Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:35:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11987561 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
lkokavecz
Vendég
« Új hozzászólás #3350 Dátum: 2008.12.22 hétfő, 20:59:23 »

Kedves Mondeósok!

Van-e valakinek tapasztalata MKIV-be utólagosan beszerelt tolatóradarokkal kapcsolatban?
Csak hátra kellene egy 4 szenzoros feshető típus.
Konkrétan a Rhino TR4-D22-ről van-e információja valakinek, használ-e ilyet valaki?

Üdv,
Laci
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3351 Dátum: 2008.12.22 hétfő, 21:26:35 »

Hello,

valaki tudja hogyan lehet Mondeo IV-nél beprogramozni, hogy elindulásnál automatikusan zárja az ajtókat?
Ami a "Programozások" link alatt van leírás a site-on az nekem nem működik.  Sad (A III-asnál működött, de az újjal meg már nem.)
Valami ötlet esetleg?  help

Ezt a funkciót az MK4-nél állítólag csak a szervízben tudják bekapcsolni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3352 Dátum: 2008.12.22 hétfő, 21:30:07 »

Több hírem is van. Smiley

Először is, mivel vszínűleg már nem leszek a gép előtt az ünnepek alatt, ezért most kívánok mindenkinek
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet!

Wink

Más.

Megvolt a 2500-as szervíz az autón. A legjobb hír, hogy megtaláltá(u)k a rezonancia zaj forrást.
Annak ellenére, hogy kifejezetten a bal oldali A oszlop tövétől jött eddig a hang, a forrás az a baloldali fényszóró melletti összekötő műanyag cső volt, ami az autó elején lévő "szívónyílást" köti össze a légszűrőházzal.
Ez nem volt bepattintva rendesen a helyére, s ezért rezonált.
De furcsa, hogy az ott volt elöl, s teljesen máshol hallatszott.  wow1
Remélem többet nem jön elő hasonló.
Szóval: az autóval most rendben van minden; olyan állapotban van, s úgy viselkedik, ahogyan el is várom: szóval "megáldom"  angel (by uristen@menny.hu) Smiley ha vki még nem látta volna, kötelező "mű").
A rezonanciaforrásról és a szervizről is raktam fel képeket: 2008-12-22.

Furcsa volt, mert még előtte egy pár nappal nézegettem a bal oldali A oszlop tövét, s kis vizsgálatra is hamar szét lehetett ott szedni mindent.  wow1
Próbaként betettem 1-2 vékony szivacsdarabot, de azoktól nem szűnt meg a hang, viszont néha változott... Szummázva, szerencse, hogy meglett...
Erről a részről is tettem fel fotókat: 2008-12-18.

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3353 Dátum: 2008.12.22 hétfő, 21:31:35 »

szedtél már szét mondeo 4 közepet?


Ma cserélődott a műszerfal középkonzolom, mert szegény karcos volt, s most már láttam a középkonzol teljes kiszerelési folyamatát.
Szóval itt a teljes lista:

- sebváltószoknya keretet kipattintani felfelé,
- a szoknyát a kerettel a váltóra húzni,
- a dupla pohártartó felső részét kipattintani felfelé,
- ezután ugyanezen panel sebváltó melletti részét kipattintani hátra-felfelé,
- ezt a panelt hátrahúzni,
- ezután láthatóvá válik a középkonzolt alul fogó 2 csavar (asszem torx) a hamutálca 2 felső sarkánál, ezeket kicsavarni,

- a középkonzolon lévő két db háromszöget (a bal oldaliba az indítógomb van, ha van) ki kell pattintani, úgy, hogy a háromszögek belső (a rádió felé eső) szélénél be kell dugni középen egy vékony műanyag lapkát, s akkor kibillen a 2 háromszög (ezeket is lefotóztam),
- ezek alatt található 2x2 csavar, ezeket ki kell csavarni, s már fel is szabadult a középkonzol,
- a felső gombok csatlakozói benyomós-kihúzósak, a klímapanel csatlakozója kihajtós-kihúzós,

Képeket raktam fel a 2008-12-22-es mappába.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #3354 Dátum: 2008.12.23 kedd, 15:47:05 »

Egy újabb teszt: http://totalcar.hu/tesztek/mondeo22tdci!2
Írtak jót és nem olyan jót is!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
joker
Vendég
« Új hozzászólás #3355 Dátum: 2008.12.27 szombat, 07:35:26 »

Valakinek írta már ki az autó leállítás után a convers+ kijelzőn az alábbi szöveget "interior scan deactivated? press ok".
eddig még nem írt ki semmit. Előtte meg lett hajtva meg volt egy kis vészfékezés elképzelhető, hogy emiatt írja ki?
Továbbá továbbra is keresem, hogy a biztonsági öv figyelmeztetést, hogy lehet kikapcsolni.
És még 1 kérdés. Akinek gyári gps-e van működik az országban, mert nekem a magyarország térképet látja, de nincs gps vétel. Előtte szélvédő csere volt benne elképzelhető, hogy valamit nem úgy raktak össze ahogy kell?

Köszi
Naplózva
kr
Vendég
« Új hozzászólás #3356 Dátum: 2008.12.27 szombat, 14:41:23 »

Sziasztok,
kombi mondeóm hátsó ülésén ülő fiamat időnként jó lenne szemmel tartanom. a visszapillantó tükör mellett van egy szemüvegtároló rekesz, amit vszleg sosem fogok szemüveg tárolására használni. létezik olyan geyerkfigyelő tükör amit ide be lehet tenni a szemüvegtároló helyére?
kösz
K.
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #3357 Dátum: 2008.12.27 szombat, 18:29:13 »

Egy újabb teszt: http://totalcar.hu/tesztek/mondeo22tdci!2
Írtak jót és nem olyan jót is!

Ez valóban igy van?

A 2.2 TDCi-ről írták:

Tudják, a modern 1,8-assal és a 2,0-sal szemben ez egy régi blokk, rajta egy csomó új csingilingivel.
A motor ugyanis egy légkalapács. Nincs benne semmi finomság, s ez a Titanium kivitel úrias enteriőrjében még jobban feltűnik. Nem okvetlenül a hangjáról és a vibrációiról beszélek, bár azok is olyanok, mintha valami régi, reptéri Transitot szivacsba tekertek volna, majd elrejtették volna az utastérben. De a zajcsillapítás nem rossz, a hangélmény egyáltalán nem intenzív, csak nem felemelő. Inkább a karakterisztika zavaró. Húzatni például nemhogy nem érdemes, de nem is lehet, mert valahol háromezres fordulat táján fogyni kezd a motor lelkesedése, 3500-nál érezhetően letérdel, négyezerbe forgatni pedig olyan, mint Stahl Juditot beállítani egy hollókői csikótűzhely mellé, hogy ott főzzön a tévének. Nem kéne.

De könyörgök, ha már mindenképpen dízelt akar, lépjen eggyel lejjebb, az a 2.0 TDCi csodás darab.


Ez valóban így van, finomabb lehet a 2.0?
Vagy csak süket szövegről van szó!?

Mert az igaz, hogy az MKIII-nál a 2.2 TDCi minden esetben pozitívabb kritikát, vélemény kapott, mint a 2.0.
Az MKIV-nél ez nem igy lehet?
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #3358 Dátum: 2008.12.27 szombat, 18:37:05 »

Ha ez igy van, akkor tényleg durva!!!

http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=89995
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3359 Dátum: 2008.12.27 szombat, 18:45:18 »

Ez nem biztos hogy mérvadó!
A 4es kb 500kg al nehezebb mint az mk3-as.A 2,5öse valszeg 3as volt.Én nem hasonlítgatnám.Az,hogy a moci megnyekkent,hát........Jó lenne tudni a végeredményt is,hogy mi,vagy mitől adta meg magát.Az sem biztos,hogy szerencsés egy bejáratós mocit 4500ig kipörgetni,legalább is hosszútávra gondolva. szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #3360 Dátum: 2008.12.27 szombat, 19:47:52 »

Sziasztok,
kombi mondeóm hátsó ülésén ülő fiamat időnként jó lenne szemmel tartanom. a visszapillantó tükör mellett van egy szemüvegtároló rekesz, amit vszleg sosem fogok szemüveg tárolására használni. létezik olyan geyerkfigyelő tükör amit ide be lehet tenni a szemüvegtároló helyére?
kösz
K.

Focus c-max-ba láttam ilyet. Viszont nem tudom, hogy csereszabatos-e a mondival.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3361 Dátum: 2008.12.27 szombat, 21:54:22 »

Tapasztaltam ma egy furcsa dolgot.
Vidéken vagyunk, napközben olyan -2 fok körül volt a hőmérséklet.
A kocsiban a fűtés 24 fokra volt beállítva.
Reggel érkeztünk, akkor még nem volt semmi. Aztán du. mentünk 1-2 helyre, de csak rövid távokat, a motornak nem nagyon volt ideje bemelegedni.
Az egyik helyre érkezéskor azt tapasztaltam, hogy leállítottam az autót és a hűtőventillátor tovább forgott, csinálta ezt vagy 2-3 percig, aztán elhallgatott.
Mikor visszajöttünk az eredeti érkezési helyre (szintén rövid táv volt) a leállítás után megint ezt csinálta. Most viszont hallgatóztam is. A szélvédő aljánál lehetett hallani, mint ha ment volna a fűtés is a kocsiban. Pedig le volt véve a gyújtás, a kocsi beriasztva.
Aztán beleültem, a hűtőventillátor még mindig ment.
Vártam, hogy megálljon.
Meg is állt kb. 1 perc múlva, s ekkor hallottam bent az utastérben, hogy a digitklíma mozgatja a "mozgatnivalóit" a műszerfal mögött.
(A régi fókámnál is néha lehetett tapasztalni, hogy leállítás után még hallani lehetett, hogy a klíma bazergál valamiket. Gondolom ezek a légterelő szervomotorok, stb. lehetnek.)
Ez vajon mi lehet???
Eléggé furcsa volt, hogy a kocsit már leállítottam, a hűtőventillátor meg még "üvöltött".
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3362 Dátum: 2008.12.27 szombat, 22:03:46 »

Ez valóban igy van?

A 2.2 TDCi-ről írták:

Tudják, a modern 1,8-assal és a 2,0-sal szemben ez egy régi blokk, rajta egy csomó új csingilingivel.
A motor ugyanis egy légkalapács. Nincs benne semmi finomság, s ez a Titanium kivitel úrias enteriőrjében még jobban feltűnik. Nem okvetlenül a hangjáról és a vibrációiról beszélek, bár azok is olyanok, mintha valami régi, reptéri Transitot szivacsba tekertek volna, majd elrejtették volna az utastérben. De a zajcsillapítás nem rossz, a hangélmény egyáltalán nem intenzív, csak nem felemelő. Inkább a karakterisztika zavaró. Húzatni például nemhogy nem érdemes, de nem is lehet, mert valahol háromezres fordulat táján fogyni kezd a motor lelkesedése, 3500-nál érezhetően letérdel, négyezerbe forgatni pedig olyan, mint Stahl Juditot beállítani egy hollókői csikótűzhely mellé, hogy ott főzzön a tévének. Nem kéne.

De könyörgök, ha már mindenképpen dízelt akar, lépjen eggyel lejjebb, az a 2.0 TDCi csodás darab.


Ez valóban így van, finomabb lehet a 2.0?
Vagy csak süket szövegről van szó!?

Mert az igaz, hogy az MKIII-nál a 2.2 TDCi minden esetben pozitívabb kritikát, vélemény kapott, mint a 2.0.
Az MKIV-nél ez nem igy lehet?

Azért ha megnézed szintén a totalcaron a gyűlöletlevelekkről szóló cikket, látni, hogy Csikós kollégát gyűlölgetik sokan, aki ezt a cikket is írta.
Én eddig maximálisan elégedett vagyok a 2,2-essel, bár bejáratós még, nem nagyon hajtom 3000rpm felé, de egyszer beleszaladtam kb 3.ban a 3500-ba és akkor éreztem, hogy még jobban törik az ülés... Wink
Inkább az angol honlapot és az egyéb 2,2-es magyar teszteket érdemes olvasni (S-Max, Galaxy).
Illetve lesz hamarosan egy újabb cikk is valamelyik autós honlapon a 2,2-es mondiról: ígérte egy újságíró, mikor jeleztem neki emailben, hogy javítani kellene a cikkben megjelent infóját, miszerint a 2,2-es új TDCi Ford motor az nem 2, hanem csak 1 turbós.


Ja, és én is és az Asszonyka is tudunk vele "normálisan" is menni. (Van fokozat a semmit nem csinálok és a kitöröm a nyakad között.)
Aki ért hozzá, az a 2,2-est is jobbnak véli a 2,0-nál.
Nincs turbólyuk, alul is jobban húz. Városban talán egy picit többet fogyaszt.
Turbo talán picit hangosabb.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3363 Dátum: 2008.12.27 szombat, 22:04:41 »


Erre pedig nem mondok semmi.
Aki az új autját 4500ba forgatja, az így jár.
Egy mai modern 175/400ra felhúzott 2,2-es dízel az eléggé kényes, vigyázni kell rá.
Erre a népítéletre nem érdemes semmit alapozni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #3364 Dátum: 2008.12.27 szombat, 23:17:09 »

Eléggé furcsa volt, hogy a kocsit már leállítottam, a hűtőventillátor meg még "üvöltött".


Lehet, hogy ez a Mondeo-nál szokatlan - az enyém sem csinál ilyet - de nem példanélküli... a Cordobám rendszeresen hűtötte magát leállítás után is.
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3365 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 15:52:59 »

Erre pedig nem mondok semmi.
Aki az új autját 4500ba forgatja, az így jár.
Egy mai modern 175/400ra felhúzott 2,2-es dízel az eléggé kényes, vigyázni kell rá.
Erre a népítéletre nem érdemes semmit alapozni.


Most nem azert de ennek mi koze a 4500as fordulathoz ?

"Először csak az elektronika bolondult meg, gázadás után (bár én már fékeztem volna) ő folyamatosan nyomta a gázt, még a piros fordulatszám fölé is, majd leállt a motor és "Engine failure" felirat jelent meg"

Ebbol nekem nagyon ugy tunik, hogy a nem a 4500as rpm keszitette ki.
Es miert nem erdemes a nepiteletre alapozni ? Azert mert rosszat irtak ? Pfff, ez eleg gaz, nem gondolod ?
Sok igazsagot irnak a nepiteletben negativ es pozitiv vonatkozasban egyarant.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3366 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 15:58:19 »

Azért ha megnézed szintén a totalcaron a gyűlöletlevelekkről szóló cikket, látni, hogy Csikós kollégát gyűlölgetik sokan, aki ezt a cikket is írta.
Én eddig maximálisan elégedett vagyok a 2,2-essel, bár bejáratós még, nem nagyon hajtom 3000rpm felé, de egyszer beleszaladtam kb 3.ban a 3500-ba és akkor éreztem, hogy még jobban törik az ülés... Wink
Inkább az angol honlapot és az egyéb 2,2-es magyar teszteket érdemes olvasni (S-Max, Galaxy).

Sejtem, ott csak csupa jokat irnak rola (sponzored by ford)  eplus2 Es miert S-Max-rol meg Galaxyrol ?
Válasz
Illetve lesz hamarosan egy újabb cikk is valamelyik autós honlapon a 2,2-es mondiról: ígérte egy újságíró, mikor jeleztem neki emailben, hogy javítani kellene a cikkben megjelent infóját, miszerint a 2,2-es új TDCi Ford motor az nem 2, hanem csak 1 turbós.
LOL  vigyor3 Szal olyan cikkeket kene olvasni, ahol az ujsagironak fogalma sincs arrol hany turbo van a gepben ? Biztos nem fizetett hirdetesrol van szo  eplus2



Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3367 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 16:03:10 »

Tapasztaltam ma egy furcsa dolgot.
Vidéken vagyunk, napközben olyan -2 fok körül volt a hőmérséklet.
A kocsiban a fűtés 24 fokra volt beállítva.
Reggel érkeztünk, akkor még nem volt semmi. Aztán du. mentünk 1-2 helyre, de csak rövid távokat, a motornak nem nagyon volt ideje bemelegedni.
Az egyik helyre érkezéskor azt tapasztaltam, hogy leállítottam az autót és a hűtőventillátor tovább forgott, csinálta ezt vagy 2-3 percig, aztán elhallgatott.
Mikor visszajöttünk az eredeti érkezési helyre (szintén rövid táv volt) a leállítás után megint ezt csinálta. Most viszont hallgatóztam is. A szélvédő aljánál lehetett hallani, mint ha ment volna a fűtés is a kocsiban. Pedig le volt véve a gyújtás, a kocsi beriasztva.
Aztán beleültem, a hűtőventillátor még mindig ment.
Vártam, hogy megálljon.
Meg is állt kb. 1 perc múlva, s ekkor hallottam bent az utastérben, hogy a digitklíma mozgatja a "mozgatnivalóit" a műszerfal mögött.
(A régi fókámnál is néha lehetett tapasztalni, hogy leállítás után még hallani lehetett, hogy a klíma bazergál valamiket. Gondolom ezek a légterelő szervomotorok, stb. lehetnek.)
Ez vajon mi lehet???
Eléggé furcsa volt, hogy a kocsit már leállítottam, a hűtőventillátor meg még "üvöltött".


Lehet hibas a hofokjelado es ugy erzekelte, hogy melege van. Nem lenne logikus -2fokban normal hutoviz mellett leallitas utan meg 2 percig hutenie. Szeerintem ez nem tesz jot a mocinak. Lehuti a hutoben levo vizet es mikor beinditod a gepet bejut a fagyos viz a meg forro mociba. Ez eleg nagy hoterhelest jelenthet. 2 percig -2fokos levegot fujni a hutore az szerintem elegendo arra, hogy total lehutse a radiatorban levo vizet. Szerintem kerdezd meg egy szerelot errol. Egyaltalan nem logikus amit a gep csinalt. +40fokban nyaron ertheto, de -2fokban...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3368 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 16:07:18 »

Ez nem biztos hogy mérvadó!
A 4es kb 500kg al nehezebb mint az mk3-as.A 2,5öse valszeg 3as volt.Én nem hasonlítgatnám.Az,hogy a moci megnyekkent,hát........Jó lenne tudni a végeredményt is,hogy mi,vagy mitől adta meg magát.Az sem biztos,hogy szerencsés egy bejáratós mocit 4500ig kipörgetni,legalább is hosszútávra gondolva. szomoru1

Azt nem irta, hogy folymaatosan 4500on porgette. Mint irta, addig huzott csak...Akkor miert porgetne azon a fordulatszamon ? Ha meg nem bir a moci 1-2 ilyen 4500ast akkor ij. Minek van addig skalazva ?
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3369 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 16:26:22 »

Azt nem irta, hogy folymaatosan 4500on porgette. Mint irta, addig huzott csak...Akkor miert porgetne azon a fordulatszamon ? Ha meg nem bir a moci 1-2 ilyen 4500ast akkor ij. Minek van addig skalazva ?
Rákaptál a témára mint tyúk a forró tak.....ra!Most aztán hízik a májad,ugye? eplus2
Azt írtam:"Ez nem biztos hogy mérvadó!" nemtudom
Képzeld,hogy veszel egy zsír új gépet,még be sem járattad és már bepörgeted a pirosba.A bácsi előtte egy v6 benyást hajszolt,ahhoz mérten tépte a gépet:
"Korábban is Mondeom volt, 2.5 V6 benzines. Az papíron csak 170 lóerő volt (az új meg 175), de sokkal dinamikusabban mozgatta az autót, mint ez a dízel erőforrás. Lehet, hogy a nagyobb súly miatt, d a mostani igazából csak 3.500-tól kezd el húzni (de akkor nagyon), viszont 4.500-nál véget is ér a vágta, és lehet váltani! Ennél azért többet vártam volna (dízeles rugalmasság)"
Egy biztos.Elromlott.
De egészen az sem tiszta,hogy miért is kell motort cserélni.Lehet , hogy fogtak egy orbitális "madarat":
"Hát nem oldódtak meg, másnap az M3-ason először elment a turbó, majd elkezdett csörögni-csattogni az autó, majd végleg kilehelte a lelkét. Azóta eltelt öt hét, és talán jövő héten belekerül az új motor. Hát ez nem villámgyors!!!?"

Az lenne a jó ha a bácsi a javítás után pontosan letudná írni,hogy mi történt,mi ment tönkre,és mit cseréltek.Aztán lehetne megalapozott véleményt írni róla....... ***
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.28 vasárnap, 18:35:18 írta Scratch » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3370 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 16:35:35 »

Sok igazsagot irnak a nepiteletben negativ es pozitiv vonatkozasban egyarant.

Meg sok marhaságot is. Mindkét irányba.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3371 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 16:56:42 »

Rákaptál a témára mint tyúk a forró tak.....ra!Most aztán hízik a májad,ugye? eplus2
Képzeld,hogy veszel egy zsír új gépet,még be sem járattad és már bepörgeted a pirosba.A bácsi előtte egy v6 benyást hajszolt,ahhoz mérten tépte a gépet:...

nem vok en tyuuuk. A majam meg koszi jol van  vigyor3
Nos, a bacsi 4500ig porgette. Az meg nem a piros. Az elektronika porgette a pirosba es azon is tul. Asszem ez eleg vilagosan kiderul a szovegbol.
A baja meg azzal van,hogy mig a benyas folyamatosan huzott, addig a dizli csak szuk fordulatszam tartomanyban. Ez a baja a mukinak, nem mas. Ezis eleg vilagos, csak meg nem tudatosult benne, hogy ez ilyen. turbos. alatta, felette agyhalott.
Nincs nekem ezzel semmi bajom, csak egybol megy a "user error" duma meg a nem mervado, ez nem is ugy van szoveg.
Válasz
De egészen az sem tiszta,hogy miért is kell motort cserélni.Lehet , hogy fogtak egy orbitális "madarat":
Lehet. De azis lehet, hogy nem. Mondjuk az mar tuti nem tesz jot a mocinak, ha piroson tul porgeti az elektronyika.
Válasz
Az lenne a jó ha a bácsi a javítás után pontosan letudná írni,hogy mi történt
Egyszer mar leirta. Ott van a szovegeben. Mit nem lehet ezen erteni ? Magatol gazt adott az elektronika es kiporgette a piroson tul is.
Válasz
,mi ment tönkre,
motor
Válasz
és mit cseréltek.
motort
Válasz
Aztán lehetne megalapozott véleményt írni róla.......
Minek ?
***
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.28 vasárnap, 18:44:20 írta Scratch » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3372 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 16:57:33 »

Meg sok marhaságot is. Mindkét irányba.

pontosan. Pl. nem teccika kozepkonzol szine meg ehhez hasonlok...Mintha vakon vette volna az autot. Eleg konnyu kiszurni a lamereket.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3373 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 17:04:13 »

Nem valakinek konkrétan, hanem általában.
Az egyik az a népítélet: A 170 lovas V6-os sokkal dinamikusabb? Ne vicceljünk már. Ő is beleesett az érzéki csalódásba. Sokan mondták azt, hogy a III 2.0-ás jobban megy, mint a IV 2.0-ás dizil. Hát nem így van. A 3 9.8 alatt, a 4 9,5 alatt ér 100-ra.
Arról van szó, hogy a 4-esnek sokkal halkabb az utastere, jobban kiszűrték az úthibákat, zajokat, és egész egyszerűen nincs meg az a sebességérzete az embernek. Azt hiszed, 100-zal mész (a 3-ban ennyinek tűnik), holott valójában mondjuk 130-cal. A rugalmassági adatok 50-100:

MK3 1,8i 110 15,0s
MK3 2,0i 145 12,5s
MK3 2,5i 170 10,9s
MK3 2,0d 130 8,7s
Ezek 5 sebességes váltóval

MK4 2,0i 145 12,7s
MK4 2,5t 220 7,9s
MK4 2,0d 140 8,7s
MK4 2,2d 175 6,9s

Szóval, a 2,2 nagyságrendekkel jobb rugalmassággal rendelkezik, mint a 2,5 V6.
De hát valahol ő is észrevette:
Azért ne csak rosszat írjak, a menetkomfort és csendesség terén óriásit fejlődött az új Mondeo. Minden úthibán nagyvonalúan lép át, és sokkal csendesebb lett, mint elődje.

Viszont, ha a motor tönkrement, az nem jó. Gondolom, garanciában cserélik, mert nem mérgesen írt, és valami baj csak történt, ha a szervíz rábólintott a cserére.
Nem hiszem, hogy attól ment volna tönkre, hogy felszaladt 4500-ig.
Az tény, hogy a csávó nem volt egy túl ügyes fickó, hiszen ha az autóban csak 5600 km volt, én nem nagyon pörgetném még 3000 fölé, ő meg szinte csak ott használta. De ettől még nem megy tönkre, csak nem egy nagy ötlet. De a júzer tönkre tud tenni bármilyen motort. Elég néhányszor hidegen jól meghajtani, a turbót melegen leállítani, és így tovább. Tehát tönkre lehet tenni, de ahhoz eléggé kell igyekezni.
Szerintem se kelljen az autóban motort cserélni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3374 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 17:12:05 »

nem vok en tyuuuk. A majam meg koszi jol van  vigyor3
Nos, a bacsi 4500ig porgette. Az meg nem a piros. Az elektronika porgette a pirosba es azon is tul. Asszem ez eleg vilagosan kiderul a szovegbol.
 
eplus2 eplus2 eplus2
Nos a bácsi 4500ig pörgette!Láttál te mán dizil verdát?Szerinted,hol kezdődik a piros? wow1
És a végén sem az elektronika pörgette túl a mocit,ezt írta:
"Hát nem oldódtak meg, másnap az M3-ason először elment a turbó, majd elkezdett csörögni-csattogni az autó, majd végleg kilehelte a lelkét. Azóta eltelt öt hét, és talán jövő héten belekerül az új motor.
Bíriom a listázott válaszaid..... hehe hehe olyan hangulatfokozó... falbav
 wave Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3375 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 17:16:18 »

eplus2 eplus2 eplus2
Nos a bácsi 4500ig pörgette!Láttál te mán dizil verdát?Szerinted,hol kezdődik a piros? wow1
És a végén sem az elektronika pörgette túl a mocit,ezt írta:
"Hát nem oldódtak meg, másnap az M3-ason először elment a turbó, majd elkezdett csörögni-csattogni az autó, majd végleg kilehelte a lelkét. Azóta eltelt öt hét, és talán jövő héten belekerül az új motor.
Bíriom a listázott válaszaid..... hehe hehe olyan hangulatfokozó... falbav
 wave Wink

Pedig így volt.
Először csak az elektronika bolondult meg, gázadás után (bár én már fékeztem volna) ő folyamatosan nyomta a gázt, még a piros fordulatszám fölé is, majd leállt a motor és "Engine failure" felirat jelent meg a fedélzeti számítógép kijelzőjén.

(A kedvedért használtam az aláhúzós dolgot).  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3376 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 17:19:19 »

Nem valakinek konkrétan, hanem általában.

Szóval, a 2,2 nagyságrendekkel jobb rugalmassággal rendelkezik, mint a 2,5 V6.
De hát valahol ő is észrevette:
Azért ne csak rosszat írjak, a menetkomfort és csendesség terén óriásit fejlődött az új Mondeo. Minden úthibán nagyvonalúan lép át, és sokkal csendesebb lett, mint elődje.
Szerintem inkabb azzal lehet baja, amit elozoleg is irtam. Benyas folyamatosan huz, a dizli meg egy szukebb ford. tartomanyban. Ezt le is irta a user. Hogy ha megy akkor nagyon. A nagysagrendekkel picit eros tulzas  vigyor3

Válasz
Nem hiszem, hogy attól ment volna tönkre, hogy felszaladt 4500-ig.
Valceg az elektronyika nyirta ki a mocit.
Válasz
Az tény, hogy a csávó nem volt egy túl ügyes fickó, hiszen ha az autóban csak 5600 km volt, én nem nagyon pörgetném még 3000 fölé, ő meg szinte csak ott használta. De ettől még nem megy tönkre, csak nem egy nagy ötlet.
Figy a gyar eldontotte, hogy mondjuk 5000-nel kezdodik a piros. A user meg nyilvanvaloan ezt hasznalta ki. Ha 5000nel mar nincs ereje, nyilvan nem porgeti tovabb, hanem elvalt mint ahogy ezt irta is. Szal O az a tipikus user aki vesz egy autot, es hasznalja. Ha azt irjak, a szamlapra, hogy 8000ig porgetheti, akkor lelke rajta, addig fogja porgetni. Elvegre addig szabad. Szal ha azt nezzuk a user teljesen uzemszeruen hasznalta az otot. Es azt a ford is nagyon jol tudja, hogy sokan nem fogjak babusgatni a motort, hanem hasznaljak. Ezt ki kell birnia a mocinak. Max. 400e km helyett 350e-nel kell majd generaloztatni. De az mar valceg sem a usert sem pedig a gyartot nem erdekli.
Válasz
De a júzer tönkre tud tenni bármilyen motort. Elég néhányszor hidegen jól meghajtani, a turbót melegen leállítani, és így tovább. Tehát tönkre lehet tenni, de ahhoz eléggé kell igyekezni.
Hidd el nagyon kevesen jaratjak a mocit megallas utan, csak hogy lehulljon a turbo.
Válasz
Szerintem se kelljen az autóban motort cserélni.
Van ennek jo oldala is. Legalabb kap egy uj mocit. Es inkabb jojjon ki a rakfene a gari ido alatt mint utana. Mondjuk az idealis az lett volna, ha kb. 3.5eves koraban nyekken meg, amikor mar van benne vagy 100e km, es akkor gariban kap egy uj mocit.  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3377 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 17:20:33 »

Pedig így volt.
Először csak az elektronika bolondult meg, gázadás után (bár én már fékeztem volna) ő folyamatosan nyomta a gázt, még a piros fordulatszám fölé is, majd leállt a motor és "Engine failure" felirat jelent meg a fedélzeti számítógép kijelzőjén.

(A kedvedért használtam az aláhúzós dolgot).  vigyor3
Olvasd el mégegyszer figyelmesen:

Hát egyelőre ennyi tapasztalatom van csak, mert immár öt hete szervízben van az autó, mivel motort kellett benne cserélni!!! Először csak az elektronika bolondult meg, gázadás után (bár én már fékeztem volna) ő folyamatosan nyomta a gázt, még a piros fordulatszám fölé is, majd leállt a motor és "Engine failure" felirat jelent meg a fedélzeti számítógép kijelzőjén. Kikapcs-bekapcs után probléma nélkül indult újra az autó, és mentem tovább. Ezt eljátszotta még vagy ötször, úgyhogy bevittem a szervízbe, hol szofvert frissítettek rajta. Ha nem szűnik meg a hiba, akkor újra frissítünk, néha attól is megoldódnak a problémák!" - mondták a szervízben!???

Ezután:

Hát nem oldódtak meg, másnap az M3-ason először elment a turbó, majd elkezdett csörögni-csattogni az autó, majd végleg kilehelte a lelkét. Azóta eltelt öt hét, és talán jövő héten belekerül az új motor. Hát ez nem villámgyors!!!?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3378 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 17:22:09 »

eplus2 eplus2 eplus2
Nos a bácsi 4500ig pörgette!Láttál te mán dizil verdát?Szerinted,hol kezdődik a piros? wow1
És a végén sem az elektronika pörgette túl a mocit,ezt írta:
"Hát nem oldódtak meg, másnap az M3-ason először elment a turbó, majd elkezdett csörögni-csattogni az autó, majd végleg kilehelte a lelkét. Azóta eltelt öt hét, és talán jövő héten belekerül az új motor.
Bíriom a listázott válaszaid..... hehe hehe olyan hangulatfokozó... falbav
 wave Wink

Teh ,olvasd man el meg 1-2-3-4-5x a user irasat, hogy tiszta legyen a kep  vigyor3 wave Es nezd meg hol kezdodik a piros. 5000-nel ? Es miert ne huzathatna pirosig ? Gyarto szerint is szabad. Akko meg ?
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3379 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 17:22:46 »

A baja meg azzal van,hogy mig a benyas folyamatosan huzott, addig a dizli csak szuk fordulatszam tartomanyban. Ez a baja a mukinak, nem mas. Ezis eleg vilagos, csak meg nem tudatosult benne, hogy ez ilyen. turbos. alatta, felette agyhalott.

Na, ezzel nem értek egyet. A dizil hasznos fordulatszám-tartománya 1700-4200 (a nyomatékgörbéket nézve).
A V6 kb 2500-6000-ig. Ami azt jelenti, mindkettőnél a szorzó kb 2,4, azaz kb 50-120-ra tud felgyorsulni.
Tehát nem szűk a ford. tartomány.
Az viszont igaz, hogy a turbósnál van egy hirtelen ugrás, amikor elkezd tölteni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3380 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 17:24:11 »

Olvasd el mégegyszer figyelmesen:

Hát egyelőre ennyi tapasztalatom van csak, mert immár öt hete szervízben van az autó, mivel motort kellett benne cserélni!!! Először csak az elektronika bolondult meg, gázadás után (bár én már fékeztem volna) ő folyamatosan nyomta a gázt, még a piros fordulatszám fölé is, majd leállt a motor és "Engine failure" felirat jelent meg a fedélzeti számítógép kijelzőjén. Kikapcs-bekapcs után probléma nélkül indult újra az autó, és mentem tovább. Ezt eljátszotta még vagy ötször, úgyhogy bevittem a szervízbe, hol szofvert frissítettek rajta. Ha nem szűnik meg a hiba, akkor újra frissítünk, néha attól is megoldódnak a problémák!" - mondták a szervízben!???

Ezután:

Hát nem oldódtak meg, másnap az M3-ason először elment a turbó, majd elkezdett csörögni-csattogni az autó, majd végleg kilehelte a lelkét. Azóta eltelt öt hét, és talán jövő héten belekerül az új motor. Hát ez nem villámgyors!!!?

Miert kell ismetelgetni a user beirasat ? Baja volt a gepnek, bevitte szervizbe, majd elhajtottak, oszt utana kinyiffant a gep. Most komoyan ezt olyan nehez felfogni ?  fejvakaras
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.28 vasárnap, 17:29:31 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3381 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 17:24:54 »

Legalabb kap egy uj mocit. Es inkabb jojjon ki a rakfene a gari ido alatt mint utana.

Hát nem tudom. Mi haszna, ha 5e-nél cserélnek motort? Hiszen, az még új...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3382 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 17:26:09 »

Srácok! Ne hergeljük egymást.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3383 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 17:27:44 »

Teh ,olvasd man el meg 1-2-3-4-5x a user irasat, hogy tiszta legyen a kep  vigyor3 wave Es nezd meg hol kezdodik a piros. 5000-nel ? Es miert ne huzathatna pirosig ? Gyarto szerint is szabad. Akko meg ?
Te! egy cikkről beszélünk? eplus2
Én ezt olvastam:
http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=89995
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3384 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 17:28:54 »

Na, ezzel nem értek egyet. A dizil hasznos fordulatszám-tartománya 1700-4200 (a nyomatékgörbéket nézve).
A V6 kb 2500-6000-ig. Ami azt jelenti, mindkettőnél a szorzó kb 2,4, azaz kb 50-120-ra tud felgyorsulni.
Tehát nem szűk a ford. tartomány.
Az viszont igaz, hogy a turbósnál van egy hirtelen ugrás, amikor elkezd tölteni.

Nem erted a usert. A benyas folyamatosan huz, mert nincs benne turbo. Erre jo pelda mikor tdcis kollegat vittem egyszer a mondimmal. Kerte, hogy picit kuldjem meg...Ahogy gyorsultunk eccercsak megszolalt. Tyuuu es meg mindig huz es meg mindig, ugy hogy nem valtottam el. A dilzinek tenyleg szuk a hasznos tartomanya. Oda oszpontosul minden ereje. Ez az amit kifgoasol a user. Gondolom meg nem vezetett turbos autot es ez szokatlan neki.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3385 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 17:29:11 »

Hát nem tudom. Mi haszna, ha 5e-nél cserélnek motort? Hiszen, az még új...

hat ugy nem sok.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3386 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 17:31:17 »

Te! egy cikkről beszélünk? eplus2
Én ezt olvastam:
http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=89995

Akko lecci ertelmezd a sajat szavaiddal a user beirasat. Mert valamit nagyon beneztel. Valceg nem ertettel meg egy mondatot.  wave
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3387 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 17:33:20 »

Miert kell ismetelgetni a user beirasat ? Baja volt a gepnek, bevitte szervizbe, majd elhajtottak, oszt utana kinyiffant a gep. Most komoyan ezt olyan nehez felfogni ?  fejvakaras
Ezt  angel nek címeztem!
Nem hajtották el,dobtak rá egy sw frissítést.Majd utána elég zavaros,hogy hogy is állt meg:csörgött csattogott,turbó megállt,végleg kilehelte a lelkét
Én nem hiszem,hogy rosszul értelmezem.Viszont rád már rádférne egy fekete,le vagy lassulva wave! eplus2 iszol te rendesen? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3388 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 17:40:40 »

Ezt  angel nek címeztem!
Nem hajtották el,dobtak rá egy sw frissítést.Majd utána elég zavaros,hogy hogy is állt meg:csörgött csattogott,turbó megállt,végleg kilehelte a lelkét
Én nem hiszem,hogy rosszul értelmezem.Viszont rád már rádférne egy fekete,le vagy lassulva wave! eplus2 iszol te rendesen? Roll Eyes

Jo en ezt feladom, mert nincs kedvem ertelmezo keziszotarat jaccani  vigyor3
Mi abban a zavaros, hogy csorgott a moci majd elpusztult ?
Mit vartal egy felhasznalotol ? Hogy leirja, mellik fotengely csapagy mekkora fordulaton adta meg magat ? Vagy hogy a turbo eppen mekkora toltesen mekkora ford. szamon lehelte ki a lelket ?  falbav
Csetteget, csattogott majd leallt. Ennyi. Nem ert hozza, nem autoszerelo. Nem is kell hozza ertenie. Nem erdekli. O csak hasznalja a gepet. Kapische ?  vigyor3
Nem vagom mit kell ezen ennyit akadekoskodni  fejvakaras

nah megyek iszom egy feketet  vigyor3 pias Wink
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.28 vasárnap, 17:47:24 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3389 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 17:50:57 »

Jo en ezt feladom, mert nincs kedvem ertelmezo keziszotarat jaccani  vigyor3
Mi abban a zavaros, hogy csorgott a moci majd elpusztult ?
Mit vartal egy felhasznalotol ? Hogy leirja, mellik fotengely csapagy mekkora fordulaton adta meg magat ? Vagy hogy a turbo eppen mekkora toltesen mekkora ford. szamon lehelte ki a lelket ?  falbav
Csetteget, csattogott majd leallt. Ennyi. Nem ert hozza, nem autoszerelo. Nem is kell hozza ertenie. Nem erdekli. O csak hasznalja a gepet. Kapische ?  vigyor3Nem vagom mit kell ezen ennyit akadekoskodni  fejvakaras
Feladod?Nem szoktad te feladni!
Értem én!De honnan tudja akkor a bácsi,hogy nem átbxják?Kérdezem én !Szerinted ebből kiderül,hogy jogosan cserélnek mocit?Tégen nem zavarna,hogy ha a tiéd lett volna?Tudom garis.De az időt nem pótolják amíg kiesik az autód hetekig.
Mintha a szervíz csinálná itt a játékot............
Aztán azt modják,hogy kicserélték,és közben mégsem
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3390 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 17:51:45 »

Nem erted a usert. A benyas folyamatosan huz, mert nincs benne turbo.

Folyamatosan, 3000-6000-ig
Válasz
Erre jo pelda mikor tdcis kollegat vittem egyszer a mondimmal. Kerte, hogy picit kuldjem meg...Ahogy gyorsultunk eccercsak megszolalt. Tyuuu es meg mindig huz es meg mindig, ugy hogy nem valtottam el.

Azért, mert lassabban éri el az adott fordulatot, vagyis, mert kisebb a rugalmassága.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3391 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 17:54:07 »

Szerintem mindketten ugyanarról beszéltek. Nem lehetne ennyiben maradni?
Valahogy egyezzetek már meg ebben...  vigyor3
Lehet ez a végszó?  worship
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #3392 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 17:55:19 »

Tégen nem zavarna,hogy ha a tiéd lett volna?
Szerintem nem zavarná, ha kicserélnék a motort a kocsijában, legalább nem szenvedne vele. Bár már apránként kicserélte magának  vigyor3
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3393 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 17:57:09 »

Szerintem nem zavarná, ha kicserélnék a motort a kocsijában, legalább nem szenvedne vele. Bár már apránként kicserélte magának  vigyor3

 eljen vigyor3 Wink
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3394 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 18:05:38 »

Feladod?Nem szoktad te feladni!
Értem én!De honnan tudja akkor a bácsi,hogy nem átbxják?Kérdezem én !Szerinted ebből kiderül,hogy jogosan cserélnek mocit?Tégen nem zavarna,hogy ha a tiéd lett volna?Tudom garis.De az időt nem pótolják amíg kiesik az autód hetekig.
Mintha a szervíz csinálná itt a játékot............
Aztán azt modják,hogy kicserélték,és közben mégsem

Kit erdekel ? Garis. Az uj motorszamot meg fel kell vezetni a forgalmiba. Szerinted nem tunne fel a usernek, ha ezt nem tennek meg ?
Engem nem zavarna. *** nyes Nem kergetek illuziokat. Ismerem a mondeot annyira, hogy tudjam kozel sem tokeletes. Es mivel garis, igy automatice kap a user egy csere autot. Nem ertem az aggodalmad  vigyor3
Nem vagom miert kell mindig egybol a szervizt gyanusitgatni. Es mi van ha eppen vik szervizerol beszel a user ? Koppantak mar igy emberek nem eccer...Persze nem azt mondom, hogy a szervizek fedetlenek, de ez a "Mintha a szerviz csinalna itt a jatekot..." kicsit olyan, mint mikor mindenre rafogjuk, hogy ez biza isten muve, mind1, hogy azt Jehovanak vagy Budhanak vagy jozsi bacsinak hijjak. Persze kell az ideologia...

Reszemrol tenyleg vege. Remeljuk kicserelik a muki motorjat oszt nem lesz vele hosszu ideig gondja.
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.28 vasárnap, 22:19:37 írta Scratch » Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3395 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 18:13:12 »

Kit erdekel ? Garis. Az uj motorszamot meg fel kell vezetni a forgalmiba. Szerinted nem tunne fel a usernek, ha ezt nem tennek meg ?
Engem nem zavarna. *** nyes Nem kergetek illuziokat. Ismerem a mondeot annyira, hogy tudjam kozel sem tokeletes. Es mivel garis, igy automatice kap a user egy csere autot. Nem ertem az aggodalmad  vigyor3
Nem vagom miert kell mindig egybol a szervizt gyanusitgatni. Es mi van ha eppen vik szervizerol beszel a user ? Koppantak mar igy emberek nem eccer...Persze nem azt mondom, hogy a szervizek fedetlenek, de ez a "Mintha a szerviz csinalna itt a jatekot..." kicsit olyan, mint mikor mindenre rafogjuk, hogy ez biza isten muve, mind1, hogy azt Jehovanak vagy Budhanak vagy jozsi bacsinak hijjak. Persze kell az ideologia...

Reszemrol tenyleg vege. Remeljuk kicserelik a muki motorjat oszt nem lesz vele hosszu ideig gondja.
falbav Wazz.Téget tényleg átvágnának.Nincs motorszám,csak motrokód.Csereautó:jó esetben beülhetsz egy 1.0 fityóban a 45 fokba klíma nélkül.8 hétre.

Rendben , én is befelyeztem. Grin wave awink
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.28 vasárnap, 22:20:06 írta Scratch » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3396 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 19:28:11 »

falbav Wazz.Téget tényleg átvágnának.Nincs motorszám,csak motrokód.Csereautó:jó esetben beülhetsz egy 1.0 fityóban a 45 fokba klíma nélkül.8 hétre.

Rendben , én is befelyeztem. Grin wave awink

Oooo tenyleg, man nincs motorszam...Ettol fuggetlenul meg kifoghatott egy gyarilag hulladek mocit.  Wink
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3397 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 20:00:04 »

Oooo tenyleg, man nincs motorszam...
No comment.  bee1 awink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3398 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 20:12:12 »

No comment.  bee1 awink

 duhos2 vigyor3
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3399 Dátum: 2008.12.29 hétfő, 14:55:35 »

Most nem azert de ennek mi koze a 4500as fordulathoz ?

"Először csak az elektronika bolondult meg, gázadás után (bár én már fékeztem volna) ő folyamatosan nyomta a gázt, még a piros fordulatszám fölé is, majd leállt a motor és "Engine failure" felirat jelent meg"

Ebbol nekem nagyon ugy tunik, hogy a nem a 4500as rpm keszitette ki.
Es miert nem erdemes a nepiteletre alapozni ? Azert mert rosszat irtak ? Pfff, ez eleg gaz, nem gondolod ?
Sok igazsagot irnak a nepiteletben negativ es pozitiv vonatkozasban egyarant.


Nem akarom feltépni a sebeket, Wink
DE:
1. Az a köze a 4500-as fordulathoz, hogy az autóban még csak ~5E km van, ő pedig már ebben a tartományban nyúzza, holott az autó manuálja is kéri, hogy ne legyen az elején tépve az autó szája.
HA vki szereti az autóját, vagy csak egy kcisit is törődik vele az a zsírúj autót nem forgatja bele ebbe a tartományba.
Sőt, még a fékeket is érdemes kímélni az első ~500km-en.

2. Nem azért nem érdemes a népítéletre (és nem (csak) ERRE a népítéletre, mint ahogyan Te is írod) alapozni, mert rosszat írtak.
Hanem ha megnézed eddig 2.2 TDCi MKIV-ről csak 1+1 db ítélet született, ebből az egyik ez az ominózus, ahol sajnos így járt az autó.
Zsoel kolléga megnyugtatására írtam ezt, hogy ha a 2 ítéletből ez az 1 ennyire rossz, az még nem jelenti azt, hogy a 2.2 TDCi az egy sz*r motor.

3. Nem, nem gáz ez a dolog. Az a gáz, hogy Te fejben eldöntötted, hogy szerintem azért nem érdemes erre az ítéletre alapozni, mert rosszat írtak benne. Ne gondolkozz soha mások helyett, s amit mások helyett képzelegsz, azt pedig főleg ne írd le!
Az meg  még nagyobb gáz, hogy visszakérdezel, hogy ez "elég gáz, nem gondolod,".
A továbbiakban kérlek, hogy az ilyen jellegű "gondolatmeneteidet" mellőzd, mert ha én (Mi) megtisztelünk azzal, hogy normálisan kommunikálunk Veled, akkor ezt el is várjuk viszont!
Ezt a részt itt le is zártam, nem szeretnék ebbe a dologba mélyebben belemenni (mint ahogy ezt az adminok is kérik...); ez a fórum nem erről szól.

4. Igazából nem is értem azokat az embereket, akik 5E km meg 200km után ítéleteket irogatnak. Ezeket akkor érdemes megírni, amikor az ember eladja az autót, vagy már ment vele huzamosabb km-t. Addig semmi értelme. Az említett motorkifekvős ítéletíró is ha fog még menni kb 200E km-t hiba nélkül, akkor már nem biztos, hogy azt írná majd az ítéletbe, hogy nem tudja, hogy majd mi legyen a következő autója, mert a mostanira is vszínűleg úgy fog emlékezni, hogy igaz 5E km-nél kifordult a motor a kocsiból,  de vszínűleg csak belenyúlhattam vmi sz*rba, amit gariban ingyen cseréltek, s azóta nincs is semmi baj a kocsival...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.