Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:43:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11982266 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1300 Dátum: 2007.05.30 szerda, 14:00:00 »

Nemrég szó volt arról,h nem lehet felnyitni az ablaktörlőt, mert a motorházba beleütközik...  
Az ablaktörlőnek van szervíz állása: gyújtást ráad+az ablaktörlő kapcsolót lefelé kell nyomni.Az ablaktörlő az ablak felénél megáll és láss csodát már lehet is fel-le nyitogatni.

 
Ezt a témát én feszegettem.És már választ is kaptam,ami egyrészt arra vonatkozott,hogy ezzel az elrejtéssel megnőtt a gyalogosok védelme és különben is van ez a szervízállás.
 
És ekkor jött a plátói kérdés részemről:jeges,ónos eső,az autón 2 cm-es jégréteg.A lapát odafagyva + azon is a 2 cm-es jégréteg.Kihajtani nem tudom,max 2 centit megemelni. Első szélvédőfűtés csak opció,szóval biztos sokan nem kérik majd.
Ilyenkor mi van?
 
Majd megkérdezem a főnököt......jött a válasz!-:)
 
A többi az jó dolog.Ha késik az MKIV,akkor Jánosmester megcsinálta volna azt, hogy az én autómban tolatáskor leforduljon a tükör.Mint ahogy megcsinálta azt is,hogy nálam a tempomat kapcsolók is legyenek megvilágítva!-:))
Szerintem Jánosmester a Fordnál dolgozik inkognitóban:))
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1301 Dátum: 2007.05.30 szerda, 14:03:00 »

8-9 M-nél már nem is kukacoskodhat az ember?-:)
De hidd el igazam van,mad a következő tél megmutatja.
Megértelek!
Én is igényes vagyok az ilyen témában, de ez engem nem zavarna. Sokkal inkább sajnálom, hogy ki kell hagynom talán az MKIII-at. Megint volt vele egy hosszabb utam, és iszonyatosan kényelmetlen volt... na nálam ez a mérvadó...
Viszont a hátsó ülése(iszonyatos lábtere van hátul, tegnap le voltam döbbenve!)! Na de én sofőrnek születtem...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1302 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 13:09:00 »

Csak néhány okosság MKIV ről.
Nemrég szó volt arról,h nem lehet felnyitni az ablaktörlőt, mert a motorházba beleütközik...
Az ablaktörlőnek van szervíz állása: gyújtást ráad+az ablaktörlő kapcsolót lefelé kell nyomni.Az ablaktörlő az ablak felénél megáll és láss csodát már lehet is fel-le nyitogatni.
Érdekességek:
-Ha a gyújtást leveszi az ember utána még kb 5 percig kulcs és gyújtás nélkül lehet használni  
az elektromos ablakemelőket.
-Gyújtás nélkül lehet használni a fénykürtöt(mondeoban eddig nem így volt)
-Ha van behajtható külső tükör, akkor be lehet állítani,h rükverzbe tételkor mennyire billenjen le a tükörlap,h tolatásnál,h lehessen látni a járda szélét.
-Ha az autóban van memóriás ülés, akkor külön az összes kulcshoz be lehet állítani mindent, a tükrökkel együtt, tehát ha pl a második kulccsal nyitja ki az ember az autót, akkor az ahhoz a kulcshoz beprogramozott módon állítja be az ülést+tükröket automatikusan.
-A kormány küllöjén lévő gombokkal sokkal egyszerűbb és kényelmesebb állítani a rádiót,mint a régi " karos " távírányítóval.
-A tempomat gombjai világítanak.
-A dízel nagyon csendes, sokkal szebb hangja van mint a régi TDCI nek!  
-A csomagtartó hatalmas.És úgy alapvetően az egész autó hatalmas kívül-belül, bár elöl mivel hamarabb jön le a tetőív mint a régiben, ezt annyira nem érezni.
-A kétzónás klíma nagyon pöpec.+ a felhúzható hátsó roló az ablakokon is hsaznos.
 
Ja és sztem semmi köze hátulról egy lagunához, azon kívül hogy fehér a lámpa felső része.
kb ennyi.üdv
Érdekes, hogy ezt a tolatásos tükör lefordulós dolgot már a 90-es években tudta a Scorpio, meg a kétoldali klímát...
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1303 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 13:11:00 »

Megértelek!
Én is igényes vagyok az ilyen témában, de ez engem nem zavarna. Sokkal inkább sajnálom, hogy ki kell hagynom talán az MKIII-at. Megint volt vele egy hosszabb utam, és iszonyatosan kényelmetlen volt... na nálam ez a mérvadó...
Viszont a hátsó ülése(iszonyatos lábtere van hátul, tegnap le voltam döbbenve!)! Na de én sofőrnek születtem...
Néha a sofőrnek is kell a nagy hely a hátsó üléseknél!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #1304 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 14:16:00 »

láttam a héten MKIV-et alulról. talán onnan a legmeggyőzőbb! szép rendezett és van rajta egy csomó védőpajzs jellegű lemez, ami megvédi a kényesebb részeket. nagyon jól néz ki!
a kép az nem az igazi, mert üvegen keresztül készült nappal szembe és hokifonnal....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1305 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 18:58:00 »

Nemrég szó volt arról,h nem lehet felnyitni az ablaktörlőt, mert a motorházba beleütközik...  
Az ablaktörlőnek van szervíz állása: gyújtást ráad+az ablaktörlő kapcsolót lefelé kell nyomni.Az ablaktörlő az ablak felénél megáll és láss csodát már lehet is fel-le nyitogatni.

 
Ezt a témát én feszegettem.És már választ is kaptam,ami egyrészt arra vonatkozott,hogy ezzel az elrejtéssel megnőtt a gyalogosok védelme és különben is van ez a szervízállás.
 
És ekkor jött a plátói kérdés részemről:jeges,ónos eső,az autón 2 cm-es jégréteg.A lapát odafagyva + azon is a 2 cm-es jégréteg.Kihajtani nem tudom,max 2 centit megemelni. Első szélvédőfűtés csak opció,szóval biztos sokan nem kérik majd.
Ilyenkor mi van?
 
Majd megkérdezem a főnököt......jött a válasz!-:)
 
A többi az jó dolog.Ha késik az MKIV,akkor Jánosmester megcsinálta volna azt, hogy az én autómban tolatáskor leforduljon a tükör.Mint ahogy megcsinálta azt is,hogy nálam a tempomat kapcsolók is legyenek megvilágítva!-:))
A világító tempomatkapcsolóról küldhetnél egy fotót!
Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1306 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 23:03:00 »

Nemrég szó volt arról,h nem lehet felnyitni az ablaktörlőt, mert a motorházba beleütközik...  
Az ablaktörlőnek van szervíz állása: gyújtást ráad+az ablaktörlő kapcsolót lefelé kell nyomni.Az ablaktörlő az ablak felénél megáll és láss csodát már lehet is fel-le nyitogatni.

 
Ezt a témát én feszegettem.És már választ is kaptam,ami egyrészt arra vonatkozott,hogy ezzel az elrejtéssel megnőtt a gyalogosok védelme és különben is van ez a szervízállás.
 
És ekkor jött a plátói kérdés részemről:jeges,ónos eső,az autón 2 cm-es jégréteg.A lapát odafagyva + azon is a 2 cm-es jégréteg.Kihajtani nem tudom,max 2 centit megemelni. Első szélvédőfűtés csak opció,szóval biztos sokan nem kérik majd.
Ilyenkor mi van?
 
Majd megkérdezem a főnököt......jött a válasz!-:)
 
A többi az jó dolog.Ha késik az MKIV,akkor Jánosmester megcsinálta volna azt, hogy az én autómban tolatáskor leforduljon a tükör.Mint ahogy megcsinálta azt is,hogy nálam a tempomat kapcsolók is legyenek megvilágítva!-:))
Hogy is volt egy msáik topicba? ESP annak kell aki nem tud vezetni? Akkor világító tempomat meg nem annak kell aki nem tudja hogy  melyik a kormány
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1307 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 23:25:00 »

Hogy is volt egy msáik topicba? ESP annak kell aki nem tud vezetni? Akkor világító tempomat meg nem annak kell aki nem tudja hogy  melyik a kormány
Világító tempomat a csökkent látóknak kell!!!
Vakoknak már jó a gyári is, mert azok be vannak rovátkázva.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1308 Dátum: 2007.06.01 péntek, 07:51:00 »

New Ford Mondeo deemed allergy free.

 
It's A Ford Mondeo Ford Mondeo Constructed Completely Allergy Free,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1309 Dátum: 2007.06.01 péntek, 08:58:00 »

Tegnap a Petrányinál én is megnéztem a négyest. Tetszik is, meg nem is (nincs tökéletes autó), de az enef képén is látható fekete pöttyös krómutánzatú műanyag betétek az ajtókon és az anyósülés előtt a műszerfalon...! Inkább nem írok jelzőt, biztos van olyan is, akinek tetszik. (pl. a tervezője, a csoportvezetője, a főkontruktőr és néhány igazgató, hiszen ők hagyták jóvá...) Még szerencse, hogy van más felszereltség is, meg lesz facelift is egyszer...
Még az jutott eszembe, hogy hátha a fekete pöttyök csak egy védőfólián vannak, hogy látszódjon, hogy fólia van rajta...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1310 Dátum: 2007.06.01 péntek, 09:56:00 »

Állítsd át a nyelvet magyarra!:-)))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1311 Dátum: 2007.06.01 péntek, 09:57:00 »

Tegnap a Petrányinál én is megnéztem a négyest. Tetszik is, meg nem is (nincs tökéletes autó), de az enef képén is látható fekete pöttyös krómutánzatú műanyag betétek az ajtókon és az anyósülés előtt a műszerfalon...! Inkább nem írok jelzőt, biztos van olyan is, akinek tetszik. (pl. a tervezője, a csoportvezetője, a főkontruktőr és néhány igazgató, hiszen ők hagyták jóvá...) Még szerencse, hogy van más felszereltség is, meg lesz facelift is egyszer...
Még az jutott eszembe, hogy hátha a fekete pöttyök csak egy védőfólián vannak, hogy látszódjon, hogy fólia van rajta...
Én a facelift2 C-Maxban láttam. Sztem ez senkinek sem tetszik...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1312 Dátum: 2007.06.01 péntek, 10:01:00 »

Tegnap a Petrányinál én is megnéztem a négyest. Tetszik is, meg nem is (nincs tökéletes autó), de az enef képén is látható fekete pöttyös krómutánzatú műanyag betétek az ajtókon és az anyósülés előtt a műszerfalon...! Inkább nem írok jelzőt, biztos van olyan is, akinek tetszik. (pl. a tervezője, a csoportvezetője, a főkontruktőr és néhány igazgató, hiszen ők hagyták jóvá...) Még szerencse, hogy van más felszereltség is, meg lesz facelift is egyszer...
Még az jutott eszembe, hogy hátha a fekete pöttyök csak egy védőfólián vannak, hogy látszódjon, hogy fólia van rajta...
Na basszus, tegnap én is voltam náluk zöldkártyázni, és vagy fél órát ücsörögtem a négyesben (monnyuk én már vezettem is korábban).
Akár ismeretlenül találkozhattunk is.
Amúgy az egy trend felszeteltség, a titanium sokkal szebb lehet. Az a pöttyös díszités tényleg gáz...
Amúgy az a "rossz" élményem vele kapcsolatban, hogy valahogy jobb volt visszaülni a sajátomba. És nem a megszokás miatt, sokkal (!) jobban éreztem a teret a sajátomból. Valahogy nagyon bunker érzetem volt a négyesben.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1313 Dátum: 2007.06.01 péntek, 10:06:00 »

Na basszus, tegnap én is voltam náluk zöldkártyázni, és vagy fél órát ücsörögtem a négyesben (monnyuk én már vezettem is korábban).
Akár ismeretlenül találkozhattunk is.
Amúgy az egy trend felszeteltség, a titanium sokkal szebb lehet. Az a pöttyös díszités tényleg gáz...
Amúgy az a "rossz" élményem vele kapcsolatban, hogy valahogy jobb volt visszaülni a sajátomba. És nem a megszokás miatt, sokkal (!) jobban éreztem a teret a sajátomból. Valahogy nagyon bunker érzetem volt a négyesben.
A helyzet az, hogy pl. a könyökömet nyomta az ajtókárpit. Ott jó kemény.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1314 Dátum: 2007.06.01 péntek, 15:36:00 »

Világító tempomat a csökkent látóknak kell!!!
Vakoknak már jó a gyári is, mert azok be vannak rovátkázva.
Ez így van de azért kiváncsi lennék hogy fest az összkép sötétben!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1315 Dátum: 2007.06.01 péntek, 15:59:00 »

Ez így van de azért kiváncsi lennék hogy fest az összkép sötétben!
Gyere el a talira,én maradok estig,és akkor megnézheted.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1316 Dátum: 2007.06.01 péntek, 15:59:00 »

Ez így van de azért kiváncsi lennék hogy fest az összkép sötétben!
A kapcsolókról-sötétben- itt egy kép,de az összkép igazából élőben jó.A fényképező nem tudja visszaadni az igazi hatást:
 
 
 
 
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1317 Dátum: 2007.06.01 péntek, 16:08:00 »

Gyere el a talira,én maradok estig,és akkor megnézheted.
Sajnos nem valószinü,hogy el tudok menni,de azért kösz a képet!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1318 Dátum: 2007.06.01 péntek, 16:49:00 »

Újabb okosság MKIV nél.
Be lehet állítani a fed. compot(a mutatók közötti kijelző a műszerfalon) hogy kiszállás előtt rákérdezzen,h a riasztó melyk állapotban élesedjen,kiszállás után:
1.Minden érzékelő,(belső térérzékelők is ) a legmagasabb funkcióban működjenek a riasztó bekapcsoálsával vagy:
2.A belső térézékelők ne legyen aktívak,tehát csökkentett módban kapcsoljon be a riasztó(azaz csak kívülről érkező behatoláskor szólal meg).
Ez főleg akkor hasznos, ha kisgyereket vagy kutyust, cicát, lovat, zsiráfot hagyunk az autóban, míg  beugrunk valahova.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1319 Dátum: 2007.06.01 péntek, 16:52:00 »

Akik még nem békültek ki az új mondeo formájával tessék megnézni a jövendőbeli lagunát:totalcar.hu.......no comment.....sztem hasonló sorsa fog jutni az új vectra is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1320 Dátum: 2007.06.01 péntek, 18:23:00 »

Újabb okosság MKIV nél.
Be lehet állítani a fed. compot(a mutatók közötti kijelző a műszerfalon) hogy kiszállás előtt rákérdezzen,h a riasztó melyk állapotban élesedjen,kiszállás után:
1.Minden érzékelő,(belső térérzékelők is ) a legmagasabb funkcióban működjenek a riasztó bekapcsoálsával vagy:
2.A belső térézékelők ne legyen aktívak,tehát csökkentett módban kapcsoljon be a riasztó(azaz csak kívülről érkező behatoláskor szólal meg).
Ez főleg akkor hasznos, ha kisgyereket vagy kutyust, cicát, lovat, zsiráfot hagyunk az autóban, míg  beugrunk valahova.
Kisgyereket ne tessék benthagyni az autóban ha lehet! Még egy percre se!!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1321 Dátum: 2007.06.02 szombat, 10:12:00 »

Azért ez baromi jól néz ki...
 
http://www.t3.co.uk/__data/assets/fp_auto_layout_image/789646/mondeo.jpg
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1322 Dátum: 2007.06.06 szerda, 08:47:00 »

A nagy Mondi talin volt alkalmam vezetni az MKIV-et. Kellemes joszag. 1etlen zavaro dolgot tapasztaltunk. A palyan haladva eccercsak beszitalt az egesz verda. Eleg ijeszto volt, bar a stabilitasabol nem vesztett, de ha ezt mondjuk egy jeges uton teszi, haaat nemtom...Mindenesetre erdekes volt a jelenseg. Direkt tettunk meg 2-3kort es mindig elojott a szitalas egy bizonyos helyen. Fura, mert az en verdam ezt nem csinalta. Mondjuk az MKIV futomuve lagyabb lett es ezzel egyutt talan egy picit dulongelosebb is. Lehet e miatt szitalt be ?
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1323 Dátum: 2007.06.06 szerda, 10:23:00 »

A nagy Mondi talin volt alkalmam vezetni az MKIV-et. Kellemes joszag. 1etlen zavaro dolgot tapasztaltunk. A palyan haladva eccercsak beszitalt az egesz verda. Eleg ijeszto volt, bar a stabilitasabol nem vesztett, de ha ezt mondjuk egy jeges uton teszi, haaat nemtom...Mindenesetre erdekes volt a jelenseg. Direkt tettunk meg 2-3kort es mindig elojott a szitalas egy bizonyos helyen. Fura, mert az en verdam ezt nem csinalta. Mondjuk az MKIV futomuve lagyabb lett es ezzel egyutt talan egy picit dulongelosebb is. Lehet e miatt szitalt be ?
Én azért fenntartással kezelem ezt a jelenséget. Ahogy már beszéltünk erről, pont a futóművén javítottak. A futómű nem puhább, inkább közvetlenebb. Azt állítani, hogy dülöngélősebb, már-már szentségtörés. Sokkal stabilabb, mint a III.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1324 Dátum: 2007.06.06 szerda, 10:25:00 »

Újabb okosság MKIV nél.
Be lehet állítani a fed. compot(a mutatók közötti kijelző a műszerfalon) hogy kiszállás előtt rákérdezzen,h a riasztó melyk állapotban élesedjen,kiszállás után:
1.Minden érzékelő,(belső térérzékelők is ) a legmagasabb funkcióban működjenek a riasztó bekapcsoálsával vagy:
2.A belső térézékelők ne legyen aktívak,tehát csökkentett módban kapcsoljon be a riasztó(azaz csak kívülről érkező behatoláskor szólal meg).
Ez főleg akkor hasznos, ha kisgyereket vagy kutyust, cicát, lovat, zsiráfot hagyunk az autóban, míg  beugrunk valahova.
Razsa! Láttál már navis MKIV-et? Érdekelne, hogy van-e már magyar térkép, és hogy kirajzolja-e a nyilat a szines képernyőre (már ha van)... érted, hogy fordulj alra (az ájgóban az Andre így mondja a balt).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1325 Dátum: 2007.06.06 szerda, 10:34:00 »

Angel,
 
Hat nekem akkoris dulongelosnek tunt. Az mar mas teszta, hogy kesobb tor ki, mint mondjuk az MKIII futomuve, de nekem akkoris dulongelosebb. Persze ez nem zavar, csak egy jelenseg. Ami zavart aza szitalas egyenes haladas kozben.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1326 Dátum: 2007.06.06 szerda, 10:39:00 »

Zacci, te nem értesz hozzá. Minden tiszteletem neked, de akkor sem
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1327 Dátum: 2007.06.06 szerda, 10:43:00 »

Angel,
 
Hat persze tudom, es szitalas sem volt ott es akkor csak bekepzeltuk ugy 4-en Cool Meg a bratyom is csak kepzelgett a majd 20eves vezetesi tapasznyalataval Cool Aza verda beszitalt es ez teny.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1328 Dátum: 2007.06.06 szerda, 11:09:00 »

Angel,
 
Hat persze tudom, es szitalas sem volt ott es akkor csak bekepzeltuk ugy 4-en Cool Meg a bratyom is csak kepzelgett a majd 20eves vezetesi tapasznyalataval Cool Aza verda beszitalt es ez teny.
A dülöngélésről beszélek.
 
Csak hogy bosszantsalak, én már 30 éve vezetek...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1329 Dátum: 2007.06.06 szerda, 11:28:00 »

Amiről te beszélsz, az lehet, hogy a zrr-probléma, azaz egy rezonancia lép fel egy adott sebességnél, és végigfut a vázon.
 
Szerintem vagy a felni van megütve, vagy a futóművel van valami probléma, de teljesen biztos, hogy ez egy egyedi probléma, mert ilyen hibával nem lehet elindítani a gyártást.
Ha ez általános lenne, már rég minden újságíró ezen köszörülné a tollát.
Azok mindent észrevesznek: hogy beszorulhat a fütyid a szivargyújtóba, vagy hogy nem lát ki, mert le van hajtva a napellenző.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1330 Dátum: 2007.06.06 szerda, 11:38:00 »

Angel,
 
Hat persze tudom, es szitalas sem volt ott es akkor csak bekepzeltuk ugy 4-en Cool Meg a bratyom is csak kepzelgett a majd 20eves vezetesi tapasznyalataval Cool Aza verda beszitalt es ez teny.
Nem tudom, hogy miről beszélsz. Én kb 120-130-ig nyomtam el, és nem éreztem semmi ilyesmit. Mikor hol mit éreztél?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1331 Dátum: 2007.06.06 szerda, 11:44:00 »

Nem tudom, hogy miről beszélsz. Én kb 120-130-ig nyomtam el, és nem éreztem semmi ilyesmit. Mikor hol mit éreztél?
Azt mondja, csak egy adott helyen.
Aztán nehogy úgy járjatok, mint a haverom. Még a CD lejátszók hajnalán, az egyik srác vett egy lejátszót (kb 50e ft). A haverom leszedte a tetejét, mondván, nézzünk bele. Aztán összerakták, és elkezdett össze-vissza működni. Ugyrott, számot vátott, majd kiköpte a lemezt. Pánikba estek, hogy eqrták a drága jáccót. Oszt kiderült, hogy a tulaja játszott a távirányítóval.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1332 Dátum: 2007.06.06 szerda, 11:47:00 »

Azt mondja, csak egy adott helyen.
Aztán nehogy úgy járjatok, mint a haverom. Még a CD lejátszók hajnalán, az egyik srác vett egy lejátszót (kb 50e ft). A haverom leszedte a tetejét, mondván, nézzünk bele. Aztán összerakták, és elkezdett össze-vissza működni. Ugyrott, számot vátott, majd kiköpte a lemezt. Pánikba estek, hogy eqrták a drága jáccót. Oszt kiderült, hogy a tulaja játszott a távirányítóval.
Egy adott helyen?
Ott nem az út minőségével volt gond???
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1333 Dátum: 2007.06.06 szerda, 12:10:00 »

Angel,
 
Nem volt rezonancia es nincs megutve a felni es a futomuvel sem volt gond. Szepen egyenesen futott es tenyleg csak egy bizonyos ponton szitalt be a gep. Ha meg lenne utve a felni, akkor mashol is csialta volna. De ez asszem egyertelmu.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1334 Dátum: 2007.06.06 szerda, 12:13:00 »

Joe,
 
Nemtom, de nyilvan az uttal lehetett valami, mert magatol egy verda csak ugy nem kezd beszitalni ha egyenesen haladsz. Az egesz csak azert volt fura, mert az MKIII-al en ott nem ereztem semmit. Ellenben az MKIV azon a reszen (palyaval szemben allva jobb szelen) beszitalt. Ilyet az en gepem csak akkor csinal, ha mar szemmel is lathato hosszanti bordakon haladok, de akkoris csak az eleje maszkal ide-oda. Itt meg az egesz verda, meg a segge is beriszalt.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1335 Dátum: 2007.06.06 szerda, 12:14:00 »

Azt mondja, csak egy adott helyen.
Aztán nehogy úgy járjatok, mint a haverom. Még a CD lejátszók hajnalán, az egyik srác vett egy lejátszót (kb 50e ft). A haverom leszedte a tetejét, mondván, nézzünk bele. Aztán összerakták, és elkezdett össze-vissza működni. Ugyrott, számot vátott, majd kiköpte a lemezt. Pánikba estek, hogy eqrták a drága jáccót. Oszt kiderült, hogy a tulaja játszott a távirányítóval.
Angel,
 
Igen, valceg hatul valaki nyomkodta a taviranyitot es azert szitalt be. Mondjal meg ilyne okosakat, mert en nem ertek hozza Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1336 Dátum: 2007.06.06 szerda, 12:14:00 »

joe,
 
Egyebkent semmi kulonlegesen nem lehetett latni az uton. Eppen annyira volt sima, mint a tobbi resze. Mindenesetre nagyon fura volt. Mit muvelhet ez komolyabb uthibana
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1337 Dátum: 2007.06.06 szerda, 12:17:00 »

Szerintem az észlelt jelenség az úgynevezett ˝Zacci szindróma˝ lehet, melynek lényege, hogy egy autóban még olyan problémák is előjöhetnek, melyekről nem is gondolnánk, hogy létezhetnek, és ezeket a problémákat csak bizonyos kiválasztott személyek érzékelik. Alattomos egy jelenség, de a népességre, illetve a Mondeo klub tagságára levetített gyakorisága szerencsére elég alacsony.  
 
(források: Wikipedia, KSH, Révai nagylexikon, Mondeo fórum)
 
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1338 Dátum: 2007.06.06 szerda, 12:21:00 »

Srac,
 
Igen, ez lehetseges De akkor ez ragalyos, mert mind a 4en ereztuk. Mar csak aztat nemtom, hogy ki volt aza masik 2 user...Ok is megszolalhatnanak a temaban...
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1339 Dátum: 2007.06.06 szerda, 12:23:00 »

Srac,
 
Igen, ez lehetseges De akkor ez ragalyos, mert mind a 4en ereztuk. Mar csak aztat nemtom, hogy ki volt aza masik 2 user...Ok is megszolalhatnanak a temaban...
Lehet, hogy már ágynak döntötte Őket a kór!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #1340 Dátum: 2007.06.06 szerda, 13:10:00 »

Szerintem az észlelt jelenség az úgynevezett ˝Zacci szindróma˝ lehet, melynek lényege, hogy egy autóban még olyan problémák is előjöhetnek, melyekről nem is gondolnánk, hogy létezhetnek, és ezeket a problémákat csak bizonyos kiválasztott személyek érzékelik. Alattomos egy jelenség, de a népességre, illetve a Mondeo klub tagságára levetített gyakorisága szerencsére elég alacsony.  
 
(források: Wikipedia, KSH, Révai nagylexikon, Mondeo fórum)
 

Ez a jelenség igen is létezik! Én is találkoztam már vele. Egyszer egy gépészmérnöknél szereltem a hűtőjét. Vadi zsír volt, de azt állította, hogy nem hűt eléggé. Megmértem a fagyasztót, -18, köztudottan ez a 3 csillag. Erre pasi, de a bal alsó és a jobb felső sarok között van 0.3 fok eltérés! Mondom neki, naés? Aszongya ez így nem jó, állítsam be! Mondom, oké, felőlem. Tekertem egyet a termosztáton lévő gyárilag beszabályzott és lefestett csavaron. Fél óra mulva, még mindig elégetlen volt. Most tökig felcsavartam, fél óra multán mikor kinyitottuk az ajtót csak úgy hömpölygött ki hideg, akár egy omega koncerten!
Mire a pasi, na látja, most már jó! Mire én, látom hát, de a garanciát elfelejtheti, viszlát!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1341 Dátum: 2007.06.06 szerda, 13:10:00 »

Angel,
 
Nem volt rezonancia es nincs megutve a felni es a futomuvel sem volt gond. Szepen egyenesen futott es tenyleg csak egy bizonyos ponton szitalt be a gep. Ha meg lenne utve a felni, akkor mashol is csialta volna. De ez asszem egyertelmu.
A rezonancia két hullám összeadódása úgy, hogy egymást erősítik.
 
Tehát lehet olyan, hogy út+kerék. Nekem volt már ilyen.
 
Én nem hinném, hogy a Zacci agya szitált be, elég valószínű, hogy valóban megtörtént, de lejjebb már írtam, én mire tippelek.
 
Nem azt gondoltam, hogy a távirányítót nyomkodta valaki :-)) hanem hogy lehet, hogy egy olyan hibával állunk szemben, aminek valami vicces magyarázata van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1342 Dátum: 2007.06.06 szerda, 13:22:00 »

Angel,
 
Meg eccer mondom, a kereknek semmi baja nem volt. Ecceruen az van, hogy bizonyos uthibaknal igy viselkedik a gep. Masra nemtok gondolni. A gep futomuve nem volt megutve, szepen egyenesen gurult, nem huzott se balra, se jobbra, nem razott stb.
 
Nemhogy vallszinu, hogy megtortent a szitalas, hanem valojaban is megtortent. Mind a 4en eszrevettuk. Elhiszem, hogy nem hiszed, de ez van.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1343 Dátum: 2007.06.06 szerda, 13:24:00 »

A szitalasnal meg nem dobalt a gep, nem razott, csak ecceruen szitalt az egesz.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1344 Dátum: 2007.06.06 szerda, 13:37:00 »

Angel,
 
Meg eccer mondom, a kereknek semmi baja nem volt. Ecceruen az van, hogy bizonyos uthibaknal igy viselkedik a gep. Masra nemtok gondolni. A gep futomuve nem volt megutve, szepen egyenesen gurult, nem huzott se balra, se jobbra, nem razott stb.
 
Nemhogy vallszinu, hogy megtortent a szitalas, hanem valojaban is megtortent. Mind a 4en eszrevettuk. Elhiszem, hogy nem hiszed, de ez van.
Végül is betonlapokból van a pálya, ahogy azon gurulsz az - sebességfőggően - egy bizonyos frekivel rázza a kocsit.
Ha valóban arról van szó, hogy véletlenül épp eltaláltátok a gép saját frekvenciáját, akkor nem meglepő a dolog.
Mint ahogy az sem, hogy a hármas nem csinált ilyet ott. Annak más a frekvenciája.
Arról nem is beszélve, hogy ha _tényleg_ a sajátfrekit sikerült eltalálni, akkor szép teljesítmény a futóműtől, hogy ebből belül csak egy enyhe szitálást éreztetek - jó a csillapítása.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1345 Dátum: 2007.06.06 szerda, 13:41:00 »

A szitalasnal meg nem dobalt a gep, nem razott, csak ecceruen szitalt az egesz.
Zacci én ültem jobb hátul, amikor te vezettél és utánad vezettem én is, de be kell valljam, én nem éreztem ebből semmit. Lehet, hogy akkor nem mentünk arra, vagy én vagyok a béna és nem arra figyeltem. Bár ha jól emlékszem, te többször is vezetted, nem? Legalábbis később is láttalak kiszállni belőle. Lehet, hogy akkor voltál azon a szakaszán a pályának...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1346 Dátum: 2007.06.06 szerda, 14:09:00 »

Örülök, hogy hozzájárulhattam a topic pezsgéséhez.  
Aggódtam a tali után, hogy senkiben se hagyott nyomot a 4-es. Még jó, hogy Zacci talált valami kifogásolhatót az azonnal feltűnő "olcsítások" után: motorháztető kitámasztó, barna műfa, csomagratóban a pótkerék borító csak egyben emelhető...
 
Petrányi Zoli említette, mikor megköszöntem a lehetőséget, hogy nincs eladási kányszer ezen a Mondeon. Együtt kell értékesíteni az S-max-szal és a Galaxy-val. Emiatt nem lesznek rá nagy központi akciók.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1347 Dátum: 2007.06.06 szerda, 14:30:00 »

Örülök, hogy hozzájárulhattam a topic pezsgéséhez.  
Aggódtam a tali után, hogy senkiben se hagyott nyomot a 4-es. Még jó, hogy Zacci talált valami kifogásolhatót az azonnal feltűnő "olcsítások" után: motorháztető kitámasztó, barna műfa, csomagratóban a pótkerék borító csak egyben emelhető...
 
Petrányi Zoli említette, mikor megköszöntem a lehetőséget, hogy nincs eladási kányszer ezen a Mondeon. Együtt kell értékesíteni az S-max-szal és a Galaxy-val. Emiatt nem lesznek rá nagy központi akciók.
Nem Szendre volt a tettes?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1348 Dátum: 2007.06.06 szerda, 14:44:00 »

SSanya,
 
Hat passzolom, de bratyom ult elol, aki meg egy off swift-el ON gyutt meglatogatni.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1349 Dátum: 2007.06.06 szerda, 14:52:00 »

SSanya,
 
Hat passzolom, de bratyom ult elol, aki meg egy off swift-el ON gyutt meglatogatni.
Amikor együtt voltunk, akkor Sabat ült elől(azt hiszem, mivel őt kérdezted meg, hogy vezethetjük-e), én mögötte és még egy srác ült mellettem, akivel előtte szemléztük a motorteret.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.