Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:54:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12023892 alkalommal)
0 Felhasználó és 56 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1600 Dátum: 2007.09.11 kedd, 14:22:24 »

Láttátok? A fókához már kapható a PowerShift (duplakuplungos váltó). Ár nincs...

Ráadásul a fókának van a visszapillantóban indexe.

Még a végén kénytelen leszek azt venni!-:)

meg a ledes háccsólámpa... szerintem ezek a faceliftben jelennek meg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #1601 Dátum: 2007.09.11 kedd, 15:04:53 »

Láttátok? A fókához már kapható a PowerShift (duplakuplungos váltó). Ár nincs...

Ráadásul a fókának van a visszapillantóban indexe.

Még a végén kénytelen leszek azt venni!-:)

meg a ledes háccsólámpa... szerintem ezek a faceliftben jelennek meg.

Akkor most a fóka előttünk jár, vagy mi?Huh?
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #1602 Dátum: 2007.09.11 kedd, 15:05:53 »

Mondjuk en allami segget egyaltalan nem ultetnek Mondeoba. Menjen a budos ingyenelo(tisztelet a kivetel) BMW-vel (Busz, Metro, Willamos)

Bar az igazi ingyenelok nem elegednek meg egy Mondeo kategoriaval. Nekik minimum A6, A8 kell, mert olyan nehez a segguk, hogy csak azok birjak elvonszolni. mf3

Ebben is van valami Roll Eyes
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1603 Dátum: 2007.09.11 kedd, 20:07:44 »

Bocs, de errol nemis szoltak a cikkben.

Másról beszélek...
nekem az egész módszer, ahogy összehasonlították, egy kicsit fura.

Fura? Sztem teljesen egyértelmű, a winkler mióta van új mondeo ott köt bele ahol tud(kb mint zacci Smiley) , de a végén mindig belátja, kategóriájában jelenleg ez a legjobb vétel..
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1604 Dátum: 2007.09.11 kedd, 21:25:47 »

Akkor most a fóka előttünk jár, vagy mi?Huh?

Vezetési stilustól függően Grin
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1605 Dátum: 2007.09.11 kedd, 21:50:01 »

Akkor most a fóka előttünk jár, vagy mi?Huh?

Mondeoba lassan várhatóak az igazi nyalánkságok. Ez a Powershift váltó, aztán 280-300LE körüli ST,  vszínű már összkerékkel,egy erősebb dízel és egy 3.5 új v6 os benzines 250 LE vel, vszínű ghia/titanium felszereltségektől.
Jelenleg a mondeo eladja magát az ÚJságával, formájával, de a Fókával csinálni kellett már valamit ,mert ráfért egy frissítés ami önmagaában lehet,h kevés lett volna , így abban debütál az új váltó is+ledes lámpák.
« Utoljára szerkesztve: 2007.09.11 kedd, 21:51:50 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1606 Dátum: 2007.09.11 kedd, 22:13:22 »

Mondeoba lassan várhatóak az igazi nyalánkságok. Ez a Powershift váltó, aztán 280-300LE körüli ST,  vszínű már összkerékkel,egy erősebb dízel és egy 3.5 új v6 os benzines 250 LE vel, vszínű ghia/titanium felszereltségektől.
Jelenleg a mondeo eladja magát az ÚJságával, formájával, de a Fókával csinálni kellett már valamit ,mert ráfért egy frissítés ami önmagaában lehet,h kevés lett volna , így abban debütál az új váltó is+ledes lámpák.

Hát nem tudom. Az összkerék - bizonyos források szerint - nem valószínű. Az erősebb dízel, a 2.2 az jön, de a 3.5 v5? Szerintem az nem jön. Mi értelme lenne? Az ST motorja az 5 hengeres, akkor egy gyengébb motor lenne a V6? Meg állítólag nem terveznek bele V6-ot egyáltalán. Az ST meg szerintem 260 ló lesz. A 300 ló két első keréken...

Na mind1, majd kiderül.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1607 Dátum: 2007.09.11 kedd, 22:20:29 »



Hát nem tudom. Az összkerék - bizonyos források szerint - nem valószínű. Az erősebb dízel, a 2.2 az jön, de a 3.5 v5? Szerintem az nem jön. Mi értelme lenne? Az ST motorja az 5 hengeres, akkor egy gyengébb motor lenne a V6? Meg állítólag nem terveznek bele V6-ot egyáltalán. Az ST meg szerintem 260 ló lesz. A 300 ló két első keréken...

Na mind1, majd kiderül.

A 3.5 azért lenne logikus, mert ez a Ford új V6 osa, ami már kész is van, az új Mazda 6 ba is beteszik. Sztem még nem 100% hogy az ST 5 henger lesz,h hisz akkor minek fejlesztette ki a Ford ezt az új V6 ot? Csak a Mazdának? Azt nem hiszem. Az összkerék szerintem már 260 lónál is elkellene igazságszerint..
Majd kiderül..
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1608 Dátum: 2007.09.11 kedd, 22:25:40 »

A 3.5 azért lenne logikus, mert ez a Ford új V6 osa, ami már kész is van, az új Mazda 6 ba is beteszik. Sztem még nem 100% hogy az ST 5 henger lesz,h hisz akkor minek fejlesztette ki a Ford ezt az új V6 ot? Csak a Mazdának? Azt nem hiszem. Az összkerék szerintem már 260 lónál is elkellene igazságszerint..
Majd kiderül..

Van egy ismerősünk, aki úgymond tűzközelben van. Ő erősködik, hogy se v6, se 4x4... persze tévedhet.
Meg ugye: van egy 220 lovas turbós 5 hengeres. Most emellé egy v6 250 lóval... CO2-ben a V6 sokkal rosszabb. Az meg nem jó.
De egy 4x4 300 lóval... na az lenne ST! (mint a Balu volvója). Bár én asszem megmaradok dízelesnek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1609 Dátum: 2007.09.11 kedd, 22:38:09 »

A 3.5 azért lenne logikus, mert ez a Ford új V6 osa, ami már kész is van, az új Mazda 6 ba is beteszik. Sztem még nem 100% hogy az ST 5 henger lesz,h hisz akkor minek fejlesztette ki a Ford ezt az új V6 ot? Csak a Mazdának? Azt nem hiszem. Az összkerék szerintem már 260 lónál is elkellene igazságszerint..
Majd kiderül..

Van egy ismerősünk, aki úgymond tűzközelben van. Ő erősködik, hogy se v6, se 4x4... persze tévedhet.
Meg ugye: van egy 220 lovas turbós 5 hengeres. Most emellé egy v6 250 lóval... CO2-ben a V6 sokkal rosszabb. Az meg nem jó.
De egy 4x4 300 lóval... na az lenne ST! (mint a Balu volvója). Bár én asszem megmaradok dízelesnek.

Ha a Co2öt nézzük igazad lehet..nem azt mondom,h ez lesz tutira amit én mondok Smiley de ez is benne van a pakliban. Amúgy sztem egyelőre még a Ford sem tudja pontosan  Cool MAjd kiderül..Először én is a dízelre vagyok kiváncsi!
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1610 Dátum: 2007.09.18 kedd, 13:42:07 »

Most nézem az extrákat, és ha xenont rendelsz, azzal nem rendelhető az adaptív kanyarkövető fényszóró. Lehet olyan jó a xenon, hogy már a kanyarba is bevilágít?  eplus2 fejvakaras
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
srac
Vendég
« Új hozzászólás #1611 Dátum: 2007.09.18 kedd, 20:27:21 »

REF100 és jómagam hazaértünk Frankfurtból. Az IAA 2007 eszméletlenül jó volt, szuper szervezés, remek járgányok... Következzen most néhány fénykép MKIV témakörben:

Mondeo econetic:


Mondeo Bio Ethanol:


Mondeo orr a spéci érzékelővel:


Szárny a kombin:


Spéci beltér:


Akit érdekel, az alábbi címen megtekinthető a részletes IAA2007 galéria:
http://www.mniphoto.extra.hu
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1612 Dátum: 2007.09.18 kedd, 21:30:00 »

REF100 és jómagam hazaértünk Frankfurtból. Az IAA 2007 eszméletlenül jó volt, szuper szervezés, remek járgányok... Következzen most néhány fénykép MKIV témakörben:

Szép... Smiley
Ez a econetic mit takar pontosan?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #1613 Dátum: 2007.09.18 kedd, 21:47:57 »

REF100 és jómagam hazaértünk Frankfurtból. Az IAA 2007 eszméletlenül jó volt, szuper szervezés, remek járgányok... Következzen most néhány fénykép MKIV témakörben:

Szép... Smiley
Ez a econetic mit takar pontosan?
A rendszámtartót. Cheesy
Naplózva
bucho
Vendég
« Új hozzászólás #1614 Dátum: 2007.09.18 kedd, 21:57:33 »

Az ECOnetic kedvező fogyasztási értékek mellett jelentősen csökkentett CO 2-emisszióval 115 g/km érhető el. Több összetevője van a rendszernek pl. részecskeszűrő, jobb légellenállás, csökkentett hajtási ellenállás, stb.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1615 Dátum: 2007.09.18 kedd, 22:01:17 »

A rendszámtartót. Cheesy

 beka3
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1616 Dátum: 2007.09.18 kedd, 22:01:48 »

Az ECOnetic kedvező fogyasztási értékek mellett jelentősen csökkentett CO 2-emisszióval 115 g/km érhető el. Több összetevője van a rendszernek pl. részecskeszűrő, jobb légellenállás, csökkentett hajtási ellenállás, stb.

Azt nem tudod, mennyivel kedvezőbb a fogyi?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
bucho
Vendég
« Új hozzászólás #1617 Dátum: 2007.09.18 kedd, 22:06:11 »

Focus 1.6 TDCi 109LE esetén állítólag 4.3l/100km átlagosan.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1618 Dátum: 2007.09.18 kedd, 22:06:52 »

Focus 1.6 TDCi 109LE esetén állítólag 4.3l/100km átlagosan.

Korrekt! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #1619 Dátum: 2007.09.18 kedd, 22:10:19 »

Az ECOnetic kedvező fogyasztási értékek mellett jelentősen csökkentett CO 2-emisszióval 115 g/km érhető el. Több összetevője van a rendszernek pl. részecskeszűrő, jobb légellenállás, csökkentett hajtási ellenállás, stb.
Azt nem tudod, mennyivel kedvezőbb a fogyi?
Különböző megoldásokkal csökkentik ezeknél az eco autóknál a fogyit a többi gyártó is.
Vannak olyanok akik leállítják a motort, ha m(mittudomain)5másodpercinél tovább áll az autó, kevesebb extra van benne, vékonyabb és takarékosabb gumik, .....
Az az 1.6TDCi focus még mindig kevés hozzám!!! Cheesy
Naplózva
bucho
Vendég
« Új hozzászólás #1620 Dátum: 2007.09.18 kedd, 22:13:21 »

A Mondeo ECOnetic 2008-ban várható, amelynek széndioxid-emissziója 140 g/km alatt marad.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1621 Dátum: 2007.09.18 kedd, 23:13:45 »

Köszi szépen worship
Nagyon jó volt nézni, élőben gondolom mégjobb Grin
Naplózva
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #1622 Dátum: 2007.09.18 kedd, 23:23:53 »

Akit érdekel, az alábbi címen megtekinthető a részletes IAA2007 galéria:

volvóból, csak az az egy kis konektorba dugható *** volt?  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Undecided zavart1 idiota police
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1623 Dátum: 2007.09.19 szerda, 00:07:35 »

Akit érdekel, az alábbi címen megtekinthető a részletes IAA2007 galéria:

volvóból, csak az az egy kis konektorba dugható xar volt?  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Undecided zavart1 idiota police
Hát, szerintem meg nem olyan rossz az. Persze nagyon korai a stádium, de azért ígéretes.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
somi
Vendég
« Új hozzászólás #1624 Dátum: 2007.09.19 szerda, 14:38:07 »

nagyon felvan fujva ez co2 téma mostanába,miért nem az ellen tesznek,hogy ne legyen nehezebb az auto,igy nem kell  erösebb  motor.stb
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1625 Dátum: 2007.09.19 szerda, 20:28:28 »

volvóból, csak az az egy kis konektorba dugható *** volt?  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Undecided zavart1 idiota police

 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
sabat
Vendég
« Új hozzászólás #1626 Dátum: 2007.09.21 péntek, 15:11:15 »

Az esemény 10 perce történt a Dagály strand előtti Árpád hídi felhajtónál.
Kedves sofőr csikorgó kerekekkel találta el az oszlopot.
Úgy láttam a lufik nem nyiltak.
Miért adnak IV-es Mondit olyannak, aki nem tud vezetni?


Naplózva
sabat
Vendég
« Új hozzászólás #1627 Dátum: 2007.09.21 péntek, 15:22:26 »

Megjöttek a tűzoltók is:
Naplózva
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #1628 Dátum: 2007.09.21 péntek, 15:34:18 »

Miért adnak IV-es Mondit olyannak, aki nem tud vezetni?
ez a tesztautók sorsa... nem az övé, jó magyar szokás szerint beleszarik. majd az milyen lesz, mikor visszatekert kilométerórával megveszi valaki 1 év múlva mint szalonautót... szintén szép magyar szokás.  Grin Undecided police
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1629 Dátum: 2007.09.21 péntek, 15:38:06 »

Az esemény 10 perce történt a Dagály strand előtti Árpád hídi felhajtónál.
Kedves sofőr csikorgó kerekekkel találta el az oszlopot.
Úgy láttam a lufik nem nyiltak.
Miért adnak IV-es Mondit olyannak, aki nem tud vezetni?

Én közben rájöttem: a hatalmas nyomaték...
És minek a tűzoltó? Felugrott vmire?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
somi
Vendég
« Új hozzászólás #1630 Dátum: 2007.09.21 péntek, 15:38:53 »

az az idiota mennyivel akart bekanyarodni???mert nem 50-nel az tuti...remélem jol megbüntetik gyorshajtásért is.utána meg majd azt hireszteli,milyen *** a mondeo futomüve....
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1631 Dátum: 2007.09.21 péntek, 15:46:08 »

Az esemény 10 perce történt a Dagály strand előtti Árpád hídi felhajtónál.
Kedves sofőr csikorgó kerekekkel találta el az oszlopot.
Úgy láttam a lufik nem nyiltak.
Miért adnak IV-es Mondit olyannak, aki nem tud vezetni?


Nem volt benne ESP? Vagy már az sem tudta megmenteni?  Roll Eyes Mondjuk nem látszik Ghia-nak.
« Utoljára szerkesztve: 2007.09.21 péntek, 15:50:07 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
sabat
Vendég
« Új hozzászólás #1632 Dátum: 2007.09.21 péntek, 15:59:08 »

Közben utánanzéztem:
Ez egy TDCi Ghia. Az Autol...-tól ne vegyetek mostanában ilyet.
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #1633 Dátum: 2007.09.21 péntek, 16:04:19 »

Az esemény 10 perce történt a Dagály strand előtti Árpád hídi felhajtónál.
Kedves sofőr csikorgó kerekekkel találta el az oszlopot.
Úgy láttam a lufik nem nyiltak.
Miért adnak IV-es Mondit olyannak, aki nem tud vezetni?


Nem volt benne ESP? Vagy már az sem tudta megmenteni?  Roll Eyes Mondjuk nem látszik Ghia-nak.

sztem itt nem sok dolga volt az esp-nek,mert nagy ivben vette a kanyart az idiota.az esp nem véd az idioták ellen
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1634 Dátum: 2007.09.22 szombat, 10:59:01 »

Az esemény 10 perce történt a Dagály strand előtti Árpád hídi felhajtónál.
Kedves sofőr csikorgó kerekekkel találta el az oszlopot.
Úgy láttam a lufik nem nyiltak.
Miért adnak IV-es Mondit olyannak, aki nem tud vezetni?


Nem volt benne ESP? Vagy már az sem tudta megmenteni?  Roll Eyes Mondjuk nem látszik Ghia-nak.

PEdig ghia, ott a jel is, és a krómcsík az ablak alatt..de mind1, mert az MKIV ben alapból van ESP. Esp nek amúgy ehhez nem sok köze van..Ha valaki 100zal akar bevenni egy kanyart, nem fog az esp helyette fékezni,h "na várjá, előbb lassítsunk le,majd utána vegyük be ezt a kanyart!"
« Utoljára szerkesztve: 2007.09.22 szombat, 11:01:13 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1635 Dátum: 2007.09.22 szombat, 16:45:02 »

ez a tesztautók sorsa... nem az övé, jó magyar szokás szerint beleszarik. majd az milyen lesz, mikor visszatekert kilométerórával megveszi valaki 1 év múlva mint szalonautót... szintén szép magyar szokás.  Grin Undecided police
Ez pont így van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
enef
Vendég
« Új hozzászólás #1636 Dátum: 2007.09.23 vasárnap, 15:42:30 »

Az esemény 10 perce történt a Dagály strand előtti Árpád hídi felhajtónál.
Kedves sofőr csikorgó kerekekkel találta el az oszlopot.
Úgy láttam a lufik nem nyiltak.
Miért adnak IV-es Mondit olyannak, aki nem tud vezetni?



Én is pont arra jártam és láttam a szerencsétlenül járt MKIV-et.
Kitettem a vészvillogót, megálltam a felhajtón és odamentem a sráchoz megkérdezni hogy tudok e esetleg segíteni neki valamiben.
Elmondta hogy szemből jött egy kocsi nagy sebességgel, és hogy elkerülje a frontális ütközést elrántotta a kormányt, és telibeverte az oszlopot. A másik kocsival így nem érintkezett, az megállás nélkül továbbhajtott, rendszámot nem látták. Sad

Csináltam én is egy képet, crash teszt gyanánt. Ha tényleg úgy történt ahogy mondta, akkor sajnálom a srácot, fiatal gyerek volt.
(A Mondi meg valami tesztautó féle talán?!)

Naplózva
PasztoBence
Vendég
« Új hozzászólás #1637 Dátum: 2007.09.23 vasárnap, 16:07:34 »

Az esemény 10 perce történt a Dagály strand előtti Árpád hídi felhajtónál.
Kedves sofőr csikorgó kerekekkel találta el az oszlopot.
Úgy láttam a lufik nem nyiltak.
Miért adnak IV-es Mondit olyannak, aki nem tud vezetni?



Én is pont arra jártam és láttam a szerencsétlenül járt MKIV-et.
Kitettem a vészvillogót, megálltam a felhajtón és odamentem a sráchoz megkérdezni hogy tudok e esetleg segíteni neki valamiben.
Elmondta hogy szemből jött egy kocsi nagy sebességgel, és hogy elkerülje a frontális ütközést elrántotta a kormányt, és telibeverte az oszlopot. A másik kocsival így nem érintkezett, az megállás nélkül továbbhajtott, rendszámot nem látták. Sad

Csináltam én is egy képet, crash teszt gyanánt. Ha tényleg úgy történt ahogy mondta, akkor sajnálom a srácot, fiatal gyerek volt.
(A Mondi meg valami tesztautó féle talán?!)



ismerős helyzet. egyik ismerősöm 2éve egy off citroen picassoval ment, szembe merci, 3an az úton. beszállt az árokba, hogy ne haljon meg. rendszám nincs a merci továbbment.
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #1638 Dátum: 2007.09.23 vasárnap, 17:06:29 »

arra nagyon kiváncsi lennék hogy ott hogy jöhettek szembe ha müködőtt a lámpa
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1639 Dátum: 2007.09.23 vasárnap, 23:50:40 »

Nekem egy kicsit meredek ez a szembejövős történet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1640 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 08:10:50 »

Ha ilyen szembejövős történet akkor elnézést a ESP-s okoskodásomért! Csak a nagyon kitekert első kereket láttam, a Ghia jelzést nem. Hiába, öregszem, holnap leszek 38. pias Amúgy tényleg azt hittem, hogy csak Ghia-tól van benne ESP illetve itt IVD-nek hívják. Na de ez is kiderült.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
sabat
Vendég
« Új hozzászólás #1641 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 09:29:20 »

A történet mellett a 7. emeleten dolgozom. Hallottam a csattanást megelőző zajokat.
Teljesen olyan volt, mint amikor a reptéren kikapcsolt ESP-vel gyorsulnak az autók.
Itt még nehezítette a srác sorsát a 90°-os kanyar is. Nem jött be. Remélem a rendőrök se
hiszik el ezt a szemből jövő majd elmenő hülyeséget. Itt ilyet nem lehet.
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #1642 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 10:41:38 »

Ha ilyen szembejövős történet akkor elnézést a ESP-s okoskodásomért! Csak a nagyon kitekert első kereket láttam, a Ghia jelzést nem. Hiába, öregszem, holnap leszek 38. pias Amúgy tényleg azt hittem, hogy csak Ghia-tól van benne ESP illetve itt IVD-nek hívják. Na de ez is kiderült.
Szia!
Itt ha jól láttam száraz volt az út...Az ESP-nek nem az a dolga, hogyha nagyívben valaki el akar találni egy oszlopot, ebben megakadályozza a vezetőt. Az ESP csúnya nyelven "kifarolásgátló", azaz nem engedi, hogy kanyarban CSÚSZÓS úttesten az autó kilincs-csel előre menjen. Persze Angelnak igazat adok, van egy határ, ami után nincs csak a semmi...
Szóval száraz úton nagyívben kanyaradva csikorgó kerekekkel el található orral a villanyoszlop. Ehhez az ESP-nek semmi köze. Ha oldalt csúszott volna a Mondi, talán bevatkozik.
Véleményem.
Üdv:)
Naplózva
Balu1st
Vendég
« Új hozzászólás #1643 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 16:44:58 »

[Hát nem tudom. Az összkerék - bizonyos források szerint - nem valószínű. Az erősebb dízel, a 2.2 az jön, de a 3.5 v5? Szerintem az nem jön. Mi értelme lenne? Az ST motorja az 5 hengeres, akkor egy gyengébb motor lenne a V6? Meg állítólag nem terveznek bele V6-ot egyáltalán. Az ST meg szerintem 260 ló lesz. A 300 ló két első keréken...

Na mind1, majd kiderül.

Nem lehetetlen, mert a 2.5T is Volvo motor, a 260 lovas T5 pedig szintén készen várja, hogy az S60 után a Mondeoba is beépítsék.Már ha tényleg 5 hengeres lesz az ST. Mert én olyat is hallottam rebesgetni, hogy a T6-ot (272LE) kapja meg a Volvótól, ami 3 literes soros hathengeres. Az azért lenne érdekes, mert az S80-ban csak automata váltóval , és ha minden igaz, csak négykerekesként létezik. De szerintem is valószínűbb az elsőkerékhajtás, az öt henger és a 260LE. Viszont nappapáknak jó lenne az a V6. A Volvo is rak az S80-ba egy 3.2 literes szívómotort (igaz, az is soros hathengeres), hogy ne legyen akkora ugrás a 2.5T és a T6 között.
Naplózva
Balu1st
Vendég
« Új hozzászólás #1644 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 16:47:41 »




A 3.5 azért lenne logikus, mert ez a Ford új V6 osa, ami már kész is van, az új Mazda 6 ba is beteszik. Sztem még nem 100% hogy az ST 5 henger lesz,h hisz akkor minek fejlesztette ki a Ford ezt az új V6 ot? Csak a Mazdának? Azt nem hiszem. Az összkerék szerintem már 260 lónál is elkellene igazságszerint..
Majd kiderül..

Csak az amerikai Mazda6-ban lesz a V6-os. A Ford pedig az ottani Fusion-be (régebben Fivehundred) rakja ezt az új V6-ot, mert a vásárlók szerint gyenge bele a 204 lovas 3 literes.
Naplózva
shaft2
Vendég
« Új hozzászólás #1645 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 20:06:28 »

Valaki rendelt már  mondeo 4 est  , mert én már több mint 2 hónapja megrendeltem és még mindíg semmit nem tudnak mondani a kereskedésben .Állítólag gyártási nehézségek vannak ....kezd olyan lenni mintha  a Merkurnál rendeltem volna .
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1646 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 20:44:04 »

Valaki rendelt már  mondeo 4 est  , mert én már több mint 2 hónapja megrendeltem és még mindíg semmit nem tudnak mondani a kereskedésben .Állítólag gyártási nehézségek vannak ....kezd olyan lenni mintha  a Merkurnál rendeltem volna .

Az én autóm 4 hónap után jött meg. Simán kibírtam...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1647 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 20:55:59 »

Ha ilyen szembejövős történet akkor elnézést a ESP-s okoskodásomért! Csak a nagyon kitekert első kereket láttam, a Ghia jelzést nem. Hiába, öregszem, holnap leszek 38. pias Amúgy tényleg azt hittem, hogy csak Ghia-tól van benne ESP illetve itt IVD-nek hívják. Na de ez is kiderült.
Szia!
Itt ha jól láttam száraz volt az út...Az ESP-nek nem az a dolga, hogyha nagyívben valaki el akar találni egy oszlopot, ebben megakadályozza a vezetőt. Az ESP csúnya nyelven "kifarolásgátló", azaz nem engedi, hogy kanyarban CSÚSZÓS úttesten az autó kilincs-csel előre menjen. Persze Angelnak igazat adok, van egy határ, ami után nincs csak a semmi...
Szóval száraz úton nagyívben kanyaradva csikorgó kerekekkel el található orral a villanyoszlop. Ehhez az ESP-nek semmi köze. Ha oldalt csúszott volna a Mondi, talán bevatkozik.
Véleményem.
Üdv:)

Ezt találtam a nagy könyvben: Az ESP (electronic stability program) néven szabadalmaztatott rendszer feladata, hogy megakadályozza a jármű lesodródását arról az ívről, amit a vezető a kormánnyal kijelöl. Ehhez egy különleges perdület-érzékelőt építenek az autóba, amely a repülőgépek műszereinél használt giroszkóp-elvet hasznosítja, miniatürizált formában. Az elektronika a kormány elfordítását összeveti az érzékelőtől érkező jelekkel, és amennyiben eltérést tapasztal, egy vagy több kerék fékezésével és a motor nyomatékának szabályozásával korrigálja az autó mozgását. Ez számomra azt jelenti, hogy íven tartja az autót ha vizes, ha száraz az út. Ezt tapasztalom is, ha itt a Mecsekben rodeózok. Megjegyzem, jóval a veszélyes sebesség előtt beavatkozik! Tehát ha mindenáron meg akarunk pördülni akkor jóval e sebesség felett kell közlekedni. Lehet kéne egy körkérdés, hogy ki szerint fogja meg az alulkormányzottságot is az ESP. Szerintem megfogja. Persze csak bizonyos határok között.
Természetesen neked is teljesen igazad van, mert a biztosítók statisztikái szerint a kisodródásból származó balesetek negyedét (csak negyedét!)megakadályozza a modern elektronikus rendszer, amely magába foglalja az ABS és az ASR funkcióit is, sőt, a hirtelen vészfékezést felismerve automatikusan a maximális fékhatást váltja ki. Ez utóbbit hívják vészfék-asszisztensnek (BAS), amely a vezető késlekedéséből és a nem teljes erejű fékezésből származó féktávolság-növekedést akadályozza meg.
Ezért írtam, hogy ezen már az ESP sem tudott segíteni. Jelen esetben azt hiszem lényeges adat a sebesség, amit ha tudnánk, nem lenne több kérdés.  fejvakaras
Mindenesetre nem szép látvány egy ilyen új Mondi az oszlopnak dőlve.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
bucho
Vendég
« Új hozzászólás #1648 Dátum: 2007.09.25 kedd, 19:00:33 »

Valóban, szeritem jól látod. Ha jól tudom a Ford-okban 7 érzékelővel dolgozik az ESP. 4 ABS szenzor, pördülésérzékelő, oldalcsúszás érzékelő és a kormányelforulás érzékelője. Az ESP-nek meg kellene tudni fogni (normális határok közt) az autót akár alul. akár túlkormányozottsággal küzd. Tudomásom szerint alulkormányozottság esetén a Ford-okban a kanyar belső ívév haladó első kereket fékezi meg a rendszer, ezáltal az autót behúzza a kanyarba. Ez szerintem működik is. Nemszeretném megitélni a sofőrt, de könnyen lehet, hogy egyszerűen rossz ívre kormányozta a gépet.
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #1649 Dátum: 2007.09.26 szerda, 07:32:43 »

Szia TZS!
Köszi a leírást!
Asszonykám tapasztalta tavaly, fordult be kis íven egy utcába, vizesnek tűnt az út - akár a megelőző szakaszon - de a csillogó felület itt jeget takart. És érezte, hogy valami "megfogja" az autót, nem engedte kifarolni. A négy kerék felől különböző időben ropogást ( aktív ABS működés ) hallott, és villogott az ESP szimbólum a műszerfalon. A Mondi befordult az utcába. Mögötte jövő a offpug az utca bal oldalára csapódott, de szerencsére ott az ijedségen kívül más baj nem történt.
Jó találmány, egyetértek!  eljen
És mivel ez MKIV-es topik, ugye abban is van ilyen cucc.
Üdv:)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.