Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:40:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11986191 alkalommal)
0 Felhasználó és 157 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3200 Dátum: 2008.12.02 kedd, 13:47:10 »

Nem értem miért mondod ezt, amikor a fentiek üzemszerű működésnek minősülnek. Ha utána olvasunk a DPF témának, akkor látni, hogy többféle megoldással is igyekeznek a gyártók a kormot elégetni, abban az esetben, ha nem olyan a motor folyamatos üzeme, hogy a kipuf gázok 500-600 fokosak legyenek. Amikor autópályázunk, akkor nincs regeneráció, mert akkor meleg a kipufogó folyamatosan. Ha városozunk, akkor szegénykém nem tud magától felmelegedni erre a hőfokra. Ezért kellenek a trükkök. A pug-ba lötyi kell, a ford meg utóbefecskendez.
Szóval a DPF-nek ez a feladata. Benne van a nevében is: szűr. Tehát le is rakódik benne a korom, mert ez a feladata. Utána a kormot már csak el kell égetni, ha nem ég el magától. Szóval, ha csak városban mászkálunk vele, akkor igenis lesznek olyan időszakok, amikor pillanatnyilag többet fog fogyasztani az autó ez miatt.

Akkor olvasd el meg1x, es megerted miert mondtam ezt. Nem a mukodesi mechanizmusaval van bajom. Nyilvan ez igy mukodik jol ahogy most neked. Nekem azzal van bajom, hogy ez egy felesleges tulbonyolitasa a rendszernek. Semmi nem eg el magatol. Csak aki spontan egessel kap langra. Es ez esetben az egeshez pont azt az anyagot hasznaljuk amibol maga a korom is szarmazik. De szamomra az volt megdobbento, hogy mar 500km utan beindult ez a folyamat. Ezt elvileg az ECU vegzi a DPF szuroben talalhato erzekelok jelei alapjan.
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3201 Dátum: 2008.12.02 kedd, 13:55:29 »

Akkor olvasd el meg1x, es megerted miert mondtam ezt. Nem a mukodesi mechanizmusaval van bajom. Nyilvan ez igy mukodik jol ahogy most neked. Nekem azzal van bajom, hogy ez egy felesleges tulbonyolitasa a rendszernek. Semmi nem eg el magatol. Csak aki spontan egessel kap langra. Es ez esetben az egeshez pont azt az anyagot hasznaljuk amibol maga a korom is szarmazik. De szamomra az volt megdobbento, hogy mar 500km utan beindult ez a folyamat. Ezt elvileg az ECU vegzi a DPF szuroben talalhato erzekelok jelei alapjan.

(nem olvasom el még1x, elsőre érteni szoktam, amit mondanak.  Wink )
Én meg pont 500km környékén vártam a regent.
Az autó ugyanis még bejáratós. Tehát nem nyomom neki. Később azért "rendeltetésszerűen" fogom használni. Wink (2-3000 rpm között, néha 3000+)
Arra az üzemmódra mondanak 1000km-t, hogy kb annyinként regenerál az ECU, HA nem nyomjuk neki.
Ha a környezetvédelmet tekintjük, akkor nem felesleges túlbonyolítás.
S ha rendesen hajtjuk a gépet, úgy hogy pl. autópályázunk is, stb. akkor a korom "elég magától" ugyanis a motor veszteséghőjét felhasználva égeti el a DPF szűrő.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Shadow
Vendég
« Új hozzászólás #3202 Dátum: 2008.12.02 kedd, 14:45:51 »

Akkor olvasd el meg1x, es megerted miert mondtam ezt. Nem a mukodesi mechanizmusaval van bajom. Nyilvan ez igy mukodik jol ahogy most neked. Nekem azzal van bajom, hogy ez egy felesleges tulbonyolitasa a rendszernek. Semmi nem eg el magatol. Csak aki spontan egessel kap langra. Es ez esetben az egeshez pont azt az anyagot hasznaljuk amibol maga a korom is szarmazik. De szamomra az volt megdobbento, hogy mar 500km utan beindult ez a folyamat. Ezt elvileg az ECU vegzi a DPF szuroben talalhato erzekelok jelei alapjan.
Te Zacci!
Vezettél te már dizli autót? Csak mert annyira érteni vélsz hozzá. Nekem kb 10 éve van dizli és 5 éve turbós, amit megfigyeltem ez alatt az idő alatt, hogy a dizli nem úgy működik mint a benzines motor, itt ha nem tartod kb 2000 körül a fordulatot akkor magasabb lesz a fogyid, figyellek néhány napja, úgy viselkedsz, mintha valami dizli autó ment volna át a lábujjadon és ezért haragudnál a dizli motoros járművekre. Ez a fenti megfigyelés pedig nemcsak nálam igazolódott, hanem Microgold klubtárs, aki lehet már nem jár erre, nem tom, viszont benyás MKII-ről váltott MKIII TDCi-re és amikor megvette sokat evett neki, felhívott majd amikor elmondtam neki az elméletem, utánna megpróbál aszerint vezetni és képzeld ~1.5-2 lityóval lett kevesebb a fogyija. Lehet hülyeség az egész de nekem bevált.

Üdv: Shadow
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3203 Dátum: 2008.12.02 kedd, 14:51:24 »

Te Zacci!
Vezettél te már dizli autót? Csak mert annyira érteni vélsz hozzá. Nekem kb 10 éve van dizli és 5 éve turbós, amit megfigyeltem ez alatt az idő alatt, hogy a dizli nem úgy működik mint a benzines motor, itt ha nem tartod kb 2000 körül a fordulatot akkor magasabb lesz a fogyid, figyellek néhány napja, úgy viselkedsz, mintha valami dizli autó ment volna át a lábujjadon és ezért haragudnál a dizli motoros járművekre. Ez a fenti megfigyelés pedig nemcsak nálam igazolódott, hanem Microgold klubtárs, aki lehet már nem jár erre, nem tom, viszont benyás MKII-ről váltott MKIII TDCi-re és amikor megvette sokat evett neki, felhívott majd amikor elmondtam neki az elméletem, utánna megpróbál aszerint vezetni és képzeld ~1.5-2 lityóval lett kevesebb a fogyija. Lehet hülyeség az egész de nekem bevált.

Üdv: Shadow

"mikor láttuk, hogy 5.-ben 90 körül ~10-11 litert fogyaszt a kocsi. "

A 2000res fordulattol nem lesz varosban 500fokos a szuro. De ha vodorbol boritod bele a tuzeloanyagot...nah akkor igen. Es ezt csinalja az ECU mikor at valt ilyen tisztito kura uzemmodra.
Es ha a szokasosnal jobban nyomja neki (magasabb ford szamon), akkor tobbet fog enni. Ez asszem elegge logikus.
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3204 Dátum: 2008.12.02 kedd, 15:02:16 »

"mikor láttuk, hogy 5.-ben 90 körül ~10-11 litert fogyaszt a kocsi. "

A 2000res fordulattol nem lesz varosban 500fokos a szuro. De ha vodorbol boritod bele a tuzeloanyagot...nah akkor igen. Es ezt csinalja az ECU mikor at valt ilyen tisztito kura uzemmodra.
Es ha a szokasosnal jobban nyomja neki (magasabb ford szamon), akkor tobbet fog enni. Ez asszem elegge logikus.

Kiszámoltam: azalatt a ~4km alatt a 10literes fogyasztással 2dl-rel több üzemanyag fogyott el, mint az 5 literes fogyasztás mellett.
Szóval nem vödörrel kell beleönteni, hogy égjen a cucc.
Szerintem ez (jelen üa. árak mellett 56Ft-ért) 1000 km-enként belefér. De még 500-anként is.
A jobban nyomom az azt jelenti, hogy folyamatosan tudok min 2000-es fordulaton menni.
De sztem a ~2200-as fordulat az még jobb ilyen szempontból ha autópályázok, mert 6.-ban az pont 130km/h.
S nem hiszem, hogy az ekkor meglévő 6-6.5 literes fogyasztás az soknak számítana.
A kisebb hő huzamosabb ideig az hatékonyabb, mint a nagyobb hő rövid ideig. Hő=gáz(pedálállás)="nyomom neki"
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3205 Dátum: 2008.12.02 kedd, 18:49:37 »

És nézzük meg, mennyit érnek mondjuk 3 évesen... addigra szinte kiegyenlítődött a kezdeti árkülönbség.
Szerintem nem igaz, még egy passatot is 3-400 ezerrel többért lehet eladni 3 évesen, nem hogy egy bömbit.
Inkább hosszabb távra éri meg mondit venni, ahol már nem jön elő ennyire élesen az értékvesztése, inkább élvezi a tulaj hogy ilyen jó autója van.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3206 Dátum: 2008.12.02 kedd, 19:01:37 »

Ebben a teljesítmény kategóriában nem olyan rossz vétel a 2,2TDCi a IV-esben  (de a III-ban sem volt rossz vétel). Ha valaki újonnan vesz autót középkategóriában akkor annak 7-ért nem drága. Teljesen versenyképes az ára. Nézd meg a konkurenciát. Ami azért nem a prémium kategória hanem a passat, laguna, 407, insigna, stb. és nem bömbi, merga, audi stb.
A III-ban valóban nem volt sok különbség pl a 2.0 és 2.2 között, ott mindenképp nagyon jó vétel volt a 2.2,
talán pár százezer volt a difi, és a kisebb köbcentis konkurenciáéhoz hasonló volt az ár.
A négyesnél  a teszteknél(2.2) fel-felbukkant a 9 millás ár. Ez szerintem sok ezért az autóért.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3207 Dátum: 2008.12.02 kedd, 20:07:17 »

A III-ban valóban nem volt sok különbség pl a 2.0 és 2.2 között, ott mindenképp nagyon jó vétel volt a 2.2,
talán pár százezer volt a difi, és a kisebb köbcentis konkurenciáéhoz hasonló volt az ár.
A négyesnél  a teszteknél(2.2) fel-felbukkant a 9 millás ár. Ez szerintem sok ezért az autóért.
Kettő éve 330eFt most 572eFt a difi a 2,0TDCi és a 2,2TDCi között ennyit szerintem megér. Másrészt ami listaáron 9 mFt azért már a pénztárban már csak kicsit kérnek többet mint 7mFt. Így viszont már nagyon is versenyképes.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3208 Dátum: 2008.12.02 kedd, 20:37:51 »

Kettő éve 330eFt most 572eFt a difi a 2,0TDCi és a 2,2TDCi között ennyit szerintem megér. Másrészt ami listaáron 9 mFt azért már a pénztárban már csak kicsit kérnek többet mint 7mFt. Így viszont már nagyon is versenyképes.
A teljes árhoz viszonyítva ez sem sok.
Viszont ha a 9M-ást 7-ért elhozod, akkor kár mással foglalkoznod, mert ebből vastagon megélnél. nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3209 Dátum: 2008.12.02 kedd, 20:42:42 »

A teljes árhoz viszonyítva ez sem sok.
Viszont ha a 9M-ást 7-ért elhozod, akkor kár mással foglalkoznod, mert ebből vastagon megélnél. nyes
Ezen miért csodálkozol? Most olyan 15-17% körül van az engedmény ez később lesz még több is.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3210 Dátum: 2008.12.02 kedd, 21:17:50 »

Szerintem nem igaz, még egy passatot is 3-400 ezerrel többért lehet eladni 3 évesen, nem hogy egy bömbit.
Inkább hosszabb távra éri meg mondit venni, ahol már nem jön elő ennyire élesen az értékvesztése, inkább élvezi a tulaj hogy ilyen jó autója van.

Ezt, és a többi nem ideillőt átvittem az offtopicba.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #3211 Dátum: 2008.12.02 kedd, 21:19:14 »

Van valakinek USB bemenete és használja is?

Azt veszem észre, hogy ha usb-ről hallgatok mp3-at, aztán megállítom a gépet, újraindításkor csendben marad.
Úgy csinál, mindha játszaná tovább, lehet léptetni is, de hang az nem jön. Ha váltok forrást, akkor megszólal és minden OK, a következő megállásig.

Másnak jól müxik?


Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3212 Dátum: 2008.12.03 szerda, 12:11:48 »



Most láttam egy árlistán, hogy van olyan Mondi, hogy celebration?Huh? 2.0 tdci 115le wow1 wow1

Tényleg mi szerkezetileg a különbség a 130 és 140 lovas tdci között, mert ugye mindkettő 2.0 tdci...
Naplózva
Fekete Párduc
Vendég
« Új hozzászólás #3213 Dátum: 2008.12.03 szerda, 12:15:06 »


Most láttam egy árlistán, hogy van olyan Mondi, hogy celebration?Huh? 2.0 tdci 115le wow1 wow1

Tényleg mi szerkezetileg a különbség a 130 és 140 lovas tdci között, mert ugye mindkettő 2.0 tdci...

Ha a 115 lóerős és 140 lóerős közötti különbséget nézzük, akkor ha jól tudom az egyiknek változó geometriájú a turbófeltöltője, a másiknak meg fix.
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3214 Dátum: 2008.12.03 szerda, 12:16:05 »

Ha a 115 lóerős és 140 lóerős közötti különbséget nézzük, akkor ha jól tudom az egyiknek változó geometriájú a turbófeltöltője, a másiknak meg fix.

És a 130 vs. 140???
Naplózva
Fekete Párduc
Vendég
« Új hozzászólás #3215 Dátum: 2008.12.03 szerda, 12:22:38 »

És a 130 vs. 140???

Bevallom ezt nem tudom. Talán a részecskeszűrő? 130 és 140 közözz már nem hinném, hogy fizikai különbség van, a programozása lehet más. Azért gondolom hogy a részecskeszűrős erősebb, mert ott lehet több anyagot tenni a motorba anélkül, hogy jobban füstölne, és túllépné a megengedett határértéket. De ez csak tipp...
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3216 Dátum: 2008.12.03 szerda, 12:25:13 »

Bevallom ezt nem tudom. Talán a részecskeszűrő? 130 és 140 közözz már nem hinném, hogy fizikai különbség van, a programozása lehet más. Azért gondolom hogy a részecskeszűrős erősebb, mert ott lehet több anyagot tenni a motorba anélkül, hogy jobban füstölne, és túllépné a megengedett határértéket. De ez csak tipp...

Az enyém részecske szűrős és 130 pacis, szóval szerintem az kilőve... ha meg csak programozás, akkor megyek programoztatni...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3217 Dátum: 2008.12.03 szerda, 12:57:18 »

Van valakinek USB bemenete és használja is?

Azt veszem észre, hogy ha usb-ről hallgatok mp3-at, aztán megállítom a gépet, újraindításkor csendben marad.
Úgy csinál, mindha játszaná tovább, lehet léptetni is, de hang az nem jön. Ha váltok forrást, akkor megszólal és minden OK, a következő megállásig.

Másnak jól müxik?

vegye bele kinai mp3 lejaccos csodamasinat. Az legalabb muxik  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3218 Dátum: 2008.12.03 szerda, 13:01:13 »

És a 130 vs. 140???

Szerintem csak a program más.
Vagy, ha megnézzük, III-ban volt 90, 115 és 130. Azt tudjuk, hogy a 115-ben fix a turbó. És a 90-ben? Ott csak minden második lapátja van meg? Szerintem csak sw úton fogták vissza.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #3219 Dátum: 2008.12.03 szerda, 15:18:36 »

Megkaptam a tpms szenzorokat a téli kerekekbe.

Ami furcsa, ez valami egybeöntött darab.
Honnan kap villanyt? Ha az kifogy, akkor kuka?
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3220 Dátum: 2008.12.03 szerda, 15:31:10 »

Megkaptam a tpms szenzorokat a téli kerekekbe.

Ami furcsa, ez valami egybeöntött darab.
Honnan kap villanyt? Ha az kifogy, akkor kuka?
Én úgy tudom, hogy olyan elem van benne mint az órákban, csak kicsit nagyobb...
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3221 Dátum: 2008.12.03 szerda, 15:38:02 »

Én úgy tudom, hogy olyan elem van benne mint az órákban, csak kicsit nagyobb...

Gondolom a ciklsidővel játszanak, ritkán adhat infot (felesleges is sűrün) Így elhúzza pár évig. De nekem nincs gondom én 2010 februárban rendelem az újat addig ti a saját tapasztalatokból megmondjátok, hogy érdemes-e ilyet rendelni bele. Grin
Naplózva
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #3222 Dátum: 2008.12.03 szerda, 15:44:03 »

Gondolom a ciklsidővel játszanak, ritkán adhat infot (felesleges is sűrün) Így elhúzza pár évig. De nekem nincs gondom én 2010 februárban rendelem az újat addig ti a saját tapasztalatokból megmondjátok, hogy érdemes-e ilyet rendelni bele. Grin

Annyit tudok, hogy nem folyamatosan/periodikusan kiabálja az adatot, hanem amikor megszólítja az autó.
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3223 Dátum: 2008.12.03 szerda, 17:03:54 »

Megkaptam a tpms szenzorokat a téli kerekekbe.

Ami furcsa, ez valami egybeöntött darab.
Honnan kap villanyt? Ha az kifogy, akkor kuka?

Nem biztos, lehet, hogy úgy működik, mint a immo, annak nem is volt aksija, hanem az autó ki ad egy rádiójelet, abból csinál az egység áramot, és adja vissza a jelet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3224 Dátum: 2008.12.03 szerda, 17:16:53 »

Nem biztos, lehet, hogy úgy működik, mint a immo, annak nem is volt aksija, hanem az autó ki ad egy rádiójelet, abból csinál az egység áramot, és adja vissza a jelet.
Ja lehet hogy csak egy transzponder egy rezgőkörrel. Szét kéne szedni egyet.
Naplózva
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #3225 Dátum: 2008.12.03 szerda, 18:52:56 »

...Szét kéne szedni egyet.

Nemadom! duhos2
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3226 Dátum: 2008.12.04 csütörtök, 07:51:03 »

Nemadom! duhos2

Hol is szoktál parkolni??   eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3227 Dátum: 2008.12.04 csütörtök, 08:29:59 »

Hol is szoktál parkolni??   eplus2
Képes lennél egy bicskával rést vágni a gumin,hogy beférjen a kezed? eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3228 Dátum: 2008.12.04 csütörtök, 08:30:48 »

Képes lennél egy bicskával rést vágni a gumin,hogy beférjen a kezed? eplus2 eplus2 eplus2
Bicska? wow1 Vágni?  wow1

Jön az egész felni  hehe
Naplózva
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #3229 Dátum: 2008.12.04 csütörtök, 08:51:10 »

Bicska? wow1 Vágni?  wow1

Jön az egész felni  hehe

Szkreccs majd megmondja, hogyan kell elbánni a kerékőrrel...  nyes
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3230 Dátum: 2008.12.04 csütörtök, 09:05:31 »

Szkreccs majd megmondja, hogyan kell elbánni a kerékőrrel...  nyes

 eplus2
Elösször jól elnyalod rajta, mikor próbáld leszedni. Smiley
Utána elmész egy gumishoz, és leveri neked légkulcsal, majd kidobod az őröket, és tudatosítod magadba, hogy semmit nem ér, mert a kulcsa nélkül is levehető. Smiley Kidobtál 15e Ft-ot az ablakon, és elmeséled másoknak. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3231 Dátum: 2008.12.04 csütörtök, 09:15:11 »

eplus2
Elösször jól elnyalod rajta, mikor próbáld leszedni. Smiley
Utána elmész egy gumishoz, és leveri neked légkulcsal, majd kidobod az őröket, és tudatosítod magadba, hogy semmit nem ér, mert a kulcsa nélkül is levehető. Smiley Kidobtál 15e Ft-ot az ablakon, és elmeséled másoknak. Smiley

Tegyük hozzá, hogy Neked az a cromaxos féle cucc volt... arra mondtam neked egy talin, hogy sürgősen szedd le és vidd vissza... és vegyél mcguard-ot...  (6-7eFt)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3232 Dátum: 2008.12.04 csütörtök, 10:01:48 »

Tegyük hozzá, hogy Neked az a cromaxos féle cucc volt... arra mondtam neked egy talin, hogy sürgősen szedd le és vidd vissza... és vegyél mcguard-ot...  (6-7eFt)

Igen, de nem vettem azóta se másikat. Munkahelyen zárt parkoló van, otthon is, másol meg nincs ideje leszedni ha valaki vadászik rá.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gax1.9gti
Vendég
« Új hozzászólás #3233 Dátum: 2008.12.04 csütörtök, 11:13:50 »

Végigolvastam az elmúlt 3 hónapot. (tudom k..ra ráérek!) Sok kérdésemet megoldottátok, köszi érte!
Már le tudom mosni az ablakot (szervízállás) taps
Kérdésem. A 10 millás titániumban is kitámasztó karos a mocitető?  :falbav 100 felett mozog? Angry

Az előzményekben láttam egy kis ledes irányfényt valami holland forrásból. Hétvégén szétkapom a lámpát, mert kívülről nem tűnik bonyolultnak a megvalósítás. Azok a design rések eleve lyukasak, már csal a hátoldalra leszek kíváncsi.

Szép napot!

Naplózva
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #3234 Dátum: 2008.12.04 csütörtök, 12:17:49 »

Kérdésem. A 10 millás titániumban is kitámasztó karos a mocitető? 
Igen.
100 felett mozog? Angry
Nem.
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3235 Dátum: 2008.12.05 péntek, 07:53:20 »



Senki nem jön a talira 4-es mondival?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3236 Dátum: 2008.12.05 péntek, 08:45:30 »

Szkreccs majd megmondja, hogyan kell elbánni a kerékőrrel...  nyes
Van olyan krova fej készletem a RECA tól ,ami direkt erre való. smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #3237 Dátum: 2008.12.05 péntek, 10:40:47 »


Senki nem jön a talira 4-es mondival?

Én, futólag... (~7-8)
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
gax1.9gti
Vendég
« Új hozzászólás #3238 Dátum: 2008.12.05 péntek, 12:46:46 »


Senki nem jön a talira 4-es mondival?

Nem figyeltem. Ma lesz? Huh?
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3239 Dátum: 2008.12.05 péntek, 12:48:02 »

Nem figyeltem. Ma lesz? Huh?

minitali topik...
Naplózva
gax1.9gti
Vendég
« Új hozzászólás #3240 Dátum: 2008.12.05 péntek, 13:12:17 »

minitali topik...

MÁ megvan köszi. Tán e kéne menni..., még usse vótam ilyenen.
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3241 Dátum: 2008.12.05 péntek, 13:13:19 »

MÁ megvan köszi. Tán e kéne menni..., még usse vótam ilyenen.

Ne hezitálj... gyere

Valamikor Én is beesek... Csak ne essen...
Naplózva
MondeoM
Vendég
« Új hozzászólás #3242 Dátum: 2008.12.07 vasárnap, 13:52:09 »


Az előzményekben láttam egy kis ledes irányfényt valami holland forrásból. Hétvégén szétkapom a lámpát, mert kívülről nem tűnik bonyolultnak a megvalósítás. Azok a design rések eleve lyukasak, már csal a hátoldalra leszek kíváncsi.


Helló! Asszem az én postomban láttad a képeket smile. Hálásak lennénk (gondolom többen is) ha fényképeket készítenél a "szétkapásról" és feltennéd őket. Én még nem mertem hozzányúlni - xenon+kanyarfény=félek.

Üdv,
MondeoM
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3243 Dátum: 2008.12.07 vasárnap, 21:48:59 »

Az autóba ment be a hétvégén egy pár km.
~1500km környékén megint regenerált a DPF szűrőm.
Épp a tempomatos 140-nél élvezkedtem a 6 literes fogyasztáson, amikor egy olyan 5 km-es szakaszon beújított egy 14 literes pillanatnyi fogyasztást a kocsi. De utána szépen visszament.
Egyébként ekkor már mentem vagy 300km-t autópályán 6.ban 140-nel 2400-as fordulaton, szóval azt hittem, hogy ezáltal eléggé meleg lesz a kipuff rendszer, de ezek szerint mégsem. Na majd nézegetem még, hogy hogyan lesz ez jó. Smiley
NÉzegettem: 5.-ben 90-nél 4.6-ot eszik. Wink
Most így a bejáratás elején még csak olyan 930 km-re kalkulál egy tanknyi gázolajat.
Gondolom ez később egy picit több lesz majd...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3244 Dátum: 2008.12.08 hétfő, 00:32:15 »

Az autóba ment be a hétvégén egy pár km.
~1500km környékén megint regenerált a DPF szűrőm.
Épp a tempomatos 140-nél élvezkedtem a 6 literes fogyasztáson, amikor egy olyan 5 km-es szakaszon beújított egy 14 literes pillanatnyi fogyasztást a kocsi. De utána szépen visszament.
Egyébként ekkor már mentem vagy 300km-t autópályán 6.ban 140-nel 2400-as fordulaton, szóval azt hittem, hogy ezáltal eléggé meleg lesz a kipuff rendszer, de ezek szerint mégsem. Na majd nézegetem még, hogy hogyan lesz ez jó. Smiley
NÉzegettem: 5.-ben 90-nél 4.6-ot eszik. Wink
Most így a bejáratás elején még csak olyan 930 km-re kalkulál egy tanknyi gázolajat.
Gondolom ez később egy picit több lesz majd...

Fog még lejjebb menni. Az enyém is határozottan többet evett bejáratás alatt.
Ez a koromhergelő móka is lehet, hogy később másképpen fog alakulni (ritkábban csinálja).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3245 Dátum: 2008.12.08 hétfő, 08:32:43 »

Az autóba ment be a hétvégén egy pár km.
~1500km környékén megint regenerált a DPF szűrőm.
Épp a tempomatos 140-nél élvezkedtem a 6 literes fogyasztáson, amikor egy olyan 5 km-es szakaszon beújított egy 14 literes pillanatnyi fogyasztást a kocsi. De utána szépen visszament.
Egyébként ekkor már mentem vagy 300km-t autópályán 6.ban 140-nel 2400-as fordulaton, szóval azt hittem, hogy ezáltal eléggé meleg lesz a kipuff rendszer, de ezek szerint mégsem. Na majd nézegetem még, hogy hogyan lesz ez jó. Smiley
NÉzegettem: 5.-ben 90-nél 4.6-ot eszik. Wink
Most így a bejáratás elején még csak olyan 930 km-re kalkulál egy tanknyi gázolajat.
Gondolom ez később egy picit több lesz majd...


A budos eletbe nem fog 600fokra felmelegedni a DPF szuro, ha kozben kint hideg van es huti a menetszel. Ez mondjuk logikus. Egy ilyen menet utan meg kellene merni a homersekletet.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3246 Dátum: 2008.12.08 hétfő, 08:33:34 »

Fog még lejjebb menni. Az enyém is határozottan többet evett bejáratás alatt.
Ez a koromhergelő móka is lehet, hogy később másképpen fog alakulni (ritkábban csinálja).
Inkabb surubben, ahogy kezd eltomodni a szuro.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3247 Dátum: 2008.12.08 hétfő, 12:33:46 »

Inkabb surubben, ahogy kezd eltomodni a szuro.

Ha a bejáratás után csökken a fogyi, a kevesebb fogyi kevesebb kormot eredményez (ugye az ecu kompenzál, de ez nem lineáris, hanem akár négyzetes emelkedést produkál), míg a hőmérséklet ugyanakkora.

Szerintem ritkább lesz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #3248 Dátum: 2008.12.08 hétfő, 12:58:32 »

...
Most így a bejáratás elején még csak olyan 930 km-re kalkulál egy tanknyi gázolajat.
...

Jóneked... nekem nem megy el 900-at. Még...  Wink (fele város fele pálya)
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3249 Dátum: 2008.12.08 hétfő, 13:00:03 »

Jóneked... nekem nem megy el 900-at. Még...  Wink (fele város fele pálya)

jo hat a fedcomp is tevedhet nah  nyes
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.