Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:36:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11992643 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #1450 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 16:49:00 »

"A drága/új autóval Görögországba igyekvők nagyobb kőccséggel számoljanak mind az odaúton, mind pedig a helyszínen - útvám, tengeradó, stb." (forrás: Napu Rádió)
Nehogy nap(u) forduló legyen a rádiónál!
Beszél bele a vakvilágba! És a végén Best of Jimmy-t jáccccik éjjel s nappal!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #1451 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 16:50:00 »

Nehogy kikezdje a szép ezüst fényezést a sós levegő...
A cápakombi szereti a sós levegőt!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1452 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 18:51:00 »

Köszönöm!
Már tudom, hogy a színnel is jól döntöttem(tünk, merta nejem is beleszólt, nem kicsit...)! Egyedül a sötétített ablakok szórakoznak még velem autómosáskor! De megoldom!
Én mindig is kombi párti voltam, de ennél a kiadásnál még inkább kijött ez!
Úgy érzem az eddig belehajtott másfélezer km után, hogy egy teljesen más autó. A vezethetősége, kényelme miatt is. Persze nem kisebbítve a III.-as érdemeit!!!!!
A fogyasztás átlagban 6,7 litert mutat. Viszont a computer lényegesen hamarabb frissíti, újra számolja a még megtehető km-t.
Vsárnap indulunk Görögországba, tehát lesz bejáratás, élmény, tapasztalat. Majd megpróbálom összegyűjteni egy csokorba!
Ez ilyen bementem a szalonba, és ezt kérem dolog volt? Azaz raktárról? Gondolom, még nem lehet rendelni (azaz csak őszi szállítással).
 
Nekem az a véleményem, a IV már egy komolyabb kategória, mint a III. Szerintem ez már az a6/bmw5 kategóriát súrolja. Ha árban nem is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #1453 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 22:04:00 »

Ez ilyen bementem a szalonba, és ezt kérem dolog volt? Azaz raktárról? Gondolom, még nem lehet rendelni (azaz csak őszi szállítással).
 
Nekem az a véleményem, a IV már egy komolyabb kategória, mint a III. Szerintem ez már az a6/bmw5 kategóriát súrolja. Ha árban nem is.
Ez ilyen bementem a szalonba és III.Mondit kérek dolog volt. Majd jött a jó öreg duma, hogy "És az új?". Én először tiltakoztam, de a nejem csak erőltette a dolgot. De nagyon-nagyon kellett erőltetni!
Aztán megbeszéltük, átrágtuk és álmatlanul forgolódtam éjszakánként. Megrendeltük, majd másnap visszamondták, mivel az amit kinéztünk, azt eladták közben. Aztán jött egy trend felszereltségű, amit nagyon erőltettek. De én ezt kapásból elutasítottam. Rendelésre csak augusztus végére tudták volna vállalni. Ennél az állásnál én már lemondtam az egészről!
És mint a mesében, két nap múlva szóltak a szalonból, hogy másnap jön le a szalagról egy ezüst kombi, Ghia felszereltséggel, plusz tolatóradar, sötétített ablakok, téli 3. csomag. Szinte az én kívánságaim szerinti autó! Csak én Titaniumot szerettem volna! De ez lett!
Lefoglaltuk, de nem mondtuk senkinek!
Aztán megjött és azóta barátkozunk! Én nehezen barátkozok, de alakul a dolog!
Én is kicsit komolyabb autónak érzem a IV.-t. Igaz, ez új autó és teljesen más mint egy használt. De a régit is szerettem!
Húúú! Ez hosszú lett!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1454 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 22:20:00 »

Ez ilyen bementem a szalonba és III.Mondit kérek dolog volt. Majd jött a jó öreg duma, hogy "És az új?". Én először tiltakoztam, de a nejem csak erőltette a dolgot. De nagyon-nagyon kellett erőltetni!
Aztán megbeszéltük, átrágtuk és álmatlanul forgolódtam éjszakánként. Megrendeltük, majd másnap visszamondták, mivel az amit kinéztünk, azt eladták közben. Aztán jött egy trend felszereltségű, amit nagyon erőltettek. De én ezt kapásból elutasítottam. Rendelésre csak augusztus végére tudták volna vállalni. Ennél az állásnál én már lemondtam az egészről!
És mint a mesében, két nap múlva szóltak a szalonból, hogy másnap jön le a szalagról egy ezüst kombi, Ghia felszereltséggel, plusz tolatóradar, sötétített ablakok, téli 3. csomag. Szinte az én kívánságaim szerinti autó! Csak én Titaniumot szerettem volna! De ez lett!
Lefoglaltuk, de nem mondtuk senkinek!
Aztán megjött és azóta barátkozunk! Én nehezen barátkozok, de alakul a dolog!
Én is kicsit komolyabb autónak érzem a IV.-t. Igaz, ez új autó és teljesen más mint egy használt. De a régit is szerettem!
Húúú! Ez hosszú lett!
Szerintem jól tettétek. Egyszer ki kell próbálni, milyen az új autó.
Szerintem simán megvárhattad volna az agusztusit. Én 4 hónapot vártam az enyémre. Mert persze az ember mindig mást akar... és ahhoz még csak hasonló sem volt raktáron.
 
De lényeg a lényeg: guruljatok vele jó sokat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #1455 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 22:27:00 »

Szerintem jól tettétek. Egyszer ki kell próbálni, milyen az új autó.
Szerintem simán megvárhattad volna az agusztusit. Én 4 hónapot vártam az enyémre. Mert persze az ember mindig mást akar... és ahhoz még csak hasonló sem volt raktáron.
 
De lényeg a lényeg: guruljatok vele jó sokat.
Végül annyi a változás, hogy Titanium helyett Ghia lett. De a fabetét annyira nem zavaró és sportülés nincs benne. De ahogy ennyi idő alatt tapasztaltam, nem is egy sportautó! Igaz, nem is nyomom neki még!
De MÉG nem bántam meg!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1456 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 23:41:00 »

Végül annyi a változás, hogy Titanium helyett Ghia lett. De a fabetét annyira nem zavaró és sportülés nincs benne. De ahogy ennyi idő alatt tapasztaltam, nem is egy sportautó! Igaz, nem is nyomom neki még!
De MÉG nem bántam meg!
Miért bántad volna meg... szerintem nagyon jó autó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1457 Dátum: 2007.07.06 péntek, 00:17:00 »

joci.
 
de végül is.hogy keveredtetek a szalonba?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1458 Dátum: 2007.07.06 péntek, 07:12:00 »

joci.
 
de végül is.hogy keveredtetek a szalonba?
Olykor jár erre-arra az ember. Anno mi is "véletlenül" tévedtünk be a szalonba.  
Aztán...Mint a mesében.
Üdv:)
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #1459 Dátum: 2007.07.06 péntek, 07:25:00 »

joci.
 
de végül is.hogy keveredtetek a szalonba?
Úgy keveredtünk a szalonba, hogy én kitaláltam, hogy most akciósan lehet venni III.-as Mondit! Aztán ez lett belőle!
De tegnap megint megcsodálták egy páran, teljesen ismeretlenek jöttek oda, hogy megnézhetik-e! Az általános vélemény az, hogy élőben sokkal jobban néz ki!
 
Ui: A Napu Rádió monggyonleee!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Vendég
« Új hozzászólás #1460 Dátum: 2007.07.06 péntek, 11:39:00 »

Végül annyi a változás, hogy Titanium helyett Ghia lett. De a fabetét annyira nem zavaró és sportülés nincs benne. De ahogy ennyi idő alatt tapasztaltam, nem is egy sportautó! Igaz, nem is nyomom neki még!
De MÉG nem bántam meg!
Ha megbánod nekem szólj elöszőr. Adok érte két sportülést.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1461 Dátum: 2007.07.11 szerda, 12:09:00 »

Úgy keveredtünk a szalonba, hogy én kitaláltam, hogy most akciósan lehet venni III.-as Mondit! Aztán ez lett belőle!
De tegnap megint megcsodálták egy páran, teljesen ismeretlenek jöttek oda, hogy megnézhetik-e! Az általános vélemény az, hogy élőben sokkal jobban néz ki!
 
Ui: A Napu Rádió monggyonleee!
és élőben tényleg sokkal jobban néz ki... Bele vagyok zúgva az MK4-be, úgyhogy vigyázzatok rá, hogy pár év múlva, mikor ti használtként áruljátok én meg meg akarom venni, még jó legyen:D
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1462 Dátum: 2007.07.12 csütörtök, 10:43:00 »

Úgy keveredtünk a szalonba, hogy én kitaláltam, hogy most akciósan lehet venni III.-as Mondit! Aztán ez lett belőle!
De tegnap megint megcsodálták egy páran, teljesen ismeretlenek jöttek oda, hogy megnézhetik-e! Az általános vélemény az, hogy élőben sokkal jobban néz ki!
 
Ui: A Napu Rádió monggyonleee!
Bemond (beszól), nem le vazge
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1463 Dátum: 2007.07.19 csütörtök, 13:35:00 »

http://totalcar.hu/tesztek/mondeob07/
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1464 Dátum: 2007.07.20 péntek, 10:07:00 »

Szia Zsoel!
Már valahol mintha olvastam volna ezt a cikket. Nézegetem én is az MKIV-et, de csak nem jutok vele egy hullámhosszra. Jó, a III-ashoz képest vannak újabb "marketing-kütyük" ahogy a cikk is állítja, de valahogy nem fogott meg. Illetve még valami, de már írtam lentebb is : kombi kivitelben jól, sőt jobban néz ki mint sedan változatai. Az én választásom az MKIV-ből egy kombi Titanium-X-re esne...Ha most kellene autó után néznem.
Üdv:)
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1465 Dátum: 2007.07.28 szombat, 22:31:16 »

Szia Zsoel!
Már valahol mintha olvastam volna ezt a cikket. Nézegetem én is az MKIV-et, de csak nem jutok vele egy hullámhosszra. Jó, a III-ashoz képest vannak újabb "marketing-kütyük" ahogy a cikk is állítja, de valahogy nem fogott meg. Illetve még valami, de már írtam lentebb is : kombi kivitelben jól, sőt jobban néz ki mint sedan változatai. Az én választásom az MKIV-ből egy kombi Titanium-X-re esne...Ha most kellene autó után néznem.
Üdv:)
     Szia Drusza, nem lesz ezzel gond, nekem pl az 5 ajtos megint tetszik. Csak ugye még nincs benne normalis motor=dizel és kb. Majd 200 hp és erösen 450Nm körul:-)) Ez a minimum feltétel a mostani utódljásra. Erre mondják hogy fenntarthato növekedés...:-))
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #1466 Dátum: 2007.07.29 vasárnap, 09:21:22 »

Tegnap láttam egy MKIV-et.Kombit.
Holland rendszámmal volt,dugig pakolva.
Ugy látszik nálunk járatják be!-:)
Naplózva
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #1467 Dátum: 2007.07.29 vasárnap, 09:58:14 »

Én már legalább 6-ot láttam, sőt egy már másodszor áll itt a házunk mögött. Legközelebb lefotózom Wink
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #1468 Dátum: 2007.07.29 vasárnap, 11:48:45 »

hát sztem is kombiba a legszebb
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #1469 Dátum: 2007.07.29 vasárnap, 13:11:52 »

Én már legalább 6-ot láttam, sőt egy már másodszor áll itt a házunk mögött. Legközelebb lefotózom Wink
Én is látok egy kombit minden nap! Egyre jobban tetszik!
És ha valaki most akar rendelni, akkor a sötétített ablakokat feltétlenül rendeljen bele! Hihetetlen mennyire jó!
« Utoljára szerkesztve: 2007.07.29 vasárnap, 13:14:42 írta JOCi » Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #1470 Dátum: 2007.07.29 vasárnap, 18:36:22 »

Én is látok egy kombit minden nap! Egyre jobban tetszik!
És ha valaki most akar rendelni, akkor a sötétített ablakokat feltétlenül rendeljen bele! Hihetetlen mennyire jó!
Megígértem, megtartom Cheesy (bár ez nem kombi)

Mellesleg tudta hova kell állnia  Grin
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #1471 Dátum: 2007.07.30 hétfő, 10:59:42 »

Itt nálunk az udvaron állandóan áll egy 5 ajtós egy S-Max mellett. Fekete és érintőképernyős középkonzollal rendelkezik. Smiley)
Naplózva
Mondjuk
Vendég
« Új hozzászólás #1472 Dátum: 2007.07.30 hétfő, 14:09:28 »


Én is láttam egy sötétített kombit, elég ütős. Sajna már lemaradtam róla, az új mondim már elhagyta a gyárat:-)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1473 Dátum: 2007.07.30 hétfő, 14:11:48 »

     Szia Drusza, nem lesz ezzel gond, nekem pl az 5 ajtos megint tetszik. Csak ugye még nincs benne normalis motor=dizel és kb. Majd 200 hp és erösen 450Nm körul:-)) Ez a minimum feltétel a mostani utódljásra. Erre mondják hogy fenntarthato növekedés...:-))
[/quote]

Szerintem a 2.0 tdci is normális motor. És bőven elegendő a tempós haladáshoz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
shaft2
Vendég
« Új hozzászólás #1474 Dátum: 2007.07.30 hétfő, 14:55:47 »


Én is láttam egy sötétített kombit, elég ütős. Sajna már lemaradtam róla, az új mondim már elhagyta a gyárat:-)
Mikor rendelted meg ... csak , hogy tudjak mihez tartani ha nem indiszkrét a kérdés milyet és mennyiért sikerült .. ha gondolod mehet privibe is ..
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1475 Dátum: 2007.07.30 hétfő, 16:02:42 »

Nem lett volna okosabb várni még az új mondeo megrendelésével? Ezek még szinte nullszériások. Az igazi termelés augusztusban indul. Szerintem legkorábban a 2008 januári termelésből kellene rendelni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
shaft2
Vendég
« Új hozzászólás #1476 Dátum: 2007.07.30 hétfő, 16:20:43 »

Lehet , hogy igaza van az előttem szólónak  én például nem is akartam lecserélni a mostani Mondimat csak szivatott vagy egy hónapig egy valag pénzt költöttem rá és megutáltam .. cserélni akartam de hamár veszek akkor csak 1-2 évest vettem volna ott meg nincs igazán nagy árkülönbség az új és a használt között max 20 % és akkor van garanciám és egy új autóm .Én sokat megyek nekem üzembiztos(de legalább garanciás ) autó kell meg elvégre is egyszer vagyok 33éves  Cool
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #1477 Dátum: 2007.07.30 hétfő, 18:58:36 »

     Szerintem a 2.0 tdci is normális motor. És bőven elegendő a tempós haladáshoz.
Bőven elég!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1478 Dátum: 2007.07.30 hétfő, 22:27:47 »

Lehet , hogy igaza van az előttem szólónak  én például nem is akartam lecserélni a mostani Mondimat csak szivatott vagy egy hónapig egy valag pénzt költöttem rá és megutáltam .. cserélni akartam de hamár veszek akkor csak 1-2 évest vettem volna ott meg nincs igazán nagy árkülönbség az új és a használt között max 20 % és akkor van garanciám és egy új autóm .Én sokat megyek nekem üzembiztos(de legalább garanciás ) autó kell meg elvégre is egyszer vagyok 33éves  Cool

Ebben teljesen igazad van. Meg kell venni, és ennyi. Biztosan szeretni fogod...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1479 Dátum: 2007.07.31 kedd, 17:17:31 »

Nem lett volna okosabb várni még az új mondeo megrendelésével? Ezek még szinte nullszériások. Az igazi termelés augusztusban indul. Szerintem legkorábban a 2008 januári termelésből kellene rendelni.


Ezek már nem nullszériások..kb a január februáriak még talán azok voltak. Semmi bajuk nincs ezeknek már.
A 2.0 tdci bőven jól viszi az autót, már a 1.8 TDCI 125 lovas is szépen rángatja.
Akkor én vagyok az egyedüli akinek 4/5 ajtós jobban tetszik mint a kombi??
Az új mondeónak egy titka van külső szempontjából: jó felnivel kell rendelni! Érdemes hozzá opcióban kérni egy szép felnit, nem a széria ghiát/ titaniumot rajta hagyni és máris üt.
Egyébként az új mondeósok fokozottan vigyázzanak, ugyanis az új mondik balesetveszélyesek! Általában aki lát egyet az utakon az nem előrefelé figyel onnantól kezdve, hanem forgolódik az autóban, tekeri a nyakát,lefékez, melléd előz hadd lássa jobban mi ez az új járgány.Legyen ez parkolóban Vagy épp a benzinkútnál, amikor a kutas hiszi azt hogy James Bond állt be tankolni...komolyan.szóval ehhez hasonló storyk szériában járnak az autóhoz Wink
Egyébként meg úgy tűnik ,h sokan úgy mondanak itt véleményt az új mondeóról h még egyszer sem vezették,   mert egy bennt üldögélés vagy 5-10 perces vezetés alapján sztem nemigen lehet objektív véleményt mondani.
Ha valaki IIIasból átül a IVesbe - szokni kell, mert nagyon más az új viszont később sokkal jobban fog tetszeni szerintem.
Ha valaki IVesből ül vissza IIIasba - komolytalannak,tényleg érzelemmentesnek, ingerszegénynek,szürkének fog tűnni a IIIas.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1480 Dátum: 2007.07.31 kedd, 17:50:04 »

Nem lett volna okosabb várni még az új mondeo megrendelésével? Ezek még szinte nullszériások. Az igazi termelés augusztusban indul. Szerintem legkorábban a 2008 januári termelésből kellene rendelni.


Ezek már nem nullszériások..kb a január februáriak még talán azok voltak. Semmi bajuk nincs ezeknek már.
A 2.0 tdci bőven jól viszi az autót, már a 1.8 TDCI 125 lovas is szépen rángatja.
Akkor én vagyok az egyedüli akinek 4/5 ajtós jobban tetszik mint a kombi??
Az új mondeónak egy titka van külső szempontjából: jó felnivel kell rendelni! Érdemes hozzá opcióban kérni egy szép felnit, nem a széria ghiát/ titaniumot rajta hagyni és máris üt.
Egyébként az új mondeósok fokozottan vigyázzanak, ugyanis az új mondik balesetveszélyesek! Általában aki lát egyet az utakon az nem előrefelé figyel onnantól kezdve, hanem forgolódik az autóban, tekeri a nyakát,lefékez, melléd előz hadd lássa jobban mi ez az új járgány.Legyen ez parkolóban Vagy épp a benzinkútnál, amikor a kutas hiszi azt hogy James Bond állt be tankolni...komolyan.szóval ehhez hasonló storyk szériában járnak az autóhoz Wink
Egyébként meg úgy tűnik ,h sokan úgy mondanak itt véleményt az új mondeóról h még egyszer sem vezették,   mert egy bennt üldögélés vagy 5-10 perces vezetés alapján sztem nemigen lehet objektív véleményt mondani.
Ha valaki IIIasból átül a IVesbe - szokni kell, mert nagyon más az új viszont később sokkal jobban fog tetszeni szerintem.
Ha valaki IVesből ül vissza IIIasba - komolytalannak,tényleg érzelemmentesnek, ingerszegénynek,szürkének fog tűnni a IIIas.

Én meg úgy látom, hogy a néhány perces vezetés után mindenkinek tetszett a vezethetősége. Egyedüli kritikát a Ghia "fa"betéte kapta belülről, kívülről meg talán a hátsó lámpa és ennyi. Ez azért nem rossz vélemény.... szerintem.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #1481 Dátum: 2007.07.31 kedd, 21:48:41 »

Nem lett volna okosabb várni még az új mondeo megrendelésével? Ezek még szinte nullszériások. Az igazi termelés augusztusban indul. Szerintem legkorábban a 2008 januári termelésből kellene rendelni.


Ezek már nem nullszériások..kb a január februáriak még talán azok voltak. Semmi bajuk nincs ezeknek már.
A 2.0 tdci bőven jól viszi az autót, már a 1.8 TDCI 125 lovas is szépen rángatja.
Akkor én vagyok az egyedüli akinek 4/5 ajtós jobban tetszik mint a kombi??
Az új mondeónak egy titka van külső szempontjából: jó felnivel kell rendelni! Érdemes hozzá opcióban kérni egy szép felnit, nem a széria ghiát/ titaniumot rajta hagyni és máris üt.
Egyébként az új mondeósok fokozottan vigyázzanak, ugyanis az új mondik balesetveszélyesek! Általában aki lát egyet az utakon az nem előrefelé figyel onnantól kezdve, hanem forgolódik az autóban, tekeri a nyakát,lefékez, melléd előz hadd lássa jobban mi ez az új járgány.Legyen ez parkolóban Vagy épp a benzinkútnál, amikor a kutas hiszi azt hogy James Bond állt be tankolni...komolyan.szóval ehhez hasonló storyk szériában járnak az autóhoz Wink
Egyébként meg úgy tűnik ,h sokan úgy mondanak itt véleményt az új mondeóról h még egyszer sem vezették,   mert egy bennt üldögélés vagy 5-10 perces vezetés alapján sztem nemigen lehet objektív véleményt mondani.
Ha valaki IIIasból átül a IVesbe - szokni kell, mert nagyon más az új viszont később sokkal jobban fog tetszeni szerintem.
Ha valaki IVesből ül vissza IIIasba - komolytalannak,tényleg érzelemmentesnek, ingerszegénynek,szürkének fog tűnni a IIIas.

Én meg úgy látom, hogy a néhány perces vezetés után mindenkinek tetszett a vezethetősége. Egyedüli kritikát a Ghia "fa"betéte kapta belülről, kívülről meg talán a hátsó lámpa és ennyi. Ez azért nem rossz vélemény.... szerintem.

A nagytalin a rugalmasságot megnéztük Petyával és az én III-om ami nem a leggyorsabb Undecided így is ad neki egy autót 3-ban indulva, 60-ról és nem nagyon jön feljebb a 4-es.
De lehet, hogy még nagyon bejáratós volt az ottani verda, de amúgy szép és jó autó!!!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1482 Dátum: 2007.07.31 kedd, 21:51:44 »

     Szerintem a 2.0 tdci is normális motor. És bőven elegendő a tempós haladáshoz.
Bőven elég!

Izlések és pofonok.  Grin Nekem nem.  schmoll2
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #1483 Dátum: 2007.07.31 kedd, 22:01:51 »


Egyébként az új mondeósok fokozottan vigyázzanak, ugyanis az új mondik balesetveszélyesek! Általában aki lát egyet az utakon az nem előrefelé figyel onnantól kezdve, hanem forgolódik az autóban, tekeri a nyakát,lefékez, melléd előz hadd lássa jobban mi ez az új járgány.Legyen ez parkolóban Vagy épp a benzinkútnál, amikor a kutas hiszi azt hogy James Bond állt be tankolni...komolyan.szóval ehhez hasonló storyk szériában járnak az autóhoz Wink
Egyébként meg úgy tűnik ,h sokan úgy mondanak itt véleményt az új mondeóról h még egyszer sem vezették,   mert egy bennt üldögélés vagy 5-10 perces vezetés alapján sztem nemigen lehet objektív véleményt mondani.
Ha valaki IIIasból átül a IVesbe - szokni kell, mert nagyon más az új viszont később sokkal jobban fog tetszeni szerintem.
Ha valaki IVesből ül vissza IIIasba - komolytalannak,tényleg érzelemmentesnek, ingerszegénynek,szürkének fog tűnni a IIIas.
Ezeket mind-mind megtudom erősíteni! Eleinte nagyon zavaróak voltak a kíváncsi tekintetek -és tényleg volt olyan aki a zöld hullámban lelassított és hátra tekert nyakkal nézte a Mondit- de mostmár nem figyelek oda. Általában "De qrva jól néz ki!", az "Ezt jól eltalálta a Ford!" és a "Húúúú wazze!" kijelentésekkel szembesülök. És azzal, hogy odajönnek, hogy megnézhetik-e vagy amikor elmegyek a kocsitól, akkor körbenézik. Egy kicsit bizsergető érzés! És tényleg egyre jobban tetszik!
Razsa! Te honnan tudod ezeket? Te is ilyet vezetsz?
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
somi
Vendég
« Új hozzászólás #1484 Dátum: 2007.07.31 kedd, 22:08:58 »


A nagytalin a rugalmasságot megnéztük Petyával és az én III-om ami nem a leggyorsabb Undecided így is ad neki egy autót 3-ban indulva, 60-ról és nem nagyon jön feljebb a 4-es.
De lehet, hogy még nagyon bejáratós volt az ottani verda, de amúgy szép és jó autó!!!
[/quote]

ez sztem azért van mert loeröbe ugyanannyi,de sulyban több a uj mondeo
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #1485 Dátum: 2007.07.31 kedd, 22:29:10 »


A nagytalin a rugalmasságot megnéztük Petyával és az én III-om ami nem a leggyorsabb Undecided így is ad neki egy autót 3-ban indulva, 60-ról és nem nagyon jön feljebb a 4-es.
De lehet, hogy még nagyon bejáratós volt az ottani verda, de amúgy szép és jó autó!!!

ez sztem azért van mert loeröbe ugyanannyi,de sulyban több a uj mondeo
[/quote]
Lóerőben 10pacival erősebb az új.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1486 Dátum: 2007.07.31 kedd, 22:38:44 »

Szerintem hivatalosan 143 lovas. 0-100 9,5s, míg a mienk 9,8s.

Kár ezt erőltetni, a IV-es mondeo 2.0 tdci jobban megy. Amit ti próbálgattatok, az bejáratós, gyengébb, mert a szgép visszafogja.
Amíg a Gabóé nem érte el a 10e kilométer, alig tudott elmenni tőlem, igazából csak 100 felett volt job..
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #1487 Dátum: 2007.07.31 kedd, 22:41:46 »

Szerintem hivatalosan 143 lovas. 0-100 9,5s, míg a mienk 9,8s.

Kár ezt erőltetni, a IV-es mondeo 2.0 tdci jobban megy. Amit ti próbálgattatok, az bejáratós, gyengébb, mert a szgép visszafogja.
Amíg a Gabóé nem érte el a 10e kilométer, alig tudott elmenni tőlem, igazából csak 100 felett volt job..
De Te ügyes vagy nagyon. Cool Grin worship
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1488 Dátum: 2007.07.31 kedd, 22:53:32 »

Lóerőben 10pacival erősebb az új.
Tartok tőle hogy ez is olyan "optikai lóerő" dolog mint az off Avensis 2,2  is hiába papiron 177 még se megy jobban mint a mondeo papiron kevesebb pacival rendelkező .
Nehezebb a IV-es, valszeg kényelmesebb, Gondolom a vezetési élménynek azért odavág az, hogy próbálnak minnél kissebb emisszot elérni, az meg levágja azért a teljestményt és annak érzetét is (Így csináltak EuIV-es motort DPF-nélkül a 2,2-ben is shakehead). Valamelyik nagyon okos vidéki lap nagyon okos újságírója írta, hogy a IV-es végül is a S80 alvázra ( csak pár centivel rövidebb) és a A6 osztályába pozicionált. Azért a két idézet nagy kasznit takar. Tényleg szép nagy bálna lett az új, csak akkora kasznit olyan lendülettel mozgatni mint egy "soványabb" pl MKIII-as atlétának ahhoz azér töblet erő kell(ene)...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1489 Dátum: 2007.07.31 kedd, 23:21:25 »

Lóerőben 10pacival erősebb az új.
Tartok tőle hogy ez is olyan "optikai lóerő" dolog mint az off Avensis 2,2  is hiába papiron 177 még se megy jobban mint a mondeo papiron kevesebb pacival rendelkező .
Nehezebb a IV-es, valszeg kényelmesebb, Gondolom a vezetési élménynek azért odavág az, hogy próbálnak minnél kissebb emisszot elérni, az meg levágja azért a teljestményt és annak érzetét is (Így csináltak EuIV-es motort DPF-nélkül a 2,2-ben is shakehead). Valamelyik nagyon okos vidéki lap nagyon okos újságírója írta, hogy a IV-es végül is a S80 alvázra ( csak pár centivel rövidebb) és a A6 osztályába pozicionált. Azért a két idézet nagy kasznit takar. Tényleg szép nagy bálna lett az új, csak akkora kasznit olyan lendülettel mozgatni mint egy "soványabb" pl MKIII-as atlétának ahhoz azér töblet erő kell(ene)...
Nem optikai lóeró. Ha 3 tizeddel jobb időt fut a nagyobb, nehezebb kasztnival, akkor az nem véletlen.
...levágja azért a teljestményt és annak érzetét is... tudom, mire gondolsz, de nem értek vele egyet. Az euro IV-esnek csak más a karakterisztikája, de van rá egy fogadásom, hogy nem veszed észre a különbséget. A koromfogó meg nem kell feltétlenül az euro4-hez. Az inkább csak hab a tortán.

S80 alváz... hívjuk inkább padlólemeznek, és tényleg ugyanaz az s80, mindeo, és az új mazda 6 padlólemeze.
Szerintem elég jól mozgatja. Én azt hiszem, túlreagálod a dolgokat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1490 Dátum: 2007.08.01 szerda, 08:27:54 »

Az MKIV 2.0 egyaltalan nem megy jobban, mint az MKIII 2.0 mivel nehezebb a gep igy elviszi azta +10pacit. Ha nem igy lenne, akkor a bejaratos gep ugyan ugy menne, mint az MKIII, es a bejaratas utan erosodne meg egy picit. Ehhez kepest mikor probaltuk erezhetoen gyengebben muszikalt, mint az MKIII. Ez kesobb annyiban fog valtozni, hogy kb. ugyan ugy fog menni. Szerintem. Ketlem, hogy akar 20paci lenne a bejaratos es a mar nem bejaratos gep teljesitmenye kozott. Az, hogy a compu szandekosan visszafogja a gepet a bejaratas alatt, szerintem egy baromsag. Hol van ez leirva ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1491 Dátum: 2007.08.01 szerda, 08:29:32 »

Angel,

"Nem optikai lóeró. Ha 3 tizeddel jobb időt fut a nagyobb, nehezebb kasztnival, akkor az nem véletlen."

Azta 3 tizedet jo esellyel nem fogod erezni.
Naplózva

blah blah blah
somi
Vendég
« Új hozzászólás #1492 Dátum: 2007.08.01 szerda, 10:23:14 »

nem baromság,de nincs is leirva tényleg  de hidd el nem az egész teljesitményt adja a bejáratos moci,az automata tdci az pedig 130le nem 143le,és ugyanaz a padlolemez a mondeo,smax,galaxy,s80,mazda6
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #1493 Dátum: 2007.08.01 szerda, 10:25:55 »

Angel,

"Nem optikai lóeró. Ha 3 tizeddel jobb időt fut a nagyobb, nehezebb kasztnival, akkor az nem véletlen."

Azta 3 tizedet jo esellyel nem fogod erezni.
kiváncsi vok kitudja-e vki hozzni a 9,5mp gyorsulást,mert ott pontosan akkor kell váltani amikor szükséges,mert külömben nincs meg a megfelelö gyorsulás
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #1494 Dátum: 2007.08.01 szerda, 11:47:26 »

nem baromság,de nincs is leirva tényleg  de hidd el nem az egész teljesitményt adja a bejáratos moci,az automata tdci az pedig 130le nem 143le,és ugyanaz a padlolemez a mondeo,smax,galaxy,s80,mazda6

A nagytalin nem autómata volt kint és azzal volt a tapasztalat.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1495 Dátum: 2007.08.01 szerda, 12:26:13 »

Namost. Ahogy a gyári 9,8s-ot, úgy a 9,5-öt sem tudjuk produkálni, ahhoz azért jobban kéne tudni gyorsulni. Nekem (számolva) kb 10,3s jött ki, a gyári 9,8 helyett. A Gabónak jött ki 9,7, a gyári 8,7 helyett, és akkor még hol van a tuning...

Na mind1. Zacci, má megen... nem 10, hanem 13. Nézzük a tömeget.
MKIII, 2.0 tdci, 130 ló, 4 ajtó, ghia: 1505 Kg
MKIV, 2.0 tdci, 143 ló, 4 ajtó, ghia: 1571 kg
Na most. A motor 10%-kal erősebb, a tömeg 4,3%-kal több, és 3%-kal jobb a IV-es gyorulása.
Ezek a tények.

A sebességérzet az egy más dolog, a IV-esben a 100 pl. csak 85-nek tűnik. Így nehéz megállapítani, melyik megy jobban. És nyilván nem érzed a 0,3s-ot. Sőt, simán el tudom képzelni, hogy érzetre a III-as megy jobban. Pl a fiestában a 100 kb 160-nak tűnik. Abban azt érzem, száguldunk, mint a szél, erre ipphogy 130. Az s500-as (380 ló) mergában a 160 olyannak tűnt, mintha állnánk, és felmerült, gyorsabban kéne menni, csak akkor miért maradozik le mindenki...

Azt nem tudom, miből számoltad ki, hogy mennyit fog vissza a számítógép, és akkor mennyire kellene menni, mert nekem erről nincs infóm, hogy a 143 helyett 100, 125 vagy 142 ló van a bejáratásnál. És biztos, hogy visszafogja, mert éreztem. Az első lépcső kb 3500 környékén van, majd a második kb 10e-nél, én mindkettőt érzetem (vagy legalábbis azt hiszem). Mások, akik újonnan vették, ugyanerről számoltak be. Mindenképpen van valami védelem a motorhoz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1496 Dátum: 2007.08.01 szerda, 13:44:04 »


Na mind1. Zacci, má megen... nem 10, hanem 13. Nézzük a tömeget.
MKIII, 2.0 tdci, 130 ló, 4 ajtó, ghia: 1505 Kg
MKIV, 2.0 tdci, 143 ló, 4 ajtó, ghia: 1571 kg
Na most. A motor 10%-kal erősebb, a tömeg 4,3%-kal több, és 3%-kal jobb a IV-es gyorulása.
Ezek a tények.

Angel, ma megen...Az egy dolog, hogy 10%-al erosebb a moci, de ez meg nem jelenti azt, hogy jobban is fog menni. Szerinted miert pont ott merik a teljesitmenyt, ahol ? Rengeteg mindentol fugg az, hogy mennyire megy jol egy auto. A moci ennek csak egy resze. Persze ha csak a motort meg a tomeget vesszuk figyelembe, akkor teljesen igazad van. Tenyleg 10%-al erosebb es 4.3%-al nehezebb. Persze csak ezeket a parametereket figyelembe venni ertelmetlen dolog. Mintha csak motorbol meg tomegbol allna egy auto. A 3%-os gyorsulast meg valceg nem fogod erzekelni, mert ez boven a gyartasi szorason belul van meg. Persze e miatt lehet, hogy az egyik MKIV erezhetoen jobban fog menni, mig egy masik nem.

Válasz
A sebességérzet az egy más dolog, a IV-esben a 100 pl. csak 85-nek tűnik. Így nehéz megállapítani, melyik megy jobban. És nyilván nem érzed a 0,3s-ot. Sőt, simán el tudom képzelni, hogy érzetre a III-as megy jobban. Pl a fiestában a 100 kb 160-nak tűnik. Abban azt érzem, száguldunk, mint a szél, erre ipphogy 130. Az s500-as (380 ló) mergában a 160 olyannak tűnt, mintha állnánk, és felmerült, gyorsabban kéne menni, csak akkor miért maradozik le mindenki...
Mar bocsi, de ki beszelt itt sebessegerzetrol ? Senki nem beszelt arrol rajtad kivul, hogy 100nal olyan erzes az MKIV, mintha csak 85el mennel. Amirol beszeltunk azaz, hogy nem gyorsult ugy, nem volt aza hatbaveregetes, mint az MKIII-nal. Termeszetesen erzetre, nem muszeresen merve. Mi csak azt alapitottuk meg, hogy nem huz annyira, mint az MKIII (nyilvan mert meg bejaratos) es nem arrol beszeltunk, hogy nem tud olyan gyarsan menni. De erre kamillas teanal erosebb merget nem vennek. Ez tulsagosan pici kulonbseg, ahhoz, hgoy tenylegesen erezheto legyen. Jo, erre meg ratesz a placebo hatas, es inkabb ettol fogod erosebbnek erezni.

Válasz
Azt nem tudom, miből számoltad ki, hogy mennyit fog vissza a számítógép, és akkor mennyire kellene menni, mert nekem erről nincs infóm, hogy a 143 helyett 100, 125 vagy 142 ló van a bejáratásnál. És biztos, hogy visszafogja, mert éreztem. Az első lépcső kb 3500 környékén van, majd a második kb 10e-nél, én mindkettőt érzetem (vagy legalábbis azt hiszem). Mások, akik újonnan vették, ugyanerről számoltak be. Mindenképpen van valami védelem a motorhoz.

Tevedes, mert Te mondtad, hogy az ECU bejaratasnal szandekosan visszafogja a mocit, igy feltetelezem TE tudod, hogy mennyivel.
Amit erzel, az nem valamifele vedelem, hanem ecceruen arrol szol, hogy a motornak kell nemi ido, mig ugymond bekopik es kezdi a gyar altal megadott parametereket teljesiteni. Ez minden autonal igy van, meg a legolcsobb autoknal is. De ennek semmi koze a computerhez. Persze o vezerli az autot a beerkezo adatok alapjan, de sziovesen fogadok toled barmifele olyan iromanyt, ami arrol szol hogy az autokban lenne barmifele ilyen iranyu program.
Es nem csak en ereztem azt az MKIV-nel, hogy nem megy ugy, ahogy az MKIII, pedig 143paci, de megsem lehetett erezni benne aztaz erot. Persze ez majd idovel javulni fog picit, de ha tenyleg annyival erosebb lenne, akkor meg igy bejaratosan is legaalbb ugy kene mennie es kesobb meg jobban.
Naplózva

blah blah blah
Nolfi
Vendég
« Új hozzászólás #1497 Dátum: 2007.08.01 szerda, 13:54:45 »

Ez is a felesleges szócséplés topikba kellene hogy kerüljön  Smiley Nehogy megint duálba offoljátok a topikot...
Naplózva
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #1498 Dátum: 2007.08.01 szerda, 14:02:12 »

Ez picit beleugatok innen a partvonalról.  Cheesy

Szóval én tesztvezettem Tökölön a 'nagy' ford talin. Ott nem csak 600m-em volt gyorsulni, próbálgattuk több kört.
Határozottan hiányzott az 'hátbaverős' érzés. Mindemellett nagyon más a karakterisztikája a motornak. Egész más - magasabb - fordulaton érzi jól magát, és a fordulattartomány vége is magasabban van. 1800-on pl kifejezetten gyengének éreztem még. Valahol 2200 körül éreztem megindulósnak, és 2500 körül volt kellemes, és 4200-nál még igencsak utazónak éreztem, nem pörgetettnek.
Ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy kevésbé megy. Sőt! Azt vettem észre, hogy bár nem éreztem, hogy nagyon megindult volna, az óra szerint 140-nel mentünk. Szóval a sebességérzet más, és lehet, hogy emiatt éreztem (és más is) úgy, hogy nem megy annyira. Valahogy 'alattomosan' (szinte érezhetetlenül) érte el ezt a sebességet. Szóval a sebességérzetnek nagyon is van helye ebben az összehasonlításban.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1499 Dátum: 2007.08.01 szerda, 14:12:48 »

Ez picit beleugatok innen a partvonalról.  Cheesy

Szóval én tesztvezettem Tökölön a 'nagy' ford talin. Ott nem csak 600m-em volt gyorsulni, próbálgattuk több kört.
Határozottan hiányzott az 'hátbaverős' érzés. Mindemellett nagyon más a karakterisztikája a motornak. Egész más - magasabb - fordulaton érzi jól magát, és a fordulattartomány vége is magasabban van. 1800-on pl kifejezetten gyengének éreztem még. Valahol 2200 körül éreztem megindulósnak, és 2500 körül volt kellemes, és 4200-nál még igencsak utazónak éreztem, nem pörgetettnek.
Ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy kevésbé megy. Sőt! Azt vettem észre, hogy bár nem éreztem, hogy nagyon megindult volna, az óra szerint 140-nel mentünk. Szóval a sebességérzet más, és lehet, hogy emiatt éreztem (és más is) úgy, hogy nem megy annyira. Valahogy 'alattomosan' (szinte érezhetetlenül) érte el ezt a sebességet. Szóval a sebességérzetnek nagyon is van helye ebben az összehasonlításban.

Azt nem vitatom, hogy eleri a 140km/h sebesseget. En csak azt alapitottam meg, amit TE is, hogy nem huz annyira. Vagy mondhatnak aztis, hogy nem akkora a vezetesi elmenye, mint az MKIIInak.
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.