkor lehet várni, hátha.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #36840 Dátum: 2018.05.06 vasárnap, 21:51:15 »

Sziasztok! Ránéznétek nekem a hirdetésemre? Szeretném eladni a 2009-es dízel 2.0 Titanium Mondeomat, de nem nagyon érdeklődnek Embarrassed
Talán magas az ár, nem tudom ... Lurdynál lévő Auto-Fortban meg a váci úti Petrányiban szervizeltettem. Volt hogy meghúzták parkoláskor, azt is ott javítattam a károkozó biztosítására, számlával-képekkel igazolható! Felületi sérülésnél több nem volt az autón, a szerviz is jónak állapította meg! Leállításkor ad egy fura hangot az autó de ez egy 30 ezer forintos alkatrész mindössze, egyszer már cserélték! Gyűrükkel kicsit megkoptattam a kormányt meg a váltógombot, a felni is néha meghorzsolódott de ezek kívül nagyon vigyáztam rá. Nem hajtottam szét, ezért nem értem másnak miért viszik el az autóját olyan hamar? Február óta hirdetem! Mennyire kéne levinni az árat?

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_titanium_valos_km_szervizkonyv_bor-12741571
Szia,

Én 1 hónapja adtam el hasonló paraméterekkel rendelkező autóm.
2M-ről 1.650-ig kellett lemennem, h elkeljen. Mivel már az új volt a garázsban nem árulni, hanem eladni akartam.
Egy kicsit megszakadt a szívem ennyiért odaadni, de ez a piac...
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
sqs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 102


E-mail
« Új hozzászólás #36841 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 13:38:59 »

Ha már használtautó tanácsadás... Smiley Mivel senkit nem érdekel az én hármas mondim, kénytelen vagyok egy olyan kereskedő portékájából szemezgetni, aki valamennyiért be is számolná.
Érdekelne a véleményetek a hirdetett autókról, esetleg a régebb óta magyar rendszámosokat hátha ismerjük is...

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_titanium-x_1_ev_garancia_friss_muszaki-12774043
Itt ígéret van a régi beszámítása a kezdő 20% fedezésére és közel van a kereskedő. Gyanús a belga eredet mellé az angol ülésszett.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_titanium-x_tempomat_navi-12787720
Ez tetszik talán legjobban, viszont messze van és hiányoznak a Titanium-X-re jellemző extrák egy része

Esetleg egyéb tipp?
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #36842 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 15:47:59 »

Ha már használtautó tanácsadás... Smiley Mivel senkit nem érdekel az én hármas mondim, kénytelen vagyok egy olyan kereskedő portékájából szemezgetni, aki valamennyiért be is számolná.
Érdekelne a véleményetek a hirdetett autókról, esetleg a régebb óta magyar rendszámosokat hátha ismerjük is...

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_titanium-x_1_ev_garancia_friss_muszaki-12774043
Itt ígéret van a régi beszámítása a kezdő 20% fedezésére és közel van a kereskedő. Gyanús a belga eredet mellé az angol ülésszett.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_titanium-x_tempomat_navi-12787720
Ez tetszik talán legjobban, viszont messze van és hiányoznak a Titanium-X-re jellemző extrák egy része

Esetleg egyéb tipp?

Hát valszeg nem véletlenül lett újra bőröztetve a kormány a második delikvensnél...

« Utoljára szerkesztve: 2018.05.07 hétfő, 16:16:23 írta Zsolteey » Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #36843 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 16:45:12 »

Esetleg egyéb tipp?
Szvsz: használt autó eladásnál és vételnél a türelem alapvető. Emellé jön minden esetben az ár, és a jó hirdetés.
Ne feledd: a kereskedő min. 250eFt-t keres egy vételnél és egy eladásnál is. Tehát a beszámíttatás az abszolút bukta a Te szemszögedből. Próbáld meg lejjebb vinni az mk3 árát. Előbb-utóbb csak ráharap vki, aki nem kereskedő és ilyet szeretne.
Az mk4 vásárlással meg ne kapkodjál. Kérdezz itt a fórumon, vannak, akik tudják, mikor tervezik az autó cserét. Szóval türelem!   
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #36844 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 18:11:33 »

Hát valszeg nem véletlenül lett újra bőröztetve a kormány a második delikvensnél...



hallottam most egy sztorit, ami rekord nálam:
srác vett egy OFF autót 150E-rel, de 400 volt benne, tudta, hogy tekert, de munkaautónak kellett neki, olcsón hozta; beletolt még 300at, beadta egy kereskedésbe.
Nemrég 90E km-rel látta (tehát a 700at futott kocsit)...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #36845 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 20:18:00 »

hallottam most egy sztorit, ami rekord nálam:
srác vett egy OFF autót 150E-rel, de 400 volt benne, tudta, hogy tekert, de munkaautónak kellett neki, olcsón hozta; beletolt még 300at, beadta egy kereskedésbe.
Nemrég 90E km-rel látta (tehát a 700at futott kocsit)...

Ehhez képest a Brüsszel-Párizs transzfer galaxy 1,5év/315ekm kutyaf@sza...  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Joe_Purple
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #36846 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 21:30:41 »

Sziasztok!

Off autónkat 7 évesen adtam el 307 ezem km-rel, mert az autó piaci értékének a felét kellett volna a futóműre költenem. Az első neppernél 198 ezer km-re fiatalodott vissza, 6 hónappal később már 148000 km-rel volt fent a hahun, és kétszeres áron, mint amennyiért én eladtam. Én mint első tulaj nagyon elégedett felhasználó voltam, gondolom a 148 ezres vevő már nem volt vele elégedett. Ilyenkor szokták írni a fórumokra, hogy mekkora vacak ez vagy az márka, mert 150 ezerrel már szét van hullva a verda. Smiley

Ilyen ez a popszakma.  vigyor3

Üdv,
Joe_P
Naplózva

Mondeo Mk4 Tit. 2.0 TDCI 163 le PS 2014
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36847 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 21:45:50 »

Sziasztok!

Off autónkat 7 évesen adtam el 307 ezem km-rel, mert az autó piaci értékének a felét kellett volna a futóműre költenem. Az első neppernél 198 ezer km-re fiatalodott vissza, 6 hónappal később már 148000 km-rel volt fent a hahun, és kétszeres áron, mint amennyiért én eladtam. Én mint első tulaj nagyon elégedett felhasználó voltam, gondolom a 148 ezres vevő már nem volt vele elégedett. Ilyenkor szokták írni a fórumokra, hogy mekkora vacak ez vagy az márka, mert 150 ezerrel már szét van hullva a verda. Smiley

Ilyen ez a popszakma.  vigyor3

Üdv,
Joe_P


Ha folyamatosan karban van tartva, akkor talán nem keletkezik egyszerre ekkora javítási összeg........ Szerintem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #36848 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 21:50:22 »

hallottam most egy sztorit, ami rekord nálam:
srác vett egy OFF autót 150E-rel, de 400 volt benne, tudta, hogy tekert, de munkaautónak kellett neki, olcsón hozta; beletolt még 300at, beadta egy kereskedésbe.
Nemrég 90E km-rel látta (tehát a 700at futott kocsit)...


mar a CTS is repult? Ampera az aktualis?
Naplózva

SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #36849 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 21:51:56 »

mar a CTS is repult? Ampera az aktualis?

Ja... A héten remélem itt lesz.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 730 731 732 733 734 735 736 [737] 738 739 740 741 742 743 744 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.