Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 16:13:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 161 162 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 174 175 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12022485 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #8350 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 22:09:46 »

Helló urak!javascript:void(0);
Végre megvettem életem első Mondeoját!Kívülről és belülről nagyon szép a gép,szinte elolvad az ember tőle.Viszont a motortér olyan mintha szétmarta volna valami sav.Az összes alumínium és acél alkatrészt vastag oxidréteg fedi.A kereskedő azt mondta hogy ez természetes német autóknál mert ott intenzíven sózzák az utakat mint nálunk.A gép 2008-as, elvileg 120 000-et ment.saját tapasztalat valaki?Alvázszám alapján utána tudok nézni ennek a Km-nek valahol? 

Valóban jellemző ez az oxidréteg, de autója válogatja.
És nem egész Németországra koncentrálnék, hanem inkább a tenger közelsége miatt lehet sósabb a levegő, és amiatt van ez a réteg.
Profi autokozmetikai cég megoldja az eltüntetését.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8351 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 23:20:33 »

Helló urak!javascript:void(0);
Végre megvettem életem első Mondeoját!Kívülről és belülről nagyon szép a gép,szinte elolvad az ember tőle.Viszont a motortér olyan mintha szétmarta volna valami sav.Az összes alumínium és acél alkatrészt vastag oxidréteg fedi.A kereskedő azt mondta hogy ez természetes német autóknál mert ott intenzíven sózzák az utakat mint nálunk.A gép 2008-as, elvileg 120 000-et ment.saját tapasztalat valaki?Alvázszám alapján utána tudok nézni ennek a Km-nek valahol?  
Először is gratula az autóhoz.

Kezdem a rossz hírrel:
Nincs megbízható módszer  a valós futás km megállapítására, Csak az ha null kilóméteresen veszel át egy autót. utána úgy játszananak a kilóméterekkel ahogy nem szégyelnek.

A jó hír:
Az oxidrétegen ne lepödjél meg, a téli hazsnálat után kiül tényleg oxidréteg ( a III-asnál nálam is ez lett kb 3 év után ) Egy szép tavaszi napon befújtam motorblokk tisztítóval (azt hiszem a Metro-ban vettem) és nagynyomású mosóval lemostam utána a motorteret (generátorra, elektromos csatikra azért figyelni nem eláztatni) Utána meg áttölgettem enyhén olajos rongyal. (Föleg az alu elemeken látszottak a fehéres oxid pöttyök) Ez teljesen renbeteszi.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8352 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 23:32:44 »

Helló urak!javascript:void(0);
Végre megvettem életem első Mondeoját!Kívülről és belülről nagyon szép a gép,szinte elolvad az ember tőle.Viszont a motortér olyan mintha szétmarta volna valami sav.Az összes alumínium és acél alkatrészt vastag oxidréteg fedi.A kereskedő azt mondta hogy ez természetes német autóknál mert ott intenzíven sózzák az utakat mint nálunk.A gép 2008-as, elvileg 120 000-et ment.saját tapasztalat valaki?Alvázszám alapján utána tudok nézni ennek a Km-nek valahol? 

Utána tudsz nézni fordban is. A németek 99%-ban szakszervizben javíttatnak így mindennek nyoma van. Meglepődnék ha csak ennyi lenne benne de nem lehetetlen. Külföldön 60-70.000-t simán mennek 1 évben. Hogy vannak a pecsétek a könyvben(dátum km) ?    Tenger közeli kocsik szoktak inkább oxidálódni.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8353 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 14:37:47 »

Hi,
patendepo.hu -n néztem díszléc patentet, szerintetek ez jó a mondihoz?
Annyit ír,hogy ford-hoz okés.
Pótolnom kell mert így sokszor lerugdosom szegényt Smiley
Naplózva
csabapeca
Vendég
« Új hozzászólás #8354 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 17:39:50 »



A jó hír:
Az oxidrétegen ne lepödjél meg, a téli hazsnálat után kiül tényleg oxidréteg ( a III-asnál nálam is ez lett kb 3 év után ) Egy szép tavaszi napon befújtam motorblokk tisztítóval (azt hiszem a Metro-ban vettem) és nagynyomású mosóval lemostam utána a motorteret (generátorra, elektromos csatikra azért figyelni nem eláztatni) Utána meg áttölgettem enyhén olajos rongyal. (Föleg az alu elemeken látszottak a fehéres oxid pöttyök) Ez teljesen renbeteszi.
[/quote]

Valami ilyesmin gondolkoztam én is.Tavasszal jöhet a fogkefés sika-mika!Ragyognia kell a gépnek.!
Bent voltam a Fordnál átvizsgáláson,és azt a meglepő választ kaptam a mosás kérdésére hogy ők egyáltalán nem javasolják a motor lemosását.Tehát Brigéciol pajtás mellőzve lessz,marad a manuális pucolgatás.
Naplózva
csabapeca
Vendég
« Új hozzászólás #8355 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 17:43:51 »

Utána tudsz nézni fordban is. A németek 99%-ban szakszervizben javíttatnak így mindennek nyoma van. Meglepődnék ha csak ennyi lenne benne de nem lehetetlen. Külföldön 60-70.000-t simán mennek 1 évben. Hogy vannak a pecsétek a könyvben(dátum km) ?    Tenger közeli kocsik szoktak inkább oxidálódni.
Nagyon jó volt ez az ötlet!Kiderült hogy egy 100-assal több van szegénykémben rinya!A könyv még nincs meg,de pár napon belül azt is megkapom.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8356 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 18:17:40 »

Nagyon jó volt ez az ötlet!Kiderült hogy egy 100-assal több van szegénykémben rinya!A könyv még nincs meg,de pár napon belül azt is megkapom.

Sikerült utánakérdezned? Magyar kereskedésben nézték meg, avagy német?
Kitől kapod meg a könyvet?
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
csabapeca
Vendég
« Új hozzászólás #8357 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 18:28:22 »

Sikerült utánakérdezned? Magyar kereskedésben nézték meg, avagy német?
Kitől kapod meg a könyvet?
A ford Petrányinál.Pontos dolgot nem tudtak elárulni csak azt hogy az utolsó diagnosztikai vizsgálat Németországban volt 2011 Augusztus tízen valahanyádikán,és akkor volt a km. álllás197 ezer.Kereskedőtől veszem,ő ígérte meg a könyvet is.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8358 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 20:08:52 »

A ford Petrányinál.Pontos dolgot nem tudtak elárulni csak azt hogy az utolsó diagnosztikai vizsgálat Németországban volt 2011 Augusztus tízen valahanyádikán,és akkor volt a km. álllás197 ezer.Kereskedőtől veszem,ő ígérte meg a könyvet is.

Miért nem vásárlás előtt kérdezted meg?Huh?  Úgy többet tudtál volna alkudni. Néha szoktam venni lottót de azt nem találom el.  nyes  A könyv jó lesz, ő fogja csinálni a mostani álláshoz... Várd meg,h a kezedbe legyen és 1-2 nap múlva menj vissza, voltál a fordba, h mit kell ilyenkor cserélni és mondták nem stimmel a km. Pénzt próbálj meg minél többet kiszedni belőle.  Szerintem akkor lehetett a nagy szerviz, vezérlés stb.    Kocsi jó?  Pályás kocsi azért nem látszik a km.

A motort és a motorteret le lehet mosni nyugodtan nem lesz semmi baja! Elég sokat mostunk már és még nem volt sose gond. Ha nincs hol akkor elmész 1 kútra ahol van melegvizes 100 ft-os.  Ecset, szivacs, brigéciol valamibe amivel ki tudod fújni, kesztyű. Bejújod az egészet, átsikálod és lecsapatod.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.02 hétfő, 20:15:49 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
csabapeca
Vendég
« Új hozzászólás #8359 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 20:51:11 »

Miért nem vásárlás előtt kérdezted meg?Huh?  Úgy többet tudtál volna alkudni. Néha szoktam venni lottót de azt nem találom el.  nyes  A könyv jó lesz, ő fogja csinálni a mostani álláshoz... Várd meg,h a kezedbe legyen és 1-2 nap múlva menj vissza, voltál a fordba, h mit kell ilyenkor cserélni és mondták nem stimmel a km. Pénzt próbálj meg minél többet kiszedni belőle.  Szerintem akkor lehetett a nagy szerviz, vezérlés stb.    Kocsi jó?  Pályás kocsi azért nem látszik a km.

A motort és a motorteret le lehet mosni nyugodtan nem lesz semmi baja! Elég sokat mostunk már és még nem volt sose gond. Ha nincs hol akkor elmész 1 kútra ahol van melegvizes 100 ft-os.  Ecset, szivacs, brigéciol valamibe amivel ki tudod fújni, kesztyű. Bejújod az egészet, átsikálod és lecsapatod.

Na ebben hasonlítunk!Én sem nyerek soha semmit.Ilyen az élet. :-\Ezt nem tudom megjátszani,együtt voltunk az átvizsgáláson.Így hogy kiderült a reális kilométer miért gyártana kamu könyvet?A vezérlés csavarjai jó öregek és a szíjon is látszik hogy nem cserélték manapság.De mint frissen vásárolt gép a saját megnyugtatásomra amúgy is kicserélném.Az ez előtti autóm motorját (Omega B) én is így mostam.Ennek az anyaga valahogy más.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8360 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 20:59:56 »

Na ebben hasonlítunk!Én sem nyerek soha semmit.Ilyen az élet. :-\Ezt nem tudom megjátszani,együtt voltunk az átvizsgáláson.Így hogy kiderült a reális kilométer miért gyártana kamu könyvet?A vezérlés csavarjai jó öregek és a szíjon is látszik hogy nem cserélték manapság.De mint frissen vásárolt gép a saját megnyugtatásomra amúgy is kicserélném.Az ez előtti autóm motorját (Omega B) én is így mostam.Ennek az anyaga valahogy más.


Azt nem tudtam, h együtt voltatok. De nem is értem. Ha már megvetted minek ment veled? Az megint fura lenne,h a németek nem cseréltek vezérlést 200 ig. 180-nál kell.  De az a tuti ha minden csere ami létezik.  Mossad nyugodtan.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
csabapeca
Vendég
« Új hozzászólás #8361 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 21:11:59 »

Azt nem tudtam, h együtt voltatok. De nem is értem. Ha már megvetted minek ment veled? Az megint fura lenne,h a németek nem cseréltek vezérlést 200 ig. 180-nál kell.  De az a tuti ha minden csere ami létezik.  Mossad nyugodtan.
Mert még csak előleget fizettem!A vétel feltétele volt az átvizsgálás és a szervíz könyv.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8362 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 21:14:53 »

Hi,

Na bekerült az új fejegység a rendszerbe!
Minden okés, működik minden rajta.
Amit még finomítani kell:
Járó motornál vibrál a tolatókamera képe, ezt lehet valahogy kondizni, ha jól tudom, ha van valakinek erről tapasztalata megírhatná, időt spórolna nekem.
Ha nincs gyújtáson az autó nem lehet bekapcsolni a cuccost, sőt szerintem ilyenkor semmiféle áramo magot nem kap, mert szerintem az órát is elfelejti, holnap reggel kiderül Smiley ezt hogy lehet megoldani?
Illetve amit nem értek miért van, a műszerfalon nem jeleníti meg a rádió állomások illetve a játszott zenék címét.
A canbus viszont oké, mert a kormányvezérlés működik, hmmm???

Amúgy minden okés vele, ezeket meg megoldom majd valahogy! Kivéve a műszerfalas dolgot az nem hiszem,hogy menni fog.
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #8363 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 21:32:26 »

Hi,

Na bekerült az új fejegység a rendszerbe!
Minden okés, működik minden rajta.
Amit még finomítani kell:
Járó motornál vibrál a tolatókamera képe, ezt lehet valahogy kondizni, ha jól tudom, ha van valakinek erről tapasztalata megírhatná, időt spórolna nekem.
Ha nincs gyújtáson az autó nem lehet bekapcsolni a cuccost, sőt szerintem ilyenkor semmiféle áramo magot nem kap, mert szerintem az órát is elfelejti, holnap reggel kiderül Smiley ezt hogy lehet megoldani?
Illetve amit nem értek miért van, a műszerfalon nem jeleníti meg a rádió állomások illetve a játszott zenék címét.
A canbus viszont oké, mert a kormányvezérlés működik, hmmm???

Amúgy minden okés vele, ezeket meg megoldom majd valahogy! Kivéve a műszerfalas dolgot az nem hiszem,hogy menni fog.

holnap de. hivj fel!
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8364 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 22:21:16 »

Mert még csak előleget fizettem!A vétel feltétele volt az átvizsgálás és a szervíz könyv.

Akkor még nem, a tiéd. És akkor most hol tart a dolog vársz a könyvre? Csak alkudsz még belőle ha megveszed?!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
csabapeca
Vendég
« Új hozzászólás #8365 Dátum: 2012.01.03 kedd, 07:27:31 »

Akkor még nem, a tiéd. És akkor most hol tart a dolog vársz a könyvre? Csak alkudsz még belőle ha megveszed?!
Na jó,akkor csak félig az enyém.Csütörtökön meg lesz a műszaki is és akkor már az enyém lesz.Már átvizsgálás után alkudtam,többet nem fogok (tudok).
Naplózva
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #8366 Dátum: 2012.01.03 kedd, 11:56:14 »

  Először is Boldog Új Évet mindenkinek!
  Tegnap érkeztem haza Párizsból. Az út alatt érdekes az-az inkább zavaró dologra lettem figyelmes. Alacsony fordulatról (1600) gyorsítva berázkódik az autó, a padlólemeztől kezdve szinte minden porcikáján végig fut amíg el nem éri a kb. 1900-as fordulatszámot. /2008 2.0 Tdci 140 LE/ Bármelyik sebességi fokozatban ugyanez a jelenség, sőt ha a tempómattal gyorsítok akkor is. Erő egyébként van benne, normálisan húz. Lehet ez a kettős tömegű, vagy a kuplung hibája? Esetleg mindkettő? 
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8367 Dátum: 2012.01.03 kedd, 13:30:19 »

Hali,

Mondjatok nekem egy olyan +12 V-os szálat amire úgy tudnám rákötni a fejegységemet, hogy nem csak gyújtás rákapcsolásra tudjam bekapcsolni, hanem simán is. Viszont gyújtás kapcsolásra továbbra is maradjon meg a bekapcsolási opció.
Hmm???
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8368 Dátum: 2012.01.03 kedd, 13:56:07 »

  Először is Boldog Új Évet mindenkinek!
  Tegnap érkeztem haza Párizsból. Az út alatt érdekes az-az inkább zavaró dologra lettem figyelmes. Alacsony fordulatról (1600) gyorsítva berázkódik az autó, a padlólemeztől kezdve szinte minden porcikáján végig fut amíg el nem éri a kb. 1900-as fordulatszámot. /2008 2.0 Tdci 140 LE/ Bármelyik sebességi fokozatban ugyanez a jelenség, sőt ha a tempómattal gyorsítok akkor is. Erő egyébként van benne, normálisan húz. Lehet ez a kettős tömegű, vagy a kuplung hibája? Esetleg mindkettő? 

Gyorsításkor berázkódik az autó, az inkább féltengely csukló hiba szokott lenni. (kiegyensúlyozattlanná vállik bizonyos sebességnél) Ford Focus-okon ez nagyon gyakori probléma, ha beírod google-be, egyből a Focus fórumra dob... Bár érdekes hogy nem sebességgel függ össze, hanem fordulatszámmal. (akkor lehetséges a lendkerék hiba..., bár annak sok más jele is van)
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8369 Dátum: 2012.01.03 kedd, 13:58:39 »

Hali,

Mondjatok nekem egy olyan +12 V-os szálat amire úgy tudnám rákötni a fejegységemet, hogy nem csak gyújtás rákapcsolásra tudjam bekapcsolni, hanem simán is. Viszont gyújtás kapcsolásra továbbra is maradjon meg a bekapcsolási opció.
Hmm???

Utastéri biztosítéktáblánál multiméterrel végig tudod mérni, melyik biztosítékon van gyújtás nélkül is áram.
Lehetőleg valami nagyobb 20-30 A-es-re kösd.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #8370 Dátum: 2012.01.03 kedd, 14:15:43 »

Gyorsításkor berázkódik az autó, az inkább féltengely csukló hiba szokott lenni. (kiegyensúlyozattlanná vállik bizonyos sebességnél) Ford Focus-okon ez nagyon gyakori probléma, ha beírod google-be, egyből a Focus fórumra dob... Bár érdekes hogy nem sebességgel függ össze, hanem fordulatszámmal. (akkor lehetséges a lendkerék hiba..., bár annak sok más jele is van)

Sajnos egyértelműen a motor környékéről indul ki a remegés, rázkódás és a sebesség egyáltalán nem befolyásolja csak a fordulatszám. Néha egyébként alapjáraton is remeg az autó. Lehetséges még motortartóbak hiba?
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8371 Dátum: 2012.01.03 kedd, 17:14:58 »

Gyorsításkor berázkódik az autó, az inkább féltengely csukló hiba szokott lenni. (kiegyensúlyozattlanná vállik bizonyos sebességnél) Ford Focus-okon ez nagyon gyakori probléma, ha beírod google-be, egyből a Focus fórumra dob... Bár érdekes hogy nem sebességgel függ össze, hanem fordulatszámmal. (akkor lehetséges a lendkerék hiba..., bár annak sok más jele is van)

Sajnos egyértelműen a motor környékéről indul ki a remegés, rázkódás és a sebesség egyáltalán nem befolyásolja csak a fordulatszám. Néha egyébként alapjáraton is remeg az autó. Lehetséges még motortartóbak hiba?

Szia!
Leállításkor és indításkor nem koppan erőset? Mikor a kuplungot engeded rá, nem rázkódik nagyon, nem "csörög"? nincs fémes hangja?! Ezek leginkább a kuplung és lendkerék hibájára utaló jelek.
A lendkerék inkább ütemesen szokott rázkódni, a motortartó bak viszont rezonál, rezeg...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Alien
Vendég
« Új hozzászólás #8372 Dátum: 2012.01.03 kedd, 17:53:50 »

Sziasztok!

Nemrég léptem be a Mondeo Club-ba Mert ha minden igaz néhány napon belül nekem is lesz egy Mondeo-m  Wink
2007-es 2.0 TDCi Mondeo Combi Titanium. Megmondom őszintén nem ez az autó volt az elsődleges célpontom (nem tudom a magyarázatot hogy miért) de amikor megláttam és kipróbáltam beleszerettem law
Meglepően jól felszerelt, elegáns, kényelmes és nagyon jól viselkedett a teszt során. Sajnos a motor hidegen hallatott egy csúnya koppanó hangot (csak hidegen produkálta) és most kivizsgáláson van mert a tulaj vállalta hogy megjavíttatja. Korrektnek érzem.
Első tulajtól Magyarországon vásárolt, folyamatosan vezetett szervízkönyv (leinformálható), 200000 Km-t futott.
Nagyon megköszönném ha ellátnátok néhány jó tanáccsal mert ilyen (diesel) autóm még nem volt. Jelenleg egy Omegát hajtok, de le kell cserélni mert nagyon öreg a kicsike és sajna nem nagyon lehet bírni a mai árak mellett fenntartani egy maszek benzinkutat melyet utána kell kötni a verdának mivel nagyon gyakra szomjas a kicsike. wilting
Szeretnék hasznos tagja lenni az oldalnak, ígérem megosztom a tapasztalataimat veletek, és segítek ha tudok.
Üdv: Alien wave
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #8373 Dátum: 2012.01.03 kedd, 17:56:33 »

Sziasztok!

Üdv: Alien wave

Előre is gratula a járgányhoz.  eljen
Segíteni nem tudok, de üdvözöllek Nálunk...  worship eljen
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #8374 Dátum: 2012.01.03 kedd, 18:01:37 »

Szia!
Leállításkor és indításkor nem koppan erőset? Mikor a kuplungot engeded rá, nem rázkódik nagyon, nem "csörög"? nincs fémes hangja?! Ezek leginkább a kuplung és lendkerék hibájára utaló jelek.
A lendkerék inkább ütemesen szokott rázkódni, a motortartó bak viszont rezonál, rezeg...


Ez nem csörög nem koppan sem leállításnál, sem indulásnál. Szépen megy az autó kivéve azt a már említett 1600-1900-as fordulatszám tartomány között. Ez alatt az intervallum alatt is csak ráz, remeg aztán abbahagyja. Ha magasabb fordulatszám-tartományból gyorsítok semmi jele. Olyan mintha a kuplung nem tapadna, nem fogna eléggé, bár ennél a konstrukciónál nagymértékben hozzájárul az a bizonyos kettős tömegű is. Nem tud valaki egy megbízható márkaszervizen kívüli szerelőt?
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8375 Dátum: 2012.01.03 kedd, 18:06:48 »

Sziasztok!

Nemrég léptem be a Mondeo Club-ba Mert ha minden igaz néhány napon belül nekem is lesz egy Mondeo-m  Wink
2007-es 2.0 TDCi Mondeo Combi Titanium. Megmondom őszintén nem ez az autó volt az elsődleges célpontom (nem tudom a magyarázatot hogy miért) de amikor megláttam és kipróbáltam beleszerettem law
Meglepően jól felszerelt, elegáns, kényelmes és nagyon jól viselkedett a teszt során. Sajnos a motor hidegen hallatott egy csúnya koppanó hangot (csak hidegen produkálta) és most kivizsgáláson van mert a tulaj vállalta hogy megjavíttatja. Korrektnek érzem.
Első tulajtól Magyarországon vásárolt, folyamatosan vezetett szervízkönyv (leinformálható), 200000 Km-t futott.
Nagyon megköszönném ha ellátnátok néhány jó tanáccsal mert ilyen (diesel) autóm még nem volt. Jelenleg egy Omegát hajtok, de le kell cserélni mert nagyon öreg a kicsike és sajna nem nagyon lehet bírni a mai árak mellett fenntartani egy maszek benzinkutat melyet utána kell kötni a verdának mivel nagyon gyakra szomjas a kicsike. wilting
Szeretnék hasznos tagja lenni az oldalnak, ígérem megosztom a tapasztalataimat veletek, és segítek ha tudok.
Üdv: Alien wave

Szia!

Üdvözlünk itt a fórumon! Adatlapodra ránézve, meglepődve tapasztaltam, hogy győri vagy. IGAZ EZ?!

Végre, valaki:) Olyan sok Mondeo-t látok itt Győrben, de itt a fórumon senki sem vesz részt a csevegésben. Néha jó egy kis eszmecsere, tapasztalat megosztás... Hol vetted az autód ha nem titok?! Nekem is egy 2007-es kombim van, 2.0 TDci, 154.000km-es.

Üdv.: Peti

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #8376 Dátum: 2012.01.03 kedd, 18:48:36 »

Ez nem csörög nem koppan sem leállításnál, sem indulásnál. Szépen megy az autó kivéve azt a már említett 1600-1900-as fordulatszám tartomány között. Ez alatt az intervallum alatt is csak ráz, remeg aztán abbahagyja. Ha magasabb fordulatszám-tartományból gyorsítok semmi jele. Olyan mintha a kuplung nem tapadna, nem fogna eléggé, bár ennél a konstrukciónál nagymértékben hozzájárul az a bizonyos kettős tömegű is. Nem tud valaki egy megbízható márkaszervizen kívüli szerelőt?
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8377 Dátum: 2012.01.03 kedd, 19:20:45 »

Ez nem csörög nem koppan sem leállításnál, sem indulásnál. Szépen megy az autó kivéve azt a már említett 1600-1900-as fordulatszám tartomány között. Ez alatt az intervallum alatt is csak ráz, remeg aztán abbahagyja. Ha magasabb fordulatszám-tartományból gyorsítok semmi jele. Olyan mintha a kuplung nem tapadna, nem fogna eléggé, bár ennél a konstrukciónál nagymértékben hozzájárul az a bizonyos kettős tömegű is. Nem tud valaki egy megbízható márkaszervizen kívüli szerelőt?

Nem írtad, hogy merre fele laksz. Gondolom a lakhelyedhez közeli szerelőt keresel.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
joso
Vendég
« Új hozzászólás #8378 Dátum: 2012.01.03 kedd, 20:28:52 »

keresek mk4 hez nagy kijelzös müszer egységet ha valaki tud irjon köszi sir
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8379 Dátum: 2012.01.03 kedd, 21:05:45 »

keresek mk4 hez nagy kijelzös müszer egységet ha valaki tud irjon köszi sir
Ebay... De nem ér annyit az egész
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
csabapeca
Vendég
« Új hozzászólás #8380 Dátum: 2012.01.03 kedd, 21:16:19 »

keresek mk4 hez nagy kijelzös müszer egységet ha valaki tud irjon köszi sir
Na az enyém eladó. :nevetes1:Legjobb minőség.Blaukpunt nx (talán abból is a II-es).A játék lényege:Jövőhét keddtől.Kipróbálhatod,letesztelheted az én autómban.Szakszerűen kiszerelik Debrecenben az én költségemre,vagy ott ahol te akarod (szakszerűen) a saját költségedre.Ár az új ár fele.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8381 Dátum: 2012.01.03 kedd, 21:29:38 »

Na az enyém eladó. :nevetes1:Legjobb minőség.Blaukpunt nx (talán abból is a II-es).A játék lényege:Jövőhét keddtől.Kipróbálhatod,letesztelheted az én autómban.Szakszerűen kiszerelik Debrecenben az én költségemre,vagy ott ahol te akarod (szakszerűen) a saját költségedre.Ár az új ár fele.
És a te klimagombjaid hogy fognak működni?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #8382 Dátum: 2012.01.03 kedd, 21:43:35 »

Nem írtad, hogy merre fele laksz. Gondolom a lakhelyedhez közeli szerelőt keresel.
Elnézést. Budapest
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8383 Dátum: 2012.01.03 kedd, 23:55:53 »

Sziasztok!

Nemrég léptem be a Mondeo Club-ba Mert ha minden igaz néhány napon belül nekem is lesz egy Mondeo-m  Wink
2007-es 2.0 TDCi Mondeo Combi Titanium. Megmondom őszintén nem ez az autó volt az elsődleges célpontom (nem tudom a magyarázatot hogy miért) de amikor megláttam és kipróbáltam beleszerettem law
Meglepően jól felszerelt, elegáns, kényelmes és nagyon jól viselkedett a teszt során. Sajnos a motor hidegen hallatott egy csúnya koppanó hangot (csak hidegen produkálta) és most kivizsgáláson van mert a tulaj vállalta hogy megjavíttatja. Korrektnek érzem.
Első tulajtól Magyarországon vásárolt, folyamatosan vezetett szervízkönyv (leinformálható), 200000 Km-t futott.
Nagyon megköszönném ha ellátnátok néhány jó tanáccsal mert ilyen (diesel) autóm még nem volt. Jelenleg egy Omegát hajtok, de le kell cserélni mert nagyon öreg a kicsike és sajna nem nagyon lehet bírni a mai árak mellett fenntartani egy maszek benzinkutat melyet utána kell kötni a verdának mivel nagyon gyakra szomjas a kicsike. wilting
Szeretnék hasznos tagja lenni az oldalnak, ígérem megosztom a tapasztalataimat veletek, és segítek ha tudok.
Üdv: Alien wave
Üdv itt. A magán véleményem, hogy egy 2007-es MKIII-as TDCi-vel jobban jártál volna mint egy 2007-es MKIV-essel.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8384 Dátum: 2012.01.04 szerda, 06:12:30 »

Üdv itt. A magán véleményem, hogy egy 2007-es MKIII-as TDCi-vel jobban jártál volna mint egy 2007-es MKIV-essel.

Én azért ezt megcáfolnám. Még senkitől sem hallottam volna, hogy az MKIII jobb autó mint az MKIV. Motorikusan meg legfőképp nem lehet összehasonlítani. Kár hogy a Ford nem fejlesztette tovább az MMT6-os váltóját. Őszintén szólva a piacon sokkal jobb 6-os váltók vannak, ebben a kategóriában. Enyém pl.: 4-dik sebességben hirtelen gázadás-gázelvételre fura hangot ad (koppanó), amire azt mondják hogy (99%-ra) a váltóból jön. Nehéz elhinni, de egy Ford-os szerelő mondta, hogy ugyanilyen autón lendkerék és kuplung csere után is megmaradt ez a hang. 1-2-3-ba váltáskor is jól hallani. Nagy a foghézag Smiley

Néhány apró hiba minden kezdeti szérián van, azon felül teljesen más a két autó. Bár ezt Te tudhatod a legjobban, mint látom neked van/volt mindkettő.

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8385 Dátum: 2012.01.04 szerda, 07:04:55 »

Üdv itt. A magán véleményem, hogy egy 2007-es MKIII-as TDCi-vel jobban jártál volna mint egy 2007-es MKIV-essel.
Ha csak az árat nézzük, akkor lehet, mert annyival nem tud többet. Viszont ha van rá keret, akkor MkIV sok tekintetben jobb, mint az MkIII, és eladni is jobban eltudod majd.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
csabapeca
Vendég
« Új hozzászólás #8386 Dátum: 2012.01.04 szerda, 07:05:35 »

És a te klimagombjaid hogy fognak működni?
Na erre nem kérdeztem rá javascript:void(0); , gondolom megoldják valahogy.De kösz hogy felhívtad a figyelmemet!Utána járok.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8387 Dátum: 2012.01.04 szerda, 08:49:05 »

Sziasztok. Az lenne a kérdésem,hogy lehet rendelni azt a matricát ami a hátsó sárvédőíven van gyárilag? Valaki tegnap este meghúzta a parkolóban, szerencse csak éppen hogy és ki kellene cserélnem.

Én karosszéria (kővelferődés-) védő fóliát tennék. Lehet, hogy olcsóbb is...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8388 Dátum: 2012.01.04 szerda, 08:52:39 »

Na az enyém eladó. :nevetes1:Legjobb minőség.Blaukpunt nx (talán abból is a II-es).A játék lényege:Jövőhét keddtől.Kipróbálhatod,letesztelheted az én autómban.Szakszerűen kiszerelik Debrecenben az én költségemre,vagy ott ahol te akarod (szakszerűen) a saját költségedre.Ár az új ár fele.

Szerintem joso kolléga műszeregységet keres. Magyarul a műszerfalban lévő óraegységet (kmh, rpm, stb.)

Fejegységed: Ilyen projektbe tört már bele Ford márkaszerviznek foga. Szóval csak óvatosan… Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8389 Dátum: 2012.01.04 szerda, 09:13:22 »

Üdv itt. A magán véleményem, hogy egy 2007-es MKIII-as TDCi-vel jobban jártál volna mint egy 2007-es MKIV-essel.

A Te magánvéleményed hozzá nem értésedet támasztja alá.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Alien
Vendég
« Új hozzászólás #8390 Dátum: 2012.01.04 szerda, 09:34:55 »

Szia!

Üdvözlünk itt a fórumon! Adatlapodra ránézve, meglepődve tapasztaltam, hogy győri vagy. IGAZ EZ?!

Végre, valaki:) Olyan sok Mondeo-t látok itt Győrben, de itt a fórumon senki sem vesz részt a csevegésben. Néha jó egy kis eszmecsere, tapasztalat megosztás... Hol vetted az autód ha nem titok?! Nekem is egy 2007-es kombim van, 2.0 TDci, 154.000km-es.

Üdv.: Peti

Igen győri vagyok. smile Még nem vettem meg, csak folyamatban van, a napokban fog lezáródni a dolog, ha minden klappolni fog. Az autó Pulai-nál találtam rá az autóra de magánszemély az eladó. Az enyém is kombi, egy kicsivel több km-el. Ami tapasztalatom eddig van az szinte nulla mert egy próbaút és jó néhány szemrevételezésen kívül nincs több. Ami eddig tapasztalatként lejött, hogy ebben az árkategóriában, évjáratban ha mindent egybevetünk (felszereltség, állapot, belső-külső design, motor,fogyasztás, teljesítmény) a Ford Mondeo jó választásnak tűnik. Végigjártam több tucat kereskedőt, megnéztem, kipróbáltam több márkát, de valamilyen hiányérzetem mindig volt. Talán ennél az autónál volt leginkább egybe minden. Több autónál megdöbbenve tapasztaltam hogy 2,5 3 milla ár mellett a felszereltségben a 17 éves Omegám (most ez van) szintjét sem éri el. Olyan fapados ( bocsánat a bírálatért) ronda duhos2 verdákat árulnak hogy több esetben mondtam az eladónak hogy az Omegámat nem adnám érte oda, pedig sajna ezeket az autókat szinte hulladékvas áron lehet csak eladni. falbav 
Szóval itt tart a dolog, ha tovább tudok lépni akkor jelzem, meg írom a tapasztalatokat. Most egyenlőre én várom a clubtól az intelmeket. Smiley
Üdv.
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8391 Dátum: 2012.01.04 szerda, 22:23:16 »

Sziasztok

Győr, Pulai: Én is itt vettem a Smaximat Smiley Nem volt semmi probléma az adás-vétel kapcsán. De egyszer megyek még arra, mert Mondeofan-nal aktuális már egy minitali  smile

1600-1900 között rázkódás: namost ráz az aztó, mintha valami dúrván-sűrűn bordázott úton mennél, vagy hullámzik kb másodpercenként 4-5-öt, mintha ütögetnéd a gázpedált?

200e km-es Mondeo 120e -ként eladva: Smaxit diagnosztizálta pesten egy srác pár napja, és a porlasztók befecskendezési korrekciós értékéből azt mondta, hogy 150-200e között lehet  az autóm. 176e van benne. Szóval nem pontos, de kb-ra jó. Ha a Petrányinál látják a szervízt, talán tudják, hogy miket cseréltek ki. A vezérműszíj, gázolajszűrő, olajcsere talán amit érdemes megcsinálni, ezeket szokták X km-enként. De majd aki ért is hozzá megcáfol Smiley

laca

Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8392 Dátum: 2012.01.04 szerda, 22:32:53 »

A Te magánvéleményed hozzá nem értésedet támasztja alá.
Valóban ? inkább egy jogász véleménye mennyivel is mérvadóbb? Porold le inkább az aktáidat az talán még menni fog wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8393 Dátum: 2012.01.04 szerda, 22:35:20 »

Sziasztok

Győr, Pulai: Én is itt vettem a Smaximat Smiley Nem volt semmi probléma az adás-vétel kapcsán. De egyszer megyek még arra, mert Mondeofan-nal aktuális már egy minitali  smile

1600-1900 között rázkódás: namost ráz az aztó, mintha valami dúrván-sűrűn bordázott úton mennél, vagy hullámzik kb másodpercenként 4-5-öt, mintha ütögetnéd a gázpedált?

200e km-es Mondeo 120e -ként eladva: Smaxit diagnosztizálta pesten egy srác pár napja, és a porlasztók befecskendezési korrekciós értékéből azt mondta, hogy 150-200e között lehet  az autóm. 176e van benne. Szóval nem pontos, de kb-ra jó. Ha a Petrányinál látják a szervízt, talán tudják, hogy miket cseréltek ki. A vezérműszíj, gázolajszűrő, olajcsere talán amit érdemes megcsinálni, ezeket szokták X km-enként. De majd aki ért is hozzá megcáfol Smiley

laca


lendkerék? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8394 Dátum: 2012.01.04 szerda, 22:47:59 »

Én azért ezt megcáfolnám. Még senkitől sem hallottam volna, hogy az MKIII jobb autó mint az MKIV. Motorikusan meg legfőképp nem lehet összehasonlítani. Kár hogy a Ford nem fejlesztette tovább az MMT6-os váltóját. Őszintén szólva a piacon sokkal jobb 6-os váltók vannak, ebben a kategóriában. Enyém pl.: 4-dik sebességben hirtelen gázadás-gázelvételre fura hangot ad (koppanó), amire azt mondják hogy (99%-ra) a váltóból jön. Nehéz elhinni, de egy Ford-os szerelő mondta, hogy ugyanilyen autón lendkerék és kuplung csere után is megmaradt ez a hang. 1-2-3-ba váltáskor is jól hallani. Nagy a foghézag Smiley
Néhány apró hiba minden kezdeti szérián van, azon felül teljesen más a két autó. Bár ezt Te tudhatod a legjobban, mint látom neked van/volt mindkettő.
Üdv.: Peti
Nekem valóban van III-as is meg IV-es is. Nem mondom hogy a III-as jobb mint a IV-es de 2007-ben a III-as igaz kifutó, de már kiforrott széria volt, a IV-es akkor még igazából egy előszéria volt sok gyermekbetegséggel (lebegő motorháztető , foszladozó szigetelés, stb, stb) . Ha a fogyasztás is számít akkor meg a III-as egyértelműen jobb.  Árban egyértelműen jobban jártál volna egy III-assal. Pakolni a IV-es nagyobb külső mérete ellenére nem könnyebb mint a III-asba. Természetesen a IV-es karosszériája masszivabb vastagabb de ez helyet is vesz el. Az a doboz amit  III-asba lazán bedobtam a IV-esbe elég passzentosan fért be.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8395 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 06:13:01 »

lendkerék? Roll Eyes

Igazság az hogy csak itt a fórumon 3-nál is van ugyanez a jelenség. Inkább 1400-1500-as fordulatszám közé tenném ezt a rángatást..himbálózást. Érdekes mikor van egy kis emelkedő és az ember több gázt ad, de megmarad a fordulat akkor is épp úgy berángat... Ilyenkor már a lendkeréknek rég "feszülnie" kellene, értem ezalatt, hogy nem hintázhat... Előző autómon a lendkerék hiba alapjáraton is rendesen érződőtt, mikor nincs terhelés.... szó szerint lüktette az egés kasznit, úgy hogy kinyított ajtó is rendesen mozgott.... Nálunk viszont, az alapjárat olyan mint a "bot", teljesen egyenes, kuplung hirtelen vagy akármilyen ráengedésekor sincs semmilyen rendellenesség....
Szóval ez van... rajt vagyunk az ügyön, de egyenlőre még semmilyen előrejutás nem történt. Aki kicsit műszaki és szeret az autója motorterében nézelődni, megtehetné nekünk, hogy megnézi, hogy az átlátszó üzemanyagcsőben, ami a nagynyomású szivattyúra csatlakozik, van-e bent légbuborék ? (nálunk mindenkinél van egy pici ) Lehetne az is hogy valahol levegőt szív és ez zavarná be az üzemanyagszabályzást ?! NEm tudom mennyire kényes ez a rendszer. Ami a legérdekesebb, hogy nem minden esetben van... Nyáron nagy melegben sokkal gyakoribb volt, mint most hideg időben... HA jól tudom esetünkben nincs az üzemanyagtartályban semmilyen szivattyú, így az üzemanyagot csupán a nagynyomású szivattyú szívja fel... ilyen nagy szívóerő mellett, egy kis tömítetlenségnél előfordulhatna, hogy levegőt szív...






Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #8396 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 18:29:17 »

Sziasztok.

Tudna nekem valaki segíteni abban ,hogy a nyomoógombos inditású mondeonál a kulcsot hogy lehet felprogramozni,
mivel az egyik kulcsom nem üzemel.Az elemet még nem néztem meg,de hátha van ötlet.

Köszi.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8397 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 18:49:15 »

Sziasztok.

Tudna nekem valaki segíteni abban ,hogy a nyomoógombos inditású mondeonál a kulcsot hogy lehet felprogramozni,
mivel az egyik kulcsom nem üzemel.Az elemet még nem néztem meg,de hátha van ötlet.

Köszi.
Nézd meg előbb az elemet.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #8398 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 19:07:17 »

Ha kiveszem az elemet,és kicserélem ,akkor a kulcsal nincs más dolgom csak indítani az autót?
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #8399 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 20:08:06 »

A Converse+ kijelzőn hol lehet látni a tipikus diesel izzítő spirált?
Vagy csak nagy hidegben látható,vagy elég ha megvárom mig az összes visszajelző lámpa kialszik?
Vagy én vagyok ennyire vaksi?Huh??
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Oldalak: 1 ... 161 162 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 174 175 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.