Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.12.03 kedd, 19:59:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 240 241 242 243 244 245 246 [247] 248 249 250 251 252 253 254 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12049924 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12300 Dátum: 2012.11.24 szombat, 14:15:12 »

Gyári akksi nem ér annyit, mint amennyibe kerül.
GO szűrő házát fel kell tölteni gázolajjal, de nekem 3szor vol már cserélve és mindig felkellett pumpálni a kocsit,ahhoz, hogy elinduljon. Ez van, ha nincs otthon a polcon pumpa nélküle nem szabad nekiállni, ráadásul akna sem árt Smiley
A szakszervízben ezt megoldják okosba, féktisztítóval töltik fel a szűrőházat, na akkor beindul egyből SmileySmileySmiley, ott nincs idő tökörészésre, 10 perc alatt kész, aztán már pingálják is fel a 6 ezres óradíjat a számlára, biznisz az biznisz gun

Wyctor nem azonos Vik -el Smiley
Wyctortól árakat tudsz kérni, ha meg szerviz kell akkor Vic-et keresd Smiley
De lehet Wyctor befejezte már a tetőtér átépítést és szívesen kicseréli neked  eplus2



Ne politizálj! vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12301 Dátum: 2012.11.24 szombat, 14:28:22 »


http://www.findpart.org/ sem rossz Smiley
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12302 Dátum: 2012.11.24 szombat, 15:21:11 »

[quote author Wink=tomeed link=topic=30.msg719224#msg719224 date=1353762726]
Gyári akksi nem ér annyit, mint amennyibe kerül.
GO szűrő házát fel kell tölteni gázolajjal, de nekem 3szor vol már cserélve és mindig felkellett pumpálni a kocsit,ahhoz, hogy elinduljon. Ez van, ha nincs otthon a polcon pumpa nélküle nem szabad nekiállni, ráadásul akna sem árt
A szakszervízben ezt megoldják okosba, féktisztítóval töltik fel a szűrőházat, na akkor beindul egyből, ott nincs idő tökörészésre, 10 perc alatt kész, aztán már pingálják is fel a 6 ezres óradíjat a számlára, biznisz az biznisz gun

Wyctor nem azonos Vik -el Smiley
Wyctortól árakat tudsz kérni, ha meg szerviz kell akkor Vic-et keresd Smiley
De lehet Wyctor befejezte már a tetőtér átépítést és szívesen kicseréli neked  eplus2


[/quote]már nincsen sok hátra  Wink
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12303 Dátum: 2012.11.24 szombat, 15:38:30 »

már nincsen sok hátra  Wink

Minek, a gyári akksinak, vagy a sok Viktornak? Vagy mi? eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48524



« Új hozzászólás #12304 Dátum: 2012.11.24 szombat, 16:42:30 »

Minek, a gyári akksinak, vagy a sok Viktornak? Vagy mi? eplus2
a tetőtér átépítéséből.....tessék jobban figyelni! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12305 Dátum: 2012.11.24 szombat, 16:43:42 »

Akkumlátoroutletbe:

74Ah / 750EN Bosch Silver S5
12V 74Ah / 750EN S5: A felső osztályba tartozó gépjárművek energiaforrása  28,900 Ft


74Ah / 680EN Bosch Silver S4
S4: Valamennyi gépjárműosztály biztosan indító energiaforrása    26,500 Ft

Nekem ezek jó árnak tűnnek, azonban "noname" márkák közül vannak már 16-18ezer Ft közt ekkora teljesítményben.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Syrius
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #12306 Dátum: 2012.11.24 szombat, 17:40:29 »

Sziasztok !
Kereket akartam cserélni ma  , de csak egyik oldalon ment  ugyanis valakinek megtetszett  a felnim  és megpróbáltkozott vele. Levenni nem tudta (Ford kerékőr van rajta elforgó gyűrüvel a külsején ) Valami hasanló mintázattal próbálkozhatott amit belerőltetett , mert  elnyírta a belső mintát két kerékőrnél.  Csak az a kérdésem, hogy szervízben tudnak-e vele valamit kezdeni  , illetve mire készüljek. Köszi az infokat
Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #12307 Dátum: 2012.11.24 szombat, 18:19:43 »

Sziasztok !
Kereket akartam cserélni ma  , de csak egyik oldalon ment  ugyanis valakinek megtetszett  a felnim  és megpróbáltkozott vele. Levenni nem tudta (Ford kerékőr van rajta elforgó gyűrüvel a külsején ) Valami hasanló mintázattal próbálkozhatott amit belerőltetett , mert  elnyírta a belső mintát két kerékőrnél.  Csak az a kérdésem, hogy szervízben tudnak-e vele valamit kezdeni  , illetve mire készüljek. Köszi az infokat

Nekem is volt már ilyen szitum,én is elvittem a megfelelő emberhez .Ráhegesztett egy csavaranyát és a megfelejő méretű kulccsal levette.Az alufelnin sem látszódott meg semmi.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12308 Dátum: 2012.11.24 szombat, 18:47:25 »

Sziasztok !
Kereket akartam cserélni ma  , de csak egyik oldalon ment  ugyanis valakinek megtetszett  a felnim  és megpróbáltkozott vele. Levenni nem tudta (Ford kerékőr van rajta elforgó gyűrüvel a külsején ) Valami hasanló mintázattal próbálkozhatott amit belerőltetett , mert  elnyírta a belső mintát két kerékőrnél.  Csak az a kérdésem, hogy szervízben tudnak-e vele valamit kezdeni  , illetve mire készüljek. Köszi az infokat

Ez durva!!!!
Nem lesz egyszerű menet. Hegeszteni kell, aztán kész
Mekkora ökrök vannak!
Látja,hogy kerékőr van rajta, de azért neki áll leszedni valami sufni szarral.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12309 Dátum: 2012.11.24 szombat, 19:05:00 »

Sziasztok !
Kereket akartam cserélni ma  , de csak egyik oldalon ment  ugyanis valakinek megtetszett  a felnim  és megpróbáltkozott vele. Levenni nem tudta (Ford kerékőr van rajta elforgó gyűrüvel a külsején ) Valami hasanló mintázattal próbálkozhatott amit belerőltetett , mert  elnyírta a belső mintát két kerékőrnél.  Csak az a kérdésem, hogy szervízben tudnak-e vele valamit kezdeni  , illetve mire készüljek. Köszi az infokat
Ne hogy hegesztesd, mert megég a fényezés a felnin...létezik kerékőr leszedő, azzal simán leveszik, érdeklődj gumisoknál.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48524



« Új hozzászólás #12310 Dátum: 2012.11.24 szombat, 20:14:37 »

Ne hogy hegesztesd, mert megég a fényezés a felnin...létezik kerékőr leszedő, azzal simán leveszik, érdeklődj gumisoknál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12311 Dátum: 2012.11.24 szombat, 20:16:19 »



A faxnak akkor kerékőr...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12312 Dátum: 2012.11.24 szombat, 20:27:49 »

A faxnak akkor kerékőr...

Egyszer használatos...  vigyor3 mármint az anya.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12313 Dátum: 2012.11.24 szombat, 20:30:18 »

A faxnak akkor kerékőr...
hiába a rablók mindig előbb járnak a pandúroknál. Itt debrecenben állítólag a fordos visszapillantókra álltak rá. focus, mondeo.
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
Syrius
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #12314 Dátum: 2012.11.24 szombat, 21:28:46 »

Köszi az infokat a kerékőrrel kapcsolatban Majd írom mire jutottam  wave
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12315 Dátum: 2012.11.24 szombat, 22:10:54 »


Valami hasonlóm van nekem is...eddig levette a legelvetemülten rágyógyultakat is.  eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12316 Dátum: 2012.11.24 szombat, 22:17:06 »

A faxnak akkor kerékőr...
Kb annak...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #12317 Dátum: 2012.11.24 szombat, 22:22:48 »

Kb annak...

ugyanannak mint a riasztó...
Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #12318 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 00:33:48 »

Ne hogy hegesztesd, mert megég a fényezés a felnin...létezik kerékőr leszedő, azzal simán leveszik, érdeklődj gumisoknál.

Ha okosan csinálják akkor nem égeti meg a fényezést.
Egyébként nekem is gumisok szedték le ,de sajna nem volt nekik ilyen célszerszámuk.
Ezért maradt a hegesztés.Én is féltem hogy megég ,de semmi nem látszódott utána.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
lalasguy
Vendég
« Új hozzászólás #12319 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 08:17:15 »

Sziasztok!

Új lennék a Mondeo tulajok táborában. Nemrég volt egy olajcserém (2.2 tdci), és most ~2000km behisztizett a gép, és megjelent újra a Service Oil felirat.
Cromaxnál volt az olajcsere, és bekéredzkedtem, így láttam, hogy valóban le is cserélik az olajat...

Tapasztalat, hogy ez miért, hogyan lehetséges?

Előre is köszi,

Üdv,
L
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48524



« Új hozzászólás #12320 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 08:24:24 »

Sziasztok!

Új lennék a Mondeo tulajok táborában. Nemrég volt egy olajcserém (2.2 tdci), és most ~2000km behisztizett a gép, és megjelent újra a Service Oil felirat.
Cromaxnál volt az olajcsere, és bekéredzkedtem, így láttam, hogy valóban le is cserélik az olajat...

Tapasztalat, hogy ez miért, hogyan lehetséges?

Előre is köszi,

Üdv,
L
a részecske szűrő regeneracioja miatt felhigulhat a motorolaj gázolajjal.
semmi.te is kitudod kapcsolni a szervíz feliratot.gáz és fekpedalt egyszerre nyomod gyujtas alatt addig amíg el nem alszik.

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lalasguy
Vendég
« Új hozzászólás #12321 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 08:36:25 »

a részecske szűrő regeneracioja miatt felhigulhat a motorolaj gázolajjal.
semmi.te is kitudod kapcsolni a szervíz feliratot.gáz és fekpedalt egyszerre nyomod gyujtas alatt addig amíg el nem alszik.



Köszi Alf a gyors reagálást. És ez nem gáz? Nem okoz(hat) károsodást? Ezek szerint ez normális jelenség?

UPDATE: közben megnéztem a motorolaj szintet... jóval a max. felett van. Ez akkor gondolom a hígulás "jele"/következménye. Mit lehet ilyenkor tenni?

« Utoljára szerkesztve: 2012.11.25 vasárnap, 10:00:25 írta lalasguy » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12322 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 10:04:10 »

Köszi Alf a gyors reagálást. És ez nem gáz? Nem okoz(hat) károsodást? Ezek szerint ez normális jelenség?

UPDATE: közben megnéztem a motorolaj szintet... jóval a max. felett van. Ez akkor gondolom a hígulás "jele"/következménye. Mit lehet ilyenkor tenni?


Újra kicserélni az olajat.
Csak városban használod?
Nekem is volt ilyen Service oil hiba vásárláskor, de nem tulajdonítottam neki különösebb jelentőséget, mert km szerint is esedékes volt az olajcsere.
A 2e km-enkénti olajcsere nem tűnik gazdaságosnak. El kéne gondolkodnod a DPF kiiktatásán. Ha lenne tuti megoldás rá, én belevágnék.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.25 vasárnap, 10:07:23 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12323 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 10:08:45 »

a részecske szűrő regeneracioja miatt felhigulhat a motorolaj gázolajjal.
semmi.te is kitudod kapcsolni a szervíz feliratot.gáz és fekpedalt egyszerre nyomod gyujtas alatt addig amíg el nem alszik.


Mi alapján adja az autó ezt az üzenetet? Mit mér?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48524



« Új hozzászólás #12324 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 10:37:35 »

Mi alapján adja az autó ezt az üzenetet? Mit mér?
sajnos pontosan nem tudom,hogy  a ford hogyan oldotta meg.A bömi már 20évvel ezelőtt az olaj viszkozitásának a romlását jelezte(volt ilyen modellje).
Nem hiszem,hogy a ford túl spilázta volna ezt.talán a szintet figyeli az komp,és ha magasabb,akkor bejelez...nemtom.
vagy esetleg változhat az olaj nyomása a felhígulással..?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12325 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 10:44:42 »

sajnos pontosan nem tudom,hogy  a ford hogyan oldotta meg.A bömi már 20évvel ezelőtt az olaj viszkozitásának a romlását jelezte(volt ilyen modellje).
Nem hiszem,hogy a ford túl spilázta volna ezt.talán a szintet figyeli az komp,és ha magasabb,akkor bejelez...nemtom.
vagy esetleg változhat az olaj nyomása a felhígulással..?

Egy off márkánál van erre egy szenzor, ami az olaj minőségét figyeli. De anélkül is lehet, pl a regenerálásokkal számolni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #12326 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 10:44:56 »

Köszi Alf a gyors reagálást. És ez nem gáz? Nem okoz(hat) károsodást? Ezek szerint ez normális jelenség?

UPDATE: közben megnéztem a motorolaj szintet... jóval a max. felett van. Ez akkor gondolom a hígulás "jele"/következménye. Mit lehet ilyenkor tenni?



az nem jo hogy a max felett van az olajszint.
 rinya
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
ordogi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #12327 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 15:51:45 »

Sziasztok!

Új lennék a Mondeo tulajok táborában. Nemrég volt egy olajcserém (2.2 tdci), és most ~2000km behisztizett a gép, és megjelent újra a Service Oil felirat.
Cromaxnál volt az olajcsere, és bekéredzkedtem, így láttam, hogy valóban le is cserélik az olajat...

Tapasztalat, hogy ez miért, hogyan lehetséges?

Előre is köszi,

Üdv,
L

Semmi extra. Az olajcserénél nem resetelték az olajcserére figyelmeztetőt. Ez nem néz semmilyen olajminőséget, csak azt nézi, hogy az utolsó reset óta hány km-t ment a szekér. Ez alapból 10eKm. Ha most reseteled, akkor várhatóan 10ekm múlva dobja fel megint...
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12328 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 17:42:49 »

Ez mit takar vajon?
Vezetőülés hőm.vezérlés csökkentés

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48524



« Új hozzászólás #12329 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 17:43:50 »

Ez mit takar vajon?
Vezetőülés hőm.vezérlés csökkentés


üléshűtés?!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12330 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 19:36:22 »

Én nem tudom, hogy mi az a központozás, de a szemem előtt rakta be a szerelő, láttam, hogy hozott valami műszert meg állítgatott valami fokokat. A lényeg, hogy ugyna saját kontómra - amíg ki nem derül hogy mi a nyűg - újra szétszedetem jövőhét szerdán és úgymond tesztre visszarakjuk a régi kettőstömegűt ( mert az sem volt tök *** csak engem zavart a zaja meg a csattogása, de az nem remegés volt), ha nem remeg a régivel akkor visszaviszem a kereskedőhöz és meglátjuk hogyan tovább.

A turbós azt mondta ha nem is tökéletes a turbó, de elvileg ilyen jelenséget 1300 - 1800 fordulaton ennyire nem tud okozni a turbó hibája.

Szóval most itt járok.
Mostmár felszívtam magam.


Lehet ezt a központozást utólagosan ellenőrizni?
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12331 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:11:28 »

Lehet ezt a központozást utólagosan ellenőrizni?

Ahogy a fékeknél van mérési lehetőség (ütés), gondolom, itt is van.
De az biztos, hogy nem normális, hogy üt a lendkerék.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
lalasguy
Vendég
« Új hozzászólás #12332 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:14:39 »

Hú, elég vad hozzászólások születnek itt...

Egyik azt mondja, ne törődjek vele, a másik iktassam ki a DPF-et...

Városban használom a gépet valóban. A hibaüzenet ki lett ütve az olajcserénél, láttam, mert reklamáltam is, hogy még kiírja.

Sajnos azt nem néztem, hogy meddig volt, amikor kijöttem a szervízből, így arról nem tudok nyilatkozni, hogy túltöltötték-e vagy sem....

5.5 liter ment bele nagyságrendileg, ennyit tudok/láttam.

Meg is kaptam a kibontott +1 literes flakonban a megmaradtat...

Amit még észleltem, lehet belemagyarázás, de nekem elég sötét színe van az olajnak... 2 e km után elég érdekes számomra.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12333 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:21:18 »

Hú, elég vad hozzászólások születnek itt...

Kiiktathatod a dpf-et, akkor nem lesz ez a gond. De az teljesen biztos, ha túl sok az olaj az autóban, az nem jó.
Én engednék le belőle.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12334 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:27:57 »

Kiiktathatod a dpf-et, akkor nem lesz ez a gond. De az teljesen biztos, ha túl sok az olaj az autóban, az nem jó.
Én engednék le belőle.
Nekem kb 1 napig lesz benn a dpf...meg a kat. ...nem hagyom magam rákényszeríteni hogy tönkre tegyem az autóm. eplus2
Regenerálás természetesen kiíratva (kiírtva  eplus2) az egr baromság folytatása, nem tudom még mit találnak ki, hogy a szervízekhez kössék az autókat. duhos2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12335 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:35:26 »

Nekem kb 1 napig lesz benn a dpf...meg a kat. ...nem hagyom magam rákényszeríteni hogy tönkre tegyem az autóm. eplus2
Regenerálás természetesen kiíratva (kiírtva  eplus2) az egr baromság folytatása, nem tudom még mit találnak ki, hogy a szervízekhez kössék az autókat. duhos2
na mi a kiszemelt??  vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12336 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:21:50 »

Nekem kb 1 napig lesz benn a dpf...meg a kat. ...nem hagyom magam rákényszeríteni hogy tönkre tegyem az autóm. eplus2
Regenerálás természetesen kiíratva (kiírtva  eplus2) az egr baromság folytatása, nem tudom még mit találnak ki, hogy a szervízekhez kössék az autókat. duhos2

A környezetvédelem baromság lenne? Biztos, hogy nem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12337 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:39:14 »

A környezetvédelem baromság lenne? Biztos, hogy nem.
Hát ezt tartom szem előtt nem kell hogy 7-et egyen jobb ha 5-el elmegy. Akkor kevesebbet szennyez...a többi mese...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12338 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:56:29 »

Hát ezt tartom szem előtt nem kell hogy 7-et egyen jobb ha 5-el elmegy. Akkor kevesebbet szennyez...a többi mese...

Előszöris... ekkora különbség nincs a két üzemmód között. Másodszor, az elégetlen korom, és a többi gáz szennyez, nem az üzemanyag. És ez a káros többszörösére fog ugrani.
A nox-ot nem véletlenül akarják minimalizálni. Nem beszélve a szén-monoxidról (katalizátor).
Kicsit olyan ez, mint anno a birkabőr üléshuzat (az a bolyhos, vidéken nagy divatja volt), gondolom az már nem nézne ki jól egy modern autóban.
Szóval, mintha abból készíttetnél üléshuzatot, persze még a légzsákokra se figyelnél, és beraknád egy mai, modern autóba.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12339 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 08:20:58 »

Nekem kb 1 napig lesz benn a dpf...meg a kat. ...nem hagyom magam rákényszeríteni hogy tönkre tegyem az autóm. eplus2
Regenerálás természetesen kiíratva (kiírtva  eplus2) az egr baromság folytatása, nem tudom még mit találnak ki, hogy a szervízekhez kössék az autókat. duhos2
Hát igen, itt a kiíratás a lényeg. A DPF-et kicserélni egy csőre a kisebbik kunszt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
dombi6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #12340 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 08:26:33 »

Sziasztok!

Június óta vagyok klubtag és  mondeó tulaj, és elég sok kérdésemre itt kaptam választ. Amiről semmit nem találtam az az, hogy parkoláskor a motor leállítása után pár perccel a középkonzolban elkezdi mozgatni a zsalukat, mint amikor kiválasztom, hogy lábra középre vagy szélvédőre fújja a levegőt. Ezt miért csinálja?  help

köszi dombi
Naplózva

2013.09 Mondeo MKIV 2.0 TDCi kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12341 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 08:59:40 »

Sziasztok!

Június óta vagyok klubtag és  mondeó tulaj, és elég sok kérdésemre itt kaptam választ. Amiről semmit nem találtam az az, hogy parkoláskor a motor leállítása után pár perccel a középkonzolban elkezdi mozgatni a zsalukat, mint amikor kiválasztom, hogy lábra középre vagy szélvédőre fújja a levegőt. Ezt miért csinálja?  help

köszi dombi

Lezárja a lamellákat.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
lalasguy
Vendég
« Új hozzászólás #12342 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 13:08:39 »

Voltam az AutoFortnál (VIK lelőhelye), ahol azt mondták, olajcsere és újrakell programozni a DPF-et.  23K-t prognosztizáltak.

Remélem megoldja a problémát.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12343 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 13:19:45 »

Voltam az AutoFortnál (VIK lelőhelye), ahol azt mondták, olajcsere és újrakell programozni a DPF-et.  23K-t prognosztizáltak.

Remélem megoldja a problémát.


Hát ezt nem értem. Miért kellene ezt csinálni? Ez mire is jó?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12344 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 14:25:34 »

Újraprogramozni a DPF-et = oil reset
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12345 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 14:26:18 »

Újraprogramozni a DPF-et = oil reset

Azt én is megcsinálom 21e-ért... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12346 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 16:33:34 »

Ne szopassatok, oil reset 23 ezerért?Huh?Huh?Huh???
Istenem hová jut ez a világ, ezt nem hiszem el!!!!!!!

Oil reset = taposni a pedálokat, mint állat, aztán törlődik az üzi?

Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12347 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 16:52:01 »

Újraprogramozni a DPF-et = oil reset
Gondolod?
Nem esetleg egy kényszerített DPF regenerálás program ráküldése?
Nem is tudom ki számolt be itt róla, hogy látott a műhely udvarán a fekete füstöt okádó mondeót, amin ilyesmit hajtottak végre. Vagy az csak DPF hiba esetén történik?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
lalasguy
Vendég
« Új hozzászólás #12348 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 16:57:57 »

Gondolod?
Nem esetleg egy kényszerített DPF regenerálás program ráküldése?
Nem is tudom ki számolt be itt róla, hogy látott a műhely udvarán a fekete füstöt okádó mondeót, amin ilyesmit hajtottak végre. Vagy az csak DPF hiba esetén történik?

Majd holnap jelzem, mi volt amiről magyaráztak, az SERVICE OIL kiütését már megcsináltam én tegnap. Úgy, hogy jelenleg nincs hibaüzenet. Mivel megvárom az autót, árgus szemekkel fogom nézni, hogy mit csinálnak/tak.

Az olajcserére mondtak 19K-t szűrőstül munkadíjastul. Ezt nem gondolnám így önmagában soknak, a Cromaxban is ennyit kóstál(t).


Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12349 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 17:24:26 »

Majd holnap jelzem, mi volt amiről magyaráztak, az SERVICE OIL kiütését már megcsináltam én tegnap. Úgy, hogy jelenleg nincs hibaüzenet. Mivel megvárom az autót, árgus szemekkel fogom nézni, hogy mit csinálnak/tak.

Az olajcserére mondtak 19K-t szűrőstül munkadíjastul. Ezt nem gondolnám így önmagában soknak, a Cromaxban is ennyit kóstál(t).




Sziasztok!

Én is úgy gondoltam, hogy olajcsere + reset 23-ért, így is volt a hozzászólás.

Csak tudományosan fogalmaztak, miszerint újra kell programozni...

Higgyétek el, sokan beviszik ezen hibaüzenet láttán az autót szervízbe, ahol természetesen felkínálják az olajcsere lehetőségét és a jelzés törlését.

Okosan kb 8-9 ezerből meglehet úszni.

Üdv. : Peti

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Oldalak: 1 ... 240 241 242 243 244 245 246 [247] 248 249 250 251 252 253 254 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.