Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 16:56:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12022622 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8800 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 20:33:18 »

A jelenlegi autóm extulajdonosa árulja a Mondeoját, mert olyan szerencsés, hogy kap egy céges új 2.2-es Titanium X Mondeot. (Végre jót is hallok.)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-5533948

Hátha valakit érdekel.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8801 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 21:37:37 »

Köszi előre is.
Nekem vannak buborékok a rendszerben Lehet látni ahogy ketyeg alapjáraton és rángatózik is alap gázon 1400-es fordulatnál.
Lehet a levegő miatt, de majd kiderítjük  worship


Hát nekem nem rángat se alsó fordulaton se középen , fent nem próbáltam Smiley
Résolaj cső csere után kíváncsi leszek,hogy mi lesz.
Ami még kérdéses, de szólok majd a szervízbe,hogy kukkantsanak rá, hogy miért dobja automata fényszóró állapotban a light malfunction hiba üzit akkor ha gyűjtás ráadás és az indítás között nem hagyok neki annyi időt, hogy az automatika beszintezze a lámpákat. Ha ezt hagyom neki végig játszani akkor nincs hibaüzenet  falbav
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8802 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 22:18:42 »

Ami még kérdéses, de szólok majd a szervízbe,hogy kukkantsanak rá, hogy miért dobja automata fényszóró állapotban a light malfunction hiba üzit akkor ha gyűjtás ráadás és az indítás között nem hagyok neki annyi időt, hogy az automatika beszintezze a lámpákat. Ha ezt hagyom neki végig játszani akkor nincs hibaüzenet  falbav

Ezt nekem is csinalja, en megoldottam annyival, hogy gyujtas utan megvarom, mig minden lampa elalszik, aztan inditas, utanna jatszik a lampaval balra-jobbra hipphopp...

Laci
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8803 Dátum: 2012.02.21 kedd, 08:49:40 »

A jelenlegi autóm extulajdonosa árulja a Mondeoját, mert olyan szerencsés, hogy kap egy céges új 2.2-es Titanium X Mondeot. (Végre jót is hallok.)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-5533948

Hátha valakit érdekel.  wave
Jó kis hirdetés  eljen Ennél már csak egy jobb van fent  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #8804 Dátum: 2012.02.21 kedd, 21:05:47 »

Ezt nekem is csinalja, en megoldottam annyival, hogy gyujtas utan megvarom, mig minden lampa elalszik, aztan inditas, utanna jatszik a lampaval balra-jobbra hipphopp...

Laci
Ezt nekem is csinálja néha,de csak akkor mikor már fel van kapcsolva a lámpa, haladás közben ha balra tekerem a kormányt majd vissza (pl:körforgalom) mitől lehet ez?Huh?
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8805 Dátum: 2012.02.22 szerda, 07:12:17 »

Ezt nekem is csinálja néha,de csak akkor mikor már fel van kapcsolva a lámpa, haladás közben ha balra tekerem a kormányt majd vissza (pl:körforgalom) mitől lehet ez?Huh?

Nekem egyszer mikor megnézték, akkor volt olyan hibakódom, ha jól emlékszem kommunikációs hiba a kormányállás és nem tudom mi között. Magyarul software hiba. Lehet ez is nálad, vagy a kormánykerék állást érzékelő valami döglődik...  de valami ilyesmi lehet szerintem. Nekem kb 3x csinálta ezt indítás után, és mindíg csak ha túl gyorsan indítottam, menet közben soha.

Laci
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8806 Dátum: 2012.02.22 szerda, 08:16:39 »

Nekem egyszer mikor megnézték, akkor volt olyan hibakódom, ha jól emlékszem kommunikációs hiba a kormányállás és nem tudom mi között. Magyarul software hiba. Lehet ez is nálad, vagy a kormánykerék állást érzékelő valami döglődik...  de valami ilyesmi lehet szerintem. Nekem kb 3x csinálta ezt indítás után, és mindíg csak ha túl gyorsan indítottam, menet közben soha.

Laci

Nekem nincs hibakódom, megnéztem. Végülis lehet együtt élni vele Smiley
Viszont lehet üldözési mániám van már, de most újabban figyelem a kipufogó gázt a tükörből , és nem tudom, hogy normális -e ,de terhelés alatt egyre jobban kezdek a fehér füstbe enyhe kékes füstöt belelátni. Ez normális? Eddig abba nyugtattam magam, hogy biztos hideg van, aztán azért látszik ennyire a kipufogó gáz  taps
Összehasonlítási alapom nincs, csak apám III-as Mondija, de ott terhelés alatt beterítem a környéket koromfekete füsttel, SmileySmileySmiley, de ez más tészta.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8807 Dátum: 2012.02.22 szerda, 08:27:30 »

Nekem nincs hibakódom, megnéztem. Végülis lehet együtt élni vele Smiley
Viszont lehet üldözési mániám van már, de most újabban figyelem a kipufogó gázt a tükörből , és nem tudom, hogy normális -e ,de terhelés alatt egyre jobban kezdek a fehér füstbe enyhe kékes füstöt belelátni. Ez normális? Eddig abba nyugtattam magam, hogy biztos hideg van, aztán azért látszik ennyire a kipufogó gáz  taps
Összehasonlítási alapom nincs, csak apám III-as Mondija, de ott terhelés alatt beterítem a környéket koromfekete füsttel, SmileySmileySmiley, de ez más tészta.
Ha nincs benne dpf és az egr-ed működik akkor teljesen normális. Nekem is pamacsolt.
Itt off, de szeretném megvédeni a 3-as mondikat. A jók és pl a páromé sem füstöl csak, ha néha sokat tötymörög vele a városban, de utána pályán kiég természetesen  worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8808 Dátum: 2012.02.22 szerda, 08:35:07 »

Ha nincs benne dpf és az egr-ed működik akkor teljesen normális. Nekem is pamacsolt.
Itt off, de szeretném megvédeni a 3-as mondikat. A jók és pl a páromé sem füstöl csak, ha néha sokat tötymörög vele a városban, de utána pályán kiég természetesen  worship

 falbav, van DPF mármint a 4esbe természetesen.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8809 Dátum: 2012.02.22 szerda, 08:43:00 »

falbav, van DPF mármint a 4esbe természetesen.

Akkor max regenerálás közben kellene füstölnie nem terhelésre, de sajnos nem tudom  szomoru1
A legjobb szvsz, ha este mikor jönnek mögötted tolsz neki egy kövéret meleg motornál és nézz bele a tükörbe. Remélem nem fogsz semmit sem látni  Wink
Ez a kékes füst lehet csak képzelődés  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.22 szerda, 08:48:23 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #8810 Dátum: 2012.02.22 szerda, 09:06:39 »

Nálam is volt olyan, hogy este a mögöttem jövő lámpafényénél láttam, hogy erőteljesebb gázadásnál fehér füst van.
Éppen tegnap néztem, de most semmi.
Én is arra tippelek, hogy a sok városi használat után kell egy kis kormolás!  vigyor3
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8811 Dátum: 2012.02.22 szerda, 09:29:27 »


Ami még kérdéses, de szólok majd a szervízbe,hogy kukkantsanak rá, hogy miért dobja automata fényszóró állapotban a light malfunction hiba üzit akkor ha gyűjtás ráadás és az indítás között nem hagyok neki annyi időt, hogy az automatika beszintezze a lámpákat. Ha ezt hagyom neki végig játszani akkor nincs hibaüzenet  falbav

Nem lehet, hogy merül az akksid? Mert az akku merülését azzal jelzi, hogy felkapcsolja a lámpákat (jó nagy hülyeség), és azután szokott dobni hibaüzenetet. Ezt s-maxon tapasztaltuk többször, az garázsban áll, alig használjuk, és akku lemerülés előtt csinálta.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8812 Dátum: 2012.02.22 szerda, 10:00:06 »

Nem lehet, hogy merül az akksid? Mert az akku merülését azzal jelzi, hogy felkapcsolja a lámpákat (jó nagy hülyeség), és azután szokott dobni hibaüzenetet. Ezt s-maxon tapasztaltuk többször, az garázsban áll, alig használjuk, és akku lemerülés előtt csinálta.

Ez kizárva, zsír új az akksi, és nem is nagyon van esélye lemerülni Smiley Nem hagyom, alig áll az autó  nyes
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8813 Dátum: 2012.02.22 szerda, 20:15:56 »

Füst lecsekkolva!
Kettes padlónál azért küldi a füstöt, de ahogy megjelenik abban pillanatban el is tűnik,szóval lehet nem nagy gáz ez.
Nincs olyan,hogy beborítom a mögöttem lévőket, úgy,hogy nem látszanak ki a füstből Smiley
De ha ennek abszolút füstmentesnek kéne lennie akkor ahhoz képest rohadtul füstöl.
Naplózva
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #8814 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 09:44:53 »

Uraim!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.3_ghia_executive_automata_magyarorszagi_szervizkonyves_-5537076
Véleményt kérnék az alábbi autóról. Ha jól számolok, kb. 180ekm lehet benne, amit szinte biztos, hogy nem városban szerzett. Ha valaki fél a TDCi-től és kizárólag a "szívóbenzin-automataváltó" vallásban hisz, akkor ajánlanák-e ezt az autót? 90%-ban autópályás használatra lenne (városi autónak van más). Várom a "dízelautomata" vallás híveit is, hogy esetleg megingassák az urat a hitében, hogy miért is lenne jó mégis használtan venni TDCi automatát (szigorúan financiális érvrendszer mellett, valószínűségszámítás szabályai szerint korrigálva az esetleges hibalehetőségeket). A 2.3 motorról egyébként hallottam jót és rosszat is, a benne lévő automataváltóról rosszat még nem.
Előre is köszönöm.
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8815 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 09:53:39 »

Füst lecsekkolva!
Kettes padlónál azért küldi a füstöt, de ahogy megjelenik abban pillanatban el is tűnik,szóval lehet nem nagy gáz ez.
Nincs olyan,hogy beborítom a mögöttem lévőket, úgy,hogy nem látszanak ki a füstből Smiley
De ha ennek abszolút füstmentesnek kéne lennie akkor ahhoz képest rohadtul füstöl.

Nekem is van fust, pedig DPF-es az autom, de csak akkor latom, ha sotetben jonnek mogottem, es 2-3-ban padlozok. De az is csak ilyen jelzes erteku fust, hogy meg megy a kocsi.. Smiley

Laci
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8816 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 10:57:21 »

Uraim!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.3_ghia_executive_automata_magyarorszagi_szervizkonyves_-5537076
Véleményt kérnék az alábbi autóról. Ha jól számolok, kb. 180ekm lehet benne, amit szinte biztos, hogy nem városban szerzett. Ha valaki fél a TDCi-től és kizárólag a "szívóbenzin-automataváltó" vallásban hisz, akkor ajánlanák-e ezt az autót? 90%-ban autópályás használatra lenne (városi autónak van más). Várom a "dízelautomata" vallás híveit is, hogy esetleg megingassák az urat a hitében, hogy miért is lenne jó mégis használtan venni TDCi automatát (szigorúan financiális érvrendszer mellett, valószínűségszámítás szabályai szerint korrigálva az esetleges hibalehetőségeket). A 2.3 motorról egyébként hallottam jót és rosszat is, a benne lévő automataváltóról rosszat még nem.
Előre is köszönöm.

Az automatáról még kevés hír van, de inkább semmi, azaz a váltó jó. A 2,3-as motor egy mazda gyártymány, nem hinném, hogy rossz lenne. Fogyiban biztosan nem veszi fel a versenyt a mostani 2,0t-vel, de az még ritka használtban. Mindenesetre, az autó igen jól felszerelt, jó eséllyel ez egy normálisan szervizelt, kímélt autó.
A dízel vs benzines: vedd mindkettő gyári fogyiját, persze azt, ahogy használni fogod (autópályás), szorozd meg 1,2-vel, és számolgass. Gondolom azt tudod, mennyit mész egy évben. Ebből rögtön mindent megtudtál, kell-e neked dízel. Annál jobban oda kell figyelni, mit veszel, mert azok általában többet futottak.
De ha autópálya: minek automata? A dízelnél berakod 6-ba, és 100-200 között csak gázt kell nyomni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #8817 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 11:11:32 »

De ha autópálya: minek automata? A dízelnél berakod 6-ba, és 100-200 között csak gázt kell nyomni.
...mert néha az asszonynak kell majd vezetnie  eplus2 és ő csak olyat tud  eplus2

Amúgy köszönöm a véleményt. Igazán csak a xenont hiányolom belőle, amúgy felszereltségileg tökéletes.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8818 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 11:23:59 »

...mert néha az asszonynak kell majd vezetnie  eplus2 és ő csak olyat tud  eplus2

Amúgy köszönöm a véleményt. Igazán csak a xenont hiányolom belőle, amúgy felszereltségileg tökéletes.

Én automata párti vagyok. Amit érdemes tudni. Két automatával szerelik 6 sebességes DSG és 6 sebességes sima. A DSG-nél 60eKm-ként kell olajat cserélni. A másiknál nem kell egyáltalán. Minde a kettő váltóban van triptronic.

Amikor hideg van (-5 fok alatt), akkor dobd át manuálba és 2000-es fordulaton váltság. Különben hajlandó a hideg motort 3000-ig elpörgetni.

Üdv
Csaba
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #8819 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 11:35:28 »

Uraim!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.3_ghia_executive_automata_magyarorszagi_szervizkonyves_-5537076
Véleményt kérnék az alábbi autóról. Ha jól számolok, kb. 180ekm lehet benne, amit szinte biztos, hogy nem városban szerzett. Ha valaki fél a TDCi-től és kizárólag a "szívóbenzin-automataváltó" vallásban hisz, akkor ajánlanák-e ezt az autót? 90%-ban autópályás használatra lenne (városi autónak van más). Várom a "dízelautomata" vallás híveit is, hogy esetleg megingassák az urat a hitében, hogy miért is lenne jó mégis használtan venni TDCi automatát (szigorúan financiális érvrendszer mellett, valószínűségszámítás szabályai szerint korrigálva az esetleges hibalehetőségeket). A 2.3 motorról egyébként hallottam jót és rosszat is, a benne lévő automataváltóról rosszat még nem.
Előre is köszönöm.

képek alapján szép. kell nekem is egy ilyen
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #8820 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 11:41:07 »

Uraim!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.3_ghia_executive_automata_magyarorszagi_szervizkonyves_-5537076
Véleményt kérnék az alábbi autóról. Ha jól számolok, kb. 180ekm lehet benne, amit szinte biztos, hogy nem városban szerzett. Ha valaki fél a TDCi-től és kizárólag a "szívóbenzin-automataváltó" vallásban hisz, akkor ajánlanák-e ezt az autót? 90%-ban autópályás használatra lenne (városi autónak van más). Várom a "dízelautomata" vallás híveit is, hogy esetleg megingassák az urat a hitében, hogy miért is lenne jó mégis használtan venni TDCi automatát (szigorúan financiális érvrendszer mellett, valószínűségszámítás szabályai szerint korrigálva az esetleges hibalehetőségeket). A 2.3 motorról egyébként hallottam jót és rosszat is, a benne lévő automataváltóról rosszat még nem.
Előre is köszönöm.

Korrekt autó, ha ilyet keresnék, akkor én megvenném.
Nagyon jó a felszereltség, tényleg csak a xenon hiányzik.
Szerintem startolj rá.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #8821 Dátum: 2012.02.24 péntek, 08:54:17 »

Uraim!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.3_ghia_executive_automata_magyarorszagi_szervizkonyves_-5537076
Véleményt kérnék az alábbi autóról. Ha jól számolok, kb. 180ekm lehet benne, amit szinte biztos, hogy nem városban szerzett. Ha valaki fél a TDCi-től és kizárólag a "szívóbenzin-automataváltó" vallásban hisz, akkor ajánlanák-e ezt az autót? 90%-ban autópályás használatra lenne (városi autónak van más). Várom a "dízelautomata" vallás híveit is, hogy esetleg megingassák az urat a hitében, hogy miért is lenne jó mégis használtan venni TDCi automatát (szigorúan financiális érvrendszer mellett, valószínűségszámítás szabályai szerint korrigálva az esetleges hibalehetőségeket). A 2.3 motorról egyébként hallottam jót és rosszat is, a benne lévő automataváltóról rosszat még nem.
Előre is köszönöm.
Mennyit fogyaszt egy ilyen?
Naplózva

Fekete bálna
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8822 Dátum: 2012.02.24 péntek, 08:57:43 »

Mennyit fogyaszt egy ilyen?
Nem keveset pl ez, de gondolom nehéz a lába  eplus2:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/247422.html
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #8823 Dátum: 2012.02.24 péntek, 12:18:16 »

Nem keveset pl ez, de gondolom nehéz a lába  eplus2:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/247422.html
uhhh... wow1
Naplózva

Fekete bálna
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #8824 Dátum: 2012.02.24 péntek, 12:56:13 »

uhhh... wow1

Ellenpélda:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/232274.html
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #8825 Dátum: 2012.02.24 péntek, 12:59:57 »

Nem keveset pl ez, de gondolom nehéz a lába  eplus2:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/247422.html

Mutatja is, hogy leginkább városi menet (kis közlekedési lámpa ikon), és leginkább padlógázzal (kis km-ora ikon, a mutató a jobb végállás felé)...  eplus2
Szal nem csoda ez a fogyi...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8826 Dátum: 2012.02.24 péntek, 14:05:52 »

...mert néha az asszonynak kell majd vezetnie  eplus2 és ő csak olyat tud  eplus2

Amúgy köszönöm a véleményt. Igazán csak a xenont hiányolom belőle, amúgy felszereltségileg tökéletes.
a xenon pótolható Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #8827 Dátum: 2012.02.24 péntek, 14:33:36 »

a xenon pótolható Wink
Az OK, hogy pótolható. A kérdés igazán, hogy úgy pótolható, hogy nem izélget a vidéki rendőr? ("Kérem mutassa a fényszórómosót", "Kérem mutassa, hogy bólogat bekapcsoláskor a fénykéve.")
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8828 Dátum: 2012.02.24 péntek, 14:38:58 »

Az OK, hogy pótolható. A kérdés igazán, hogy úgy pótolható, hogy nem izélget a vidéki rendőr? ("Kérem mutassa a fényszórómosót", "Kérem mutassa, hogy bólogat bekapcsoláskor a fénykéve.")
úgy kicsit több píz, de akár úgy is nyes

amúgy mk3-nál nem bólogat a gyári Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8829 Dátum: 2012.02.24 péntek, 14:46:14 »

úgy kicsit több píz, de akár úgy is nyes

amúgy mk3-nál nem bólogat a gyári Roll Eyes

Nalam inditaskor/kapcsolaskor szabalyoz (bologat), es gyari!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8830 Dátum: 2012.02.24 péntek, 14:59:03 »

Nalam inditaskor/kapcsolaskor szabalyoz (bologat), es gyari!
így fel-le?? wow1 http://www.youtube.com/watch?v=l-bi39DJaRs

meglesnéd a trafókon a gyártási időket, lehet, hogy f2 utániaknál változtattak rajta, akkor kicserélem f2-es trafókra vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8831 Dátum: 2012.02.24 péntek, 21:07:43 »

Sziasztok!

2007.10 havi Mondeo-m van. Ma délután viszonylag nagy szél volt, s ismételten feltűnt, hogy ha jött szembe egy kamion az egész motorháztetőm szemmel láthatólag "belebegett". Ti is tapasztaltatok már ilyet?
Átnéztem, a zsanérok csavarjai feszesek...egyébként olyan mint ha a szél becsapna a motorháztető alá, s azt emelgetné....
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #8832 Dátum: 2012.02.24 péntek, 21:14:10 »

Sziasztok!

2007.10 havi Mondeo-m van. Ma délután viszonylag nagy szél volt, s ismételten feltűnt, hogy ha jött szembe egy kamion az egész motorháztetőm szemmel láthatólag "belebegett". Ti is tapasztaltatok már ilyet?
Átnéztem, a zsanérok csavarjai feszesek...egyébként olyan mint ha a szél becsapna a motorháztető alá, s azt emelgetné....


Szia!
Nekem is 2007.10. havi mondi kombim van, de én olyan mélyen ülök benne, leeresztettem az ülést a padlóvasig, hogy szinte nem is látom nagyon az orrát.  nyes
Majd holnap megfigyelem ok wave
P.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8833 Dátum: 2012.02.24 péntek, 22:26:18 »

így fel-le?? wow1 http://www.youtube.com/watch?v=l-bi39DJaRs

meglesnéd a trafókon a gyártási időket, lehet, hogy f2 utániaknál változtattak rajta, akkor kicserélem f2-es trafókra vigyor3

2005.augusztusi gyártás az autó, a trafót nem tudom, és most se fény se idő. Nem offolok tovább.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8834 Dátum: 2012.02.24 péntek, 22:30:24 »

2005.augusztusi gyártás az autó, a trafót nem tudom, és most se fény se idő. Nem offolok tovább.
oks worship

lehet f2 után ilyen, vagy felprogramozható...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8835 Dátum: 2012.02.24 péntek, 22:32:19 »

oks worship

lehet f2 után ilyen, vagy felprogramozható...

Szerintem a gyáriknak mind ilyennek kell lennie, így logikus. Szerintem nálad nem stimmel valami.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8836 Dátum: 2012.02.24 péntek, 22:34:34 »

Szerintem a gyáriknak mind ilyennek kell lennie, így logikus. Szerintem nálad nem stimmel valami.
eddig ami mk3-ast láttam egyik sem csinálta vigyor3 vigyor3 igaz mind f2 előtti volt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8837 Dátum: 2012.02.24 péntek, 23:36:49 »

Sziasztok!

2007.10 havi Mondeo-m van. Ma délután viszonylag nagy szél volt, s ismételten feltűnt, hogy ha jött szembe egy kamion az egész motorháztetőm szemmel láthatólag "belebegett". Ti is tapasztaltatok már ilyet?
Átnéztem, a zsanérok csavarjai feszesek...egyébként olyan mint ha a szél becsapna a motorháztető alá, s azt emelgetné....


Ez iyen, módosítottak már rajta.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8838 Dátum: 2012.02.25 szombat, 12:37:46 »

Sziasztok!

2007.10 havi Mondeo-m van. Ma délután viszonylag nagy szél volt, s ismételten feltűnt, hogy ha jött szembe egy kamion az egész motorháztetőm szemmel láthatólag "belebegett". Ti is tapasztaltatok már ilyet?
Átnéztem, a zsanérok csavarjai feszesek...egyébként olyan mint ha a szél becsapna a motorháztető alá, s azt emelgetné....


Ha a szélvédő felőli végén csinálja akkor nyisd fel a motorháztetőt, támaszd ki a rövidre sikerült és amúgy is gagyi pálcával. Fogsz látni 1 gumikédert keresztben kb 1 méter hosszú egyenes(a szélvédőnél lévő műanyagon). Az valószínűleg nincs a helyén vagy elfáradt. Oda valami másmilyet kellene tenni ami magasabb, erősebb. És akkor nem fog remegni sem alapjáraton a mot. tető vége. Én legalábbis ezt próbálnám meg.
Ha elől lebeg akkor csukd le rendesen eplus2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8839 Dátum: 2012.02.25 szombat, 15:03:39 »

Ha a szélvédő felőli végén csinálja akkor nyisd fel a motorháztetőt, támaszd ki a rövidre sikerült és amúgy is gagyi pálcával. Fogsz látni 1 gumikédert keresztben kb 1 méter hosszú egyenes(a szélvédőnél lévő műanyagon). Az valószínűleg nincs a helyén vagy elfáradt. Oda valami másmilyet kellene tenni ami magasabb, erősebb. És akkor nem fog remegni sem alapjáraton a mot. tető vége. Én legalábbis ezt próbálnám meg.
Ha elől lebeg akkor csukd le rendesen eplus2

Szia!

Köszi a válaszod! Egyébként azt a keresztbe levő gumikédert már többször igazgattam, könnyen kijár a helyéről. Levettem a hangszigetelőt, s azt láttam, hogy a motorháztető szélvédő felöli részénél a merevítők és a lemez közt sehol sincs ragasztó...ellenben elől mindenhol ragasztott. Így a lemezt könnyedén kb 3 mm-t lehet nyomkodni... Bizonyára jól kiszámított elemzéseken alapult a gyártás... (pl.: gyalogos ütközésre méretezve...), azonban ez a lemez hullámzás nagyon bosszantó....

Gondolkozom rajt, hogy karosszéria tömítő pasztával kifugázom, megragasztom...

Egyébként még az is lehet, hogy a zsanérok alulméretezettek, mivel úgy látom, hogy a szél megemeli az egészet...

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8840 Dátum: 2012.02.25 szombat, 15:25:31 »

Sziasztok

Én nem tudom mivel bántottam meg Smaxot, de borzasztóan haragszik rám Sad Eddig ugye rángatott, ABS-EPS lámpa, szívódízel bemutató..

Ma reggel megint családi menetel, bepakolás, minden kész, kulcs be, I-es állás minden OK, felszállási engedély megadva, II-es állás... erre az LCD kijelző tök fekete lett. Nem baj, indítózás ééééss.... semmi Smiley Pár relé kattan, és ennyi. Gyújtás le, vissza, megint LCD sötét, indításra csak relé kattan. Persze, hogy az akksi 2 hónapos... zsír új. Zárlatos lenne? Csak nem merült le az éjjel...  mit mérjek rajta? Feszültséget amikor nem terhelt meg amikor indítózom? Szerencsére garis, vissza viszem.... Mák, hogy az asszonynak van egy Focusa, 8 éves, de megy Cheesy Család átpakol, asszony szemkontaktusának sűrű kerülés, indulás... Smaxi meg maradt a ház előtt szégyen szemre.. Smiley

Már csak az hiányzik, hogy ellpopják, mert akkor meg még meg is csalna..  jövő héten ment volna szervizbe kibogozni a rángatást, az ABS-t  meg a turbós mókáját.. szerintem megijedt... Cheesy A kis gyík Cheesy

laca
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8841 Dátum: 2012.02.25 szombat, 16:18:36 »

Sziasztok

Én nem tudom mivel bántottam meg Smaxot, de borzasztóan haragszik rám Sad Eddig ugye rángatott, ABS-EPS lámpa, szívódízel bemutató..

Nem lehet, hogy csak rosszul rakták rá az egyik sarut? Igaz a hátsót nem lehet látni ezekben a fránya egyterűekben csak a "+"-t  szomoru1
Azért a pluszt nézd meg hátha csak lelazult a saru?!
Meg érdemes lenne rámérni mit mutat alapból. Persze lehet, hogy zárlatos lett  falbav Egy kátyú elég néha és kuka az aksi.

A hidegekben ráraktam a töltőt mondinkra (amiben 7 éves elmúlt a gyári aksi) és 1 óra múlva jelzett, hogy feltöltve.
Ma az enyémre tettem. 5 órája tölti, de még nem jelzett....
Mellesleg télen összesen 3x töltöttem rá mindkettőre biztos ami ziher  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8842 Dátum: 2012.02.25 szombat, 17:36:30 »

Szia!

Köszi a válaszod! Egyébként azt a keresztbe levő gumikédert már többször igazgattam, könnyen kijár a helyéről. Levettem a hangszigetelőt, s azt láttam, hogy a motorháztető szélvédő felöli részénél a merevítők és a lemez közt sehol sincs ragasztó...ellenben elől mindenhol ragasztott. Így a lemezt könnyedén kb 3 mm-t lehet nyomkodni... Bizonyára jól kiszámított elemzéseken alapult a gyártás... (pl.: gyalogos ütközésre méretezve...), azonban ez a lemez hullámzás nagyon bosszantó....

Gondolkozom rajt, hogy karosszéria tömítő pasztával kifugázom, megragasztom...

Egyébként még az is lehet, hogy a zsanérok alulméretezettek, mivel úgy látom, hogy a szél megemeli az egészet...



Alapjáraton nem remeg az egész a szélvédő előtt? Ha remeg akkor a kéder a megoldás, ha csak a lemez mozog akkor a tömítőzés.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8843 Dátum: 2012.02.25 szombat, 18:12:22 »

Alapjáraton nem remeg az egész a szélvédő előtt? Ha remeg akkor a kéder a megoldás, ha csak a lemez mozog akkor a tömítőzés.

Alapjáraton nem. Annyira nem vészes...
Olyankor mikor nagy szél van, s szembejön egy kamion, rendesen belekap, s berezeg az egész... marad a tömítőzés szerintem is. Esetleg egy kis bitumen lap még jót tenne neki...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8844 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 16:40:13 »

Na megmértem az akksit. 10.1V ha nem csinálok semmit. Gyujtást ráadva 8.2V, ha próbálok indítózni akkr 3.9-4V Smiley Hát ezzel se megyek messzire. Na megy gariba vissza Smiley

Hogy lehet kivenni az akksit? Levegő szűrő házát is ki kell múteni a mutatványhoz?

Laca
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8845 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 16:45:09 »

Na megmértem az akksit. 10.1V ha nem csinálok semmit. Gyujtást ráadva 8.2V, ha próbálok indítózni akkr 3.9-4V Smiley Hát ezzel se megyek messzire. Na megy gariba vissza Smiley

Hogy lehet kivenni az akksit? Levegő szűrő házát is ki kell múteni a mutatványhoz?

Laca

Merre vagy? Ha kell, tudok töltőt kölcsönadni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8846 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 18:16:32 »

Na megmértem az akksit. 10.1V ha nem csinálok semmit. Gyujtást ráadva 8.2V, ha próbálok indítózni akkr 3.9-4V Smiley Hát ezzel se megyek messzire. Na megy gariba vissza Smiley

Hogy lehet kivenni az akksit? Levegő szűrő házát is ki kell múteni a mutatványhoz?

Laca

Nem kell szétszedni semmit, kijön pikk-pakk!
Csak a műanyag burkolatot kell leszedni.

Füstölésre visszatérve egy kicsit,
3szor regenerált még pénteken az autó kb 1 órán belül, aztán azóta nem tudok kisajtolni belőle még egy halvány füstöcskét sem Smiley
Pedig én mindent elkövettem!  eplus2
Ez a probléma úgy tűnik megoldódott
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8847 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 18:45:43 »

Merre vagy? Ha kell, tudok töltőt kölcsönadni.

Szia

Tisztelettel koszonom, de mivel az akksi 2 honapos  es garos, szerintem szimplan tonkre ment. Este hazajottem vele a munkahelyemrol, reggel meg mar ilyen agyhalott volt.


Laci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8848 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 19:42:48 »

Szia

Tisztelettel koszonom, de mivel az akksi 2 honapos  es garos, szerintem szimplan tonkre ment. Este hazajottem vele a munkahelyemrol, reggel meg mar ilyen agyhalott volt.


Laci
Ahhoz,hogy tesztelni tudják,mindenképpen felkell tölteni.Vagy mindenképpen megkell próbálni.Ha nem jó,akkor töltés után sem fog indítani.Mérni meg csak feltöltött állapotban tudnak rajta a garis történethez.Lehet,hogy valami csak leszívta.Én most egy hónap alatt 2x vittem vissza,de nem az akkuval volt gond.Minden mért értke 100%-os.És el is fogadom,mert értek hozzá.De a hibát azóta sem találom-persze nem is jött elő.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #8849 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 19:52:41 »

Sziasztok!

Nagyon belelovaltam már magam a tavaszi Mondeo vásárlásba ami jó!
Viszont jön az asszony és mondja, hogy a cégüknél lévő Mondeókat már feltörték és állítólag ez a IV-es típust nagyon könnyű feltörni. Körülnéztem a neten és többek között az alábbi szösszenetet találtam:Ford mondeo kinyitása kulcs nélkül
Mondeo nyitás kulcs nélkül:
Csoportos foglalkozás. Ha már vagytok 3-an 4-en akkor már nyerő a dolog. 2-3 ember megemeli (csak picit) a kocsi jobb hátulját, a negyedik pedig lehajol és a kerék mögött megkeres egy kis kart, ami föl le mozgatható. Ezt kell jó erősen megrántani lefelé, és a hátsó ajtók ki fognak nyílni. Innen már gyerekjáték
Érdeklődnék, hogy mi a véleményetek erről a pár sorról és mi a tapasztalatok a lopásokkal, biztonsággal kapcsolatban?
Ha megveszem a kocsit lehet érdemes lenne Cascot kötni, vagy egyáltalán mennyire jellemző ennek a típusnak a feltörése/lopása?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.