Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.04 csütörtök, 07:18:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11301710 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4800 Dátum: 2009.08.26 szerda, 10:02:57 »

Nemcsak, hogy nem egyezik meg, még nem is hasonlít. A dizil meredeken fut fel a maximumra - 1800 körül, és onnan szép lassan megy lefele.
Míg a benzines meredeken fut fel kb 3000-re, onnan növekszik, és kb 4500-nál van a maximum.
Az 1,6-os, 125 lovas az egy vvti motor (ha igaz). Annak durván 1900-tól megvan a nyomaték 95%-a, majdnem 6000-ig.
Azaz tk sokkal laposabb, mint a dizilé. A legjobb görbe a sokhengeres benzines turbó (pl 2,5t).

http://angeltdci.atw.hu/mondeo4_specifikacios_utmutato.pdf

Ebben benne van néhány dízel, és a benzinesek görbéi. Mazsolázgassatok.
Szjaninak, szeretettel.

 worship
(sajnos nincs benne a 2.2 TDCi  vigyor3  kuss)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4801 Dátum: 2009.08.26 szerda, 10:06:25 »

Nincs. De jó lenne. Wink


nah akko szedd ki a csoda dizlidbol a turbot, oszt csodalkozz ! Utana imadni fogod az 1.6b-t... wave
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4802 Dátum: 2009.08.26 szerda, 10:07:53 »

nah akko szedd ki a csoda dizlidbol a turbot, oszt csodalkozz ! Utana imadni fogod az 1.6b-t... wave

Te meg szedd ki a benzinesből a gyertyákat.
Oszt' tologasd...
Nem jó így felfogni. A turbó a része. Ahogy a gyertya is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4803 Dátum: 2009.08.26 szerda, 10:11:38 »

Te meg szedd ki a benzinesből a gyertyákat.
Oszt' tologasd...
Nem jó így felfogni. A turbó a része. Ahogy a gyertya is.

A gyertya miota turbo ? loller  Cheesy Ez eleg gyenge vot  Cheesy
A turbo nem resze. turbo nelkul is megy a dizli. De csak a turbotol megy jol. Nelkule agy halott.
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4804 Dátum: 2009.08.26 szerda, 10:20:46 »

A gyertya miota turbo ? loller  Cheesy Ez eleg gyenge vot  Cheesy
A turbo nem resze. turbo nelkul is megy a dizli. De csak a turbotol megy jol. Nelkule agy halott.

de míg egy benyás kűszködik és konstansan sokat fogyaszt a tdci turbó nélkül komótossá válik és még kevesebbet fogyaszt.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4805 Dátum: 2009.08.26 szerda, 10:22:35 »

de míg egy benyás kűszködik és konstansan sokat fogyaszt a tdci turbó nélkül komótossá válik és még kevesebbet fogyaszt.  vigyor3

Nah igen  vigyor3 A TDCI turbo nelkul annyira sem megy mint egy 1.3as gep, raadasul fustol mint allat, jah es sokkal tobbet zabal  vigyor3
lasd. tdci topic eldurrant turbo cso es kovetkezmenyei  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4806 Dátum: 2009.08.26 szerda, 10:25:14 »

Nah igen  vigyor3 A TDCI turbo nelkul annyira sem megy mint egy 1.3as gep, raadasul fustol mint allat, jah es sokkal tobbet zabal  vigyor3
lasd. tdci topic eldurrant turbo cso es kovetkezmenyei  vigyor3

ne keverd össze a turbócsövet a turbóval. Nagyon nem mindegy. Én vezettem az mk3-at turbó nélkül. Egyáltalán nem füstölt, nem fogyasztott többet.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4807 Dátum: 2009.08.26 szerda, 10:25:53 »


Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4808 Dátum: 2009.08.26 szerda, 10:27:27 »

ne keverd össze a turbócsövet a turbóval. Nagyon nem mindegy. Én vezettem az mk3-at turbó nélkül. Egyáltalán nem füstölt, nem fogyasztott többet.

De nem is ment  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4809 Dátum: 2009.08.26 szerda, 10:27:47 »




lol  eljen Cheesy
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4810 Dátum: 2009.08.26 szerda, 10:38:41 »

http://smilerepair.blog.hu/2009/01/06/ezt_a_parkolast_a_lokharito_banta
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4811 Dátum: 2009.08.26 szerda, 10:41:23 »


fejvakaras
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4812 Dátum: 2009.08.26 szerda, 10:43:31 »

fejvakaras

Csak azért linkeltem mert MKIV-et javítottak.
S hátha később érdekel majd vkit. (Az orra azért lent van ezeknek, főleg a JB-s autoknak.)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4813 Dátum: 2009.08.26 szerda, 10:44:04 »

Csak azért linkeltem mert MKIV-et javítottak.
S hátha később érdekel majd vkit. (Az orra azért lent van ezeknek, főleg a JB-s autoknak.)

jajertem  wave
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4814 Dátum: 2009.08.26 szerda, 11:02:11 »

A gyertya miota turbo ? loller  Cheesy Ez eleg gyenge vot  Cheesy
A turbo nem resze. turbo nelkul is megy a dizli. De csak a turbotol megy jol. Nelkule agy halott.

Nem értem, miért kellen egy alkatrészt leszerelni... de te meg szereld fel a jó kis platinás megszakítót, elosztót, karbicseket...
Nézd meg, a régi 2.0-ás benzines kb 65 lovat tudott. Na ennyit tudna a tdci is, turbó nélkül.
A turbó olyan szinten része, hogy nem csak teljesítményt, hanem hatásfokot növel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4815 Dátum: 2009.08.26 szerda, 11:42:36 »

Nem értem, miért kellen egy alkatrészt leszerelni... de te meg szereld fel a jó kis platinás megszakítót, elosztót, karbicseket...
Nézd meg, a régi 2.0-ás benzines kb 65 lovat tudott. Na ennyit tudna a tdci is, turbó nélkül.
A turbó olyan szinten része, hogy nem csak teljesítményt, hanem hatásfokot növel.

valahogy ereztem, hogy a hatasfoknal fogunk kikotni  Cheesy Nem igazan erdekel a hatasfok, de akko meg 1x csak a gyengebbek kedveert...Nem kene szivo mocit turbos mocihoz hasonlitani. Plane, ha az a szivo moci kisebb (1.6)...es mind1, hogy most dilzi az az 1.6 vagy benyas.  wave
Mellesleg benyasnal is noveli a hatasfokot. Bar nem errol szolt a tema  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4816 Dátum: 2009.08.26 szerda, 11:44:58 »

valahogy ereztem, hogy a hatasfoknal fogunk kikotni  Cheesy Nem igazan erdekel a hatasfok, de akko meg 1x csak a gyengebbek kedveert...Nem kene szivo mocit turbos mocihoz hasonlitani. Plane, ha az a szivo moci kisebb (1.6)...es mind1, hogy most dilzi az az 1.6 vagy benyas.  wave
Mellesleg benyasnal is noveli a hatasfokot. Bar nem errol szolt a tema  vigyor3

Nem azt mondta, hogy ne vegyünk 1.6b-t mert az borzasztó, hanem azt mondta Jani, hogy bekényszerült egy 1.6b-be és nagyon hiányzik már a dízli verdája. Hát ennyi.

Egyébként az utakon rihangáló autók nagy része 1.6 benzin (szerintem), Ő csak egy átlag autós érzéseit tapasztalhatta meg.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4817 Dátum: 2009.08.26 szerda, 11:45:47 »

valahogy ereztem, hogy a hatasfoknal fogunk kikotni  Cheesy Nem igazan erdekel a hatasfok, de akko meg 1x csak a gyengebbek kedveert...Nem kene szivo mocit turbos mocihoz hasonlitani. Plane, ha az a szivo moci kisebb (1.6)...es mind1, hogy most dilzi az az 1.6 vagy benyas.  wave
Mellesleg benyasnal is noveli a hatasfokot. Bar nem errol szolt a tema  vigyor3

Én nem hasonlítottam a szívó mocit a TDCi-hez.
Csak ríttam, hogy most relatíve gyengébb autóval járok.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4818 Dátum: 2009.08.26 szerda, 11:52:57 »

valahogy ereztem, hogy a hatasfoknal fogunk kikotni  Cheesy Nem igazan erdekel a hatasfok, de akko meg 1x csak a gyengebbek kedveert...Nem kene szivo mocit turbos mocihoz hasonlitani. Plane, ha az a szivo moci kisebb (1.6)...es mind1, hogy most dilzi az az 1.6 vagy benyas.  wave
Mellesleg benyasnal is noveli a hatasfokot. Bar nem errol szolt a tema  vigyor3

De, azért lehet szívó benzinest turbódízelhez hasonlítani, mert a 4-esben (a 2,5t-t leszámítva) ez a két motortípus van (de jönnek az 1,6t-k, és talán 2.0t).
Szívódili nincs...

A benzines turbónél NEM növeli a hatásfokot... amúgy meg offolunk, mint a fene.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4819 Dátum: 2009.08.26 szerda, 11:53:09 »

Én nem hasonlítottam a szívó mocit a TDCi-hez.
Csak ríttam, hogy most relatíve gyengébb autóval járok.


Egyébként ez az OFF egy tök jó autó, ha csak 3,3-am lett volna saját autóra, tutira ezt vettem volna én is magamnak (kombiban). Még a Focusnál is ár/felszereltség/teljesítmény/beltérméretek arányban jobb volt.
(Lacetti, 4a, 1.6 Elite, minden (nem)hétköznapi extrával: MP3, digitklíma, tolatóradar, felhúzódó ablakok, stb-stb.)
A WTCC-n is jól áll.
Feleségecske üzletpolitikai szempontok miatt nem akart egyelőre jobb autóval járni, mint a főnökei (eredeti szerelem: S60).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4820 Dátum: 2009.08.26 szerda, 12:29:15 »


A benzines turbónél NEM növeli a hatásfokot... amúgy meg offolunk, mint a fene.

Hat akko nezd meg az adatokat mielott hulyesegeket beszelnel  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4821 Dátum: 2009.08.26 szerda, 12:29:36 »

Én nem hasonlítottam a szívó mocit a TDCi-hez.
Csak ríttam, hogy most relatíve gyengébb autóval járok.


nah latod megis  vigyor3 Wink worship
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4822 Dátum: 2009.08.26 szerda, 12:37:49 »

nah latod megis  vigyor3 Wink worship

Az az autó saját magához képest elég jól teljesít: 1.6B, 109LE.
Mikor az 1.8B (115LE) Focusom volt még, s gyorsultunk anyával  eplus2 , azért az első ~50m-en ő ment elöl mjdnem egy teljes autóhosszal, s utána sem tudtam nagyon lehagyni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4823 Dátum: 2009.08.26 szerda, 12:46:00 »

Az az autó saját magához képest elég jól teljesít: 1.6B, 109LE.
Mikor az 1.8B (115LE) Focusom volt még, s gyorsultunk anyával  eplus2 , azért az első ~50m-en ő ment elöl mjdnem egy teljes autóhosszal, s utána sem tudtam nagyon lehagyni.


a Ford benzinmotorjai (most nem a turbósokra gondolok) nem a menetteljesítményeikről lettek híresek (nem is lettek híresek  vigyor3).
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4824 Dátum: 2009.08.26 szerda, 12:52:10 »

Hat akko nezd meg az adatokat mielott hulyesegeket beszelnel  vigyor3

Nem beszélek hségeket. Te hol láttad az adatait? Én kívácsi lennék rá!
Te max a fogyiadatokat láthattad, és az nem ugyanaz, mint a hatásfok.
Nem nyelvészkedés, hanem az, hogy egy 200 lovas turbóbenzines átlagfogyija alacsonyabb, mint az ugyanannyi szívóé.
Azért jobb a turbós fogyija, mert amikor kicsi (nincs) terhelés, akkor kevesebbet fogyaszt.
Szóval e nem a.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4825 Dátum: 2009.08.26 szerda, 12:54:03 »

a Ford benzinmotorjai (most nem a turbósokra gondolok) nem a menetteljesítményeikről lettek híresek (nem is lettek híresek  vigyor3).

Hát igen, én pl a Ti-VCT-t sem értem. 6000-nél kijön az 1.6ból 115LE.
Ki forgatja addig? Én a benzinessel is mindig 2-3000 között mentem, néha 3500ig.
Ja, s ez még el is tud romolni, barátomnak a gari lejárta előtt egy héttel döglött meg a teknika.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4826 Dátum: 2009.08.26 szerda, 14:07:49 »

a Ford benzinmotorjai (most nem a turbósokra gondolok) nem a menetteljesítményeikről lettek híresek (nem is lettek híresek  vigyor3).

lol  vigyor3 Aze 1 valamit jol tudnak...szolni...termeszetesen a V6  finom
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4827 Dátum: 2009.08.26 szerda, 14:09:02 »

Nem beszélek hségeket. Te hol láttad az adatait? Én kívácsi lennék rá!
Te max a fogyiadatokat láthattad, és az nem ugyanaz, mint a hatásfok.
Nem nyelvészkedés, hanem az, hogy egy 200 lovas turbóbenzines átlagfogyija alacsonyabb, mint az ugyanannyi szívóé.
Azért jobb a turbós fogyija, mert amikor kicsi (nincs) terhelés, akkor kevesebbet fogyaszt.
Szóval e nem a.

ottan van a doksiban  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4828 Dátum: 2009.08.26 szerda, 14:51:25 »

ottan van a doksiban  Cheesy

A fogyiadat van ott... hatásfokról van adat? Nincs.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4829 Dátum: 2009.08.26 szerda, 14:54:51 »

A fogyiadat van ott... hatásfokról van adat? Nincs.

Bezzeg ilyenkor kovetkeztetni man nem tucc mi ?  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4830 Dátum: 2009.08.26 szerda, 15:08:15 »

Bezzeg ilyenkor kovetkeztetni man nem tucc mi ?  Cheesy

Következtetni? Tények kellenek... mérési eredmények.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4831 Dátum: 2009.08.26 szerda, 15:10:53 »

Na, beszéljünk ON dolgokról.
Hallottátok, hogy lesz majd MKV Mondi?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4832 Dátum: 2009.08.26 szerda, 15:11:48 »

Na, beszéljünk ON dolgokról.
Hallottátok, hogy lesz majd MKV Mondi?


Én nem hallottam, de ez sem idevaló, hanem az mk5 topikba.  vigyor3

(majd talán 2013-ban)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4833 Dátum: 2009.08.26 szerda, 15:14:30 »

Én nem hallottam, de ez sem idevaló, hanem az mk5 topikba.  vigyor3

(majd talán 2013-ban)

ON ez azért.
De az jó ha Ti sem hallottatok, mert akkor az autóm sokáig "friss"-nek számít még.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4834 Dátum: 2009.08.26 szerda, 15:15:25 »

ON ez azért.
De az jó ha Ti sem hallottatok, mert akkor az autóm sokáig "friss"-nek számít még.  vigyor3


szerintem a facelift is csúszik rendesen.

S-Maxból lesz most facelift, Mondiból szerintem 2010-ben.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4835 Dátum: 2009.08.26 szerda, 15:16:52 »

szerintem a facelift is csúszik rendesen.

S-Maxból lesz most facelift, Mondiból szerintem 2010-ben.

Gondolom a kis benzinesturbók is késleltetik a dolgot.
Mert ugye a Ford eddig nem nagyon virított még a témában...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4836 Dátum: 2009.08.26 szerda, 15:28:50 »

Gondolom a kis benzinesturbók is késleltetik a dolgot.
Mert ugye a Ford eddig nem nagyon virított még a témában...


régen a Ford volt a király ilyen csibész autókban, gondoljunk csak vissza, sierra xr4, escort xr3, fiesta xr2, na és a cosworth.ok, ráadásul azok turbósak voltak.  Aztán kihalt ez a vonal.

Szerintem minden gyártó ott tartogatta a konstrukciót talomban, és amikor kijött az ódi, a többi is elkezdte nyomatni. Na de ugye a Fordnak (szerintem a Volvó miatt) nincs talomban az ég világon semmi.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4837 Dátum: 2009.08.26 szerda, 15:34:58 »

régen a Ford volt a király ilyen csibész autókban, gondoljunk csak vissza, sierra xr4, escort xr3, fiesta xr2, na és a cosworth.ok, ráadásul azok turbósak voltak.  Aztán kihalt ez a vonal.

Szerintem minden gyártó ott tartogatta a konstrukciót talomban, és amikor kijött az ódi, a többi is elkezdte nyomatni. Na de ugye a Fordnak (szerintem a Volvó miatt) nincs talomban az ég világon semmi.

Aztán most még azzal is belesz@rnak majd a ventillátorba, hogy közös platformot hoznak létre a Mondeo méretű EU és USA modelleknek.
Na hogy ebből mi lesz...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4838 Dátum: 2009.08.26 szerda, 15:36:56 »

Aztán most még azzal is belesz@rnak majd a ventillátorba, hogy közös platformot hoznak létre a Mondeo méretű EU és USA modelleknek.
Na hogy ebből mi lesz...


tudtommal az új Fiesta is így van már. Nem?

(amcsik gondolom kiugranak a bugyijukból egy Fiestáért). AFocust egyébként amerikában is szerették.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4839 Dátum: 2009.08.26 szerda, 15:40:46 »

tudtommal az új Fiesta is így van már. Nem?

(amcsik gondolom kiugranak a bugyijukból egy Fiestáért). AFocust egyébként amerikában is szerették.

Igen, a Fiesta így van.
Én csak az pl. az anyagválasztásoktól félek majd a későbbiekben. Ugye most spórolás van.
Láttam mostanában pár amcsi újautónak a belsejét 10+ M-s vételár mellett... Háááát, némelyikért 5-öt sem adnék.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4840 Dátum: 2009.08.26 szerda, 16:15:06 »

szerintem a facelift is csúszik rendesen.

S-Maxból lesz most facelift, Mondiból szerintem 2010-ben.

Szerintem eleve a 2010 tavasz volt belőve. Én akkorra tippelem.
De hát kb 3 év után szokták. Akkor lesz 3 éves.
Ha akkor jön, akkor időben jön.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4841 Dátum: 2009.08.27 csütörtök, 18:18:51 »

MKIV kombi tulajok:
Hogyan van kialakítva a csomagtérben lévő 12V-os aljzat?
Gondolkodom, hogy installálok egyet az enyémbe. Lennének ötleteim, de a gyárihoz hasonló megoldást szeretnék.
Fotó is jöhet. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #4842 Dátum: 2009.08.27 csütörtök, 18:22:52 »

SzJani! Láthattalak tegnap Székesfehérváron?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #4843 Dátum: 2009.08.27 csütörtök, 18:38:01 »

MKIV kombi tulajok:
Hogyan van kialakítva a csomagtérben lévő 12V-os aljzat?
Gondolkodom, hogy installálok egyet az enyémbe. Lennének ötleteim, de a gyárihoz hasonló megoldást szeretnék.
Fotó is jöhet. Wink
A kombiban valszeg elő van készítve a kábelkorbácsban a csatija.Persze lehet,hogy a szedánban is elő  készítették.
Nekem (mk3),egy vak dugó volt a kárpitban,Scratch azt mondta ott van mögötte a csati.És tényleg,lebontottam a kátpitot és ottvolt.Kipattintottam a vakdugót,és 1az egyben belement a sapkás szivargyujtó,még a csatija is stimmelt.
El tudom képzelni,hogy nálatok is így lehet. Wink wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.27 csütörtök, 18:40:59 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4844 Dátum: 2009.08.27 csütörtök, 19:06:01 »

SzJani! Láthattalak tegnap Székesfehérváron?

Biztosan nem.
Mondi 2 hete van a szervízben, csinálják az elejét.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4845 Dátum: 2009.08.27 csütörtök, 19:07:19 »

SzJani! Láthattalak tegnap Székesfehérváron?

Jó látom, hogy Neked kombid van?  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4846 Dátum: 2009.08.27 csütörtök, 19:12:43 »

A kombiban valszeg elő van készítve a kábelkorbácsban a csatija.Persze lehet,hogy a szedánban is elő  készítették.
Nekem (mk3),egy vak dugó volt a kárpitban,Scratch azt mondta ott van mögötte a csati.És tényleg,lebontottam a kátpitot és ottvolt.Kipattintottam a vakdugót,és 1az egyben belement a sapkás szivargyujtó,még a csatija is stimmelt.
El tudom képzelni,hogy nálatok is így lehet. Wink wave

MKIV-nél mindegyik kombiban van hátul 12V-os csatlakozó.
A 4-5 ajtós nem tudom, hoogyan áll előkészítés témában.
Nem tudom hol kellene keresgélnem. Szétkapni meg most nem akarok ott mindent.   smile
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #4847 Dátum: 2009.08.27 csütörtök, 19:47:39 »

Jó látom, hogy Neked kombid van?  vigyor3

igen nekem az van!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4848 Dátum: 2009.08.27 csütörtök, 20:10:16 »

igen nekem az van!

szóval?  Roll Eyes  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ReaperGopher
Vendég
« Új hozzászólás #4849 Dátum: 2009.08.27 csütörtök, 20:47:15 »

Biztosan nem.
Mondi 2 hete van a szervízben, csinálják az elejét.

Legközelebb ha sűrgős (bár az inkább ne legyen) akkor csatolj be a kárfelvevősnek egy 10-est a papirok közé mint dokumentum pótlás, akkor készen szoktak lenni kevesebb mint egy hét alatt is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.