Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 15:51:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
90
91
92
93
94
95
96
[
97
]
98
99
100
101
102
103
104
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13336175 alkalommal)
Petya
és 16 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4800 Dátum:
2009.08.26 szerda, 10:02:57 »
Idézetet írta: Angel - 2009.08.26 szerda, 09:57:22
Nemcsak, hogy nem egyezik meg, még nem is hasonlít. A dizil meredeken fut fel a maximumra - 1800 körül, és onnan szép lassan megy lefele.
Míg a benzines meredeken fut fel kb 3000-re, onnan növekszik, és kb 4500-nál van a maximum.
Az 1,6-os, 125 lovas az egy vvti motor (ha igaz). Annak durván 1900-tól megvan a nyomaték 95%-a, majdnem 6000-ig.
Azaz tk sokkal laposabb, mint a dizilé. A legjobb görbe a sokhengeres benzines turbó (pl 2,5t).
http://angeltdci.atw.hu/mondeo4_specifikacios_utmutato.pdf
Ebben benne van néhány dízel, és a benzinesek görbéi. Mazsolázgassatok.
Szjaninak, szeretettel.
(sajnos nincs benne a 2.2 TDCi
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4801 Dátum:
2009.08.26 szerda, 10:06:25 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.26 szerda, 09:51:38
Nincs. De jó lenne.
nah akko szedd ki a csoda dizlidbol a turbot, oszt csodalkozz ! Utana imadni fogod az 1.6b-t...
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4802 Dátum:
2009.08.26 szerda, 10:07:53 »
Idézetet írta: zacci - 2009.08.26 szerda, 10:06:25
nah akko szedd ki a csoda dizlidbol a turbot, oszt csodalkozz ! Utana imadni fogod az 1.6b-t...
Te meg szedd ki a benzinesből a gyertyákat.
Oszt' tologasd...
Nem jó így felfogni. A turbó a része. Ahogy a gyertya is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4803 Dátum:
2009.08.26 szerda, 10:11:38 »
Idézetet írta: Angel - 2009.08.26 szerda, 10:07:53
Te meg szedd ki a benzinesből a gyertyákat.
Oszt' tologasd...
Nem jó így felfogni. A turbó a része. Ahogy a gyertya is.
A gyertya miota turbo ? loller
Ez eleg gyenge vot
A turbo nem resze. turbo nelkul is megy a dizli. De csak a turbotol megy jol. Nelkule agy halott.
Naplózva
blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4804 Dátum:
2009.08.26 szerda, 10:20:46 »
Idézetet írta: zacci - 2009.08.26 szerda, 10:11:38
A gyertya miota turbo ? loller
Ez eleg gyenge vot
A turbo nem resze. turbo nelkul is megy a dizli. De csak a turbotol megy jol. Nelkule agy halott.
de míg egy benyás kűszködik és konstansan sokat fogyaszt a tdci turbó nélkül komótossá válik és még kevesebbet fogyaszt.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4805 Dátum:
2009.08.26 szerda, 10:22:35 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.26 szerda, 10:20:46
de míg egy benyás kűszködik és konstansan sokat fogyaszt a tdci turbó nélkül komótossá válik és még kevesebbet fogyaszt.
Nah igen
A TDCI turbo nelkul annyira sem megy mint egy 1.3as gep, raadasul fustol mint allat, jah es sokkal tobbet zabal
lasd. tdci topic eldurrant turbo cso es kovetkezmenyei
Naplózva
blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4806 Dátum:
2009.08.26 szerda, 10:25:14 »
Idézetet írta: zacci - 2009.08.26 szerda, 10:22:35
Nah igen
A TDCI turbo nelkul annyira sem megy mint egy 1.3as gep, raadasul fustol mint allat, jah es sokkal tobbet zabal
lasd. tdci topic eldurrant turbo cso es kovetkezmenyei
ne keverd össze a turbócsövet a turbóval. Nagyon nem mindegy. Én vezettem az mk3-at turbó nélkül. Egyáltalán nem füstölt, nem fogyasztott többet.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4807 Dátum:
2009.08.26 szerda, 10:25:53 »
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4808 Dátum:
2009.08.26 szerda, 10:27:27 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.26 szerda, 10:25:14
ne keverd össze a turbócsövet a turbóval. Nagyon nem mindegy. Én vezettem az mk3-at turbó nélkül. Egyáltalán nem füstölt, nem fogyasztott többet.
De nem is ment
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4809 Dátum:
2009.08.26 szerda, 10:27:47 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.26 szerda, 10:25:53
lol
Naplózva
blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4810 Dátum:
2009.08.26 szerda, 10:38:41 »
http://smilerepair.blog.hu/2009/01/06/ezt_a_parkolast_a_lokharito_banta
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4811 Dátum:
2009.08.26 szerda, 10:41:23 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.26 szerda, 10:38:41
http://smilerepair.blog.hu/2009/01/06/ezt_a_parkolast_a_lokharito_banta
?
Naplózva
blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4812 Dátum:
2009.08.26 szerda, 10:43:31 »
Idézetet írta: zacci - 2009.08.26 szerda, 10:41:23
?
Csak azért linkeltem mert MKIV-et javítottak.
S hátha később érdekel majd vkit. (Az orra azért lent van ezeknek, főleg a JB-s autoknak.)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4813 Dátum:
2009.08.26 szerda, 10:44:04 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.26 szerda, 10:43:31
Csak azért linkeltem mert MKIV-et javítottak.
S hátha később érdekel majd vkit. (Az orra azért lent van ezeknek, főleg a JB-s autoknak.)
jajertem
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4814 Dátum:
2009.08.26 szerda, 11:02:11 »
Idézetet írta: zacci - 2009.08.26 szerda, 10:11:38
A gyertya miota turbo ? loller
Ez eleg gyenge vot
A turbo nem resze. turbo nelkul is megy a dizli. De csak a turbotol megy jol. Nelkule agy halott.
Nem értem, miért kellen egy alkatrészt leszerelni... de te meg szereld fel a jó kis platinás megszakítót, elosztót, karbicseket...
Nézd meg, a régi 2.0-ás benzines kb 65 lovat tudott. Na ennyit tudna a tdci is, turbó nélkül.
A turbó olyan szinten része, hogy nem csak teljesítményt, hanem hatásfokot növel.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4815 Dátum:
2009.08.26 szerda, 11:42:36 »
Idézetet írta: Angel - 2009.08.26 szerda, 11:02:11
Nem értem, miért kellen egy alkatrészt leszerelni... de te meg szereld fel a jó kis platinás megszakítót, elosztót, karbicseket...
Nézd meg, a régi 2.0-ás benzines kb 65 lovat tudott. Na ennyit tudna a tdci is, turbó nélkül.
A turbó olyan szinten része, hogy nem csak teljesítményt, hanem hatásfokot növel.
valahogy ereztem, hogy a hatasfoknal fogunk kikotni
Nem igazan erdekel a hatasfok, de akko meg 1x csak a gyengebbek kedveert...Nem kene szivo mocit turbos mocihoz hasonlitani. Plane, ha az a szivo moci kisebb (1.6)...es mind1, hogy most dilzi az az 1.6 vagy benyas.
Mellesleg benyasnal is noveli a hatasfokot. Bar nem errol szolt a tema
Naplózva
blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4816 Dátum:
2009.08.26 szerda, 11:44:58 »
Idézetet írta: zacci - 2009.08.26 szerda, 11:42:36
valahogy ereztem, hogy a hatasfoknal fogunk kikotni
Nem igazan erdekel a hatasfok, de akko meg 1x csak a gyengebbek kedveert...Nem kene szivo mocit turbos mocihoz hasonlitani. Plane, ha az a szivo moci kisebb (1.6)...es mind1, hogy most dilzi az az 1.6 vagy benyas.
Mellesleg benyasnal is noveli a hatasfokot. Bar nem errol szolt a tema
Nem azt mondta, hogy ne vegyünk 1.6b-t mert az borzasztó, hanem azt mondta Jani, hogy bekényszerült egy 1.6b-be és nagyon hiányzik már a dízli verdája. Hát ennyi.
Egyébként az utakon rihangáló autók nagy része 1.6 benzin (szerintem), Ő csak egy átlag autós érzéseit tapasztalhatta meg.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4817 Dátum:
2009.08.26 szerda, 11:45:47 »
Idézetet írta: zacci - 2009.08.26 szerda, 11:42:36
valahogy ereztem, hogy a hatasfoknal fogunk kikotni
Nem igazan erdekel a hatasfok, de akko meg 1x csak a gyengebbek kedveert...Nem kene szivo mocit turbos mocihoz hasonlitani. Plane, ha az a szivo moci kisebb (1.6)...es mind1, hogy most dilzi az az 1.6 vagy benyas.
Mellesleg benyasnal is noveli a hatasfokot. Bar nem errol szolt a tema
Én nem hasonlítottam a szívó mocit a TDCi-hez.
Csak ríttam, hogy most relatíve gyengébb autóval járok.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4818 Dátum:
2009.08.26 szerda, 11:52:57 »
Idézetet írta: zacci - 2009.08.26 szerda, 11:42:36
valahogy ereztem, hogy a hatasfoknal fogunk kikotni
Nem igazan erdekel a hatasfok, de akko meg 1x csak a gyengebbek kedveert...Nem kene szivo mocit turbos mocihoz hasonlitani. Plane, ha az a szivo moci kisebb (1.6)...es mind1, hogy most dilzi az az 1.6 vagy benyas.
Mellesleg benyasnal is noveli a hatasfokot. Bar nem errol szolt a tema
De, azért lehet szívó benzinest turbódízelhez hasonlítani, mert a 4-esben (a 2,5t-t leszámítva) ez a két motortípus van (de jönnek az 1,6t-k, és talán 2.0t).
Szívódili nincs...
A benzines turbónél NEM növeli a hatásfokot... amúgy meg offolunk, mint a fene.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4819 Dátum:
2009.08.26 szerda, 11:53:09 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.26 szerda, 11:45:47
Én nem hasonlítottam a szívó mocit a TDCi-hez.
Csak ríttam, hogy most relatíve gyengébb autóval járok.
Egyébként ez az OFF egy tök jó autó, ha csak 3,3-am lett volna saját autóra, tutira ezt vettem volna én is magamnak (kombiban). Még a Focusnál is ár/felszereltség/teljesítmény/beltérméretek arányban jobb volt.
(Lacetti, 4a, 1.6 Elite, minden (nem)hétköznapi extrával: MP3, digitklíma, tolatóradar, felhúzódó ablakok, stb-stb.)
A WTCC-n is jól áll.
Feleségecske üzletpolitikai szempontok miatt nem akart egyelőre jobb autóval járni, mint a főnökei (eredeti szerelem: S60).
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4820 Dátum:
2009.08.26 szerda, 12:29:15 »
Idézetet írta: Angel - 2009.08.26 szerda, 11:52:57
A benzines turbónél NEM növeli a hatásfokot... amúgy meg offolunk, mint a fene.
Hat akko nezd meg az adatokat mielott hulyesegeket beszelnel
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4821 Dátum:
2009.08.26 szerda, 12:29:36 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.26 szerda, 11:45:47
Én nem hasonlítottam a szívó mocit a TDCi-hez.
Csak ríttam, hogy most relatíve gyengébb autóval járok.
nah latod megis
Naplózva
blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4822 Dátum:
2009.08.26 szerda, 12:37:49 »
Idézetet írta: zacci - 2009.08.26 szerda, 12:29:36
nah latod megis
Az az autó saját magához képest elég jól teljesít: 1.6B, 109LE.
Mikor az 1.8B (115LE) Focusom volt még, s gyorsultunk anyával
, azért az első ~50m-en ő ment elöl mjdnem egy teljes autóhosszal, s utána sem tudtam nagyon lehagyni.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4823 Dátum:
2009.08.26 szerda, 12:46:00 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.26 szerda, 12:37:49
Az az autó saját magához képest elég jól teljesít: 1.6B, 109LE.
Mikor az 1.8B (115LE) Focusom volt még, s gyorsultunk anyával
, azért az első ~50m-en ő ment elöl mjdnem egy teljes autóhosszal, s utána sem tudtam nagyon lehagyni.
a Ford benzinmotorjai (most nem a turbósokra gondolok) nem a menetteljesítményeikről lettek híresek (nem is lettek híresek
).
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4824 Dátum:
2009.08.26 szerda, 12:52:10 »
Idézetet írta: zacci - 2009.08.26 szerda, 12:29:15
Hat akko nezd meg az adatokat mielott hulyesegeket beszelnel
Nem beszélek hségeket. Te hol láttad az adatait? Én kívácsi lennék rá!
Te max a fogyiadatokat láthattad, és az nem ugyanaz, mint a hatásfok.
Nem nyelvészkedés, hanem az, hogy egy 200 lovas turbóbenzines átlagfogyija alacsonyabb, mint az ugyanannyi szívóé.
Azért jobb a turbós fogyija, mert amikor kicsi (nincs) terhelés, akkor kevesebbet fogyaszt.
Szóval e nem a.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4825 Dátum:
2009.08.26 szerda, 12:54:03 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.26 szerda, 12:46:00
a Ford benzinmotorjai (most nem a turbósokra gondolok) nem a menetteljesítményeikről lettek híresek (nem is lettek híresek
).
Hát igen, én pl a Ti-VCT-t sem értem. 6000-nél kijön az 1.6ból 115LE.
Ki forgatja addig? Én a benzinessel is mindig 2-3000 között mentem, néha 3500ig.
Ja, s ez még el is tud romolni, barátomnak a gari lejárta előtt egy héttel döglött meg a teknika.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4826 Dátum:
2009.08.26 szerda, 14:07:49 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.26 szerda, 12:46:00
a Ford benzinmotorjai (most nem a turbósokra gondolok) nem a menetteljesítményeikről lettek híresek (nem is lettek híresek
).
lol
Aze 1 valamit jol tudnak...szolni...termeszetesen a V6
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4827 Dátum:
2009.08.26 szerda, 14:09:02 »
Idézetet írta: Angel - 2009.08.26 szerda, 12:52:10
Nem beszélek hségeket. Te hol láttad az adatait? Én kívácsi lennék rá!
Te max a fogyiadatokat láthattad, és az nem ugyanaz, mint a hatásfok.
Nem nyelvészkedés, hanem az, hogy egy 200 lovas turbóbenzines átlagfogyija alacsonyabb, mint az ugyanannyi szívóé.
Azért jobb a turbós fogyija, mert amikor kicsi (nincs) terhelés, akkor kevesebbet fogyaszt.
Szóval e nem a.
ottan van a doksiban
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4828 Dátum:
2009.08.26 szerda, 14:51:25 »
Idézetet írta: zacci - 2009.08.26 szerda, 14:09:02
ottan van a doksiban
A fogyiadat van ott... hatásfokról van adat? Nincs.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4829 Dátum:
2009.08.26 szerda, 14:54:51 »
Idézetet írta: Angel - 2009.08.26 szerda, 14:51:25
A fogyiadat van ott... hatásfokról van adat? Nincs.
Bezzeg ilyenkor kovetkeztetni man nem tucc mi ?
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4830 Dátum:
2009.08.26 szerda, 15:08:15 »
Idézetet írta: zacci - 2009.08.26 szerda, 14:54:51
Bezzeg ilyenkor kovetkeztetni man nem tucc mi ?
Következtetni? Tények kellenek... mérési eredmények.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4831 Dátum:
2009.08.26 szerda, 15:10:53 »
Na, beszéljünk ON dolgokról.
Hallottátok, hogy lesz majd MKV Mondi?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4832 Dátum:
2009.08.26 szerda, 15:11:48 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.26 szerda, 15:10:53
Na, beszéljünk ON dolgokról.
Hallottátok, hogy lesz majd MKV Mondi?
Én nem hallottam, de ez sem idevaló, hanem az mk5 topikba.
(majd talán 2013-ban)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4833 Dátum:
2009.08.26 szerda, 15:14:30 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.26 szerda, 15:11:48
Én nem hallottam, de ez sem idevaló, hanem az mk5 topikba.
(majd talán 2013-ban)
ON ez azért.
De az jó ha Ti sem hallottatok, mert akkor az autóm sokáig "friss"-nek számít még.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4834 Dátum:
2009.08.26 szerda, 15:15:25 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.26 szerda, 15:14:30
ON ez azért.
De az jó ha Ti sem hallottatok, mert akkor az autóm sokáig "friss"-nek számít még.
szerintem a facelift is csúszik rendesen.
S-Maxból lesz most facelift, Mondiból szerintem 2010-ben.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4835 Dátum:
2009.08.26 szerda, 15:16:52 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.26 szerda, 15:15:25
szerintem a facelift is csúszik rendesen.
S-Maxból lesz most facelift, Mondiból szerintem 2010-ben.
Gondolom a kis benzinesturbók is késleltetik a dolgot.
Mert ugye a Ford eddig nem nagyon virított még a témában...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4836 Dátum:
2009.08.26 szerda, 15:28:50 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.26 szerda, 15:16:52
Gondolom a kis benzinesturbók is késleltetik a dolgot.
Mert ugye a Ford eddig nem nagyon virított még a témában...
régen a Ford volt a király ilyen csibész autókban, gondoljunk csak vissza, sierra xr4, escort xr3, fiesta xr2, na és a cosworth.ok, ráadásul azok turbósak voltak. Aztán kihalt ez a vonal.
Szerintem minden gyártó ott tartogatta a konstrukciót talomban, és amikor kijött az ódi, a többi is elkezdte nyomatni. Na de ugye a Fordnak (szerintem a Volvó miatt) nincs talomban az ég világon semmi.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4837 Dátum:
2009.08.26 szerda, 15:34:58 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.26 szerda, 15:28:50
régen a Ford volt a király ilyen csibész autókban, gondoljunk csak vissza, sierra xr4, escort xr3, fiesta xr2, na és a cosworth.ok, ráadásul azok turbósak voltak. Aztán kihalt ez a vonal.
Szerintem minden gyártó ott tartogatta a konstrukciót talomban, és amikor kijött az ódi, a többi is elkezdte nyomatni. Na de ugye a Fordnak (szerintem a Volvó miatt) nincs talomban az ég világon semmi.
Aztán most még azzal is belesz@rnak majd a ventillátorba, hogy közös platformot hoznak létre a Mondeo méretű EU és USA modelleknek.
Na hogy ebből mi lesz...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4838 Dátum:
2009.08.26 szerda, 15:36:56 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.26 szerda, 15:34:58
Aztán most még azzal is belesz@rnak majd a ventillátorba, hogy közös platformot hoznak létre a Mondeo méretű EU és USA modelleknek.
Na hogy ebből mi lesz...
tudtommal az új Fiesta is így van már. Nem?
(amcsik gondolom kiugranak a bugyijukból egy Fiestáért). AFocust egyébként amerikában is szerették.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4839 Dátum:
2009.08.26 szerda, 15:40:46 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.26 szerda, 15:36:56
tudtommal az új Fiesta is így van már. Nem?
(amcsik gondolom kiugranak a bugyijukból egy Fiestáért). AFocust egyébként amerikában is szerették.
Igen, a Fiesta így van.
Én csak az pl. az anyagválasztásoktól félek majd a későbbiekben. Ugye most spórolás van.
Láttam mostanában pár amcsi újautónak a belsejét 10+ M-s vételár mellett... Háááát, némelyikért 5-öt sem adnék.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4840 Dátum:
2009.08.26 szerda, 16:15:06 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.26 szerda, 15:15:25
szerintem a facelift is csúszik rendesen.
S-Maxból lesz most facelift, Mondiból szerintem 2010-ben.
Szerintem eleve a 2010 tavasz volt belőve. Én akkorra tippelem.
De hát kb 3 év után szokták. Akkor lesz 3 éves.
Ha akkor jön, akkor időben jön.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4841 Dátum:
2009.08.27 csütörtök, 18:18:51 »
MKIV kombi tulajok:
Hogyan van kialakítva a csomagtérben lévő 12V-os aljzat?
Gondolkodom, hogy installálok egyet az enyémbe. Lennének ötleteim, de a gyárihoz hasonló megoldást szeretnék.
Fotó is jöhet.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dave4
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4842 Dátum:
2009.08.27 csütörtök, 18:22:52 »
SzJani! Láthattalak tegnap Székesfehérváron?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4843 Dátum:
2009.08.27 csütörtök, 18:38:01 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.27 csütörtök, 18:18:51
MKIV kombi tulajok:
Hogyan van kialakítva a csomagtérben lévő 12V-os aljzat?
Gondolkodom, hogy installálok egyet az enyémbe. Lennének ötleteim, de a gyárihoz hasonló megoldást szeretnék.
Fotó is jöhet.
A kombiban valszeg elő van készítve a kábelkorbácsban a csatija.Persze lehet,hogy a szedánban is elő készítették.
Nekem (mk3),egy vak dugó volt a kárpitban,Scratch azt mondta ott van mögötte a csati.És tényleg,lebontottam a kátpitot és ottvolt.Kipattintottam a vakdugót,és 1az egyben belement a sapkás szivargyujtó,még a csatija is stimmelt.
El tudom képzelni,hogy nálatok is így lehet.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.08.27 csütörtök, 18:40:59 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4844 Dátum:
2009.08.27 csütörtök, 19:06:01 »
Idézetet írta: dave4 - 2009.08.27 csütörtök, 18:22:52
SzJani! Láthattalak tegnap Székesfehérváron?
Biztosan nem.
Mondi 2 hete van a szervízben, csinálják az elejét.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4845 Dátum:
2009.08.27 csütörtök, 19:07:19 »
Idézetet írta: dave4 - 2009.08.27 csütörtök, 18:22:52
SzJani! Láthattalak tegnap Székesfehérváron?
Jó látom, hogy Neked kombid van?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4846 Dátum:
2009.08.27 csütörtök, 19:12:43 »
Idézetet írta: alf - 2009.08.27 csütörtök, 18:38:01
A kombiban valszeg elő van készítve a kábelkorbácsban a csatija.Persze lehet,hogy a szedánban is elő készítették.
Nekem (mk3),egy vak dugó volt a kárpitban,Scratch azt mondta ott van mögötte a csati.És tényleg,lebontottam a kátpitot és ottvolt.Kipattintottam a vakdugót,és 1az egyben belement a sapkás szivargyujtó,még a csatija is stimmelt.
El tudom képzelni,hogy nálatok is így lehet.
MKIV-nél mindegyik kombiban van hátul 12V-os csatlakozó.
A 4-5 ajtós nem tudom, hoogyan áll előkészítés témában.
Nem tudom hol kellene keresgélnem. Szétkapni meg most nem akarok ott mindent.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dave4
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4847 Dátum:
2009.08.27 csütörtök, 19:47:39 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.27 csütörtök, 19:07:19
Jó látom, hogy Neked kombid van?
igen nekem az van!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4848 Dátum:
2009.08.27 csütörtök, 20:10:16 »
Idézetet írta: dave4 - 2009.08.27 csütörtök, 19:47:39
igen nekem az van!
szóval?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ReaperGopher
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4849 Dátum:
2009.08.27 csütörtök, 20:47:15 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.27 csütörtök, 19:06:01
Biztosan nem.
Mondi 2 hete van a szervízben, csinálják az elejét.
Legközelebb ha sűrgős (bár az inkább ne legyen) akkor csatolj be a kárfelvevősnek egy 10-est a papirok közé mint dokumentum pótlás, akkor készen szoktak lenni kevesebb mint egy hét alatt is.
Naplózva
Oldalak:
1
...
90
91
92
93
94
95
96
[
97
]
98
99
100
101
102
103
104
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ