Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 14:29:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
58
59
60
61
62
63
64
[
65
]
66
67
68
69
70
71
72
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13334896 alkalommal)
brughom
és 20 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3200 Dátum:
2008.12.02 kedd, 13:47:10 »
Idézetet írta: SzJani - 2008.12.02 kedd, 13:34:37
Nem értem miért mondod ezt, amikor a fentiek üzemszerű működésnek minősülnek. Ha utána olvasunk a DPF témának, akkor látni, hogy többféle megoldással is igyekeznek a gyártók a kormot elégetni, abban az esetben, ha nem olyan a motor folyamatos üzeme, hogy a kipuf gázok 500-600 fokosak legyenek. Amikor autópályázunk, akkor nincs regeneráció, mert akkor meleg a kipufogó folyamatosan. Ha városozunk, akkor szegénykém nem tud magától felmelegedni erre a hőfokra. Ezért kellenek a trükkök. A pug-ba lötyi kell, a ford meg utóbefecskendez.
Szóval a DPF-nek ez a feladata. Benne van a nevében is: szűr. Tehát le is rakódik benne a korom, mert ez a feladata. Utána a kormot már csak el kell égetni, ha nem ég el magától. Szóval, ha csak városban mászkálunk vele, akkor igenis lesznek olyan időszakok, amikor pillanatnyilag többet fog fogyasztani az autó ez miatt.
Akkor olvasd el meg1x, es megerted miert mondtam ezt. Nem a mukodesi mechanizmusaval van bajom. Nyilvan ez igy mukodik jol ahogy most neked. Nekem azzal van bajom, hogy ez egy felesleges tulbonyolitasa a rendszernek. Semmi nem eg el magatol. Csak aki spontan egessel kap langra. Es ez esetben az egeshez pont azt az anyagot hasznaljuk amibol maga a korom is szarmazik. De szamomra az volt megdobbento, hogy mar 500km utan beindult ez a folyamat. Ezt elvileg az ECU vegzi a DPF szuroben talalhato erzekelok jelei alapjan.
Naplózva
blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3201 Dátum:
2008.12.02 kedd, 13:55:29 »
Idézetet írta: zacci - 2008.12.02 kedd, 13:47:10
Akkor olvasd el meg1x, es megerted miert mondtam ezt. Nem a mukodesi mechanizmusaval van bajom. Nyilvan ez igy mukodik jol ahogy most neked. Nekem azzal van bajom, hogy ez egy felesleges tulbonyolitasa a rendszernek. Semmi nem eg el magatol. Csak aki spontan egessel kap langra. Es ez esetben az egeshez pont azt az anyagot hasznaljuk amibol maga a korom is szarmazik. De szamomra az volt megdobbento, hogy mar 500km utan beindult ez a folyamat. Ezt elvileg az ECU vegzi a DPF szuroben talalhato erzekelok jelei alapjan.
(nem olvasom el még1x, elsőre érteni szoktam, amit mondanak.
)
Én meg pont 500km környékén vártam a regent.
Az autó ugyanis még bejáratós. Tehát nem nyomom neki. Később azért "rendeltetésszerűen" fogom használni.
(2-3000 rpm között, néha 3000+)
Arra az üzemmódra mondanak 1000km-t, hogy kb annyinként regenerál az ECU, HA nem nyomjuk neki.
Ha a környezetvédelmet tekintjük, akkor nem felesleges túlbonyolítás.
S ha rendesen hajtjuk a gépet, úgy hogy pl. autópályázunk is, stb. akkor a korom "elég magától" ugyanis a motor veszteséghőjét felhasználva égeti el a DPF szűrő.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Shadow
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3202 Dátum:
2008.12.02 kedd, 14:45:51 »
Idézetet írta: zacci - 2008.12.02 kedd, 13:47:10
Akkor olvasd el meg1x, es megerted miert mondtam ezt. Nem a mukodesi mechanizmusaval van bajom. Nyilvan ez igy mukodik jol ahogy most neked. Nekem azzal van bajom, hogy ez egy felesleges tulbonyolitasa a rendszernek. Semmi nem eg el magatol. Csak aki spontan egessel kap langra. Es ez esetben az egeshez pont azt az anyagot hasznaljuk amibol maga a korom is szarmazik. De szamomra az volt megdobbento, hogy mar 500km utan beindult ez a folyamat. Ezt elvileg az ECU vegzi a DPF szuroben talalhato erzekelok jelei alapjan.
Te Zacci!
Vezettél te már dizli autót? Csak mert annyira érteni vélsz hozzá. Nekem kb 10 éve van dizli és 5 éve turbós, amit megfigyeltem ez alatt az idő alatt, hogy a dizli nem úgy működik mint a benzines motor, itt ha nem tartod kb 2000 körül a fordulatot akkor magasabb lesz a fogyid, figyellek néhány napja, úgy viselkedsz, mintha valami dizli autó ment volna át a lábujjadon és ezért haragudnál a dizli motoros járművekre. Ez a fenti megfigyelés pedig nemcsak nálam igazolódott, hanem Microgold klubtárs, aki lehet már nem jár erre, nem tom, viszont benyás MKII-ről váltott MKIII TDCi-re és amikor megvette sokat evett neki, felhívott majd amikor elmondtam neki az elméletem, utánna megpróbál aszerint vezetni és képzeld ~1.5-2 lityóval lett kevesebb a fogyija. Lehet hülyeség az egész de nekem bevált.
Üdv: Shadow
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3203 Dátum:
2008.12.02 kedd, 14:51:24 »
Idézetet írta: Shadow - 2008.12.02 kedd, 14:45:51
Te Zacci!
Vezettél te már dizli autót? Csak mert annyira érteni vélsz hozzá. Nekem kb 10 éve van dizli és 5 éve turbós, amit megfigyeltem ez alatt az idő alatt, hogy a dizli nem úgy működik mint a benzines motor, itt ha nem tartod kb 2000 körül a fordulatot akkor magasabb lesz a fogyid, figyellek néhány napja, úgy viselkedsz, mintha valami dizli autó ment volna át a lábujjadon és ezért haragudnál a dizli motoros járművekre. Ez a fenti megfigyelés pedig nemcsak nálam igazolódott, hanem Microgold klubtárs, aki lehet már nem jár erre, nem tom, viszont benyás MKII-ről váltott MKIII TDCi-re és amikor megvette sokat evett neki, felhívott majd amikor elmondtam neki az elméletem, utánna megpróbál aszerint vezetni és képzeld ~1.5-2 lityóval lett kevesebb a fogyija. Lehet hülyeség az egész de nekem bevált.
Üdv: Shadow
"mikor láttuk, hogy 5.-ben 90 körül ~10-11 litert fogyaszt a kocsi. "
A 2000res fordulattol nem lesz varosban 500fokos a szuro. De ha vodorbol boritod bele a tuzeloanyagot...nah akkor igen. Es ezt csinalja az ECU mikor at valt ilyen tisztito kura uzemmodra.
Es ha a szokasosnal jobban nyomja neki (magasabb ford szamon), akkor tobbet fog enni. Ez asszem elegge logikus.
Naplózva
blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3204 Dátum:
2008.12.02 kedd, 15:02:16 »
Idézetet írta: zacci - 2008.12.02 kedd, 14:51:24
"mikor láttuk, hogy 5.-ben 90 körül ~10-11 litert fogyaszt a kocsi. "
A 2000res fordulattol nem lesz varosban 500fokos a szuro. De ha vodorbol boritod bele a tuzeloanyagot...nah akkor igen. Es ezt csinalja az ECU mikor at valt ilyen tisztito kura uzemmodra.
Es ha a szokasosnal jobban nyomja neki (magasabb ford szamon), akkor tobbet fog enni. Ez asszem elegge logikus.
Kiszámoltam: azalatt a ~4km alatt a 10literes fogyasztással 2dl-rel több üzemanyag fogyott el, mint az 5 literes fogyasztás mellett.
Szóval nem vödörrel kell beleönteni, hogy égjen a cucc.
Szerintem ez (jelen üa. árak mellett 56Ft-ért) 1000 km-enként belefér. De még 500-anként is.
A jobban nyomom az azt jelenti, hogy folyamatosan tudok min 2000-es fordulaton menni.
De sztem a ~2200-as fordulat az még jobb ilyen szempontból ha autópályázok, mert 6.-ban az pont 130km/h.
S nem hiszem, hogy az ekkor meglévő 6-6.5 literes fogyasztás az soknak számítana.
A kisebb hő huzamosabb ideig az hatékonyabb, mint a nagyobb hő rövid ideig. Hő=gáz(pedálállás)="nyomom neki"
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3205 Dátum:
2008.12.02 kedd, 18:49:37 »
Idézetet írta: Angel - 2008.12.01 hétfő, 22:33:17
És nézzük meg, mennyit érnek mondjuk 3 évesen... addigra szinte kiegyenlítődött a kezdeti árkülönbség.
Szerintem nem igaz, még egy passatot is 3-400 ezerrel többért lehet eladni 3 évesen, nem hogy egy bömbit.
Inkább hosszabb távra éri meg mondit venni, ahol már nem jön elő ennyire élesen az értékvesztése, inkább élvezi a tulaj hogy ilyen jó autója van.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3206 Dátum:
2008.12.02 kedd, 19:01:37 »
Idézetet írta: stealt - 2008.12.01 hétfő, 22:50:48
Ebben a teljesítmény kategóriában nem olyan rossz vétel a 2,2TDCi a IV-esben (de a III-ban sem volt rossz vétel). Ha valaki újonnan vesz autót középkategóriában akkor annak 7-ért nem drága. Teljesen versenyképes az ára. Nézd meg a konkurenciát. Ami azért nem a prémium kategória hanem a passat, laguna, 407, insigna, stb. és nem bömbi, merga, audi stb.
A III-ban valóban nem volt sok különbség pl a 2.0 és 2.2 között, ott mindenképp nagyon jó vétel volt a 2.2,
talán pár százezer volt a difi, és a kisebb köbcentis konkurenciáéhoz hasonló volt az ár.
A négyesnél a teszteknél(2.2) fel-felbukkant a 9 millás ár. Ez szerintem sok ezért az autóért.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3207 Dátum:
2008.12.02 kedd, 20:07:17 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.12.02 kedd, 19:01:37
A III-ban valóban nem volt sok különbség pl a 2.0 és 2.2 között, ott mindenképp nagyon jó vétel volt a 2.2,
talán pár százezer volt a difi, és a kisebb köbcentis konkurenciáéhoz hasonló volt az ár.
A négyesnél a teszteknél(2.2) fel-felbukkant a 9 millás ár. Ez szerintem sok ezért az autóért.
Kettő éve 330eFt most 572eFt a difi a 2,0TDCi és a 2,2TDCi között ennyit szerintem megér. Másrészt ami listaáron 9 mFt azért már a pénztárban már csak kicsit kérnek többet mint 7mFt. Így viszont már nagyon is versenyképes.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3208 Dátum:
2008.12.02 kedd, 20:37:51 »
Idézetet írta: stealt - 2008.12.02 kedd, 20:07:17
Kettő éve 330eFt most 572eFt a difi a 2,0TDCi és a 2,2TDCi között ennyit szerintem megér. Másrészt ami listaáron 9 mFt azért már a pénztárban már csak kicsit kérnek többet mint 7mFt. Így viszont már nagyon is versenyképes.
A teljes árhoz viszonyítva ez sem sok.
Viszont ha a 9M-ást 7-ért elhozod, akkor kár mással foglalkoznod, mert ebből vastagon megélnél.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3209 Dátum:
2008.12.02 kedd, 20:42:42 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.12.02 kedd, 20:37:51
A teljes árhoz viszonyítva ez sem sok.
Viszont ha a 9M-ást 7-ért elhozod, akkor kár mással foglalkoznod, mert ebből vastagon megélnél.
Ezen miért csodálkozol? Most olyan 15-17% körül van az engedmény ez később lesz még több is.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3210 Dátum:
2008.12.02 kedd, 21:17:50 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.12.02 kedd, 18:49:37
Szerintem nem igaz, még egy passatot is 3-400 ezerrel többért lehet eladni 3 évesen, nem hogy egy bömbit.
Inkább hosszabb távra éri meg mondit venni, ahol már nem jön elő ennyire élesen az értékvesztése, inkább élvezi a tulaj hogy ilyen jó autója van.
Ezt, és a többi nem ideillőt átvittem az offtopicba.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3211 Dátum:
2008.12.02 kedd, 21:19:14 »
Van valakinek USB bemenete és használja is?
Azt veszem észre, hogy ha usb-ről hallgatok mp3-at, aztán megállítom a gépet, újraindításkor csendben marad.
Úgy csinál, mindha játszaná tovább, lehet léptetni is, de hang az nem jön. Ha váltok forrást, akkor megszólal és minden OK, a következő megállásig.
Másnak jól müxik?
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3212 Dátum:
2008.12.03 szerda, 12:11:48 »
Most láttam egy árlistán, hogy van olyan Mondi, hogy celebration?
2.0 tdci 115le
Tényleg mi szerkezetileg a különbség a 130 és 140 lovas tdci között, mert ugye mindkettő 2.0 tdci...
Naplózva
Fekete Párduc
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3213 Dátum:
2008.12.03 szerda, 12:15:06 »
Idézetet írta: baloght - 2008.12.03 szerda, 12:11:48
Most láttam egy árlistán, hogy van olyan Mondi, hogy celebration?
2.0 tdci 115le
Tényleg mi szerkezetileg a különbség a 130 és 140 lovas tdci között, mert ugye mindkettő 2.0 tdci...
Ha a 115 lóerős és 140 lóerős közötti különbséget nézzük, akkor ha jól tudom az egyiknek változó geometriájú a turbófeltöltője, a másiknak meg fix.
Naplózva
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3214 Dátum:
2008.12.03 szerda, 12:16:05 »
Idézetet írta: Fekete Párduc - 2008.12.03 szerda, 12:15:06
Ha a 115 lóerős és 140 lóerős közötti különbséget nézzük, akkor ha jól tudom az egyiknek változó geometriájú a turbófeltöltője, a másiknak meg fix.
És a 130 vs. 140???
Naplózva
Fekete Párduc
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3215 Dátum:
2008.12.03 szerda, 12:22:38 »
Idézetet írta: baloght - 2008.12.03 szerda, 12:16:05
És a 130 vs. 140???
Bevallom ezt nem tudom. Talán a részecskeszűrő? 130 és 140 közözz már nem hinném, hogy fizikai különbség van, a programozása lehet más. Azért gondolom hogy a részecskeszűrős erősebb, mert ott lehet több anyagot tenni a motorba anélkül, hogy jobban füstölne, és túllépné a megengedett határértéket. De ez csak tipp...
Naplózva
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3216 Dátum:
2008.12.03 szerda, 12:25:13 »
Idézetet írta: Fekete Párduc - 2008.12.03 szerda, 12:22:38
Bevallom ezt nem tudom. Talán a részecskeszűrő? 130 és 140 közözz már nem hinném, hogy fizikai különbség van, a programozása lehet más. Azért gondolom hogy a részecskeszűrős erősebb, mert ott lehet több anyagot tenni a motorba anélkül, hogy jobban füstölne, és túllépné a megengedett határértéket. De ez csak tipp...
Az enyém részecske szűrős és 130 pacis, szóval szerintem az kilőve... ha meg csak programozás, akkor megyek programoztatni...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3217 Dátum:
2008.12.03 szerda, 12:57:18 »
Idézetet írta: englishman - 2008.12.02 kedd, 21:19:14
Van valakinek USB bemenete és használja is?
Azt veszem észre, hogy ha usb-ről hallgatok mp3-at, aztán megállítom a gépet, újraindításkor csendben marad.
Úgy csinál, mindha játszaná tovább, lehet léptetni is, de hang az nem jön. Ha váltok forrást, akkor megszólal és minden OK, a következő megállásig.
Másnak jól müxik?
vegye bele kinai mp3 lejaccos csodamasinat. Az legalabb muxik
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3218 Dátum:
2008.12.03 szerda, 13:01:13 »
Idézetet írta: baloght - 2008.12.03 szerda, 12:16:05
És a 130 vs. 140???
Szerintem csak a program más.
Vagy, ha megnézzük, III-ban volt 90, 115 és 130. Azt tudjuk, hogy a 115-ben fix a turbó. És a 90-ben? Ott csak minden második lapátja van meg? Szerintem csak sw úton fogták vissza.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3219 Dátum:
2008.12.03 szerda, 15:18:36 »
Megkaptam a tpms szenzorokat a téli kerekekbe.
Ami furcsa, ez valami egybeöntött darab.
Honnan kap villanyt? Ha az kifogy, akkor kuka?
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3220 Dátum:
2008.12.03 szerda, 15:31:10 »
Idézetet írta: englishman - 2008.12.03 szerda, 15:18:36
Megkaptam a tpms szenzorokat a téli kerekekbe.
Ami furcsa, ez valami egybeöntött darab.
Honnan kap villanyt? Ha az kifogy, akkor kuka?
Én úgy tudom, hogy olyan elem van benne mint az órákban, csak kicsit nagyobb...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3221 Dátum:
2008.12.03 szerda, 15:38:02 »
Idézetet írta: baloght - 2008.12.03 szerda, 15:31:10
Én úgy tudom, hogy olyan elem van benne mint az órákban, csak kicsit nagyobb...
Gondolom a ciklsidővel játszanak, ritkán adhat infot (felesleges is sűrün) Így elhúzza pár évig. De nekem nincs gondom én 2010 februárban rendelem az újat addig ti a saját tapasztalatokból megmondjátok, hogy érdemes-e ilyet rendelni bele.
Naplózva
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3222 Dátum:
2008.12.03 szerda, 15:44:03 »
Idézetet írta: stealt - 2008.12.03 szerda, 15:38:02
Gondolom a ciklsidővel játszanak, ritkán adhat infot (felesleges is sűrün) Így elhúzza pár évig. De nekem nincs gondom én 2010 februárban rendelem az újat addig ti a saját tapasztalatokból megmondjátok, hogy érdemes-e ilyet rendelni bele.
Annyit tudok, hogy nem folyamatosan/periodikusan kiabálja az adatot, hanem amikor megszólítja az autó.
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3223 Dátum:
2008.12.03 szerda, 17:03:54 »
Idézetet írta: englishman - 2008.12.03 szerda, 15:18:36
Megkaptam a tpms szenzorokat a téli kerekekbe.
Ami furcsa, ez valami egybeöntött darab.
Honnan kap villanyt? Ha az kifogy, akkor kuka?
Nem biztos, lehet, hogy úgy működik, mint a immo, annak nem is volt aksija, hanem az autó ki ad egy rádiójelet, abból csinál az egység áramot, és adja vissza a jelet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3224 Dátum:
2008.12.03 szerda, 17:16:53 »
Idézetet írta: Angel - 2008.12.03 szerda, 17:03:54
Nem biztos, lehet, hogy úgy működik, mint a immo, annak nem is volt aksija, hanem az autó ki ad egy rádiójelet, abból csinál az egység áramot, és adja vissza a jelet.
Ja lehet hogy csak egy transzponder egy rezgőkörrel. Szét kéne szedni egyet.
Naplózva
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3225 Dátum:
2008.12.03 szerda, 18:52:56 »
Idézetet írta: stealt - 2008.12.03 szerda, 17:16:53
...Szét kéne szedni egyet.
Nemadom!
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3226 Dátum:
2008.12.04 csütörtök, 07:51:03 »
Idézetet írta: englishman - 2008.12.03 szerda, 18:52:56
Nemadom!
Hol is szoktál parkolni??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3227 Dátum:
2008.12.04 csütörtök, 08:29:59 »
Idézetet írta: baloght - 2008.12.04 csütörtök, 07:51:03
Hol is szoktál parkolni??
Képes lennél egy bicskával rést vágni a gumin,hogy beférjen a kezed?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3228 Dátum:
2008.12.04 csütörtök, 08:30:48 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.12.04 csütörtök, 08:29:59
Képes lennél egy bicskával rést vágni a gumin,hogy beférjen a kezed?
Bicska?
Vágni?
Jön az egész felni
Naplózva
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3229 Dátum:
2008.12.04 csütörtök, 08:51:10 »
Idézetet írta: baloght - 2008.12.04 csütörtök, 08:30:48
Bicska?
Vágni?
Jön az egész felni
Szkreccs majd megmondja, hogyan kell elbánni a kerékőrrel...
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3230 Dátum:
2008.12.04 csütörtök, 09:05:31 »
Idézetet írta: englishman - 2008.12.04 csütörtök, 08:51:10
Szkreccs majd megmondja, hogyan kell elbánni a kerékőrrel...
Elösször jól elnyalod rajta, mikor próbáld leszedni.
Utána elmész egy gumishoz, és leveri neked légkulcsal, majd kidobod az őröket, és tudatosítod magadba, hogy semmit nem ér, mert a kulcsa nélkül is levehető.
Kidobtál 15e Ft-ot az ablakon, és elmeséled másoknak.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3231 Dátum:
2008.12.04 csütörtök, 09:15:11 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.12.04 csütörtök, 09:05:31
Elösször jól elnyalod rajta, mikor próbáld leszedni.
Utána elmész egy gumishoz, és leveri neked légkulcsal, majd kidobod az őröket, és tudatosítod magadba, hogy semmit nem ér, mert a kulcsa nélkül is levehető.
Kidobtál 15e Ft-ot az ablakon, és elmeséled másoknak.
Tegyük hozzá, hogy Neked az a cromaxos féle cucc volt... arra mondtam neked egy talin, hogy sürgősen szedd le és vidd vissza... és vegyél mcguard-ot... (6-7eFt)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3232 Dátum:
2008.12.04 csütörtök, 10:01:48 »
Idézetet írta: baloght - 2008.12.04 csütörtök, 09:15:11
Tegyük hozzá, hogy Neked az a cromaxos féle cucc volt... arra mondtam neked egy talin, hogy sürgősen szedd le és vidd vissza... és vegyél mcguard-ot... (6-7eFt)
Igen, de nem vettem azóta se másikat. Munkahelyen zárt parkoló van, otthon is, másol meg nincs ideje leszedni ha valaki vadászik rá.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gax1.9gti
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3233 Dátum:
2008.12.04 csütörtök, 11:13:50 »
Végigolvastam az elmúlt 3 hónapot. (tudom k..ra ráérek!) Sok kérdésemet megoldottátok, köszi érte!
Már le tudom mosni az ablakot (szervízállás)
Kérdésem. A 10 millás titániumban is kitámasztó karos a mocitető? :falbav 100 felett mozog?
Az előzményekben láttam egy kis ledes irányfényt valami holland forrásból. Hétvégén szétkapom a lámpát, mert kívülről nem tűnik bonyolultnak a megvalósítás. Azok a design rések eleve lyukasak, már csal a hátoldalra leszek kíváncsi.
Szép napot!
Naplózva
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3234 Dátum:
2008.12.04 csütörtök, 12:17:49 »
Idézetet írta: gax1.9gti - 2008.12.04 csütörtök, 11:13:50
Kérdésem. A 10 millás titániumban is kitámasztó karos a mocitető?
Igen.
Idézetet írta: gax1.9gti - 2008.12.04 csütörtök, 11:13:50
100 felett mozog?
Nem.
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3235 Dátum:
2008.12.05 péntek, 07:53:20 »
Senki nem jön a talira 4-es mondival?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3236 Dátum:
2008.12.05 péntek, 08:45:30 »
Idézetet írta: englishman - 2008.12.04 csütörtök, 08:51:10
Szkreccs majd megmondja, hogyan kell elbánni a kerékőrrel...
Van olyan krova fej készletem a RECA tól ,ami direkt erre való.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3237 Dátum:
2008.12.05 péntek, 10:40:47 »
Idézetet írta: baloght - 2008.12.05 péntek, 07:53:20
Senki nem jön a talira 4-es mondival?
Én, futólag... (~7-8)
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
gax1.9gti
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3238 Dátum:
2008.12.05 péntek, 12:46:46 »
Idézetet írta: baloght - 2008.12.05 péntek, 07:53:20
Senki nem jön a talira 4-es mondival?
Nem figyeltem. Ma lesz?
Naplózva
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3239 Dátum:
2008.12.05 péntek, 12:48:02 »
Idézetet írta: gax1.9gti - 2008.12.05 péntek, 12:46:46
Nem figyeltem. Ma lesz?
minitali topik...
Naplózva
gax1.9gti
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3240 Dátum:
2008.12.05 péntek, 13:12:17 »
Idézetet írta: baloght - 2008.12.05 péntek, 12:48:02
minitali topik...
MÁ megvan köszi. Tán e kéne menni..., még usse vótam ilyenen.
Naplózva
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3241 Dátum:
2008.12.05 péntek, 13:13:19 »
Idézetet írta: gax1.9gti - 2008.12.05 péntek, 13:12:17
MÁ megvan köszi. Tán e kéne menni..., még usse vótam ilyenen.
Ne hezitálj... gyere
Valamikor Én is beesek... Csak ne essen...
Naplózva
MondeoM
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3242 Dátum:
2008.12.07 vasárnap, 13:52:09 »
Idézetet írta: gax1.9gti - 2008.12.04 csütörtök, 11:13:50
Az előzményekben láttam egy kis ledes irányfényt valami holland forrásból. Hétvégén szétkapom a lámpát, mert kívülről nem tűnik bonyolultnak a megvalósítás. Azok a design rések eleve lyukasak, már csal a hátoldalra leszek kíváncsi.
Helló! Asszem az én postomban láttad a képeket
. Hálásak lennénk (gondolom többen is) ha fényképeket készítenél a "szétkapásról" és feltennéd őket. Én még nem mertem hozzányúlni - xenon+kanyarfény=félek.
Üdv,
MondeoM
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3243 Dátum:
2008.12.07 vasárnap, 21:48:59 »
Az autóba ment be a hétvégén egy pár km.
~1500km környékén megint regenerált a DPF szűrőm.
Épp a tempomatos 140-nél élvezkedtem a 6 literes fogyasztáson, amikor egy olyan 5 km-es szakaszon beújított egy 14 literes pillanatnyi fogyasztást a kocsi. De utána szépen visszament.
Egyébként ekkor már mentem vagy 300km-t autópályán 6.ban 140-nel 2400-as fordulaton, szóval azt hittem, hogy ezáltal eléggé meleg lesz a kipuff rendszer, de ezek szerint mégsem. Na majd nézegetem még, hogy hogyan lesz ez jó.
NÉzegettem: 5.-ben 90-nél 4.6-ot eszik.
Most így a bejáratás elején még csak olyan 930 km-re kalkulál egy tanknyi gázolajat.
Gondolom ez később egy picit több lesz majd...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3244 Dátum:
2008.12.08 hétfő, 00:32:15 »
Idézetet írta: SzJani - 2008.12.07 vasárnap, 21:48:59
Az autóba ment be a hétvégén egy pár km.
~1500km környékén megint regenerált a DPF szűrőm.
Épp a tempomatos 140-nél élvezkedtem a 6 literes fogyasztáson, amikor egy olyan 5 km-es szakaszon beújított egy 14 literes pillanatnyi fogyasztást a kocsi. De utána szépen visszament.
Egyébként ekkor már mentem vagy 300km-t autópályán 6.ban 140-nel 2400-as fordulaton, szóval azt hittem, hogy ezáltal eléggé meleg lesz a kipuff rendszer, de ezek szerint mégsem. Na majd nézegetem még, hogy hogyan lesz ez jó.
NÉzegettem: 5.-ben 90-nél 4.6-ot eszik.
Most így a bejáratás elején még csak olyan 930 km-re kalkulál egy tanknyi gázolajat.
Gondolom ez később egy picit több lesz majd...
Fog még lejjebb menni. Az enyém is határozottan többet evett bejáratás alatt.
Ez a koromhergelő móka is lehet, hogy később másképpen fog alakulni (ritkábban csinálja).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3245 Dátum:
2008.12.08 hétfő, 08:32:43 »
Idézetet írta: SzJani - 2008.12.07 vasárnap, 21:48:59
Az autóba ment be a hétvégén egy pár km.
~1500km környékén megint regenerált a DPF szűrőm.
Épp a tempomatos 140-nél élvezkedtem a 6 literes fogyasztáson, amikor egy olyan 5 km-es szakaszon beújított egy 14 literes pillanatnyi fogyasztást a kocsi. De utána szépen visszament.
Egyébként ekkor már mentem vagy 300km-t autópályán 6.ban 140-nel 2400-as fordulaton, szóval azt hittem, hogy ezáltal eléggé meleg lesz a kipuff rendszer, de ezek szerint mégsem. Na majd nézegetem még, hogy hogyan lesz ez jó.
NÉzegettem: 5.-ben 90-nél 4.6-ot eszik.
Most így a bejáratás elején még csak olyan 930 km-re kalkulál egy tanknyi gázolajat.
Gondolom ez később egy picit több lesz majd...
A budos eletbe nem fog 600fokra felmelegedni a DPF szuro, ha kozben kint hideg van es huti a menetszel. Ez mondjuk logikus. Egy ilyen menet utan meg kellene merni a homersekletet.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3246 Dátum:
2008.12.08 hétfő, 08:33:34 »
Idézetet írta: Angel - 2008.12.08 hétfő, 00:32:15
Fog még lejjebb menni. Az enyém is határozottan többet evett bejáratás alatt.
Ez a koromhergelő móka is lehet, hogy később másképpen fog alakulni (ritkábban csinálja).
Inkabb surubben, ahogy kezd eltomodni a szuro.
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3247 Dátum:
2008.12.08 hétfő, 12:33:46 »
Idézetet írta: zacci - 2008.12.08 hétfő, 08:33:34
Inkabb surubben, ahogy kezd eltomodni a szuro.
Ha a bejáratás után csökken a fogyi, a kevesebb fogyi kevesebb kormot eredményez (ugye az ecu kompenzál, de ez nem lineáris, hanem akár négyzetes emelkedést produkál), míg a hőmérséklet ugyanakkora.
Szerintem ritkább lesz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3248 Dátum:
2008.12.08 hétfő, 12:58:32 »
Idézetet írta: SzJani - 2008.12.07 vasárnap, 21:48:59
...
Most így a bejáratás elején még csak olyan 930 km-re kalkulál egy tanknyi gázolajat.
...
Jóneked... nekem nem megy el 900-at. Még...
(fele város fele pálya)
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3249 Dátum:
2008.12.08 hétfő, 13:00:03 »
Idézetet írta: englishman - 2008.12.08 hétfő, 12:58:32
Jóneked... nekem nem megy el 900-at. Még...
(fele város fele pálya)
jo hat a fedcomp is tevedhet nah
Naplózva
blah blah blah
Oldalak:
1
...
58
59
60
61
62
63
64
[
65
]
66
67
68
69
70
71
72
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ