Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:05:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 461 462 463 464 465 466 467 [468] 469 470 471 472 473 474 475 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6345736 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23350 Dátum: 2016.07.26 kedd, 11:12:52 »

Kezelési könyv alapján:
"Kormányrásegítő
Használjon Ford automata sebességváltóhoz kifejlesztett folyadékot, amely teljesíti a Ford WSA-M2C195-A specifikációját."
Ehhez képest az automata váltóba Ford ESP-M2C 166-H, a manuálisba/differenciálműbe Ford ESD-M2C 186-A specifikációjú olaj kell. Szóval hát ööö izé... Jó kérdés Cheesy

Köszi az infót. Gondolom a legjobb az lenne, ha tudnám mi van most benne, mert egyelőre csak rátölteni szeretnék.
Ha már így szóba jött, a szervópumpánál valahol ereszti az olajat, az eddigi tapasztalatok alapján úgy becsülném, hogy a maxtól a min szintig kb 4-5000 km alatt jut el.
Találkozott valaki ilyennel? Az előző tulaj azt mondta, hogy szériahiba, de az elmúlt években nem emlékszem, hogy találkoztam volna ilyennel itt a fórumon.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Mikyke
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #23351 Dátum: 2016.07.26 kedd, 20:10:30 »

Elvileg, ha minden jó, központi záras az autó és be van kötve a csomagtartó is akkor a kocsi nyitásakor nyitja a csomagtér ajtó zárját is és elég a zárat megnyomni, hogy felhajthasd. Amikor bezárod a központit, zárja a csomagtérajtót is.
Naplózva

MONDEO MkII '97 Cheesy
Mikyke
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #23352 Dátum: 2016.07.26 kedd, 20:14:55 »

Elvileg, ha minden jó, központi záras az autó és be van kötve a csomagtartó is akkor a kocsi nyitásakor nyitja a csomagtér ajtó zárját is és elég a zárat megnyomni, hogy felhajthasd. Amikor bezárod a központit, zárja a csomagtérajtót is.
Sajnos a zár nem benyomható!???
Naplózva

MONDEO MkII '97 Cheesy
Mikyke
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #23353 Dátum: 2016.07.26 kedd, 20:18:48 »

Sziasztok! MK2 sedan csomagtartója nem nyílik a kulccsal Sad Van valami nem barbár megoldás/trükk a nyitásra?! Köszi!
Jó neked! Nekem csak kulccsal nyílik a zár nem is benyomható! Neked hogy nyílik?
Naplózva

MONDEO MkII '97 Cheesy
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23354 Dátum: 2016.07.26 kedd, 21:02:56 »

Jó neked! Nekem csak kulccsal nyílik a zár nem is benyomható! Neked hogy nyílik?

Nekem az előző kombin ('97) be lehetett nyomni, a mostanin nem ('99).
Azt hittem eddig, hogy rossz, de lehet, hogy 98 májusában ezen is változtattak Huh?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23355 Dátum: 2016.07.26 kedd, 21:05:55 »

Sajnos a zár nem benyomható!???

Nekem az előző kombin ('97) be lehetett nyomni, a mostanin nem ('99).
Azt hittem eddig, hogy rossz, de lehet, hogy 98 májusában ezen is változtattak Huh?

Akkor csak simán össze van rohadva a szerkezet. Jó esetben segít a teljes zárszerkezet átmosása petróleumban, vagy gázolajban, vagy féktisztítóban, vagy valami hasonló löttyben, aztán szükséges mértékben bezsírozva (kulcsra ne kerülhessen, azon kívül legyen rendesen megkenve). Ha úgy sem akarja az igazat, akkor kell egy másik (működő) szerkezet - persze a mostani kulcshoz igazítva.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #23356 Dátum: 2016.07.27 szerda, 08:32:05 »

Akkor csak simán össze van rohadva a szerkezet. Jó esetben segít a teljes zárszerkezet átmosása petróleumban, vagy gázolajban, vagy féktisztítóban, vagy valami hasonló löttyben, aztán szükséges mértékben bezsírozva (kulcsra ne kerülhessen, azon kívül legyen rendesen megkenve). Ha úgy sem akarja az igazat, akkor kell egy másik (működő) szerkezet - persze a mostani kulcshoz igazítva.

Csak megerősíteni tudom, thomyka hozzászólását.
Még a mai autóknak is benyomható a tárja (?) szerintem
Hajrá takarítani  nyes
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23357 Dátum: 2016.07.27 szerda, 10:28:02 »

Köszi a csomagtér gombos infókat, úgy is zörög ott valami műanyagborítás. Akkor már ránézek majd erre is.. valamikor.. Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23358 Dátum: 2016.07.27 szerda, 19:38:48 »

Köszi az infót. Gondolom a legjobb az lenne, ha tudnám mi van most benne, mert egyelőre csak rátölteni szeretnék.
Ha már így szóba jött, a szervópumpánál valahol ereszti az olajat, az eddigi tapasztalatok alapján úgy becsülném, hogy a maxtól a min szintig kb 4-5000 km alatt jut el.
Találkozott valaki ilyennel? Az előző tulaj azt mondta, hogy szériahiba, de az elmúlt években nem emlékszem, hogy találkoztam volna ilyennel itt a fórumon.

Azt hiszem veszek sima szervóolajat rátölteni, ma 2x előfordult, hogy morgott valami kanyarodásnál (de még a min felett van a szint).
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23359 Dátum: 2016.07.27 szerda, 20:24:54 »

Azt hiszem veszek sima szervóolajat rátölteni, ma 2x előfordult, hogy morgott valami kanyarodásnál (de még a min felett van a szint).

Tettem vele ilyet én is. Nem hiszem, hogy használt neki, de mentségemre legyen mondva, pár hónapra rá volt betervezve a felújítás. Fel is lett teljesen újítva a kormánymű, ill. kapott a járgány egy új szervópumpát is. Nem merek tippelni rá, hogy mennyire tette a nem pont jó olaj ezeket szükségessé  vigyor3
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23360 Dátum: 2016.07.27 szerda, 22:22:01 »

Tettem vele ilyet én is. Nem hiszem, hogy használt neki, de mentségemre legyen mondva, pár hónapra rá volt betervezve a felújítás. Fel is lett teljesen újítva a kormánymű, ill. kapott a járgány egy új szervópumpát is. Nem merek tippelni rá, hogy mennyire tette a nem pont jó olaj ezeket szükségessé  vigyor3

Na most megnyugotam.   Tongue
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23361 Dátum: 2016.07.29 péntek, 13:54:30 »

Köszönöm a válaszokat
Általában nem pörgetem,hamar fel váltok 5ösbe.
A másik gond hogy rövid távokat megyek vele a munkába,ez 7km oda,7 vissza.
Reggel befújtam kontakt sprayvel a csatlakozókat (lambda,injektorok,gyujtás kábel...) kicsit jobb lett.
Az egr dugózva,katalizátor nem csörög,szép hangja van.
Ma megyek vidékre,kicsit meg húzatom hátha jobb lesz.


Lassan veszi fel a fordulatot 3500 nál nem megy feljebb
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23362 Dátum: 2016.07.29 péntek, 14:10:59 »

Lassan veszi fel a fordulatot 3500 nál nem megy feljebb

És egyre "nehezebben" éri el a 3500-öt? Nekem amikor nem kapott elég oxigént (a rossz egr miatt) akkor volt ilyen. Ha nincs aktív egr-ed, akkor minden egyéb levegős alkatrész ok? Légszűrőtől a pillangószelepig nincs semmi gond?
Üzemanyagnyomás rendben?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23363 Dátum: 2016.07.29 péntek, 23:05:34 »

És egyre "nehezebben" éri el a 3500-öt? Nekem amikor nem kapott elég oxigént (a rossz egr miatt) akkor volt ilyen. Ha nincs aktív egr-ed, akkor minden egyéb levegős alkatrész ok? Légszűrőtől a pillangószelepig nincs semmi gond?
Üzemanyagnyomás rendben?

Szombat vagy vasárnap kiderítem
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23364 Dátum: 2016.07.30 szombat, 16:38:06 »

Szombat vagy vasárnap kiderítem

Hiba orvosolva.
A gáz bowden rakoncátlankodott.
 Wink
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
Flyfish
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #23365 Dátum: 2016.08.08 hétfő, 18:59:12 »

Escort projekt storno, esélyes, hogy Mondeo lesz belőle.
Bővebben:

 Holnap elbattyogunk, megnézni egy MK2, 1.8 benzines vasat, ami kicsit füstös motorral rendelkezik, lóg a tetőkárpit, hátsó sárvédők a szokásosak, hátső gátlók gyengék, stb, de...   
Kapunk mellé egy svájci, kevés km-es donort. (mindkét autó megy a lábán)
Namost!
Olyan embört keresek, aki segítene a fiamnak átpakolni a motort és egyéb köcölékeket, szóval a két autóból egyet kéne csinálni. Természetesen nem ingyen. Akár alkatrész a donorból, akár kp, akár kocka sör, vagy valami, vagy akármi. (chippendale show-t nem vállalunk)
Nem kell egyik napról a másikra, de azért ne is tartson hónapokig.
Aki érezne erre affinitást, az kérem keressen meg!
Naplózva

Nissan Patrol GR (Y60)
2.8 TD sor 6, 116LE
Összekrék, felező, difizár és élmény
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #23366 Dátum: 2016.08.08 hétfő, 19:05:02 »

Escort projekt storno, esélyes, hogy Mondeo lesz belőle.
Bővebben:

 Holnap elbattyogunk, megnézni egy MK2, 1.8 benzines vasat, ami kicsit füstös motorral rendelkezik, lóg a tetőkárpit, hátsó sárvédők a szokásosak, hátső gátlók gyengék, stb, de...   
Kapunk mellé egy svájci, kevés km-es donort. (mindkét autó megy a lábán)
Namost!
Olyan embört keresek, aki segítene a fiamnak átpakolni a motort és egyéb köcölékeket, szóval a két autóból egyet kéne csinálni. Természetesen nem ingyen. Akár alkatrész a donorból, akár kp, akár kocka sör, vagy valami, vagy akármi. (chippendale show-t nem vállalunk)
Nem kell egyik napról a másikra, de azért ne is tartson hónapokig.
Aki érezne erre affinitást, az kérem keressen meg!
Na, visszahúz a szíved ide? Visszasírod Te még a fekete Mondidat, mondtam én!
A kettőből csak lesz egy hajtható autó. Sok sikert hozzá!  integet2
Naplózva
Flyfish
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #23367 Dátum: 2016.08.08 hétfő, 19:21:38 »

Na, visszahúz a szíved ide? Visszasírod Te még a fekete Mondidat, mondtam én!
A kettőből csak lesz egy hajtható autó. Sok sikert hozzá!  integet2
Nem az én autóm lesz, hanem a fiamé. De majd holnap kiderül, akkor megyünk megnézni.
Naplózva

Nissan Patrol GR (Y60)
2.8 TD sor 6, 116LE
Összekrék, felező, difizár és élmény
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #23368 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 08:46:25 »

Sziasztok !

Sogorom venne autót nemetbe járna vele dolgozni és erre   az automata 2500cm3 benzinest eltudna képzelni magának. Mire kell odafigyelni ezeknél különösen? Jól tudom, hogy a vonohorgot nem szereti az autómata?



http://m.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia_full_extra._uzembentartoira_is-10448385
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23369 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 15:23:56 »

Sziasztok !

Sogorom venne autót nemetbe járna vele dolgozni és erre   az automata 2500cm3 benzinest eltudna képzelni magának. Mire kell odafigyelni ezeknél különösen? Jól tudom, hogy a vonohorgot nem szereti az autómata?



http://m.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia_full_extra._uzembentartoira_is-10448385
az automata elég sok mindent nem szeret, ha valami tudatlan előző tulaja volt...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #23370 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 16:11:13 »

az automata elég sok mindent nem szeret, ha valami tudatlan előző tulaja volt...

Inkább lebeszelem a sogoromat róla még nezelodunk.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23371 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 18:10:39 »

Inkább lebeszelem a sogoromat róla még nezelodunk.
nem kell lebeszélni, csak jól átvizsgálni az autót
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #23372 Dátum: 2016.08.12 péntek, 07:45:35 »

nem kell lebeszélni, csak jól átvizsgálni az autót

A váltót szétszedés nélkül nem igazán tudom megvizsgàlni  vagy van rá mód?Egyébként a motorja szépen jár csendes.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #23373 Dátum: 2016.08.12 péntek, 09:50:31 »

nem kell lebeszélni, csak jól átvizsgálni az autót

Miket kell különösebben vizsgálni?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #23374 Dátum: 2016.08.13 szombat, 10:12:09 »

Miket kell különösebben vizsgálni?

Lemaradtunk róla
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23375 Dátum: 2016.08.13 szombat, 11:13:53 »

Miket kell különösebben vizsgálni?
váltáskor ne rántson, ha lelépsz a fékről, akkor 0-ról indulva szépen kússzon előre és hátra is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #23376 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 10:04:30 »

Valahol szivattyúnál folyik az ablakmosótartályom. Ha nem csak szétcsúszott valami hanem a szivattyúház ereszt akkor van értelme a javíttatásának?

Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #23377 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 11:19:59 »

Valahol szivattyúnál folyik az ablakmosótartályom. Ha nem csak szétcsúszott valami hanem a szivattyúház ereszt akkor van értelme a javíttatásának?



Attól függ, mekkora a hiba.
Ha csak valami szétcsúszás, repedés, lehet, hogy egy kis ragasztás is elég neki. Ha komolyabb, akkor bontásból sztem fillérekért lehet szerezni. Én, anno 4000ért adtam.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
gkrisz
Vendég
« Új hozzászólás #23378 Dátum: 2016.08.27 szombat, 19:13:05 »

Sziasztok. van egy kérdésem. mk2-es mondeoról van szó. 1.8 benzin, 16 szelep. Injektor kábelköteg. a 2.0-es benzinesé jó hozzá, 1.8 hozz még nem találtam bontottat.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.29 hétfő, 06:25:59 írta gkrisz » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #23379 Dátum: 2016.08.27 szombat, 23:00:07 »

Sziasztok. van egy kérdésem. mk2-es mondeoról van szó. 1.8 benzin, 16 szelep. motortér kábelköteg. a 2.0-es benzinesé jó hozzá, 1.8 hozz még nem találtam bontottat.
Elvileg jó hozzá, de az évjárat lényeges tud lenni. A felszereltség is szempont , de az már kevésbe.
Mondjuk az sem mindegy, hogy melyik rész, mert nem csak 1 köteg van a motortérben - sem.
Naplózva
gkrisz
Vendég
« Új hozzászólás #23380 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 19:10:32 »

Elvileg jó hozzá, de az évjárat lényeges tud lenni. A felszereltség is szempont , de az már kevésbe.
Mondjuk az sem mindegy, hogy melyik rész, mert nem csak 1 köteg van a motortérben - sem.

Az injektor kábelkötegröl van szó.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #23381 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 22:14:12 »

Az injektor kábelkötegröl van szó.
Tudok adni, van egy félre rakva.Privátban küldj egy email címet!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #23382 Dátum: 2016.09.02 péntek, 22:15:29 »


Egyszercsak megálltak a km számlálók a műszeregységben. Csak a számlálók, az órák hibátlanok. Ez mechanikus gond? Javítható? Vagy műszeregység csere?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23383 Dátum: 2016.09.02 péntek, 22:20:51 »

Egyszercsak megálltak a km számlálók a műszeregységben. Csak a számlálók, az órák hibátlanok. Ez mechanikus gond? Javítható? Vagy műszeregység csere?

Tehát a km-óra az pl mér, de a napi számláló nem forog?
Nekem a kettő együtt halt meg az előzőben, cseréltem.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #23384 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 08:33:47 »

Egyszercsak megálltak a km számlálók a műszeregységben. Csak a számlálók, az órák hibátlanok. Ez mechanikus gond? Javítható? Vagy műszeregység csere?

Állítólag gyakori hiba. Nekem is előfordult. Egyszerűen cserélhető egy más bajban szenvedő egységből.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
kolesimi
Vendég
« Új hozzászólás #23385 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 16:36:41 »

Sziasztok. Mk2 kombimban a motor beindítása után mikor nyomom a gázt kb 1300as fordulatnál morog valami motor a műszerfal alatt. ha leesik a fordulat mindig zümmög 1300 körül. Mi lehet ez??
Naplózva
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #23386 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 20:26:30 »

Uraim! Egy kérdésem lenne ... a képen látható kormány átalakítható multikormányra ? Vagyis a kormány "alap" (a légzsák nélkül)  kompatibilis-e ?
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23387 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 20:49:41 »

Uraim! Egy kérdésem lenne ... a képen látható kormány átalakítható multikormányra ? Vagyis a kormány "alap" (a légzsák nélkül)  kompatibilis-e ?
(Itt a kép)

Hááát... nagyjából csak a légzsák ugyanolyan a kettőben. A kábeleket, meg a többi belsőséget még át lehetne egyszerűen rakni, de a tempomat gombjaihoz igazodva a kormánykerék hátsó felének más a kialakítása. A légzsáktakaró fedél is más alakú, bár azt még gond nélkül át lehetne rakni. Az igazi probléma a hátsó rész átalakítása. Meg lehet próbálkozni vele, de nem lehet elég erősen összeilleszteni a két részt (a tempomatos kormány hátsó felének két oldalát ki kell vágni, aztán pontosan illeszkedőre a képen lévőét is, valahogy összeragasztani/csavarozni/szegecselni kell őket. Eszméletlen ronda és gyenge lesz a végeredmény. Én nem javasolnám. Inkább a tempomatos kormány karimáját kell átalakíttatni, valahol csak foglalkoznak a bőrözésen kívül faborítás gyártásával is.
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.05 hétfő, 20:51:35 írta thomyka » Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #23388 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 21:10:40 »

Uraim! Egy kérdésem lenne ... a képen látható kormány átalakítható multikormányra ? Vagyis a kormány "alap" (a légzsák nélkül)  kompatibilis-e ?

Nem. Más az alakja a kormánynak is és a légzsáknak is.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #23389 Dátum: 2016.09.06 kedd, 03:52:14 »

Uraim! Köszönöm. Így már nincs is ellenállhatatlan késztetésem a kormánycserére ...  worship worship worship
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23390 Dátum: 2016.09.06 kedd, 09:13:15 »

Nem. Más az alakja a kormánynak is és a légzsáknak is.

Mondjuk az a kérdés, hogy melyik tempomatos kormány. Az MK1-nek különbözik a légzsákja (burkolattal egy szintben lévő gombos verzió), az MK2-esnél megegyezik a légzsák (burkolat mögé belógó gombos verzió. Nekem ilyen van, a légzsákot átmentettük az eredeti kormányból, az pár hónappal fiatalabb darab volt Smiley )
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.06 kedd, 09:17:29 írta thomyka » Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Chmiki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #23391 Dátum: 2016.09.06 kedd, 14:38:19 »

Sziasztok!
Vettem 2-3 hete egy MK2 mondit amit helyre ráztam mert **** sok problémája volt.
Apámmal mindketten néztünk mikor a motort le akartuk állítani!
Tünet: indítunk, minden oké, leállítjuk, ezek után műszerfal teljesen padlóra leesik normálisan, lekapcsol minden de még 2 másodpercig jár a motor!!!
Na erre mondjon nekem valaki valami megoldást  help
Tenkjú
Naplózva

'99 Mondeo kombi 1.8 Zetec benzin
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23392 Dátum: 2016.09.06 kedd, 15:16:35 »

Sziasztok!
Vettem 2-3 hete egy MK2 mondit amit helyre ráztam mert **** sok problémája volt.
Apámmal mindketten néztünk mikor a motort le akartuk állítani!
Tünet: indítunk, minden oké, leállítjuk, ezek után műszerfal teljesen padlóra leesik normálisan, lekapcsol minden de még 2 másodpercig jár a motor!!!
Na erre mondjon nekem valaki valami megoldást  help
Tenkjú

Milyen motor van benne? Tipp: állíts be a profilnál aláírást, abba bele az évjáratot, felszereltséget, motorváltozatot; sokat segít pontos választ kapni!
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Chmiki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #23393 Dátum: 2016.09.06 kedd, 15:24:46 »

Milyen motor van benne? Tipp: állíts be a profilnál aláírást, abba bele az évjáratot, felszereltséget, motorváltozatot; sokat segít pontos választ kapni!
Ezt egyszer már megcsináltam de akkor ezek szerint nem sikerült bocsi  vigyor3
Naplózva

'99 Mondeo kombi 1.8 Zetec benzin
kraire
Vendég
« Új hozzászólás #23394 Dátum: 2016.09.07 szerda, 12:59:45 »

Sziasztok!

Amatőr kérdés lesz, gyakorlatilag analfabéta vagyok bárminemű dologban ami autókhoz kötődik.
1998 MK II Mondeo 2.5L V6 motorhoz milyen akkumulátort tudnátok ajánlani?

Előre is köszönöm a válaszokat! worship
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23395 Dátum: 2016.09.07 szerda, 14:11:50 »

Sziasztok!

Amatőr kérdés lesz, gyakorlatilag analfabéta vagyok bárminemű dologban ami autókhoz kötődik.
1998 MK II Mondeo 2.5L V6 motorhoz milyen akkumulátort tudnátok ajánlani?

Előre is köszönöm a válaszokat! worship

Bármilyet, ami méreteiben belefér, és minimum kb. 50 Ah-s, és jó helyen vannak a pólusai Smiley Pl. Varta-ból az 56Ah-s remekül passzol bele.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #23396 Dátum: 2016.09.07 szerda, 14:41:11 »

Sziasztok!

Amatőr kérdés lesz, gyakorlatilag analfabéta vagyok bárminemű dologban ami autókhoz kötődik.
1998 MK II Mondeo 2.5L V6 motorhoz milyen akkumulátort tudnátok ajánlani?

Előre is köszönöm a válaszokat! worship

Nekem pont tegnap fogalmazta meg az autóm az igényét akkumulátorra. Bannert sikerült elfogadható áron venni.
A kereskedő szerint nagyon jó!  Wink Wink
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #23397 Dátum: 2016.09.07 szerda, 18:14:18 »

Bármilyet, ami méreteiben belefér, és minimum kb. 50 Ah-s, és jó helyen vannak a pólusai Smiley Pl. Varta-ból az 56Ah-s remekül passzol bele.
Egy 2.5-ös V6-ba az azért "keskeny" lesz!  Wink V6-nak illik a 76-80 Ah-t berakni. Főleg, ha Ghia, tele elektromos cuccokkal, ülésfűtéssel, ablakemelőkkel, tükör és ülés állítókkal, stb. Az sem baj, ha a leadott indítóáram sem a legalacsonyabb értékű. Abban legalább 640 A vagy 760 A a kívánatos.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23398 Dátum: 2016.09.07 szerda, 18:28:04 »

Egy 2.5-ös V6-ba az azért "keskeny" lesz!  Wink V6-nak illik a 76-80 Ah-t berakni. Főleg, ha Ghia, tele elektromos cuccokkal, ülésfűtéssel, ablakemelőkkel, tükör és ülés állítókkal, stb. Az sem baj, ha a leadott indítóáram sem a legalacsonyabb értékű. Abban legalább 640 A vagy 760 A a kívánatos.

Akkor lehet a régi volt akkora.. mittom Cheesy Megnézem pár órán belül, aztán reagálok.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #23399 Dátum: 2016.09.07 szerda, 18:36:09 »

 Wink integet2
Akkor lehet a régi volt akkora.. mittom Cheesy Megnézem pár órán belül, aztán reagálok.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 461 462 463 464 465 466 467 [468] 469 470 471 472 473 474 475 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.