Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:32:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 214 215 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 227 228 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11976556 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #11000 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 09:28:53 »

Amikor először ezt a POLLENSZŰRŐ CSERE videót láttam nem akartam elhinni hogy ez lenne a pollenszűrő cseréjének módja hogy ki kell szerelni a gázpedált hozzá. Most ahogy a múlt héten nekem is cserélték hát ugyan így csinálták nekem is. Kész röhej (bár azóta találtam egy még idiótább csere módot amikor a komplett kesztyűtartót kibontották a cseréhez) Ha ez a trend akkor az V-ös mondeonál minimum a váltót is le kell majd venni a pollenszűrő cseréhez....
AKkor még jó, hogy nem magam akartam neki állni....  gázpedált???  falbav gun Ezek nem normálisak, jobb módszert tényleg nem találhattak volna ki. Még több hiba lehetőség, ha pollenszűrőt cserének Nekünk benne van a pakliban, h vmit elkurnak a gázpedálnál, hiszen már ott is minden elektronika.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #11001 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 10:54:19 »

AKkor még jó, hogy nem magam akartam neki állni....  gázpedált???  falbav gun Ezek nem normálisak, jobb módszert tényleg nem találhattak volna ki. Még több hiba lehetőség, ha pollenszűrőt cserének Nekünk benne van a pakliban, h vmit elkurnak a gázpedálnál, hiszen már ott is minden elektronika.
Azért szerintem nem ilyen vészes a helyzet. Néhány csavar meg egy csatlakozó. Annak meg jót is tesz, ha átmozgatod, jobb lesz a kontakt.  eplus2
De tényleg tehették volna a másik oldalra, ott nincs semmi akadály.  wave
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11002 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 11:12:29 »

Azért szerintem nem ilyen vészes a helyzet. Néhány csavar meg egy csatlakozó. Annak meg jót is tesz, ha átmozgatod, jobb lesz a kontakt.  eplus2
De tényleg tehették volna a másik oldalra, ott nincs semmi akadály.  wave

Na itt jön a ráadás. A csatit nem szabad lehúzni!! Csak oldalra kell billenteni a pedált. Ha 3 szor lehúzod a csatit újra kell programozni a pedált. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #11003 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 11:13:42 »

Na itt jön a ráadás. A csatit nem szabad lehúzni!! Csak oldalra kell billenteni a pedált. Ha 3 szor lehúzod a csatit újra kell programozni a pedált. vigyor3
Remek!  taps
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11004 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 11:15:56 »

Idézetet írta: CsZoli link=topic=30.msg695444#msg695444 date=
De tényleg tehették volna a másik oldalra, ott nincs semmi akadály.  wave
[/quote

a legenda szerint először az angol verziót tervezték és reszelgették. Aztán amikor már minden atent volt, akkor kezdték átpakolni a cuccokat. És hoppá, útban lett a gázpedál.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11005 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 13:06:37 »

Azért szerintem nem ilyen vészes a helyzet. Néhány csavar meg egy csatlakozó. Annak meg jót is tesz, ha átmozgatod, jobb lesz a kontakt.  eplus2
De tényleg tehették volna a másik oldalra, ott nincs semmi akadály.  wave
Ez durva, hogy még össze is kell gyűrni a pollenszűrőt, hogy beférjen a helyére.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11006 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 13:08:39 »

Ez durva, hogy még össze is kell gyűrni a pollenszűrőt, hogy beférjen a helyére.

Hát  vigyor3 én már találkoztam ezzel a problémával, hogy épphogy befér  Wink
Hogy úgy kell begyűrni  Wink de az nem a szűrő  wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #11007 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 13:16:25 »

Hát  vigyor3 én már találkoztam ezzel a problémával, hogy épphogy befér  Wink
Hogy úgy kell begyűrni  Wink de az nem a szűrő  wow1
Tudod (minden rossz indulat nélkül), amit lehet gyűrni az puha!  eplus2 Lásd pollenszűrő. Sosem szeretnék az általad fölvetett problémával találkozni.
Naplózva
dede
Vendég
« Új hozzászólás #11008 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 13:35:10 »

Sziasztok!
Egy új 2.0 TDCi kombi mondeo vásárlásán gondolkozom, a márkakereskedő az alábbi költségeket írta nekem 160.000 km-ig:
20 000 km: 43 000 Ft
40 000 km: 44 500 Ft
60 000 km: 49 500 Ft
80 000 km: 44 500 Ft
100 000 km: 43 000 Ft
120 000 km: 51 000 Ft
140 000 km: 43 000 Ft
160 000 km: 44 500 Ft

Szerintetek mennyire reális ez?
Illetve meg tudná mondani valaki, hogy a  2.0 TDCi motor lánc vagy szíjas vezérlésű? Egy konkurens márka képvielője azt állította, hogy ezt majd cserélnem kell a mondeonál nem kis költségen az ő modelljüknél, pedig örök élet a vezérlés.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11009 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 13:41:26 »

Sziasztok!
Egy új 2.0 TDCi kombi mondeo vásárlásán gondolkozom, a márkakereskedő az alábbi költségeket írta nekem 160.000 km-ig:
20 000 km: 43 000 Ft
40 000 km: 44 500 Ft
60 000 km: 49 500 Ft
80 000 km: 44 500 Ft
100 000 km: 43 000 Ft
120 000 km: 51 000 Ft
140 000 km: 43 000 Ft
160 000 km: 44 500 Ft

Szerintetek mennyire reális ez?
Illetve meg tudná mondani valaki, hogy a  2.0 TDCi motor lánc vagy szíjas vezérlésű? Egy konkurens márka képvielője azt állította, hogy ezt majd cserélnem kell a mondeonál nem kis költségen az ő modelljüknél, pedig örök élet a vezérlés.

szíjas.200e km-nél kell cserélni(vagy 180nál,de egykutya  a használtautónál).viszonylan nem túl nagy költség.kb 25  a szíjgarnitúra,és a munkadíj.40-45ből megúsztható.Sok?szerintem nem vészes.Persze a láncos motorhoz képest pont 40-45el több...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #11010 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 13:54:37 »

szíjas.200e km-nél kell cserélni(vagy 180nál,de egykutya  a használtautónál).viszonylan nem túl nagy költség.kb 25  a szíjgarnitúra,és a munkadíj.40-45ből megúsztható.Sok?szerintem nem vészes.Persze a láncos motorhoz képest pont 40-45el több...... vigyor3
Igen, ezzel szemben a szíjhajtásnak ott a számos előnye:
1,
2,
3,...
Pont semmi nem jut eszembe.  falbav
Ezzel szemben szervízigényes és még jól el is szakadhat. (nem hallottam még ilyenről)  eplus2
Bár autóvásárlásnál pont ez az utolsó szempont amit nézek.  wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11011 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 14:34:38 »

Igen, ezzel szemben a szíjhajtásnak ott a számos előnye:
1,
2,
3,...
Pont semmi nem jut eszembe.  falbav
Ezzel szemben szervízigényes és még jól el is szakadhat. (nem hallottam még ilyenről)  eplus2
Bár autóvásárlásnál pont ez az utolsó szempont amit nézek.  wave
mk3 az összes láncos volt.váltottak.a 4es sajnos már nem az amiket most lehet kapni.
amúgy a szíjhajtásnak is van előnye:
halkabb mint a láncos vezérlés.
ma már elég hosszú a csereintervallum,szinte duplája a 10éves rendszernek(ugye korábban 80-120e km volt tipstól függetlenül a csereintervallum,most 200e km)
én is inkább láncos párti vagyok.
pláne amikor a 6os mazda szíjgarnitúrája gyáriban kb 140e ft ,cserélve nagyjából a szűrőkkel együtt 2kilóban van.na az már komoly költség.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dede
Vendég
« Új hozzászólás #11012 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 14:44:24 »

Sziasztok!
Nem csupán a lánc vagy szíjvezérlés dönt a vásárlásnál, de ha már várható szervízköltségeket kell becsülni, akkor ez is megdobja az összeget.
A kereskedő által adott szervízköltség szerintetek mennyire állja meg a helyét?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11013 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 15:43:39 »

Sziasztok!
Nem csupán a lánc vagy szíjvezérlés dönt a vásárlásnál, de ha már várható szervízköltségeket kell becsülni, akkor ez is megdobja az összeget.
A kereskedő által adott szervízköltség szerintetek mennyire állja meg a helyét?

mennyire állja meg a helyét?
itt azért kedvezőbb az éves szervízdíj.
http://www.ford.hu/aktualisakciok/fixar
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.09 vasárnap, 15:45:15 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #11014 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 16:07:24 »

Congrat.
Fotók?
Minitali holnap?

minitalira nem tudtam menni, de keszitettem nehany fotot..  Wink

https://plus.google.com/photos/113151550989751567442/albums/5786176567253563361
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11015 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 17:03:37 »

Illetve meg tudná mondani valaki, hogy a  2.0 TDCi motor lánc vagy szíjas vezérlésű? Egy konkurens márka képvielője azt állította, hogy ezt majd cserélnem kell a mondeonál nem kis költségen az ő modelljüknél, pedig örök élet a vezérlés.

Szíjas és láncos...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #11016 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 19:22:54 »

mennyire állja meg a helyét?
itt azért kedvezőbb az éves szervízdíj.
http://www.ford.hu/aktualisakciok/fixar
Tapasztalat egy ilyen szevízelésnél van vkinek? Vajon kapunk is vmit ezért a pénzért....
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #11017 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 20:06:50 »

Sziasztok!
Nem csupán a lánc vagy szíjvezérlés dönt a vásárlásnál, de ha már várható szervízköltségeket kell becsülni, akkor ez is megdobja az összeget.
A kereskedő által adott szervízköltség szerintetek mennyire állja meg a helyét?

Na igen, az előző S***ki I**is-em láncos volt 10ezrenként volt vagy 10-15ezer a szevízigény, mégis fülig érő szájjal cseréltem le.  eplus2
Azok a költségek, amit felsorolt elég hozzávetőlegesek, de viszonyításnak jó. Mert ugyi nagyban függ a használattól is. Pl. éves futásteljesítmény. Egyébként új autót (0km) akarsz venni? Mert ott a gari miatt csak szakszervíz, és szerintem nem úszod meg ennyivel. Kolléganőm Ford Fiestáját 20ezernél valami 70ezer körül "szervizelték".
Ha nem új autó lesz egyszerűbb úgy számolni, hogy megnézed melyik periódusban mit kell fixen cserélni és neten utánajársz az áraknak.
Nálunk most jön a nagyszervíz, mert nemrég vettem. 50ezer körül megáll az anyag + 15 sztem a munkadíj. Ez az összes szűrő (olaj, gázolaj, pollen, levegő) +5,5 liter olaj (persze a drágábbik, mert 5w30) és hátsó fékbetét, meg klímatisztítás. Utánajártam a vezérműszíjnak is, a szett vízpumpával szintén 50ezer körül van. Sad
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11018 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 20:19:02 »

szíjas.200e km-nél kell cserélni(vagy 180nál,de egykutya  a használtautónál).viszonylan nem túl nagy költség.kb 25  a szíjgarnitúra,és a munkadíj.40-45ből megúsztható.Sok?szerintem nem vészes.Persze a láncos motorhoz képest pont 40-45el több...... vigyor3
De abban nincs benne a vízpumpa. gondolom Te is úgy cseréled majd, h mindent amit a szíj hajt?!  érdekes, h a 163 lóshoz nincs vezérműszíj, és szett sem a unixnál.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11019 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 20:20:14 »

Szíjas és láncos...
melyik  a láncos, 2,2?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11020 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 20:29:38 »

Hát  vigyor3 én már találkoztam ezzel a problémával, hogy épphogy befér  Wink
Hogy úgy kell begyűrni  Wink de az nem a szűrő  wow1

Hanem ánusz rózsa...  hehe wave
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #11021 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 20:35:56 »

De abban nincs benne a vízpumpa. gondolom Te is úgy cseréled majd, h mindent amit a szíj hajt?!  érdekes, h a 163 lóshoz nincs vezérműszíj, és szett sem a unixnál.
Egyezik a többi pug 2.0-sal...csak gyári tuningot kapott a 140-es motor, de lényegében ugyanaz.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #11022 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 20:38:47 »

melyik  a láncos, 2,2?
vigyor3
A két vez. tengelyt lánc köti össze..lentről fel meg szíj hajtás van...mindegyik pug dízelen (1,6 HDI; 2,0HDI; 2,2HDI)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11023 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 20:41:13 »

vigyor3
A két vez. tengelyt lánc köti össze..lentről fel meg szíj hajtás van...mindegyik pug dízelen (1,6 HDI; 2,0HDI; 2,2HDI)
ja,csak azt nem kell cserélni a szíjjal!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #11024 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 21:15:29 »

ja,csak azt nem kell cserélni a szíjjal!
Hát azt nem, kb soha. Ha a mi majd 1 méteres láncunk bírja a motorélettartamot, akkor az a kb 40 cm-es, örök élet.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11025 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 22:24:16 »

Egyezik a többi pug 2.0-sal...csak gyári tuningot kapott a 140-es motor, de lényegében ugyanaz.
tudom, h ua. meg a vovlo is.    a 163 le-s C5-höz meg nincs légszűrőjük fejvakaras pözsóhoz van, de nem mertem rendelni.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11026 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 22:40:04 »

Estét!
A napokban észrevettem ,hogy a motorfigyelmeztető lámpa indítást követően nem alszik el egyből hanem kb 1-2 msp után tűnik el.
Nem mindig csinálja, valamikor rögtön huss, valamikor meg bent ragad a szerencsétlen Smiley

Ez mitől lehet?
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.10 hétfő, 11:05:32 írta tomeed » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11027 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 18:51:58 »

a legenda szerint először az angol verziót tervezték és reszelgették. Aztán amikor már minden atent volt, akkor kezdték átpakolni a cuccokat. És hoppá, útban lett a gázpedál.
Aha. A mellékelt ábra szerint nagyon patent az angol verzió.
http://www.youtube.com/watch?v=qoRicbx4A6o

Mondjuk ez-az már igényesen össze van túrva ebben az autóban.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #11028 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 19:38:04 »

Aha. A mellékelt ábra szerint nagyon patent az angol verzió.
http://www.youtube.com/watch?v=qoRicbx4A6o

Mondjuk ez-az már igényesen össze van túrva ebben az autóban.

Én azért a videó végét is megnéztem volna, h konkrétan hova és hogyan gyűri be!!!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #11029 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 19:41:41 »

Estét!
A napokban észrevettem ,hogy a motorfigyelmeztető lámpa indítást követően nem alszik el egyből hanem kb 1-2 msp után tűnik el.
Nem mindig csinálja, valamikor rögtön huss, valamikor meg bent ragad a szerencsétlen Smiley

Ez mitől lehet?

Most mondanám, hogy ne foglalkozz vele, mert az enyém is csinálta... de ugye nekem 1 hónapig meggyűlt az autóval a bajom, persze nem biztos hogy bmihez is köze volt... Lehet hogy éppen az aktuális hőmérséklet miatt csinálja... nincs vmi összefüggés, h csak melegben v csak hidegebb reggeleken ( már amennyire hideg reggelek voltak nyáron) csinálta?
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #11030 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 19:47:34 »

Jah egy ujjabb saját bőrön megtapasztaltat osztanék meg Veletek.
Megrepedt üzemanyag visszaeresztő csövet ne rendeljetek szettben, m úgyis a normálatlanok azzal akarnak először levenni bennetek(24ezer Ft-ért)!
Hanem cseréljétek ki bmilyen olyan csőre, ami hő és gázolaj/benzin álló! Én egy motorfűrész boltban szereztem 7cm-es benzin csövet, ami hasonló célt szolgál, és bevált a kocsinál is (100Ft-ba került).
De köszönöm Tomed linkjét is, és felajánlását, mert sokat segített az is, jó ötletet adott a megoldáshoz.
 worship
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11031 Dátum: 2012.09.11 kedd, 06:23:24 »

Jó reggelt,

Nem nagyon tudom hőmérséklethez kötni, néha bent ragad a visszajelző, néha nem, így járt biztos lassul a proci az agyában, majd kicserélem valami négymagosra aztán leshet Smiley

Tegnap megjártam Esztergom-Pozsony távot. Meglepően tapasztaltam, hogy az autó volt,hogy 5.4-es fogyasztásokat mutatott, persze pályán ez felment 6.2-re Tata-Rajka távolságon. A tempó 143 km/h, néha 160, egyszer 180 mikor egy MKIII versenyezni akart, aztán végülis nyert, mert asszony behúzta nálam a féket, hogy NYUGI! Smiley  nyes
Lehet jót tett neki, hogy másfél tank erejéig hiper szuper EVO akármilyen gázolajat tankoltam? Számíthat ez valamit? Hitetlen vagyok ezekkel az adalékos gázolajokkal az a baj.
Mondjuk összességében mindegy lesz, mert az 1100 km-es álomhatárt így sem fogom túllépni, tehát megmarad a 6.3-6.4es fogyasztás

De a lényeg, hogy végre otthon pihen a JB hátsó lökhárító, hosszú, rögös menet volt! Már csak fel kéne tenni!  Wink
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11032 Dátum: 2012.09.11 kedd, 07:50:19 »

De a lényeg, hogy végre otthon pihen a JB hátsó lökhárító, hosszú, rögös menet volt! Már csak fel kéne tenni!  Wink
Hát a JB lökhárítóval is ott fog hagyni az MKIII-as de legalább lesz ami majd feltud akadni egy combosabb fekvőprendőrön (pl. Campona )
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #11033 Dátum: 2012.09.11 kedd, 09:04:37 »

Jó reggelt,

Nem nagyon tudom hőmérséklethez kötni, néha bent ragad a visszajelző, néha nem, így járt biztos lassul a proci az agyában, majd kicserélem valami négymagosra aztán leshet Smiley

Tegnap megjártam Esztergom-Pozsony távot. Meglepően tapasztaltam, hogy az autó volt,hogy 5.4-es fogyasztásokat mutatott, persze pályán ez felment 6.2-re Tata-Rajka távolságon. A tempó 143 km/h, néha 160, egyszer 180 mikor egy MKIII versenyezni akart, aztán végülis nyert, mert asszony behúzta nálam a féket, hogy NYUGI! Smiley  nyes
Lehet jót tett neki, hogy másfél tank erejéig hiper szuper EVO akármilyen gázolajat tankoltam? Számíthat ez valamit? Hitetlen vagyok ezekkel az adalékos gázolajokkal az a baj.
Mondjuk összességében mindegy lesz, mert az 1100 km-es álomhatárt így sem fogom túllépni, tehát megmarad a 6.3-6.4es fogyasztás

De a lényeg, hogy végre otthon pihen a JB hátsó lökhárító, hosszú, rögös menet volt! Már csak fel kéne tenni!  Wink

Nekem nyaralás alatt 5.4-et evett a nem hipiszupiból.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11034 Dátum: 2012.09.11 kedd, 12:40:16 »

Hát a JB lökhárítóval is ott fog hagyni az MKIII-as de legalább lesz ami majd feltud akadni egy combosabb fekvőprendőrön (pl. Campona )

Azért hagyott ott mert megsajnáltam, úgy vicsorgott szegény lúzer Smiley
Na meg az asszony, ugyebár Smiley
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11035 Dátum: 2012.09.11 kedd, 12:42:19 »

Nekem nyaralás alatt 5.4-et evett a nem hipiszupiból.

5.4-et nekem is tud enni, csak akkor max 100al lehet vele közlekedni, az meg nem pálya Smiley
Mint ahogy a példa is mutatta, 100ig 5.4, utána, mikor kihasználjuk a helyzet adta előnyöket, hogy mondjuk nagyhatótávolságú autópálya autó, onnan azért már elkezdett növekedni a fogyi. De ez természetes.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11036 Dátum: 2012.09.11 kedd, 12:55:34 »

Hát a JB lökhárítóval is ott fog hagyni az MKIII-as de legalább lesz ami majd feltud akadni egy combosabb fekvőprendőrön (pl. Campona )

A hátsó jb lökös egyáltalán nem egy leérős dolog. Másrészt egy 2.0 tdci nem hiszem, hogy otthagyná autópályán...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
quadgenya
Vendég
« Új hozzászólás #11037 Dátum: 2012.09.11 kedd, 16:12:03 »

Sziasztok.
Nekem egy 2.0 TDCI-m van és az átlagsebesség mérőmmel van valami gond egy idő után lefagy nyomok egy resetet és ilyen szépeket ír ki hogy
99.9, 72.4,37.3 stb vagy 2.3,3.3 stb asztán megint lefagy egy idő után hát nem tudom mi lehet a baj esetleg egy szoftver frísités meggyógyitaná?
Valaki esetleg tapasztalt hasonlókat?
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.14 péntek, 10:48:51 írta quadgenya » Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #11038 Dátum: 2012.09.11 kedd, 16:34:18 »

Jó reggelt,

Nem nagyon tudom hőmérséklethez kötni, néha bent ragad a visszajelző, néha nem, így járt biztos lassul a proci az agyában, majd kicserélem valami négymagosra aztán leshet Smiley

Tegnap megjártam Esztergom-Pozsony távot. Meglepően tapasztaltam, hogy az autó volt,hogy 5.4-es fogyasztásokat mutatott, persze pályán ez felment 6.2-re Tata-Rajka távolságon. A tempó 143 km/h, néha 160, egyszer 180 mikor egy MKIII versenyezni akart, aztán végülis nyert, mert asszony behúzta nálam a féket, hogy NYUGI! Smiley  nyes
Lehet jót tett neki, hogy másfél tank erejéig hiper szuper EVO akármilyen gázolajat tankoltam? Számíthat ez valamit? Hitetlen vagyok ezekkel az adalékos gázolajokkal az a baj.
Mondjuk összességében mindegy lesz, mert az 1100 km-es álomhatárt így sem fogom túllépni, tehát megmarad a 6.3-6.4es fogyasztás

De a lényeg, hogy végre otthon pihen a JB hátsó lökhárító, hosszú, rögös menet volt! Már csak fel kéne tenni!  Wink
Egy Tv műsorban néztem, hogy állítólag tényleg van különbség ezek között a hiperszuper adalékos üzemanyagok között. Fogyasztásban is és teljesítményben is (pár lóerőről van szó), úgyh elvileg jót tehetett!  nyes
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11039 Dátum: 2012.09.11 kedd, 19:10:57 »

Tele van az ebay rövid antennákkal, nekem halálom, hogy hosszú a gyári antenna, mint az állat, gondoltam lecserélem egy ilyenre, ez 10 centis, jó lehet ez, van -e valakinek erről tapasztalata?

http://www.ebay.co.uk/itm/BLACK-RUBBER-REPLACEMENT-BEE-STING-AERIAL-ANTENNA-MAST-FORD-FOCUS-ESTATE-ZETEC-/130676778201?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo&hash=item1e6cf164d9
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11040 Dátum: 2012.09.12 szerda, 08:02:39 »

Azért hagyott ott mert megsajnáltam, úgy vicsorgott szegény lúzer Smiley
Na meg az asszony, ugyebár Smiley
A szegény lúzer nem vicsorgott hanem csak röhöghetett az erőlködéseden.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11041 Dátum: 2012.09.12 szerda, 08:12:15 »

A hátsó jb lökös egyáltalán nem egy leérős dolog. Másrészt egy 2.0 tdci nem hiszem, hogy otthagyná autópályán...
Akkor menj azt probáld ki a camponánál. Ott még normál gyári kasztnival is alig lehet átlépcsőzni. A a 2.0TDCi  MKIII via MKIV autpálya mérkőzésre meg kamillateánál erősebb mérget ne vegyél az MKIV győzelmére.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #11042 Dátum: 2012.09.12 szerda, 10:33:36 »

A a 2.0TDCi  MKIII via MKIV autpálya mérkőzésre meg kamillateánál erősebb mérget ne vegyél az MKIV győzelmére.

jaja, a nyári mondi találkozón nem is bírtam megverni az MK3-asokat, csak a tuning után, de ott is hajszállal
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11043 Dátum: 2012.09.12 szerda, 10:34:46 »

jaja, a nyári mondi találkozón nem is bírtam megverni az MK3-asokat, csak a tuning után, de ott is hajszállal
És ha még a III-as is tuningolva van.  wave Akkor már....
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #11044 Dátum: 2012.09.12 szerda, 10:35:26 »

És ha még a III-as is tuningolva van.  wave Akkor már....

akkor zéró esély
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11045 Dátum: 2012.09.12 szerda, 11:24:01 »

akkor zéró esély
De azért van egy esély.... (akkor ha előtte annyira kupán vágja valaki az MKIII-as sofőrjét, hogy beájul  )  hehe
Naplózva
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #11046 Dátum: 2012.09.12 szerda, 12:39:59 »

(akkor ha előtte annyira kupán vágja valaki az MKIII-as sofőrjét, hogy beájul  )  hehe
Vagy ha sokáig ilyen kisbetűs szöveget kell olvasnia, akkor meg a szeme kezd el káprázni. wow1
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11047 Dátum: 2012.09.12 szerda, 12:44:09 »

A szegény lúzer nem vicsorgott hanem csak röhöghetett az erőlködéseden.

Erőlködés akkor lett volna ha visszatolom 4be és tiltásig forgatom 6.ik, C-ig.  vigyor3
Ez meg csak egy sima gázadásos művelet volt.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11048 Dátum: 2012.09.12 szerda, 12:48:44 »

Erőlködés akkor lett volna ha visszatolom 4be és tiltásig forgatom 6.ik, C-ig.  vigyor3
Ez meg csak egy sima gázadásos művelet volt.
Nem nekem kell bizonygatni, hanem egy MKIII-asnak  vigyor3
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11049 Dátum: 2012.09.12 szerda, 13:25:46 »

Nem nekem kell bizonygatni, hanem egy MKIII-asnak  vigyor3
Gondolom kipróbáltad.   De hogy lehet, mikor a 3-as nehezebb és gyöngébb, nyomatéka más?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: 1 ... 214 215 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 227 228 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.