Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 14:21:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
214
215
216
217
218
219
220
[
221
]
222
223
224
225
226
227
228
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13334780 alkalommal)
brughom
és 17 vendég van a témában
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11000 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 09:28:53 »
Idézetet írta: stealt - 2012.09.09 vasárnap, 08:34:23
Amikor először ezt a
POLLENSZŰRŐ CSERE
videót láttam nem akartam elhinni hogy ez lenne a pollenszűrő cseréjének módja hogy ki kell szerelni a gázpedált hozzá. Most ahogy a múlt héten nekem is cserélték hát ugyan így csinálták nekem is. Kész röhej (bár azóta találtam egy még idiótább csere módot amikor a komplett kesztyűtartót kibontották a cseréhez) Ha ez a trend akkor az V-ös mondeonál minimum a váltót is le kell majd venni a pollenszűrő cseréhez....
AKkor még jó, hogy nem magam akartam neki állni.... gázpedált???
Ezek nem normálisak, jobb módszert tényleg nem találhattak volna ki. Még több hiba lehetőség, ha pollenszűrőt cserének Nekünk benne van a pakliban, h vmit elkurnak a gázpedálnál, hiszen már ott is minden elektronika.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
CsZoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11001 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 10:54:19 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2012.09.09 vasárnap, 09:28:53
AKkor még jó, hogy nem magam akartam neki állni.... gázpedált???
Ezek nem normálisak, jobb módszert tényleg nem találhattak volna ki. Még több hiba lehetőség, ha pollenszűrőt cserének Nekünk benne van a pakliban, h vmit elkurnak a gázpedálnál, hiszen már ott is minden elektronika.
Azért szerintem nem ilyen vészes a helyzet. Néhány csavar meg egy csatlakozó. Annak meg jót is tesz, ha átmozgatod, jobb lesz a kontakt.
De tényleg tehették volna a másik oldalra, ott nincs semmi akadály.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11002 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 11:12:29 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.09.09 vasárnap, 10:54:19
Azért szerintem nem ilyen vészes a helyzet. Néhány csavar meg egy csatlakozó. Annak meg jót is tesz, ha átmozgatod, jobb lesz a kontakt.
De tényleg tehették volna a másik oldalra, ott nincs semmi akadály.
Na itt jön a ráadás. A csatit nem szabad lehúzni!! Csak oldalra kell billenteni a pedált. Ha 3 szor lehúzod a csatit újra kell programozni a pedált.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11003 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 11:13:42 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.09.09 vasárnap, 11:12:29
Na itt jön a ráadás. A csatit nem szabad lehúzni!! Csak oldalra kell billenteni a pedált. Ha 3 szor lehúzod a csatit újra kell programozni a pedált.
Remek!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11004 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 11:15:56 »
Idézetet írta: CsZoli link=topic=30.msg695444#msg695444 date=
De tényleg tehették volna a másik oldalra, ott nincs semmi akadály.
[/quote
a legenda szerint először az angol verziót tervezték és reszelgették. Aztán amikor már minden atent volt, akkor kezdték átpakolni a cuccokat. És hoppá, útban lett a gázpedál.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11005 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 13:06:37 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.09.09 vasárnap, 10:54:19
Azért szerintem nem ilyen vészes a helyzet. Néhány csavar meg egy csatlakozó. Annak meg jót is tesz, ha átmozgatod, jobb lesz a kontakt.
De tényleg tehették volna a másik oldalra, ott nincs semmi akadály.
Ez durva, hogy még össze is kell gyűrni a pollenszűrőt, hogy beférjen a helyére.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11006 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 13:08:39 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.09.09 vasárnap, 13:06:37
Ez durva, hogy még össze is kell gyűrni a pollenszűrőt, hogy beférjen a helyére.
Hát
én már találkoztam ezzel a problémával, hogy épphogy befér
Hogy úgy kell begyűrni
de az nem a szűrő
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
CsZoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11007 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 13:16:25 »
Idézetet írta: Angel - 2012.09.09 vasárnap, 13:08:39
Hát
én már találkoztam ezzel a problémával, hogy épphogy befér
Hogy úgy kell begyűrni
de az nem a szűrő
Tudod (minden rossz indulat nélkül), amit lehet gyűrni az puha!
Lásd pollenszűrő. Sosem szeretnék az általad fölvetett problémával találkozni.
Naplózva
dede
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11008 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 13:35:10 »
Sziasztok!
Egy új 2.0 TDCi kombi mondeo vásárlásán gondolkozom, a márkakereskedő az alábbi költségeket írta nekem 160.000 km-ig:
20 000 km: 43 000 Ft
40 000 km: 44 500 Ft
60 000 km: 49 500 Ft
80 000 km: 44 500 Ft
100 000 km: 43 000 Ft
120 000 km: 51 000 Ft
140 000 km: 43 000 Ft
160 000 km: 44 500 Ft
Szerintetek mennyire reális ez?
Illetve meg tudná mondani valaki, hogy a 2.0 TDCi motor lánc vagy szíjas vezérlésű? Egy konkurens márka képvielője azt állította, hogy ezt majd cserélnem kell a mondeonál nem kis költségen az ő modelljüknél, pedig örök élet a vezérlés.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11009 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 13:41:26 »
Idézetet írta: dede - 2012.09.09 vasárnap, 13:35:10
Sziasztok!
Egy új 2.0 TDCi kombi mondeo vásárlásán gondolkozom, a márkakereskedő az alábbi költségeket írta nekem 160.000 km-ig:
20 000 km: 43 000 Ft
40 000 km: 44 500 Ft
60 000 km: 49 500 Ft
80 000 km: 44 500 Ft
100 000 km: 43 000 Ft
120 000 km: 51 000 Ft
140 000 km: 43 000 Ft
160 000 km: 44 500 Ft
Szerintetek mennyire reális ez?
Illetve meg tudná mondani valaki, hogy a 2.0 TDCi motor lánc vagy szíjas vezérlésű? Egy konkurens márka képvielője azt állította, hogy ezt majd cserélnem kell a mondeonál nem kis költségen az ő modelljüknél, pedig örök élet a vezérlés.
szíjas.200e km-nél kell cserélni(vagy 180nál,de egykutya a használtautónál).viszonylan nem túl nagy költség.kb 25 a szíjgarnitúra,és a munkadíj.40-45ből megúsztható.Sok?szerintem nem vészes.Persze a láncos motorhoz képest pont 40-45el több......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
CsZoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11010 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 13:54:37 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.09 vasárnap, 13:41:26
szíjas.200e km-nél kell cserélni(vagy 180nál,de egykutya a használtautónál).viszonylan nem túl nagy költség.kb 25 a szíjgarnitúra,és a munkadíj.40-45ből megúsztható.Sok?szerintem nem vészes.Persze a láncos motorhoz képest pont 40-45el több......
Igen, ezzel szemben a szíjhajtásnak ott a számos előnye:
1,
2,
3,...
Pont semmi nem jut eszembe.
Ezzel szemben szervízigényes és még jól el is szakadhat. (nem hallottam még ilyenről)
Bár autóvásárlásnál pont ez az utolsó szempont amit nézek.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11011 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 14:34:38 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.09.09 vasárnap, 13:54:37
Igen, ezzel szemben a szíjhajtásnak ott a számos előnye:
1,
2,
3,...
Pont semmi nem jut eszembe.
Ezzel szemben szervízigényes és még jól el is szakadhat. (nem hallottam még ilyenről)
Bár autóvásárlásnál pont ez az utolsó szempont amit nézek.
mk3 az összes láncos volt.váltottak.a 4es sajnos már nem az amiket most lehet kapni.
amúgy a szíjhajtásnak is van előnye:
halkabb mint a láncos vezérlés.
ma már elég hosszú a csereintervallum,szinte duplája a 10éves rendszernek(ugye korábban 80-120e km volt tipstól függetlenül a csereintervallum,most 200e km)
én is inkább láncos párti vagyok.
pláne amikor a 6os mazda szíjgarnitúrája gyáriban kb 140e ft ,cserélve nagyjából a szűrőkkel együtt 2kilóban van.na az már komoly költség.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dede
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11012 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 14:44:24 »
Sziasztok!
Nem csupán a lánc vagy szíjvezérlés dönt a vásárlásnál, de ha már várható szervízköltségeket kell becsülni, akkor ez is megdobja az összeget.
A kereskedő által adott szervízköltség szerintetek mennyire állja meg a helyét?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11013 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 15:43:39 »
Idézetet írta: dede - 2012.09.09 vasárnap, 14:44:24
Sziasztok!
Nem csupán a lánc vagy szíjvezérlés dönt a vásárlásnál, de ha már várható szervízköltségeket kell becsülni, akkor ez is megdobja az összeget.
A kereskedő által adott szervízköltség szerintetek mennyire állja meg a helyét?
mennyire állja meg a helyét?
itt azért kedvezőbb az éves szervízdíj.
http://www.ford.hu/aktualisakciok/fixar
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.09 vasárnap, 15:45:15 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sved1K
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11014 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 16:07:24 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.09.06 csütörtök, 07:51:27
Congrat.
Fotók?
Minitali holnap?
minitalira nem tudtam menni, de keszitettem nehany fotot..
https://plus.google.com/photos/113151550989751567442/albums/5786176567253563361
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11015 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 17:03:37 »
Idézetet írta: dede - 2012.09.09 vasárnap, 13:35:10
Illetve meg tudná mondani valaki, hogy a 2.0 TDCi motor lánc vagy szíjas vezérlésű? Egy konkurens márka képvielője azt állította, hogy ezt majd cserélnem kell a mondeonál nem kis költségen az ő modelljüknél, pedig örök élet a vezérlés.
Szíjas
és
láncos...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11016 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 19:22:54 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.09 vasárnap, 15:43:39
mennyire állja meg a helyét?
itt azért kedvezőbb az éves szervízdíj.
http://www.ford.hu/aktualisakciok/fixar
Tapasztalat egy ilyen szevízelésnél van vkinek? Vajon kapunk is vmit ezért a pénzért....
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
CsZoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11017 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 20:06:50 »
Idézetet írta: dede - 2012.09.09 vasárnap, 14:44:24
Sziasztok!
Nem csupán a lánc vagy szíjvezérlés dönt a vásárlásnál, de ha már várható szervízköltségeket kell becsülni, akkor ez is megdobja az összeget.
A kereskedő által adott szervízköltség szerintetek mennyire állja meg a helyét?
Na igen, az előző S***ki I**is-em láncos volt 10ezrenként volt vagy 10-15ezer a szevízigény, mégis fülig érő szájjal cseréltem le.
Azok a költségek, amit felsorolt elég hozzávetőlegesek, de viszonyításnak jó. Mert ugyi nagyban függ a használattól is. Pl. éves futásteljesítmény. Egyébként új autót (0km) akarsz venni? Mert ott a gari miatt csak szakszervíz, és szerintem nem úszod meg ennyivel. Kolléganőm Ford Fiestáját 20ezernél valami 70ezer körül "szervizelték".
Ha nem új autó lesz egyszerűbb úgy számolni, hogy megnézed melyik periódusban mit kell fixen cserélni és neten utánajársz az áraknak.
Nálunk most jön a nagyszervíz, mert nemrég vettem. 50ezer körül megáll az anyag + 15 sztem a munkadíj. Ez az összes szűrő (olaj, gázolaj, pollen, levegő) +5,5 liter olaj (persze a drágábbik, mert 5w30) és hátsó fékbetét, meg klímatisztítás. Utánajártam a vezérműszíjnak is, a szett vízpumpával szintén 50ezer körül van.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11018 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 20:19:02 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.09 vasárnap, 13:41:26
szíjas.200e km-nél kell cserélni(vagy 180nál,de egykutya a használtautónál).viszonylan nem túl nagy költség.kb 25 a szíjgarnitúra,és a munkadíj.40-45ből megúsztható.Sok?szerintem nem vészes.Persze a láncos motorhoz képest pont 40-45el több......
De abban nincs benne a vízpumpa. gondolom Te is úgy cseréled majd, h mindent amit a szíj hajt?! érdekes, h a 163 lóshoz nincs vezérműszíj, és szett sem a unixnál.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11019 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 20:20:14 »
Idézetet írta: Angel - 2012.09.09 vasárnap, 17:03:37
Szíjas
és
láncos...
melyik a láncos, 2,2?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11020 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 20:29:38 »
Idézetet írta: Angel - 2012.09.09 vasárnap, 13:08:39
Hát
én már találkoztam ezzel a problémával, hogy épphogy befér
Hogy úgy kell begyűrni
de az nem a szűrő
Hanem ánusz rózsa...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11021 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 20:35:56 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.09.09 vasárnap, 20:19:02
De abban nincs benne a vízpumpa. gondolom Te is úgy cseréled majd, h mindent amit a szíj hajt?! érdekes, h a 163 lóshoz nincs vezérműszíj, és szett sem a unixnál.
Egyezik a többi pug 2.0-sal...csak gyári tuningot kapott a 140-es motor, de lényegében ugyanaz.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11022 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 20:38:47 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.09.09 vasárnap, 20:20:14
melyik a láncos, 2,2?
A két vez. tengelyt lánc köti össze..lentről fel meg szíj hajtás van...mindegyik pug dízelen (1,6 HDI; 2,0HDI; 2,2HDI)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11023 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 20:41:13 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.09.09 vasárnap, 20:38:47
A két vez. tengelyt lánc köti össze..lentről fel meg szíj hajtás van...mindegyik pug dízelen (1,6 HDI; 2,0HDI; 2,2HDI)
ja,csak azt nem kell cserélni a szíjjal!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11024 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 21:15:29 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.09 vasárnap, 20:41:13
ja,csak azt nem kell cserélni a szíjjal!
Hát azt nem, kb soha. Ha a mi majd 1 méteres láncunk bírja a motorélettartamot, akkor az a kb 40 cm-es, örök élet.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11025 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 22:24:16 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.09.09 vasárnap, 20:35:56
Egyezik a többi pug 2.0-sal...csak gyári tuningot kapott a 140-es motor, de lényegében ugyanaz.
tudom, h ua. meg a vovlo is. a 163 le-s C5-höz meg nincs légszűrőjük
pözsóhoz van, de nem mertem rendelni.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11026 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 22:40:04 »
Estét!
A napokban észrevettem ,hogy a motorfigyelmeztető lámpa indítást követően nem alszik el egyből hanem kb 1-2 msp után tűnik el.
Nem mindig csinálja, valamikor rögtön huss, valamikor meg bent ragad a szerencsétlen
Ez mitől lehet?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.10 hétfő, 11:05:32 írta tomeed
»
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11027 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 18:51:58 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.09.09 vasárnap, 11:15:56
a legenda szerint először az angol verziót tervezték és reszelgették. Aztán amikor már minden atent volt, akkor kezdték átpakolni a cuccokat. És hoppá, útban lett a gázpedál.
Aha. A mellékelt ábra szerint nagyon patent az angol verzió.
http://www.youtube.com/watch?v=qoRicbx4A6o
Mondjuk ez-az már igényesen össze van túrva ebben az autóban.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11028 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 19:38:04 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.09.10 hétfő, 18:51:58
Aha. A mellékelt ábra szerint nagyon patent az angol verzió.
http://www.youtube.com/watch?v=qoRicbx4A6o
Mondjuk ez-az már igényesen össze van túrva ebben az autóban.
Én azért a videó végét is megnéztem volna, h konkrétan hova és hogyan gyűri be!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11029 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 19:41:41 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.09.09 vasárnap, 22:40:04
Estét!
A napokban észrevettem ,hogy a motorfigyelmeztető lámpa indítást követően nem alszik el egyből hanem kb 1-2 msp után tűnik el.
Nem mindig csinálja, valamikor rögtön huss, valamikor meg bent ragad a szerencsétlen
Ez mitől lehet?
Most mondanám, hogy ne foglalkozz vele, mert az enyém is csinálta... de ugye nekem 1 hónapig meggyűlt az autóval a bajom, persze nem biztos hogy bmihez is köze volt... Lehet hogy éppen az aktuális hőmérséklet miatt csinálja... nincs vmi összefüggés, h csak melegben v csak hidegebb reggeleken ( már amennyire hideg reggelek voltak nyáron) csinálta?
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11030 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 19:47:34 »
Jah egy ujjabb saját bőrön megtapasztaltat osztanék meg Veletek.
Megrepedt üzemanyag visszaeresztő csövet ne rendeljetek szettben, m úgyis a normálatlanok azzal akarnak először levenni bennetek(24ezer Ft-ért)!
Hanem cseréljétek ki bmilyen olyan csőre, ami hő és gázolaj/benzin álló! Én egy motorfűrész boltban szereztem 7cm-es benzin csövet, ami hasonló célt szolgál, és bevált a kocsinál is (100Ft-ba került).
De köszönöm Tomed linkjét is, és felajánlását, mert sokat segített az is, jó ötletet adott a megoldáshoz.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11031 Dátum:
2012.09.11 kedd, 06:23:24 »
Jó reggelt,
Nem nagyon tudom hőmérséklethez kötni, néha bent ragad a visszajelző, néha nem, így járt biztos lassul a proci az agyában, majd kicserélem valami négymagosra aztán leshet
Tegnap megjártam Esztergom-Pozsony távot. Meglepően tapasztaltam, hogy az autó volt,hogy 5.4-es fogyasztásokat mutatott, persze pályán ez felment 6.2-re Tata-Rajka távolságon. A tempó 143 km/h, néha 160, egyszer 180 mikor egy MKIII versenyezni akart, aztán végülis nyert, mert asszony behúzta nálam a féket, hogy NYUGI!
Lehet jót tett neki, hogy másfél tank erejéig hiper szuper EVO akármilyen gázolajat tankoltam? Számíthat ez valamit? Hitetlen vagyok ezekkel az adalékos gázolajokkal az a baj.
Mondjuk összességében mindegy lesz, mert az 1100 km-es álomhatárt így sem fogom túllépni, tehát megmarad a 6.3-6.4es fogyasztás
De a lényeg, hogy végre otthon pihen a JB hátsó lökhárító, hosszú, rögös menet volt! Már csak fel kéne tenni!
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11032 Dátum:
2012.09.11 kedd, 07:50:19 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.09.11 kedd, 06:23:24
De a lényeg, hogy végre otthon pihen a JB hátsó lökhárító, hosszú, rögös menet volt! Már csak fel kéne tenni!
Hát a JB lökhárítóval is ott fog hagyni az MKIII-as de legalább lesz ami majd feltud akadni egy combosabb fekvőprendőrön (pl. Campona )
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11033 Dátum:
2012.09.11 kedd, 09:04:37 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.09.11 kedd, 06:23:24
Jó reggelt,
Nem nagyon tudom hőmérséklethez kötni, néha bent ragad a visszajelző, néha nem, így járt biztos lassul a proci az agyában, majd kicserélem valami négymagosra aztán leshet
Tegnap megjártam Esztergom-Pozsony távot. Meglepően tapasztaltam, hogy az autó volt,hogy 5.4-es fogyasztásokat mutatott, persze pályán ez felment 6.2-re Tata-Rajka távolságon. A tempó 143 km/h, néha 160, egyszer 180 mikor egy MKIII versenyezni akart, aztán végülis nyert, mert asszony behúzta nálam a féket, hogy NYUGI!
Lehet jót tett neki, hogy másfél tank erejéig hiper szuper EVO akármilyen gázolajat tankoltam? Számíthat ez valamit? Hitetlen vagyok ezekkel az adalékos gázolajokkal az a baj.
Mondjuk összességében mindegy lesz, mert az 1100 km-es álomhatárt így sem fogom túllépni, tehát megmarad a 6.3-6.4es fogyasztás
De a lényeg, hogy végre otthon pihen a JB hátsó lökhárító, hosszú, rögös menet volt! Már csak fel kéne tenni!
Nekem nyaralás alatt 5.4-et evett a nem hipiszupiból.
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11034 Dátum:
2012.09.11 kedd, 12:40:16 »
Idézetet írta: stealt - 2012.09.11 kedd, 07:50:19
Hát a JB lökhárítóval is ott fog hagyni az MKIII-as de legalább lesz ami majd feltud akadni egy combosabb fekvőprendőrön (pl. Campona )
Azért hagyott ott mert megsajnáltam, úgy vicsorgott szegény lúzer
Na meg az asszony, ugyebár
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11035 Dátum:
2012.09.11 kedd, 12:42:19 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.09.11 kedd, 09:04:37
Nekem nyaralás alatt 5.4-et evett a nem hipiszupiból.
5.4-et nekem is tud enni, csak akkor max 100al lehet vele közlekedni, az meg nem pálya
Mint ahogy a példa is mutatta, 100ig 5.4, utána, mikor kihasználjuk a helyzet adta előnyöket, hogy mondjuk nagyhatótávolságú autópálya autó, onnan azért már elkezdett növekedni a fogyi. De ez természetes.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11036 Dátum:
2012.09.11 kedd, 12:55:34 »
Idézetet írta: stealt - 2012.09.11 kedd, 07:50:19
Hát a JB lökhárítóval is ott fog hagyni az MKIII-as de legalább lesz ami majd feltud akadni egy combosabb fekvőprendőrön (pl. Campona )
A hátsó jb lökös egyáltalán nem egy leérős dolog. Másrészt egy 2.0 tdci nem hiszem, hogy otthagyná autópályán...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
quadgenya
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11037 Dátum:
2012.09.11 kedd, 16:12:03 »
Sziasztok.
Nekem egy 2.0 TDCI-m van és az átlagsebesség mérőmmel van valami gond egy idő után lefagy nyomok egy resetet és ilyen szépeket ír ki hogy
99.9, 72.4,37.3 stb vagy 2.3,3.3 stb asztán megint lefagy egy idő után hát nem tudom mi lehet a baj esetleg egy szoftver frísités meggyógyitaná?
Valaki esetleg tapasztalt hasonlókat?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.14 péntek, 10:48:51 írta quadgenya
»
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11038 Dátum:
2012.09.11 kedd, 16:34:18 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.09.11 kedd, 06:23:24
Jó reggelt,
Nem nagyon tudom hőmérséklethez kötni, néha bent ragad a visszajelző, néha nem, így járt biztos lassul a proci az agyában, majd kicserélem valami négymagosra aztán leshet
Tegnap megjártam Esztergom-Pozsony távot. Meglepően tapasztaltam, hogy az autó volt,hogy 5.4-es fogyasztásokat mutatott, persze pályán ez felment 6.2-re Tata-Rajka távolságon. A tempó 143 km/h, néha 160, egyszer 180 mikor egy MKIII versenyezni akart, aztán végülis nyert, mert asszony behúzta nálam a féket, hogy NYUGI!
Lehet jót tett neki, hogy másfél tank erejéig hiper szuper EVO akármilyen gázolajat tankoltam? Számíthat ez valamit? Hitetlen vagyok ezekkel az adalékos gázolajokkal az a baj.
Mondjuk összességében mindegy lesz, mert az 1100 km-es álomhatárt így sem fogom túllépni, tehát megmarad a 6.3-6.4es fogyasztás
De a lényeg, hogy végre otthon pihen a JB hátsó lökhárító, hosszú, rögös menet volt! Már csak fel kéne tenni!
Egy Tv műsorban néztem, hogy állítólag tényleg van különbség ezek között a hiperszuper adalékos üzemanyagok között. Fogyasztásban is és teljesítményben is (pár lóerőről van szó), úgyh elvileg jót tehetett!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11039 Dátum:
2012.09.11 kedd, 19:10:57 »
Tele van az ebay rövid antennákkal, nekem halálom, hogy hosszú a gyári antenna, mint az állat, gondoltam lecserélem egy ilyenre, ez 10 centis, jó lehet ez, van -e valakinek erről tapasztalata?
http://www.ebay.co.uk/itm/BLACK-RUBBER-REPLACEMENT-BEE-STING-AERIAL-ANTENNA-MAST-FORD-FOCUS-ESTATE-ZETEC-/130676778201?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo&hash=item1e6cf164d9
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11040 Dátum:
2012.09.12 szerda, 08:02:39 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.09.11 kedd, 12:40:16
Azért hagyott ott mert megsajnáltam, úgy vicsorgott szegény lúzer
Na meg az asszony, ugyebár
A szegény lúzer nem vicsorgott hanem csak röhöghetett az erőlködéseden.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11041 Dátum:
2012.09.12 szerda, 08:12:15 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.09.11 kedd, 12:55:34
A hátsó jb lökös egyáltalán nem egy leérős dolog. Másrészt egy 2.0 tdci nem hiszem, hogy otthagyná autópályán...
Akkor menj azt probáld ki a camponánál. Ott még normál gyári kasztnival is alig lehet átlépcsőzni. A a 2.0TDCi MKIII via MKIV autpálya mérkőzésre meg kamillateánál erősebb mérget ne vegyél az MKIV győzelmére.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11042 Dátum:
2012.09.12 szerda, 10:33:36 »
Idézetet írta: stealt - 2012.09.12 szerda, 08:12:15
A a 2.0TDCi MKIII via MKIV autpálya mérkőzésre meg kamillateánál erősebb mérget ne vegyél az MKIV győzelmére.
jaja, a nyári mondi találkozón nem is bírtam megverni az MK3-asokat, csak a tuning után, de ott is hajszállal
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11043 Dátum:
2012.09.12 szerda, 10:34:46 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.09.12 szerda, 10:33:36
jaja, a nyári mondi találkozón nem is bírtam megverni az MK3-asokat, csak a tuning után, de ott is hajszállal
És ha még a III-as is tuningolva van.
Akkor már....
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11044 Dátum:
2012.09.12 szerda, 10:35:26 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.09.12 szerda, 10:34:46
És ha még a III-as is tuningolva van.
Akkor már....
akkor zéró esély
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11045 Dátum:
2012.09.12 szerda, 11:24:01 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.09.12 szerda, 10:35:26
akkor zéró esély
De azért van egy esély....
(akkor ha előtte annyira kupán vágja valaki az MKIII-as sofőrjét, hogy beájul )
Naplózva
CsZoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11046 Dátum:
2012.09.12 szerda, 12:39:59 »
Idézetet írta: stealt - 2012.09.12 szerda, 11:24:01
(akkor ha előtte annyira kupán vágja valaki az MKIII-as sofőrjét, hogy beájul )
Vagy ha sokáig ilyen kisbetűs szöveget kell olvasnia, akkor meg a szeme kezd el káprázni.
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11047 Dátum:
2012.09.12 szerda, 12:44:09 »
Idézetet írta: stealt - 2012.09.12 szerda, 08:02:39
A szegény lúzer nem vicsorgott hanem csak röhöghetett az erőlködéseden.
Erőlködés akkor lett volna ha visszatolom 4be és tiltásig forgatom 6.ik, C-ig.
Ez meg csak egy sima gázadásos művelet volt.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11048 Dátum:
2012.09.12 szerda, 12:48:44 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.09.12 szerda, 12:44:09
Erőlködés akkor lett volna ha visszatolom 4be és tiltásig forgatom 6.ik, C-ig.
Ez meg csak egy sima gázadásos művelet volt.
Nem nekem kell bizonygatni, hanem egy MKIII-asnak
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11049 Dátum:
2012.09.12 szerda, 13:25:46 »
Idézetet írta: stealt - 2012.09.12 szerda, 12:48:44
Nem nekem kell bizonygatni, hanem egy MKIII-asnak
Gondolom kipróbáltad. De hogy lehet, mikor a 3-as nehezebb és gyöngébb, nyomatéka más?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Oldalak:
1
...
214
215
216
217
218
219
220
[
221
]
222
223
224
225
226
227
228
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ